18 May 2012

Friends, CL by FB etc.


So So, Freunde... 
Sie könne schon "komisch;-)" sein, die häkeln ja Deckchen für die Katze (ujjj also eigentlich süße Gästehandtücher für mich;-))):-)*, hören am Mittwoch nachmittag bei Facebook dass es einem schlecht geht und rennen dann gleich zur Post um selbstgemachten Vanillezucker, wunderschöne Aromakerzen, Lieblingsbonbons zu verschicken um einen dann am Freitag zum Heulen zu bringen! Schon komisch oder??:-)
Machen sich Sorgen wie es einem so geht, bringen einen zum lachen und sind immer für den CL mit VZ bei FB zu haben:-)))))))! (CAFFE LATTE mit VANILLEZUCKER bei FACEBOOK);-)
Oh!! Ich sags Euch... unmöglich;-))))) Wer will schon soooolche Freunde??
Na ich!! 
Bin mir jetzt aber nicht sicher ob ich Euch verraten soll um welche wunderbare Person es sich hier handelt??? Na gut aber FINGER WEG! sie "gehört MIR";-)))*
BABSI ich HDL!!!!


Tak, tak, przyjaciele... 
Moga byc bardzo "dziwni";-)))) robia na drutach kocyki dla kota (hmmm tzn. slodkie reczniczki dla mnie;-), slysza w srode na Facebooku, ze mi zle, leca wieczorem na poczte zeby wyslas samemu zrobiony cukier waniliowy, piekne aromantyczne swiece i ulubione cukiery (kurka obiecalam sobie, ze ich nigdy nie kupie bo uzalezniaja!) zeby sprawic, ze w piatek przy otwieraniu paczki sie beczy! 
Martwia sie, wypytuja czy wszystko ok, doprowadzaja cie do smiechu i zawsze maja czas na CL  z CW na FB ;-))))))  (CAFFE LATTE z CUKREM WANILIOWYM na Facebooku;-)
Ah mowie Wam masakra;-))) Kto chce miec takich przyjaciol???;-))
No ja!!! Nie wiem czy Wam zdradzac o ktorej kochanej blogerce pisze... hmmm no dobra ale rece przy sobie "jest moja";-))
BABSI ja Cie tosiam!:-))))

Zucker mit Vanillegeschmack made by Barbarchen:-) * Die weiß gepunktete Bowl findet Ihr in Antjes Shop:-)
Zukier o smaku waniliowym made by Barbara:-) * miseczka w grochy ze sklepiku Antje:-)



Die bööösen Schokobons!!!;-)))) * te zlosliwe cukiery co sprawiaja, ze jak juz zaczne to nie moge przestac ich jesc!!!!;-)))


Aweee!!!!:-) 



 ♥



So jetzt  noch mal ein dicker Schmatzer an mein Barbarchen! 
&
 Lieeebe Grüße auch an Agusia&Hanusia, Magda, Ika und Al meine weiteren FB, SKYPE und googlemail Kaffee-Mädels:-) 
Join unsere kleine Kaffee Gruppe auf FB, wir warten auch Dich:-)))

Habt eine tolles Wochenende!!!:-)

*

Jeszcze raz wielki buziak dla Babsi!
&
Usciski tez dla moich innych kawowych kobitek:-) Agusia&Hanusia przez googlemail, Magda i Al przez FB i Ika przez Skypa:-)
Dolacz do naszej kawowej grupy na FB!!! Czekamy!

Milego weekendu!!!:-))

XOXO

Syl

47 comments

  1. Ooooohhhh, liebste Syl,
    jetzt heul ich erstmal ne Weile....Traumhafte Fotos und soooo liebe Worte!!!! Dank Dir sooooo much!!!!!!!
    HDsoooooL!!!!!
    Drück Dich,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  2. Syl, na Twoich zdjęciach jest zawsze taki niepowtarzalny klimat! Zazdroszczę Ci tylu dbających o Ciebie przyjaciół...
    pozdrawiam
    marta

    ReplyDelete
  3. Masz swój styl, Syl.... chciałam dodać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Martus!!!:-)***

      Delete
    2. Zgadzam się z Martą! Gdyby ktoś pokazał mi gdzieś Twoje zdjęcia bez podpisu.. same zdjęcia... Nie ma opcji bym nie poznała, że to Twoje! Są niepowtarzalne, nikt takich nie robi... "Masz swój styl" cytuję za Martą! Cudowny styl :)
      Latte z cukrem waniliowym? Hmmm wygląda na to, że jeszcze wiele mnie w życiu zaskoczy hihihi ;) Muszę zacząć chyba przesiadywać na Fb ;)
      Buziaczki

      P.S. Zazdroszczę Ci takich przyjaciół.. mnie nikt nie wysyła Schoko Bons choć je uwielbiam przez ogromne UUUUUUUUUUU!!! ;)

      Delete
    3. Jejku Malinko az mi ciarki przeszly!!! Z przyjemnoscia posle Ci Schoko Bons!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    4. Hahahaahahahaa ;) No coooooo Ty ;) Dziś pozazdrościłam i kupiłam sobie sama :) hihihihi

      Delete
  4. Hallo Syl, Deine Bilder sind so schön frisch und leicht. Ich könnte immer wieder hinsehen! Ganz liebe Grüße Mina (Bloggerin seit gestern!!!)

    ReplyDelete
  5. Liebe Syl,
    schöner wie du kann man jemanden gar nicht DANKE sagen. Hach, das geht richtig ans Herz. Und wie ich lese hat sich Barbara sehr darüber gefreut. Da hat sie dir aber auch wunderschöne Sachen geschickt. Traumhaft hast du alles wieder fotografiert.
    Ich wünsche dir einen schönen Abend und ein tolles Wochenende.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    PS: Freunde sind wirklich unbezahlbar! (stimmt, auch wenn es abgegriffen klingt)

    ReplyDelete
  6. Droga Syl, chyba zacznę zaglądać częściej na Facebooka bo do tej pory byłam tam bardzo okazjonalnym gościem a tam proszę : CAFFE LATTE(moje ukochane) Z CUKREM WANILIOWYM!!
    W takim razie i ja dołączam się do podnoszących na duchu uścisków.
    Buziaki z Krakowa
    Joasia
    Ps. jak zwykle cudowne zdjęcia

    ReplyDelete
  7. No nie ma to jak przyjaciele , oni są niezastąpieni! :) wiedzą kiedy i co i jak :D
    buziaki
    pozdrówka
    Ag

    ReplyDelete
  8. Huhu,

    ein Kaffeekränzchen über FB? Auch nicht schlecht, auf was für Ideen ihr immer kommt :)

    LG Amarilia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi wir wohnen halt allle zu weit weg von einender da ist FB dazu SUPI:-))))*

      Delete
  9. szalone kobiety :p
    a dla mnie piękne foty na Twoim blogu, i tez jestem happy :p

    ReplyDelete
  10. od kawy jestem uzalezniona.. ale nie od jej działania a od smaku.. jedną mam ulubioną ... i koniecznie z włoskiego ekspresika na gaz.. z odrobina mleka i brązowego cukru... mniam... :D

    ReplyDelete
  11. Warto mieć takich przyjaciół, to wielki skarb :)

    ReplyDelete
  12. Wunderbare Bilder! Liebe Grüße und ein tolles Wochenende! Carmen

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. W poniedzialek Slonko? jutro w drodze:-)))***

      Delete
  14. Ale fajny wpis, a przyjaciółki do pozazdroszczenia:)

    ReplyDelete
  15. was ein toller eintrag :D wie süß :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babsi und ich bedanken uns:-) liebe Svenja!!!

      Delete
  16. Szalona dziewczyno ty jedna!!! :)
    Sciskam Cie! Jestes tylko JEDNA!

    :*

    Dagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jezzunieniu!!!! zwariuje chyba!!:-)*******

      Delete
  17. Kobieto Ty jesteś jednak niesamowita i jedyna w swoim rodzaju!!!:)))
    Uwielbiam Cię!
    Ściskamy Cię cieplusio:)))

    ReplyDelete
  18. o żesz , ostatnio i ja popełniłam takowe ręczniczki !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale tak wredna byłam, że Ci ich nie wysłałam :) o ja jaszczurka jedna !!!!!!! na FB mnie nie ma więc nic o smutkach nie wiedziałam , chyba ciut prawdy w tym jest, że jak nie ma Cie na FB to jesteś zimny trup :D ale skusić się nie dam , ostatnio juz tak dużo przed kompem siedzę, że chyba mi palce do klawiatury przyrosną a głupio by bylo z przyrosnięta klawiatura latać i z pecetme na barkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah Joasku kochany:-)) no my sie tak czasem na kawe wirtualna spotykamy no bo jak inaczej jak takie odleglosci:-) A ja juz tyle od Ciebie dostalam, ze sie za te reczniczki nie pogniewam! :-))))) no i fakt kobitka z klawiaturem u palco nieee!!!!!:-)***

      Delete
  19. Pozdrawiam wszystkie psiapsiółki, jak będę miała konto na FC z pewnością dołączę, i jeszcze dobę muszę wydłużyć o jakieś drugie 24h:) Fajnie te delikatne czerwoności wyglądają w Twojej bieli
    uściski
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matus czekamy na Ciebie! chwilke na kawe moze znajdziesz:-))

      Delete
  20. Liebste Syl,
    tolle Bilder und die vom Blue wie immer meine Lieblingsfotos, er ist einfach zu süß.
    Busserl für euch beide von Tatjana

    ReplyDelete
  21. Tacy przyjaciele to prawdziwy dar i skarb w sumie przez duże S...może i ja kiedyś zasłużę na takowego, oj chciałabym, chciała. A tymczasem przesyłam Tobie uściski i życzę wspaniałego weekendu.

    ReplyDelete
  22. Ja już dołączyłam i uwielbiam ten nasz wirtualny świat;)))
    Ale Ty piękne zdjęcia robisz;)))
    Ściskam;)

    ReplyDelete
  23. Hey Süsse,
    solche Freunde kann man sich wirklich wünschen!!!! Ich hoffe, Dir geht es heute wieder besser!!
    Superschöne Fotos hast Du wieder für uns geknippst!
    Ich wünsch Dir ein traumhaft schönes Wochenende!!
    Gaaaaaanz liebe Grüße
    Domi

    ReplyDelete
  24. ale piękne PREZENCIORY!! :) też chcę mieć takich przyjaciół :P naprawdę piękne te gadżety - takie drobiazgi potrafią nieźle poprawić humor! :) :) kawowa grupa - brzmi nieźle! Uśmiechy szerokie przesyłam - takie od ucha do ucha!! :) :)

    ReplyDelete
  25. Hallo Syl,
    schöne Sachen hast du da bekommen! Da geht´s einem bestimmt sicher gleich viel besser oder??

    LG Hanna

    ReplyDelete
  26. Syluś, a czemu Ci było smutno i źle??
    no nasze skypowe kawki uwielbiam,szkoda, że ostatnio tak ciężko się spotkać :/
    ten tydzień będzie masakryczny, jedynie środa wolna!
    do kawkowania ;)

    ReplyDelete
  27. Czasami nachodzi smuteczek i nie wiadomo dlaczego, przynajmniej ja tak mam ..
    Ale to mija,z Twoich zdjęć/jak zwykle pięknych / bije radość i nie widać smutku.
    Fajni są przyjaciele zarówno realni jak i na FB.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. Nic tylko pogratulować przyjaciół!! Jesteś szczęściarą... Niewielu ludzi tak ma :))
    Mam nadzieję, że już ci lepiej, nie zaważyłam Twojego smutku ostatnio, może coś przegapiłam, więc ściskam i przesyłam energię.

    Co do zdjęć, zgadzam się z dziewczynami, też poznałabym je bez odpisu, a jestem to niedługo :D
    Te zdjęcia to taki niedościgniony ideał... a i dzięki Tobie polubiłam kolor, tak, tak :)

    Ściskam!!

    ReplyDelete
  29. Ja się chyba trochę wepchałam na Wasze kawki, ale miło czasem z kimś po prostu porozmawiać :)
    A tacy przyjaciele, którzy prostymi gestami sprawiają radość to skarby!

    A Blue to model oO !!

    ReplyDelete
  30. Super!!! Prawdziwy przyjaciel to skarb! A najpiękniejsze jest to, że choć nie znamy się w realu to nie przeszkadza to być przyjacielem takim trochę wirtualnym ale prawdziwym i namacalnym:)

    ReplyDelete
  31. ahhh chyba mnie cos ominelo na fejsie :P
    Takie dziewczyny to Skarbki :)
    buziaki kochana i Jednyna :) Milego weekednu

    ReplyDelete
  32. Wspaniały przyjaciel to jest to! :) Zachwycam się zdjęciami i przedmiotami na nich :) standard! :)

    ReplyDelete
  33. wie immer herrlich an zu schauen.
    tolle Fotos.
    Liebe Grüße
    Lydia

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.