16 September 2011

She's a Beauty...

Liebe Mädels,

as erstes wollte ich mich ganz lieeeeb für Eure Worte zu meiner Verlosung bedanken. Ihr seid wirklich die Besten und Liebesten ever! Ihr gibt einem Verständnis, Respekt und so viel Freundlichkeit.... man fühlt sich einfach glücklich hier zwischen Euch!

Ich wollte mal schnell was mit Euch teilen.. sie kam heute an, hat echt stark gerochen und war dreckig...
aber sobald ich sie aus der Kiste befreit habe... Habts Ihr auch die Momente? dass ihr aus Glücksgefühl heult? Ich schon... bin eine echte Heulsuse.. und so ging es mir heute mit der Waage.
 Ich find sie einfach nur wunderschön, die Farbe, die Flecken, und die Patina...wow..

Sie sollte eigentlich in den Shop aber aber aber... ich glaub ich kann sie nicht hergeben!! oder???

*

Kochane Kobitki,

Na poczatek chcialam wam podziekowac za wszystkie mile slowa do mojego nieszczesnego losowania, wow, tak fajnie to przyjelyscie, jestescie niesamowite! Pokazujecie tyle cieplych emocji, szacunek, wyrozumialosc... jestem tu miedzy wami bardzo szczesliwa:-)))

Szybciutko chcialam sie z wami czyms podzielic... moim dzisiejszym szczesciem...przyszla, pachniala raczej nieciekawie i byla cale umorusana w jakims smarze ale.. w momencie kiedy wyciagnelam ja z kartonu... tez tak macie.. ze jak zobaczycie taki wlasny osobisty SKARB, lub cos pieknego.. to sie wzruszacie.. ja to jestem typowa beksa.. no i az sie poplakalam jak ja zobaczylam... ten kolor, te plamy i ta patyna... miala byc do mojego sklepu... ale nie nie nie nie nie nie moge jej przeciez oddac???









Ich wünsche Euch ein wunderschönes Wochenende!!

Zycze wam swietnego weekendu!

XOXOXOXO

Syl

38 comments

  1. Ale ślicznotka:) cudna jest, cieszę się Twoją radością:))
    buziaki

    ReplyDelete
  2. Dass du diese wundertolle Waage nicht verkaufen, sondern behalten willst, verstehe ich total. Ginge mir auch so.
    Danke für deine lieben Worte! Das Besteck, nicht Lachen, habe ich übrigens letztes Jahr bei "Tchibo" bestellt. Eigentlich hatte ich ein ganz anderes von "Impressionen" im Visier, aber da fehlte im Künstlerhaushalt dann das Geld :)
    Mit diesem "Ersatz" bin ich wirklich sehr zufrieden. Manchmal landet es sogar als Dekoration zusammen mit meinem geerbten Lilienporzellan am Luster.
    Ganz liebe Grüße und ein wundervolles Wochenende!
    Dania

    ReplyDelete
  3. Wspaniała waga, taką miała moja prababcia:)
    ale teraz nie wiem gdzie jest...;)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  4. Cudna waga - szkoda, że nie opowie nam swojej historii...lubię takie przedmioty z dusza i historią w tle...jest piękna!

    ReplyDelete
  5. Piękna ta waga :) też bym takiej nie oddała :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. piękna waga Ci się trafiła
    skrzyneczka z poprzedniego postu cudna

    a co do zamieszania z losowaniem, to ja jestem lepsza od Ciebie - podlinkowałam Twoje candy u siebie, napisałam komentarz o czerwonej skrzynce i po losowaniu spr listę, a mojego komentarza nie ma :(
    i teraz nie wiem, czy to bloger mi uniemożliwił wygraną, czy też ja sama coś skopałam :(


    niemniej jednak, będę tu zaglądać i podziwiać Twoje prace i wspaniałe fotki :)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl,
    das ist ja mal ein Prachtstück! Wow!!! Ich glaube ich würde sie auch lieber behalten, vor allem wenn es ein Einzelexemplar ist...
    Liebste Grüße,
    Duni (die Deinen Rat befolgt, schön im Bett bleibt, aber mit Laptop :)))

    ReplyDelete
  8. Liebe Syl,

    die könnte ich auch nicht hergeben! Wunderschön!!

    Liebe Grüße
    Katrin

    ReplyDelete
  9. MASZ RACJĘ..OKAZAŁABYŚ SIĘ NIECZUŁA,GDYBYŚ JA ODDAŁA:)))

    ReplyDelete
  10. Och jej(!) ona jest niesamowita, ma duszę!
    Jeśli oddać to tyko w wyjątkowe ręce - dobrze, że trafiła w Twoje! :o)
    Pozdrawiam Cię droga Syl :o)
    PS. wyrozumiałość uczestniczek candy to jedno, a to, że były w rzeczywistości poprawnie rozwiązane i ten ktoś się pomylił nie Ty do drugie! :o)

    ReplyDelete
  11. Wow, ein wunderschönes Stück!
    und ich kenne diese Momente SO SO GUT! ;-)

    Schönes Wochenende,
    Katrin

    ReplyDelete
  12. Śliczna ta waga wręcz niezwykła. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!
    Iza

    ReplyDelete
  13. Syl kochana, ja się prawie popłakałam na ten widok! O tak, cudna jest i nie oddawaj jej nigdzie!

    ReplyDelete
  14. piękna, jedyna i Twoja! super
    magda

    ReplyDelete
  15. oh,piękna:] nie dziwię się temu wzruszeniu;}

    ReplyDelete
  16. Ooooo jaka piekna, stara waga!
    Ciekawam zdjec juz po oczyszczeniu i postawieniu jej w kuchni.
    sciskam
    B.

    ReplyDelete
  17. Oj, przepiękna:) koniecznie sobie zostaw:))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. No cacko no! Zatrzymaj, jak mialas TEN moment, to zatrzymaj. Koniecznie. Jest sliczna! I, tak mysle, pasuje niesamowicie do Twojj kuchni!

    Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  19. So ein tolles Teil, liebste Syl! Auf keinen Fall hergeben; und ja, ich kenne solche Momente auch sehr gut...

    Wünsch dir ein schönes Wochenende.
    Viele liebe Grüße von Sandra

    ReplyDelete
  20. Liebe Syl,
    eine traumhaft schöne Waage, die kannst du echt nicht verkaufen, so was tolles findet man selten.
    Alles Liebe und ein schönes Wochenende von Tatjana

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,

    dir auch ein wundervolles Wochenende.

    GlG Sylke

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl
    Traumhaft schön sieht die Waage aus. Nein, die darfst Du wirklich nicht hergeben. Die musst Du behalten. Ein so tolles Stück findet man nicht alle Tage....
    Hab ein schönes Wochenende und sei ganz lieb gegrüsst.
    Herzlichst Yvonne

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,
    bitte nicht verkaufen!!! Die ist sooo schön und der Geruch vergeht bestimmt schnell - ist ja kein Stoff :-))
    Ich wünsch Dir ein feines Wochenende und grüß Dich ganz lieb,
    Domi

    ReplyDelete
  24. I nie oddawaj! prawdziwa ślicznotka z niej ;) a działa jeszcze?
    Miłego weekendu syl!

    ReplyDelete
  25. Liebe Syl,
    eine wunder... wunder... wunderschöne Waage!
    Verkaufe sie bitte nicht! Sie ist so toll und der Geruch wird bestimmt bald vergehen.

    Eine weitere Heulsuse wünscht dir ein schönes Wochenende

    Liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  26. *kreisch* will haben!!!!!!!!!!!
    Wunderschön ist die!!!

    Ich wünsche dir ein herrliches Wochenende
    LG♥-Doris

    ReplyDelete
  27. Dzisiaj i mi się trafila waga Krupsa, cąlkiem przypadkiem bo nawet nie szukalam wagi.Wzięlamz uwagi na cene i chyba Twojego posta. Moja nie jest nawet w polowie tak ladna jak twoja ale ostatecznie ją zaadoptowalam:)

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl,
    ja ich habe auch so eine schöne alte Waage und liebe sie...
    Du wirst viel Freude damit haben.
    Liebe Grüße
    Jtta

    ReplyDelete
  29. Syliwnka boska!!!!!.
    Też tak mam,że jak zakupię coś,a potem otwieram paczuchę to mi się oczy świecą. Ostatnio miałam bardzo ciężki okres w życiu,ale jak przysłano moją 50 letnią maszynę i jak ją zobaczyłam to też się rozbeczałam ze szczęścia. ale nie zawsze tak jest :(
    Ostatnio kupiłam parę rzeczy, otworzyłam i odstawiłam na miejsce bez żadnych emocji:(
    Zaczynam się zastanawiać,czy ze mną wsio ok? bo jak można się nie cieszyć z takich rzeczy:(?
    buziaczki przesyłam

    ReplyDelete
  30. Hallo Syl,

    ich finde die Waage einfach traumhaft! behalte die bloß! Die Patina und die Farben an sich sind wunderbar antik und strahlen ein Stück Geschichte aus! Ich würde die Waage genau so lassen und sie jeden Tag genießen und mich drüber freuen!
    Wünsche dir viel Freude daran!

    viele Grüße an dich und deinen wunderbaren Blog!
    Sabrina

    ReplyDelete
  31. Ahhhh juhu, ich kann deine Bilder auch wieder alle sehen! *freu*
    Was für ein schönes Stück- diese Waage... ein Traum!
    Und die Bügel habe ich auch gesehen... und klar gefallen mir die :-) und wie!!!
    Danke, Danke, Dankeschön noch mal!
    Liebste Grüße
    Esther

    ReplyDelete
  32. Wow, piekna ta pani:)
    Talezyk na gorze ma piekne ksztalty.

    Tak przy otwieraniu jakiejs paczki towarzysza emocje, ja zwykle krzycze na calego hihi.

    Pozdrowionka sle i milego weekendu!

    ReplyDelete
  33. Jak mogłybyśmy się gniewać za niespodzianki jakie nam sprawiasz;) A waga jest piękna, widać, że ma duszę:)

    ReplyDelete
  34. alez cacuszko, nie nie nie absolutnie nie oddawaj, to Twoja waga!
    ahhh mi kiedys ktos sprzed nosa sprzatnal podobna w mientowym kolorze wrrr
    buzka

    ReplyDelete
  35. kochana ale cudo ci się trafiło.W pełni podzielam Twoje radość.Jest przepiękna i wprost stworzona dla Ciebie;-)pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  36. hu hu, ale cacko :)), marzenie po prostu, ale masz szczęście, że dorwałaś takie cudo,będziesz ja jakoś przerabiać czy zostawisz taka właśnie ?? dzisiaj chwalę się min. Twoimi cudeńkami u siebie
    buźka!

    ReplyDelete
  37. Liebe Syl,

    ich habe seit Längerem mal wieder in andere blogs reingeschaut.
    Ich bin mal wieder total begeistert von dir, deinen Bildern, deinen Zeilen und der Art, wie du deinen blog betreibst.
    Das hab ich vermisst.

    Ganz liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete
  38. Wspaniały dekoracyjny rarytasik !!!
    Kochana zapraszam na Misiowe Candy ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.