19 April 2012

After, Before and a Princess


Urlaub hin oder her diese Woche bin ich noch fleißig!;-)
Urlop czy nie, caly tydzien jestem pracowita!;-)

Hallo meine lieben/ Czesc kochane!

So wie ich nach Schleifen dieses Schränkchen ausgeschaut habe kann ich mit einem Wort beschreiben: GRAU war ich oder eher CREMEweiß von oben bis unten;-) und der Keller auch.
Die Farbe war an manchen Stellen so locker dass sie bei jeder Berührung abblätterte, an den Seiten jedoch war sie noch ganz fest, Mensch war das viel Arbeit bei diesem kleinem Teil!

*

To jak wygladalam po szlifowaniu tej szafki opisze jednym slowem bylam SIWA! no moze kremowo-biala od gory do dolu;-) W niektorych miejscach farba odpadala przy nawet najlzejszym dotknieciu a na bokach szafki trzymala sie bardzo mocno, Jeju tyle roboty przy takim malenstwie a jaki balagan w piwnicy!

*

So ziemlich uralt und richtig shabby chic * Dieses tolle USA - Band ♥ ist von House Doctor!
*
Starusienka i baaardzo shabby chic * Ta swietna USA ♥ jest od House Doctor!
 ♥

Hier noch ein neues Baby für Schreibmaschinen-Lovers:-)) Diesmal eine Retro-Princess ist sie nicht süüüß! Heute Abend im Shop:-)
*
A tutaj kolejna maszyna do pisania, tym razem slodka, retro Princess, wieczorem w sklepiku:-)





Ah hier noch gaaaaanz wichtig ein BEFORE... ehrlich gesagt hätte die Farbe an alles Stellen so gut gehalten hätte ich das Schränkchen auch so im original Zustand gelassen:-)

Heute läuft GNTM, yayaaaaa!!!! Es gibt Eiscreme und warme Decke (die Allergien machen mich ziemlich zu schaffen!!!) 

Liebe liebe Grüße!!!

*

A tutaj jeszcze najwazniejsze zdjecie BEFORE, szczerze mowiac gdyby farba w niektorych miejscach sie nie sypala zostawilam bym ta szafke tak w oryginale i nic bym nie bielila, no ale coz trzeba bylo ja podratowac:-)

Dzisiaj wieczorem ogladam Top Model, jajajja uwielbiam wszystkie takie babskie showy, bedzie IceCreme i cieply kocyk (niezla mieszanka co?;-))) ale alergie mnie wykanczaja!!! trzeba sobie uprzyjemnic zycie;-)))

Sciskam!


Syl

77 comments

  1. i szafka i maszyna do pisania.. są cudne :) zazdraszczam ;)

    ReplyDelete
  2. przepiękne :) zazdroszczę zapału do takiej pracy :) wspaniały efekt końcowy :)

    ReplyDelete
  3. obłęd! zazdroszczę Ci dostępu do takich cudów! nie,zazdroszczę Ci dobrego oka do ich wyławianie i tego,ze widzisz ich potencjał!

    ReplyDelete
  4. Liebste Syl,
    fantastische Bilder! Das Schränkchen ist so süß!!! Auch der Hocker ist toll!
    Wie gesagt, ist nix mit GNTM...ich "muß" X-Men schauen....deshalb kann ich nochmal eine Blogrunde drehen;)))))
    Wahrscheinlich werde ich vor Aufregung gar nicht schlafen können...und vor´s Postauto springen...;)))) Ich bin sooooo aufgeregt!!!
    Hab einen schönen Abend und sei lieb gedrückt,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitte biette nicht springen!!! Hahah ich schaue GNTM für Dich mit:-))) Bussis

      Delete
  5. oj niezle sie narobilas, szafka byla naprawde zniszczona, a teraz prezentuje sie elegancko:-)
    Maszynka swietna, mam jedna i nie chce powiekszac kolekcji, ale zaloze sie, ze bardzo szybko ktos ja kupi od Ciebie, Kochana Syl.
    sciskam i milego wieczoru przed tv.
    B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Basiu, rowniez Tobie milego wieczorku:-)

      Delete
  6. Szafeczka cudna! Podoba mi się zarówno przed jak i po odnowie :) Świetne fotki! Maszyna powala!

    ReplyDelete
  7. Oj jak piekna wyszla! Az dwa razy musialam popatrzec. No a Princessa- hallellujaaaaa! Niezla! No a juz nic nie mowie o Blue...! Slodziak! Zeby Maggy to wiedziala---! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale by z nich byla para co:-)))) No a my widzisz na tydzien wyjezdzamy a ja sie martwie o Bluska! Moja przyjaciolka bedzie do niego codziennie przychodzila ale mimo to szkoda mi go, chyba sie zamartwie! Sciskam!

      Delete
  8. Ja podobnie spędzam urlpy:) Cudnie odnowiłaś szafkę, before też była niezła zwłaszcza spękania
    miłego odpoczynku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Marta! Kreatywny odpoczynek jest naj!:-))

      Delete
  9. szkoda, że farba sama odpadała, ale po Twojej interwencji też super wygląda :)


    ściskam
    Kasia

    ReplyDelete
  10. Zachwyciła mnie maszyna.. kurczę, ostatnio tyle rzeczy mi się podoba, ze chyba muszę (już po 4 miesiącach!!) zmienić mieszkanie na większe! Nie mam miejsca w domu, a ciągle coś znoszę ;))
    Ja też pod kocykiem, przed tv... ale oglądam mecz hihihi ;) Oczywiście kątem oka, bo nadrabiam blogowe zaległości.. w trakcie wsunęłam pół litra lodów pralinowych MNIAM!! ...a teraz taaaaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo zimno mi w zęby hahaha to chyba nadwrażliwość.. Mój P. mówi: Jak masz takie wrażliwe zęby, to nie jedz. Ok.. tylko jak nie jeść, kiedy mi tak smakuje ;)))
    Piękne robisz zdjęcia, mogę tu siedzieć godzinami :))
    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah Malinko.. no wlasnie jak nie jest jak taaak smakuja:-))) ah jakos sie przecierpi to zimno nie?:-)))) Milego wieczoru! AAa ja jem takie z caramelem i orzechami macadamia nieeeebo w gebie!!!

      Delete
    2. Hihihih ..no Pewnie, że się przecierpi! ;) Dziś mnie zaintrygowałaś tą drewnianą gwiazdą na Facebooku! Czekam!!! ;) Podobają mi się takie drewniane ozdoby.. i marzy mi się też konik Dala, najlepiej biały :)

      Delete
  11. Piękna szafeczka, przypomina mi moją stareńką jeszcze sprzed wojny

    ReplyDelete
  12. Jagus wiesz ona chyba jest sprzed wojny bo starusia taka, ze sie sypala doslownie w niektorych miejscach;-)

    ReplyDelete
  13. No kawał dobrej roboty odwaliłaś :) Też lubię takie wieczory, ale zadowalam się herbatką tym razem i bułeczką z jajkiem i szczypiorkiem i sałatą. Top model już widziałam, więc oglądam seriale. Dziś na tapecie będzie Magda Gessler ;)

    ReplyDelete
  14. oj ale mrównica - robotnica z Ciebie :)
    Ja właśnie dzisiaj jestem po całodniowej migrenie i czuje jak by mi w głowie granat wybuchł . Jutro bedzie lepiej to wiem. Dziaj u mnie nawet policja była .......z pączkami !!!!!!!
    ha ha ha głupiemu sie wszystko wybacza nawet to gdy policja do niego dzwoni i mówi, że przyjedzie porozmawiac a ona ( czyli głupia ja ) mówi, żeby świeże pączki po drodze kupili jak chcą kawy dostać ...... i przywieżli paczki :)
    mnie to powinni w sklepach po 5 zł po kawałku sprzedawać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Asica moja ulubienica jutro bedzie lepiej!!! Policja, paczki??? z Toba to zaawsze jakies jaja! Jakby Ciebie na kawalki w sklepie sprzedawali to bym wykupila wszystkie!!! i juz!:-)

      Delete
  15. Liebste Syl,
    ein Traum von einem Schrankerl, superschön und das letzte Foto ist wunderschön, weil da ist mein Liebling der Blue mit droben :-))).
    Alles Liebe von Tatjana und Busserln an euch beide

    ReplyDelete
  16. Liebe Syl,
    hach wieder ganz bezaubernd bei dir. Das Schränkchen hast du wirklich toooooooooooll gemacht. Die süße Schreibmaschine ist ein Traum. Aber meine liebe Syl ich finde ja alles so schön bei dir. Und hast du mal geguckt ob ich noch im Koffer Platz habe um mit in den Urlaub zu kommen?
    Jetzt wünsche ich dir einen erholsamen Abend auf dem Sofa.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudilein Du musst ja gar nicht in den Koffer meine liebe wir fahren mit dem Auto!!! und zwar Süßfrankreich:-))) Es ist also geeeenug Platz für Dich! Pack dann also Deine Koffer und wir nehmen dich sooooo gere mit!!:-)));-)))
      Oh der Abend ist schön und erholsam und die halbe Dose Häagen-Dazs Pralines&Cream ist halbleer!!! Mniam!!!
      Liebe liebe Grüße!!!

      Delete
    2. Ohhhhhh Südfrankreich ist sooooo schön. Das war mein erster Urlaub mit meinem Mann (damals Freund). Wir haben Bekannte bei Arles. Ich freue mich so für euch meine liebe Syl!
      Laaaange Umarmung un lieber Gruß!

      Delete
    3. OOo wir waren noch nieeee dort und freuen uns schon soooo!:-)))) Danke meine liebe!!!

      Delete
  17. efekt końcowy rewelacyjny!
    miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  18. Syl, kawał dobrej roboty! Gratuluję. Dobrze, że się za nią zabrałaś, bo wygląda teraz rasowo :)
    Przesyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii. Może przyda się w walce z alergią.

    Trzymaj się ciepło!
    Kasia

    ReplyDelete
  19. Hi Syl.
    So ein süßes Schränkchen, warst ja richtig fleißig. Hat sich aber mehr als gelohnt.
    Ich guck auch grad und die schocki ist leer ;-)
    Gggglg Sabine
    P.S.: schönen erholsamen Urlaub

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah, die gemeine Schoki die!! wo sie denn bloß immer verschwindet!?;-))))

      Delete
  20. wow ich bin verknallt syl :) die bilder sind sooo schön & die schreibmaschine ist der knaller.
    gucke auch grade gntm ;) zwar ohne eis aber auch mit decke.
    liiiiebe grüße!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enjoy!! und danke für die Komplimente:-))) Ciao Bella!

      Delete
  21. No dobra, przy takim AFTER, to niech BEFORE się schowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maszynę już chwaliłam ale wstążeczki jeszcze nie, więc chwalę - ale super!!!!!!!!!!!!!!!!! Czemu w UK nie ma tego doctora od housów? :( Najpierw ceramiczna deseczka nieosiągalna a teraz taka tasiemka....
    A cóż to za alergia? Niech idzie precz!

    ReplyDelete
  22. nieeee,,,no jak cudna ta maszyna:))))))))...moje marzenie:)))..szafeczka miodzio

    ReplyDelete
  23. Ich liebe deine Bilder!
    Liebe Gruesse
    Stefanie

    ReplyDelete
  24. O JAAAAAAAAAAAAAAAAAA jaka ona piekna before ...........

    ReplyDelete
  25. Ich bin sprachlos tolle Bilder und das
    Schränkchen ist einfach wunderschön geworden!!
    Herzlichstes,
    ELvira

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl....

    Deine Bilder sind so schön:))) Und das kleine Schränkchen... ist echt toll geworden. Südfrankreich... träum, da würde ich auch sooooooooo gerne mal wieder hin:))) Ich wünsche Dir einen erholsamen Urlaub..

    Sei lieb gegrüßt
    Sabine

    ReplyDelete
  27. Liebe Syl,
    das Schränkchen ist ja echt ein SHABBY-TRAUMSTÜCK geworden! Ich seh auch immer voller Staub aus;O)
    Habe erst kürzlich alte Balken an der Decke abgeschliffen! Ich zieh dann immer so einen tollen Anzug an & sehe aus wie so ein Astronaut mit Atemschutz & Brille;O)
    Aber Deine Arbeit hat sich wirklich gelohnt!
    Ich wünsche Dir einen schönen & erholsamen Urlaub und natürlich ein schönes Wochenende!
    Alles Liebe
    Janet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahah soo ein Anzug brauch ich doch auch! dann muss ich mich nicht mehr halb nacked aussziehen wenn ich aus dem Keller ins Wohnzimmer gehe;-))))))) sonst habe ich Angst dass ich alles auf meiner Kleidung klebt!:-))) LLLLG

      Syl

      Delete
  28. Świetny efekt ! Uwielbiam czytać Twoje posty, a zwłaszcza oglądać zrobione przez Ciebie zdjęcia, są zawsze bardzo ciekawie zrobione - masz talent !
    Maszyny do pisania uwielbiam, swój czarny egzemplarz przyciągnęłam od mojej babci, która popatrzyła na mnie trochę jak na wariatkę (po co komuś w dzisiejszych czasach taki klamot ?) Najfajniejsze jest, że ta maszyna jest w 100% sprawna, więc czasem do scrapbookingu co nieco na niej piszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, ze maszyna sprawna! dziekuje za komplementy!!!:-))) moja babcia pewnie tez by sie dziwila:-)))

      Delete
  29. Wunderschöne Bilder, liebe Syl!

    Viele liebe Grüße
    Sandra

    ReplyDelete
  30. Wow, szafka po jest fantastyczna, a maszyna pasuje na niej idealnie, moim zdaniem nie powinny byc rozdzielane! :)
    buziaki

    ReplyDelete
  31. Jak to mebelki z przeszłością potrafią nam chwile zajmować a my takie brudne i przeszczęśliwe przy tym jesteśmy! Hura, ale się narobiłam! ;))) Szafeczka cudna jest - oczu nie mogę od niej oderwać i już kombinuję skąd by taka przytargać! I maszyna boska! Zdjęcia robisz przepiękne - uzależniam się! Pozdrawiam ciepło, u mnie dziś słońce wychodzi - ale fajnie! - Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Dominiko za przemile slowa! Patrzylam wlasnie na Twoja piekna bizuterie chyba sie po urlopie po cos zlglosze:-)))

      Delete
  32. Syl szafka wyglada wspaniale , a wiesz ja też mam podobną i stoi staruszka ale gdzie nie gdzie odpadły kawałki drewna , trzeba by szpachlować szlifować , ale jak patrzę na to ile ty pracy włożyłaś tez mam ochotę wziąć się w garść i zrobić swoją , miłego urlopu Wam życzę a Blue jedzie z wami ? aj te alergie masakra wiem jakie to uporczywe tez właśnie to przerabiam , ściskam :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bierz sie za nia Olus!:-))) Blue zostaje w domku zajmie sie nim moja przyjaciolka:-))) Zycze poprawy i niech te alergie sie skoncza!

      Delete
  33. Byłam przekonana, że szafka będzie pastelowa. Taka też mi się bardzo podoba.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lillus bo wierz mi, ze miala byc pastelowa! ale jak tak zaczelam z tym bialym to pomyslalam sobie, zostawie ja taka:-))) Pozdrawiam!

      Delete
  34. Liebste Syl,
    ich staune immer wieder über deine Schätze und über die wunderschönen Bilder, die du zauberst!!
    Du hast wirklich ein Händchen dafür! Leider hab ich bei der mintfarbenen Schreibmaschine zu lange gezögert ;O)
    Das Schränken ist soo hübsch geworden auf eine ganz spezielle Art, eben Syl loves-art :O)
    Ich wünsch dir wunderschöne und erholsame Ferientage, die hast du dir verdient!
    ♥liebste Grüße,
    Tini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke denke meine liebe Tini, habe Dich schon vermisst! Hoffe Du postest auch bald:-))) Wenn ich mint sehe denke ich auch immer an Dich:-))))
      Liebe Grüße!!

      Delete
  35. Wunderschön! Ich mochte ihn schon vorher und jetzt ist er noch viel viel schöner geworden.

    Ich wünsche dir gute Besserung mit deinen Allergien und hoffe, dass es nicht schlimmer wird. Erhol dich gut in deinem Urlaub.

    Liebe Grüße
    mrs. mandel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Süße, danke Dir!!!:-)))

      Delete
  36. Same cudeńka w tym Twoim sklepiku :)
    Chyba w końcu się na coś skuszę :)
    Pozdrawiam i miłego wieczoru

    ReplyDelete
  37. Liebste Syl,
    hoffe daß der Allergieschub wieder nachläßt - du musst doch fit für den Urlaub sein.
    Oh wie schön - ich würde auch sofort fahren.
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  38. Cudnie Ci wyszła ta szafeczka:)Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  39. haaaalllo,
    ich hier auch nochmal :-)....
    ui die kleine kommode - so süss, besonders das herz :-))))....
    und nein, nicht doch syl.... du hast nicht wirklich ein USA Band gefunden???? es ist wuuunderschön und ich hoffe nun natürlich wie eine Irre, das sich das band an meinem - heute kommt es!!!! und nein, es liegt nicht zur abholung bei der post bis morgen - peace breit gemacht hat..... hat es,hat es..... :-))))..... oh mann, ich muss heim! uuunbedingt.
    drück dich, susa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha hmmmmmm... ich kann mich gar nicht errinern... hmmm hab ich das Band dran gemacht? hmmmm...??? ;-)))))))))))))))))))******* Vorsichtig fahren!!!!

      Delete
  40. Huhu,

    das sieht aber klasse aus, finde ich.
    GNTM schaue ich nicht mehr seit der dritten Staffel, aber ich hoffe es hat dir Spaß gemacht :)

    LG und ein schönes Wochenende.
    Amarilia

    ReplyDelete
  41. Uiiiiiiiiiiiiiiiiii meine Süsse.. wunderbare Bilder... und das Schränkchen ist zu süüüüüüüüsss.... und diese Schreibmaschine.. soooooooooowas von toll..
    Biiiiiiiiiiiiiitte sag deinem Mann wie sehr ich mich freue :o) ihr seid zu lieb :o)
    dicke Susibussis und gggggggggggggggggggggggggggggggggggglg Susi

    ReplyDelete
  42. Syl, jaka piękna ta szafka!!!!! no i te "hamerykanskie" dodatki - jak wisienki na torcie:)

    ReplyDelete
  43. Pieknie tu!
    Bede zagladac:)
    <3

    ReplyDelete
  44. Faktycznie szafka przed bieleniem wyglądała bardzo ładnie, ale skoro farba się sypała, to nie miałaś wyjścia. Teraz tylko zyskała styl i szyk :)
    Pozdawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  45. hm, nie teraz szafeczka ładniejsza :) przedtem była fajna ale za kremowa czy zżółknięta miejscami :) uwielbiam takie szafeczki i najchętniej kupiłabym sobie taką choć jedną też - tylko miejsca chyba już brak :)

    ReplyDelete
  46. na du,
    hoffe ihr habt gerade viel sonnigen spass :-).
    hab ich gerade gefunden, und an dich denken müssen ;-): http://www.schoenhaberei.de/product_info.php?cPath=105_111&products_id=960
    lg susa.

    ReplyDelete
  47. So, da bin ich wieder ;-). Na zumindest heute. So schöne Sachen hast Du da wieder. Ein wunderschönes sonniges Wochenende und liebe Grüße - maks :-)

    ReplyDelete
  48. Huhu Syl!! Über Liebesbotschaft bin ich zu dir gekommen und diesen Blogpost musste ich einfach auf meinem Blog teilen. Vor allem das letzte Foto mit der Katze, ich LIEBE ES!!! Ich habe das Foto in meinem Post eingebaut, allerdings auch ganz viel auf dich verlinkt ... :) Ich hoffe, das ist so okay...

    Ich guck definitv öfter hier rein

    ♥ Debbie (Fräulein*Shafi)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.