24 February 2012

Vintage Treasures Part...?


Hallo Mädels an dem wunderschönem Freitag!
Es ist +8°C und ein straaahhhlend blauer Himmel:-)
Wochenende!
Ich sehe mich praktisch jetzt schon rumlaufen in einem T-Shirt, meiner Lieblingsjeans mit einem Loch am Knie und Flipflops;-

*

Hej Kobitki w ten piekny piatek!
Jest +8°C i przepiekne blekitne niebo:-)
Weekend!
Praktycznie juz widze sie biegajaca w T-Shircie, ulubionych jeansach z dziura na kolanie i flipflopach;-)

*

Letzten Samstag waren wir mal wieder auf einem Flohmarkt, viel gefunden habe ich leider nicht, drumherum lag WIRKLICH nur Schrott. Ich war schon soo traurig weil wir in der letzten Zeit selten Flohmärkte besuchen können und wenn man schon zu einem fährt und es sich als ein Flop entpuppt... Ihr wisst schon!
Ja so gaaanz leer sind wir doch nicht ausgegangen... auf dem Weg zum Auto sind mir noch ein paar Schätzchen ins Auge gesprungen!
Die Baby-Hermes, der alte Bistrostuhl und die wuuuunderschöne französische Caffedose!
Der Stuhl wird weiß-rot... auf den Fotos.. gerade halb fertig;-)))))

*

W ostatnia sobote udalo nam sie wybrac na targ staroci, nie znalazlam duzo, bylam nawet dosyc rozczarowana, dookola lezal tylko szrot. Ostatnio i tak ciezkjo o fajne targi, no tak jest zima ale jak juz udalo nam sie jeden znalezc baardzo liczylam na cos fajnego.
Juz w drodze do samochodu w raczej zlym/smutnym nastroju rzucily mi sie w oczy te gadzetki! Dzien byl uratowany!
Mietowozielona Baby-Hermes, stare krzeslo bistro i piekna francuska puszka na kawe tez mietowa!
Krzeslo bedzie bialo-czerwone... na zdjeciach widac ze jest tylko do polowy skonczone;-)))))

*

 *
*
Lieblingstuch in mintgrün:-)
Ulubiony mietowo-zielony szalik:-)
 *

Un hier noch ein paar Inspirationen aus dem WWW, ich hoffe dass ich die Ideen- Quellen richtig gennant habe!
*
Tutaj jeszcze kilka inspiracji z WWW, mam nadzieje, ze wlasciwie nazwalam zrodla!

betsywhite.com
*

Da will ich jetzt hin und schön mit Euch einen Capo trinken:-)
A teraz chce do tej kafejki na kawe z wami:-)

Weitere minty Sachen von mir gibt es HIER:-)
*
Inne mietowe rzeczy u mnie Tutaj:-)´

*

Ich wünsche Euch ein wunderschönes, entspanntes Wochenende!:-))
Zycze wam wspanialego, relaksujacego weekendu!:-))

XOXOXO

Syl

62 comments

  1. Schöne Sachen hast Du da zusammengestellt und ins Cafe komme ich gerne mit .... ! GLG Sabrina

    ReplyDelete
  2. Cudowne znaleziska Syl i to w moim kolorze i na fantastycznych fotografiach. U nas 9 stopni, ale pochmurno i ponuro, więc Twój post zadziałał na mnie jak balsam. Świeżo i przyjemnie, same ochy i achy :D Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  3. MINT scheint ja im Moment DIEEEEEE Farbe zu sein! Witzig, dass Du am Flohmarkt eine Schreibmaschine in genau der Farbe gefunden hast!
    Ich bin gerade ein wenig für BLAU, probiere, ob ich aus blau-gemustertem und Leinenstoff einen Quilt mache....ich brüte....!
    Bin schon auf den fertigen Stuhl gespannt!
    Liebe Grüße
    Renate D.

    ReplyDelete
  4. Liebe Syl,
    wow - ich bin begeistert, welche Schätze du immer findest!
    Die Schreibmaschine ist der Hammer und den Stuhl finde ich auch so richtig schön!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  5. hey du :) was eine unfassbar süße schreibmaschine, ich beneide dich total um sie!!!
    :) dein blog ist toll, ich habe mich mal als follower eingetragen, gefällt mir hier ;)
    liebe grüße, svenja

    ReplyDelete
  6. Wow, die Baby Hermes ist ja toll und passt perfekt zu dir und deinem Stil! Du hast doch wunderbare Schätze gefunden - ich bin des öfteren mit leeren Händen wieder nach Hause ;-/

    Wünsch dir einen schönen Freitag - alles Liebe Sylvia

    ReplyDelete
  7. Tolle Sachen hast du da gefunden! Die Farbzusammenstellung ist toll...

    Alles Liebe
    Alex

    ReplyDelete
  8. Baby hermes - cudny ! achh czemu ja znajduje tylko w kolorze czyrnym i jakies takie bez tego "cos" :)nie moge sie napatrzec. Swietnie trafilam z mint na targu :), widzisz jak przyciagasz :) Tobie rowniez milego weekendu - ja licze na to ze sie wyspie :DDD

    ReplyDelete
  9. Hallo liebe Syl!!

    Sonnenschein? Ahhh, davon können wir hier nur träumen. Hoffentlich kommt die Sonne auch bald zu uns :)
    Die mintfarbene Schreibmaschine ist sooo toll! Lucky girl!! Oh ja, sehr gerne würde ich Dich in dem süßen Café treffen :)))
    Alles Liebe
    Duni

    p.s. nee, die Mollie habe ich aus UK! Ich bin so froh, dass die Stoffe da sind und sie Dir gefallen :))

    ReplyDelete
  10. Cudowne rzeczy znalazłaś. Jak zwykle pod wielkim wrażeniem Twoich zdjęć jestem :0
    Miłego weekendu :))

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    wunderschöne Schätzchen hast Du gefunden!!!
    Sonne? Die war Mittwoch, heute nur grau in grau und Regen!!!
    Hab ein schönes Wochenende,
    Barbara

    ReplyDelete
  12. Liebste Syl,
    du weisst, ich liiiiiieeeebe deine Bilder! Ich könnte mich arm kaufen in deinem shop ;D
    Das mintfarbene Schätzchen ist so ganz und gar mein Ding....seufz....
    Ggggggl♥grüße Tini

    ReplyDelete
  13. Ja jestem taka black/white, ale jak widze tutaj ten kolor, zaczyna mi sie normalnie podobac:)Targow staroci, niestety, u mnie nie ma, wiec tak troszke zazdroszcze Ci:) Piekne rzeczy!
    Milego dnia, Syl ♥

    ReplyDelete
  14. jaka piękna maszyna !!!!!! nio cudo bez dwóch zdań !!!! puszeczka i krzesło również i w takim pięknym kolorze ... ach ach ach ... u nas ponuro i nijako , totalna niemoc mnie ogarnęła :( słucham z Zuzolką rozgrzewających piosenek ihihihi jadą jadą misie ... i usypiam na siedząco :) ściskam mocno ..

    ReplyDelete
  15. SYL, przepiekna ta puszzkkkaaaaa, jajajaj. Ty to masz ręke do "znalezisk"

    ReplyDelete
  16. Całe szczęście, że jednak dostrzegłaś te SKARBY!!!!!!! Cudne kolorki:) Brawo!
    Super weekendu!!!

    ReplyDelete
  17. Hej Kobietko
    u mnie + 6, ale szaro, buro i ponuro i deszcz pada, ale przynajmniej jest na tyle cieplej, że nie muszę rajtek pod spodnie zakładać ;)
    miętowe nowe starocie cudne:)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  18. Pomimo, że miętowy to zdecydowanie nie jest mój ulubiony kolor to rzeczy bardzo mi się podobają. Zwłaszcza maszyna :)

    ReplyDelete
  19. Liebste Syl,
    ...ich falle um!!! ist das eine SÜÜÜÜße Schreibmaschine, das es sowas noch gibt, unglaublich und überhaupt sind die Farben der Knaller, wie immer hast Du wunderschöne Fotos gemacht:-)))
    Ich wünsch Dir noch ein schöne We
    sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Deine Antje

    ReplyDelete
  20. die ist ja toll, die schreibmaschine.schöne ausbeute! lg nana

    ReplyDelete
  21. no to nie byłaś u mnei na targu staroci, to jest dopiero szrot!!
    Zdobycze super i zdjeciajak zawsze zapierają dech w piersi :)

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl,
    was für eine hammermäßige Schreibmaschine, die Farbe ist ja irre, ich hab noch nie so eine mintgrüne Schreibmaschine gesehen, unser Keller beherbergt zwar auch noch zwei uralte Modelle aber beide in schwarz, sehr schön, auch die Kaffeedose gefällt mir sehr. Nicht immer ist jeder Flohmarkt so toll, aber gerade das find ich so interessant und spannend, dass man manchmal garnichts oder wenig findet, als wenn alles voller Schätze ist und man hat eine Reizüberflutung!
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende für dich und deine Lieben
    von Tatjana

    ReplyDelete
  23. ja zakochałam się w mięcie jakiś rok temu.. kolor bardzo wiosenny, ale jednocześnie jest w nim coś nostalgicznego. narazie moja miłość jest miłością platoniczną, ale myślę o dodatkach w tym kolorze do biało-drewnianej sypialni.. co myślisz Syl? będzie ładnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle, ze bedzie slicznie!!! ja w lato czesto nosze mietowe spodniczki z bialymi bluzeczkami i jasno brazowe dodatki jak sandalki itd. mnie sie taki zestaw bardzo podoba!:-)) Slonko nie moge znalezc u Ciebie tego buttonka zeby sledzic Twoj blog?? Pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  24. Syl, maszyna cudna! Ja zakochałam się w kolorze miętowym niedawno. Jest idealny do retro sprzętów. Kojarzy mi się z latami 50-tymi w Stanach :). Świetnie dobrałaś do stylizacji tą czarno-białą taśmę. Ładnie ożywia dość spokojną miętę.

    Też muszę się wybrać na nasz targ staroci :)

    Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)
    W Gdańsku dzisiaj jest wiosennie! Nareszcie :)

    ReplyDelete
  25. Okay ... ich bin sofort beim Kaffee trinken dabei ;-)
    Du hast es wieder geschafft und mir ein Lächeln ins Gesicht gezaubert.
    Dir ein schönes Wochenende.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  26. Zawsze znajdziesz cos fajnego, maszyna jest fantastyczna! kolor wow!
    Ja nigdy takich cudeniek nie wypatrze.
    U mnie dzis +10 ale z deszczem.
    Zycze wspanialego weekendu

    ReplyDelete
  27. Hallo Syl,
    bin derzeit auch ganz verliebt in MINT! Die Fotos sind klasse und ich wundere mich, wieviele Gegenstände es in der Farbe gibt... Trödelmärkte ich komme ;-))
    GLG Bianca

    ReplyDelete
  28. Coole minty friday Sachen hast du da, liebste Syl!!! :o)
    Ganz viele liebe Grüße,
    Juliane

    ReplyDelete
  29. ... ich nochmal ...
    Danke für deinen lieben Kommentar bei mir - hab' mich sehr gefreut. Ich habe dich auch erst kürzlich entdeckt, als ich in einem anderen Blog über deine Postcard-Päckchen gestolpert bin. Dein Blog ist wirklich toll - die Art zu fotografieren und was du schon alles vom Trödel zusammen getragen hast - WOW!
    GLG Bianca

    ReplyDelete
  30. No to swietne cacka jednak znalazlas! Czasem tak jest, ze schodzi sie caly flohmarkt do bolu i na koniec taki suprice. :)
    Swietna maszyna, taka slodka. I wiesz co ten mietowy to naprawde swietny kolorek!Krzeslo bombowe- rarytasik!

    Sciskam Kochana!
    Dagi

    ReplyDelete
  31. Syl, ale cudeńka!! Ta maszyna jest tak urocza, że juz widzę ją u mojej córci w pokoju, choć tam zupełnie inne kolory:) Uwielbiam miętę!

    ReplyDelete
  32. Ten mietowy jest naprawde urokliwy. Szkoda, ze nie moge trafic na tkanine w tym kolorze. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lilus jaka tkanine potrzebujesz to ja pomoge znalezc:-)!!:-))

      Delete
  33. a jednak polow sie udal, mnie najbardziej podoba sie przepiekna maszyna Hermes Baby!!!

    ReplyDelete
  34. U Ciebie już wiosna, u mnie ciepło ale niestety deszczowo i wietrznie - paskudnie! piękny ten miętowy kolor!

    ReplyDelete
  35. Hej Liebes,
    beim Capu trinken bin ich sofort dabei!!!!
    Die kleine Baby Hermes ist ja wirklich ein Schmuckstückchen!!! Hat sich also doch ein bißchen gelohnt!
    Ich wünsch Dir ein schönes Wochenende!!
    Liebste Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  36. Syluś, co to są flipflopy?? ;/
    ale miałaś miętowe szczęście ;) nie oparłabym się i ja takim skarbom :)
    buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikus to chyba japonki no takie klapeczki z paseczkiem miedzy paluchami;-)???? Buzka

      Delete
  37. Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim prawdziwym targu staroci.Marzę o tym żeby się wybrać u mnie w pobliżu brak.Muszę poszukać gdzie najbliżej można się na taki wybrać.
    Cudnosci znalazlas i zdjęcia przepiękne.Idealne zestawienie z taśmą.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    ReplyDelete
  38. U nas też było ok. +8 ale dziś fuj..... też wybieram się na starocie, ale nie sądzę by w taką pogodę można było coś kupić (tym bardziej, że jadę ok. 130 km od domu ;-)

    Nabytki super, w ogóle ten miętowy niby taki spokojny kolor, a tyle zamieszania wprowadza. Bardzo mi się podoba zwłaszcza w połączeniu z szarością.

    Uściski przesyłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to zycze udanych polowow:-) Jak juz tak daleko sie jedzie to TRZEBA cos znalezc fajowego:-) Sciskam!

      Delete
  39. Light blue is one of my favourite color!
    Wonderful pics!
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  40. Niesamowite skarby! A tne kolor... mmmmmniodzo!
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  41. Hey syl,
    sehr geile Sachen hast du da entdeckt! Gefällt mir mega gut dieses pastellige liebe ich auch sehr! Ich danke dir für deine vielen lieben Kommentare und ab heute ist bei mir auch wieder etwas mehr Zeit und ich kann endlich wieder regelmäßig kommentieren!
    Ich schicke dir die liebsten
    Knutschknuddelgrüße
    Deine Anke

    ReplyDelete
  42. Ach te kolory - wyblakła mięta jest taka.... no właśnie - francuska :)))
    cuda cuda same !! aż zgrzytłam ząbkami :)
    buziaki!

    ReplyDelete
  43. pastele górą:)sliczne nabytki:)pozdrawiam cieplutko;)wreszcie mamy ladną pogodę:)

    ReplyDelete
  44. PS.wlaśnie zasiadlam by sobie pooglądac Twoje starsze posty...tak by nacieszyć oczy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku jak mi sie milo zrobilo:-)) Pozdrawiam ciepusio!

      Delete
  45. Też mam taką turkusową maszynę, tylko moja ma białe klawisze. Niestety nigdzie nie moge do niej dokupic taśmy i spędza mi to sen z powiek...bardzo bym ją chciała ożywić :(
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  46. hihi.. süsse Syl.. wirklich absoluter Zufall.. ich bin auf der Suche nach so einer Wahnsinnsmintyschreibmaschine... und dann sah ich in dawanda dieses traumhafte Stück.. syl..?? Syl meine süsse syl..
    natürlich bin ich sofort auf deinen Blog und was seh ich.. ?
    Süsse is sie noch da?? ich glaub ich will sie.. :O) können wir mailen..Busserl susi

    ReplyDelete
  47. am und diese Coffeedose ?? ist die auch von dir?? die will ich haben :O)

    ReplyDelete
  48. ich glaub ich hab sie :o) *freuuuuuuuuuuu* ich hoffe sie war noch da...
    aber der Coffeebehälter glaub ich ist weg..

    ReplyDelete
  49. Sehr hübsche Beute. Vor allem die Farben sind klasse! - Übrigens kenne ich das.. bei vielen Flohmärkten gibt es nur noch Handyschalen oder ähnlichen Mist.. sehr deprimierend. Ganz lieben Gruß Katja

    ReplyDelete
  50. Liebste Syl,
    kriegst täglich ein ♥chen von mir :*
    Wegen der Schürze meld ich mich, wenns soweit ist,ok?
    Bussi,
    Tini

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO danke danke!! ja klaro, lass Dir nur Zeit!:-))) LLG

      Syl

      Delete
  51. Och wow - Syl moja droga, takiej mietowej maszyny to tylko Ci pozazdroscic.
    Wspaniala rzecz! :o)))))))
    I coz wypada tylko powiedziec, jak mowia zeby nie chwali dnia przed zachodem taki i spisywac go na straty wczesniej nie nalezy ;o)
    Pozdrawiam serdecznie =o)))))))

    ReplyDelete
  52. Takiej maszyny nie widziałam nigdy,jest piękna.

    ReplyDelete
  53. Hallo ,

    durch House No 43 bin ich auf deinen Blog gestossen. Coole Pics hast du.
    Die Farben ein Traum.


    Na dann weiß ich wo ich gucken kann , wenn mir Langweilig wird.

    Ich freue mich dich entdeckt zu haben.

    Liebe Grüße

    Dragana

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.