28 January 2012

From a MISS to a MISTER!


Hallo meine Lieben!
Eine kurze Zwischenmeldung aus der Bloggerpause!
Ich habe NEWS und muss hier was klar stellen!:-)

*

Hej Kochane!
Taki maly poscik podczas blogowej przerwy!
Mam NOWINY i musze koniecznie cos wyjasnic!;-)

*

So ist das Leben!
Man denkt sich... wir werden zusammen shoppen gehen, Frauenfilme schauen, uns  über Fashion unterhalten, zusammen zum Frisur gehen und dann.. ruft Dich auf einmal der Tierarzt an und sagt...
"Ihr Mädchen ist eigentlich ein JUNGE! Machen Sie sich jedoch keine Sorgen der Name BLUE passt auch zu einem Kater."
 Und nun... kein Frauenkramm mehr?? Meine hübsche Lady ist ein MISTER?
Also Sammy (von Duni) keine Katzenküsschen mehr schicken!
Meggy (von Dagi) Du Hübsche darfst Dich jetzt verlieben
!
Ja... ich vermute mal ich verstehe jetzt wieso Blue beim Fussbalschauen so dem Ball auf dem Bildschirm hinterher hüpft! Und will gar nicht wissen was passiert wenn Bryan wieder Formel 1 guckt!
:-)

*

Takie jest zycie... myslisz sobie... cool, bedziemy razem chodzic na zakupy, ogladac babskie filmy ;-), rozmawiac o modzie;-), wspolne wizyty u fryzjera ;-)... a tu nagle dzwoni Pan weterynarz i ci mowi... "Pani koteczka to wlasciwie jest Panem KOTEM"!
??
I co nici z babskich spraw!;-)?
Takze Sammy (od Duni) nie przesylaj juz lepiej kocich caluskow!
Meggy (od Dagi) Slicznotko mozesz sie zakochiwac!

A ja juz teraz wiem dlaczego jak w telewizji leci pilka nozna to Blue skacze za pilka jak szalona / sorry szalony!
Kurka wodna nawet nie chce myslec co bedzie jak Bryan zacznie ogladac znowu Formule 1!

*



*


*

So jetzt habts noch ein schööönes Wochenende!
:-))))))))))))
Liebe liebe Grüße Syl und Mr. Blue

*

Kochane zycze wam cudownego wekendu!
:-))))))))))))))
Cieplutko pozdrawiaja Syl i Mr.Blue

XOXO



70 comments

  1. A to niespodzianka :))
    Syl, ten Was kociak jest cudny!

    Buziaki

    Ada

    ReplyDelete
  2. no to od Burego i koksa też całusów nie będzie:))...chociaz...oni sie tak kochaja.......

    ReplyDelete
  3. ojej, moze to nie przesądzone jeszcze...?Wiesz, ginekolodzy się co rusz mylą na temat płci płodów, moze wasz vet tez krzywo popatrzył???Tak czy inaczej imię nadal pasuje:)Nie to co moja biedna Lanolina:)Który, okazał się samcem ale dopiero po 2 latach to zauwazyliśmy:P
    Ale masz swietą poduchę:)

    ReplyDelete
  4. Witaj Syl:))
    Ale ON jest piekny...z taka urode plec nie jest wazna;))) Milego weekendu!!

    ReplyDelete
  5. Syl, gratuluję takiego przystojnego niebieskookiego faceta w domu:) no no, taaakie ciacho:P A tak na powaznie, to w oczach Blue mozna się zakochać, wygląda bajecznie:) Pozdrowionka i WRACAJ:)

    ReplyDelete
  6. ha ha to ci historia przezabawna;-)
    Ja miałam podobny przypadek,można rzec,otóż kupiłam kiedyś chomika córce i okazało się się mamy dwa w jednym,pani chomik była w ciąży,ale byliśmy zaskoczeni;-)
    Pozdrawiam miauu;-)

    ReplyDelete
  7. Kociak jest piękny i na pewno kochacie go mimo wszystko :) Świetne zdjęcia i super pościel, pozdrawiam
    Ps. Dziękuje za bloga dwujęzycznego, może pomoże mi on podszkolić niemiecki, który od liceum leży odłogiem, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Przystojny jest :)
    Widzę, że u Ciebie też czarno-biało!

    ReplyDelete
  9. Ob Miss oder Mr - Blue ist einfach traumhaft schön!

    Wünsch dir ein wundervolles Wochenende!

    Alles Liebe Sylvia

    ReplyDelete
  10. Ale numer! :o)
    Taka niespodzianka no, chociaż z tą piłeczką podczas meczy.. no można się było faktycznie troszeczkę domyślać ;o)))))))
    No cóż, już wiemy że sezon formel 1 będzie należał do chłopaków ;o)
    Buziaki Syl!
    Linka

    ReplyDelete
  11. Ich gebe Sylvia recht - ob SIE oder ER - einfach ein schönes Tier! Ich hätte auch so gerne eine!

    Bussi

    Hanna

    ReplyDelete
  12. :))))))))))))
    Bomba tygodnia!
    A teraz Cie na Ziemie zniose! Maggy to tez FACET! Normalnie. Ale tylko dla nas to ONA! Heee, mozecie tez tak zrobic! he he :o))))

    ON (blue) jest piekny!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. hehehe a to ci dopiero, tyle czasu Blue udawal dziewczyne?? Dobrze, ze imienia nie trzeba zmieniac prawda? ;-)
    sciskam
    B.

    ReplyDelete
  14. Hallo liebe Syl,ich freu mich ,dass du dich meldest!!!!!
    WIe Tierärzte sich doch auch mal irren können...tsss....aber Mr.Blue ist immer noch ein sooooooooo Hübscher!!!!!!!Herrlich diese Augen....
    Hab ein wundervolles Wochenende,
    Silke

    ReplyDelete
  15. ha ha ha ha :)))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  16. no to bomba!
    udanego weekendu!

    ReplyDelete
  17. łoooo matko ze śmiechu się poskładałam. Dziękuję kochanie za tego posta śmiech jest mi teraz bardzo potrzebny.
    A tak coś czułam hahahaha nie wiem skąd,ale coś mi nie pasiło.

    :*

    ReplyDelete
  18. @FojAga.. Slonko to jest granatowo-biale tylko tak na zdjeciu ciemniej wyszlo:-)) Buzki

    ReplyDelete
  19. @Dagi.. no chyba u nas tez tak zostanie bo nie umiem sie przestawic!:-)

    ReplyDelete
  20. Ale numer !!! czytam i czytam i nie dowierzam hahaha miłego....

    ReplyDelete
  21. Ale numer!!! Bluśka to Blusiek!! faktycznie nowiny przynosisz Syl :))
    no nieźle :))
    Majka buziaki przesyła jak najbardziej choć myślała, że będzie miała przyjaciółkę ;))
    Uściski dla Was!

    ReplyDelete
  22. @Ikus.. wlasnie mialam w poscie dopisac, ze musisz przechrzcic Bluske na Blusa:-))) Buzka

    ReplyDelete
  23. @ABily.. no to niezle wyszlo z ta Lanolina:-)

    @Ania.. juz widze wasze buzki jak sie pokapowaliscie, ze nagle chomisia bedzie miala male chomisie:-)

    @Zolwinko..witam u mnie:-)

    @Linkus.. sliczne, nowe pfofilowe zdjecie!

    @Dziewczyny.. dzieki za mile slowa:-))

    @Silke, Sylvia.. Lieeebe Grüße:-))

    ReplyDelete
  24. No proszę jaka niespodzianka :-)
    Ale i tak jest fantastyczny ...
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  25. Oh!!!
    haha. Tja, so kann man sich täuschen, liebe Syl ;-)
    Ich muss es jetzt Sammy beichten...
    ;-)))

    GGGLG,
    Duni

    p.s. ich verlose ein Stoffpaket und Schnittmuster hier:

    http://www.dunistudio.com/2012/01/sugar-hill-giveaway-verlosung.html

    ReplyDelete
  26. Hej kochana, fajnie Cie slyszec, ehh normalnie nius jak nic :) Usmialam sie na calego, eee i tak jest slodki :) A po dzisiejszych fotkach hmmm ma iskierki w oczach :) sciskam

    ReplyDelete
  27. No to jest 2:1 - musisz szybko sprowadzić do domciu jakąś "babeczkę", bo Cię mężczyźni zdominowali... hi hi

    ReplyDelete
  28. Facet czy facetka...wszystko jedno i tak ma czarujące spojrzenie!:D Można się zakochać:P

    ReplyDelete
  29. Heh, a to ci niespodzianka... Blue jest w takim razie bardzo zadbanym panem kotem, takim... metroseksualnym :) (spoko, miałam kiedyś psy, które były bardzo postępwe, świat zwierząt nie różni się za bardzo naszego)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. Ale numer;)
    Nasz Charlie skacze na telewizor za każdym razem jak przejedzie samochód lub zobaczy samolot, takaż to męska natura. Dobrze, że za panienkami się nie ogląda, chociaż to małe bobo, więc może jeszcze czas pokaże:)

    ReplyDelete
  31. Liebste Syl,
    sei froh, das Dir das nur bei der Katze passiert:-)))))))))aber man muß schon umdenken, hauptsache, ER fühlt sich wohl bei Euch und hat sich eingelebt...
    Euch Dreien einen schönen Sonntag und Danke für die amüsante Zwischenmeldung:-))))
    GGGGGGGGGGGLG Antje

    ReplyDelete
  32. ... Mr. Blue ist ja soooooo ein süßer...
    aber bei unserem Katerchen hat man ober schon gesehen, dass er *hinten* ein Mr. ist...hihi...

    liebe Grüße
    und ein schönes Wochenende
    Ulli

    ReplyDelete
  33. Och kochana... nie masz się czym przejmować. Kot to jest kot, chłopak czy dziewucha i tak najcudowniejsze stworzenie na świecie.
    Kiedyś miałam kotkę, której z premedytacją dałam na imię Tygrys i wszyscy myśleli, że to chłopak. Każdy pytał, a dlaczego ma chłopackie imię. Bo tak!!! Odpowiadałam.

    Ściskam i miziaki dla mistera :)))

    ReplyDelete
  34. Meine liebe Syl,
    wie schön, von Dir zu hören!!!
    Na, das ist ja ein Ding! Aber egal, bildhübsch und süß ist er trotzdem;)))
    Hab ein kuscheliges Wochenende,
    Barbara

    ReplyDelete
  35. Ist das süß . . . Geschrieben!
    Egal ob weiblich oder mãnnlich - hauptsächlich lieb.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  36. haha to to jest dopiero niespodzianka. Ale przynajmniej nie musisz się martwić o dzieci;-)
    A ponoć Panowie bardziej do Pań przywiązani są więc Kochana wcale Twoje plany nie legły w gruzach;-)))
    Całusy dla Ciebie i kotka..
    buziaki

    ReplyDelete
  37. Blue ist ein wunderschöner Kater! ...und außerdem sind Kater viiiiel schmusiger als Katzen. Ich spreche aus Erfahrung!
    Dein Blog ist super schön und ich werde Dich jetzt öfter besuchen. Ich hoffe, Deine Blogpause dauert nicht so lange;-)
    GGGLG Uschi

    ReplyDelete
  38. Ha ha ale afera!!!!! Na 102!!!!!!! :):):)

    ReplyDelete
  39. ;-)), tak czy inaczej, nie zmienia to faktu, że jest przeuroczy. A zamiast kokardki, zawsze możecie mu założyć elegancki krawat, tak od święta ma się rozumieć ;-)). Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  40. Blue ist so süß!!! Und photogen natürlich. Umso besser, dann hast Du gleich 2 Männer, die Dir zu Füßen liegen ;-). Schön wieder was von Dir zu hören, ich seh ja immer wie busy Du bist. Mein Shop geht jetzt auch endlich wieder online. Ganz liebe Grüße - maks :-)

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,
    schön das du dich zwischendurch mal meldest und dann auch noch mit so einer pikanten Sache. :-))))))
    Aber dein Mister Blue ist wahrlich ein Prachtkerl!!!
    Ich wünsch dir weiterhin ein wunderschöne Zeit.
    GGGVLG Bina

    ReplyDelete
  42. ihihihihi ale numer :) ale piękny jest tak czy siak i zawsze będzie pretekst na drugą koteczkę :) buziaki

    ReplyDelete
  43. ...hahahaha wie lustig, ich liebe ihn auch als Kerl, ein traumhaft schöner Kater also nix Frau für Emil ;-)), ein superschöner Katermann.
    Und wie isses, schlaft ihr schon durch?????
    LG und alles Liebe für euch alle von Tatjana

    ReplyDelete
  44. no proszę proszę:) i tak kotka stała się kotem:)))))))))))) ja do tej pory nie wiem , czy mój chomik to facet czy babka:))) pozdrawiam ciepło i pisz częściej:)

    ReplyDelete
  45. Ha! to moje panny wyrażają swoje zainteresowanie ;)

    ReplyDelete
  46. Liebe Syl,

    was für einen wunderbaren Blog du hast, habe ihn gerade durch Zufall entdeckt und liebe ihn jetzt schon ;0)
    Und dein MR. Blue...auch wenn es keine Mrs. ist, ist trotzdem wunderwunderwunder schön!!!!!
    GlG Jasmin

    ReplyDelete
  47. To ci niespodzianka! Ale to chyba dobrze bo powinien ciebie uwielbiać jako płeć przeciwna. Moja suczka szaleje za panem mimo, że to ja myję jej tyłek i karmię. Siła przyciągania przeciwieństw.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  48. Ale wiadomosc, normalnie hit! To teraz macie pana kota i tez dobrze :)
    Ja nadal jestem pod jego wrazeniem.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  49. No to ładny numer:)))
    Moi znajomi mięli dwie kotki. Przed sterylizacją pilnowali je bardzo, a w czasie ich nieobecności zamykali w domu. Jakież było zdziwienie, kiedy dowiedzieli się o ciąży jednej z nich. Okazało się bowiem, że jedna "dziewczynka" była chłopczykiem. Wyobraź sobie, że tez obydwa były białe:)
    Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Blusia przesyłam:)))

    ReplyDelete
  50. Oj uśmiałam się :))nieźle:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  51. Hihi,
    sowas kommt wohl öfters vor als man denkt!
    Aber ich finde BLUE tatsächlich auch einen schönen Katernamen ;)

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  52. Liebe Syl,

    mei ... egal ob Mädal oder Bua ... süss und wunderhübsche blaue Augen machen dieses Katzenwesen zum Blickfang.

    Alles liebe
    Mimi

    ReplyDelete
  53. Syl, ja dopiero teraz...
    Dziękuję za przesyłeczkę - za wygraną w twoim candy - cukierasy niestety "potłukły się", ale wszystko inne w całości. Najbardziej przypadły mi do gustu foremki, ale to chyba oczywiste;). Dziękuję jeszcze raz!

    Dobrej i owocnej przerwy !

    ReplyDelete
  54. Ale jaja- to pierwsze, co mi do głowy przyszło ;D.
    Mój pies nazywa się Kropa, choć jest 100% samcem, to tak dla zmyłki ;)
    Pozdrawiam, fajnie, że wpadłaś chociaż na chwilkę

    ReplyDelete
  55. A zmieniając temat, czemu się nie chwalisz, że bierzesz udział w konkursie blogowym?
    Już zagłosowałam:) Powodzienia!

    ReplyDelete
  56. Vielen Dank für Deinen netten Kommentar ! Na das ist ja ein Ding mit der Katze/dem Kater !! Die Sternchenbettwäsche ( ? ) ist ja toll ! Lg Sabrina

    ReplyDelete
  57. Haha, ale jajka :P ale już nie pierwszy raz taką akcje słysze :D Mój kolega nazwał kotka Kłopot i po czasie okazało się, że to babka! i tak został Kłopot ;) Dla tego ja swojego małego czarnego przyjaciela nazwałam imieniem damsko-męskim - Sasza, więc jak okazało się, że to ona to nie było problemu :))) Opowiem jeszcze o niej :) Muszę tylko zakupić aparat, ty Syl... masz jakiś super, możesz zdradzić czym pstrykasz fotki Mr.Blue?? :) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny, chyba pierwsze? ;)

    ReplyDelete
  58. Schöner Blog !
    Und egal.. sie/er sieht so lieb aus!

    lg
    alex

    ReplyDelete
  59. Liebe Syl,
    ich habe hier http://creativitylifeandme.blogspot.com/2012/02/award-und-update.html einen Award für Dich - wenn Du magst!
    Bei der Brigitte habe ich natürlich auch schon gevotet!
    GLG, Bianca

    ReplyDelete
  60. Hallo meine liebe Syl,
    das ist ja lustig!
    Dann wirst Du wohl demnächst (statt Mädels-Shoppingtour) mit 'nem Bier zwischen Deinen beiden Männern Fußball schauen müssen :o)Die Bilder von dem jungen Mann sind toll geworden.
    Ich hoffe, es geht Dir gut und Du bist natürlich immer gerne willkommen in meiner Küche :o)
    Ganz liebe Grüße und ein wunderschönes Wochenende für Euch,
    Deine Iris
    PS. Das von Bryan gezeichnete Bild ist der absolute Hammer !!!

    ReplyDelete
  61. hi hi,,Kot czy kotka i tak jest cudowny.
    tydzień temu byłam na wystawie kotów w Legionowie, napatrzyłam sie piękności ,nie mogłam wyjść z hali..

    ReplyDelete
  62. Hallo liebe Syl,
    wow, das ist aber ein "Süßer"... die blauen Augen sind ja der Wahnsinn.
    Tja, wirklich ein bisschen schade, dass es jetzt mit dem shoppen usw. wahrscheinlich nicht mehr klappen wird...
    Viele liebe Grüße und bis bald
    Bine

    ReplyDelete
  63. Nie martw się, masz w końcu o jednego faceta więcej:))) A kotek cudnej urody. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  64. Meine liebe Syl,
    DAS ist der Grund, warum Du schlank bist, und ich nicht!! :O))
    Drück Dich,
    ♥Iris

    ReplyDelete
  65. Piękny kot! dopiero teraz trafiłam na twego bloga i z miejsca się w nim zakochałam :) I w kocie też...te oczy...muszę pokazać go mojej Idusi :) Ściskam!

    ReplyDelete
  66. Dein Kätzchen hat blaue Augen!? So was habe ich noch nie gesehen, aber es sieht wunderschön aus. Świetny pomysł z dwujęzykowym blogiem :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.