14 June 2011

Pastel... DIY

Hi Mädels, Ladies, Dziewczyny :-)

heute wieder mal kurz, die Sommergrippe ist bye bye! Lieben Dank für die Gute Besserung Wünsche, Ihr seid sooo lieb!
Gestern habe ich noch 2 neue Bügel gebastelt mit Stoffblumen nach Tipps von der lieben, sooooo talentierten Yvonne , Danke :-)!!! Mein Stoffblumen waren ja nie so schön flach, bin nicht auf die Idee gekommen sie so schön mit der Klebepistole zu befestigen :-) ich habe sie immer zusammengenäht.

*

today just a quick one! My cold is gone and I wanted to say Thanks a lot for all your "Get well" wishes, you are sooo sweet!
Yesterday I made 2 new clothes hangers with fabric flowers as our lovely and talented Yvonne shows HERE. The ones I was making were never so nice and flat, and I used to sew them tight instead of gluing them together. Thanks again Yvonne!

*

Dziewczyny dzisiaj znowu wpadlam tylko na chwilke. Grypa mi przeszla, dziekuje wam taaak bardzo za zyczenia mi Zdrowka, jestescie kochane!!
Wczoraj zrobilam 2 nowe wieszaczki z kwiatkami z tkanin metoda jaka pokazala nasza wspaniala, utalentowna Yvonne. Te ktore robilam wczesniej zszywalam i nigdy nie byly takie fajne plaskie :-) nie przyszlo mi do glowy zeby je skleic goracym plastikiem :-) Dzieki Yvonne!









xoxoxoxo

Syl

:-))))))))))))))))))

23 comments

  1. Ale cukiereczki! Słodkie, aż szkoda do szafy chować:)

    ReplyDelete
  2. Ui, die sind aber hübsch! Gute Idee mit dem Ankleben!
    Ganz liebe Grüße und gute Nacht!
    Juliane

    ReplyDelete
  3. Liebe Syl :o)

    Dzieki dzieki za Twoje kochane slowa...
    Bardzo sie dzisiaj z Twojego komentarza ucieszylam...
    Ale komplement moge odrazu oddac spowrotem:
    Masz super swietny Blog... Jestem pod wrazeniem... Odwiedze Cie napewno czesciej :o)
    A co do wieszaczkow: To poprostu piekne... Calkiem moj gust!!!
    Sooooo shabby... Hach...

    Cieplutkie pozdrowienia,
    Nell

    ReplyDelete
  4. Liebe Syl,

    schön das es dir wieder besser geht. Deine Bügel sind wirklich super schön.

    GLG Syl ke :-)))

    ReplyDelete
  5. ..wauuuu die sind ja wunderschön,eine tolle Idee
    ♥-Doris

    ReplyDelete
  6. Wow, jakie śliczne, cudnie wyglądają na tych wieszaczkach :) Wieszaczki takie były czy je malowałaś?Buziaki

    ReplyDelete
  7. Oh wow, die sind aber schön!

    Viele liebe Grüße von Sandra

    ReplyDelete
  8. wirklich ehr schön......
    ich muß das nachmachen ......;O))))
    (schon wieder)
    gglg mona

    ReplyDelete
  9. Hej Syl,

    nein, was für eine schöne Idee!!!! Die Bügel in so zartem Rosa sind ja auch entzückend!!!

    Hab es schön!!!

    Katja

    ReplyDelete
  10. Hallo Syl,
    schön, dass du wieder gesund bist.
    Die Bügel sind ja herzallerliebst. Tolle Idee.
    LG Petra

    ReplyDelete
  11. Wieder mal eine tolle Idee zum mopsen ;-D Danke! VLG Carmen

    ReplyDelete
  12. Sa piekne, takie slodkie pastele uwielbiam.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Oooo die sehen ganz reizend aus und machen lust auf MEHR!
    GLG Conny

    ReplyDelete
  14. Wow, jakie ladne! Swietnie je zrobilas, moze podpatrze... dobry pomysl z tym kleberpistole,nie? Takie postrzepione rozyczki najbardziej mi sie podobaja.
    Co do kotka, fajnie! Chcecie miec?
    Odpisalam Ci u mnie na blogu, ale wrzuce tu jeszcze raz.
    Nasza Maggy przyzwyczajona jest byc sama w domu. Nie robi zadnych glupst, najprawdopodobniej s p i az wroce. A wracam o przyzwoitej porze z pracy.
    Z urlopem mamy szczescie, pilnuje ja zawsze sasiadka, ktora sama ma trzy koty. Maggy najczesciej z momentem naszego wyjazdu wyprowadza sie do niej albo lazi tam i z powrotem.
    Ogolnie nie moge narzekac. Maggy jest bardzo grzeczna i ulozona,nie skacze nawet na lozka czy szafki (JAK JESTESMY W DOMU) :)

    ReplyDelete
  15. Ja, natürlich darfst du bleiben!;) Und dass du zu mir gefunden hast, freut mich ganz besonders!!!

    Ganz liebe Grüße
    Tine

    ReplyDelete
  16. Hallo liebe Syl!
    Die Kleiderbügel sind wirklich sehr süss geworden! :) Danke für deinen lieben Kommentar, und schön das es dir wieder besser geht!
    Ich wünsche dir einen super tollen Tag!
    Ganz viele liebe Grüsse!
    Nadine.

    ReplyDelete
  17. Die sehen doch toll aus! Richtig schön sind sie geworden! Ich freu mich!!!!
    Viele liebe Grüße,
    Yvonne

    ReplyDelete
  18. Hi Syl..

    ..habe dich gerade endeckt..

    In diese Rosen bin ich auch ganz vernarrt und bringe sie auch fast überall an ;o)

    Von mir auch die besten Genesungswünsche und ein schönes Wochenende
    Bis dann mal wieder..

    LG
    Gina ;o)

    ReplyDelete
  19. Droga Syl!
    Przepraszam, że ostatnio nie odwiedzałam Cię. Jakieś takie mam dziwne dni :/
    Piękne te wieszaczki, muszę przypatrzeć im się dokładniej i może sama spróbuję coś ,,zbroić,,!
    pozdrawionka :*

    ReplyDelete
  20. Śliczne sa te wieszaczki. Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  21. Twoje wieszaki są niesamowite. Bardzo mi się podobja. Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie.

    ReplyDelete
  22. Jakie piękne! Trafiłam przypadkiem i po prostu się ZACHWYCIŁAM:)

    ReplyDelete
  23. Prześliczne!!! Takie delikatne i romantyczne :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.