11 January 2012

Bedroom update, Bry, Karolka and I've been featured at...

Hi Ihr Lieben!
Czesc kochane!

*
Lieben Dank für Euch Kommentare zu unserem Schlafzimmerschrank!
uund ... für die von Euch die den Schrank en face sehen wollten.. hier ein upgedates Fotos.. da ich schon wieder die Deko verändert habe.. typisch ich;-)

*
Dziekuje slicznie za wszystkie Wasze przemile komentarze dot. szafki w sypialni:-)
Dla tych z Was, ktore chcialy zobaczyc ja en face... tutaj fotka ale juz updatowana.. gdyz oczywiscie znowu troche przedekorowalam... u mnie to normalka:-)


*


*


*
Heute zum ersten mal zeige ich Euch ein Bild von Bryan... es ist eine Szene mit James Dean, handgezeichnet in BLEISTIFT!!
Baby I love you and all your talents!:-))

*

Dzis po raz pierwszy pokazuje wam obraz narysowany przez Bryana w OLOWKU.
Scena z JAMES DEAN!
Kochanie.. I love you and all your talents!:-))

*

Loev it!
*

*

Die liebe Ola von HOUSE FULL OF DREAMS hat einen kurzen Artikel über mich geschrieben und er erschien dann HIER bei www.udziewczyn.pl, da könnt Ihr wenn Ihr Lust habt ein bisschen mehr von unserer Wohnung sehen:-))) Danke Olenko, es hat riiichtig Spaß gemacht mit Dir zu arbeiten!

*

Nasza kochana Ola z HOUSE FULL OF DREAMS napisala o mnie/nas krotki artykul, ktory jesli macie ochote mozecie przeczytac TUTAJ u www.udziewczyn.pl, jest tam tez kilka innych zdjec ktore zrobilam dla tego artykulu:-) Dziekuje Olenko! Super sie z Toba pracowalo!!!:-))))

*

Und jetzt noch über Geschenke.. mit der lieben Karolka habe ich gatauscht... und das ist was ich von Ihr bekommen habe.. ein suuuper süßer pastelblauer Emaille-Becher von Riess, sooo süß und ein Rezepteheft in rot-weiß! soo schön und handgemacht! Lieben Dank Karolciu, die Sachen sind der Hammer!!!

*

I jeszcze o wymiance z Karolka... Karolcia przyslala mi przesliczny, pastelowy emaliowany kubeczek od Riess, uwielbiam go! Powiekszyla tez moje kolekcje przepisnikow... moj NOWY jest bialo-czerwony:-) zrobiony / zescrappowany? z taka dokladnoscia i miloscia do detali! Dziekuje przeslicznie Karolciu!!


*


*


Meine Lieben habt einen wunderschönen Tag und heeerzlichen Dank, dass Ihr immer hier für mich da seid!

*

Kochane milego dnia i dziekuje Wam najserdeczniej!! za to, ze tu ze mna jestescie!

XOXOXO

Syl
:-)

44 comments

  1. das zarte hellblau gefällt mir ganz besonders gt! GLG Anja

    ReplyDelete
  2. was für traumschöne bilder die du uns zeigst! wundervoll! und der schrank ist der absolute knaller! wünsch dir nen supischönen tag und gaaanz liebe grüße! di
    ;0)

    ReplyDelete
  3. wow...dein mann hat das bild, das ausschaut wie fotografiert, mit bleistift selbst gezeichnet??? ich bin schwer beeindruckt!!!das sieht genial aus :)))))

    LG,
    jules

    ReplyDelete
  4. Szafka prezentuje się świetnie.Niby taka zwykła ,ale ma w sobie to coś.W zestawieniu z otaczającymi ją przedmiotami-strzał w dziesiątkę.

    ReplyDelete
  5. cuda na patyku :) Aranżacja na szafeczce i wszystkie drobiazgi są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  6. @Danke Mädels!
    @Jules.. ja Bryan+Bleistift:-)
    @Jowi.. slicznie dziekuje.. tak ona jest caalkiem prosta, jak lodowka albo jakos sie zakochalam w jej prostocie.. tylko klucz gdzies posialam do niej, musze znalezc!:-)

    ReplyDelete
  7. piękna ta szafka,super pasuje z zaokrąglanymi ramkami :]

    masz teraz kolekcję przepiśników ;p

    ReplyDelete
  8. Wow! Bin super beeindruckt von Bryan's Zeichenkunst. He should open a shop on "Etsy" :)
    Das rote Notizbuch gefällt mir auch sehr!
    GGGGLG,
    Deine Duni

    ReplyDelete
  9. huiii - so gefällt mir Dein Schrank aber auch richtig gut!Die Bilder ringsherum sind soooo schön (aber das sind ja irgendwie alle Deine Bilder..) UND: Ich liebe James Dean und die Stars aus der Zeit....Ich hatte sogar mal eine Katze die hieß Marilyn..aber das nur so am Rande :-)
    Das Rezeptbuch sieht ganz toll aus - da hätte ich mich an Deiner Stelle auch ganz dolle drüber gefreut! Jetzt nur noch: Herzlichen Glückwunsch zu dem Zeitungsbericht! Ich kann ja die Zeitung leider nicht ansehen, aber ich freue mich für Dich mit.
    Ganz liebe Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
  10. śliczny kubeczek! szczęsciara:)

    ReplyDelete
  11. O rany!!! zapatrzylam sie na Jamesa!Cudne dzielo!styl swietny, wyglada jak foto,Pogratuluj B talentu, czekamm na wiecej!
    Kubeczek sliczny!
    sciskam i lece zobaczyc linki, papa

    ReplyDelete
  12. Wie immer toll kombiniert, ganz Syl eben ;-). Bryan ist ein echter Künstler, er macht sicher was Kreatives. Ganz liebe Grüße - maks :-)

    ReplyDelete
  13. Jejku jak ślicznie zaaranżowana szafeczka i te kolorki! No to już wiem gdzie zaglądać będę! Mam nadzieję, że będę mile widzianym gościem?
    A przy okazji cieszę się, że moje wypociny się podobają;)

    ReplyDelete
  14. Wow, was für ein tolles Bild; dein Mann ist ein echter Künstler :) Und die zarten pastelligen Farben im Raum find ich so schön!

    Ich drück dich,
    Sandra

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl,
    das Bild ist mit Bleistift gezeichnet - habe ich das richtig verstanden? - Unglaublich - alle Achtung.
    Natürlich habe ich mir die Bilder auf dem anderen Blog angeschaut .... sehr schön wohnst du ... Ich mag deine Art der Einrichtung sehr gerne.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  16. @Jutta, ja meine liebe alles Bleistift.. oder besser gesagt Bleistifte:-)

    ReplyDelete
  17. Obraz Bryana jest niesamowity!! wygląda jak fotografia :) ale Ci się zdolniacha trafił, no :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia, wszystko na nich wygląda pięknie! :)
    Uścisków moc

    ReplyDelete
  18. Kochana Syl :) cieszę się, że się przepiśnik podoba :* ściskam mocno
    szafeczka boooska, jak wszystko u Ciebie

    ReplyDelete
  19. patrzę na te aranżacje szafeczkowe i już słyszę jak moja mama mówi - ale bałagan :P
    ja też mam takie "bałagany", więc wiem co piszę ;)

    obrazek piękny, zdolny B. :)

    co masz w tym pięknym kubeczku, bo ślinianki mi się uaktywniły :)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  20. @Kasia.. hihi nio ja sie kocham w balaganach:-)))no ale ty tez z tego co piszesz:-))) A w kubusiu jest Cappuccinko:-)

    ReplyDelete
  21. OMG!!!!! Nie wiem kogo/co chwalić najpierw. Obraz jest niesamowity, Wow, Bry ma talent! I jeszcze wzdycham do Twojej kolekcji zdjęć b&w, ten most albo znak 'city of...' ach!!!
    ~No a kubeczka to zazdraszczam straszliwie bo cudny i do tego w myszkowym kolorze:) Też chcę taki!!!!!!!!!!!!!!!
    Zmykam artykuł czytać:)
    Pa kochana!

    ReplyDelete
  22. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Kolorystyka rewelacyjna, a koszulka!!!! Obłędna!!!!

    Uściski przesyłam :)

    ReplyDelete
  23. i Ty zdolna i On zdolny , nic tylko podziwiać i podziwiać :) chwalic i chwalić :)

    ReplyDelete
  24. Jejku z bliska ten obraz wygląda jak fotografia. Niesamowicie zdolny jest Twój mąż. Prawdziwe złoto.
    Szafka śliczna. Kocham Cię za te kolory. i może to zabrzmi dziwnie,ale dzięki Tobie i Twoim kolorom w końcu się pozbierałam. Dziękuję Ci za to :*

    ReplyDelete
  25. O rety, myślałam, że to kadr z filmu, a nie rysunek :) Jak kiedyś znudzi Ci się szafka, to chętnie odkupię ;), a ramki z IKEA chodzą za mną już od jakiegoś czasu i dzięki Twoim zdjęciom mam na nie coraz większą chrapkę. A poza tym- cudnie u Was. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Kochana co tu napisać .Jak zwykle powalasz. Wszystko jest takie Sylusiowe . Kubeczek bomba sama , mam całą serię tych garnuszków i jestem z nich bardzo zadowolona. Nigdy się nie przypalają i są zdrowe w użytkowaniu. A Twoja kawka narobiła mi pokusy.
    Słońce ściskam mocno i życzę dalszego kreatywnego działania.
    p.s Ty wiesz, że jak patrzę na Twoję zdjęcia to tęsknie za błękitem ,pastelowego nieba i pachnącą wiosna. Twoje fotki są tak energetyzujące. Dziękuję

    ReplyDelete
  27. Hi Süße,

    absolut zauberhaft schaut es bei Dir aus!!! Wahnsinn!

    I love your style!

    Busserl

    Hanna

    ReplyDelete
  28. ooooo ależ ty dziś tutaj cuda pokazujesz :) obraz jest niesamowity Gratuluje takiego zdolnego Męża :))))

    to dla mnie była przyjemność i to ja Tobie dziękuje :)

    Nie moge nie wspomnieć o koszulce , ja się w niej zakochałam jest fantastyczna :)

    kubek - bomba

    ReplyDelete
  29. Super jest ta szafka. Ale że James jest narysowany, to mi się aż wierzyć nie chce! Toż to dzieło sztuki i brylant wśród talentów i .... oh, brak mi słów!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. tworzysz niesamowicie magiczne, przepiękne miejsce! fantastyczne aranżacje i zdjęcia!!!

    ReplyDelete
  31. Szafka jest super!!! A obraz powalający, strasznie długo się wpatrywałam i nijak mi nie chciał wyjść obraz tylko fotografia:) Zdolniacha z tego Twojego męża!

    ReplyDelete
  32. Artykuł przeczytałam!!Gratulacje!!!
    Szafka super!!!!I wszystko na niej bardzo mi się podoba!!!
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  33. szafka jest naprawdę super. och Ty femme fatale =]

    ReplyDelete
  34. Komoda ślicznie się prezentuje. Czy ten kolor ma jakąś fachową nazwę? Czy sama mieszasz tak fantastyczne odcienie? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  35. @Lilla... hej Lillus.. to jest Aqua ktory wymieszalam z bialym zeby troszke rozjasnic:-))) Dzieki pozdrawiam cieplusio!

    ReplyDelete
  36. GŁOWĘ BY MI ŚCINANO..A JA BYM NADAL SIĘ UPIERAŁA ,ŻE TO ZDJECIE:)))TALENT!!!!!!!!!POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  37. Piekny masz ten kacik w sypialni, a mi wcale nie wydaje sie przedekorowane wrecz przeciwnie jest naprawde bosko.
    A to zdjecie to narysowane olowkiem jeny w zyciu bym nie wpala na to wyglada jak najprawdziwsze zdjecie, masz w domu prawdziwy talent:)))
    sciskam, milego dnia

    ReplyDelete
  38. Liebe Syl,

    ganz süss dein Schrank in der Farbe, sieht einfach frisch... Tolle Zeichnung, wie ein Bild...

    Deine Tauschteile genau richtig für so einen leckeren Kaffee mit viel Milchschaum...

    Ganz liebe Grüße
    Michaela

    ReplyDelete
  39. Liebe Syl,
    der Schlafzimmerkasten ist toll!
    Und ich liebe diesen hellblauen Emailbecher!
    Und das James Dean Bild - wow - bin einfach nur mehr begeistert! Gruß an den Meister mit dem Bleistift!
    Alles Liebe
    Dania

    ReplyDelete
  40. Myślałam że to zdjęcie z filmu. :) Kubeczek i karteczka śliczne! :) Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  41. Kochana, masz niesamowicie zdolnego Męża, obrazek jest naprawdę fantastyczny...kurcze..ołówkiem?!?WOW! Reszta cudna jak zwykle:) Gratuluję artykułu i pięknych zdjęć!Pozdrawiam Cię cieplusio:)
    Buziaki

    ReplyDelete
  42. dobra, szafka jest świetna, i thirt rowniez i ten wielgasny ruffle bag wiszacy z boku, nie bedę cmokać nad kazdą rzeczą ktorą wyeksponowałaś, ale wprowadzilas świetny klimat w waszej sypialni:)

    ReplyDelete
  43. ślicznie tu u Ciebie :) Szafka cudo :)

    ReplyDelete
  44. Szafka i wszystko co wokół niej super się prezentuje :) obraz jest rewelacyjny...WOW...ale zdolniacha :)
    pozdrawiam :))

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.