14 February 2012

Happy Love Day


*
für Die von Euch die Valentinstag feiern
für Die von Euch die es gar nicht mögen
für die in Love
für die die den Einzigen / die Einzige noch suchen
für die von Euch die Liebe in sich tragen
für die von Euch die nicht richtig wissen was sie mit dem starken Gefühl ums Herz herum tun sollen
für die die Lieben gerne zeigen
füe die die es nicht gerne tun
:-)
...

*

dla Tych z was, ktore swietuja Walentynki
dla Tych z was, ktore ich nieeeee lubia
dla zakochanych
dla tych z was, ktorzy juz znalezli tego jedynego/jedyna
dla tych ktorzy jeszcze szukaja
dla tych ktorzy nie do konca wiedza co zrobic z tym goracym uczuciem w okolicach serduszka
dla tych, ktorzy z miloscia sie obnosza
i dla tych ktorzy nie
:-)
...


*

Mädels ich wollte Euch heute unbeding 2 Stories, 2 Bücher und 1 Film empfehlen.
Die erste Strory von Julia Child... aber nicht aus der Sicht der berühmten Küchin und Buchautorin aber aus der Sicht einer FRAU, glücklich verliebte in Ihrem Mann Paul.
Ihre Biografie "My life in France" fängt so an...
..."This is a book about some of the things I have loved most in my life: my husband, Paul Child; la belle France; and the many pleasures of cooking and eating"...:-)

Das andere Buch "Julie & Julia" von Julie Powell die von Julias Leben, Still und Kochkünsten so fasziniert war dass sie ein Experiment wagte... in 365 Tagen alle 524 Rezepte aus Julias Buch "Mastering the Art of French Cooking" nachzukochen und in Ihrem Blog zu dokumentieren.

Aus "My Life in France" von Julia Child und "Julie & Julia" von Julie Powell entstand dann der Film, den ich mir ehrlich fast jeden Tag bei der Arbeit anschaue/anhöre.

Diese wahren Liebengeschichten der beiden Frauen, der Humor von Julia, die Musik in der Verfilmung, die wunderschönen Szenen die in Frankreich gedreht wurden, das Lachen von Meryl Streep die für mich die Rolle einfach perfekt spielt, die süße Amy Adams als Julie und die beisen Männer... ein Genuss.
Mädels wenn Ihr auf solche Echten Happy Stories steht greift unbedingt zu!

*

Dziewczyny chcialam wam dzis przy okazji polecic 2 historie, 2 ksiazki i 1 film.
Piewsza to biografia Julii Child, ale ogladana nie z perspektywy jej jako wspanialej kucharki i autorki ksiazek ale z perspektywy kobiety zakochanej w swoim mezu Paulu Child.
Jej biografia zaczyna sie tak... " To jest ksiazka o  niektorych rzeczach, ktore w moim zyciu kochalam najbardziej: moim mezu Paulu Child, la belle France i wszystkich przyjemnosciach zwiazanych z gotowaniem i jedzieniem"...:-)

Druga ksiazka to "Julie&Julia" napisana przez Julie Powell, ktora byla tak zafascynowana Julia, jej zyciem, stylem i umiejetnosciami kulinarnymi, ze postanowila ugotowac w 365 dni wszystkie 524 przepisy z ksiazki Julii "Mastering the Art of French Cooking" prowadzac przy tym bloga i wszystko tam dokumentujac.

Z ksiazki "My life in France" Julii Child i "Julie & Julia" Julie Powell powstal film, ktory bez przesady ogladam/slucham praktycznie codziennie podczas pracy:-))

Uwielbiam te piekne lovestory miedzy Julia i Paulem a takze Julie i Erickiem, humor Julii, muzyke w tym filmie, piekne sceny krecone we Francji, usmiech Meryl Streep, ktora moim zdaniem gra ta role idealnie, slodka Amy Adams jako Julie i obu Panow aktorow:-)
Dziewczyny jesli lubicie PRAWDZIWE szczesliwe Lovestories!
Ogladnijcie/przeczytajcie jesli jeszcze tego nie zrobiliscie:-)

*



Diese LOVE-Schildchen sind von uns gemacht und es gibt sie im Syl's-SHOP:-)
Szyldziki LOVE... sa zrobione przez na i dostepne w Syl-SHOPIE:-)


*

Die echten Julia und Paul:-)
"Oryginalni":-) Julia i Paul


*

Hier noch Fotos aus dem Film:-) gefunden bei Google

Tutaj kilka fotek z filmu:-) zrodlo.. Google







Mädels ich wünsche Euch einen wundervollen Love-Tag! Ich drücke Euch!

*
Dziewczyny zycze wam wspanialego Love-dnia! Sciskam!

XOXOXO

Syl

66 comments

  1. Syl, też jestem fanka tego filmu :)
    Ogladałam kilkakrotnie w tv ale nie mam na płycie, musze sie postarać :)
    pozdrawiam walentynkowo :)

    ReplyDelete
  2. Liebe Syl, ich habe den Film gesehen und finde ihn auch sehr faszinierend! Danke für die schönen Fotos! Einen schönen Valentinstag wünsche ich Dir. GGLG von Tini

    ReplyDelete
  3. Amy Adams finde ich auch ganz toll in der Rolle der Julie!
    I love happy ends :)))

    Liebste Grüße,
    Deine Duni

    ReplyDelete
  4. Liebe Syl ,

    ich wünsche Dir einen wunderschönen Valentinstag !!!

    ♥♥♥liche Knuddelgrüße

    Diana

    ReplyDelete
  5. :) Kochana calusnego dnia dla Ciebie i Brayanka i oczywisie Blue :)
    No prosze tez uwielbiasz Julie?? super! Mam te ksiazki i czesto do nich powracam, uwielbiam tez Meryl za wspanialam role jaka odegrala w filmie.Sciskam

    ReplyDelete
  6. tolle Bilder
    Ich wünsche Dir auch einen ganz tollen Valentinstag

    GLG Ilka

    ReplyDelete
  7. Liebste Syl,

    ja, ich kenne den Film auch und er ist sooo schön, seufz.
    Meryl Streep passt auch unbedingt in diese Rolle!
    Dnke für die Fotos-
    wünsche Dir auch einen happy VDAY

    Liebste Grüsse
    Jette

    ReplyDelete
  8. Syl, oglądałam ten film chyba 2 tyg temu i oczywiście śniło mi się jedzenie i gotowanie:) Super!! Paryż, miłość i pyszne jedzenie - czego chcieć więcej?
    Wiesz, znajoma pożyczyła mi książkę kucharską wydaną przez te 3 panie, datowaną na 1979 rok!
    Miłości dzisiaj i zawsze!!!!!!

    ReplyDelete
  9. To musi byc swietna ksiazka!
    A szyldziki sa piekne, takie klarowne! :) LUBIE!

    Tobie rowniez milego dnia z Twoimi dwoma milosciami Kochana!

    Pozdrawiam
    Dagi

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl,
    dir auch noch einen gaaaaaanz besonders lieben Love-Day!!!
    Ich habe nur den Film gesehen und war schon hin und weg...er war einfach wunderbar!!!!
    Love&Kisses Jasmin

    ReplyDelete
  11. a mnie przed chwila kurier przyniosl bigrafie Lou Reed'a. :-)
    sciskam
    B.

    ReplyDelete
  12. Ja, genau das Richtige für heute ;-). Bei mir gibt's heute Abend "Valentine's Day" und Ben & Jerry's, weil mein Süßer leider nicht im Lande ist. Macht Ihr was Schönes? Grüß mir Bryan ganz lieb! Ich drück Euch - maks :-)

    ReplyDelete
  13. Dziekuje Kobitki!!!
    Danke Mädels!!!
    @weissbunt.. Süße wir schauen auch Valentinstag an!!! ich bin gerade beim downloaden!:-)) letztes Jahr haben wir es auch angeschaut, heute wird überall voll sein da bleiben wir lieber daheim:-) Ben&Jerry!!!??? uuuuu ja das fehlt noch! EINKAUFENOGEHEN!!!
    :-)

    ReplyDelete
  14. Liebe Syl,
    zum Bücher lesen fehlt mir sowas von die Zeit - ich hab noch neue Bücher von vor 3 Jahren...... aber den Film werd ich mir mal ansehen...... Schöne Fotos hast Du zum Valentinstag gemacht, die gefallen mir sehr, sehr gut ;o)) Eine schöne Zeit und liebe Grüße

    ReplyDelete
  15. @Myszka... Mysiu super!!!! Ostroznie sie z nia mi obchodz!:-))), one sa bardzo drogie te stare oryginalne! Ja mam chrapke na jedna ale najpierw zaoszczedzic musze;-))))))
    Buzka

    ReplyDelete
  16. nareszcie mam czas, żeby zostawiać po sobie ślad.
    pozdrawiam Cię ciepło; czekam na nowe wpisy!

    ReplyDelete
  17. ohh ich mochte den film total gerne, mal anders, denn das buch empfand ich als eher zäh (also nicht die "biographie" sondern die geschichte um julie und julia).

    ReplyDelete
  18. Oh mein Gott, ich liebe diesen Film und die Geschichte. Wier cool, dass du den hier ansprichst!!!!

    Den Film habe ich mir nach dem Anschauen sofort zugelegt und das Buch brauche ich auch!

    Bussserl

    Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ja Hanus! Busserl auch für Dich!

      Delete
  19. Oglądałam a jakże !!!! Meryl to moja ukochana aktorka więc nie mogłam ominąć tego filmu i co tu dużo mówić jest świetna w tej roli zresztą jak w każdej innej ... ja również polecam !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ja tez, ja tez uwielbiam Meryl! powiesz, ze jest idealna do tej roli!:-)) Buzki

      Delete
  20. Syluś Tobie także :)) KOCHAJ I BĄDŹ KOCHANA!!!
    a film oglądałam ze 3 razy za każdym razem odkrywając nowe szczegóły i za każdym razem byłam zachwycona scenografią!! :))
    Uściski {ale nie miłosne ;)}

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah usciski "nie milosne" oczywiscie tez dla Ciebie!:-)) Ikus

      Delete
  21. Hab auch einen schönen Tag und Danke für die Empfehlung. Lg Sabrina

    ReplyDelete
  22. z wymienionych nie czytalam chyba ksiazki Julie Powell,posiadam dodatkowo ksiazki J.Child te dwa słynne tomiszcza, ktore zrewolucjonizowały świat:)film uwielbiam, i zupelnie bez okazji wypisuję mojemu mezowi 'you are the butter to my bread, the breath to my life'
    Miłego dnia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah az mi ciary przechodza, dziewczyny musicie czesciej pokazywac swoja szczesliwa-romantyczna strone to nie bede was nudzila ksiazkami i filmami ktore znacie!:-))))))))))) buzka

      Delete
  23. Wszystkiego naj z okazji Dnia Walentego:)pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  24. Oglądałam, ale z chęcią bym sobie przypomniała :)

    ReplyDelete
  25. Liebe Syl,
    dir auch einen wunderschönen Valentinstag und danke für deine liebe Mail (Aufstehen mitten in der Nacht und Blue bespaßen ist ganz ganz falsch ;-)!) Einfach Oropax in die Ohren und ignorieren und vor allen Dingen durchhalten!!
    Liebe Grüße von Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Und was sagen dann die Nachbarn??? ich habe Angst dass sie ihn hören werden!??? Wie wohnen in einem Reihenmittelhaus! Was denkst Du? Können die das hören?
      LLLG und Danke für Deine Superwertvollen Tipps!

      Delete
  26. Ichnkenne den Film nicht - danke für den Tipp.
    Lass es dir gut gehen.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  27. Julie&Julia bardzo mi się podobały. Meryl jak zwykle zagrała świetnie :) Muszę go obejrzeć jeszcze raz :) Pozdrawiam,
    Wiola

    ReplyDelete
  28. Meine liebe Syl,
    danke für die Valentinsgrüße!
    Ich schenk Dir heute ein gaaaanz großes Herz, von mir, für Dich!
    Riesenumarmung und liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. GRINS, GRINS!!! Danke meine liebe! Das gleiche für Dich!!

      Delete
  29. Kochana jestem fanką wszystkich tych trzech pozycji od dawna ;))miło mi słyszeć, że Ty tez ;)), a ja ów love day mam z grypą żołądkową w łóżeczku ;(
    także jako, że miłości mi nie brak na co dzień jakoś to przeżyje ;)))))
    buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Ulenko! to przezyjesz z pewnoscia! bo ta milosc gory przenosi i grypy zwalcza:-))) Wracaj do zdrowka!
      Ja tez Slonko uwielbiam te pozycje, te szczesliwe pary ktore tak sie szanuja i kochaja:-)))))
      Dobrze "czuje sie w ich towarzystwie" i moj romantyczny Skarb tez:-))
      Buziaki

      Delete
    2. :)) bardzo trafnie to ujęłaś ;)) jak człowiek czyta o takiej miłości a na co dzień ma podobnie, albo bardzo podobnie to niezmiernie to cieszy :)
      uściski dla Was obojga ;)

      Delete
  30. Hallo,
    ich kenn den Film nicht, gibt es ihn auch in Deutsch?
    Schön geschrieben zum Valentinstag!!
    LG
    Tinka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liebe Tinka, ja ich habe gerade bei Amazon nachgeschaut den gibts als "Julie und Julia" ich empfehle ihn wirklich sehr!:-)))

      LLLG
      Syl

      Delete
  31. Syl - a u mnie ten film cały czas czeka na obejrzenie i grzecznie leży w szufladzie...może dziś będzie TEN dzień - tak mnie zachęciłaś:) Piękne zdjęcia!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu.. MUSISZ znalezc na niego chwile!! koniecznie, dzisiaj jest na to baardzo dobry dzien!:-)) Pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  32. Tobie droga imienniczko życzę również pięknego i wspaniałego dnia Zakochanych a książek ani filmu nie znam ale widzę że tu więcej entuzjastek więc muszę się poprawić i z całą pewnością po te książki sięgnę :-)
    pozdrawiam cieplutko :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez sie nie spodziewalam, ze dziewczyny tak lubia postac Julii, polecam koniecznie!!!
      Milego dnia imienniczko!:-)

      Delete
  33. Kochana i dla Was również duzo miłości w serduszku. Filmy znam i jest on na liście moich ulubionych. Zwłaszcza Meryl Streep jakiej nie znamy.
    Ja od kilku poleguje całymi dniami..czuje się jak emerytka ale Ty Kochana wyglądasz kwitnąco w ostatnim poście.
    Całuje mocno i przesyłam moc serduch w ten Walentynkowy dzień.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolciu, juz mialam do Ciebie pisac i pytac o zdrowko, pozniej skrobne maila! Slicznie dziekuje i Wam tez wspanialych Walentynek!

      Delete
  34. Kocham Julię do szaleństwa i Meryl Streep też :) Film oglądałam niezliczoną ilość razy, zawsze jestem pełna zachwytu :) Książkę ,,Moje życie we Francji,, też wchłonęłam jak świeży rogalik :)
    Kochana Syl, życzę Tobie, sobie i wszystkim takiej miłości jaka łączyła Julię i Paula :) Buziaki walentynkowe :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))) Sciskam! Piekna wasza fotka na fecebooku Gosiu!

      Delete
  35. Meine liebe Syl,
    ...Dir auch einen schönen Valentinstag und Danke für den Filmtipp, ich liiiiebe Meryl Streep, eine Wahnsinnsfrau, aber das sind wir ja auch :-))))) Hab gelesen, das es den bei Am****on gibt, ich schau gleich mal nach...
    Sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Antje

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl,
    auch Dir einen wundervollen V-Day.
    Zum Lesen komme ich in der letzten Zeit leider nur ganz selten, dafür habe ich den Film aber schon gesehen.
    Liebste Grüße
    White Dream

    ReplyDelete
  37. Tobie też, Kochana, dużo, dużo miłości - dzisiaj i każdego dnia w roku ;)

    ReplyDelete
  38. Liebe Syl,
    ein schöner Post! Für alle ist etwas dabei :O)
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Valentins-Tag-Abend!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    ReplyDelete
  39. Walentynkowe Lowe!
    Film, który polecasz - uwielbiam, chętnie zerknę i do książek:-)

    ReplyDelete
  40. Liebe Syl ... psssssst verrate mich nicht bei meinen Männern - ja ich habe immer Angst auf dem See - aber an dem See wo wir waren ist die Wasserwacht aktiv! Die hätten dann das Eis gesperrt.
    Außerdem weiß ich vom letzten Jahr von Bekannten, daß es Hubschrauber gibt, die die Seen abfliegen und bei Gefahr die Menschen vom Eis schickt.
    Aber ein mulmiges Gefühl bleibt trotzdem.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  41. Oglądałam ostatnio ten film, bardzo mi się podoba, takie filmy lubię. Na biografię musimy chyba niestety w PL trochę poczekać albo czytać w orginale:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    ichhab mich total gefreut als ich gelesen habe das wir ja mal Fat-Ex-Nachbarn waren! Das verbindet! Na ja und Na und polnische Wurzeln hab ich auch ...ich kann leider nur polnisch schimpfen, nicht schreiben und nicht mehr wirklich verstehn! Aber is egal ich kann schimpfen! :-)

    Vielen Dank für deine heutige Empfehlung!....Und dir einen wundervollen Valentinstag wenn ich auch nicht der Valentinstags-Fan bin!

    Knutschknuddelgrüße
    Deine Anke

    ReplyDelete
  43. film widzialam, prawda jest swietny, co do ksiazek poszukam
    bo jestem teraz zaciekawiona, szczegolnie ta pierwsza
    a swoja droga ciekawa jestem czy sa po polsku czy tylko po niemiecku

    ReplyDelete
  44. Uwielbiam ten film, też o nim pisałam :D Dziękuje Syl... za życzenia i dobrą rade ;) Pozdrawiam i również życzę mnóstwo <3<3<3 :)))))

    ReplyDelete
  45. Danke für diese TOLLEN Tipps!!
    Dein Photo ist ein Traum!!
    GLg♥Doris

    ReplyDelete
  46. Syl obejrzałam film , zamiast spać to do 1 w nocy ogladałam , cudny , wspaniały :)))))))) , właśnie zamówiłam książki :)))) to moja nowa miłość buziaki :)))))))

    ReplyDelete
  47. I love your pics!
    Have a nice day.
    Chiara

    ReplyDelete
  48. Liebe Syl,
    ein wunderbares Post! Und deine Tipps werde ich mir nun gleich mal ansehen!

    Genieße den Tag!

    Eva

    ReplyDelete
  49. Liebste Syl,

    der Film ist so schön, ich mag den auch und die Bücher mag ich meistens noch lieber, als die Filme. Sollte ich vielleicht morgen auf meiner Zugfahrt lesen :)

    Grüße aus dem größten Schneematsch aller Zeiten
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  50. Witaj Syl:))) piękne zdjęcia jak zawsze moja droga:)
    a film i książkę o tym samym tytule czytałam i widziałam:)
    jedynie pozostaje ta druga do przeczytania i z pewnością to zrobię:))))))
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  51. Cześć Droga Syl,
    a wiesz, ja się muszę przyznać, że tylko film widziałam, po książki nie sięgnęłam. Ale zachwycam się filmem. Kocham ten klimat. Mam nadzieje sięgnąć po lekturę polecanych przez Ciebie pozycji. Póki co, czytam coś pożyczonego, a coś niebieskiego czeka już w kolejce. (niestety z pożyczonym również zgrzeszyłam, bo film obejrzałam pierwszy - niesforna Linka! Ale teraz mam wreszcie trochę wolnego czasu, będę czytać ... czytać i czytać :oD )
    Pozdrawiam ciepło,
    Linka

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.