25 March 2012

Happy!


Happy jaaa!!
Mädels Ihr seid der Hammer!
So viele von Euch nehmen an meinem Giveaway teil!
Lieben Dank für Eure Glückwünsche und Komplimente!
Ich freue mich sooo sehr dass Euch die Gewinne gefallen!
Herzliche wilkommen auch alle neue Leserinen!
Ich habe leider noch nicht geschafft alle neue Bloggs zu besuchen, bin bereits "unterwegs" zu Euch!:-)

*
 Happy taaak!!
Kobitki jestescie niesamowite!
Bardzo sie ciesze, ze tyle z Was bierze udzial w moim Giveawayu i, ze tak bardzo podobaja sie wam nagrody:-)
Dziekuje tez slicznie za wszystkie zyczenia i komplementy!
Jestescie kochane!
Witam takze nowe czytelniczki, jeszcze nie zdolalam odwiedzis Waszych blogow ale "jestem juz w drodze":-)

*

Wir haben 2 wunderbare Tage hinte runs mit  ganz viel Sonne, 2 riesen-Flohmärkten (Tatjanchen! Lieben Dank noch mal für den tollen Tipp zum heutigen FM!!!!!) und tollen Schätzchen!
Ist das nicht toll? Weniger toll ist jetzt mein leerer Geldbeutel!;-)
Heute eine kurze Zusammenfassung der Schätze in schwarz-weiß:-) Die bunten Sachen kommen dann im nächsten Post:-)

*

2 super dni za nami, 2 wielkie targi staroci (Tatjanko slicznie dziekuje za wskazowki na temat dziejszego targu staroci!!!), slonce i mnostwo znalezionych skarbow!
Tak sie ciesze.. ale juz mniej sie ciesze z mojego pustego portfela;-))
Tutaj maly wycinek skarbow bialo-czarnych, kolorowe lupy pokaze w nastepnych poscie:-)

Neue vintage Kameras für unsere Sammlung * Emailleschildchen * Vintage Wecker:-) beide morgen in Syl's Shop:-)
Nowe vintage aparaty do naszej kolekcji * Emaliowe tabliczki (ida jutro do sklepiku) * Vintage zegarki tez do sklepiku

French bowls für meine Sammlung:-)
Francuskie miseczki do kawusi do mojego zbioru:-)


Glasschränkchen / Vitrine?? noch ganz schön dreckig;-) Sobald sie suaber ist zeig ich sie Euch ganz:-)
Szafeczka ze szklanym schowkiem?? jeszcze cala umorusana:-) Pokaze w calosci ja przejdzie mycie i czyszczenie:-)

Meine Mädels ich hoffe Ihr hatten alle auch ein wunderschönes Wochenende gehabt!
Ich drück Euch! Bald ist die Verlosung, bin schon ganz nervös!

*

Kobitki moje kochane mam nadzieje, ze tez mialyscie super weekend!
Sciskam!! Niedlugo losowanie ja juz cala zdenerwowana!

XOXOXO

Syl

70 comments

  1. Liebste Syl,
    tolle Funde, wunderschöne schwarz-weiß Aufnahmen, super!
    ...und warst du heute in Pfaffenhofen? war´s schön, hat es sich gelohnt oder warst du enttäuscht?
    Liebe Grüße von Tatjana und hab einen schönen Abend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich habe gerade den Tekst ergänzt und mich bei Dir bedankt! Es war SUUUPER!!! Bryan war genauso begeistert!!! Er bedank sich auch bei Dir!!!! ich drück Dich!

      Delete
  2. Ich bin total verliebt in die Wecker, einfach nur WOW!

    Liebes, wünsche Dir eine tolle Woche!

    Bussi

    Hania

    ReplyDelete
  3. Liebe Syl,
    da hast du aber schöööööne Sachen gefunden auf den Flomärkten und wie immer so wunderschön fotografiert. Bin schon sehr gespannt auf deine anderen Schätze die du noch erstanden hast. Dein neuer Header gefällt mir supergut. Wünsche dir noch einen sehr schönen Abend.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Claudi!!:-))) Dir auch einen tollen Abend:-))

      Delete
  4. WOW - tolle Aufnahmen von den tollen Funden! Da hastest du ja wirklich richtig Glück bei deiner Flohmarktausbeute!

    Das Schränkchen ist der Oberhammer - so schön!

    Wünsch dir noch einen wunderschöne Abend und schick dir liebe Grüße - Sylvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Du liebe! Grüüüüßle zurück!

      Delete
  5. Liebe Syl,
    du glückliche - sind das tolle Schätze. Ich war ja am Samstag auf einem Flohmarkt und hatte keinen Erfolg - leider.
    Ich hoffe dir geht es gut.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja liebe Jutta manchmal ist das leider so, vor 3 Wochen gings mir genauso! Hoffentlich wird der nächste FM besser:-))) Ganz liebe Grüße!

      Delete
  6. jaaaaaaaa i jeszcze ta szafeczka!!! poległam :) :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madzius Ty nie polegaj, co ja bez Cie zrobie???:-)

      Delete
  7. Super skarby! Szafeczka bardzo podoba mi sie:) mój weekend był bardzo pracowity;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. masz genialne oko do skarbów! dziękuję ,ze rozglądasz się za scrabble :** tabliczki cudo!ciekawi mnie na co ta szafka :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anitko ja caly czas sie zastanawiam do czego ona wczesniej mogla sluzyc, nie mam zielonego pojecia, a jak juz ja zagospodaruje to Wam pokaze:-)))) Buzki

      Delete
  9. Masz oko wypatrzyłaś prawdziwe skarby :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, Ja rowniez pozdrawiam:-)))

      Delete
  10. Twoja radość i mnie się udzieliła:))
    Świetne zdobycze Moja Droga!buziaki!

    ReplyDelete
  11. Śliczne, kochana Syl, można jakoś plakietkę emaliowana zdobyc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Przepiękne skarby znalazłaś!
      Gdzie konkretnie odbywają się takie targi staroci?!
      ...chyba, że mam słabe oko.. :P
      Pozdrawiam ciepło :)

      Delete
    3. Karolciu wstawilam je tutaj:

      http://syllovesshabby.blogspot.de/p/sklepik-dla-was.html#h=635-1332764024806

      Buzki

      Delete
  12. Już podziwiałam na FB ale jeszcze raz pochwalę udane łowy!

    ReplyDelete
  13. Wunderschöner Blog ;) und liebe Grüeß tani

    ReplyDelete
  14. O jacie , i te aparaciki też na targu staroci ?!
    Piękne sa ! Gratuluje łowów !
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez tez:-))) Pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  15. targów staroci zazdrpszcze okrutnie :)

    ReplyDelete
  16. Ależ łupy !!! Ale stare budziki to ja kochaaaaaaaaaam a te są fantastyczne !!!

    ReplyDelete
  17. och, bardzo podobaja mi sie te male tabliczki:-)
    milego wieczoru!
    sciskam
    B.

    ReplyDelete
  18. WOW! Ale skarby! I ta szafka!!!! Super, taka inna, na pewno powkladasz materialy albo cos. Zreszta wszystko by fajnie w niej wygladalo! Tez dwa oblecialas?? :)) Ja tez dwa! A co! Pogoda byla super, nawet decko farby nabralam. :)

    Sciskam kochana!

    Piekny Header- no CUDOWNY!!!

    Dagi

    ReplyDelete
  19. mmmmmm no i znowu mam oczka świecące - te aparaty są przecudne - tak mnie nakręciło wasze blogowe osiedle że zaczęłam się za takimi sklepikami rozglądać ale u nas niczego nie mogę znaleźć ;C

    ReplyDelete
  20. szafka jest cudna, tabliczki zarąbiste; że tak rzeknę ludowo

    ReplyDelete
  21. Nie dziwię się, że post zatytułowałaś Happy, takie rarytasy, że każdy byłby happy :-). I znów te aparaty, które kuszą me oko ;-). Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl,
    da hast Du aber tolle Schätze gefunden! Die Wecker sind schööön und die Schildchen auch!
    Hab einen schönen Start in die neue Woche!
    Ich drück Dich! BisMittwoch!
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  23. wow
    szafka wymiata
    nie dziwie sie, ze masz przeswity w portfelu
    ale na takie cudo to i ja bym sie polasila
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Super zdobycze :))
    tak myślałam, że jesteś na starociach ;)
    ]buziaki!

    ReplyDelete
  25. Syl fantastyczne skarby , szafka bije wszystko na głowę , ale ten budzik , ten na pierwszym planie klasa :)))) , mseczki też mam takie hihihi i też z targu :) buziaki

    ReplyDelete
  26. Szafka cudowna, takiej jeszcze nie widziałam
    Piękne aparaty fotograficzne same perełki.
    Czy tabliczki będzie można kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jagus, wstawilam je tutaj:

      http://syllovesshabby.blogspot.de/p/sklepik-dla-was.html#h=635-1332764024806

      Pozdrawiam cieplusio!:-)))

      Delete
  27. Cudne znaleziska. Ja sobie obiecałam, że przez jakiś czas nic ze staroci do domu nie przytargam. Tka terapia i odgruzowywanie. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  28. Sylk kochana, skarby nad skarbami, ja od rana czekam, wypatruje w sklepiku zegarkow!
    (Aaaaa!!! Gdzie one sa, gdzie one, ktos juz kupuil?A aaaa... ;o) )

    Buziaki moja droga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Linkus juz je powoli wstawiam tutaj:-)

      http://de.dawanda.com/shop/shabby-chic-by-s-gervais

      Interesuje Cie jakis konkretny kolor????? Buzka

      Delete
  29. No to się obkupiłaś jednym słowem , piękne rzeczy nabyłaś , aparaty ...mmm , a te szyldziki/tabliczki słodziachne , zegarki niespiesznie odmierzają czas...

    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  30. Witaj :) Też bym była happy po takim polowaniu! Koniecznie szafeczkę pokaż! Miłego dnia!!

    ReplyDelete
  31. Liebe Syl ,
    ich beneide dch um deine Schätze , ♥
    Ich wünsche dir einen feinen Wochenanfang ,
    mach es gut & hab es fein ,
    Christine

    ReplyDelete
  32. Huhu Syl,

    na das klingt doch nach einem super schönen Wochenende. Und die Schätze die du mit nach Hause gebracht hast toppen es noch :)

    Wünsche dir einen guten Start in diese Woche :)
    LG Amarilia

    ReplyDelete
  33. Zwariuje..Ty to chyba w czepku urodzona jesteś..Bo nie dość, że piękne przedmioty wpadają ci w łapki to jeszcze w takiej ilości. Kochana nie za dużo tego szcześcią? oj Ty to grzeczna dziewczynka jesteś, że tak cię los obdarowuje;-))))))caluje mocno i zaraz pisze @

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi:-))) ale swoje musze wychodzic Slonko na tych targach wierz mi:-))) az cos wynajde:-))
      ZNALAZLAM PARASOLKE!!!:-)))*** ale to na maila:-)))

      Delete
  34. Syl, ale CUDA!!! Ta szafeczka - och ja już ją widze jako mini-szklarenkę:) Miseczki i tabliczki i budziki - wszystko bym przygarnęła chętnie - masz talent do odnajdywania takich cudeniek, nie powiem!!!

    ReplyDelete
  35. JAK JA CI ZAZDROSZCZĘ TYCH ŁUPÓW,,,,,POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  36. Wędruję sobie od strony do strony, do Ciebie trafiłam od Jaszki. I... jakże rozumiem ekscytację tymi zakupami - mam też za sobą wizytę na pchlim targu, ale do takich łakoci to nie mam oka :) ps. czy dobrze rozumiem z podpisu, że urzędujesz gdzie w (okolicach) Lubeck? Bardzo miło wspominam to miasto z okresu studenckich prac wakacyjnych u okolicznych rolników :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej nie niestety jestem na Bavarii w okolicach Monachium:-))) bardzo sie ciesze, ze do mnie trafilas! A co do lowow... przy okazji zajechalam pare obcasow.. sa calkiem do wymiany;-))) Pozdrawiam cieplusio!

      Oh ja tez w czasach studenckich przepracowalam wszystkie wakacje!:-)

      Delete
  37. Kochana cudne B&W i to doslownie, w aparatch jestem zakochana i te szyldziki, piekne i jak nowe!
    Ja w ten week odpuscilam sobie flohmarkt ale musze za tydzien runde zrobic :) Bo u mnie jest tego pelno.sciskam :*

    ReplyDelete
  38. Syl upolowac takie aparaty to prawdziwy cud, sa nadzwyczajne. Zreszta wszystko co tu dzis pokazujesz podoba mi sie:)
    usciski

    ReplyDelete
  39. Hi Syl!
    Ich sag nur: HAMMER deine Errungenschaften! H A M M E R !!!!! Du musst der glücklichste Mensch auf diesem Planeten sein!
    Liebe Grüße
    Bianca

    ReplyDelete
  40. pokaż koniecznie kiedys cala kolekcję aparatów:)ciekawi mnie ta szafka, jakie bylo jej zastosowanie?ze na klucz i wogole, podziwiac prze szklo ale nie dotykac?czyżby alkohole?czy wystawka na biżu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokaze:-)) Agatko ja tez nie wiem mysle, ze bizu? bo ma tez taka chudziutka szufladke moze na pierscionki?? hmmm :-))

      Delete
  41. Nawet nie wiesz jak ja lubię Twoje zdjęcia:)

    ReplyDelete
  42. w starym stylu :) zdjęcia pełne uroku :)

    ReplyDelete
  43. A to gdzie te targi staroci są? W Sezamowym skarbcu, czy jak? Normalnie mega!!! Zwłaszcza zegarki, które normalnie są niesamowite!
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  44. Ale cudeńka!! Aaa nie wiem co najlepsze!! Te tabliczki! I te aparaty!!
    No ja też chcę :)

    ReplyDelete
  45. Widzę, że ze starymi analogami to takie małe pospolite ruszenie - ja też wygrzebałam moje i mam zamiar je przywrócić do życia - świetnie, że się do nich wraca, nawet wczoraj na targach staroci widziałam ich mnóstwo:) Śliczne te etykietki z numerakami - emaliowane?

    pozdrawiam,
    Marta

    ReplyDelete
  46. Hallo Sly, na klar, da bin ich zu spät für den Giveaway...(Ärgern) aber ich bin schon ziemlich froh, dass ich dich erstmal gefunden habe!So ein schöner Blog und so schöne Photos!! Verbeugung!!
    Bis bald..Claudia

    ReplyDelete
  47. Hallihallo, ich nochmal,habe deinen Namen falschgeschrieben...Wie peinlich ist das denn!!!
    I´m so sorry (Schämen)...kommt nicht wieder vor..Also, Syl, bis zum nächsten mal..
    claudia

    ReplyDelete
  48. Wszystkie zakupy cudowne, ale tych tabliczek, to Ci zazdroszczę najbardziej...

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.