15 April 2012

Green Vintage



Hi meeeeine lieben! Ich bin sooo froh das Ihr  mich so crazy;-) wie ich bin akzeptiert und sogar  meine "craziness" teilt!:-)))))
Das fühlt sich soooo gut an!
Damit Euch keine vintage Impressionen ausgehen und wenn Ihr Euch auch nach Frühling im Doppelpack mit Sonne sehnt habe ich haute ein paar saftig-grüne Schätzchen für Euch!!
Habt einen tollen Abend und einen guten Start in die neue Woche!


Czesc moje kochane! Taak sie ciesze, ze akceptujecie i dzielicie moje "wariactwo"!:-) Wasze slowa tak bardzo mnie ciesza! Dziekuje!
Zeby Wam przypadkiem nie zabraklo vintagowych impresji ;-) i jezeli tak jak ja tesknicie za wiosna taka ze sloneczkiem a nie deszczem! przesylam Wam fotki pokazujace soczysto-zielone skarby!!
Milego wieczoru i dobrego startu w nowy tydzien!










Nur noch 1 Woche bis zum URLAUB!! yayyyy!

Jeszcze tylko 1 tydzien do URLOPU!! yayyyy!

XOXO

Syl

46 comments

  1. Liebe Syl...
    was für tolle "grüne" Schätze zeigst Du uns, aber die "weiße" Schätze sind genau soooo schön. Sie alle gefallen mir super gut. ;o)
    Hab noch einen schönen Sonntagabend.
    Viele liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  2. Grün gehört ja zu meinen absoluten Lieblingsfarben.
    Und Deine grünen Schätze sind super schön.
    Ich wünsch Dir noch einen crazy Abend :-)
    GGGGLG Tanja

    ReplyDelete
  3. Vintage - Always :) zawsze i wszedzie :)
    Milego tygodnia

    ReplyDelete
  4. Super te zieloności :)
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  5. Liebste Syl,
    da hast Du ja wieder Hammerbilder gemacht, so langsam gewöhne ich mich auch an Grün und finde es eine wunderbare vielseitige Farbe:-))))
    Dir noch einen schönen Abend und sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Deine Antje

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    die grüne Kiste ist ja ein echtes Schätzchen!
    Danke nochmal für die schönen Schildchen!!
    Einen schönen Sonntag & alles Liebe
    Janet

    ReplyDelete
  7. Cudna ta odrapana skrzyneczka, po prostu cudna! Jak oglądam Twojego bloga to mam ochotę się wybrac na łowy, tylko nie wiem dokąd :(

    ReplyDelete
  8. Liebe Syl,
    das grüne Kistchen sieht bezaubernd aus, sehr schön :-)
    Hab einen schönen Abend,
    Liebe Gruesse
    Stefanie

    ReplyDelete
  9. Hallo Du liebe!
    Da hast Du aber wieder schöne Dinge gefunden. Die Farbe grün macht dann wieder richtig Lust auf den Frühling - wenn doch nur die Sonne wieder scheinen würde.... aber das kommt schon ;-)
    Deine Bilder sind natürlich wie immer der Hammer!
    Bis bald du liebe
    Ganz, ganz liebe Grüße schickt die
    Gabi

    ReplyDelete
  10. Śliczne zieloności! Musze zapolować na miseczki w takim kształcie...Buziak. Ehhh ! jak ja uwielbiam do Cię zaglądać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też jestem zakochana w tych miseczkach.. i bardzo podoba mi się kubeczek.. i w ogóle jak zwykle podoba mi się tutaj wszystko! :)
      Buziak

      Delete
  11. W zielonym kolorze jest moja jedna z wielu ulubionych piosenek Andrzeja Zauchy, to tez jest taka staroć czy jak wolicie vintage piosenka :


    A w kominie szurum burum,
    a na polu wiatr do wtóru,
    a na chmurze bal do rana,
    a pogoda rozśpiewana.

    Zielono mi i spokojnie,
    zielono mi,
    bo dłonie masz jak konwalie.
    Noc pachnie nam
    jak ten młody las,
    popielatej pełen mgły,
    a w ciszy leśnej
    tylko ja i ty...

    A pogoda rozśpiewana,
    a na chmurze bal do rana,
    gada woda i sitowie,
    że my mamy się ku sobie.

    Zielono mi jak w niedzielę,
    najmilsza ma,
    dziękuję ci za tę zieleń.
    Zielono mi,
    bo ty, właśnie ty
    w noc i we dnie mi się śnisz
    i jesteś moją ciszą
    w czasie złym.

    Zielono mi, szmaragdowo,
    gdy twoja dłoń
    przy mojej śpi, niby owoc.
    Zielono mi,
    bo ty, właśnie ty
    w noc i we dnie mi się śnisz
    i jesteś moją ciszą
    w mieście złym.

    A pogoda rozśpiewana,
    a na chmurze bal do rana,
    gada woda i sitowie,
    że my mamy się ku sobie,
    gada woda i sitowie...

    ReplyDelete
  12. Meine liebe Syl,
    das sind aber superschöne grüne Schätze die du wieder gefunden hast. Die grüne Kiste ist ja ein Traum, aber du hast sie auch so toll arrangiert. Ich schaue so gern deine Fotos. Ich wünsche dir auch noch einen schönen Abend.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    ReplyDelete
  13. Wieder so toll in Szene gesetzt ! Das Grün ist zwar nicht so meine Farbe, aber es hat was. GLG Sabrina

    ReplyDelete
  14. yyyyy my 27 na majówkę ruszamy :)) i nawet już nie wiem ile to dni :P

    zielony futer jest super obdarty i bardzo mi się te miseczki podobają!

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl,
    Du bist ja fleißig heute!!!;))) Geht es Dir besser?
    Die dunkelgrüne Kiste ist ein Traum!!!!
    Hab einen schönen Abend und sei lieb gedrückt,
    Deine Barbara
    P.S Danke für Deinen lieben Kommentar

    ReplyDelete
  16. A ten kufer to po czesku coś chce nam powiedzieć? :)
    Oj urlop!!! Szkoda, że jeszcze tak daleko do mojego:(
    Jak Twoje gardło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysiu teraz akurat gardlo nie boli, nie wiem czy to sol z woda czy miod czy aspiryna?? nie mam pojecie ale bez bolu czuje sie jak nowonarodzona!!!! Buzka

      Delete
  17. Huhu,

    wunderschöne Fotos. Und der Countdown für den Urlaub läuft :)

    LG und einen schönen Sonntag Abend.
    Amarilia

    ReplyDelete
  18. Liebe Syl, wunderschöne Fotos. Bin begeistert!

    Alles Liebe, Katja

    ReplyDelete
  19. Wer von uns Bloggern ist denn nicht verrückt, bitte?! Ja, und deine Schätze sind wunderschön!
    Grüßle
    Ursel

    ReplyDelete
  20. Sylka, Ty zawsze taaaaakie Skarby pokazujesz :) Prześliczne. No i uwielbiam Twoje zdjęcia - klimatyczne jak zwykle. Buźki Kochana! :))

    ReplyDelete
  21. No szalona jesteś, takie cudeńka i tam i tu :)), paść można ze zazdrości i urlopik powiadasz ;)))
    no kochana tyle skarbów na raz, cudne miseczki!!!
    buziole wielkie!

    ReplyDelete
  22. Jak zwykle pokazujesz cuda, dostałam ostatnio starą skrzynię po gwoździach, wkrótce pokażę ją u siebie:) Ale zazdroszczę tego urlopu, ja muszę czekać do sierpnia:(

    ReplyDelete
  23. Jakie piękne przedmioty! i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  24. Syl, tylko Ty posiadasz taki dar łączenia, uwielbiam!

    ReplyDelete
  25. Ach Syl... Tak Ci dziekuje za twoje slowa!!! Ich freue mich so wahnsinng, sie erreichen immer direkt mein Herz...

    Was Deine Bilder betrifft... Ob in diesem Post oder in denen davor... Du hast ein unglaubliches Auge dafür!!!
    Ich fotografierte früher eigentlich ganz gerne, aber manchmal poste ich nur nicht weil ich keine Lust aufs Bilder machen habe :o(
    Das hat sich mit der Zeit so ergeben, liegt auch oft an dem Licht, es ist frustrierend wenn man kein vernünftiges Foto hinbekommt... Obwohl ich denke das das daran liegt, dass ich mich mit dem Fotografieren immer noch nicht genug beschäftigt habe. Mittlerweile fotografiere ich nix mehr in Automatik, immer nur mit manueller Einstellung und seit dem bekomme ich auch an trüben Tagen einigermassen belichtete Bilder... Doch die heutigen sind überbelichtet und doch hatte ich keine Lust sie noch mal zu machen, als sie erstmal auf dem Compi waren...seufz... Ich pinsel' halt lieber...hihi...

    Doch was ich eigentlich sagen wollte: DEINE BILDER SIND DER HAMMER!!!!!!!!!

    Die allerliebsten Grüße,
    Nelly

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)******* Dzieki Nelly, taki komplement od takiej Künstlerin ja TY??:-))) WOWOW skrzydel dostalam!!! Buzki! jaaajajajjajajajajaja

      Delete
  26. cudnie zielono :))) zdrówka doczytałam ze z gardłem nie tak :( buzioleeeee

    ReplyDelete
  27. Herrlich dein Grüner Post ♥
    Liebe Syl ich wünsche dir einen ganz besonders schönen Urlaub .
    Mah es gut & hab es fein ,
    Christine

    ReplyDelete
  28. Zielona skrzynia mnie zauroczyła :) Syl, Ty to masz w domu chyba jakś pokój życzeń, jak w Harrym Potterze, gdzie to wszystko upychasz, a jak potrzebujesz czegoś, to po prostu wchodzisz, mówisz i masz :) Bo ja nie widzę innego wytłumaczenia na to, gdzie to wszystko mieścisz... Bardzo dziękuję za przemiły komentarz i pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Petrus ja wiekszosc z nich sprzedaje one ida do mojego sklepiku:-)) gdyby bylo inaczej juz bysmy tu chyby pekli w szwach:-)))***

      Delete
  29. o rety jaka cudowna skrzynia!

    ReplyDelete
  30. zauberhaft liebe Syl :) ich wünsche Dir einen tollen Urlaub :*
    alice

    ReplyDelete
  31. Śliczne te zielenie.
    A przy okazji, miłego urlopu!

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,
    Hammer deine grünen Vintage-Schätze, super fotografiert.
    Fährst du am Sonntag nach PAF? wenn ja dann bitte anmailen, ich fahre sicher (ausser es regnet in Strömen) vielleicht bist du dann auch schon in Urlaub.
    Liebe Grüße von Tatjana und einen schönen Abend

    ReplyDelete
  33. Witaj !!!!Ty to masz szczęście do takich zakupów .Piękne skarby ,czytałam ,ze u Agi podobały Ci sie moje klamerki chętnie się podzielę .Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  34. Hallöchen Syl,
    deine Fotos tun mir sooo gut. Nach den vielen Regentagen sehne ich mich so sehr nach Sonne!! Was lese ich da noch? Urlaub? Wie schön! Ich freue mich für dich.
    Dann zähl schon mal die Tage :-))
    Liebe Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  35. Hallo Syl ich habe deine Mail bekommen und zerspringe schon fast vor Neugierde.
    Du fährst in den Urlaub - ich freue mich für dich. Bei uns dauert es bis zum nächsten Urlaub jetzt wieder.
    Aber wie heisst es doch so schön: Vorfreude ist die schönste Freude.
    Bis bald
    Jutta

    ReplyDelete
  36. Die Sachen sind ja echt zum neidisch werden ;)
    Lg Ronja

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam takie vintage przedmioty. Mój mąż mniej i zbytnio nie pozwala mi takich do domu znosić. Ja jestem zakochana w Twoich łyżeczkach i marzą mi się takie. Marzę też aby wybrać się kiedyś na targ staroci i upolować jakieś cudeńka bo jeszcze nigdy nie byłam. Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    ReplyDelete
  38. Piękne przedmioty, jak zawsze u ciebie. Mi się marzy turkusowa skrzynia, ale musi się chyba zdarzyć cud, bo na naszych "starociach" nic nie mogę odpowiedniego znaleźć.

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.