16 February 2012

Peace, S and new bedroom lamp


:-)*

Inspiriert durch Fotos im WWW aber auch die tollen PEACE Kissen bei DAGI House of Ideas habe ich Holz-Peace-Zeichen machen lassen. Projekt by Syl loves... Holzzuschnitt mit Hilfe von Magda Tworzymyinaczej.pl die mir bereits bei den Vogelkäfigen behilflig war:-)

Unsere Ausführung natürlich in rot "wohnt" ab jetzt im Schalfzimmer, wandert jedoch noch von einem Platz zum anderen;-) bis die perfekte "Platzierung" gefunden ist:-)))

*

Zainspirowana zdjeciami w WWW ale takze swietnymi PEACE poduchami DAGI House of Ideas postanowialam, ze chce kilka takich znakow z drewna.
Projekt by Syl loves... posrednictwo w wykonaniu i docieciu przez Madzie z Tworzymyinaczej.pl, ktora spelnia wasze dekoracyjno-drewniane marzenia:-) i pomogla mi juz tez przy ptaszkowych klateczkach:-)

Egzemplarz dla nas oczywiscie czerwony zamieszkal w sypialni, wedruje jeszcze jednak z miejsca na miejsce az znajdzie sie to idealne:-)))



*

Habt Ihr unsere kleine, süße Lampe bemerkt;-))))
Sie misst glaub ich 3,5 m, stamm aus einem Schiff und hat eine 500W Glühbirne!!!
Falls bei Euch mal im Stadion am Abend die Beleuchtung ausfallen sollte... ich kann Euch gerne unsere Süße ausleihen;-)
Es ist wieder ein Flohmarktfund! Mein Schatz hat sie entdeckt und sie musste mit! Für uns ist sie einfach perfekt! Aaaa und als Kleiderständer mach sie sich besonders gut:-)

*
Odkryliscie na zdjeciu nasza mala nowa lampeczke?;-))))
Mierzy chyba z 3,5 metra, pochodzi ze starego statku i ma 500W zarowe!!!
Jesli kiedys wysiadzie wam swiatlo na stadionie sportowym, zgoscie sie, pozcze wam nasze malenstwo;-)
Znaleziona na targu staroci przez mojego skarba, musielismy ja wziasc! Jak dla nas... jest perfekcyjna:-)



*


*

AUUUUCH gefunde habe ich eeeeendlich mein "S". Das "B" für Bryan hatten wir ja schon, das habt Ihr bereits gesehen:-) Da hatten wir eine graue Metalbuchstabe von ZARA HOME rot besprayed gehabt. Das S habe ich noch suchen müssen.. ich wollte das es sehr shabby aussieht und natürlich rot ist.. mir eins selber machen wollte ich nicht... echtes vintage war mir wichtig:-)

*

IIIIiiii znalazlam nareszcie swoje "S". Bryan juz mial "B" widzieliscie je juz wczesniej na fotkach z sypialni. Jego to byla metalowa siwa literka z ZARA HOME ktora osprayowalismy na czerwono.
Ja S szukalam baaardzo dlugo bo mialo by starutkie i czerwone i original vintage no ale nareszcie jest:-)


Die Größe der Buchstaben hat keine Bedeutung:-))))))))))))))
Wielkosc literek nie gra zadnej roli:-)))))))))))))

Hier die PEACE-Signs für die Fraktionen schwarz-weiß, weiß und die patteligen sind bereits fertig nur noch nicht fotografiert:-)
Sie wandern heute in den Shop:-)

*

Tu jeszcze wersje dla frakcji bialo-czarnej i bialej... a pastelki tez juz sa gotowe tylko jeszcze nie obfocone:-)
Dzisiaj wedruja do sklepiku:-)


*

Habt einen schööönen Nachmittag:-))

*

Milego wieczorku:-))

66 comments

  1. Wunderbare Hingucker ! Toll sieht es bei Euch aus ! LG Sabrina

    ReplyDelete
  2. Hallo liebe Syl

    Oh die Bilder sind aber wieder schön! Ich muss schon sagen, das ist alles soooo geschmackvoll eingerichtet bei Dir und Brian, fast wie in den Hochglanzmagazinen mit modernen Einrichtungen. Ich bin wieder schwer begeistert!
    Ganz liebe Grüße schickt die
    Gabi

    P.s. Ein Umschlag ist auf dem Weg zu Dir =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-))) Deins ist auch fast fertig meine liebe-:-))))*

      Delete
  3. Liebe Syl,
    die Lampe ist ein absoluter Hingucker... passt super schön in euer Schlafzimmer!
    ♥ Doris

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Nio Asku to takie S na 5:-) jak mi sie znudzi jako S to bedzie sluzylo za 5:-)

      Delete
  5. Ja chyba umrze z tych zdjec, Syl:) PRZEPIEKNE...i ta lampa bardzo, bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Das sieht so klasse aus bei Euch. Und die Lampe ist echt der Hit!!!! Bin total begeistert.
    Das Peace-Zeichen ist auch sehr originell.
    Hab einen schönen Tag.
    GGGLG Tanja

    ReplyDelete
  7. Die Lampe ist ja wirklich obercool, ein toller Hingucker!
    Aber auch sonst ist es bei euch soooooooooo schön ;-))

    LG Katja

    ReplyDelete
  8. Nie da się nie zauważyć tej lampki!!! Ale cudo!!!!!!!! Super, że trafiła w Wasze ręce:) I 'S' super i pacyfka też. A zestawienie delikatnego turkusu z czerwienią jest zarąbiste!!!!!!
    Pączuchy zajadasz? Dziś tłusty czwartek:) Ja mam oponki serowe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysiu zapomnialam o paczkach!! :-( a juz u nas sklepy zamkniete bo dzis karnawal tutaj szalony! Moze mezusia po pracy wysle, zeby gdzies kupil bo ja robic nie umiem;-)
      Dzieki!! Buzka

      Delete
  9. Meine liebe Syl,
    wieder so ein herrlicher Post von dir! Du sprühst ja geradeso vor Ideen!! Die Lampe ist der Hammer und dein Vintage-S einfach schön...Danke auch für den Film-Tipp...muss ich unbedingt gucken und natürlich brauch ich auch die schnuckeligen Blümchentapes!!!
    Ganz liebe Grüße,
    Tini♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke liene Tinilein! Die Tapes dauern noch ein bisschen aber ich meld mich wenn sie da sind:-))) LLG

      Delete
  10. Love peace and happiness :) Kochana cudny pomyyl, idalnie pasuje do waszego mieszkanka, sesja swietna, ahh "te oko na swiat" :) no miodzio fotki, w lampie sie zakochalam!!! rarytas jak nic! sciskam

    ReplyDelete
  11. DANKE Mädels!!! Dziekuje Dziewczyny!!!

    ReplyDelete
  12. patrząc na Twoje eS- wytrwałość popłaca.
    lampa totalnie nie w moim stylu, ale u Was wpasowała się idealnie.
    =* !

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhi nio, oplacalo sie czekanie. Wierze, ze lampa nie w kazdego stylu, moja mama jak ja pewnie zobaczy albo nasi przyjaciele to sie beda pukac w glowe;-)) ale coz:-)))))))) my sie w niej zakochalismy:-) Sciskam!

      Delete
  13. o Qrcze ale ta literka jest SSSSSSSSSSSuperasna:))

    ReplyDelete
  14. Meine liebe Syl,
    tolle Lampe! Aber sie sieht aus, als müßtet Ihr mit Sonnenbrille ins Bett;))))
    Das S ist Klasse, sooo schön shabby!
    Hab einen kuscheligen Abend,
    Barbara

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl
    Das sind ja wieder ganz tolle Bilder! Wunderschön! Die Lampe ist der Hammer! Einfach cool...
    Einen gemütlichen Abend wünscht Dir Yvonne

    ReplyDelete
  16. Hallo Syl ,
    wo hast du denn , den Schulkartenständer her ??? Irre Idee ihn zum Lampenfuß umzufunktionieren .
    Deine Peacezeichen sind toll geworden auch dein S .
    In diesem Sinne have a lot of Peace - Happiness - Fun ,
    Christine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Christi:-)) als wir ihn gekauft haben, war er schon so, uns wurde gesagt... er hat als Lampe auf einem Schiff fungiert:-))??? Flohmarktfund! Wir waren begeistert! und hat gar nicht sooo viel gekostet... die Lampe musste mit und wir sind mit einem riesen Grinsen dann richtung Heim gafahren:-))))) LLLg

      Syl

      Delete
  17. Wow, te zdjęcia mnie powaliły! są cudowne. Może zdradziłabyś mi tą tajemnicę i napisała jakiego aparatu używasz? ew. programu do obrabiania zdjęć? :)
    Podziwiam też Twój gust, pięknie dobierasz dodatki :)
    Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!!! kazdy komplement baaardzo mnie raduje! Uzywam Canon EOS 1100D, digitalny wiec latwy w obsludze, + Photoshop:-))

      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Syl

      Delete
  18. ale genialna ta litera S~!!!!
    świetna lampa wow,uwielbiam takie na drewnianej podstawie :]

    p.s. woreczki będą,muszę uzupełnić zapasy tkanin;] pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Jak zwykle zdjęcia są cudowne. Najfajniejsza jest pacyfka czerwona :) Obok czarnego to mój ulubiony kolor ;)A jeżeli chodzi o Twoje "S" to padłam z wrażenia... Zdecydowanie muszę częściej bywać w "graciarni", którą niedawno udało mi się upatrzeć w Katowicach. A skąd 'od zaraz' przyniosłam swój mały, emaliowany, czerwony kubeczek :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  20. Jak zwykle chylę czoła kotek. Znaki zdecydowanie najlepiej wyglądają w tej wersji,ale czerwona.... ten kolor mnie rozbraja,jest powalający.
    Jeśli bym się zdecydowała na decu przy nich to chyba tylko na wyklejankę z gazet lub kwiatowy patchwork jak za czasów dzieci kwiatów :)
    Wracając do czerwonego to mi się niestety takiego nie udaje wymieszać :(
    Lampa boska!!!!na jej widok dostałam gęsiej skórki chyba z podniecenia :P mój znowu ze mnie leje hehehehehe,a niech się śmieje nie zna się :D
    Chłopy............;)
    buziaki dla Was :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madzius... hahahah sie usmialam! Ten czerwony akurat jest nie mieszany, ten jest taki z OBI ich wlasna marka, macie OBI w Poznaniu? Oh z Twoim decu gazetowym lub w kwiaty CK bylyby tez miodzio!! Buzka

      P.S. gotuje Blognese i sobie wlasnie popazylam jezyk! typowo ja!-)

      Delete
    2. no ładnie. jak nie pazury to język :)
      Mamy OBI,ale u mnie to kawał drogi :( a zapodaj mi na @ nr jakby co :) jeśli mogę prosić? plissssssssssssssssssssssssssss :*

      Delete
  21. eSka, lampa no powaliły mnie na łopatki! Prawdziwe rarytasy, choć takich u Ciebie całe mnóstwo!
    Ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak i u CIEBIE lloczko!!! Komplement moge z wielko ochota oddac:-)))

      Delete
  22. sssssstarusieńskie to S :) A lampa rozłożyła mnie na łopatki, fantastyczna jest!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Petrus!:-))) Pozdrawiam:-)

      Delete
  23. cuudne zdjęcia Syluś no a TA litera hmmm rarytasik :-)
    lampka też niczego sobie taka oryginalna ...
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  24. Liebe Syl,
    Die Lampe und der Buchstabe sind einfach genial schön....
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  25. Lampa jest niesamowita :))) rany jak ją przywieźliście ???? hahahah no cudeńko , S prawdziwy skarb buziaki:)))))))))

    ReplyDelete
  26. Lubię Wasze mieszkanko jest takie przytulne, a Twoja literka jest wspaniała:)

    ReplyDelete
  27. I znow jestem zachwycona!!! Swietna lampa- niesamowita! PEACE znak jest taki super, ze nie moge sie napatrzec. Literke znalazlas jak w sam raz! He he, mowisz, ze Größe nie gra roli??? ;o))
    Wezglowie lozka, te posciel w gwiazdki i te cuda literki- SWEET!!!
    Podoba mi sie bardzo Kochana!

    Sciskam i jeszcze sobie popatrze
    Dagi

    ReplyDelete
  28. 500 W - doczytałam właśnie :) tak cos mie się zdaje, że za często nie bedziecie jej włączać :D rachunek za światło pewnie powaliłby na kolana :)

    ReplyDelete
  29. Soooo schön wieder alles, liebe Syl!
    Die Lampe ist ein Traum und das "S" ist auch einfach umwerfend!

    Tolle Sachen findest du immer wieder!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  30. Oczu nie można oderwać. Piękne zdjęcia, takie jasne, świeże i te ożywcze kolory.
    Wszystko mi się podoba, a najbardziej pościel w gwiazdki i ta jasno-niebieska komoda.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Lampe dostrzeglam najpierw, ale cudenko, B mial szczescie z nia:)
    Znak od Magdy idealnie wpasowal sie w Twoim domku,a to S fajniutkie:) Ekstra stolik ze skrzynki, buzka

    ReplyDelete
  32. Hej Syl :o)
    oj lampa jakby rzuca się w oczy .. ;o) ale tak delikatnie, w końcu takie maleństwo ;o). Jest wyjątkowo - jak czytam "ze statku" otwieram buzie z wrażenia. Fajne te Wasze skarby. Podobają mi się.
    Gratuluję z odnalezienia TEGO właściwego S - także jest świetne.
    Uściski dołączam,
    Linka

    ReplyDelete
  33. jakiś "peace day"?? rano myślałam o pacyfkach, potem dostałam maila z pytaniem o wykon, a na końcu pokazujesz je tu :)

    genialna lampa podprowadziłam bym z chęcią!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujj ale zbieg okolicznosci;-))

      Delete
    2. mam nadzieje, że SIĘ NA MNIE Z MADZIĄ nie obrazicie jak taką zrobię :P

      Delete
    3. Rob sobie rob:-))) ja tez mam nadzieje, ze sie na mnie nie obrazisz jak bede wycinala literki, wycinarke juz mam, od wiekow o tym marzylam, wiec robilam te drewniane projekty w Polsce ale to za dlugo trwa, i przesylka do mnie itd.:-( i sie wkurzylam i kupilismy z mezem sami taka wyrzynarke zeby w koncu zaczac.. Sciskam

      Delete
  34. No nareszcie widzę lampę i nie musze jej sobie wyobrażać ;) jest świetna! i taka very w TWoim stylu :)) niechaj z daleka pokazuje drogę do... łóżka ;)
    a literka S bardzo też do 5 podobna więc jakby co może słuzyć naprzemiennie :))
    Uściski kochana i niech się szczęści!

    ReplyDelete
  35. Lampa świetna. Mnie się bardzo podoba ta czerwona, podniszczona literka albo cyferka. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  36. Syl, niesamowita jesteś! W ten weekend zamierzam przeczytać Twój blog od deski do deski! :D Czy mi się uda nie wiem, bo potrafię na jednym poście zatrzymać się na dłuuugo i wpatrywać w Twoje zdjęcia jak zaczarowana. Oj czarujesz, czarujesz! :)
    Pozdrawiam praktycznie już weekendowo ;)

    ReplyDelete
  37. ojej, sama szukam swoich literek a u Ciebie takie ladne i do tego czerwone,śliczne dodatki:)

    ReplyDelete
  38. Syl lampa jest boska!!! nie razi po oczach?:)))
    literka S jest mega! nie dziwię się , że długo jej szukałaś:)
    ściskam Ciebie mocno!

    ReplyDelete
  39. Liebste Syl,
    die Lampe ist der Hammer, supertoll!
    Ich wünsch dir ein schönes Wochenende und knuddel Blue von mir ;-).
    Ganz liebe Grüße von Tatjana

    ReplyDelete
  40. Hej Liebes,
    die Peace-Zeichen sind toll und die Lampe ist erst der Hammer!!!!
    Hab ein wunderschönes Wochenende!!
    Ganz ganz liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  41. Huhuuuu süsse Syl..
    dankeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee für deinen sooooooooooooo lieben Kommentar.. ich freu mich so drüber..
    gggggggggggggglg Susi

    ReplyDelete
  42. Syl, bardzo fajne stylizacje. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  43. Syl, jak zawsze oryginalnie i z pomysłem, po prostu pięknie. Dołączam się do miłośników Twojej lampy :-). Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  44. Hallo liebe Syl,
    die Lampe ist ja der absolute Wahnsinn! Die darf ich nicht meinen Großen zeigen, sonst muss ich alle Flohmärkte absuchen *lach* .
    Vielen Dank für deine wieder wunderwunderschönen Bilder.
    Ganz liebe Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  45. Liebe Syl,

    ja... die 70er... das war unsere Zeit... und es kommt alles wieder... Schöne Teile hast du gefunden...

    Liebe Grüße
    Michaela

    P.S. Übrigens mit deine süssen Formen habe ich viel Freude..., danke.

    ReplyDelete
  46. Hallo liebe Syl,
    die Peace-Zeichen sind super und das "S" ist eindeutig shabby :o)
    Überhaupt sieht's bei Dir toll aus!
    Ich wünsche Dir eine schöne Restwoche,
    herzlichst, die Iris

    ReplyDelete
  47. Oh wie schön, ein Schlafzimmer mit Charakter. Sowohl Schränkchen als auch Lampe würde ich ungefragt nehmen und das Peace-Zeichen in rot dazu ist ein toller Hingucker. Geradezu als hätte er gefehlt.

    ReplyDelete
  48. Ich habe grade gesehen, dass Deine tolle Lampe aus Öhringen kommt
    und musste schmunzeln, weil da auch meine Mama her kommt!
    Wie klein die Welt doch ist:)
    Euer Schlafzimmer ist übrigens richtig toll! Ich mag Deinen Stil sehr!
    Lieben Gruß, Julia

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.