27 October 2011

So vintage, so colorful...


Liebe Mädels, Kochane Dziewczyny:-)


Hier noch kurz die Antworten zu letztem Post:-)

@ Tanja, rosenresli... Liebe Tanja, 4km von Elsas ertfernt? wow ich bin eifersüchtig! Du wohnst ja quasi an der Quelle! und nee leider haben wir die Backeoffa nicht probiert:-(

@ Antje, Meine Landlust... jaaa, jaaa die Liebesseife dürfte mit ;-))))

@ Linka, liebe Linko, vorgestern habe ich mir den Meßmer Rooibos Karamell Tee gekauft, der scheckt auch super, irgendwie passt dieses Karamellige bei den kalten, grauen Tagen perfekt:-) probire es mal aus:-)

*
@ Tanja, rosenresli, zazdorsze Tanji ze mieszka tylko 4 km od Elsas, czyli w sumie u zrodla! i nie niestety nie sprobowalam polecanej przez nia Backeoffa

@ Antje, Meine Landlust... tak zabralismy ze soba na wycieczke te mydelko milosne od niej ;-)

@ Linka, kochana Linko, wyproboj koniecznie herbatke Meßmer Rooibos Karamell, tez smakuje swietnie, kupilam ja kilka dni temu i smakuje podobnie jak ta w Francji no i pasuje idealnie w te zimne, jesienne dni:-)

*

Na habt's Ihr Lust auf ein wenig colorful Vintage??? :-)
Ihr wisst doch ich stehe auf WEIß + unbedingt Farbe!!
Da alle Möbel, Basics etc. weiß sind brauch ich überall kleine Farbtupfer!
Ob rot, pastell rosa, retro mint und blau oder ganz viel Farbe auf 1mal, so fühle ich mich wohl:-)

Zur Zeit arbeiten wir noch an unserem Schalfzimmer, mein Schatzilein hat diese Woche Urlaub!:-)) das nutze ich natürlich aus!:-) Es wird rumgeschoben, Boden im Schlafzimmer fertig gemacht etc.
Ich hoffe im nächsten Post kann ich Euch das neue Bett zeigen und antworte auch alle Fragen die Ihr mir gestellt habt:-)

*

No, macie ochte na troche vintage kolorkow?
Jak juz wiecie, kocham BIALY, od zwasze ale tylko w pomieszaniu z cieplutkimi kolorkami!
Poniewaz wszystkie nasze meble sa biale potrzebuje zawsze plamy kolorkowe zeby wszystko troszke rozswietlic i ocieplic:-) Czy to czerwony, czy pastelowo rozowy, czy retro mietowy i niebieski albo cala mnostow kolorkow... tak czuje sie naj naj:-)

Moje Kochanie ma w tym tygodniu urlop wiec korzystam z tego!:-) Przesuwamy, konczymy podloge w sypialni, wiercimy dziury w scianach:-)
W nastepnym poscie postaram sie pokazac wam lozeczko, troche musialam przedekorowac sypialnie:-)
Odpowiem tez na wasze pytania dot. lozka ktore zadalyscie:-)
A teraz troche kolorku:-)


`
*

Diese alten Vorrats-/Einmachgläßer stammen aus dem Flohmarkt in Salzburg, die vintage Garne sind aus USA.
*
Te stare sloiki na zapasy/ponoc przetwory sa z targu staroci we Francji a te stare niteczki i szpulki sa z  USA.
*



*

Meine Lieben, ich ziehe aus! hihihi aber nur aus dem Wohnzimmer!:-) Ich habe ENDLICH DEN TISCH gefunden der mein Arbeitstisch sein wird und perfekt in meine Fensternische im Schlafzimmer past! Da entesteht zur Zeite meine kreative Ecke:-) ich freu mich schon sooooooo. Bis jetzt habe ich immer im Wohnzimmer gearbeitet und musste dann am Abend alles wieder wegräumen, jetzt ist Basta! Unser Schlafzimmer ist groß genug und ich kann mir die Ecken dann zu meiner Arbeitsecke umfunktionierten:-)

*

Dziewczyny wyprowadzam sie! hahaha ale tylko z salonu!:-) Nareszcie znalazlam TEN STOL ktory pasuje  idealnie jako stol do pracowni i moge go bez problemu wcisnac w nisze przy oknie:-)
Do tej pory robilam wszystko w salonie, czyli rano rozkladalam a wieczorem musialam sprzatac i tak kazdego dnia! teraz mowie BASTA! Sypialnie mamy wystarczajaco duza ze moge sobie wygospodarowac ten kacik na pracownie, wlasnie tez nad nia pracuje:-)


NOCH nicht weiß! :-) Also mindestens wird die Tischplatte weiß, das auf jeden Fall da ich einfach weiße Untergründe liebe. Die Beinchen bleiben aber wahrscheinlich so wie jetzt, was denkt Ihr??? die gefallen mir sooo gut!

*
JESZCZE nie bialy:-) tzn. planuje pobielic tylko blat gdyz uwielbiam biale podstawy i tla:-) ale nozki chyba zostano takie jakie sa bo strasznie mi sie podobaja, co myslicie????


Und hier entsteht die Arbeitsecke:-)

*

Tutaj powstaje kacik do pracy:-)



Meine Lieben, ich wünsch Euch einen tollen Abend und fast ist ja Weekend:-)

*

Kochane zycze wam milego czwartku i... juz prawie weekend:-)

XOXOXO

Eure, Wasza Syl

:-))

48 comments

  1. Liebe Syl, der Tisch ist wunderschön!!!!GLG Anja

    ReplyDelete
  2. Ciesze sie na efekt koncowy stolika:) Sloiki piekne, kolorowe szpulki swietnie w nich wygladaja.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Wow, stolik rewelacyjny!!! Pobiel najpierw tylko blat i zobaczysz, czy pasuje Ci taki. Jeśli nie, to zawsze możesz pobielić też i nogi:)
    Słoje są rewelacyjne, no i ten kolor, ah, zazraszczam! Jak ja żałuję, że nie załapałam się na targ staroci w Paryżu:( Przyjechaliśmy w niedzielę, późnym wieczorem i już było po. Ale może jeszcze kiedyś mi się uda:)
    I jeszcze mam pytanie - czy nawet Twój bałagan remontowy musi być taki ładny?
    Buziaki xxx

    ReplyDelete
  4. Kolorkowo dziś u Ciebie, w przeciwieństwie do mojego obrazu za oknem:( Nóżki w stoliku też bym zostawiła, nadają takiego fajnego wyrazu mebelkowi:)

    pozdrawim:)

    ReplyDelete
  5. Stolik świetnie wpasował się w miejsce przy oknie. Wygląda super. No i ta gałka :)

    No, a słoiki? Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież to zwyczajne słoiki, ale na Twoich zdjęciach Syl wszystko wygląda niesamowicie! Powtarzam to chyba w każdym poście umieszczanym na Twoim blogu - rewelacyjne foty! :)

    A co robicie z podłogą w sypialni? Bardzo mnie to interesuje... takie zawodowe zboczenie :).

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia :)

    ReplyDelete
  6. Piękne kolory szpulek a stół marzenie!
    pozdrawiam ciepło,

    ReplyDelete
  7. @ Myszka... Mysiu jestem pewna ze nastepnym razem zalapiesz sie na targ staroci w Paryzu, trzymam kciuki:-)

    @Kasia... Kasiu to zwykle panele podlogowa ale jak moze widzisz na ostatnim zdjeciu brakuje im jeszcze listwy, no i wlasnie bedziemy ja umieszczac, az wstyd powiedziec ale pol roku mieszkalismy bez tej listwy wlasnie! ciagly brak czasu:-)

    ReplyDelete
  8. Liebe Syl,

    ich freue mich dass Du meine neue Leserin bist!
    Ja, ich finde es auch ganz toll immer wieder mal ins Elsass fahren zu können, ich habe auch schon viele Posts darüber gemacht. Vorher wohnte ich in der Nähe der tschechischen Grenze und war einige Male in Karlsbad - wunderschön dort. Nächstes Jahr mache in ein paar Tage Urlaub bei meiner Mama und fahre dann auch ganz sicher wieder in die Tschechei.

    Übrigens, Deine grünen Weckgläser sind französisch!!! Es sind echte La Lorraines mit dem für die La Lorraine Glasmanufaktur typischen Ährenmuster. Die Gläser stammen von ca. 1880! Wie kommen die nach Salzburg? Grins!

    Ganz liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  9. Liebe Syl!

    wow, Du bist ja busy-busy :) Herrlich, Deine neue Kreativecke...Dein Tisch ist so hübsch, wo hast Du ihn nur gefunden? Hast Du ein Glück! Die Beine würde ich auch so belassen. Ja, ein bisschen bunt muss es bei ich auch sein ;-)
    Frohes Schaffen und liebe Grüße,
    Deine Duni

    ReplyDelete
  10. *Korrektur* soll heißen bei MIR - lol

    ReplyDelete
  11. Liebe Tanja,
    ja ich werde sicherlich noch bei Dir stöbern und mir Deine Elasas Posts ansehen:-))
    Ja die La Lorraine Prägung ist wunderbar auf dem Glas zu sehen und die liebe Damme die sie mir verkauft hat hat's mir auch über die Prägung vieles erzählt:-) Ich find auch die Farbe wunderschön!! Danke für die Info:-)Ganz liebe Grüße

    ReplyDelete
  12. Liebe Duni, glaube mir ich habe meeehrere Monate auf diesen Tisch "gewartet" und als ich ihn gestern sah.. eigentlich hat Bryan ihn entdeckt:-) habe ich nur "den will ich haben" gesagt! ich bin so froh! LG

    ReplyDelete
  13. Das ist ja toll Syl! So eine Ecke hätte ich auch gerne. Ich muss leider auch immer alles wieder weg räumen - wenn ich morgens nähe/bastle dann brauchen wir Mittags den Esstisch und abends genau so. Das nervt manchmal so, das ich an manchen Tagen gar keine Lust habe anzufangen, obwohl ich doch eigentlich möchte...Der tisch ist toll - die Beine würde ich auch so lassen und nur die Platte streichen. Aber das kannst Du Dir ja noch überlegen. Die Gläser übrigens sind wirklich wunderschön, so in sich gefärbt sieht man sie wirklich ausgesprochen selten.
    Liebe Grüße schickt die
    Gabi

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia i kolory, zakochałam się w nich:)

    ReplyDelete
  15. Och Syl kochana, wiesz, chyba sie zaraz ubiere i wyskocze do sklepu, bo wlasnie mam taka ochote "na cos" na wieczor i ... i taka herbatka karmelowa to swietny pomysl jest! :o) Dzieki kochana za wskazowke. ;o* :o)
    Twoje szpulki pelne pieknych kolorow tak mnie zachwycaja, ze az mysle o robtkach domowych ... ;o)
    Przemiany stolu i prezentacji sypialni nie moge sie juz u Ciebie doczekac! :o)
    Ale bialy blat na brazowych nogach? Jeszcze chyba tego nie widzialam - chetnie zobacze :o)
    Sciskam i pozdrawiam i zmykam na zakupy ;o).
    Buziaki.
    Linka

    ReplyDelete
  16. hallo liebe syl,
    wow, der tisch ist wunderwunderschön, eine außergewöhliche form der tischplatte. und ja, ich finde, das hört sich gut an, tischplatte weiß, rest natur, das schaut bestimmt super aus!
    ich wünsch dir noch viel spaß beim räumen und maximale ergebnisse :))
    alles liebe!
    dana

    ReplyDelete
  17. za ten stół to ja bym się dała pokroić, jest śliczny! Brała bym jakbym tylko zobaczyła. Nogi są ładnie toczone, lekko ugryzione zębem czasu jak i skrzynia z szufladką ale dodaje mu to uroku. Gałeczka piękna! I bardzo podoba mi się wycięcie blatu, ahhhh chyba zdjęcia sobie podkradnę żeby móc do niego wracać :))

    a kolorki w słoiku bardzo oko przyciągają a ten koralowy najbardziej :)

    ReplyDelete
  18. Liebe Syl,

    der Tisch ist ja der Wahnsinn!!!Wunderschön - wo hast Du den denn aufgetrieben? Ich könnte mir auch gut vorstellen, dass er in Deiner weißen Ecke genauso bleibt, wie er ist. Ich habe auch so einen (etwas kleiner) und habe ihn auch so natur gelassen, lediglich die Accesoires wurden weiß. Du kannst ja mal schauen, wenn Du willst (aber vielleicht kennst Du ihn ja schon).Ich kann verstehen, dass Du überlegst, auch wenn wir weiß lieben, manche Stücke brauchen keinen Anstrich, um wunderschön auszusehen!Bin schon ganz gespannt auf dein Schlafzimmer - es wird bestimmt schön werden!
    GGLG
    Anna

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia są super ostre, przez co jeszcze ładniejsze.

    Kącik do pracy świetny. Mi też się taki marzy. Bo jak na razie, to się tak rozkładam ze wszystkim, a to w kuchni, a to na biurku męża. I wszystko potem muszę składać wieczorem :))

    Buziaki Syl

    Ada

    ReplyDelete
  20. Oh wow, der Tisch ist genial!

    Einen schönen Abend, liebe Syl :-)
    Viele liebe Grüße von Sandra

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,

    die La Lorraines gibt es in verschiedenen Formen und Grüntönen und ich liebe sie auch sehr. Ich habe welche die aussehen wie Flaschen und welche die aussehen wie Weckgläser von wassergrün über hellgrün bis moosgrün. Es soll sie auch in braun geben, aber die habe ich noch nicht gesehen. Sie sind halt einfach schön.

    Dein Tischchen gefällt mir auch so sehr und mit weißer Platte kann ich es mir sehr gut vorstellen. Ich habe auch ein kleines antikes Weichholz-Küchentischchen, das ich gerne streichen würde, mein Mann will aber immer alles holzfarben lassen.

    Ganz liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  22. Droga Syl,
    te lekko turkusowe słoiki są naprawdę cudowne!!
    Zresztą biurko zapowiada się równie interesująco. Miły kącik do pracy zaczyna się tam u Ciebie robić :)

    Pozdrawiam ciepło i czekam jak zwykle na więcej

    Joasia

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,
    erstmal schöne Farben mit Deinen Garnen im Glas! Und dann der Tisch!!! Klasse - hast Recht, die Beine können bestimmt so bleiben wie sie sind.. Das mit dem Abends wegräumen kenn ich :( Also viel Spaß beim Einrichten! Freu mich auf die Bilder!
    Liebe Grüße Steffi

    ReplyDelete
  24. zacznę od tego,że stolik jest cudowny!będziesz miec bardzo klimatyczny kącik

    a tak najbardziej zachwyciły mnie szpulki! jestem zakręcona na szycie,a już takie cudne retro szpulki to moje marzenie.Jak doczytałam ,że są ze stanów to się zmartwiłam,bo do nas nie wysyłają-a w Polsce takich cudów nie można złowić:/
    to 1 zdjęcie słoika jest piękne

    ReplyDelete
  25. So wundervolle Bilder!!!! Der Tisch ist ein Traum!! Den würde ich auch sofort nehmen!!!
    Irgendwas zum werkeln findet man immer, oder ;O) Wir haben heut auch grad mal wieder weiße Farbe gekauft!
    Liebsten Gruß
    Sandra

    ReplyDelete
  26. Syl kochana, ja bym jednak stół zostawiła w spokoju i nic z nim nie robiła, jest piękny taki jaki jest i ładnie się odznacza na tel białych ścian
    a kolorowe szpulki cudne
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  27. Jejuuuuuu, jaki swietny stolik!!! Szukalam cos podobnego, ale w zasadzie juz sie poddalam. Kochana obojetnie jak go zrobisz, bedzie swietny! Rzeczywiscie nozki sa swietne,hmmm ... sama nie wiem. Ale calosc na bialo tez by byla fajna. No kochana, w tej wieeelkie sypialni pieknie sie urzadzisz! Juz mi sie podoba. Dawaj to lozko!:)
    Wycieczke mieliscie swietna, piekne zdjecia zrobilas!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    ReplyDelete
  28. @Anita... Anitko, napisz mi maila to sie z Toba takimi nitkami podziele:-))) sylbry@gmail.com:-)

    @Kasia... Kasiulku, chociaz masz racje ze taki jest piekny, bo mnie tez sie straszliwie podoba to niestety nie umiem sie przyzwaczaic do takiego drewna:-( blat pewnie bedzie bialy ale mam nadzieje ze mimo takiego przestepstwa i tak mnie lubisz???;-))))))))

    ReplyDelete
  29. @Dagi...Dagi czytasz w moich myslach:-)) ja tez go bym chciala calego na bialo ale sie nie moge zdecydowac bo jest taki ladny kurka wodna, Bryanowi tez sie podoba bardziej naturalny ale mowi ze niech zrobie jak chce.. wiec ja go tak wiesz pewnie powolutku.. najpierw blat a za kilka dni nozki moze :-)))))) Pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  30. Liebe Syl,
    Deine Farbkombis sehen immer genial aus!! Bei mir würde das bestimmt aussehen wie gewollt, aber nicht gekonnt :-)), daher versuche ich, immer bei einer Richtung zu bleiben!!
    Der Tisch ist wunderschön!! Ich würde ihn entweder komplett weißeln oder einfach so lassen, wie er ist!!
    Liebste Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  31. Matko jedyna jakie te szpulki sa sliczne, oszalalam!!!!
    Sloiki tez bajeczne i ten kolor. Syl poprostu fantastyczne.
    Ja tez tak mam rozkladam sie w salonie z szyciem a wieczorem trzeba wszystko zbierac, sprzatac.
    Stolik bedzie fajnym miejscem craftowym, podoba mi sie, a jak podmalujesz to wiem ze bedzie jeszcze piekniejszy.
    sciskam
    ps:popatrze jeszcze na te szpuleczki;)

    ReplyDelete
  32. Atenko, z Toba tez sie podziele jak chcesz tymi szpulkami, jutro rano napisze ci maila:-) tak myslalam ze ci sie spodobaja:-) i no i pewnie spodobaja sie tez Dori:-)dla niej juz tez kilka odlozylam ale ona jeszcze o tym nie wie;-)) papapa jutro sie odezwe:-)

    ReplyDelete
  33. Hi Syl, da lese ich doch gerade Elsaß/Straßburg...da seid ihr doch sozusagen fast bei uns um die Ecke gewesen..na ja 30km...ne große Ecke eben!
    Ein schöner Tisch und das sieht nach einem prima Arbeitsplatz aus!!
    GGLG Astrid

    ReplyDelete
  34. Piękne słoje,piękne szpulki a stół rewelacyjny!

    ReplyDelete
  35. Hallöchen liebe Syl,
    schnell "hier" auch nochmal... Mir gehts genauso mit weißen Möbeln und ein wenig Farbe. :o)
    Vor allem in meiner Küche mag ich das so gern!
    Der Tisch ist ein Knüller, soooo schön!!! Vor so einem träume ich auch... ;o)
    Und wo wir gerade beim Träumen sind, ich geh jetzt in mein Bettchen.
    Schlaf schön!!!
    Ganz viele liebe Grüße,
    Juliane

    ReplyDelete
  36. WOW! jaki piękny stół!!! (ja bym chyba nogi pobieliła a blat zostawiła) ale myślę, że Twój pomysł tez się świetnie sprawdzi jak ja Ci zazdroszczę tego kącika do pracy i to na poddaszu, eh.... cudnie będziesz miała. imponująca kolekcja nitek i jakie piękne szpulki! używasz ich czy tylko masz?

    ReplyDelete
  37. Syl kochana !! Ty zostaw ten stół w spokoju :0)) ja tak jak Kasia uważam że najpiękniejszy jest właśnie taki .. szkoda bidulka zaciągnąć pod pędzel , ale zawsze możesz go mnie odstąpić wiesz ?? ihihihihi ściskam mocno z brzozowego domku :)

    ReplyDelete
  38. PIEKNY TEN STÓŁ...TKI MI SIE PODOBA...JA LUBIE EWENTUALNIE CIEMNY BLAT...I JASNE NOGI....KACIK JAK MARZENIE:))

    ReplyDelete
  39. Kącik zapowiada się rewelacyjnie, nie mogę doczekac się efektu końcowego. Te buteleczki/ słoiki są boskie :)
    Buziak

    ReplyDelete
  40. Witaj , piękny stół , ale ja tak jak ty bym go pędzlem potraktowała jednak :) pięknie u ciebie pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,
    schöne Farbkleckser, die Vintagespulen.
    Und der Tisch ist bezaubernd! Beneide dich grad ein wenig, dass du dann nicht immer wieder alles wegräumen musst, bei manchen Arbeiten ist das wirklich lästig, vor allem, wenn sie irgendwo flach trocknen sollten...
    Bin schon sehr gespannt auf das Schlafzimmer!
    Liebe Grüße und ein cozy Wochenende
    Dania

    ReplyDelete
  42. Szpulki cudowne, ale ten stolik!! rewelacja!! Zostaw takie nogi - same w sobie już wygladają na postarzane, przy bieli całe ich piękne będzie widczne:) Kolory u Ciebie fantastyczne...kocham vintage w Twoim wydaniu:)

    ReplyDelete
  43. Liebe Syl,
    die Idee mit den Spulen in dem Einmachglas ist klasse! Ich mag solche farbenfrohen Kleckse auch sehr gerne!
    Dein neuer Arbeitstisch ist wirklich schön, ich glaube, ich würde die Beine auch so lassen und nur die Arbeitsplatte weißeln!

    Liebe Grüße,
    eva

    ReplyDelete
  44. Stół powala:)))w ogóle kącik zapowiada się świetnie:)))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  45. Hallo Syl,

    der Tisch sieht super aus und Deine Ecke wird bestimmt großartig!

    viele liebe Grüße
    Silvia

    ReplyDelete
  46. Sliczne te szpuleczki z kolorowymi nicmi.Dobrze sie czuje u Ciebie na blogu kochana Syl bo tak jak ja widze ze procz bieli lubisz kolory.To mi sie podoba!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.