22 August 2011

Team Syl&Bry...

Liebe Mädels, Kochane kobitki, Dear ladies...

heute möchte ich euch gaanz schüchtern unser Team Syl&Bry vorstellen:-) Wieso... weil es ohne Bry mich Syl wahrscheinlich gar nicht geben würde... nee Bry ist nicht mein Papa;-) Bry, wie die meisten von Euch schon wissen ist mein liebster Mann, mein bester Freund und mein mich Glücklichmacher:-) Ohne Bry gibt es keine Ich-selbst-Syl... nur mit ihm kann ich die happy, lustige, manchmal bissl verrückte ich sein... er ist die wunderbarste Person die ich jemals getroffen habe:-)
Um uns als Team zu beschreiben habe ich die 2 Tassen gewählt;-) die zeigen ganz treffend unsere Herkunft... Bry kommt aus Amerika und ich aus Polen..., der Kaffe schmeckt am aaalerbesten zu zweit, und den trinkt man am soooo gerne wenn man gemeinsam schöne Dinge kreiert:-)

*

dzisiaj tak troszke niesmialo chcialam wam przedstawic nasz Team Syl&Bry... dlaczego... bo bez Bry pewnie nie byloby Syl, nie, nie...;-) Bry nie jest moim tata;-).. jak niektore z was juz wiedza, Bry to moj najukochanszy maz, moj naj naj przyjaciel i moj "mnie*szczesliwa*robiciel";-) Bez Bry nie ma "jestem sama soba Syl" bo tylko z nim moge byc w pelni szczesliwa, spelniona, czasami troche zwariowana i smiejaca sie mna. On jest dla mnie najwspanialszy:-)
Zeby przedstawic nas jako team wybralam te filizanki bo one swietnie pokazuja nasze pochodzenie... Bryan pochodzi z Ameryki no i ja oczywiscie Polka... kawka smakuje we dwoje naj najlepiej a kiedy... wtedy kiedy sie wspolnie tworzy piekne przedmioty:-)

*

Today I would love to, very shy though, introduce to you our team Syl&Bry.. why... because without Bry there wouldn't be a Syl... no no, Bry is not my dad;-) he is my dearest husband, my best friend and my "me*always*happy*maker" ;-) Without him I wouldn't be able to by myslef... so happy, funny, sometimes a bit crazy;-) etc. He is just amazing and the most wonderful person I have ever met:-)
To introduce our team I picked these two cups... they show the best where we come from... Bryan is American and I am Polish... coffee tastes the best if you drink it with your lovely partner.. while you both create together beautiful items:-)




Heute ist eine neue Box fertig geworden, im Arbeitszimmer stehen noch ca. 20! Bryans freut sich schon so auf die Schreiberei ;-)))

*

Dzisiaj skonczylam jedna skrzyneczke, w pracowni stoi ich jeszcze ze 20! Bryan juz sie cieszy na ta cala pisanine pedzelkiem;-)))

*

I just finished a new wooden box, there are 20 more waiting to be painted and it will be Bry's turn to do all the writing...pencil and acrylic paint, he is already looking forward to it;-)))






Samstags musste ich wieder mal kreischen!! nach der Sendung von Iris am Vortag, kamm dann die von meiner lieben Duni, ich habe bei ihr wieder Stoffe bestellt:-) meine Fensterchen in der Küche bekommen neue Gardinen/Rollos.. mal sehen... und auch mein Barhocker für mein Arbeitsplatz in der Küche einen neuen Sitzkissen:-) wo ich zur Zeit bissl mehr Zeit habe muss ich sie auch gut nutzen:-) Liebste Duni, deine Päckchen machen mich einfach nur smilen:-) die Stoffe sind ein Traum und noch mal herzlichen Dank für die wunderschöne Zugabe! Der Pünktchenstoff ist wunderschön!
Die obersten 3 Stoffe auf dem Foto sind aus Duni's Laden! (Links findet ihr bei mir auch unter "Shopping always"

*

W sobote musialam znowu piszczec z radosci, po przesylce z miseczkami od Iris przyszla przesylka od mojej kochanej Duni, znowu zamowilam u niej materialy... okienka w kuchni dostana nowe zaslonki, roletki... zobaczy sie;-), no i moj stolek barowy w kuchni nowe siedzisko:-) Poniewaz obecnie mam troche wiecej czasu, musze go maksymalnie wykorzystac:-)
Moja kochana Duni, twoje paczuszki sa przesliczne a materialy... jestem w nich juz od dawna zakochana. Dziekuje jeszcze raz przeslicznie za prezent, ta tkanina w rozowe groszki jest naj najslodsza.
Na zdjeciu.. te 3 gorne materialy sa od Duni, linki do jej sklepiku znajdziecie tez u mnie na stronie "Shopping always"

*

On Saturday I got really excited as I received a package from my dear Duni. I have ordered some beautiful fabrics in her shop again. The windows in my kitchen will get new drapes and my bar chair in the kitchen a new pillow:-)
Dear Duni thanks so much for the gift you've sent with my order, the dotted white-pink fabrik is just sooo beautiful! Check out the photo.. the 3 top fabrics are from Duni's shop. You will find the links in my folder "Shopping always"




Danke für Eure Geduld, ich weiß das war ein langer Post! das nächste mal mach ich's kurzer versprochen!
*
Dzieki za cierpliwosc moje drogie, wiem to byl dlugi post, nastepnym razem sie lepiej streszcze! obiecuje!
*
Thanks a lot for your patience, I know this post was quite long, I will keep it shorter the next time, I promise!


Have a wonderful day!

XOXOXOXOXOXO

Syl + Team Syl&Bry:-)

36 comments

  1. uwielbiam takie dłuuuugie posty :) hamerykańskie kubki są swietne :)

    ReplyDelete
  2. brauch nicht kürzer sein sieht doch alles great aus.....von mir aus gern noch länger....;O)))
    grüß mal honey....und 1oooo knutschis von mir für dich....
    Have a wonderful...WEEK !!!!
    ciao mona

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie to mam niedosyt, lubie duuuuzo zdjec:)
    Kubeczki swietnie-fajny pomysl.
    A tkaniny piekne, musze chyba zagladnac na ta strone.
    Skrzynia z napisem wyszla wam idealnie, ja lubie takie gadzety w domu:)
    Pozdrowionka sle

    ReplyDelete
  4. Tkaninki piekne, ta w groszki jest sliczniutka,
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    ReplyDelete
  5. Huhu, liebe Syl :)))
    es freut mich so sehr, dass Dir die Stoffe gefallen...und ich find's klasse, wie Du sie in Szene gesetzt hast! Die Bilder sehen traumhaft schön aus!
    Auch das "bureau" gefällt mir außerordentlich gut...Syl & Bry, ihr seid ein kreatives Traumpaar!

    *drück Dich*
    Deine Duni

    ReplyDelete
  6. Nie!!!! Proszę, nie streszczaj się!!!!!! Uwielbiam Twoje zdjęcia i to jak piszesz:)
    A Wasz duet jest niesamowity i te kubeczki - uśmiałam się:))
    Skrzynka superaśna! Działajcie dalej!

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl
    Oh.... wie schön! Deine Stoffe würden mir auch gefallen. Tolle Bilder hast Du wieder gemacht.
    Eine sonnige Woche wünscht Dir Yvonne

    ReplyDelete
  8. Was für eine tolle Liebeserklärung! Mein Süßer wird nur mit Elektronik und Co. so kreativ und rollt eher die Augen, wenn ich mich an ein neues Projekt dranmache. Besonders, wenn es um die Gestaltung unseres Wohnraumes geht ;-). Eure "Bureau" Kiste ist einfach genial! Ganz liebe Güße - maks :-)

    ReplyDelete
  9. Liebe Syl,
    dein Post kann gar nicht zu lang sein...ich lese soooo gern bei dir. Ihr zwei scheint ja wirklich ein richtig tolles Dream-Team zu sein. Macht weiter so - ich liebe es von dir zu lesen und deine tollen Bilder mag ich auch!!!!
    Ich wünsche dir eine kreative Woche. :-))
    GGGVLG Bina

    ReplyDelete
  10. Huhu, ich nochmal.
    Die Stoffe sind wunderschön und Eure Kiste sowieso. Ich glaube, Ihr 2 Beiden seid wirklich ein tolles Team, in jeder Hinsicht.
    Schön, dass Ihr Euch habt.
    Nochmal liebe Grüße, Iris

    ReplyDelete
  11. Kochana! Hammerbilder! Ich musste grad die zwei Tassen, ah czemú po niemiecku piisze!!!
    No wiec pokazalam wlasnie te dwa kubki mojemu M.- super!- powiedzial! :)
    Materialy sa swietne! Podoba mi sie, ze tak odwaznie uzywasz czerwonego- jeszcze mi sie udzieli...!
    Widzialam ostatnio w sklepie tez te materialy, ale przewaga to pastele.
    Swietnna skrzynka! Czy Twoj Luby jaki artysta??? Profesjonalizm!
    Aha, powiedz mi jeszcze- czy Ty bylas w Stanach- zaczne piszczec jak powiesz, ze tak! Ja tez chceeee! :)

    Sciskam
    Dagi

    ReplyDelete
  12. Hej Dagi, dzieki dzieki za wszystkie komplementy, wow jak sie ucieszylam. No moje kochanie to m.in. artysta, kiedys wam pokaze jego rysunki:-)Kubeczki sa z Butlers, mnie tez sie staasznie podobaly no i pasuja do nas:-)
    Tak bylam w Stanach, Hollywood i okolice:-) polecam baardzo:-) Buziaczki!

    ReplyDelete
  13. Aaaa.. Butlers? Mam, mam tu tez! Oni maja super rzeczy. A widzialas ten kubeczek u Sandry z Vergißmein... ten z "S"??? Super, prawda? Wiem, ze sa tez inne literki i jesli sie nie myle to one sa z Antropologhy- wiesz o czym mowie??? Ta firma chyba w Stanach jest. Kochana, a Ty masz conection na Stany!!!! Jak cos to mow! :)
    Oh, Hollywood- w ogole mnie nie robisz neidisch!!! ;O)))

    ReplyDelete
  14. Aha... Kocyk jest z.... Lidla!!!!!! :O)

    ReplyDelete
  15. Zgrany duet :)pieknie opisalas :)Fajna z Was mieszanka :) Tkaniny .... chyba namowilas mnie na takie kolorki bo bylam u w sklepie ogladac i juz sie przymierzam :) a co .
    buzka

    ReplyDelete
  16. Z Lidla????? No tak jak sie ma takie oko fachowca... to i Lidlu sie takie cuda znajdzie! :-)) Kubeczek tez mi wygladal na Anthropology, tak juz pisalam dzis Sandrze ze ja taki musze miec!:) Wydaje mi sie ze Ania z Sofies Haus je pokazywala jak byla w USA czyz nie??? Tak mam connection do USA, cala Bryana rodzina no i teraz moja:-)))) tam jest. Czyz moglabym w czyms pomoc Dagi??????

    Buzka

    ReplyDelete
  17. tkaniny sa piekne ide zobaczyc do sklepiku,pozdrawiam i czekam na okienka w nowych firaneczkach

    ReplyDelete
  18. Liebe Syl,

    ein tolles Post!!

    Ihr seid also auch so ein gemischtes Paar? Wir ja auch und ich finde das sehr bereichernd!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  19. Hej Syl,

    wie schön Du das formuliert hast!!! Ein Glücklichmacher - wie nett!!!

    Ihr seid offensichtlich ein wirklich tolles Team!

    Liebe Grüße von
    Katja

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł kubkowy! U mnie można zakupić biały i czerwony i będzie przy okazji tak po naszemu ale zaraz zaraz ja nie lubię czerwonego a to pozostanę przy różyczkach! ;)
    Materiały są bajeczne widziałam w Niemczech takie ale u nas hmmm ciekawe czy będą kiedykolwiek do zdobycia a może są a ja nic o tym nie wiem...
    Dziękuję za informację o woreczku! Chyba u nas jeszcze tego sklepu nie ma, muszę się zorientować może działają jakoś katalogowo-wysyłkowo. Woreczek jest cudny, może jeszcze kiedyś taki mi się trafi! ;)
    Buźka!
    A pozdrowienia dla Twojej ukochanej drugiej połówki! ;)pa!

    ReplyDelete
  21. So ein toller Post, liebe Syl! Schön, dass du deinen Glücklichmacher gefunden hast :-)

    Ich wünsch dir einen schönen Sommertag.
    Liebste Grüße von Sandra

    ReplyDelete
  22. Drogi Aniolku, napisalam ci wlasnie maila na temat woreczkow :-))))
    Buzka

    ReplyDelete
  23. NIE STRESZCZAJ SIĘ!!!!!! PIEKNOŚCI NAM POKAZAŁAŚ....SKRZYNECZKA,MNIAM MNIAM...A MATERIAŁY WBIŁY MNIE W KRZESŁO:)))

    ReplyDelete
  24. a zapomnialam sie spytac.... coo to za grafika czy plakacik w tym pudelku? "la Grande...." boski!!!

    ReplyDelete
  25. Hej Dori, to jest metalowy szyldzik, juz gotowy kupilam kiedys w bella Italia:-) buzka

    ReplyDelete
  26. Kochana! Najpierw powzdycham i powydaję jęki uwielbienia - nad wszystkim, co i jak nam pokazałaś... nad sczęściem i miłością, które emanują z posta:) SUPER!!!
    A teraz trochę prywaty: bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za przemiłe słowa... słowa otuchy i podtrzymywanie na duchu :) Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy!
    I jeszcze jedno podziękowanie: za znalaziony czas i ochotę nad szukaniem dla mnie miseczek :)
    Buziaki zostawiam

    ReplyDelete
  27. Pięknie jest u Ciebie, cudne kolory, lekkość, mój ukochany język, który pojawia się na przepięknych sprzętach - światło i czuję się jak w niebie oglądając kolejne Twoje wpisy !!! Materiały są cudne, już widzę je oczami wyobraźni - będzie pięknie! pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  28. ahh szkoda :( ze poza zasiegiem a moge zgapic tekst??? to sobie wymodze taki :) pozdrowionka

    ReplyDelete
  29. Hej Dori, zrobic ci zdjecie calosci? a moze Bry sprobuje zeskanowac? jutro bym mu dala jak bedzie szedl do pracy, i wysle ci jaki PDF?
    papa

    ReplyDelete
  30. o rany super to poprosze jesli to nie klopot, obojetnie fotka czy skan :) a jak skan to bede miala mniej pracy :) Dziekuje :)

    ReplyDelete
  31. aaaa nowy banerek jest s u p e r ! ta ptaszyna!!!swietnie Was obrazuje.. ojj wiesz o co mi chodzi :)

    ReplyDelete
  32. Ok to jutro zeskanujemy, no malej zmiany mi sie zachcialo.. moze troche to wyglada za slodko, pewnie za kilka tygodni znowu cos pozmieniam;-)
    papa

    ReplyDelete
  33. So ein genialer Header!
    Wie hast Du denn das Vögelchen gemacht?
    Einfach toll.

    Liebe Grüße, Iris

    ReplyDelete
  34. Nooo Połóweczkę to Ty masz zdolną niesłychanie ale ja tez nie mogę narzekać ;)))
    kubki są absolutnie obłędne tak jak i materiały
    do jednego i drugiego miłością zapałałam ale w PL nie ma takiego sklepiku... :(

    pozdrawiam cieplutko;)

    ReplyDelete
  35. Ale ta Twoja Połowa zdolna i pracowita, nic tylko zazdrościć:)

    ReplyDelete
  36. materiały są przepiękne

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.