13 January 2012

Minty Friday and mrs.mandel


Hallo am Freitag!:-)
Liebe Mädels Danke, danke, danke für Eure lieben Worte zu Bryan's Bild, er hat sich so übers jede Wort gefreut:-) Echt!
Und es ist wirklich Bleistift/Bleistifte-) Für ein Bild in dieser Größe braucht er um die 10 Stunden.

*

Czesc w Piatek!
Kochane dziewczyny serdecznie dziekujemy za komplementy dla obrazu Bryana, bardzo cieszyl sie z kazdego jednego! Serio!
To na prawde jest olowek, wykonanie obrazu takiej wielkosci trwa okolo 10 godzin.

*

Heutiger Post wird wieder mal retro-mint!
SPEZIELLE GRÜßE an MINTY HOUSE:-)
Ich habe meine mint vintage Schaätze für Euch rausgesucht, die Sonne scheint so wunderbar bei uns und das seit 3 Tagen, ich bin voll in Frühlingsstimmung!
Diesen alten Waschbrett habe ich gereinigt und mit mint-Farbe aufgehübscht, dazu noch meine alte Krups-Waage die kennt Ihr bereist aus meinen Sommer-Posts und eine neue Kaffekanne:-)
Ich liebe diese Farbe!

*

Dziesiejszy post bedzie znowu mietowy!
SPECJALNE POZDROWIENIA dla MINTY HOUSE:-)
Wyciagnelam dla Was kilka vintage skarbow w tym kolorze, u nas od 3 dni swieci sloneczko... jestem wiec w wyjatkowo-wiosennym nastroju:-)
Stara tarke do prania z targu staroci wyczyscilam i "przemietowilam", do tego juz wam znana z letnich postow waga Krups i nowo-nabyta kanka do kawy:-)
Ah jak ja uwielbiam ten kolorek!
(Ale pamietam, ze Wy tez bo w moim letnim Giveawayu wlasnie ten kolorek podobal wam sie naj naj:-))

*


 *


*

Ich Glückpilz habe die Star-Verlosung bei der lieben mrs.mandel gewonnen!!!!
Wie ich mich gefreut habe... die Preise waren ja der Hammer.
Diese süße GG-Tasse wollte ich eh schon immer haben und nun habe ich sie!!
Das Bild ist genauso toll und wird einen Ehrenplatz in meinem Arbeitszimmer finden!
Liebe liebe mrs.mandel... aaaalllerherzlichesten Dank...  Die Sachen sind einfach wunderschön! Du bist mein STAR:-)))

*

Ja szczesciara wygralam Candy u kochanej mrs.mandel!!!!
Strasznie sie ucieszylam gdyz nagrody byly cudowne.
Ten kubeczek od GG juz dawno chcialam miec no i mam!
Nie moglam uwiezyc swojemu fartowi jak przeczytalam, ze to ja zostalam wylosowana do nagrody glownej!
Oprocz kubeczka wygralam tez ten piekny obrazak, ktory zajmie honorowe miejsce w moim kaciku kraftowym. Kochana mrs. mandel dziekuje przeeslicznie! Jestes moja STAR:-)))

*


*
Mal kurz zweckentfremdet?:-)
*
A moze jako stojak na bizuterie?:-)
*


*
BLUE bloggt auch bald!;-)
*
Blue tez zamierza zaczac blogowac!;-)

*


Habt ein wuunderschönes Wochenende meine Lieben!!!

*

Zycze wam wspanialego weekendu moje Kochane!!!

*

XOXOXOXOXO

Syl


39 comments

  1. Cudie udnie cudnie!! U Ciebie nawet stara tara wygląda jak małe dzielo sztuki:) A Blue to bym wymiętosiła chętnie:)
    Gratuluję wygranej!! Piękna jest:)

    ReplyDelete
  2. Cudne zdjęcia!
    Kociak na kompie wygląda bombowo.
    pozdrawiam
    mz

    A wygrana wspaniała!

    ReplyDelete
  3. Liebe Syl,

    ich liebe mintgrün auch so sehr, genauso wie türkis. Leider gibt es ja kaum Sachen in Mint. Ich hab eine alte Nähmaschinenschublade mintgrün gestrichen und die muß ich demnächst auch mal zeigen. Und Rambo hat kürzlich ein mintgrünes Halsband bekommen - todschick!
    Deine Küchenwaage habe ich schon ausgiebig bewundert, ich finde die sooo schön. War die denn schon so oder hast Du sie lackiert? Das Puddingschüsselchen ist auch so schön, bestimmt ein Flohmarktfund. Und mint und rosa zusammen sieht sensationell gut aus.

    Ganz liebe Grüße,
    Tanja

    ReplyDelete
  4. kociaczek słodziaczek....u mnie na dniach zamieszka stara tara:))pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Syl, gratuluję Ci wygranej! Jakie piękne zdjęcia znowu pokazujesz :). A wiesz mi ostatnio też bardzo zaczął podobać się kolor miętowy i w zasadzie inne odcienie zieleni też. Może to podświadoma tęsknota za wiosną :)

    Trzymaj się ciepło!
    Kasia

    ReplyDelete
  6. Sylwuś! ależ piękne "miętusy" u Ciebie!!! A wygranej gratuluje (i zazdroszczę hi hi).
    Buziole zostawiam ;)

    ReplyDelete
  7. O matko jaka piękna mięta!!Ta waga jest cudna. Ja powiedziałam mężowi że bym chciała wagę, to mi kupił szklaną :( Absolutnie nowoczesną :(
    I znowu te szpulki...

    ReplyDelete
  8. jeju ale piękna ta mięta:)po prostu super:)i bardzo podoba mi się ten obrazek , gratuluje wygranej:)Moja B. jako maleństwo rowniez wylegiwala sie na lapku probujac zwrocic na siebie uwagę:)A moze to przez ciepelko z niego bijące?Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Syl super pomysł z tą tarka , biżuteria fajnie na niej wygląda i jak oryginalnie :)

    ReplyDelete
  10. 10 godzin?? hmm a nie 10 dni??jestem pod wrazeniem :)
    ale dzis czuc miente :)Piekne aranzacje kochana.
    Z Blue bloggerka jak sie patrzy :)
    sciskam

    ReplyDelete
  11. Liebste Syl,
    das sind wieder so frühlingshaftschöne Bilder bei dir! Deine mint-Deko ist total schön zusammengestellt! Ich lieb die Farbe auch immer mehr...
    Hab es fein,
    Tini♥

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,

    oh man die Post ist aber schnell, schön, dass es angekommen ist und du dich so herzlich gefreut hast :) Da freu ich mich dann umso mehr...also freuen wir uns im Kreis ;)

    Allerliebste Grüße,
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  13. Jak Ty już coś zapodasz, to mi buty spadają! Wiesz, że ja też uwielbiam te połączenia i dlatego nie mogę się napatrzeć! Śliczności!

    ReplyDelete
  14. tarka w roli wieszaka na biżuterię- oj spodobał mi się ten pomysł.
    lubię miętowy na paznokciach..

    ReplyDelete
  15. optymistyczny post :) śiwezy , miętowy i uradowany wygrana :)
    gratuluje :)

    ReplyDelete
  16. Kurz und schmerzlos : s*auge*il ;))
    Schönes Wochenende wünsche ich dir!

    ReplyDelete
  17. @Tanja... liebe Tanja.. die Waage war schon so, ich habe mich in sie sofort verliebt und bezahlte damals glaub ich um die 50 Euro für die Waage aber dir Farbe hat es mir angetan! LLLLg Syl

    ReplyDelete
  18. @llooka... wiem Slonko to tak jak ja u Ciebie!!! Uwielbiam wszystko!!!!

    ReplyDelete
  19. jakie ożywcze i wiosenne zestawienia,aż się czuje napływ sił :]
    ta waga jest przepiękna .Ostatnio ktoś zaraził mnie gwiazdkami,no normalnie szukam wszędzie motywów gwiazdkowych,nawet kupiłam w szmateksie nową poszwę na kołdrę -gwiazdki na błękicie z jednej strony i chłopięce motywy na drugiej ;p
    muszę ją pokazać przy okazji .Buziole!

    ReplyDelete
  20. Sylwuś, kota macie obłędnego :)
    Aż się "martwię", bo coraz częściej czuję ochotę, a by u nas w domu zamieszkało kocisko :))) Jeszcze się spełni :)

    Miętowe zdjęcia bardzo ładne i bardzo w stylu "Minty house", który od czasu do czasu podczytuję.

    Buziaki


    Ada

    ReplyDelete
  21. Also meine letzten Worte klangen irgendwie doof ^^

    Ich wollte sagen, dass ich mich sehr freue, wenn du dich freust...in meiner Sprache ist heute der Wurm drin *lacht*

    mrs. mandel

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl,
    das sind wirklich wahre schätze! Besonders das Waschbrett hat es mir angetan!
    Und die Farbe ist sowieso einfach klasse!

    Und das Katzenbild ist der Hammer!!!!!

    Liebste Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,

    herzlichen Glückwunsch!Das Bild ist superschön & die Tasse zuckersüß - GG halt!
    Deine Mint-Deko finde ich sehr schön, obwohl es nicht unbendingt meine Farbe ist. Aber Du hast es auch so schön arrangiert!
    Dir ein tolles Wochenende!!!
    GGGLG
    Anna

    ReplyDelete
  24. Wow - deine Katze ist belesen?! Arbeitet eigenständig am Laptop ;-) ist die süüüüüüüß . . .
    Deine Idee mit dem Button ist genial.
    Dieses Wochenende bastle ich den Header und wenn die Kreativität ausreicht auch noch den Button.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  25. Och te miętowe kolorki są cudne:)

    ReplyDelete
  26. Ten kolor jest rzeczywiście fantastyczny. Moja kartka walentynkowa była inspirowana twoją miętową zielenią.

    ReplyDelete
  27. Wow, so ein cooles Bild!!!!

    Wünsche Dir auch ein Traumwochenende!

    Busserl

    Hanna

    ReplyDelete
  28. Wow, tolle mintfarbene Teilchen sind das :)
    Wünsch dir ein schönes Wochenende.
    Viele liebe Grüße
    Sandra

    ReplyDelete
  29. Blogerka bosska !!! a te kolorki bajkowe i takie moje !!!! mnie też buciki spadły z wrażenia :))) o ołówkowym obrazku nawet nie wspomnę - bo piękny !!! same cuda i już :))) miłego weekendu !!!

    ReplyDelete
  30. Miętowy kolorek mnie po prostu zachwyca!
    Gratuluję wygranego candy, fuksiaro :)
    Blue mnie rozczula. Jest taka dostojna!
    Pozdrawiam cieplutko z wietrznego Kalisza!

    ReplyDelete
  31. Gratuluje wygranej, je jeszcze nic nie wygrałam.

    Tarka i kanka są świetne, szkoda że u nas na targu staroci sprzedają główne paździochowe meble i zabawki z jajek niespodzianek.

    Mój Kot też lubi serfować po sieci i czasem bluźnierstwa wypisuje ludziom na GG :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  32. Ni no ostatnie zdjecie z Blue mnie rozbraja!!! Swietne ujecie!
    A kot Al bluzni? No nie! :)
    Takze ten kolorek pasuje do Ciebie, swietne gadzety wyszukalas i wszystkie sa takie slodkie retro.
    Gratuluje wygranej- swietna!
    Tarka i kolczyki- super to wyglada.

    Sciskam
    Dagi

    ReplyDelete
  33. A mi się strasznie to logo na obrazku podoba, zapisałam sobie:)
    No i cudnie jak zawsze u Ciebie. Kolorek taki to tylko u Ciebie można znaleźć. Śliczny, świeży:)
    Dobranoc!

    ReplyDelete
  34. Wow! Kanka i waga są obłędne!! uwielbiam ten kolorek! i u mnie w kuchni też by pasowały te cuda :) do moich miseczek w groszki :)
    Twoja wygrana też przypadła mi do gustu :) A co najważniejsze - wszystko świetnie wpasowało się w klimacik Twojego domu :)

    ReplyDelete
  35. Piękne zamiętowienie ;)
    ten kolor jest niezwykle świeży i wiosenny więc pokazuj go jak najczęściej :) i cieszę się z Twojej wygranej, gdybym wygrała taki kubeczek {uwielbiam te kubeczki bez ucha z GG} to skakałabym pod sufit z radości ;) skakałaś??
    Buziaki kochana i wspaniałego weekendu. Ja za chwilkę biegnę do szkoły ale za to jutro mam wolne i idę na graty! jupiii!! :))

    ReplyDelete
  36. @Ika.. oj Ikus nie skakalam ale piszczalam az B przylecial sie pytac co mi sie dzieje!!! :-) Musisz mi kiedys zdradzic, ktory z tych GG kubeczkow lubisz naj naj:-)

    ReplyDelete
  37. Przed chwilka odwiedzilam blog w ktorym tez minty krolowal:))
    Kolor bardzo intrygujacy, delikatny ale z charakterem.
    Swietne sa u Ciebie targi staroci, skoro takie cudenka przynosisz:)))
    buzka

    ReplyDelete
  38. Piękne kolorki, jakiej farby użyłaś?

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.