30 October 2011

Bedtime Stories... + super wiadomosc dla dziewczyn z Polski



... ready for my bedtime stories????:-))

Nee, keine Angst, ich erzähl Euch schon  nichts:-) Heute geht um's neue Bett:-) Es steht, es ist bequem und es passt in die 2te Fensternische gegenüber von meinem neuen Arbeitsplatz:-) 
Ich weiß, ich weiß unser Schlafzimmer ist sicherlich nicht jedermanns Sache, es ist nicht typisch shabby chic hell, es ist nicht besonders elegant, nicht symmetrisch (gleiche Nachtschränkchen etc.), es ist halt unser Syl&Bry vintage gemütlich:-)

*

Nie nie ma sie czego bac, nie bede wam opowiadac zadnych bedtime stories, dzisiaj bedzie o tym nowym lozku, jest zlozone, wygodne i pasuje na szczescie w druga nisze pod oknen na przeciwko nowego kacika do pracy:-)
Zdaje sobie sprawe z tego ze nasza sypialnia nie kazdemu przypadnie do gustu, nie jest typowo jasno-shabby-chic, nie jest zbyt elegancka, nic w niej  nie jest symetryczne (identyczne szafki nocne itd.), ale to taka nasza Syl&Bry przytulna sypialnia:-)

*

Die Bettwäsche ist vom Schweden.
Poscielka jest od Szweda.

*
Orgnic Kusmi Tea
*

So ganz fertig sind wir hier noch lange nicht, es fehlt noch die neue ganz weiße Tagesdecke, mein Nachtlämpchen macht sich noch, es fehlen  noch einige Bilder etc.:-)

*

Kacik jeszcze nie jest skonczony, brakuje jeszcze nowej calej bialej narzuty na lozko, moja lampka nocna konczy sie robic, brakuje jeszcze kilku zdjec itd. :-)


*

Diesen Hocker hier wollte ich schon lange haben, leider gehörte er immer zur Ladeneinrichtung eines Shops hier:-( als ich die Ladenbesitzerin vor 2 Tagen gefragt habe ob es eine Chace gebe diesen Hocken zu kaufen meinte sie... " ah na gut, den verkaufe ich jetzt, ja doch, aber 4 Euro möchte ich für ihn haben" YAYAAAYYYY 4 Euro??? Jipppi
*

Ten stoleczek tutaj juz dawno mi sie podobal ale nalezal do dekoracji pewnego sklepu u nas w miescie. Przedwczoraj juz nie wytrzymalam i spytalam wlascicielke sklepu czy jest jakakolwiek szansa zeby go kupic, a ona na to, ze "ok, juz tyle tu stoi, ah dzisiaj go sprzeda ale 4 Euro chce za niego miec" Yahhhaaaaayyy, 4 Euro?? to jak za darmo!! Jejjuuuu



*



*




*




*



*

Ich hoffe es hat Euch bei uns im Schlafzimmer mindestens ein bisschen gefallen:-)
Habt  noch einen tollen Sonntag! Wir feiern Halloween schon irgendwie seit gestern, backen und dekorieren usw:-)
Für die Mädels in Polen habe ich auch noch tolle Nachrichten, es gibt die Möglichkeit die IB L Sachen auch in PL zu kaufen, sie werden sich sicherlich freuen!
Bis demnächst! Uhh ich habe vieles zu berichten und zeigen!

Hab Euch lieeeeb:-)

Syl

*

Mam nadzieje, ze choc troszke podoba wam sie w naszej sypialni:-) 
My juz jakos tak od wczoraj swietujemy Halloween, pieczemy i dekorujemy;-)

MAM DLA WAS SUPER WIADOMOSC!

EWUNIA z MINTY HOUSE otworzyla sklepik internetowy iiiiii.. u niej  mozna dostac np. miseczki z dziubkami od IB L takie jakie widzieliscie u mnie np. tu:



POLECAM!


A w jednym z nastepnych postow pokaze wam pewny projekcik ktory zrealizowalam przy pomocy Madzi z Tworzymy inaczej. Polecam rowniez jej sklepik !

A teraz zycze wam milej reszty niedzielki!

Buziole i usciski!!!

Syl:-)





58 comments

  1. Uiii, liebe Syl! Eurer Schlafzimmer ist genau nach meinem Geschmack - die roten Details sind fabelhaft! Das California Schild und das Cola-Nachtschränkchen passen super!! Einfach richtig schön Vintage-gemütlich :)
    ganz liebe Grüße,
    Duni

    ReplyDelete
  2. Piękna sypialnia, stoliczek piękny i faktycznie "drogawy", bardzo podoba mi się też mebel, który stoi w nogach łóżka, skrzynia chyba?! i jakby jeszcze był ktoś kto poda śniadanko,albo chociaż kawke do łóżka rano :)

    ReplyDelete
  3. Mi bardzo spodobała sie Twoja sypialnia,tym bardziej,że nie posiadam swojej własnej;-)
    Piekna taca,od dawna takiej szukam i nic;-(
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Liebe Syl,ich find dein neues Bett,und deine Schlafzimmmerdeko einfach wunderschön<!!!!!Es passt einfach zu dir und es "ist Syl"!!!!!!Ich finds toll!!!!GGGGGGGGGGGGlG und hab ein gruseliges Halloween!!!!
    Silke

    ReplyDelete
  5. Syl, to bardzo ładna sypialnia trochę w klimacie Lexington Company.

    Cena stołeczka rzeczywiście atrakcyjna.
    Wiesz, o ten brak symetrii to bym się nie martwiła :) Myślę, że dla tego stylu to jest tylko na plus!

    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    ReplyDelete
  6. @Dunilein... danke, danke, danke Süße!:-)))

    @Magdzia.. tak Madziu to skrzynia, pokaze ja lepiej nastepnym razem:-)

    @Aniu, jak taka tace jeszcze znajde to dam ci znac:-)

    @Silke, herzlichen Danke liebe Silke! und dir auch ein gruseliges Halloween;-)))

    @ Kasiu... tak to taki Lexington wedlug naszego budzetu;-))) a asymetria sie w takim razie nie martwie, w koncu Ty jestes specjalistka:-) dzieki

    ReplyDelete
  7. Hallo du Liebe,
    dein Päckchen kam gestern! *freufreufreu*
    Sooo hübsch! Habs auch schon dekoriert. :o)
    Euer Schlafzimmer gefällt mri guuuut! Unseres ist auch nicht (also gar nicht..) weiß.
    Und weißt du was? Ich hab den gleichen Hocker. Ganz früher war er rot und stand in der Ladenstube meiner Großeltern. Mittlerweile ist er weiß (was aber nicht ich war, sondern mein Großpapa vor ca. 15 Jahren).
    Träumt süüüüß!!!
    Julchen

    ReplyDelete
  8. Hallo liebe Syl,
    es wirkt ein wenig britisch euer Schlafzimmer aber schön ist es schon, ich mag zwar mehr das verspielte und den Shabby-Look, aber es sieht sehr gemütlich aus. Der Hocker ist superschön, den hätte ich auch sofort genommen und er ist ja wirklich auch ein absolutes Schnäppchen, den hätte ich sogar auch in der Farbe rot gelassen!
    Alles Liebe und hab einen schönen Abend herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  9. @Julchen, oh danke liebes Julchen, ich freue mich dass Dir der Loveletter gefällt:-))))) yepp! echt den gleichen Hocker??? ich hätte so gerne gewusst wie alte der ist?:-)
    Ganz, ganz liene Grüße!!!

    Syl

    ReplyDelete
  10. Hej, hej! Świetny zagłówek, szczególnie przypadł mi do gustu numerek;),
    A stołeczek- rewelacja!
    Syl, bardzo Ci dziękuję za wsparcie:))) Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  11. Hallo meine liebe!
    Hübsch gemütlich habt ihr es in eurem "neuen" Schlafzimmer. Das Bett gefällt mir richtig gut und auch so ringsrum sieht es sehr nett aus - habe ich aber auch nicht anders erwartet! =)
    Mit dem Hocker hast Du ja echt ein Schnäppchen gemacht, ganz toll - man muss ja auch mal Glück haben.
    So, dann warte ich mal gespannt, was als nächstes kommt...
    Neugierige Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
  12. ja w sypialni tez nie mam dwóch jednakowych szafek...zwyczajnie by nie weszły...z jednej str.mam taborecik...z drugiem szafkę....piekna ta twoja....wasza sypialenka:)))

    ReplyDelete
  13. świetny kącik sypialniany,bardzo mi się łóżko podoba a z pościelą cudowny efekt.Najbradziej ujęła mnie skrzynka jako stolik nocny.A taborecik-boski

    ReplyDelete
  14. Liebe Syl!
    Sehr süßes Schlafzimmer :-)! Wo kann man denn bitte so ein zauberhaftes Bett kaufen? Liebe Grüße, Katrin

    ReplyDelete
  15. @Katrin, Liebe Katrin das Bett ist von CAR Selbstbaumöbel:-) Liebe Grüße:-) Syl

    ReplyDelete
  16. Danke!!!!
    Da habe ich auch schon Dinge bestellt, aber noch nie nach den Betten geschaut, weil ich ja eigentlich gerade keins brauche, obwohl... ;-)
    Dein Blog ist übrigens auch ganz zauberhaft!
    Katrin

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,
    das ist doch ein ganz bezauberndes Schlafzimmer. Das Bett habe ich auch gleich erkannt;-) Es schaut superklasse aus und das Höckerchen für 4 Euro ist ja das Schnäppchen schlechthin.
    Viele gemütliche Stunden,
    Manuela

    ReplyDelete
  18. @Katrin, danke Du Liebe:-)))

    ReplyDelete
  19. Syl bossskaaa sypialnia! Bardzo mi sie podoba. Stoleczek za czworke wow! :D Szafka nocna ze skrzynki kolejne wow! Pieknie po prostu :) Samych slodkich snow i spokojnych nocy zycze :)

    ReplyDelete
  20. No proszę Cię, jak może się nie podobać??? Super jest! Łoże, numerek, skrzynka, stolik, pościel - pierwsza klasa!
    A wiesz, ja też dzisiaj znalazłam coś w czerwieni na CBS:)
    Buźka!

    ReplyDelete
  21. Hey Syl,

    wow, sehr schick, gefällt mir sehr gut euer neues Bett! Es ist so im Amerikanstyle! Und der superschnäppchen Hocker macht sich gut - doch ein bisschen shabby im Schlafzimmer ;O)! Hab einen feinen Abend und eine feine Nacht und ich wünsche dir einen schönen Start in die neue kurze Woche!

    Alles Liebe wünscht Sylvia, die glücklich ist hier mal wieder einen Kommentar schreiben zu können - weil ich schon x-mal nicht kommentieren konnte und immer rausgeschmissen wurde durch Blogger ;-(

    ReplyDelete
  22. Syyyyyyl!!!!!! Wow wow wow!!!!!
    Bardzo, bardzo mi sie podoba! Lozko jest odlotowe ze tak powiem! Wszystko pieknie do niego dopasowalas. I te czerwone akcenty! Jak ja je u Ciebie uwielbiam! Hockerek swietnie sie wpasowal, nie wyobrazam sobie, zeby go tam teraz nie bylo! Pytac nie kosztuje! :)Kochana, tabliczka z numerkiem na lozku
    - niesamowity akcent!!!!
    Czy mi sie choc troszke podoba? podoba mi sie az tak, ze mam prawie bezdech!!!!!

    Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl, Euer Schlafzimmer ist klasse! Ein Bisschen wie in einem kleinen Strandhaus in den Hamptons ;-). Passt doch gut zu Euch :-). Danke Dir noch für Deinen superlieben Kommentar zu unserer kleinen Maus, respektive Ihrem Kostüm - Du bist die Beste!!! Und ich wieder ganz verlegen ;-). Ich hoffe Euer Flohmarktbesuch war auch erfolgreich. Ein schaurig schönes Halloween - maks :-)

    ReplyDelete
  24. Sypialnia jest super, bardzo fajna posciel, a stolek za 4 euro haha, to Ci sie udalo!
    Dzieki za wiadomosc o sklepiku, zajrze tam na pewno.
    milego tygodnia
    B.

    ReplyDelete
  25. ....suuuuuuuuuuper schön sieht es aus! Und toll dekoriert.
    Hab einen schönen und kuscheligen Abend.
    Viele liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  26. Witaj Syl:-) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Twoja sypialnia jest już boska! Bardzo podoba mi się ten styl i kolorystyka. Podczytuję regularnie Twojego bloga, znam Twój talent dekoratorski i jestem przekonana, że jeszcze niejedną niezwykłą rzecz wyczrujesz w tym małym kąciku:-) Buziaki posyłam

    ReplyDelete
  27. Dziekuje za adresik do sklepiku..swietna masz sypialnie i piekna posciel krateczkowa.Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl,
    es muß nicht immer shabby sein, Dein Schlafzimmer sieht aus wie bei "Lexington" einfach genial und schön luftig, ich wünsch Dir Dir in Deinem bett die süßesten Träume und eine Gute Nacht:-))))
    Sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Antje

    ReplyDelete
  29. Wundervoll! Würde direkt einziehen! Bunte Grüße, Rike

    ReplyDelete
  30. Ojej ale u Ciebie jest fajnie:) Dziękuję za wszelkie namiary, pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  31. Łóżko jest rewelacyjne!!! Bardzo mi się podoba!!! A ten brak symetrii w sypialni tylko dodaje uroku! Pozwól, że pomysł na to łóżko sobie "zapiszę":-) I jeszcze te szufladowe schowki...

    ReplyDelete
  32. Syl kochana, jak świetnie, jak rewelacyjnie urządziliśmy sobie sypialnię! :o) Szafki niesymetryczne? Nie uwierzysz, ostatnio zastanawiałam się "a czy stoliki nocne zawsze muszą być takie same?!" -> i odpowiedziałaś mi NIE i to wygląda super!!! :o) Dla mnie bomba. Wasza sypialnia jest oryginalna i wyjątkowa. Ma swój niepowtarzalny klimat.
    Słodkich snów kochana! :o)
    Dołączam uściski,
    Linka

    ReplyDelete
  33. piękna sypialnia
    i powiem Ci, że o wiele bardziej podobają mi się takie niesymetryczne rozwiązania stolików nocnych, niż to ustawianie wszystko pod linijkę
    piękna kraciasta pościel, cudne dodatki
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  34. Hallo!!!! Mir gefällt es suuuper!!! Genau meine Farben... (und außerdem bin ich ja eh ein Sternen- und Cola-Freak *lach*) - ich finde es echt toll und individuell. Diese "typischen" Schlafzimmer finde ich total langweilig und spießig...! So ein (Auto?-) Schild habe ich letztens auch für meinen Sohn ergattert...
    Nein, mir gefällt es echt so schön...! Toll!
    Gute Träume!
    Viele Grüße von Ann

    ReplyDelete
  35. Syl, mnie się tam bardzo, ale to bardzo podoba!!

    Uśmiecham się, bo akurat teraz mamy podobną pościel założoną :))

    Buziaki

    Ada

    ReplyDelete
  36. Jestem oczarowana!
    w prostocie tkwi piękno jak widać :))
    stołeczek przecudnej urody udało ci się zdobyć i pasuje jak ulał :0
    Całość na 5+ ;)
    Buziaki

    PS a takie miski mozna także kupić w Polsce w Duce :)

    ReplyDelete
  37. Sypialnia robi wrażenie!!! WOW:)
    A łózko jest niesamowite, zakochałam sie w nim od pierwszego wejrzenia :)
    Taca z serduszkami jest niesamowita, ciekawe czy w Polsce jest dostepna?
    Wszystko piękne, lecę się jeszcze trochę pozachwycać :))
    Buziaki

    ReplyDelete
  38. Syl, cudowna sypialnia, właśnie dlatego, że taka Twoja, od razu widać do kogo należy:) Umieć czerpać inspiracje to najważniejsze, a nie odkalkowywać wiernie istniejące trendy....podziwiam za wycZucie smaku!!:)

    ReplyDelete
  39. @ Ann. danke, danke, danke! ich freue mich so sehr über Deine Komplimente! Es freu mich sehr dass es mehere Sterne, CC Freaks gibt wow!!:-))

    @Kasia,Ada,Aga,Linka,aagaa, sielkskie klimaty, mam nadzieje, ze zadnej z was nie zapomnialam!dziewczyny jestescie kochane dziekuje slicznie!!

    @Ana, wow Aniu Twoje slowa to jak balsam dla duszy, dziekuje!!! :-)

    ReplyDelete
  40. Dzisiaj dołączyłam do grona Twoich wiernych fanów_obserwatorów;)
    Podoba mi się tutaj :)
    Będę często zaglądać.
    A łóżko jest piękne.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,
    also mir gefällt's!!! Ich würde sofort tauschen :-))!!!
    Ganz ganz liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  42. Śliczna sypialnia!!! Szczególnie podoba mi się łóżko :)) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. No nie Syl Twoja sypialnia jest boska, mi baaaardzo przypadla do gustu. Lozko jest swietne! A stoliczki przy nim marzenie zwlaszcza ten po cocacoli. A faktyctnie czerwony taborecik udalo Ci sie kupic tanio, ja mialam w niedziele szczescie na flochmarku kupilam wymarzony stol za 5 euro!!!
    Miseczki z dzubkiem wlasnie przymierzam sie do kupna ale tu w de. kupie.
    sciskjam mocno

    ReplyDelete
  44. So ein schönes Schlafzimmer, liebe Syl! Und so liebevoll dekoriert. Lov-Tee mag ich auch sehr gern :-)

    Viele liebe Gruselgrüße von Sandra

    ReplyDelete
  45. Pościel może i od Szweda ale jest super amerykańska , cała sypialnia wygląda teraz jak amerykański krążownik, jest super, super i jeszcze raz super !! ;)) i woreczek mi mignął przy Twojej podusi, a stoliki to masz oba absolutnie oldschoolowe :)))'
    buźka!

    ReplyDelete
  46. i kolejna sypialnia którą dziś oglądam i zastanawiam się czy dobrze zrobiłam rezygnując ze swojej. Ale przyjdzie kolej i na moją a co!

    Podoba mi się !
    pozdrawiam Al.

    ReplyDelete
  47. Hallo meine Liebe,
    mir gefällt Euer Schlafzimmer richtig gut! Ich liebe Stilmix über alles! Möchte auch selber gar nicht nur eine Richtung verfolgen, dafür ist das Leben viel zu vielseitig!!!
    Liebsten Gruß
    Sandra

    ReplyDelete
  48. Sypialnia jest boska:) świetne łóżko,świetne dodatki!jestem zachwycona!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  49. Siehst du: Kommt Zeit, kommt Hocker! Er passt sehr schön rein in dein Schlafzimmer. Und mir gefällt es sehr gut bei euch, es ist gemütlich und sehr persönlich!
    Lieben Gruß
    Ursel

    ReplyDelete
  50. Wow absolutnie mi sie podoba! Te male akcenty tworza rewelacyjny klimat, czerwony stoleczek - piekny. Lozko . no wiesz ze cudne :)
    buzka

    ReplyDelete
  51. Jest uroczo, świeżo i jasno. Jest pięknie :)
    Pozdrawiam z Irlandii,
    Wiola

    ReplyDelete
  52. Ach liebe Syl, ist das ein tolles Schlafzimmer, wunderschön! So ein Bett will ich auch... unser Schlafzimmer ist eigentlich der einzige Raum im Haus, der mir nicht wirklich gefällt. Vielleicht fahre ich schon mal zum Schweden und schaue, ob es die Bettwäsche noch gibt :o)
    Ganz liebe Grüße und immer schöne Träume für Euch,
    Iris

    ReplyDelete
  53. Liebe Syl,
    dein blog hat sich echt gemacht, wundervoll. Steckst sicher viel Zeit und Liebe hinein.
    Ganz liebe Grüße

    Sabine, Bussi

    ReplyDelete
  54. Piękna sypialnia, łóżko świetne, a krateczkowa pościel cudowna. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło :))

    ReplyDelete
  55. Sypialnia w iście amerykańskim stylu..bajeczka..zyczę ci Moja Droga dużo przyjemności w tym kreowaniu bo wychodzi ci to bosko;-)
    buzka

    ReplyDelete
  56. Lozko fantastyczne i swietnie zaaranzowane. Bloga przegladam na biezaco ale od trzech tygodni mam popsuty wiec hurtowa wklejam komentarze.Cudnie u Ciebie.
    pozdrawiam-Iza

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.