06 September 2011

Cookies love vintage china

:-))))

Heute habe ich für Euch schnelle Schoki-Cookies. Als ich heute aufgewacht bin, konnte ich an fast nichts anderes denken... ab und zu darf es doch sein oder... vor allem schön am Nachmittag zum Käffchen oder noch besser mit kalter Milch solange sie noch warm sind:-)))) jiiiiiii!! und als Fotomodel machen sie sich auch gut;-)
Da die Schoki so schön schmilzt hatte ich bei der Fotosession :-) voll die Dreckfinger...ah macht nix... mhmmmm lecker;-)))

*

Dzisiaj mam dla was szybciutkie Czeko-Ciasteczka.
Obudzilam sie wczesnym rankiem i ciagle o nich mylalam, no bo tak z kawka albo jeszcze lepiej z ziiimnym mleczkiem poki jeszcze sa cieplutki... pycha.. od czasu do czasu mozna sobie pofolgowac no nie?:-)) No i do fotografowania tez sie nadaja:-) a ze czekoladka troche sie topi, mialam po sesji zdjeciowej upaciane paluchy..... ale to nic:-)....mhmm pycha;-)))


Ich liebe vintage china, sind die Tässchen nicht zuckersüß?
Uwielbiam vintage china, czyz te stare filizanki nie sa urocze?






1 jajeczko
 pol lyzeczki proszku do pieczenia
1 cukier waniliowy
90g miekiego maselka
 180g pelnoziarnistej maki
i kawalki gorzkiej czekoladki, ja mialam w domku tabliczke gorzkiej Wedlowskej:-)
pieczemy 15 - 18 minut w 150°C
nie przepiekac bo nie beda takie fajne chrupiace
polecam sprobowac juz po 14, 15 minutach

Lasst es Euch schmecken meine Lieben, geniesst den Tag, bei uns scheint heute wunderbar die Sonne, morgen soll es doch regnen aber mit den Cookies bin ich für einen verregneten Tag gut bewafnet:-)

*

Smacznego moje kochane kobitki , milego dzinka, u nas dzisiaj sloneczko jippi, jutro ma padac ale... mam na jutro ciasteczka wiec nie bedzie tak zle:-)


XOXOXOXO

Syl

42 comments

  1. ale sie slodko zrobilo! Ja mialam dzis piec muffiny, ale nie starczlo mi czasu, moze w czwartek..co sie odwlecze to nie uciecze. Co mam zjesc dzis, zjem w czwartek hehe
    sciskam
    B.

    ReplyDelete
  2. Wyglądają smakowicie :)

    A u mnie dzisiaj muffinki z czekoladą w podobnym kolorze :))

    Buziaki

    Ada

    ReplyDelete
  3. Mus ich auch mal wieder backen. Lecker und schön hast Du sie in Szene gesetzt. Lg Sabrina

    ReplyDelete
  4. absolut lecker und tolle fotos!!

    ReplyDelete
  5. die sehen aber köstlich aus. Am Wochenende glaube ich muss ich auch so welche haben ;-) so lange freue ich mich einfach drauf. LG von Tini

    ReplyDelete
  6. Poproszę o jedno:)
    Ja wczoraj piekłam cynamonowe poduszeczki drożdżowe (ślad po nich zaginął:)) a dzisiaj chodzą za mną kruche rogaliki z marmoladą różaną... Dzień się jeszcze nie skończył, więc kto wie? :)
    Buziole Kochana xxx

    ReplyDelete
  7. Intryguje mnie ta czekolada w środku ;) a że ja jestem czekoladowy potwór to na pewno je zrobie :))
    dziękuję za przepis!
    buziaki

    ReplyDelete
  8. Oh, sehen die lecker aus, die muß ich unbedingt mal ausprobieren. Wo gibt es denn diese süßen Porzellanbrettchen, sind die rosa oder schimmert das nur?

    GLG Heike

    ReplyDelete
  9. Da könnte man ja mal direkt reinbeißen - die sehen sooooo lecker aus Deine Kekse!
    Das Rezept habe ich direkt gespeichert - DANKESCHÖN ♥
    Liebe Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
  10. Palce lizac, wiesz ja akurat przy capuccino siedze i takie pysznosci by sie przydaly;)
    Tak porcelana swietna, taka slodziutka.
    Syl dobrze widze zrobilas w nich swieczki?
    Ja mam tez taki zamiar kupilam juz Kerzendocht tylko wystarczy swieczki stopic, ale boje sie ze garnka potem nie domyje hihi.
    Buziaki sle

    ReplyDelete
  11. istne cookie monsters;]tak mi się skojarzyło

    ReplyDelete
  12. Mmh, so lecker, zu dumm nur, dass wir so gar keine Schokolade im Haus haben, ein Bisschen Soulfood könnte ich nach dem anstrengenden Tag heute gut gebrauchen ;-). Einen wunderschönen Abend noch - maks :-) (ich mail Dir gleich noch ;-))

    ReplyDelete
  13. ale fajne i szybkie ciasteczka:)
    będę musiała kiedys wypróbować Twoj przepis... uwielbiam czekoladę:)

    ReplyDelete
  14. ooo Ty wredna,a ja od dzisiaj na diecie jestem :P
    buziaczki

    ReplyDelete
  15. Ale wygląda smakowicie:) jak ja dawno nic nie piekłam, chyba czas:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. oj Syl wyglądają bardzo apetycznie, szkoda, że ostatnio coś mnie odrzuca na widok słodkiego ale na Twoje ciacha z pewnością bym się skusiła.
    Pozdrawiam i zajrzyj do mnie Syl;-
    )

    ReplyDelete
  17. Hej Zlotko, zagladam do Ciebie ale nie ma zadnych postow ani komentarzy, masz jakis aktywny blog???????

    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    ReplyDelete
  18. Die sehen zum anbeißen gut aus...
    Das Rezept in dem Foto - ist so genial schön...
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  19. Witaj Słonko, przepis już spisany i już niebawem będę je piekła, czekoladka w ciasteczkach się aż rozpływa...muszą być boskie:)
    Różowa porcelanowa deseczka jest prześliczna,
    ściskam i dzięki za wszystko:)

    ReplyDelete
  20. No tak po prostu wstaje sobie dziewczyna rano i piecze... Ja tu kurcze dumna z siebie jak raz w roku mi muffinki wyjda! Eh... No Myszka jakies drozdzowki, no nie wpadam w depre... ;)
    Sliczne foty! Mmmm..

    Sciskam
    Dagi

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl
    Mmmhhh..... so lecker! Danke für das tolle Rezept!
    Hab eine schöne Woche und sei ganz lieb gegrüsst Yvonne

    ReplyDelete
  22. Ale smakowitości, uwielbiam takie ciasteczka więc wkrótce wypróbuję!!! świeczki w filiżance?! super pomysł i jakie piękne różowe!zdjęcia genialne
    pozdrawiam magda

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,
    eine tolle Idee, sich mit Cookies den morgigen Tag zu versüßen:-) Vielen lieben Dank für das Rezept.
    Liebe Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  24. Liebe Syl,
    hoffentlich sind noch ein paar Cookies übrig :-)). Das Wetter ist heute wirklich gruselig - der Herbst ist jetzt wohl da!!
    Mach's Dir gemütlich und lass es Dir schmecken.
    Liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  25. Zum Reinbeissen; LECKER :-)

    Viele liebe Grüße vn Sandra

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl, Du bist eine Lustige!!
    ;-) Die Chocolate Chip Cookies sehen sooooo lecker aus...sie sind meine Lieblingskekse! Deine schönen Fotos haben mich jetzt richtig hungrig darauf gemacht :)))
    have a wonderful day, sweetie
    Deine Duni

    ReplyDelete
  27. Sylwio ciasteczka wspaniale się prezentują, szkoda że daleko do Ciebie mam, bo szybciutko z dobrą kawką bym wpadła na ploteczki ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    ReplyDelete
  28. nooo smacznie zaczynasz dzień
    ciastka wyglądają smakowicie i chyba zrobię je w sobotę z chłopakami - sama nie mogę, bo mi potem będą wyrzucać, że nie pomagali ;)
    buziaki

    ReplyDelete
  29. aaale cudne :))), aż pachną przez ekran, widzę, że lubisz sobie podsycać humor takimi cudami, ja też, a kto nie lubi...,tak szkoda, że tak daleko do Ciebie mam.
    buziaki!

    ReplyDelete
  30. Simply mouthwatering:-))))) perfect!!

    ReplyDelete
  31. Liebste Syl,
    ich freu mich immer über deine superlieben Zeile bei mir :O))) Danke dafür!!! Deine Cookiesession ist ja sensationell! Ichglaub, bei mir hätten sie das gar nicht überlebt...so lecker *grins...
    hab mir das Rezept gleich mal aufgeschieben :O))
    Alles Liebe,
    Tini

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,
    danke für die leckeren Schokocookies, das Rezept werde ich mir gleich ausdrucken und die Bilder sind toll!
    Herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  33. Danke für Deine netten Worte, liebe Syl!!
    Der Schal ist fast fertig - ich bin selbst schon total gespannt auf das Endergebnis :-)
    Ich muss mich beeilen - der Herbst ist heute mit großen Schritten angekommen!!!
    Ich wünsche Dir noch einen schönen Abend.
    GGGGLG
    Domi

    ReplyDelete
  34. Liebe Syl,
    ich bin gerade über Dagi zu dir gekommen und finde es richtig schön hier.

    Cookies müsste ich auch noch mal machen.

    Liebe Grüße, Nadine

    ReplyDelete
  35. Mmmmh, liebe Syl, das sieht unglaublich lecker aus! Und die Fotos sind auch mal wieder der Hammer - samt Geschirr!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  36. ola!? na da hast´e aber noch nicht ganz so viel zu lesen wie ich hier bei dir, herzeken ;)) komm ab sofort immer wieder gern bei dir vorbeigeschneit...

    dat kathrinchen

    ReplyDelete
  37. Pyszne foty!a ciacha orany.. prima!!! i ta swieczunia w filizance - bomba! Mam podobne filizanki w rodzinnym domu tzn caly komplet, chyba musze je tu przywiezc
    buzka

    ReplyDelete
  38. Wie lecker...mmmhhhh...

    LG Sylke

    ReplyDelete
  39. Ale smaka mi narobiłaś ;)
    Jeszcze przesyłeczki nie dostałam od Ciebie ale pewnie niebawem się pojawi...Ja też do Ciebie już wysłałam, mam nadzieję, że będziesz zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  40. oj taaak, na Twoim blogu jest mnóstwo moich ulubionych kolorów !!! Przez to jest lekko, zwiewnie i przyjemnie, pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia. A i ciastka smakowo wyglądają.

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.