01 September 2011

Maks with Heart

... Liebe Mädels, kochane dziewczyny, dear Ladies...

ist der nicht mit Liebe gemacht... ich habs ausgepackt und mich sofort verliebt, an den Finger gesteckt und nicht mehr ausgezogen, bin soo begeistert und.... uhhhh ich fange besser noch mal an:-)... heute kam die "weissbunt" Post:-) bei uns an... ich habe ein Giveaway bei der liebsten Maks gewonnen:-)))
Die Maks ist eine ganz liebe Mama von 3:-) als ich Ihr Blog gefunden habe habe ich mich sofort wohl gefühlt... bei Ihr liest man über Ihr Familenglück, ihre Kinder und ihre Hobbies. Maks zaubert unglaublich tolle Kindergeburtstage, bastelt, kocht etc. und ist eine superliebe Bloggerin. Schaut mal selbst was Sie für mich gemacht hat...

*

... czy on nie zostal zrobiony z miloscia... rozpakowalam i sie zakochalam, zalozylam na palec i juz nie sciagnelam, jestem zachwycona i.... oh moze ja lepiej zaczne od poczatku:-)... dzisiaj przyszla do mnie poczta od "weissbunt", wygralam Candy u kochanej Maks:-)))
Maks to bardzo mila mama pewnej trojeczki:-) Kiedy trafilam na jej Blog od razu dobrze sie tam czulam... Maks pisze o swoim rodzinnym szczesciu, o swoich dzieciaczkach z  taka miloscia, o swoich zainteresowaniach, gotowaniu, majsterkowaniu itd. Jestem zafascynowana przyjeciami urodzinowymi ktore organizuje dla dzieci... no i jest przemila blogowiczka, zobaczcie same co dla mnie przygotowala...

*

... wasn't it made with lots of heart? ...I unpacked it and fell in love, put it on my finger and didn't want to take it off, it's beautiful... oops I better start from the beginning...
The "weissbunt" post arrived here today, I won a Giveaway by our sweet Maks:-)  As I found her Blog I felt comfortable right away and wanted to stay. Maks is writing with so much love about her family life and 3 kids, her hobbies, cooking and DIY. She organizes amazing birthday partys for her kids and is a really nice Bloggerlady:-) Check out what Maks made for me...







Das Päckchen von Maks war auch noch wunderschön verpackt und ein Peace Herzchen hat sie auch noch neben einem lieben Brief mitgeschickt:-)) PEACE liebe liebe Maks und HERZlichen Dank:-)

*

Paczuszka od Maks byla tez pieknie zapakowana, Maks przyslala tez przesliczne PEACE serducho i przemily liscik:-) PEACE droga Maks i seerdeczne dzieki:-)

*

The package I got from Maks was looking so pretty. She also sent a handmade PEACE heart and a nice  letter.  PEACE dear Maks and thanks sooo much:-)



Mädels ich freue mich so sehr über alle lieben Kommentare zu meinem Giveaway! Ihr seid unglaublich!

*

Dziewczyny bardzo sie ciesze z tych wszystkich przemilych komentarzy do mojego Candy, jestescie niesamowite!

Good night, sleep tight!

XOXOXO


Syl

30 comments

  1. Czesc Zloto!
    Hah, dzisiaj przyszla do mnie tez paczka od Maks!:)) Ich hab einen Schal bekommen und trage den auch schon den ganzen Tag! :))
    Kochana jest, prawda?
    I znow mi tu krateczke pokazujesz! Sliczna ta Twoja chusta! Kochana, urodzinki sa jutro... :)
    A nerw mam juz, bo to ciasto...!
    Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  2. ale fajne cukierkowe prezenty, fajnie macie :)), kto ich nie lubi wygrywać dostawać ;)) i do tego liścik a chusteczka śliczna bardzo :)
    uściski!

    ReplyDelete
  3. świetny pierwscione taki akurat na jesień - włóczkowy :) wtedy lubimy opatulac sie we wszelkiego rodzaju włóczkosci to dlaczego też nie nosić jej na palcu ?

    ReplyDelete
  4. Ist das alles schön :-)

    Ich wünsch dir ein schönes Wochenende.
    Viele liebe Grüße von Sandra

    ReplyDelete
  5. Ale piekny pierscien! swietny pomysl :)
    ooo "zabilas" mnie ta chusta, jest taka optymistyczna! skad????
    buzka
    PS:piekne fotki

    ReplyDelete
  6. Bardzo sympatyczny prezent i jak ci w nim do twarzy! ;)
    Miłego dnia Syl!

    ReplyDelete
  7. PS nic nie chcę mówić, ale fajnie by było gdybyś zlikwidowała weryfikacje słowną przy komentarzach :/ te wyrazy psują całą radość przy komentarowaniu ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. @ Ika... zlikwidowane!:-))))

    @ Bree... szal jest od Scotch&Soda, dzieki za komplement! no ja straszliwie szalowa jestem...

    @ Joasia.. tak masz racje Joasiu.. ja tez sie uwielbiam na otulac na jesien i zime we wszystko co przytulanskie i mieciutkie!:-)

    ReplyDelete
  9. Sylwia, pierścionek pierwsza klasa, śliczny jest, a ten szal noooo boski :)
    sciskam Aga

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl,

    Herzlichen Glückwunsch zu Deinem Gewinn!
    Der Blumenring ist wirklich süß und steht Dir sehr gut :)) Kein Wunder, dass Du ihn nicht abnehmen magst!
    Es gibt so viele liebe Leute in der Bloggerwelt :)

    hugs and kisses,
    Duni

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    ich hab's ja schon gesagt, es war mir eine Freude :-) - maks, die immer noch ganz breit grinst ;-)

    ReplyDelete
  12. Wunderschön! ein richtiger Handschmeichler!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  13. Fajny:) Pierścionków to ja jeszcze nie robiłam:) (może czas spróbować?)
    Buziaki już prawie weekendowe xxx

    ReplyDelete
  14. Jaki cudny prezent i taki bardzo oryginalny.
    Swietne to zdjecie z laptopem:)
    Buzka

    ReplyDelete
  15. Was für ein süßer Ring.Ich finde sowas viel hübscher als teuren Schmuck.Allerdings stelle ich mich so mit kribbelwolle an.An den Fingern mag ich glaub ich lieber Baumwolle.Den Weiisbunten Blog werde ich gleich mal unter die Lupe nehmen.Klingt ja sehr interessant.Schönes Wochenende♥EVELYN♥

    ReplyDelete
  16. Aaaa i miałam zapytać, ten puchaty pierścionek nie "gryzie" Cię? Bo na pierwszy rzut oka to ja widzę że on z tych "gryzących":)))

    ReplyDelete
  17. Hej Agus, no wlasnie dla Ciebie sprawdzilam jeszcze raz.. nie gryzie mnie to taki mocherek.. Maks sie pytala z czego chce i jaki kolor.. ja wybralam mocher, ona tez robi z innych wloczek. Ten kwiatunio jest przymocowany na takim okraglym metalowym czyms:-)) takze malo so dotyka palca, jest sliczny, nie moge sie nim nacieszyc:-)
    Buzka

    ReplyDelete
  18. Syl Twój blog jest bardzo delikatny.. w tym, jak wygląda, w kolorach, zdjęciach, w tym jak piszesz, jak zwracasz się do innych blogowiczek... subtelność wygląda z każdego kącika..

    Ja się tutaj chyba u Ciebie zadomowię na dłużej, jeśli można :))

    Pierścionek rzeczywiście bardzo ładny, oryginalny..
    a jeszcze fajniejsze Twoje zdjęcie z pierścionkiem w roli głównej :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Ada

    ReplyDelete
  19. Dziękuję Syluś :) inni na pewno też są wdzięczni ;)
    Buziak

    ReplyDelete
  20. Hallo Syl, ich hatte gestern auch so ein schönes Päckchen...!!!!!!!!Freude!!!!!
    GGLG Astrid

    ReplyDelete
  21. Świetne to zdjęcie z laptopem:))pierścionek niepowtarzalny:))
    buziaki!

    ReplyDelete
  22. Piekne prezenty i bardzo podoba mi sie Twoja chusta, ktora masz na szyi na zdjeciu z laptopem. Super kolory.
    sciskam
    Basia

    ReplyDelete
  23. Ach, das ist ja lieb!!! ich mag solche liebe Post auch sehr gern! :o)
    Ich hab auch drei Kiddies. :o)))
    Ganz liebe Grüße,
    Juliane

    ReplyDelete
  24. Pierścionek śliczny, a zdjęcie z laptopem po prostu rewelacja. Bardzo, ale to barddzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Wunderschön ist der! Ich habe auch so einen Ähnlichen, glg Anja

    ReplyDelete
  26. Niesamowita kobitka! szydełkuję od 15 lat ale pierścionki?! :) SZOK! piękny! zaraz do niej zajrzę
    pozdrawiam magda

    ReplyDelete
  27. Trafiłam dziś do Ciebie przez przypadek... Piękny, cukierkowy świat stworzyłaś;) Chyba w każdej z nas dżemie mała dziewczynka która kocha róż, błękity i wszystkie te pastele;)
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  28. Syluś prezenciki są śliczne i pasują do Ciebie jak ulał;-)troszkę mnie nie było w blogowym świecie ale zawsze miło jest powrócić to tak bajkowego i kolorowego świata jak Ty stworzyłaś;-)buziaki pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  29. Pierscionek piekny-bardzo oryginalny!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.