02 March 2012

Fridays Love...


:-)*
Eigentlich wollte ich heute gar nicht posten:-)
Jedoch geht es mir heute bei diesem herrlichen Wetter sooo gut... ich weiß gar nicht wohin mit der Energie und guter Laune!;-)) Auch die liebe Asia ist hat zu meiner wahnsinns Laune beigetragen!:-)

Danke Mädels für die lieben Worte zu Antjes und Matthias Story, der Link zu der Geschichte bleibt erstmal in der Seidbar, für die von Euch die die Story noch mal lesen wollen oder Tipps haben:-)
Die ersten Mails habe ich bereits bekommen.
Sobald ich mit allem fertig bin werde ich mich hier bei Euch noch mal bedanken:-)

*

Wlasciwie to mialam dzisiaj nie postowac ale przy tej wiosennej pogodzie jest mi tak dobrze, ze nie wiem co mam zrobic z ta cala energia i dobrym humorem!:-))
Rowniez "szalona" Asiula przyczynila sie do mojego swietnego nastroju! Zobaczcie ponizej!

Dzieki za maile i komentarze w zwiazku z historia Antje i Matthiasa!
Dostalam juz troche Info od Was. Z niecierpliwoscia czekam na nastepne!
Link do tego posta zostawilam w pasku bocznym jako "a Journey to the roots"
Jak juz wszstko sklece jeszcze raz wam Tutaj kobitki kochane podziekuje!:-)

*

Ich habe ein paar Freitags-Vintage-Schätze Fotos für Euch!
Es gibt alte latte bowls aus Frankreich, wunderschöne, alte Leinentücher usw.
Ich hoffe die Sachen gefallen Euch so gut wie mir.
Blue ist natürlich auch dabei. Er ist sooooo neugierig!
Ich muss EUCH was sagen
.Herr Blue sitzt in der letzten Zeit sehr gerne auf der Klobrille und schaut fasziniert in die Kloschüssel??? Sucht er FISCHE? oder was??
Ich tue dann manchmal das Wasser runterziehen, er liebt es!!?? und wartet bis ich es wieder tue!
Muss ich mir Sorgen machen?;-)))

*

Dziaj kilka takich piatkowych fotek z vintage skarbami, stare francuskie miseczek do Latte, stare sitko, piekne lniane sciereczki itd. zobaczcie same, mam nadzieje, ze podobaja wam sie tak jak i mnie:-)
Blue tez jest na fotce... on jest taaaaki ciekawski.
Ostatnio troche mnie nawet martwi?? uwielbia siedziec na ubikacji przygladajac sie jej, nie wiem co on tam w srodku szuka? RYB czy co?? Moze tak siedziec i siedziec, ja spuszczam wode no i wtedy jest szczesliwy patrzy sobie jako woda splywa!!!??
Musze sie martwic?;-)))


*

Weiße Box... von Magda Tworzymy inaczej.pl :-)
Biala skrzynka od Madzi Tworzymy inaczej.pl, Madzia swoje pieknie ozdabia!!, ja zostawilam biala klasyczna bo ciagle jej zmieniam gadzetki:-)



*

Mädels, diese kleine Überaschung hier hat mich wortwörtlich zum heulen gebracht.
Sie kamm EINFACH SO und die Wort die mir ASIA geschrieben hat sind so wunderbar ich muss ständig grinsen:-) Solche Momente sind so einmalig und unvergesslich! 
Asiu lieben lieben Dank, wir mailen dann noch mal!

*

Dzieczyny ta przesylka ponizej od ASI przyszla tak bez okazji i doprowadzila mnie do rozstroju emocjonalnego!!! Lecac po miescie przeczytalam ja 3 razy i z usmiechem na twarzy i lzami w oczach przyciagalam wzrok innych przchodniow! Pewnie sie pytali "A ta kobitka co skonsumowala ze taka happy, ja chce TEZ";-)
Aska jestes "Szalona" i JEDYNA, sciskam, kocham, caluje poliki i przeslicznie dziekuje!
Tresc karteczki zatrzymam dla siebie:-) Mowie wam tylko, ze dzis wymieklam!


Habt ein tolles Wochenende! 
Super weekendu!

XOXOXOXO

Syl

49 comments

  1. Have a wonderful weekend!
    Hugs
    Chiara

    ReplyDelete
  2. Das ist doch klasse da freue ich mich mit Dir

    Dir auch ein tolles Wochenende

    GLG Ilka

    ReplyDelete
  3. Piękny ten Twój kotek, wygląda na łagodnego i takiego pieszczocha :) Mój rudzielec też prezentuje się ładnie, ale diablica z niej nieprzeciętna. Boję się przez to głaskać swojego kota :)
    Dzięki Twojemu nawiązaniu do Domu pod Jaszczurkami w ostatnim poście - moi rodzice będą mieli wspaniałe wakacje :) Nie miałam pojęcia, że takie miejsce istnieje.

    ReplyDelete
  4. huhu liebe Syl,
    tolle Sachen zeigst du uns, sehr schön die Bowls und die alten Leinentücher.
    Der Blue ist genauso wie narrisch wie unser Emil, glaubs mir, der hat auch ein totales Faible für Wasser, die hätten beide bestimmt gerne ein Aquarium ;-) (kriegen sie aber nicht!) Ich wünsch dir alles Liebe und ich beneide dich um euer schönes Wetter bei uns ist es trüb und grau und neblig, nichts mit Frühling.
    Alles Liebe von Tatjana und ein schönes Wochenende für dich

    ReplyDelete
  5. :D jestem szalona i co mi zrobicie ?????????
    a co do Blue , to facet lubi po prostu szum wodospadu :) ot i cała zagwozdka :)

    ReplyDelete
  6. Hallo Süße!!
    Mr. Blue schaut sooo süß :)
    Manche Katzen sind fasziniert von Wasser. Das ist ein lustiges
    Spiel für ihn :)))
    Sammy trinkt gerne aus meinem Wasserglas oder direkt vom Wasserhahn!!!
    Die Leinentücher sind wunderhübsch!
    Alles Liebe und hab Du auch ein ganz tolles Wochenende,
    viele liebe Grüße,
    Duni

    ReplyDelete
  7. "Każdy ma jakiegoś bzika..." :) Syl, nie próbuj zrozumieć faceta!
    Oj ta ściereczka! Oj! Oj!
    Siteczka też super. I to emaliowane i to druciane!
    U mnie dzisiaj pogoda szalona. Rano przywitało mnie prześliczne słoneczko, póżniej się zachmurzyło, popadało i teraz znowu jest pięknie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale fajnie !!! widzę że wiele nas dziś w dobrym humorze !!! mnie też jakoś dobrze dziś na duszy :))) a półeczka od Madzi - piękna !!! normalnie już właśnie patrzyłam gdzie by mi pasowała w kuchni :))) ścierreczki takie vintydzowe :) superaśne :)) ściskam Cię cieplutko !!! ( a ja właśnie wykorzystuję do maksimum czas tylko dla siebie : dziewczyny w wannie , mąż zaginął w garażu , najedzona szpinakowym omletem spoglądam ukradkiem raz na komputer dwa na gruszkowe ciacho i jak myślisz skusić się czy nie :)))))????)

      Delete
    2. Kus sie kus Monius i za mnie, ja lece na dol do silowni sie wyboxowac!:-)))) haha "maz zaginal w garazu!!! hahah uwielbiam Twoje poczucie humoru! :-)*

      Delete
    3. Mysiu to u Was dzis tak "W marcu jak w garncu" hhihi, nio Bluska nie bede probowala rozumiec tylk sie przyzwyczaje:-))*

      Delete
  8. Meine liebe Syl,
    die Leinentücher sind wunderschön, solche hätte ich auch gern...;)))
    Hab ein tolles Wochenende,
    Barbara

    ReplyDelete
  9. Jak ja lubię te Twoje klimaty :-). Pozdrawiam, udanego weekendu!

    ReplyDelete
  10. Syl u mnie tez dzis wygladnelo slonko, normalnie wiosna, cieplutko, energia doslownie rozpiera.
    Swietne fotki, ja tradycyjnie zachwycam sie szpulkami. Ale i te lniane sciereczki sa swietne.
    pozdrowionka
    ps:historia z poprzedniego postu niesamowita, ja niestaty nie znam polnocy Polski

    ReplyDelete
  11. Już pisała, ale raz jeszcze napisze, że cudownie u Ciebie, klimat na zdjęciach taki jak kocham, a te ściereczki skradły moje serce, gdzie je można kupić? Niby zwykła rzecz a jednak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na starociach je kupuje, jutro jade znowu i mam nadzieje, ze znowu mi sie uda kilka upolowac:-)))))) Sciskam

      Delete
  12. Ale cudne dekoracje:) Nasz Charlie też zagląda do kibelka, niestety czasami nawet moczy łapy, bo jest wielkim miłośnikiem kąpieli, taka kocia natura:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih fajnie, ja myslalam ze wanna i zlew to wszystko ale jak juz siedzie na tym kibelku ciagle to myslalam jakis maly dziwak:-)) Buzka

      Delete
  13. Gdzie ty te starocie wyszukujesz. ja mam niby najwiekszy w Pl targ staroci a nie ma tam takich skarbow. Pozazdroscic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liluniu jezdze gdzie sie da i wierz mi, ze czasami znajde moze tylko jedna moze dwie rzeczy a czasem mam takie szczescie ze mam pol bagaznika.. no i tak zbieram i od czasu do czasu wam pokazuje, wrzucam do sklepiku i sprzedaje:-)
      Pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  14. Liebe Syl,
    schön, dass du doch noch gepostet hast :D
    So wundervolle Bilder für´s ♥
    Das große alte Backbrett gefällt mir so sehr!!
    Hab ein schönes Wochenende,
    Busserl,
    Tini♥

    ReplyDelete
  15. a bajki 'Wpuszczony w kanał' nie widział? może chce się przedostać do tego świata po drugiej stronie i dlatego tak się wpatruje w toaletę ;)

    ReplyDelete
  16. Ach ... seufz .... ich liebe deine Schätze - und die Bilder davon sind so schön wie ein Bilderbuch für Erwachsene.
    Ich wünsche dir und der süßesten Katze in der Bloggerwelt ein traumhaft schönes Wochenende.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  17. Ten Twój Blue to prawdziwy kameleon :) I może on patrzy, jak woda w muszli szumi i marzy o dalekich morskich podróżach... A może koty tak po prostu mają...
    Super polowanko na skarby, Fuksiara jesteś!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slodko to Petrus napisalas:-))) o tych morskich podrozach:-))) Sciskam!

      Delete
  18. Prześliczne dekoracje i karteczka. :) Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  19. Wunderschöne Schätze, liebe Syl!

    Wünsch dir ein schönes Wochenende.
    Viele liebe Grüße
    Sandra

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Twoje aranżacje i fotografie Syl-ko :) Skąd Ty bierzesz te wszystkie cuda? :)

    ReplyDelete
  21. Jak zwykle podziwiam świetne zdjęcia i ogłaszam, że właśnie rozbrajam swój nowy aparat :D Dziękuje Syl... za dobrą rade :))) Co do Blue, to się nie martw, mój kiciuś kiedyś się nawet wykąpał w toalecie haha :D Udanego, słonecznego!!! :)

    ReplyDelete
  22. Hi Syl,
    ich bin so froh, dass du einen Kommentar bei mir hinterlassen hast und ich deinen Blog dadurch kennenlernen durfte. Die heutigen Fotos sind so wunder-wunder-wunderschön!!! Ich mag sie immer nur betrachten! Einfach nur herrlich! Ich glaube, wir haben die gleichen kleinen weißen Schüsselchen. Von Nordal, stimmts?
    So, jetzt werde ich noch mal eingehend und sabbernd deine Fotos betrachten, bis man man vom PC wegtragen muss.
    Hab noch einen schönen Abend
    Liebe Grüße
    Bianca

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))))))))))))))**** mein bin ich froh dass dich Dagilein zum bloggen überredet hat! :-) Du bist sooo eine "POSITIVEENERGIE-Dosis":-))) jiipi!
      Die Schälchen sind von Flohmarkt aus Frankreich haben lauter Abplatzer aber auf der anderen Seite, habe die schöne Seite auf dem Foto gezeigt;-))))
      Ganz ganz liebe Grüße und eine schönes Wochenende!

      Delete
  23. Ha, to proste, Blue w poprzednim wcieleniu byl marynarzem :) hihihi
    a moja za to uwielbia szalec w wannie, oczywiscie pustej:)
    Piekne fotki, i te lniane sciereczki!!!!!! cudniaste!!!

    ReplyDelete
  24. Ja jeszcze a propos domu pod Jaszczurkami - czy znasz takie miejsce gdziekolwiek nad morzem? Małe, kameralne, w dobrym stylu, z dobrym jedzeniem i z dala od cywilizacji? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej kobietko majsterkujaca, niestety nie ale jestem w trakcie poszukiwan dla Antje i Matthiasa, dziewczyny juz daly mi kilka wskazowek wiec jak tylk cos wypatrze to natychmiast sie u Ciebie melduje!!!!! Slowo harcerza!:-))))

      Delete
  25. ściereczki i ta słodka skrzyneczka-przepiękne! szpuleczki -wiadomo:p
    ciekawe co z tym kotkiem Twoim,może faktycznie rybek szuka :]

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl

    Ich bin gerade über deinen Blog gestolpert! Boa... das war jetzt echt "Liebe auf den ersten Blick"!!!
    Bin über beide Ohren verknallt ;-) und verfolge in Zukunft jeden deiner Posts *grins*.
    Die Bilder sind einfach wunderwunderwunderbar...

    Wünsche dir noch einen schönen Sonntag.

    Herzlichst
    Mela

    ReplyDelete
  27. Ja też wymiękam jak oglądam Twoje zdjęcia. Blue wyszedł super-magicznie! A siteczko to na końcu- te mniejsze skradło mi serce !! Ściskam!

    ReplyDelete
  28. masz oko do fajnych vintage'y:)Moje koty uwielbiaja podgladac nas pod prysznicem i czasem zamoczyc łapki też:)Ale oczywiscie jak mysla,ze nikt ich nie widzi..oficjalnie wszystko co mokre jest ba:)

    ReplyDelete
  29. Jak zawsze genialne fotki :) i jakie Ty masz wszędzie super bibelotki i jaki porządek :))
    Mój kot tez przesiaduje w łazience, ale gapi się w podłogę czasu mu coś mignie i goni jakieś mikrostworzonka, Kiedyś miała zajawkę pić wodę z kibelka, ale wpadła i się wyleczyła z popijania z muszli

    ReplyDelete
  30. Oh jakie piękne te ściereczki z niebiesim paskiem, cudne!

    ReplyDelete
  31. Hey Syl, die Fotos sind der Hammer! Wie immer super genial!

    Ich sende dir Knutschknuddelgrüße und einen schönen Start in die neue Woche!

    Deine Anke

    ReplyDelete
  32. Ale wspaniałe fotki i cudny klimacik uchwyciłaś:)
    Ściskam Sylwia

    ReplyDelete
  33. Matko Syl jak pięknie.
    Ty to masz naprawdę dar wyszukiwanie i umiejętnego prezentowania wynalezionych rzeczy.
    I nic więcej nie napiszę tylko sobie usiądę w kąciku i pozachwycam się

    ReplyDelete
  34. Wunderbare Bilder! Bin grad zufällig auf deinen Blog gestoßen, gefällt mir sehr gut;)

    ReplyDelete
  35. He, meine Liebe!
    Hab gerade oben gelesen, dass du auf meinen Kommentar geantwortet hast! Haaaach, was für nette Worte!! Am liebsten würd ich sie ausdrucken und übers Bett hängen (oder als Banner vorm Haus). Eure lieben Kommentare tun soooo gut! Und über deinen Kommentar zu meinem heutigen Post hab ich mich schlapp gelacht! Ich seh euch bildlich vor mir, wie ihr mit falschem Einkaufswagen Richtung Kasse marschiert seid. .....was sind das für komische Dinger.....? Zu lustig!
    Fett grinsend und dich ganz dolle drückend,
    Bianca

    ReplyDelete
  36. Słońce ja dosłownie nie mogę do Ciebie zaglądać, palpitacji dostaję!!
    Uwielbiam szpulki, tak bardzo bardzo. U nas jakoś ciężko je dostać ( w sensie nie nówki, tylko te vintage). Czasem się pojawiają, ale nie tak piękne jak te Twoje :)
    Eh, Ty w ogóle masz szczęście, że łatwo Ci upolować tyle skarbów. Zanim wykończę mieszkanie chyba przyjadę do Ciebie na polowania ;)))
    A powiedz mi jeszcze kochana, co to za roślinka? strasznie mnie zaintrygowała, a jest świetna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patrys Slonko hihi lepiej nie dostawaj palpitacji prosze! Przyjezdzaj do mnie na polowania!!! A ta roslinka to Corokia, tez uwielbiam ja, bardzo znana w panstwach skandynawskich:-) Buziaki

      Delete
    2. Corokia, ładnie brzmi :)) Dziękuję :*

      Delete
  37. Ah, i z tego wszystkiego za szybko wysłałam ;)
    Świetna ta aranżacja z białą skrzynką od Magdy :) Miseczki- obłędne.

    A co do Blue- Molka natomiast uwielbia przesiadywać w wannie i zerkać na prysznic, czy czasem nie poleci z niego woda- uwielbia biegać za strumieniem wody :D A z tej wanny musimy ją wynosić, bo jak tego nie zrobimy- potrafi tam zasnąć ;) I wciąż koczować!
    (Teraz właśnie siedzi na wprost mnie, zasłaniając monitor, żeby wymóc otwarcie drzwi do łazienki :)))) ).

    Buźka! :*

    ReplyDelete
  38. Hi Syl!
    Danke für deinen Kommentar! :-)
    Und deine Antwort hatte ich noch gelesen. "B" für, äh, ja, du weißt schon.
    Ja, und "WohnLust" ist keine Zeitschrift, haha! :-)))
    Sehen wir uns Samstag morgen bei mir?!
    Dich lieb drückend,
    Bianca

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.