29 March 2012

Reaching for the stars...

...ja wieso denn nicht...
*
... no czemu nie...
:-)))

100% handmade:-)

Ich habe nach den Sternen gegriffen und bin ganz glücklich darüber:-)
Mein Lieblingsstil... USA + destroyed look, yayayayy!

Wisst Ihr eigentlich schon... nach den Projekten Vogelkäfige und Peacezeichen wollten wir mehr und haben entschieden unsere eine Säge zu kaufen, jetzt steht dieses Teil stolz im Keller:-)
Zuerst warens Vierecke, dann Kreise, dann Herzchen:-) und jetzt die Sterne:-)
Ich darf die Säge natürlich nicht anfassen! Bryan meint ich hätte mir glatt gleich alle Finger abgeschnitten!
Wie kann er sowas behaupten?? ;-)

*

Ja siegnelam po gwiazdy i taak jestem happy...
Moj ulubiny styl... USA+destroyed look, yayyayy!

Kochana AL prosze nie patrz na wszystkie niedoskonalosci!! Ty jestes mistrzynia my tylko bawimy sie w takie drobiazgi i nie dorownamy Twoim zdolnosciom wiec prosze przymknij oko!!:-)))))

Wiecie, ze od jakiegos czasu mamy wyrzynarke... po projektach klateczki i znaki Peace postanowilismy bawic sie w wycinanie sami no i tworzymy.. najpierw byly kwadraciki, potem koleczka, potem serduszka a teraz gwiazdy:-))Bryan oczywiscie zabronil mi dotykac tego cudownego urzadzenia twierdzac, ze z pewnoscia zaraz poucinam sobie wszystkie palce!
Jak on tak moze???;-))


*
Lieben Dank an Magda http://tworzymyinaczej-pl.blogspot.de/, Dori http://breevintage-cottage.blogspot.de/ und Ika Wedrowanie moje für manche Tipps!:-))

Slicznie dziekuje Magdzi http://tworzymyinaczej-pl.blogspot.de/, Dori http://breevintage-cottage.blogspot.de/ i Ika Wedrowanie moje za przrozne techniczne wskazowki!:-))


Mädels wir haben heute ein Termin  bei der Bank.. ich gehe mich jetzt fertig machen bleeeeh ich mag solche Termine gar net!!! Druckt uns bitte die Daumen!!
LLLG 

*
Kobitki ja juz lece, mamy pozniej termin w banku... bleeehh jak ja takich terminow nie lubie!
Trzymajcie za nas kciuki!
Buzka!

XOXOXO

Syl

71 comments

  1. hihihihihi nie jesteś osamotniona w temacie banków :D no kochana jak Bryan tak pięknie te kształty wycina to nim się obejrzymy będzie już inne, trudniejsze robić.
    Pewnie nastanie moda na wyrzynarki patrząc jakie fajne rzeczy można samemu zrobić. Ja sama się na taką grzeję,ale ja to już na pewno nie tylko palec sobie utnę :D
    Gwiazdeczki śliczne i cały czas sobie do nich wzdycham.
    buziaki

    ReplyDelete
  2. Liebste Syl,
    tolle Bilder!!!
    Ich darf Sägen und sowas auch nicht anfassen, sagt mein Mann!!!;)))
    Übrigens, es hat geklappt, der Post steht!!! Hab die Bilder nicht bei Blogger sondern direkt bei Picasa hochgeladen, das ging dann...
    Hab einen schönen Abend, vielleicht sehen wir uns noch beiFB,
    Dein Barbarchen;)

    ReplyDelete
  3. tolle bilder, gefällt mir voll :))
    viel glück auf der bank ;)
    liebe grüße, svenja

    ReplyDelete
  4. Perfect !
    kolejna śliczna praca. A te gwiazdeczki ... :)) Lepsze niż na niebie :D
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. Wcale nie jestem taka dobra :) jak widać ..

    Jak będę się w stylu lexinghton urządzała to bezwarunkowo chce takie gadżety!

    ReplyDelete
  6. Huhu Syl,

    die Sterne sehen toll aus.
    Drück die Daumen für euren Bankbesuch.

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl,
    die Sterne sind ja supertoll geworden, gefallen mir richtig gut. Bei der Bank wünsche ich dir viel Glück und drücke dir meine 2 Daumen (dann brauch ich ja auch nichts machen, geht ja nicht mit gedrückten Daumen).
    Deinen Stoffsticker habe ich auch schon verarbeitet, ließ sich sehr gut machen.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    ReplyDelete
  8. Ahhh so eine Säge ist auch mein Traum...also eigentlich habe ich so eine, aber die musste ich bei meiner Familie lassen, weil ich hier gar keinen Ort habe zum rumsägen ;-) Naja und zum Sägen 1000 km fahren? Da bestaune ich dann doch lieber deine wunderschönen Sterne, die gefallen mir richtig gut. Ich mag Sterne ja, das wusstest du sicher schon :D

    So, jetzt werde ich mal deine süssen Osterhasen nachnähen, das wollte ich schon vor ein paar Tagen...aber die Sonne draußen hat mich abgehalten.

    Liebste Grüße
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  9. Stars & Stripes - yay!!
    Deine Sterne sind Dir und Bryan super gut gelungen. Toll!!!
    Ich hätte aber ein bisschen Angst vor der Stichsäge... ;-)
    Alles wird gut :)
    Liebste Grüße,
    Duni

    ReplyDelete
  10. wow! a jak cudownie naniesiona ta grafika!

    ReplyDelete
  11. Miśku! te gwiazdy są RE-WE-LA-CYJ-NE!!!!
    sama nie umiałabym wybrać ładniejszej :)
    a grafika!!?? mniodzio! piękny transfer :))
    buźka!

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,

    ich hoffe alles ist gut gegangen bei Eurem Termin.

    Die Sachen sehen toll aus, Du bist eine Künstlerin.

    Alles Liebe
    Mimi

    ReplyDelete
  13. Teraz lepiej widać ich rozmiar. No, to są mega stars:)
    Powodzenia w banku!

    ReplyDelete
  14. Hi Syl,
    die Sterne sind der absolute Knaller! Wunderschön!
    Ich hoffe, der Termin bei der Bank ist positiv verlaufen! Habt ihr die Bank ausgeraubt?! :-)
    Liebe Grüße
    Bianca

    ReplyDelete
  15. Perfekt!!!! Tolle Sterne!!
    LG
    Tinka

    ReplyDelete
  16. Liebe Syl,
    sehr schön die Sterne, ich hoffe der Termin bei der Bank ist gut verlaufen, ist ja nicht wirklich was tolles so ein Banktermin (außer man heißt Dagobert!).
    Alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  17. Niezła gwiazdka;) a nawet dwie :)

    ReplyDelete
  18. Die Sterne sind der absolute Knaller

    GLG Ilka

    ReplyDelete
  19. Natürlich drücke auch ich dir die Daumen - obwohl die Banken wahrscheinlich schon zu sind. Hoffe der Termin ist gut gewesen.
    Habt ihr etwas größeres vor?!
    Würde mich sehr für euch freuen.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  20. Nie pędź tak! GWIAZDO ty moja ;) bank poczeka (albo i nie...)
    Wycinajcie i malujcie jak najwięcej, bo piękne rzeczy tworzycie!!!

    ReplyDelete
  21. Jesteś bardzo skromna, gwiazdy wyszły piękne i te przetarcia, mmmm....
    pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  22. Syl gwiazdko Ty nasza, te drewniane wyszly naprawde super, a pomalowalas je WOW! bardzo mi sie podoba.
    I tkaninki z czerwonymi pasami-miodzio;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Super te twoje gwiazdy :) takie amerykańskie ;)

    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  24. Hallo Du liebe!
    Die Sterne sind unglaublich toll geworden, ich bin ganz begeistert.
    Zudem sind sie echt das ideale Geschenk für meine Freundin - und besser als jeder Blumenstrauß!
    Ich freu mich schon drauf und Du bleib bloss weiterhin so kreativ!
    Ganz, ganz liebe Grüße
    Gabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa die Florida-Grafik habe ich bereits gefunden yay!!!:-)))

      Delete
  25. Za Atena powtorze - Syl gwiazdko Nasza :) Wyszlo cudownie, te przetracia - jestem w nich zakochana!
    a to wierszyk dla Ciebie ;)

    "Ukradłam niewielką gwiazdkę,
    nikt pewnie nie zauważy,
    w dzień jestem taka zajęta,
    w nocy mam czas, aby marzyć.
    Rozświetla mi moje wnętrze,
    ogrzewa to co zmarznięte,
    czasem zabiera mnie w podróż,
    w miejsca niezwykłe i święte......"

    sciskam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejuniu Dori az mi sie Pipi w oczach zebralo taki slodki ten wierszyk!:-)*

      Delete
  26. "Pipi" hihih dobre - musze zapamietac hiihi

    ReplyDelete
  27. Wow! Rewelacyjne te gwiazdy i jeszcze sami je stworzyliście - czad! A ja myślałam, że są kupione... Podziwiam :-)

    ReplyDelete
  28. Syl kochana! Jak patrzę na te zdjęcia to jestem pełna podziwu. Ten styl pasuje do Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    ReplyDelete
  29. Mnie się bardzo podobają, naprawdę:)

    ReplyDelete
  30. Hej meine Süße,
    die Sterne sind der WAHNSINN!!!! Hör brav auf Deinen Mann, damit alle Finger heil bleiben :-))
    Ich hoffe, der Termin bei der Bank ist gut verlaufen!!!
    Drück Dich :-*
    Alles Liebe
    Domi

    ReplyDelete
  31. na szczęście nie muszę mieć nic wspólnego z bankami....i mi się marzy wyrzynarka:))-piękne te gwiazdki-zdolny ten Twój stolarz:))))

    ReplyDelete
  32. Cudnie , naprawdę nie widać żadnych nie doskonałości , zgrany z Was team :)))) buziaki

    ReplyDelete
  33. Ty mi zostaw ta säge!!!! Jezusiczku! Az mnie taki dreszcz przechodzi... :) Ale jak dostaniesz pare wskazuwek od B. no to pewnie bedziesz pewniejsza.
    Gwiadki super wyszly i bardzo mi sie wszystko podoba! Swietne foty!

    Sciskam

    Dagi

    ReplyDelete
  34. piękne gwiazdy,wycięte super i zdobienie rewelacyjne.
    jak zwykle podobają mi się aranżacje zdjęć,cudowne

    ReplyDelete
  35. Gwiazdy wyszły rewelacyjnie. Ja tez ostatnio mam na nie ochote. mam juz swoje na podłodze i trzy na scianie. Pewnie pojawią sie i nastepne.

    ReplyDelete
  36. Bosz, jaki piękny blog! Oczu nie mogę oderwać, a muszę lecieć do ZUSu. Zaczarowałaś mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje slicznie i witam u mnie!:-)

      Delete
  37. Gwiazdy są boskie! No nie mów, że Ty to ręcznie malowałaś??? Zdolniacha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Costy Sowko to normalne decou!:-))))

      Delete
  38. Wow, die Sterne sind der Hammer! So extrem cool!!! Und die habt ihr selbst gemacht?! Wie hast du das mit der Farbe gemacht? Sind das Stempel?

    Drück euch die Daumen für euern Banktermin!

    Liebste Grüße,
    Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liebe Hanna, es ist Serviettentechnik:-))) Kennst Du das?? Liebe Grüße für die Komplimente:-))) LLG

      Syl

      Delete
    2. Aaah, suuuper Idee!!!! Ja, das kenn ich! Danke für die Antwort! :)

      Wunderschönen Urlaub und ganz tolle Ostern euch!

      Liebste Grüße,
      Hanna

      Delete
  39. Ach meine liebe Syl,
    was hab ich hier bei dir alles verpasst! Soo viele schöne Sachen hast du gemacht und gepostet! Eins schöner als das andere! Deine Bilder sind wie immer zum Träumen!
    Wünsch dir ein schönes Wochenende!
    Gglg Tini♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Tinilein!!:-)) Schön dass Du wieder da bist:-))

      Delete
  40. Syl, aaaaaa!!!! to jest CUDOWNE!!!! Powiedz mi kochana jak zrobiłaś tę amerykanską flagę na gwiazdce? Moja nastoletnia chrześnica ma za tydzień urodziny, kupiłam jej amerykańską patchworkowa narzutę na lóżko i chetnie dodałabym taki drobiazg...GENIALNE!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu to normlane decou! czyli wydruk, papier i klej i cheja!!!:-))) Dziekuje slicznie za komplement!

      Delete
    2. Dziękuję Kochana - w takim razie "wyguglam" sobie jakieś fajne "hamerykanskie" flagi i bedę działać:)

      Delete
  41. Super gwiazdki, Syl -genialnie je pomalowałaś:)
    Do wyrzynarki trzeba ostrożnie, to się palców nie straci :)
    ..wiem coś o tym :)
    Piękne są zdjęcia na Twoim blogu- uwielbiam :) !
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  42. Hallo Sylvia ,
    Deine Sterne sind einfach nur wow .
    Überlasse ruhig dem starken Geschlecht die Säge , du bist dafür für die Formenauswahl & das Design zuständig :)))
    das ist übrigens mein 5. Versuch bei dir zu kommentieren - wenn nicht jetzt - dann gebe ich auf !!! falls es aber klappt ---- wünsche ich dir ein wunderschönes Wochenende & hoffe der Termin war zu eurer Zufriedenheit .
    Liebe Grüße ,
    Christine

    ReplyDelete
  43. Hallo liebe Syl,
    was für tolle Sterne!!! Wir haben vor 2 Jahren mal Herzen gesägt und sie mit der Dänischen Fahne bemahlt. Müsste ich eigentlich mal wieder machen.......
    Arbeitet Ihr mit der Stich- oder Dekupiersäge? Respekt habe ich vor beiden :o), aber meistens muss ich selber ran.
    Ich wünsche Euch ein wunderschönes Wochenende, ganz liebe Grüße auch an Bryan und macht es Euch schön.
    ♥ Iris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gwiazdki wyszły fantastycznie :) Jak ja lubię Twoje zdjęcia, są super :)
      Pozdrawiam ciepło :)
      Ps. przepraszam, że w odpowiedziach, ale inaczej nie mogę komentować :(

      Delete
  44. "Stany stany, fajowa jazda"..T-love chyba?!? Do końca dzisiejszego dnia będę śpiewać :) A jeansowy "łapak" mega po prostu!! aranżacje świetne- jak zawsze zresztą... Ściskam.

    ReplyDelete
  45. Syl stajesz się nową Al :) :) super te gwiazdki, zazdroszczę wyrzynarki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana foxy... to tylko kilka gwiazdek:-) Al to Al jest mistrzynia w swoim fachu, my dodajemy tylko kilka motywow pasujacych do naszego sklepu i stylu naszych vintagowych mebelkow :-) tak jak juz wczesniej PEACE znaki itd. Dziekuje slicznie za komplemet!!!:-))

      Delete
  46. Wow, die Sterne sind der HAMMER!

    Liebste Grüsse,
    Renaade

    ReplyDelete
  47. O tak, wyrzynarka dobra rzecz !
    Gwiazdki wyszły super !
    Pozdrawiam ,
    Maedlein ♥

    ReplyDelete
  48. Hi Syl!
    Oh ja, Liebe, ich mag deine Schwester werden! Deine große Schwester, du bist doch sicherlich noch so´n junges Küken! :-)
    Danke für deinen Kommentar! Ja, mein Mann ist ein Schatz, gell?! Über seine Geschenke freue ich mich immer immens, aber zur Zeit traue ich mich nicht, seine geschenkten Pflegeprodukte zu benutzen. Gerade im Gesicht. Du benutzt Bebe? Ich creme mich 100 Mal am Tag mit Linola Fett ein. :-) Aber nächsten Donnerstag habe ich einen Termin in der Hautklinik. Darauf setze ich große Hoffnung!
    Hab noch ein schönes Wochenende, Schwesterchen!
    Liebe Grüße
    Bianca

    ReplyDelete
  49. Syl! Super efekt osiągnęłaś na tych gwiazdkach. Piłka basebolowa i gwiazdy - 100% american style :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  50. Rewelacyjne!! uwielbiam ten amerykański styl :) a w Twoim wykonaniu jest świetny!

    ReplyDelete
  51. Syl, wyszło super i jak to wszystko pasuje do Ciebie!
    buziaki!

    ReplyDelete
  52. Super! Gwiazdy pełna profeska :-). Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  53. Twój blog wskakuje na jedno z pierwszych miejsc moich ulubionych blogów.. :) kolroy w mieszkaniu masz takie jak ja.. stąd to uwielbienie :) bede zagladac regularnie i w wolnej chwili obejrzę wszystkie wpisy :) pozdrawiam Iza

    ReplyDelete
  54. Hab´ich da jetzt richtig gelesen?-Du hast die Sterne selbst gemacht?!
    Die sind der Hammer!!!-Super-super-super schön!!!!
    Ganz begeisterte Grüße
    Esther

    ReplyDelete
    Replies
    1. BOSKIE :-) Wszystko!
      Mój styl i moje kolory.
      Buziak marine :*

      Delete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.