03 January 2012

Retro rocks, An and Syl goes facebook


Meine lieben!

Ich habe heute ein Tipp für Euch!

Falls Ihr mal TREPPENRUNTERFALLEND vor der Entscheidung steht:

den Laptop oder Euren Po zu retten...

Entscheidet Euch BITTE für den PO!

Ansonsten wird der Steißbein böööse bei Euch bedanken!

Nur mal so am Rande;-)

*

Moje kochane!

Mam dzis dla Was baaardzo wazna rade!

Gdybyscie kiedys spadajac ze schodow musialy szybko zdecydowac czy chcecie ratowac laptopa czy moze pupe... PROSZE was ratujcie pupe!

W innym przypadku wasza kosc ogonowa bardzo wam sie da we znaki!

Taka mala porada wynikajaca z doswiadczenia;-)

*

Heute zeig ich Euch mein Neues retro BABY + Geschenke von der lieben An + Mädels Syl goes endlich facebook!:-)

*

Dzisiaj chcialam wam pokazac moje nowe retro BABY + Prezenty od naszej kochanej An + dziewczyny Syl nareszcie goes facebook!:-)

*


Vintage Imperial Mark VII Flash, 1950's by Herbert George Company in Chicago* I love it!

*

Von der lieben An von Anita sie nudzi habe ich super schönes Retro-Rezepteheft bekommen, 100% Handmade!
An hat sich mal alte Garnspulen gewünscht und die habe ich Ihr mal geschickt und Ihre Geschnke an mich ist Ihr liebes Dankeschön:-) Ausserdem hat sie mich mit zuckersüßen, roten Ausstechern überrascht! Ich liebe diese Teilchen! Passen soo gut in meine Küche!
Anitko aaallerliebsten Dank! Ich bewundere sooooo sehr  Deine Scrap-Künste und alle deine DIY, Du bist einfach unglaublich!:-)

*

Od naszej kochanej An z Anita sie nudzi dostalam przesliczny 100% handmade retro-przepisnik do mojej kuchni!
An marzyla o starych drewnianych szpulkach wiec je jej podarowalam no i za to taka cudowna niespodzianke przygotowala dla mnie:-) ale w paczuszce byly takze slodziutkie czerwone wyciskacze? do ciastek! Idelnie pasujace do mojej kuchni, sa taakie slodkie!
Anitko najjjjsliczniej Ci dziekuje! Wiesz jak bardzo podziwiam Twoje Scrap-dziela i wszystkie DIY, uszyte przez Ciebie lale etc. Jestes niesamowita!:-)

*

*Handmade by Anita* WOW*

*

Sooooo cute! THANKS AN!
*

Dieser Ausstecher passt aber eigentlich auch zu meinem anderen neuen Baby;-))) was denkt Ihr?;-))

*

To czerwone jabluszko pasuje takze super do mojego innego Baby;-))) jak myslicie?;-))

I love Apples;-)))))))

*

Und in der Küche über das Fenster hängt eine für die Tassen selbstgebaute Hakenleiste:-)
Die süßen Häckchen habe ich HIER bei Ewa und Marek gefunden:-)

*

A do kuchni nad okno zrobilismy wieszak na kubeczki, kuz wisi:-)
A te sliczne haczyki znalazlam TUTAJ u Ewy i Marka:-)

*


*


*

Ich wünsche Euch einen wunderschönen Nachmittag!
*
Zycze Wam cudownego popoludnia!

P.S. AAAA mich gibt jetzt auf facebook yaaaaay! NEU*BEGINNER*NEU*BEGINNER*
P.S. Jestem na facebooku, yaay, POCZATKUJACA*POCZATKUJACA*

;-)
XOXOXOXO

Syl


55 comments

  1. Liebste Syl!! Oh je, Du bist die Treppe runtergeflogen? Das tut mir aber Leid :( Das tut furchtbar weh, ich weiß.
    I love the retro camera! Und das Rezeptbuch ist super süß!

    *Drück Dich*
    Sammy ist ganz verliebt in Blue ;-)))

    ReplyDelete
  2. jestem ciekawa ogromnie tego wieszaka, to na zwyklej desce czy jakiejs polce zawiesilaś, czy na desce przerobionej na półkę?, sama mam bulionowek od licha i chcialam cos skonstruowac,zeby sobie ładnie wisialy...I Twoja niunia jest przecudna:)I love Blue:)

    ReplyDelete
  3. Meine liebe Syl,
    erstmal Danke und Küsschen für deine lieben Worte :*
    Ich hoffe doch, du hast dich nicht ernstlich verletzt...nehme an, du warst es, die ihren Po nicht retten mochte ;O)
    Ich wünsch dir auch ein wundervolles und kreatives neues Jahr! Ich freu mich schon auf viele neue Ideen und Posts von dir...ich liebe deine Bilder!!
    Nun wünsch ich dir auch noch einen gemütlichen Nachmittag....bei uns ist Sturm und Regen wie aus Eimern...es wird gar nicht hell...
    ♥liebste Grüße,
    Tini

    ReplyDelete
  4. Liebe Syl,

    och Du Arme. Ich bin unsere Treppe auch schon raufgeflogen, das ging dann auf die Knie!
    Bin ja nicht so der Rot-Fan, aber bei Dir gefällt es mir immer wieder. Die roten Ausstecherle sind so süß und das Retro-Büchlein erst.

    Hab eine schöne Woche ohne Schmerzen,
    Tanja

    ReplyDelete
  5. heh, a mój przepisnik jutro do Ciebie poleci :) więc oczekuj, oczekuj kochana :)

    ReplyDelete
  6. @Duni, ja ich bin die Treppe runtergeflogen:-(( jetzt tut der Po weeeehhh:-( ;-)))
    @ABily... Agatko zaraz wstawie jeszcze jedna fotke to sobie zobaczysz.. zwykla, prosta decha z OBI przycielismy ja tylko... chcialam takie cos najprostsze bo juz kubaski sa kolorowe wiec nie chcialam przesadzac no i chcialam na cala szerokosc okna. Buzka:-)

    @Tini...Lieben Dank Tinilein, der Sturm soll auch später zu uns kommen:-(

    ReplyDelete
  7. Jej, super banerek, ten aparacik!!! boski, czy dziala??? Bo ja uwielbiam takie. Na retro przepisnik Anity tez sie czaje :) bo jjest cudny!!!!!
    Nowe baby super! bedziesz zadowolona, tez mam juz od dawna i super sie spisuje :DDD
    faceboook? juz lece do ciebie :D buzka

    ReplyDelete
  8. Cudnie, cudnie! Fb masz już świetnie ogarnięty- sama widziałam :) Pozdrawiam obolałą kość ogonową ;) Pa

    ReplyDelete
  9. O raju Syl, czy Twoja kosc ogonowa pozwolila Ci usiasc przy pisaniu tego posta??
    Ach, uwazaj no na siebie!!! (I wszystkie swoje kosci!) :o* :o)))))))

    Twoje nowe retro Baby uwazam za bardzo udane - gratluje ;o).
    Zazdraszczam przepisnika i wieszaka i kubeczkow - i generalnie w ogole kuchni, ktora sie juz dekoruje :o)
    Mysle ze Apple cieszy sie z towarzystaw czerwonego jabluszka :o).

    Usciski i pozdrowienia zostawiam,
    Linka

    ReplyDelete
  10. @Karolka... Karolko juz sie nie moge doczekac:-)

    @Bree.. Dori retro baby dziala ale nie mam filmu, musze teraz takiego poszukac no i zarowe do tej lampy:-))

    @Linka, siedze baaardzo niewygodnia, najgozej jest wstac! i zrobic pierwsze kroki;-) Pozdrawiam Slonko!

    ReplyDelete
  11. Prezenty przesliczne, idealnie do Ciebie pasują, a aparat jest BOSKI! Działa?
    ściskam
    Aga

    ReplyDelete
  12. Syl, piękna czerwień! Bardzo podoba mi się retro aparat. No i jest w Twoich kolorach :)
    A co to za kubek w białe gwiazdki? Ładny. Mam od Szweda takie trzy granatowe puszki z motywem gwiazdek.

    Jak nazywa się kotek?

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i uważaj na siebie kochana :)

    ReplyDelete
  13. @Aga.. Agus dziala ale nie mam filmu.. jeszcze:-)));-)

    @Kasia... Kasiu kubek jest od Butlers z ich seri USA, sprawdze czy jeszcze sa i jak chcesz to Ci zalatwie:-) Kicia nazywa sie BLUE bo ma niebieskie oczka:-)

    ReplyDelete
  14. Hallo meine liebe Syl noch noch ein wundervolles und schönes frohes neues Jahr wünsche ich dir! Oh je, ich hoffe, das es deinem Allerwertesten bald wieder gut geht - das tut ganz schön aua! Ich kann das gut nach vollziehen!
    Toller schöner Post!

    Schick dir liebe Grüße! Sylvia

    ReplyDelete
  15. Ajjj, bedzie robil super retro foty!

    ReplyDelete
  16. Oha, Treppe runterfallen braucht ja kein Mensch! Hoffentlich ist es nicht ganz so schlimm. Ich drück Dich einmal ganz feste und hoffe es wird schnell wieder gut.
    Du machst immer soooo schöne Fotos...ich kann sowas nicht *heul*
    Deine Küche gefällt mir!
    Liebe Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
  17. No jak ja uwielbiam te Twoje fotograficzne zestawienia, zabawę konwencją, czerwień i cudne detale! Prezenciki i nowe nabytki obłędne! Zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Ja zakochana jestem śmiertelnie w BLUE :)

    ReplyDelete
  19. Uh, współczuję zbitej pupy...
    Przepiśnik fantastyczny, czcionka napisu taka sama chyba, jak w swoim czasie tytuł "Przyjaciółka". Ciekawe, czy jeszcze tą gazetę wydają? Foremki śliczniutkie! Ja ostatnio też choruję na czerwień w kuchni, więc siedzę i podziwiam Twoje zdjecia z niemałym zachwytem. No i Blue jest genialna!!!

    ReplyDelete
  20. Oj pasuje u Ciebie wszystko i to bardzo:)

    ReplyDelete
  21. och, śliczny nowy banerek. mam słabość do aparatów oraz wszystkiego, co z tym związane. może ta słabość wynika z miłości do fotografii hm..

    ReplyDelete
  22. O je das leist sich ja garnicht gut....
    Gute Besserung und ich werde deinen Tip befolgen wenn es bich mal erwischen sollte.

    Deine Plaetzchenform ist so schoen.Der Apfel ist ein Knaller.

    Sei lieb gegruesst von Conny

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,
    oh je du Ärmste gute Besserung!
    Tolle Fotos und die Retro Camera ist der Hammer, am besten gefällt mir das letzte Bild sie ist sooooo süß die Blue :-)). Schlaft ihr jetzt nachts schon durch oder wie isses des Nächtens?????
    Alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  24. Blue cudowna!!
    Pięknie prezentują się kubeczki na wieszaczkach

    ReplyDelete
  25. Kochana Syl,na Twoich zdjęciach to nawet skromny notesik wygląda szałowo;p

    cieszę się,że moja niespodzianka się podobała-faktyczne idealnie pasuje od kuchni ;p.Świetnie wymyśliłaś ten wieszak na kubeczki.Retro ślimaczki są cudne.No i kicia-prawdziwa modelka ;p

    ściskam i jeszcze raz dziękuję za wszystko:*

    ReplyDelete
  26. Ała, ała, wiem jak to boli.

    Prezenty cudowne.

    Wiesz, w Sylwestra zamiast nowej sukienki kupiłam sobie retro kuchenną wagę i jak ja kupowałam to myślałam o Tobie :)

    pozdrawiam
    mz

    ReplyDelete
  27. widzę,że dużo się u Ciebie zmieniło.Wszystko śliczne jak zwykle z wyjątkiem czerwonej gwiazdy w profilu.Jakoś mi tak do Ciebie nie pasuje i źle mi się kojarzy :(
    Ale to tylko mój odbiór ;)
    na fb już się wprosiłam.
    IPod hmmmmm marzenie,ale jeszcze nie na moją kieszeń. Liczę na spadek cen,więc wtedy się na niego zaczaję hihihihihi :P

    ReplyDelete
  28. @Tworzymyinaczej.pl... hi no to go za Twoja porada zmienilam ale Favicon zostawie bo mi sie kojazy z lexington i USA:-)) I love it!:-)) Dzieki Slonko!

    ReplyDelete
  29. No ale po co Ty z tych schodów spadałaś??? Niech Ci ukochany pupkę wymasuje:P
    Fajny FB! Ale Ci zazdroszczę tych pięknych banerków co chwilę i buttonów. Ja walczę ze swoim ale noga całkowita jestem:(
    Buziaki wieczorne!

    ReplyDelete
  30. @Myszka...Mysiu jak cos trzeba pomoc to daj Zlotko znac!:-)

    ReplyDelete
  31. hihihhihihihi,ale nie musiałaś przecież ;) tak sobie tutaj biadolę jak zwykle :P to było tylko takie moje first odczucie :D
    a tak na marginesie...dopadłam fajowe serwetki z Twoimi gwiazdkami i całą resztę. będę tworzyć tylko potrzebuję porządnego kopa.niestety jesteś kontuzjowana,więc nie pomożesz w tym temacie ehhhhhh ;).
    Trzymaj się Syluś:*

    ReplyDelete
  32. @Tworzymyinaczej.pl... no kopac teraz nie kopne!;-))) ale mentalnie moge!

    ReplyDelete
  33. cudny aparat i ta czerwień , a my dzis wspólnie cała rodzinką blue podziwialiśmy piękna och napatrzeć się nie mogę :)

    notes jest fantastyczny , ja tez jestem szczęśliwą posiadaczką notesu od Anity :)

    buziaki ......

    ReplyDelete
  34. Hallo liebe Syl,
    ohjemineh - wie hast du denn das gemacht. Wie gut, daß nicht noch mehr passiert ist.
    Dann wünsche ich dir mal gaaanz gute Besserung.
    Alles Liebe,
    Manuela

    ReplyDelete
  35. ja też mam FB ale średnio mnie wciąga i nie bardzo się ni posługiwać potrafię.
    Blue ma maniery jak moja Czarnucha, czyli kładzie się tam gdzie nie wypada :)
    Jak zawsze wszystko genialne i bardzo mi się podoba:)

    Buzka i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  36. Meine liebe Syl, ich hoffe, der Popo tut nicht mehr allzu weh...?
    Bist bei FB bereits in meiner Freundeliste!!
    Alles Liebe,
    Barbara

    ReplyDelete
  37. No biedactwo! i za czym Ty tak leciałaś po tych schodach?? ;) dbaj o siebie i masażyk wskazany ;) Brayan będzie miał co robić ;)
    Aparat cudny, że nie wspomnę o wieszaczku i Bluśce, która to całkowicie już skradła moje serce :))
    a daje Wam już spać?? :)
    Buziaki

    ReplyDelete
  38. Blue ze swoim białym futerkiem i obłędnie niebieskimi oczyskami idealnie wpasowała się w klimat Twojego domu :)
    Na zbitą kość, polecam do siedzenia koło dla kobiet po porodzie. Sprawdziłam - polecam :)

    ReplyDelete
  39. oj..i co ja mam napisać.....aaa moze to ,że gdybym nie przeczytała innych komentarzy to bym nie wiedzaiłam do czego służy ta tacka..hihihihi...no formalnie przepaśc pokoleniowa:)))))ale na Blue sie znam.....i wiem,ze cudna:)))

    ReplyDelete
  40. Poprawy samopoczucia w okolicach kości ogonowej. Ja na szczęście nie mam laptopa więc zawsze dbam o pupę. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  41. Oh Syl... :o(
    Oj dupka boli... Wiem jak bo kiedyś tez zjechalam... 17 schodow w dól :o( Od pleców po uda bylam fioletowa... Teraz to sie śmieje co ja bylam za Trottel ale wtedy cierpialam... Zycze Ci z calego serca aby bolao jak naj krócej !!!

    Und Blue ist unglaublich süß... Und die Fotos zum verlieben schön :o)

    Co do twojego gustu dekoracyjnego to wiesz ze zawsze mi sie bardzo podoba :o)

    Duze buzki,
    Nelly

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl ,
    einen schönen frischen Post hast du hier für uns .
    Hoffe dein Allerwertester , kann schon wieder ohne Luftreifen auf einem Stuhl platznehmen .
    Ich wünsche dir ein irres 2012♥
    Liebe Güße ,
    Christine

    ReplyDelete
  43. Ah ta kicia na koniec!
    Jezusiczku, cozesz Ty zrobila!Ojej, to boli, wiem. Ou! Ale juz dobrze?
    Kochana wieszaczek na kubeczki niesamowity jest i te kubki! Swietnie to wyglada. Prezent od Anity tez udany widze.
    Ah Skarbie, ten Twoj czerwony mnie rozbraja po prostu!

    Jak tm Blue? Juz sie zadomowil? Gdzies czytalam, pisalas ze nie bal sie petart. Stimmt! Bo jak? Cool, naprawde! Mojej kici robie w tej dzien zawsze "schowek" w schowku/komorce. Przesiedzi cala noc tam a potem chodzi na brzuchu ze strachu. Biedna.

    Sciskam!
    Dagi

    ReplyDelete
  44. No wiem, wiem, ze nie slyszy.
    Ale ze dziewczynka, o pardon! :))
    Ciesze sie, ze wszystko jest ok! A ze mialczy :) Fajnie. Nasza jak zamialczy to wszystko zostawiamy i patrzymy ze zdziwieniem. Rzadko mamy takie dzwieki, cos nie jest gesprächig! :)
    Pa pa

    ReplyDelete
  45. Tolle Bilder. Das Rot darauf gefällt mir zu gut!
    Ich hoffe Dein armer Popo hat sich erholt!!!!
    (ehrlich gesagt hätte auch ich zuerst das Laptop gerettet ;O) ich kann Dich verstehen!!!
    Liebsten Gruß
    Sandra

    ReplyDelete
  46. Mam nadzieję,że kości całe, ale z doświadczenia wiem ,jak może boleć kość ogonowa.Kiedy uczyłam się jazdy konnej, mój koń spłoszył się i zaliczyłam upadek centralnie na tą właśnie kość. Przez 2 tygodnie poruszałam się jak staruszka.Jak rozumiem laptop uratowany ;-).Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  47. same slicznosci ale twoj kotek zawsze moj wzrok zatrzymuje najdluzej.. tak chcialabym miec takie piekne stworzonko!! zazdroszcze przeokropnie :D

    ReplyDelete
  48. Liebe Syl,

    vielen Dank für Deinen netten Kommentar in meinem Blog. Wunderschöne Fotos hast Du gemacht, die gefallen mir sehr und die Geschenke sind wunderschön, Du Glüpckliche! Ich wünsche Dir einen guten Start ins neue Jahr,viele liebe Grüße, Tini
    P.S: Blue is sooooo sweet!

    ReplyDelete
  49. Autsch, ich bin auch schon die blöde Treppe runtergeflogen. Da konnte ich mich so überhaupt nicht mehr bewegen....ahhhhh. Du Arme!
    ....supergeniales Retrodings. Waaaaaaaaahnsinn! Wie kommst du nur immer an solche tolle Sachen! Megasuper! Bei solchen Sachen will ich nix mehr im Shabby Look haben *grins*.

    Ich sende dir ganz liebe Grüße
    Nicole

    ReplyDelete
  50. Wszystko piekne, ale kotek najpiekniejszy!cudowny jest!A prezentow tylko pozadzdroscic!a kosci wspolczuc!

    ReplyDelete
  51. My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year! May your New Year be all the time full of many blessings and so much love! And thanks, dear, for all the magical inspirations you share with all of us! Love all of them! Lots of kisses, Rachel :))))))

    ReplyDelete
  52. Wieszka bardzo fajny..tez bym taki sobie sprawiała, to jest deseczka tak? Ale powiem Ci ze ostatnia fotka tego pieknego duzego puszystego kociaczka mnie oczarowała:)

    ReplyDelete
  53. hm a tak wogole to dlaczego nie obserwowałam wczesniej blozka?:) Juz się poprawiam:)i zaczytuję..piekny blog!pozdrawiam

    ReplyDelete
  54. @witchqueen.... dzieki ze jestes + tak to normalna deseczka przycieta tylko i pomalowana.. taka ze sklepu budowlanego:-) Pozdrawiam cieplusio!

    Syl

    ReplyDelete
  55. ... no kocham te Twoje aranżacje, czystość, kolor, urok, pomysł!!!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.