23 September 2011

Vintage china love for the weekend

Hi Mädels,

ich wollte mich kurz ins Wochenende verabschieden und zwar mit ein paar Vintage-Schätzen, Ihr wisst ich stehe ja auf Old China:-))) Die Sammeltassen sind natürlich von Flohmärkten und gehören zu meiner bescheidenen Kollektion... :-) ich hoffe sie erfreuen Eure Augen genauso wie meine und versetzen Euch in eine romantische Stimmung:-) Habt's fine und geniesst die freien Tage:-))

*

 Hi Dziewczyny,

chcialam wam szybciutko zyczyc milego weekendu... milego wypoczynku zycza wam tez vintage - skarby z mojej malej kolekcji:-) wszystko oczywiscie znalezione na targach staroci... mam nadzieje ze uciesza wasze oczka tak jak zawsze ciesza moje i wprawiaja mnie w romantyczny nastroj:-) milego odpoczynku :-))

Am besten mag ich sie gemischt:-)
Najbardziej lubie je pomieszane:-)












Heute kam auch noch meine kleine Bestellung bei der lieben Duni meinem aaallerlieblingsStoffeShop:-) Ich habe die pastellen Garne und ein Stoff mit rosa Pünktchen für meine Loveletters:-) bestellt. Meine Dunilein, herzlichen Dank für das süüße Päckchen und die tolle Zugabe, Du kennst meinen Geschmack so gut!! Ich stehe voll auf Rosastoffe:-)

*

Dzisiaj przyszlo tez moje zamowienie od kochanej Duni z mijego naajulluubienszego sklepu z materialkami:-) Zamowilam pastelowe nici i zapas materialu w rozowe kropy do moich Loveletters:-) Moja Dunilein slicznie Ci dziekuje za ta slodziutka paczke i prezencik. Duni tak dobrze zna moj gust i podeslala mi kolejny kawalek materialku w rozyczki:-)





Enjoy your weekend!!
:-)))))))))
XOXOXOXO

Syl

24 comments

  1. Wunderschöne Tassen!
    Bin schon auf die neuen Postkarten gespannt!
    Hab ein goldenes Herbstwochenende!
    Dania

    ReplyDelete
  2. ...und WIE Dein wundervolles Geschirr mein Auge erfreut :))) genauso wie Deine traumhaft schöne "Kitchen" Box, die jetzt bei mir in der Küche steht!
    Liebste Grüße,
    Deine Duni

    ReplyDelete
  3. oj też miłego weekendu życzę.
    Piękne skarby oczywiście, że cieszą oczy

    ReplyDelete
  4. naprawde romatico :) Piekne te turkusowe, no patrz czemu ja takich u siebie nie mam :( materialy piekne, za mna ostatnio grochy tez chodza Milego weekendu Syl&Bry :)

    ReplyDelete
  5. MATERIAŁY MARZENIE...A TA FILIŻANUSIA W TURKUSY....NO UMARŁAM I JESTEM W NIEBIE:))))...IDE JUTRO DO KLAMOCIARNI..KUPIE SOBIE JAKĄŚ,,,,ALE TAM NIE MA TAKICH PIEKNYCH...BUUUUUUU:))

    ReplyDelete
  6. Bardzo śliczne i romantyczne filiżaneczki, piękna kolekcja. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Oh, bardzo ladniutki ten zestaw! Romantyczny, ze ho ho! :) Azesz, ze ja sie kiedys pozbywalam...
    Te niteczki pieknie sie prezentuja!

    Tobie rowniez pieknego weekendu!Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  8. i ja nie wiem co ładniejsze , czy filiżanki czy materiały ????

    ReplyDelete
  9. Niesamowita kolekcje posiadasz, nasze oczy tez baaardzo ciesza. Ja ostatnio poszukiwalam na flohmarkcie czegos podobnego ale bez rezultatu.
    Tkaniny i nici sliczne, ciekawe co z nich wyczrujesz:)
    Milego weekendu

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl
    Einfach herrlich Deine Tassen! Super!
    Hab ein schönes Wochenende und sei ganz lieb gegrüsst.
    Herzlichst Yvonne

    ReplyDelete
  11. Piękna kolekcja, śliczniusie wszystko, a te nici jakie słodziutkie pastelowe, a materiały, aj cudne:)
    Buziaki i udanego weekendu dla Was kochani:)

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,
    schööööön, deine Fotos und wundervoll die Tassen. Jetzt werde ich mal gleich bei Duni auf den StoffShop schauen.
    Den kenn ich ja noch gar nicht,-)
    Ein wunderschönes Wochenende,
    Manuela

    ReplyDelete
  13. Filiżanki są po prostu bajeczne!!nie mogę się na nie napatrzeć:)
    i materiał świetny!
    buziaki!

    ReplyDelete
  14. Słodkości! I porcelana i nitki i szmatki. Masz już na nie plany? Co uszyjesz?

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl,
    das Geschirr ist sooooo schön. Das paßt gut zur Wochenendstimmung. Juppiii es soll schön warm werden.
    Bin schon sehr gespannt was du mit dem Pünkchenstoff zauberst.!?
    Ich wünsche dir ein zauberhaftes Wochenende.
    GGGGGVLG Bina

    ReplyDelete
  16. ale piękna porcelana i te kolory jak znalazł na złość jesiennym szarówkom. tkaniny i nici w pięknych pastelowych kolorach!
    magda

    ReplyDelete
  17. :) Wypoczynku i zbierania sił na next weeeekdnnnnnnnnd:)
    Cudne pastele nam uraczyłaś w oko:)
    Mam w sobie cos takiego, że te detale chciałabym pochłonąć w najdalsze zakamarki umysłu. Skopoiować do centrum mózgu, zagrabić do serca... coś w tym jest:)

    :* Ściski!

    ReplyDelete
  18. Auch dir ein wunderschönes Wochenende.
    Die Bilder sind wieder sooo schön.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  19. filiżanki czarujące !!! czekam na zdjątka twórczości materiałkowej :) sciskam mocno..

    ReplyDelete
  20. Kolorowo i pięknie u Ciebie az się kręci w glowie ;)
    Wybornie musi smakować herbata z takich pięknych filiżanek :)
    Pozdrawiam syluś!

    ReplyDelete
  21. Das sieht aber sehr chic aus, meine liebe!
    Ich mag auch so altes Geschirr, letztens wollte ich mir auch was mitnehmen, aber ich habe gar keinen Platz mehr im Schrank...so ein mist =)
    Da muss ich wohl mal wieder alte Dinge entsorgen, wenn ich das bei Dir so sehe...
    Viele liebe Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
  22. Precioso blog...y fotografías de ensueño.
    Muchas gracias.

    ReplyDelete
  23. Porcelana bajkowa! A materiałów nie zazdroszczę, bo tez ostatnio podobne nabyłam:)
    Pozdrawiam w cieple jesiennego słońca:)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.