16 March 2012

Fridays Love


Hallo meine lieben!
Heute mal kurz in "Fridays Love"... ein paar Inspirationen 
:-)

*Geniesse das Wochenende!
*Geniesse Deine Familie und die Liebe!
*Geh zu einem Flohmarkt! :-)))
*Lese ein tolles Buch!
*Sei lustig, lache!
*Trink lecker Tee!
*Sei happy!
*Be inspired!
:-)

*

Hej moje kochane!
Dzis znwo krociutko... kilka inspiracji z cyklu "Fridays Love"
:-)

*Ciesz sie weekendem!
*Ciesz sie swoja rodzina i miloscia!
*Wybierz sie na targ staroci!:-)))
*Poczytaj fajna ksiazke!
*Znajdz wolna chwilke na pycha herbatke!
*Badz wesoly, smiej sie duzo!
*Badz happy!
*Be inspired!
:-)

Vintage Camera = Flohmarktfund.. sooo in LOVE + gutes Buch + eine sehr inspirierende Frau:-)
*
Vintage Camer = z targu staroci.. sooo in LOVE + dobra ksiazka + piekna, bardzo inspirujaca kobieta:-)

Lecker Tee... Granatapfel-Mango :-)
*
Pycha herbatka... granat i mango :-) 



Sei lustig, lache viel:-)))) Das hier ist kein Statement!!! ich fand dieses TShirt einfach nur süß!:-)
*
Smiej sie i zartuj!:-))) Ten T-shirt to tylko zart... pomyslalam sobie, ze jest smieszny i slodki!:-)

Habt ein tolles Wochenende! Ich sehe Euch nächste Woche und wir kochen mal wieder mit der lieben Claudia (SOBALD ICH SÜßKartofel irgendwo gefunden habe!)

*

Milego weekendu! Widzimy sie w przyszlym tygodniu... bede znow gotowac z Claudia (JAK tylko uda mi sie gdzies dostac slodkie kartofelki!)

XOXOXO

Syl

41 comments

  1. Meine süße Syl,
    danke für die Motivation, das ist ein toller Start ins Wochenende! Deine Bilder sind wieder traumhaft schön!
    Ich drück Dich tausendmal;))),
    Barbara

    ReplyDelete
  2. T-shirt jest świetny , masz rację śmiech to zdrowie , dobra książka to przyjemność , ach o samych wspaniałościach dziś piszesz , Wam również miłego weekendu i zapraszam do mnie na candy :) buziaki

    ReplyDelete
  3. ja własnie ruszam w słońce :) dokladnie do ogrodu :)
    buziaki :)
    u nas 18 na plusie :)

    ReplyDelete
  4. cudowna retro kamera, fantastyczna.
    Hmmm ja mam porządkowanie pracowni w planach na weekend, czasu będzie mało na delektowanie się wolnym czasem

    ReplyDelete
  5. kochana wpadłam na chwilkę na neta au tu proszę nowy wpis. Jak zwykle urzekające zdjęcia ale najfajniejsza jest ta mega koszulka;-))po prostu czad..odpiszę dziś na @..buziaki

    ReplyDelete
  6. Oh Syl,
    deine Fotos sind soo schön! Und ich werde nie müde, das zu erwähnen!
    Das Shirt ist witzig, da hätte ich auch zugegriffen.
    So, heute muss noch viel erledigt werden.
    Aber erstmal geh ich in den Keller zum Lachen. :-)))
    Winkend,
    Bianca

    ReplyDelete
  7. Baw sie dobrze! Penie znowu cos ciekawego uda ci sie wyszukac. Zazdroszcze ci tych targow staroci. Sloneczne usmiechy na weekend.

    ReplyDelete
  8. Das Shirt ist echt süß!!!! Steht dir sicher gut!
    Audrey liebe ich auch sehr - eine wunderschöne Frau, an der man sich nicht sattsehen kann!
    Ich wünsche dir ein umwerfend schönes Wochenende, Sonne wird es ja genug geben!
    Herzlichst
    Renate D.

    ReplyDelete
  9. Das Shirt will ich unbedingt haben und all diese Schätze in Pastellfarben auch!
    Ein dicker Schmatz
    von alice :*

    ReplyDelete
  10. ja mam w planach wyprawę na graty, dokończenie tego co zaczęłam i nareszcie cieszenia się ładną pogodą - u nas od dziś dopiero słonko świeci :)
    jak zwykle klimatyczne fotki poczyniłaś :)
    koszulka fajna :)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  11. Syl Kochana !!! ta koszulka jest obłędna !!!!!!!!!! idealna na mój nie najlepszy dziś humor ;( jakaś chandra mnie dopadła czy co ??? ściskam mocno i zachwycam się dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monius a ja znowuz mam LENIA!!! brr buuuu!!!:-((( Buzka

      Delete
  12. Kazda z wymienionych rzeczy w weekend chce zrealizowac!
    Tobie tez udanego i slonecznego
    sciskam

    ReplyDelete
  13. piękne przesłanie na weekend :}
    nic tylko trzeba wprowadzić je w czyn!
    Buziaki!!!

    ReplyDelete
  14. Hallo meine liebe Syl,

    ich werde alles beherzigen und wünsch dir auch eine wunderschönes sonniges Wochenende!

    Allerliebste Grüße Sylvia

    ReplyDelete
  15. Your pics are so romantic! May I have a cup of tea with you?
    Have a wonderful/pink weekend!
    Hugs
    Chiara

    ReplyDelete
  16. Hihi! Das T-shirt ist lustig :)
    Ahhh...bin großer Fan von Audrey und habe auch mehrere Bücher über sie!
    Der Tee hört sich sehr lecker an!! Wünsche Dir und Deinem Schatz, natürlich
    auch Blue und die Häschen ein wunderschöööönes WE!
    Sei ganz lieb gegrüßt,
    Duni

    ReplyDelete
  17. Liebste Syl,
    sehr schöne Fotos und auch dir ein wunderwunderschönes Wochenende, genieß das tolle Wetter und hab es superschön.
    Von Herzen Tatjana

    ReplyDelete
  18. ja mam w planach opalanie sie na balkonie, dzis bylo 20stC, ale znajac moje szczescie moze padac deszcz:-)
    Syl Kochana, piekne zdjecia, ten stary aparacik super, moj szwagier zbiera takie fotomaszyny, ma ich juz niezla kolekcje.
    sciskam serdecznie i milego weekendu!
    B.

    ReplyDelete
  19. Liebe Syl, wie schön ! Das Shirt ist der Hit. Wir feiern am Wochenende Sohnemanns Geburtstag ! Hab auch ein schönes Wochenende, LG Sabrina

    ReplyDelete
  20. Ooo to bedzie moja maksyma, w kazdy piatek bede sobie o niej przypominac :D
    Ksiazka zapowiada sie cudnie, juz jak widze ta fotke to super wyglada.
    No a aparacik, ehhhh aj aj
    Lov lov week :*

    ReplyDelete
  21. Bardzo pozytywne, brzmi jak mantra :) Tak też od jakiegoś czasu czynię! Doceniam i staram się być uważna.

    ReplyDelete
  22. Hey Syl,
    das Shirt ist echt der knaller! Und deine Fotos sowieso ich liebe sie, jedes einzelne!
    Audrey, ist tolllllll sie war schon die Lieblingsschauspielerin meiner Mum! Irre schöne Frau!
    Danke für deine lieben Zeilen hier in dem Post und danke für deine lieben Kommis aus meinem Blog....bei dir bin ich immer up to date...ich schaue oft vorbei und schmöker in älteren Posts ...und immer sehr coool!

    Knutschknuddelgrüße
    Deine Anke
    PS: suuper das du mitvotest! Das können wir gebrauchen denn ich denke die anderen Teams werden auch sehr cool sein!

    ReplyDelete
  23. ahhhhhhh ten szal! mam coraz wiesza ochotę na gwiazdki! mam szał gwiazdkowy :p

    ReplyDelete
  24. Das Shirt ist der Hammer - und deine Bilder sind heute sooooo romantisch.
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  25. Udanego weekendu Syl.. ja na rower! :)))

    ReplyDelete
  26. Süüüüße, ich versuche Deine Tipps zu beachten :-)) Das Shirt ist cool!! Und erst die Kamera.... ein echtes Schmuckstück!! Ich liebe diese alten Teile!!!
    Lass es Dir gutgehen und hab ein wunderschönes Wochenende!!!
    Liebste Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  27. Hej Liebes,

    so schön Dein Post! Habe es gerade meinen Mann gezeigt und ja, wir werden uns daran halten! Hihi

    Bussi

    Hanna

    ReplyDelete
  28. Milego weekendu Syl! I duzo, duzo słońca:)))
    Buziaki
    M.

    ReplyDelete
  29. Pięne zdjecia! Dziś zamiast herbatki - kawa, dobra ksiązka też jest. W planach pierwszy w sezonie mecz lokalniej drużyny piłki nożnej, a jutro wycieczka... Uśmiech - jest, zapał do pracy - jest! Super, mega optymistycznie u Ciebie, jak zawsze z resztą :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia!!No niestety już weekend się kończy:( mój był pracowity:( Czy dostałaś mojego maila?
    buziaki!

    ReplyDelete
  31. Ale super ta koszulka! Ty to zawsze cos fajnego wynajdziesz. :) Taki sam aparacik mielam dzisiaj na flohmarku w reku, ale cena, ho ho! Fajny jest! Takze widzisz Kochana, posluchalam sie Cibie i poszlam na starocie. :)

    Sciskam!
    Nie chcesz sprzedac Blue?

    Dagi

    ...ok, ok, taki zarcik... ;O)

    ReplyDelete
  32. Dorga Syl,
    u Ciebie to sie mozna poinspirowac i pozachwycac!
    :o)
    T-shirt bardzo zabawny - no i w kazdym zarcie ziarenko prawdy jest ;o).
    (Jakbym miala takiego bloga jak Ty, tez bym nosila taki t-shirt ;oD )

    Usciski i pozdrowienia zostawiam,
    Linka

    ReplyDelete
  33. Syl jak ja Ci zazdroszczę tego aparatu :-). Ostatnio oglądałam taki w antykwariacie, jednak cena rozłożyła mnie na łopatki. T-shirt- jak napisałaś - śmieszny i słodki :-).

    ReplyDelete
  34. Alles Liebe zum Bloggergeburtstag, meine Süße!!! Die Sachen sind wundervoll!! Bei Dir sehen die vielen bunten Farben immer soooo harmonisch aus!! Ich muss mich immer auf eine Farbe beschränken, sonst wirkt's komisch :-)))
    Wünsch Dir einen schönen Abend!!!
    Liebste Grüßchen
    Domi

    ReplyDelete
  35. Syl, świetny T-shirt :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    ReplyDelete
  36. Hallo Syl,
    was für traumhaft schöne Bilder. Die Kamera sieht ja auch toll aus.
    Wünschte ich hätte auch mal wieder Zeit für ein Buch...

    Liebe Grüße
    Stefanie

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.