14 December 2011

Giveaway winner!


Hallöchen meine Lieben!
Heute ist es soweit und ich bin ganz nervös!
Wir haben die Gewinner gezogen und ich bin soo traurig dass ich nicht AALLLEE beschenken kann!

*

Hej moje kochane!
No to nareszcie dzisiaj wylosowalismy wygrane, czasu ostatnio u mnie jak na lekarstwo wied dopiero dzisiaj podaje wyniki!
Ale znowuz mi taaak smutno, ze nie moge obdarowac KAZDEJ z was!

*

Ich möchte mich ganz lieb für Eure zahlreiche Teilnahme bedanken! Ich habe 212! gültige Stimmen/Kommentare gezählt:-)))

*

Chcialam wam sliiicznie podziekowac za taki liczny udzial! Naliczylam 212 waznych glosow/komentarzy:-)))

*



*

Die 1ste Gewinnerin der süßen Schublde ist die Nummer 173... Ewelajna!
Die 2te Gewinnerin des Tees ist die Nummer 15 also ... Mimi!
Herzlichen Glückwünsch Ihr LIEBEN!
Schickt mir bitte bitte Eure Adressen an

*

Pierwsza zwyciezczyni slodkiej szufladki to numer 173 czyli... Ewelajna!
Druga zwyciezczyni herbatki to numer 15 czyli... Mimi!
Gratuluje kochane dziewczyny!
Prosze o kontakt i adresy na

*

So jetzt muss ich schnell das Thema wechseln! Sonst bin ich traurig!
 Eigentlich mag ich die Giveaways nicht! weil ich es echt HASSE von soo vielen Teilnehmern nur wenige beschenken zu können. Ich überlege es wirklich ob das nicht das letzte Giveaway bei mir war ???

*

No a teraz musze szybko zmienic temat bo mi smutno!
Wlasciwie szczerze mowiac nie lubie Giveawayow dlatego wlasnie, ze z tylu uczestnikow musze wylosowac tylko 1 czy 2 osoby i zawsze sie w ten dzien tak denerwuje! (Ten model tak ma);-)
Serio mysle sobie, ze to chyba byl ostatni Giveaway u mnie wlasnie z tego powodu???

*

Schubladen.. ich habe auch alte Druckerschubladen ergattern können und habe sie dann zum Tablett umfunktioniert, da sie aus Echtholz sind finde ich sie super stabil und einfach schön, hier ein Beispiel:-)

*

Udalo mi sie dostac kilka starych drukarskich szuflad, podobaja mi sie szczegolnie gdyz sa z PRAWDZIWEGO drewna:-) Niektore przemalowalam i wykorzystuje je jako tace, sa swietne!
Tutaj przyklad:-)



Auch in meinem Shop erhältlich:-) BEREITS VERKÀUFT:-)
Dostepne tez u mnie w sklepiku:-) SPRZEDANA:-)


 *

Und hier noch eine Vorschau von morgen.
Geschenke von Magda!
Die von Ihr gemachte Biscornu haben sofort mein Herz erobert!

*

A tu piekny zwiastun mojego prezentu od Madzi!
Juz jutro pokaze wam calosc!
Biscornu ktore dla mnie zrobila caaaalkowicie skradlo moje serducho!



*
Aaaallleeerrlliebste Grüße und bis morgen!
Eure Syl
*
Najjjcudowniejsze pozdrowienia! i do jutra!
Wasza Syl

XOXOXOXO


48 comments

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń:)
    Kochana, dzięki za super zabawę, wiem że się martwisz, ale tak to niestety jest :(
    Prezencik śliczny
    Buziaki

    ReplyDelete
  2. Herzlichen Glückwünsch an die Gewinner auch von mir
    Deine Bilder sind wieder spitze!!
    ♥Doris

    ReplyDelete
  3. Ach ... dobrze,że jest Ci troche smutno, bo i mi jest smutno ,że nie okazałam się szczęsciarą ... ;)))Może następnym razem się uda :)

    Szufladka super , bardzo mi się podoba . Pięknie wszystko aranżujesz.
    Pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  4. Dziekuje za mila zabawe Syl :) Swietna taca! Ty to masz pomysly!! :) Milego dnia i rowniez najcudowniej pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  5. gratuluję szczęściarom i nie ukrywam, że im troszku zazdroszczę ;)
    dziękuję za zabawę
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  6. a nooo i szufladko/taca jest super :)

    ReplyDelete
  7. Eine Verlosung bleibt halt spannend und macht Spaß auch wenn man nichts gewinnt, Vielen Dank für Deine süße Verlosung und Herzlichen Glückwunsch an die Gewinner!
    GLG und noch eine schöne Adventszeit!

    ReplyDelete
  8. Gratulacje dla wygranych :)

    Syl ja yślę że nie powinno być tobie , nie dasz rady wszystkich obdarować , a to piękny gest że chcesz się swoimi cudnymi skarbami podzielić od tak po prostu z serca ... a my cieszymy ( mam nadzieję że nie piszę tego w tylko w swoim imieniu )się z wygranej innych :)

    pozdrawiam

    aaaaa szuflady fajny pomysł z tą tacą :)

    ReplyDelete
  9. Herzlichen Glückwunsch an die Gewinner! Ich finde so eine Verlosung auch spannend, selbst wenn man nichts gewinnt. Also mach ruhig weiter damit :-)))))
    Die Idee mit der Schublade ist ganz toll und die Bilder wie immer spitzenklasse!
    Hab eine schöne Woche
    Liebe Grüße schickt die
    Gabi

    ReplyDelete
  10. gratuluję Zwyciężczyniom ;))
    i dziękuję za wspaniałą zabawę :))
    zawsze mam ten sam problem, ale tak już jest, nie można obdarować wszystkich :)) tak sobie myślę, że fajnie, ze Dziewczyny wymyśliły wymianki, bo wówczas można też kogoś obdarować i być obdarowanym :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    zapomniałam dodać, że szuflado-taca jest świetną :)) naprawdę uwielbiam Twoją kreatywność
    Ania

    ReplyDelete
  11. Gratuluje Mimi i tobie dziekuje za swietna zabawe! W giveawyay jest zawsze tak - wygrana nalezy do szczesciarzy. Zapraszam do siebie na candy tajemnicze, moze tym razem wlasnie tobie sie uda:)
    Szufladka boska, rowniez prezencik - biscornu!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Ach du bist so süß, es ist doch nicht schlimm, wenn nicht alle etwas bekommen. Wir freuen uns, dass du an uns denkst und was verlost. Wir sind schon groß :-*

    Liebe Grüße,
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  13. Syl jestes kochana :)
    Gratulacje dla dziewczyn!!! A pomysl z taca rewelacja!!!

    ReplyDelete
  14. Gratuluje i dziekuje za zabawe:) szufladko-taca super:)

    ReplyDelete
  15. gratuluję dziewczyny !!!!!Taca wyszła świetna .Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  16. Też gratuluję i dziękuję za miłą zabawę. :) Niestety nie da się wszystkich obdarować, też byśmy chciały ale nie da się i już. ;)) Ale i tak lubimy Twój blog. :)

    ReplyDelete
  17. Ooooh ich hab gewonnen!!!

    Vielen Dank

    Liebe Grüße
    Mimi

    ReplyDelete
  18. Gratulacje :)
    Dziękuję za zabawę !
    Dodaję bloga do polecanych i zapraszam.

    ReplyDelete
  19. super ta taca,nie powinnaś się przejmować-no chyba dorosłe osoby biorą udział imają świadomość,że z 212 głosów wybór dwóch to mega fart-napisała to ta co praktycznie nigdy nie wygrywa :]

    ReplyDelete
  20. Liebe Syl,
    ich nehme es leicht - vielleicht klappt es ja beim nächsten mal.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  21. Dziękuję za zabawę :)
    Gratulację dla zwyciężczyń ;)

    ReplyDelete
  22. Dziękuję za świetną zabawę. Gratuluję! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Na, das wissen ja alle, die teilnehmen, dass nicht jeder gewinnen kann!

    Glückwunsch an die Glücklichen, und wir anderen versuchen es eben beim nächsten Mal wieder. Manchmal klappt es, das weiß ich aus Erfahrung!

    Lieben Gruß,
    Angelika

    ReplyDelete
  24. powiem szczerze,ze tez nie lubie tego losowania....ale za to jaka radość dla tej jednej jedynej!!!!!!!..a szuflada prze-cu-dow-na:)))))))))))))

    ReplyDelete
  25. Widzę 'ewe...' i już mi serce skacze do góry!!! po czym spada z wielkim hukiem:( No cóż, niech inni się cieszą z wygranej:)
    Ale fajna ta tacka szufladkowa! No ale sama szufladka też fajna, bo taka nie głęboka.
    Buziaki xxx

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl,
    tolle Druckerschubladen hast du da.
    Außerdem danke für die tolle Verlosung, leider können nicht alle gewinnen, aber den Gewinnerinnen gönne ich es von Herzen und gratuliere recht herzlich den beiden.
    Dir alles Liebe und einen schönen Abend herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  27. meinen herzlichen Glückwunsch an die Glücklichen ♥
    Deine Fotos sind wieder einfach nur schön .
    Liebe Grüße ,
    Christine

    ReplyDelete
  28. Oj wiem co czujesz, znam to:D
    ale w sumie chyba nie ma się czym przejmować bo to przecież zabawa i los.
    Bardzo Ci dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie, może następnym razem mi się uda ;)Jeśli się dasz namówić na następny raz?!
    buziaki
    mz

    ReplyDelete
  29. Ojeja jak ja zazdroszczę zwyciężczyniom i gratuluję z całego serducha !!!

    ReplyDelete
  30. To my dziękujemy za miłą zabawę:)

    ReplyDelete
  31. gratuluje i zazdroszcze :)
    no tak tak to w zyciu jest, wygrany jest zawsze jeden

    szuflada ekstra, w zyciu bym nie wpadla na pomysl, zeby przerobic ja na tace

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Gratuluję zwyciężczyniom i po cichu zazdroszczę ;) a Ty kochana nie rezygnuj z giveway bo dla Twoich cudeniek warto próbować :)

    ReplyDelete
  33. Gratuluje dziewczynom, piekne rzeczy do nich trafia.
    A tak jest ze chcialoby sie nagrodzic wiecej osob ale zwyczajnie sie nie da, doskonale Cie rozmiem.
    Taca baaardzo mi sie podoba.
    usciski

    ReplyDelete
  34. gratuluje zwyciężczyni i żałuję, że nie dopisało mi szczęście :(
    pozdrawiam magda

    ReplyDelete
  35. Kochana moja, nie smutaj się ;/
    wiem co czujesz bo mam podobnie ale nie zapominaj, że jest także druga strona medalu, bo komuś sprawisz NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :) i na tym sie skup i o tym pamiętaj!
    Juz widzę jak się dziś cieszą Ewelajna i Mimi :))
    Buziaki kochana i mimo wszystko czekam na kolejne Giveaway! ;)

    ReplyDelete
  36. coś ja u Ciebie szczęścia nie mam ;)))
    gratulacje dla zwyciężczyń !!
    a madzie to widzę szaleje na całego ;)))
    buziaki!

    ReplyDelete
  37. och, zazdroszczę zwyciężczyniom..
    pomysł z wykorzystaniem szuflad w roli tac- rewelacja! chyba sama bym na to nie wpadła.

    dopiero co dołączyłam do blogowego magicznego świata. nieśmiało zapraszam do siebie:
    http://home-znaczy-dom.blogspot.com/

    pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  38. znowu się nie udalo...ale chyba żartowalaś mawiac,ze candy juz nie będzie??szkoda, to taka mila zabawa:)oczywiscie rozczarowanie jest...ale to do kolejnego candy i tego dreszczyku oczekiwania:)Buźka:)

    ReplyDelete
  39. Syl, słońce, tak to już jest niestety.Ale pomyśl ile radości dostarczyłaś nam wszystkim przez cały ten okres zabawy. To jest naprawdę świetne.Poza tym nie możesz zrezygnować bo twoje Giveaway-owe upominki są prześliczne.Dopiero było by mi smutno jakbym wiedziała, że to ostatni taki i więcej nie będę miała szansy nic pięknego u ciebie wygrać :)
    Poza tym jak zamieszczam odnośnik do twojego konkursu na swoim blogu to na froncie strony mam kolejne piękne zdjęcie!
    Pozdrawiam
    Joasia
    Ps. gratuluję zwyciężczyniom

    ReplyDelete
  40. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Ah ta szuflada! Piekna jest/byla!
    Dzieki za zabawe kochana!

    Pozdrowionka
    Dagi

    ReplyDelete
  41. gratulacje dziewczyny!:))) a szufladka rewelacyjna!

    ReplyDelete
  42. Gratuluję szczęściarom :) a taca bomba, pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  43. Zwyciężczyniom gratuluję !!!
    Tobie dziękuję za wspólną zabawę !!!
    Taca świetna, pomysł doskonały !!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    ReplyDelete
  44. Hej Syl moja droga,
    Ty to masz pomysły! :o)
    Piękna jest Twoja "drukarska" taca ;o)

    Gratuluję wygranym twojego rozdania.
    Nie smuć się, że nie każdy może być wygranym ;o) na pewno wiele przyjemności jest w samym udziale!!! :o)))))))

    Pozdrowienia dołączam,
    Linka

    ReplyDelete
  45. Gratulacje dla zwyciężczyń :))) a szufladki super sama bym taka chciala na tackę ......pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. gratuluję:)))) piękne prezenty Syl! coś wspaniałego:)

    ReplyDelete
  47. Droga, Syl, nawet nie wiesz jak się cieszę...:) Czekam z niecierpliwością i BARDZO DZIĘKUJĘ:).

    Pozdrawiam Was Wszystkie bardzo serdecznie i dziękuję za gratulacje:)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.