03 November 2011

Meet me at...


... in  meiner Ess- oder Sofaecke:-)) oder the Cupcake Cafe...

Hej meine Lieben! Hej Dziewczyny!

Zuerst lieeeeeben Dank für die Komplimente zu unserem Schlafzimmer oder besser gesagt zu neuem Bett weil das Schlafzimmer noch längst nicht fertig ist:-)

*

Na poczatku slicznie dziekuje za komplementy dla naszej sypialni, a moze lepiej powiem lozka gdyz sypialnia nie jest jeszcze skonoczona:-)

*

Heute geht es mir so lala und ich gönne mir einen "aufdemSofaTag" mit Tee und einem süßen Buch von Jenny Colgan "Meet me at the cupcake Café":-)
 Draussen scheint die Sonne und ich kann sie gar nicht geniessen, so bissl gemein ist das schon nicht wahr? Morgen wenn ich hoffentlich fit bin regnets bestimmt wieder!;-)
Noch mal zum Buch... ich muss Euch sagen dass ich sehr viel lese.. es ist aber leider keine ansprochsvolle Literatur:-)... mehr
 Nach der Schule dann Abi und Studium habe ich mit ernsten Büchern in meiner Freizeit abgeschloßen!
D.h. wenn ich die Wahl habe etwas zu lesen entscheide ich mich iiiiiimmmer für was leichtes wo ich entspannen und lachen oder manchmal auch von lauter Glückgefühle weinen kann:-)
So auch hier:
Ein Mädel das den Neuanfang wagt und Ihr eigenes Cupcake Café eröffnet!
Das Buch ist leicht und wunderbar zu lesen, beinhaltet mehrere Cupcakes - Rezepte und "We can do it" Inhalte:-)

*

Dzis czuje sie niezbyt dobrze wiec pozwolilam sobie spedzic dzien na kanapie z herbatka i nowa ksiazka, tym razem Jenny Colgan "Meet at the Cupcake Café".
Musze wam powiedziec ze bardzo duzo czytam ale przyznaje tez szczerze ze to niezbyt wymagajaca literatura:-)
Po szkole, maturze i studiach zakonczylam etap powaznych, super intelektualnych ksiazek i jesli juz znajde czas to decyduje sie na cos lekkiego, na dobry humor, do posmiania sie lub polakania ze wzruszenia!
I taka tez jest w tym przypadku:
Mloda dziewczyny ktora decyduje sie na "nowy poczatek" i otwiera swoja Cupcake Café
Ksiazke czyta sie lekko i do tego jeszcze nafaszerowana jest fajnymi przepisami na cupcaki:-)
i przeslaniami "We can do it":-)

*

Hier noch mal kurz aus der Essecke, es herrschen meine lieblings Winterfarben:-) Die Ecke ist wieder fast zu einer GG Ecke mutiert;-) hahahaha

*

Tutaj jeszcze wycinek z kacika jadalnego z moimi ulubionymi zimowymi kolorami:-) Ten kackik przemetamorfozowal sie praktycznie w kacik GreenGate hahahaha;-)



*


*


*



Und hier der Blick aus dem Sofa:-)

*

A tutaj z sofy:-)



*


Aaa und noch ein Tipp!!!
Mädels ihr musst mal wieder den Film Notting Hill sehen!
Wir haben es uns wieder letzten Freitag angeschaut, ich lieeebe es einfach!
Ich habe gelacht und geheult! Herrlich!
Julia Roberts ist einfach KLASSE!

*

Aaa no i jeszcze jeden typ!!!
Dziewczyny musicie koniecznie obejzec znowu Notting Hill!
My ogladalismy w ostatni piatek, ten film jest swietny!
Splakalam sie i usmialam jednoczenie!
Julia Roberts jest super!

bye bye:-)

XOXOXOXOXOXO

Syl


64 comments

  1. ogladąlam Notting Hill w zeszlym miesiacu, ten fil się nie starzeje:)uwielbiam go a najbardziej ostatnia scenę, tą z ławką:)
    podoba mi się wyposarzenie Twojej półeczki:)te talerze są tak ladne, używasz ich czy sa tylko do dekoracji???i twoje kapcioszki:)mam podobne:)

    ReplyDelete
  2. Notting Hill uwielbiam, to cudowny film. Twój kącik bardzo mi się podoba. Fajna fabuła książki, mam nadzieję, że zdradzisz kilka przepisów z niej, a może kiedyś pojawi się u nas:)

    ReplyDelete
  3. @ ABilly, Agatko ja tez ten film uwielbiam s Spiky jest normalnie rozbrajajacy;-) talezyki oczywiscie uzywamy i kubeczki tez ale poniewaz je teraz zaparkowalam tutaj wiec niech sobie troche powisza a uzywam innych, za jakis czas pewnie zmienie dekoracje i znowu beda w ruchu:-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. uwielbiam takie póki na talerze, zarówno oglądać jak i produkować, w domu mi dwie stoją i nie mam gdzie powiesić :P

    piękniste masz te talerze na półce i kolory bardzo przyjemnie wybrałaś na zimę :)

    pozdrawiam Aleksandra

    ReplyDelete
  5. Syl, świetne kolory! Retro błękit i energetyzująca czerwień. A najbardziej podoba mi się Twoja skrzynia :). To jest ta, którą widziałam w sypialni?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    ReplyDelete
  6. Das sieht aber gemütlich aus :) Aber trotzdem natürlich gute Besserung!
    Die GG Ecke ist ein Traum, seeeehr toll. Ich mag das rot einfach so gerne!
    So, ich werde dann auch noch ein bisschen lesen, für die Uni. Aber auch nicht ganz so schwer, ist nämlich Kinder- und Jugendliteratur (das ist der Vorteil, wenn man Lehramt studiert ;)
    Liebe Grüße und genieß den Tag auf der Couch :)

    ReplyDelete
  7. jak to znowu....ja go jeszcze nigdy nie oglądałam:)))...a ja powiem szczerze,że też w przewadze czytam lekką literaturę-pozdrawiam..a kolorki....jaka zima...toć to wiosna i lato wpełni:))))

    ReplyDelete
  8. @Al., Al pewnie znajdzie sie miejsce jeszcze a ty masz najlepiej bo sobie takie cuda sama mozesz zrobic a my tam musimy na starociach wyszukiwac:-)

    @Kasia, tak Kasiu to ta co widzialas w sypialni mutowala do niby stolika przy kanapie bo brakuje mi jeszcze takiego przenosnego na nozkach!:-)

    @Carina, danke, danke! ja ich sags Dir ich bin Wirtschaftsingenieurin und die Literatur war eher anstrengend!!!! So Maschinenbau war im Programm!!!!! Horror! passt eigentlich gar nicht zu mir! :-) Du wirst bestimmt eine super-coole-liebe Lehrerin!:-)

    ReplyDelete
  9. @Qrka, nio bo ja Qrko to sobie tak wlasnie ukolorkowuje ta zime:-) a Notting Hill koniecznie ogladaj, bedziesz sie smiala i plakala i bedzie ci cieplusio na serduszku!

    ReplyDelete
  10. Nothing Hill oczywiscie TAK :) i taki sklepik z książkami mieć - TAK :)
    a półke masz super, ja ostatni tez nabyłam sobie półkę o wymiarach 1 m x 1 m za całe 40 zeta ! ale na biało jej na razie smigac nie bede , zostaje w brązach bo i kuchnie mam debową
    pozdrwaiam Cie serdecznie i sciskam mocno
    wiesz za co ....

    ReplyDelete
  11. So eine Auszeit muss manchmal sein und gemütlich schaut es bei Dir aus ! Auch das Tellerregal gefällt mir sehr gut und ich überlege gerade, ob ich blau auch noch zu rot und grau dieses Jahr zu Weihnachten nehme ! Der Adventskalender ist auf jeden Fall schon in den Farben geplant ! Gute Besserung und LG Sabrina

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,
    wie schön gemütlich es beid dir aussieht....ich glaub meine Essecke ist doch zu farblos geworden...hab grad wieder umdekoriert..(nach dem Post *grins)
    Mit dem Bücher lesen geht es mir genauso wie dir...brauch da nicht schweres mehr, das mich tagelang nicht loslässt..., sondern wie du sagst, was zum entspannen...
    Hihi und den Film guck ich auch zu gerne und muss immer noch jedesmal Tränen lachen...
    Genieße deinen ruhigen Tag, wünsch dir, dass es hilft und dir morgen wieder besser geht!!
    Ganz liebe Grüße,
    Tini♥♥♥

    ReplyDelete
  13. I ja dołączam do fanek Notting Hill!!!!!
    Ach ale masz półkę na talerze!!!! Ja też taką chcę! Nie wiem gdzie ją powieszę ale chcę!
    A co to za niemoc Cię dopadła? Nie daj się! Zdrówka!
    Książkę z chęcią bym przeczytała. Po całych dniach uganiania się za moimi chłopakami też mam ochotę na lekką lekturę:)
    Buziaki kochana!

    ReplyDelete
  14. Właśnie sobie zakupiłam tą książkę:)

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl,

    schön ist´s bei dir! So locker und luftig leicht - so wie deine Lektüre ;O)! Ich mag im übrigen auch eher gerne "leichte" Kost beim lesen und wenn möglich zum lachen!

    Schick dir viele Genesungswünsche auf´s Sofa ;O)!

    Alles Liebe Sylvia

    ReplyDelete
  16. Liebe Syl, ich wünsche dir schnelle Besserung und dass morgen dann die Sonne nur für dich scheint!!!!Deine Essecke gefällt mir echtgut!!!!!
    Das Buch sieht sehr hübsch aus!!!!!!
    Herzliche Grüße Silke

    ReplyDelete
  17. sieht das toll aus mit dem rot, gglg Anja

    ReplyDelete
  18. Liebste Syl,

    ohhh, werd´mal schnell wieder ganz gesund!
    Dafür hast Du die leichte Kost zum Lesen, lass´es Dir gutgehen...

    Und bei Dir ist´s wunderschöööön!
    Toll auch diese Muffinförmchen, grins :)


    Deine Jette

    ReplyDelete
  19. ach, wiedziałam, że miętowy plus czerwony to doskonałe połączenie;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    ReplyDelete
  20. ja pitolę,ale ładnie Syluś u Ciebie. Mogę się wprowadzić ? :P

    ReplyDelete
  21. Śliczna ta twoja kolekcja GG.
    A "Nothing Hill" jest rzeczywiście uroczą komedią- oglądaliśmy je już tyle razy, że jak teraz proponuję męzowi obejrzenie jakiegoś filmu to krzyczy -"tylko nie Nothing Hill!"
    No to oglądam sama:))
    Pozdrowienia z Kalinek
    M.

    ReplyDelete
  22. Hey meine Liebe!!
    hoffentlich geht's Dir bald wieder besser *hugs*. Ich bin auch so eine Leseratte, lese aber gern abwechselnd mal anspruchsvoll, mal "chick lit" :)) Das Buch habe ich schon lange auf meiner Amazon Liste :) und auch Notting Hill gehört zu meinen Lieblingsfilmen.
    Deine Essecke sieht richtig hübsch aus! Toll!!
    werd' ganz schnell wieder gesund!
    Liebste Grüße,
    Deine Duni

    ReplyDelete
  23. Huhu liebe Syl,
    ich hab gerade "Charleston Girl" gelesen und hab mich auch halb schief gelacht dabei.
    Oh, nee ernste Bücher brauche ich auch nicht mehr, da gehts mir wie dir!
    Hab meine "ernsten" Bücher vom Studium alle in der Abstellkammer. ;o)
    Und Notting Hill LIEBE ich!!! Vor allem den Mitbewohner. *kicher*
    Hab einen kuschligen Nachmittag und Abend!
    Juliane

    ReplyDelete
  24. Ohhhhh liebe Syl.. gute besserung wünsche ich dir..
    hach deine Deko gefällt mir sowas von gut.. und deine bilder sind traumhaft..
    ich bin ja eine Garnichtleserin :O)) bin eher die Bilderanguckerin :O)
    wünsche dir nen kuschligen Abend..
    ggggggggggglg Susi

    ReplyDelete
  25. uwielbiam twoje kolory...bo są moimi ;-))
    pozdrawiam,ewa

    ReplyDelete
  26. Danke Mädels, Danke, Dzieki Kobitki, Dzieki!!
    @Julchen.. die Sophie Kinsella Bücher habe ich auch aaaalle durch auf Englisch heisst das Buch "Twenties Girl" und ich liebe es auch so! jaaa und der Spiky ist der Hammer!!! o wow ich glaub ich muss heute abend wieder gucken!!!
    @Madziu, nie musisz sie do mnie przeprowadzac bo u ciebie jest przeciez przepieknie!
    @Myszko,... ah takie tam babskie przypadlosci!!! ughh ale po takich milych slowach od was ah tam bol brzucha!!!:-)
    @Susilein... ja wir sind auch so Filmejunkies:-)))
    @Ewuniu, dziekuje:-)))
    @Tini!!!! als ich gerade in den Briefkasten reingeschaut habe!!! Mensch war das eine Überaschung!!! ich melde mich gleich bei Dir!

    Mam nadzieje ze zadnej z was nie przegapilam?
    Ich hoffe ich habe hier keine von Euch vergessen?
    :-)

    ReplyDelete
  27. Liebe Syl
    ...danke für den Buchtip, war auch gleich nebenan im Buchhandel, aber das gibt es nicht, schade, ich lieb auch das Leichte und hier klang der Inhalt so toll:-)))
    Dir gute Besserung und ggggglg Antje

    ReplyDelete
  28. @Antje, Meien Liebe ja ich meins bei Amazon gekauft, ich hab noch mal für Dich nachgeschaut, das gibt es noch, das Buch gibt es nur in Englisch glaub ich, wenn du was leichtes brauchst kann ich dir auch gaaanz vieles empfehlen!:-))))))))))) Die Barbara die Du kennst hat bei mir eingekauft und sie wird dich bald besuchen meinte sie:-) Sie hat mich über Dein Blog gefunden! Lieben Dank!!!! :-)

    ReplyDelete
  29. Takie leniuchowanie to ja rozumiem :)
    z książką najlepsze ;)
    pięknie wydana książka i te pastelove kolory!
    Buziaki posyłam i zdrówka zyczę!

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam te Twoje kolorki, a półeczka wygląda prześlicznie z całą jej zawartością:D
    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  31. Świetne jest to połączenie czerwieni z pastelami - uwielbiam, szczególnie z lekkim błękitem, turkusem, miętą. Piękna kolekcja, na jeszcze piękniejszej półeczce :-). Bardzo lubię klimat Twojego bloga.

    ReplyDelete
  32. Gute Besserung, liebe Syl. Ich kann's Dir nachfühlen, allerdings schlaf ich heute nur, ich muss wegen eines Monsterstichs ;-) Antibiotika schlucken und die machen mega müde. Nicht gerade ideal wenn die Kids alle da sind ;-). Bei Euch sieht's super gemütlich aus :-), da kuschelt man doch gerne mit Buch. Ich lese ja am Liebsten Fantastisches, bloß keinen Alltag für mich ;-). Ganz liebe Grüße und auch morgen viel Sonnenschein!!! maks :-)

    ReplyDelete
  33. Kacik super a te puszeczki... nic tylko przyjsc do Ciebie w nocy... wtedy kiedy Ciebie nie bedzie:P

    ReplyDelete
  34. Oj, jak fajnie przytulnie jest u Ciebie!! Ale Kochana, zdrowiej!
    Bardzo ladny kacik przy regale. podoba mi sie. I te czerwien! I Twoje kolorki na zime- fascynujace!
    Odpoczywaj, czytaj i zdrowiej!!!

    Sciskam
    Dagi

    ReplyDelete
  35. Liebste Syl,
    da kam es ja heute genau richtig...
    Freu mich :O)))))
    Bussi Tini♥

    ReplyDelete
  36. Huhu,

    na dann erhol Dich mal gut. Das Buch hört sich super an und ich lese auch sehr viel, so gut wie immer leichte Kost, außer ab und an einen richtig fiesen Psychothriller der mich nächtelang aufschrecken lässt ;-).

    Alles Liebe
    Mimi

    ReplyDelete
  37. Liebe Syl,
    toll schaut deine Essecke bzw. GG-Ecke aus ;-).
    Ich liebe den Film Notting Hill auch sehr, gehört eindeutig zu meinen Lieblingsfilmen.
    Hab einen schönen Abend alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  38. och, uwielbiam Honthing Hill - zawsze z mężem oglądamy, bo oboje uwielbiamy Hugh Granta:) polecam film i ksiązkę "Był sobie chłopiec", ogladamy namiętnie:) Piękne te kolorki i green-gate'owy zakątek kuchenny! zawsze jak zagladam do Ciebie to poprawia mi się humor - te kolorki potrafią przegonić ciemne chmury:)

    ReplyDelete
  39. cudowna ta talerzówka no i talerze na niej:] skrzynia jako stolik wygląda bosko ! zdrowiej:*

    ReplyDelete
  40. zdrówka życzę!
    pięknie u Ciebie bardzo :)

    ReplyDelete
  41. Ach...!!! Einfach mal wieder "meine" Farben!! So schön!! Und den Film "Notting Hill" liebe ich auch total... einer meiner Lieblingsfilme... Hugh Grant, Julia Roberts, London, die Musik - die Typen - einfach herrlich!! Kann ich immer wieder schauen!!
    Gute Besserung!
    Viele liebe Grüße von Ann

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    es sieht sooooo schön aus bei dir. Ich wünsche dir, das es dir morgen wieder besser geht und die Sonne für dich lacht.
    GGGVLG Bina

    ReplyDelete
  43. Liebe Syl,
    deine Bilder sind mal wieder der Hammer! Ich hoffe, dir geht es bald besser - aber manchmal müssen solche Sofa-Tage auch einfach sein!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  44. jaaaaaa, gdzie można dostać tą herbatę w tej przepięknej puszce?? po mocach mi sie śni ... Ratunkuuu !!!!!!!

    ReplyDelete
  45. Hallo liebste Syl,
    erst mal wünsche ich Dir gute Besserung!! Hoffentlich bist Du schnell wieder fit!! Deine Ecke schaut soo schön aus!! Ich liebe die GG-Sachen auch einfach!!
    Notting Hill gehört auch zu meinen Lieblingsfilmen in der kalten Jahreszeit!! Ich liebe London und würde so gerne mal wieder hin, aber Männe zieht's leider nicht so dorthin!!
    Liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  46. Deine Essecke find ich ganz toll; und so schön mit den roten Akzenten!

    Drück dich.
    Sandra

    ReplyDelete
  47. Trwam nadal w zachwycie :)) Cudna półeczka!!! Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :))

    ReplyDelete
  48. Nothing Hill to u nas przynajmniej raz w miesiącu leci - też lubimy, kącik to masz kochana przepiękny - tyle Ci powiem aż ząbkami zgrzytnęłam ;)), wracaj do formy, w weekend odpoczniesz i będzie lepiej ;))
    buźka!

    ReplyDelete
  49. Kochana jak zwykle ślicznie u Ciebie.Nawet zestaw z greengate mamy dokładnie taki sam;-)
    Wracaj szybko do formy.Buziaki

    ReplyDelete
  50. Przede wszystkim zdrówka życzę!!!
    Uroczy ten Twój kącik... A mi się marzy taki dzień w łóżku, w ciszy i z książką... Póki co mam odgłosy moich rozrabiaków i trzy rozpoczęte książki, nad którymi zasypiam wieczorami...:-)

    ReplyDelete
  51. Piękne, klimatyczne zdjęcia i te kolory ;-) - moje ulubione beże, biele, niebieskości, granaty i czerwienie. Cudne - serdecznie pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  52. Witaj Sylwia półeczka świetna, wspaniały klimacik uzyskałaś, bardzo mi się podoba:)
    Ściskam serdecznie ;)))

    ReplyDelete
  53. Wie schön es bei dir ist!
    Die Lampe über dem Tisch ist toll! Woher hast du sie denn, verrätst du's mir??? Brauche für die größere Wohnung noch Lampen...
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende!
    Dania

    ReplyDelete
  54. o ja - kącik jest przeuroczy
    też taki chcę :)

    mam kilka ulubionych filmów, które mogę oglądać zawsze i wszędzie i po kilka razy :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    ReplyDelete
  55. Bardzo mi się podoba Twoja kuchnia! Widzę, że dzbanuszek w stylu angielskim mamy podobny, tyle, ze mój bez pokrywki:)
    A może pokażesz w szerszej perspektywie?

    ReplyDelete
  56. Liebe Syl,

    die Puddingform gehört Dir! Schick Dir gleich ne Mail.

    Ganz liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  57. Liebe Syl,

    ich kann Deinen e-mail-Button nicht anclicken. Magst mir eine Mail an henningschriefer@gmx.net senden? Dann kann ich antworten.

    Nochmal liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  58. Hach es ist schon spät am Abend und mein Hirn läßt wohl nach. Die Mail-Addi lautet "schriefer@gmx.net". Vergiß die vorherige. In die Ecke geh und schäme mich!

    Grüßle von Alzheimer-Tanja

    ReplyDelete
  59. Cześć Droga Syl :o),
    książka przy której tak uroczo sobie siedzisz brzmi sympatycznie. Ja już odliczam ku chwili, w po ukończeniu studiów wezmę do ręki coś na ten styl, nadrobię zaległości kinowe, obejrzę powtórnie Nothitng Hill ... ;o) już niedługo, jeszcze troszeczkę ;o).
    Pozdrawiam miło,
    Linka

    ReplyDelete
  60. Liebe Syl,
    das sieht ja kuschelig aus - schöne Essecke!
    Gute Besserung
    LG Steffi

    ReplyDelete
  61. Cudny kącik jadalniany w kuchni, półeczka jest boska, pieknie wszystko zaaranżowane, napracowałaś się ,wiem:)
    Filmu nie oglądałam niestety,muszę szybciutko nadrobić:)
    buziaki

    ReplyDelete
  62. Polka na talerze nad stolem prezentuje sie fantastycznie.Ja tez czekam na moja polke do ktorej talerze tez w green gate zakupilam ponad rok temu.Niestety polka z Ikei troche za mala wiec szukam innej.Ubolewam ze nie mam w poblizu targu staroci bo ceny polek sklepowych innych niz w Ikea sa powalajece.Twoja cudna no i te kolorki.

    ReplyDelete
  63. Oj mi sie marzy taki odpoczynek wieczorny z ksiazka w dloni. Z Polski przywiozlam znowu kilka ksiazek,ale kiedy to wszystko przeczytac ;)
    Kacik jadalny jaki sliczny a polka na talerze (z zawartoscia) przepiekna!
    buzka

    ReplyDelete
  64. Sylwus, piekny kacik, o polce to i ja marze :) nawet jak chwilowo bedzie pusta :D
    Ksiazka ma piekna okladke, czesto mi sie zdarza kupic ksiazke dla okladki, bo tak mnie zauroczy - a zawartosc tez zawsze sie dopasuje :)
    a co to za switna lampa?? pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.