17 December 2011

Gifts*Gifts*Gifts* and my treasures


Hi...:-)  na... jemand da???
Oder seit Ihr aaaalle unterwegs noch die letzten Erledigungen zu machen?
In 1ner Woche sind Weihnachten!
Wow!!!
So plötzlich!:-)

Ich wollte heute mal schnell über die Geschenke die bei mir engekommen sind berichten!
Ganz schnell und kurz.. bin selber noch soo busy, heute hollen wir auch unser Weihnachtsbaum:-)
Plätzchen müssen auch noch nachgebacken werden, es sind nur noch 5 Zimtsterne übrig!;-)

*

Hi.. no jest tam kto??? :-)
Czy moze wszystkie jestescie w drodze i zalatwiacie ostatnie weekendowe sprawunki?
Jeju za tydzien sa swieta... przyszly tak nagle!!
wow

Musze wam szybciutk pokazac kilka dorbiazgow, ktore przyniosl mi Mikolaj/pan listonosz:-)
Tak szybciusio! Dzisiaj jeszcze jedziemy po choinke no i musze dopiec ciasteczek.. zostalo nam tylko 5 cynamonowych gwiazdek!;-)

*

Zuerst aber meine neuen Favourites... ein Hockerchen dass in retroblue gestrichen habe und die weiß-rote Emaillekanne:-)

*

Najpierw jednak moja aktualne favoryty... stoleczek, ktore pomalowalamna retroblue i biala-czerwona starutka kaneczka:-)

I LOVE IT!!

Die süßen Untersetzer sind von meiner "Blogger-Schwesterlein" Gaby:-)))
*
Te sliczne serweteczki, ktore uuuwielbiam sa od mojej "blogowej siostry" Gaby:-)))

*


*
 Und hier die Geschenke von Magda!
Ich darf behaupten ich habe die aaaallerschönsten Biscornu auf der ganzen Welt bekommen und ich liebe sie sooooo sehr, sie sind meine absolutle Lieblinge!

*

Tutaj prezenty od kochanej Magdusi!
Pozwalam sobie powiedziec, ze mam najpiekniejsze na swiecie biscornu, w ktorym sie taaak zakochalam, Madziu wiesz jak bardzo ci dziekuje, mam nadzieje, ze moje maile to wyrazily:-)


WOW!!!!

Hier ist sogar die Kerzenbox handgemacht! Wow Mädels wieviel mir das alles bedeutet!
Madzia nawet pudeleczko na swieczki zrobila wlasnorecznie! Wow... mowie wam jak wiele to dla mnie znaczy!
I HEART Madzia:-)))

*

Geschenke von meiner allerliebsten Aga:-)
Prezenty od mojego kochanego Agulka:-)


Suuper lecker polnische Schoki! ohmm sooo lecker:-))
Nawet o Ptasim mleczku Agus pomyslala!!! jak ja go juz dawno nie jadlam:-))))
I HEART Aga!

*

Einkauf und Geschenke von bei meiner lieben Online-Schwester:-)))) Gabylein :-)
Zakupy i prezenty u mojej OnlineSiostry:-))) Gabylein :-)


Hah es ist schön Blond, es ist ein Engelchen es ist süüß das bin schierlich ich;-)))))))))
Haha jest blond, jest aniolkiem i taki slodki... to pewnie ja;-))))))
I HEART Gaby!

*

Tausch mit der lieben Karolina:-)))))))
Wymianka z kochana Karolcia:-))))))) Dziekuje Slonko, napisalam Ci maila, odpisz!



*

Und hier noch mein Einkauf bei der lieben Ewa i Marek, diese Haken brauche ich für ein Projekt in der Küche:-)
A tutaj pieknie zapakowane zakupy u Ewuni i Marka:-) Te haczyczki potrzebuje do pewnego "dluugiego" projektu w kuchni:-)


I HEART MINTY HOUSE!

*

Und bei der lieben Maks habe ich auch was besorg... kann es aber hier nicht zeigen weil es Geschenke sind;-) Dafür aber zeige ich Euch die Ringe die ich bei Ihr früher mal bestellt habe. Es kommt alles immer so wunderschön und liebevoll verpackt!

U Maks tez cos zamowilam ale nie moge tu pokazac bo to sa prezenty;-) ale za to zobaczcie jakie piekne pierscionki zrobila dla mnie wczesniej.. wszystko przychodzi od niej tak pieknie zapakowane!



I HEART Maks!

Sorry, ich weiß es ist viel aber ich muss Euch die Sachen unbedingt zeigen, Ihr Mädels seid aalllllee so lieb und großzügig und sooo viel HEART eben... ich kann es nicht einfach nur für mich behalten ich muss es Euch zeigen! Ich bin jedes mal soooo bewegt!!! DANKE!!!!

*

Sorry wiem, ze to dlugi post ale nie moglabym wam tych rzeczy nie pokazac.. w tym wszystkim tkwi tyle pomyslunku, tyle pracy, tyle milosci... jestescie niesamowite, moje serce normalnie chyba tyle emocji nie wytrzyma! Jak bardzo was za to wszystko cenie dziewczyny!! DZIEKUJE!!! Nawet nie wiem jak wyrazic moja  wdziecznosc!!!

*

Ein wunderschönes Wochenende noch!!!!!!
Wspanialego weekendu!!!!!!

XOXOXOXO

Syl

36 comments

  1. Hej hej Syl,
    I love Twoj stoleczek w retroblue :o)
    Cynamonowe gwiazdeczki sa pyszne, Twoje pewnie tez - nic dziwnego ze znikaja w oczach! ;o)
    Biala kana jest schön! ale to uranko na dzbanuszek - znowu mnie urzeka!!! :o)
    Woslych Swiat!
    Linka

    ReplyDelete
  2. Sylwuś dłuuuugaśny post ale jaki piękny!!!! Nie będę wymieniała wszystkiego po kolei, bo wszystko bardzo mi się podoba!!
    Tobie też miłego weekendu!

    ReplyDelete
  3. Syl, piękne prezenty! Rewelacyjne, żywe kolory. Podarunki wykonane samodzielnie doceniam najbardziej. Dziewczyny są niesamowite i mega zdolne! Pozdrawiam Was wszystkie!

    Kasia

    ReplyDelete
  4. Ojoj, ile drobiazgów :)
    Cudności.
    Taboretek rewelacja.

    Ada

    ReplyDelete
  5. Ale cudności dostałaś Kochana, cieszę się razem z Tobą :)
    Dobrego wieczorku,
    Buziaki

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,

    da sind wirklich absolut süße Sachen dabei und auch so schön weihnachtlich. Dein himmelblaues Hockerchen finde ich ganz besonders süß.
    Übrigens, was ich vergessen hatte. Das blaue Filetbeutelchen, da sind oben am Rand Stäbchen und zwischen die kann man ein Band einziehen - ich hatte nur leider kein passendes zur Hand.

    Viele liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  7. Zakupy i prezenty cudne. Zdjęcia też :)
    My też dziś kupiliśmy choinkę i upiekłam ciacha. Zrobiło się świątecznie :)

    ReplyDelete
  8. jej ale sliczne rzeczy:) bardzo zazdroszcze;) kolor krzeselka jest naprawde retro;) zakochalam sie

    ReplyDelete
  9. Witaj kochana!
    Jaki piekny stoleczek! ten kolorek jest cudowny i razem z czerwienia wyglada bosko!Dzbanek jest najslodszy!
    Ale sliczne prezenty dostalas, Madzia jest kochana! I wszystko zrobila sama!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dagi

    ReplyDelete
  10. az zadrosc chwyta :)
    super piekne podarunki!

    ReplyDelete
  11. Prezenciki świetne:)) ale stołeczek po prostu cudo!prezenty...wiem jak miło jest dostawać:))
    buziaki!

    ReplyDelete
  12. Ale cuda! cała radość po mojej stronie!
    magda

    ReplyDelete
  13. Hallo Syl,
    na dir geht´s aber gut. Da hast du aber schöne Geschenke bekommen.
    Ich hebe mir meine noch bis zum Weihnachtsfest auf. Mal schau´n, ob ich´s schaff*lach*.
    Einen schönen vierten Advent,
    Manuela

    ReplyDelete
  14. So tolle Sachen hast Du bekommen...Wow, wow, wow!

    Bei mir schaut es ähnlich stressig aus, aber bei wem nicht...

    Bussi

    Hanna

    ReplyDelete
  15. alez slicznosci pokazalas. wow w wielu rzeczach i ja sie zakochalam :)

    ReplyDelete
  16. Ale cudności , naprawdę wspaniałe rzeczy , a haczyków sama poszukuję mam 3 sztuki i brakuje mi jeszcze ach dzięki Tobie wiem juz gdzie moge do kupić :) równiez miłego weekendu

    ReplyDelete
  17. Hach Süße, Du bist einfach klasse :-) ! So lieb, dass Du immer alles postest. Wir freuen uns doch alle über so liebe Wertschätzung und die kleinen Aufmerksamkeiten machen doch so viel Freude. Euch auch einen wunderschönen 4. Advent - maks :-)

    ReplyDelete
  18. Ależ cudnych prezentów nazbierałaś :) musiałaś być bardzo grzeczna ;) A to jak potrafisz je rewelacyjnie pokazać na zdjęciach to aż brak mi słów podziwu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  19. Gorgeous gifts...love the colors and the handmade feel.
    And your photos are beautiful.

    Christmas Wishes
    Annika

    ReplyDelete
  20. Cudne prezenty i zakupy, a stołeczek skradł moje serce:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. Ohhhhhhhhhhhhhh ich hab mich in das blonde Engelchen verguckt :O)
    wunderschöne Sachen sind das liebe Syl..
    hab einen feinen 4. Advent.
    ggggggglg Susi

    ReplyDelete
  22. Syl no jestem w szoku, tyle pieknych prezentow otrzymalas, ale jak sie jest takim aniolkiem jak Ty to w sumie nie ma co sie dziwic bo dobro powraca ze zdwojona sila.
    Swietne zdjecia:)
    pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  23. Entzückende Sachen, liebe Syl!!!
    Ich wünsche Dir und Deinem hubby ein wundervolles, erholsames und besinnliches Weihnachtsfest...wann kommt das Miezekätzchen??
    ;-)
    bis nach Xmas wieder da. Alles Liebe,
    deine Duni

    ReplyDelete
  24. Piękne prezenciki dostałaś. Napatrzeć się nie mogę. CUDA!!!!
    Wesołych Świąt kochana :**

    ReplyDelete
  25. Śliczne prezenty. Wszystko bardzo mi się podoba. A Twoje ubranko na imbryczek pozwolilam sobie już kiedyś zapisać w inspiracjach.
    Nas w tym roku choroby zdominowały i nawet jednej kartki świątecznej nie wysłałam. Mam nadzieję, że w przyszłym roku jak już dobrze usiądziemy na nowym mieszkanku to bardziej się zorganizuje.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sylwuś chciałam Ci jeszcze podziękować za biało czerwony sznurek, który od Ciebie dostałam. Bardzo mi się Przydał.
    Iza

    ReplyDelete
  26. Co za suweniry,aż oczy bolą od oglądania oczywiście,w pozytywnym znaczeniu tego słowa;)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  27. Świetny stołek, pasowałby do nas ;) Nie mogę się doczekać ukończenia dłuuugiego projektu ślimaczkowego. Wieszaczki- ślimaczki lepiej trafić nie mogły. Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    ReplyDelete
  28. I jak zwykle pieknie i samo piekno :) Elektryzujesz optymiznem i zawsze slesz big smile w kazdym poscie :) Wiec czy to dlugie czy to krotkie to czyta sie jednym tchem :) Pozdrawiam1

    ReplyDelete
  29. o jak pięknie u Ciebie! jak zwykle porcja wspaniałości i cudownych rzeczy :) wszystko mi się podoba!!! uściski:*

    ReplyDelete
  30. Piękne prezenty, a stołeczek wygląda rewelacyjnie :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. Hi Syl,

    du kannst auch doppelt soviel zeigen, ich würde mir alles ansehen, weil es so schön ist! Dazu ein paar Kekse und die Pause ist gerettet :)

    Liebste Grüße und eine wunderschöne Vorweihnachtswoche,
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  32. Huch, warum sehe ich das denn jetzt erst? Du hast aber schöne Sachen geschickt bekommen. Das war ja schon jetzt wie Weihnachten :-))))
    Und ich freu mich, das Dir meine kleinen Geschenke so gefallen haben.
    Ein wundervolles Weihnachtsfest für Dich und Bryan
    LG Gabi

    ReplyDelete
  33. Witam serdecznie!
    Pięknie dostałaś prezenty, zachwyca jednak nie tylko ich uroda, ale i mnogość :) Szczęściara :) Tworzysz super bloga z rewelacyjną atmosferą! Super miejsce. Zapraszam z rewizytą i pozdrawiam świątecznie :)

    ReplyDelete
  34. Hej Liebes,

    die Kette machts sich gut bei Dir! So einer netten Person wie Dir schenkt man die Sachen auch liebend gerne!

    Wünsche Dir eine echt schöne Zeit in Polen!

    Busserl

    Hanna

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.