11 November 2011

Have a cuddly, yummy, creative weekend!


1000 mal Lieben Dank für Eure Kommentare zu meinem Fahradflug;-) + X-"Files"-Polizei Story:-))
Ich habe mich mittlerweile erhollen können und der Fahrad wird morgen repariert!:-)
Und noch zu Euren fragen... den Tisch habe ich mit einer Akrylfarbe in Aquaton gestichen:-)

*

1000 razy dzieki kobitki moje kochane za wasze komentarze do mojego posta o moim "locie rowerem" + o mojej X-Files-histori z policja:-))
Juz mi lepiej i otrzasnelam sie z szoku:-)
A do waszych pytan.. stol pomalowalam farba akrylowa w kolorze Aqua:-)

*

Heute mal schnell und kurz!

*

Dzisiaj szybciutko i tylko na chwilke!

*

Etwas leckeres  *  Cos smacznego



*


*

Etwas zum kuscheln;-), ich glaube Ihr kennt Max noch nicht nicht wahr? Er ist schon seit 3 Jahren bei uns neben seiner schwester Möhrchen und Bruder Schnupfi:-)

*

Cos do przytulania... chyba jeszcze nie znacie Maxa co? Max jest u nas juz od 3 lat tak jak i jego siostra Marchewa i braciszek Wachacz:-)



*



*

Etwas selbstgemachtes, jaaa ich habe bereits Nikolausstiefel für den Shop genäht!!

Cos zrobionego samemu:-)..., tak juz uszylam pierwsze skarpetki / butki mikolajowe do sklepiku!!!



*

Die "Merry Christmas" Bänder gibt es bei ANTJElein :-)
"Merry Christmas" wstazeczki dostalem od ANTJElein:-)


Etwas angenehmes und bequemes:-)

Co bardzo przyjemnego i cos wygodnego:-)



Und etwas liebes und wunderschönes von der wunderbaren Tini, die sich mit dieser Überaschung bei mir bedankt hat:-)))) Tini hat bei mir eingekauft und war mit der Bestellung so happy dass sie mir jetzt diese süßen Förmchen und den hübschen shabby chic Tag geschickt hat! Tini ich hatte Gänsehaut bekommen als ich den Brief von Dir gesehen habe Du LIEBE!!! Du weisst Du bist mein Nähvorbild und ich lieeeebe Dein Zuhause!:-)) Liebe Tini deine Förmchen passen super in meine Sammlung:-)

*

I cos kochanego i slicznego od naszej wspanialej Tini, ktora sprawila mi taka niespodzianke. Tini zrobila make zakupki u mnie w sklepiku i byla taka zadowolona z dostarczonych rzeczy, ze chciala sie w ten sposob odwdzieczyc! :-)) Az mialam lezki w oczach jak czytalam jej kartke i zobaczylam ze przesylka jest od niej:-) Musze wam powiedziec, ze juz od dawna podziwiam Tini i jak pieknie dzyje i uwielbiam jej domek/mieszkanoko:-))
Te dwie sliczne formeczki pasuja idealnie do mojego zbioru vintage foremek:-)



*



Meine Lieben! Hab ein wunderschönes Wochenende! Geniesst die Zeit alleine oder mit Euren Familen!

*

Kochane swietnego weekendu wam zycze! Cieszcie sie czasem spedzonym samemu czy tez z waszymi rodzinkami!

:-))))

XOXOXOXOXOXOXO

Syl

35 comments

  1. Tobie tez milego weekendu Kochana!
    uwielbiam kolory na Twoich zdjeciach..

    ReplyDelete
  2. Tobie również życzę miłego i pogodnego weekendu. A zwierzaczki masz cudne:)

    ReplyDelete
  3. Syl, jakie piękne króliczki! Super!

    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Kasia

    ReplyDelete
  4. Królik jest boski. Ja bym mogła zamieszkać na Twoim blogu :) A Twoje cudne zdjęcia nadają się do oprawienia w ramkę i powieszenia na ścianie :)

    ReplyDelete
  5. Foremeczki superaśne!!!!!!!!!!!!!
    Skarpety świąteczne już szyjesz? No w sumie już mamy połowę listopada. Oj muszę i ja się zabrać za jakieś robótki Christmasowe. Ale jeszcze parę dni musi to poczekać bo dostałam dzisiaj list, że Maczka mojego do szkoły muszę zapisać! On ma dopiero 4 latka!
    Fajne książki u Ciebie na stoliku:) Hmmm a ja ciągle jeszcze czekam na przesyłkę z tą o cupcake cafe. Coś długo idzie:/
    Kochana wspaniałego weekendu!

    ReplyDelete
  6. Jestem bardzo ciekawa Twoich świątecznych dekoracji:) już zapowiada się znakomicie:))
    Te ciepłe kapcie są po prostu przepiękne!zakochałam się w nich:))
    buziaki!

    ReplyDelete
  7. Jesusiczku!!! Ale cuda!!!!! Ta skarpeta mnie normalnie powalila!!!! Superasna!!!!!
    Foremeczki tez very nostalgiczne, swietny prezencik!A czytelnik super skladzik! No ale prosze Cie co to za slodziaki???!! Jakie fajne! No normalnie fajne!

    Ach ta skarpeta mi po glowie chodzic bedzie! Hmmm...
    Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  8. Ein wunderbare Post ! Tolle Sachen hast Du gezaubert, schöne Dinge zeigst Du uns ! GLG Sabrina

    ReplyDelete
  9. So wunderschöne Bilder wieder von Dir! Und was mein Schwesterlein Dir geschickt hat ist auch zuckersüß! Ein schönes Wochenende wünsch ich Dir!
    Liebe Grüße Steffi

    ReplyDelete
  10. Jejku jakie masz cudowne przytulanki, nie wiedzialam ze posiadasz takie urocze zwierzaczki:)))

    Syl Ty lepiej nie pokazuj nic nowego bo ja jak poogladam zdjecia to zawsze cos chce, teraz te cieple kapciuszki:)

    Butki Pani Mikolajowej swietne, tak jak prezenciki.
    Sciskam i milego weekendu zycze

    ReplyDelete
  11. Co tu dużo gadać: CUDNIE! (jak zawsze) :) Buziaki zostawiam

    ReplyDelete
  12. Da mag ich ja auch sofort mit einer heißen Schokolade unter einer warmen Decke verschwinden ;-) - so ein lieber und gemütlicher Post. Und Max ist sowieso Klasse, witzig, dass Ihr auch 2 Geschwisterchen dazu habt, unsere müssen es sich allerdings im Freien gemütlich machen (aber keine Sorge, sie haben's auch schön warm). Warte bis Du meine Nikolausstiefelchen siehst ;-) und Ende nächster Woche stelle ich auch wieder aus. Ganz, ganz liebe Grüße - maks :-)

    ReplyDelete
  13. foremeczki śliczne, no a tag w kropeczki po prostu fantastyczny:)widze fajna kolekcję cieplutkich papućków...i witam wlochate towarzystwo...ja swoich dawno nie pokazywalam.ps buziaki za doradę w sprawie deseczek, sa rewelacyje i pierwsza proba wypadla swietnie, boję się tylko,ze przy mojej niezdarnosci szybko potłukę:)nitenite

    ReplyDelete
  14. ach..zapomniałam...śliczne skarpety:)falbaneczki to jest to:)

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl,
    Deine Nähereien sehen einfach wieder genial aus - diese Stiefelchen...♥
    Und Dein Max könnte sofort bei mir einziehen!! Der ist ja süß und sieht sooo kuschelig aus!! Ich weiß nur nicht, was Beans dazu sagen würde, aber ich glaube, er würde ihm nichts machen (ausser mega-eifersüchtig sein :-))
    Feine Sachen hast Du von Tini bekommen!! Da hätte ich mich auch gefreut!!
    Hab ein schönes, gemütliches Wochenende!!
    Ganz ganz liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  16. Oh, wie lieb! Solche Überraschungen könnte es auch öfter bei mir geben. ;o)
    Ganz liebe Grüße,
    Juliane

    ReplyDelete
  17. ale świetny królik:) zdjęcia jak zawsze wspaniałe robisz:) skarpetki wyszły elegancko:) pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  18. same cuda, królik milusi :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Och Syl! Jakież mam wyrzuty sumienia i żal, że nie mam czasu częściej bywać w świecie blogowym. Tak dawno mnie u Ciebie nie było. Wy, Kobietki ciągle coś wspaniałego robicie a ja nie mam ciągle czasu! Piękną sypialnie stworzyłaś a propos zaległości! Bardzo mi się podoba no i uwielbiam Twoje klimatyczne i słodkie zdjęcia. Chwile, kiedy mogę Cię odwiedzić i nacieszyć oczy są dla mnie prawdziwą przyjemnością :)
    pozdrawiam Cię serdecznie

    ReplyDelete
  20. Kapciochy rewelacja :)nie mów że sama uszyłaś?
    Kozaczki/Skarpetki christmasowe są obłędne, ale to już wiesz:)
    cieplutko Cię pozdrawiam
    Buziaki

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,

    die Förmchen und das kleine Rosenkännchen finde ich wunderschön. Aber total verliebt hab ich mich in Deinen Max - mein Gott ist der süß. So ein kuscheliges Häschen - das wäre der richtige Freund für meinen kleinen Yorkie Rambo. Unser Nachbar hat Hasen und Meerschweinchen in einem schönen großen Freigehege im Garten und unser Rambo schleicht sich manchmal nach nebenan, sitzt vor dem Gehege und versucht sich mit den Kuschlern anzufreunden. Er freut sich total wenn er sie sieht und ist dann immer besonders nett zu ihnen. Unser Zorro (der weiße Yorkie) ist eher jagdlustig und darf deshalb nicht zu den Nachbarn. Aber Rambo liebt alle Tiere, sogar mit einem sehr freundlichen Pferd hat er schon geschmust und ihm quer über die Nase geschleckt. Natürlich hatte ich da keine Kamera dabei, leider.

    Hab ein schönes Wochenende,
    Tanja

    ReplyDelete
  22. A co to?cóż to?jak piękna taca-wypatrzyłam i na niej frykasy jak malowane.
    Piękne uszyłaś skarpety świąteczne,ja tez noszę się z zamiarem uszycia podobnych.Zazdroszczę papci,takie śliczne są,niestety przy moim psiaku nie mogę sobie na nie pozwolić ponieważ miałabym je tylko dzień.
    Biziaczki

    ReplyDelete
  23. piękny prezent :) skarpety mega fantastyczne ,biała mnie urzekła wprost , i królik milusiński :) , kochana byłam u ciebie w sklepie niestety ni hu hu nic nie rozumiem , chciałam zobaczyć tą biała skarpetę , oczywiście jest tam , widziałam , pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Wunderschöne Sachen hast du gemacht, wunderschöne Sachen hast du bekommen, liebe Syl! Und ganz begeistert bin ich von eurem süßen Max :-)

    Ein schönes Wochenende wünscht dir
    Sandra

    ReplyDelete
  25. Liebe Syl!

    oooh...Max ist ja zum Knuddeln!! Soooo süß! Wusste ich gar nicht, dass ihr drei niedliche Fellknäuel habt. Herrlich!!
    Das Geschenk ist aber sehr lieb von der Tini! Total süße Förmchen! Deine Xmas stockings sind so shabbychic und romantisch...da warst Du aber sehr fleissig, meine Liebe :)
    Auch euch ein wundervolles Weekend!
    GGGGLG,
    Duni

    ReplyDelete
  26. alez piekne te foremki i...cieplutkie -futrkowo wełniaste bamboszki.....a Max...:)))))))))))))))

    ReplyDelete
  27. Hallo Syl,
    Max ist ja soooo goldig!!!

    liebe Grüße
    Silvia

    ReplyDelete
  28. Cześć Syl moja droga,
    pychotki przyjemności i fantastyczności u Ciebie! :o)
    Ach co-nieco słyszałam już o Waszych futrzakach - ale są przesłodkie NO!!! :o)
    Ach Ty to masz talent i pomysł! Wow :o)
    Świetny mikołajowy but!!! :o)
    Coś wygodnego, także świetne.
    No po prostu do Ciebie to zawsze można zajrzeć, gdy najdzie ochota, żeby się czymś pozachwycać - tutaj zawsze jest czym! ;o)
    Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę!!!
    Linka
    :o)

    ReplyDelete
  29. Meine liebe Syl,
    was für ein entzückender Post! Ich liiiiiebe deine Fotos...soooo schön! Freu mich so, dass dir mein Päckchen solche Freude gemacht hat...:O))))
    Hübsche Stiefel hast du da genäht...so richtig typisch bySyl :O)
    Hab ein feines kuscheliges Wochenende du Liebe,
    Tini♥♥♥

    ReplyDelete
  30. Syl, cudne zdjęcia!! Króliczki do koffania absolutnie:) No i te kapciochy! ja już swoje puchowe też wyciągnęłam i intensywnie użytkuję, bo pierwsze nocne przymrozki za nami:)

    ReplyDelete
  31. Liebe Syl,

    Wundervoll! Alles!
    Und Sophie Kinsella mag ich auch soooo gern!(habe ich in deinem Bücherstapel entdeckt)
    Liebe Grüße von Karolina

    ReplyDelete
  32. Hallo Syl,
    das Häschen ist ja sooo süüüß!!!Meine Kinder waren total begeistert, wir sind auch riesige Hasi-Fans!!
    LG und ein schönes WE,
    Barbara

    ReplyDelete
  33. Króliczki śliczne :-)
    Zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie :-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. Syk kochana , jakie to wszystko cudne to słów mi brak !! i moje ulubione kolory iiii... eh...kapciochy - marzenie a królisie cudnie do miętoszenia :)))
    ale milutki pościk Ci się urobił ;)))
    buziaki!

    ReplyDelete
  35. Oh meine liebe Syl.. hab mich grade riesig über deinen soooooooooo lieben Kommentar gefreut danke :O)
    und wenn ich jetzt deine Bilder angucke.. gehts mir eh gleich viel viel besser..
    das Haserl ist sooooooooooooooooooooowas von goldig.. das könnt ich dir glatt moppsen :O)
    dicke Bussis und gggggggggggggggggggggggglg Susi

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.