28 May 2012

Vintage dream


Hallo meine lieben!
Zuerst WOWOW herzlichen Dank für aaalll die lieben Worte zu unserem Hochzeitstag und Eure Komplimente für die Wiesenfotos!:-)
Ich kann Euch nur warnen, es kommen mehr :-)
Wir haben heute nach einer tollen Location / Wiese;-) gesucht und sind sogar fündig geworden... neue Fotos gibt es  jedoch nicht.. der Regen hat uns verscheucht!
Auch "Hallöchen" an meine neuen Leser! Ich freue mich sehr dass Ihr Sylloves gefunden habt:-)

Eigentlich wollte ich erst morgen posten, bin aber die ganze Woche, ah was die nächsten Wochen ganz viel unterwegs darum heute schnell die paar Fotos:-)

Eigentlich will ich hierzu gar nicht viel sagen...  nur... 
Ich habe ihn gesehen, mich sofort verliebt und wer mich kennt denkt sich schon... jaaaa ich habe vor Begeisterung  geweint:-)
Jetzt ist er hier, Blue mag ihn auch nur beleidigt war er dass wir ihm keinen Vogel mitgebracht haben;-)


Hej dziewczyny:-)
Na poczatek.. WOWOWOW! dziekujemy za cieple zyczenia z okazji naszej rocznic + komplementy dla zdjec lakowych:-) bardzo sie ucieszylam, bo zaden ze mnie foto-profi i jeszcze duuuuzo sie musze nauczyc.
Uprzedzam jednak takich naturowych fotek bedzie wiecej, dzisiaj nawet szukalimy nowej, pieknej "Location" / laki;-), znalezlismy tylko kurka deszcz nas przegonil!
Serdecznie witam tez nowych czytalnikow! Bardzo sie ciesze, ze znalezliscie Sylloves:-)

Wlasciwie mialam pisac dopiero jutro ale i jutro  i nastepne tegodnie bede bardzo duzo w drodze,wiec dzis tak szybciutko....
Zobaczylam ja i sie zakochalam, no i jak juz mnie znacie... oczywiscie poleciala mi lezka z zachwytu:-) taaaak straszny mieczak ze mnie;-)
Blue tez ciekawski i zachwycony jak zwykle tylko sie troche obrazil, ze nie bylo dla niego ptaka;-)

Ein suuuuupersüßer Antiquitätenhändler, 93 Jahre alt:-))) den wir kennen lernen durften hat ihn auf 70-80 Jahre alt geschätzt:-)
Pewien przeeeeslodki 93letni! handlarz atykow, ktorego mielismy przyjemnosc poznac oszacowal ja na 70-80 lat:-)
 ♥
 ♥

Ihr lieben ich wünsche Euch eine wundervolle neue Woche! Habt es fein!


Kochane zycze Wam cudownego nowego tygodnia! 

XOXOXO

Syl 

70 comments

  1. Liebe Syl,
    total schön der Vogelkäfig, tolle Fotos und mein Blue ist soooo süß.
    Warst du in PAF?
    Alles Liebe und Busserl für dich und Blue von Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Du liebe, jaa waren wir, es war wunderschön wieder!! LLLG

      Delete
  2. O, die Collage mit den weißen Katzenpfoten ist vielleicht schön!! Wow. Die würde ich gleich als Karte kaufen. Wirklich toll geraten!!
    LG
    Sandra

    ReplyDelete
  3. a ja czekałam na FB na jutro hahahaha

    To dużo energii życzę kochana! Co by ten czas jakoś znieść :)) I wracaj do nas szybciutko!!! z nowymi fotkami oczywiście :))

    ReplyDelete
  4. Kochana klatka jest cudna..brakuje w niej tylko białej ptaszyny do kompletu dla blue;-)a ta łapcia kotka mnie rozbroiła na całego..my juz w domu we czwórke..jak tylko ogarnę się troszkę napisze @..buziaki i wracaj do nas szybko

    ReplyDelete
  5. Piękna klatka! Ty to masz dar do znajdywania takich perełek :)
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    einfach nur wow. Das ist ja wirklich ein Prachtstück (der Vogelkäfig und natürlich auch Blue!!!!!!!!!!!!!). Den hätte ich auch nicht stehen lassen. Ich kann mir vorstellen wie glücklich du bist. Da werden soviele Glückshormone freigesetzt, wenn man sowas Tolles findet. Und deine Fotos vom Vogelkäfig und Blue sind ganz traumhaft.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend und eine nicht zu streßige Woche.
    Es grüßt dich ganz lieb die Claudia!

    ReplyDelete
  7. ale rarytasik!wspaniala!!!!
    buziole
    B.

    ReplyDelete
  8. Liebste Syl,
    aaaaaahhhhhh, der ist ja traumhaft schön!!!! Ich versteh Deine Begeisterung total!!!! So etwas entzückendes hab ich noch nie gesehen!!!
    Hab einen schönen Abend und sei lieb gedrückt,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  9. Huhu Syl,

    wow der sieht klasse aus. Was für ein super schöner und alter Vogelkäfig. Hammer :)

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  10. Ulalala oprócz tego, że piękna i bardzo do Ciebie pasuje, to jeszcze taka wiekowa:) Super, pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  11. Cudna klatka :)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  12. łooooo matko ale cudo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest BAJECZNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jakbyś kiedyś może oszalała i chciała się jej pozbyć to będę pierwsza w kolejce dobrze ????? ihihihihihihihi ściskam Kochana mocniutko ....

    ReplyDelete
  13. Hi Syl,
    so einen außergewöhnlichen Vogelkäfig hab ich noch nie gesehen. Wunderschön sieht er aus. Da kann ich deine Begeisterung verstehen.
    Liebe Grüße
    Bianca

    ReplyDelete
  14. Ojej, cudo wynalazłaś:-))) piękne!!!
    pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  15. cudna ta klatka ! a Twoje zdjęcia są kapitalne ! pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  16. Piękna!
    Widać , że ma sporo lat. Takie rzeczy są bezcenne!
    Miłego tygodnia:*

    ReplyDelete
  17. Az Ty Vintage Girl! Jest niesamowita! Piekny skarb znalezliscie, na pewno jest duuuzo warta, mieliscie oko!
    Te lapki Blue mnie rozbrajaja....
    Nasza znowu cos ma, cholerka, caly dzien lezy osowiala a w nocy znowu.... no wiesz. Ale moze to tylko ta hitza. Zobaczymy.

    Sciskam kochana!

    Dagi

    Ach ten kocyk i podusia w gwiazdki... Skad?? :o))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dagus dziekuje! Kocy i podusia sa z Butlers, Kissen jeszcze sa ale Decke chyba juz nie widze:-( ale one sa granatowo biale to nic? Buzka! Oj a Maggy biedactwo!! pewnie sie martwisz, przesylam jej zdrowko!

      http://www.butlers.de/SKYWALKER-Kissen-blau/10180648,default,pd.html?start=11&cgid=Kissen

      Delete
  18. Nie dziwię Ci się - MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA - jest przepiękna!!!

    ReplyDelete
  19. Wspaniała klatka! piękna jest po prostu :)

    ReplyDelete
  20. Ja sobie chyba kupię KOTA żeby moje zdjęcia też wyglądały tak dostojnie i ciepło :)))))))))))
    Pięknie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-))) oj ci mowie odkad Blue jest u nas pcha sie na kazda fote i do kazdego gotowania w kuchni itp. sama slodycz:-))) pozdrawiam cieplusio

      Delete
    2. Jest jeden wielki problem - ja nie lubię kotów. Tylko na zdjęciach je KOCHAM :) Nie mogę się napatrzeć! :D

      Delete
  21. Hi Syl, was für ein Fund! Sieht sehr extravagant aus, ich schätze, so was hat sonst keiner! Ich bin sehr gespannt wer oder was da rein kommt! Liebe Grüße von
    Mina

    ReplyDelete
  22. Ale cudna klatka, po prostu marzenie:)no i kicia fajna:)
    ściskam Sylwia

    ReplyDelete
  23. Jest zachwycająca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. No zachorowałam!!!! ;) klatka cudowna!!! przypuszczam, że gdybym złapała podobną okazję miałabym minę z serii "pełna desperacja"- nic nie rządzi trzeba to mieć!! ;) ach uwielbiam to uczucie jak się człowiek cieszy na maksa- ciągle dotyka, ogląda, przestawia hihihi- bezcenne!! ;) buziaki!

    ReplyDelete
  25. Klatka jest przepiękna, ma w sobie czar... "tamtych lat"? hihihihi Na pierwszy rzut oka widać, że jest wartościowym przedmiotem z duszą... i jakim pięknym! Blue jest tak biały, że bielszy już chyba być nie może, co? ;))) Bardzo cieszy moje oko każda fotka, jest super-wdzięczną modelką/modelem ;))) Buziaczki dla Ciebie Kochana i twojego słodkiego Pupilka! :) Cmok!!

    ReplyDelete
  26. Jest piękna. I zdjęcia też, w takim zupełnie innym klimacie i kolorach. Całusy miętowe ślę :)

    ReplyDelete
  27. juz pisałam na FB.. ze ja też sie zakochałam w tej klatce.. i rozumiem twoje łzy .. :) i rozumiem też Blue ijego rozczarowanie ;)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  28. Wypatrzyłam na facebooku zapowiedź i czekałam z niecierpliwością na wpis :-). Klatka baśniowa, niczym ze "Słowika" Andersena.

    ReplyDelete
  29. To się nazywa rasowe Vintage. Cudna, magiczna, intygująca :-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Wow Syl!!! Ich liebe wie immer deine Fotos!!! Und Blu ist so wahnsinnig fotogen! Und dieser tolle Vogelkäfig... Einfach WOW! Mehr fällt mir dazu nicht ein... ;-)
    Meine Nähmaschine ist übrigens schon mit deinen schönen Stoffstickern gepimpt. Es sieht toll aus! Die Tage poste ich mal Bilder...

    Liebste Grüße
    Eva

    ReplyDelete
  31. piękna, misterna, cudowna :)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  32. przepraszam ale mnie kompletnie zatkało.
    mogę tylko powiedzieć CUDO , NIESAMOWITA !
    Cóż za precyzja wykonania, jestem totalnie oczarowana !
    Udanego tygodnia,
    Maedlein ♥

    ReplyDelete
  33. Ależ CUDO! Chciałabym zamieszkać w otoczeniu twoich skarbów...

    ReplyDelete
  34. Fakt, jest cudna. Dla ptaszka może trochę za mała, ale jako ozdoba niepowtarzalna.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  35. Uiii - das ist aber ein ganz originelles Teil! Was Du immer für Schätze findest :)))
    Dir auch eine wunderschöne Woche, alles Liebe
    Duni xo

    ReplyDelete
  36. hej kochana!:)
    matko ona jest niesamowita!!!! boska:)
    kocham takie antyki..:) coś pięknego...
    jesteś świetna, wiesz?:)
    zapraszam gorąco na moje candy :)
    ściskam mocno i miłego wtorku

    ReplyDelete
  37. Niezwykła, magiczna...zazdroszczę posiadania:) miłego tygodnia!

    ReplyDelete
  38. Syluś, koniecznie teraz do tej pięknej klatki musisz dokupić kanarka by zawodził swoimi trelami ;)
    buziole!

    ReplyDelete
  39. w takiej klatce to ja sama bym z checia posiedziała, ale mam za dużą d.... :)

    ReplyDelete
  40. Klatka piękna , ale ptaszkowi to chyba było tam za ciasno :) Wspaniała jest - nie ma co .

    ReplyDelete
  41. Wiem co czujesz posiadając ta klatkę ,ponieważ mam taka sama -chyba ciut większych rozmiarów. Jak ja kupiłam to myślałam ze umrę z dumy i radości. Moja jest juz pomalowana na bialo- teraz mysle jak ja powiesić pod sufitem :-))
    Pozdrawiam goraco

    ReplyDelete
  42. tak, jest, jestem za dokupieniem kanarka, ale Blue będzie miał radochę, będzie siedział i się gapił na niego całymi dniami :)))
    Klatka jest przeobłędna, aż brak słów, pierwszy raz w życiu widzę takie cudo, Kochana masz dar do wyszukiwania takich skarbów! Gratulacje!
    Buziole i ściskamy Cię mocno z Hanulą:))

    ReplyDelete
  43. bozinko jaka śliczna!!!! a ja już nie mam na nic siły :( Syluś paczka doszła? buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie Madziu, moze jutro, u nas wczoraj bylo swieto, buziaki

      Delete
  44. Syl Ty chcesz mnie mieć chyba na sumieniu, co?:P Przecież dziś nie zasnę przez to cudo, jest IDEALNA!

    ReplyDelete
  45. Woh, was für ein Prachtstück, da hast du aber wirklich Glück gehabt...
    herzlichst
    die Claudia

    ReplyDelete
  46. Ein tolles Traumstück !!! Viel Freude daran, lg Sabrina

    ReplyDelete
  47. Ale cudo!!! Twoj blog tez jest cudny...:))) lubie tu zagladac...pozdrawiam cieplo.

    ReplyDelete
  48. Klatka ma w sobie urok i przede wszystkim klasę. Jest niepowtarzalna:)

    ReplyDelete
  49. Kochana , ja też mam tą klatkę. Nie mogłam przejść obok niej obojętnie bo jest śliczna.Pewnie niedługo też ją pokażę.

    ReplyDelete
  50. Co to za cudo?!!! Absolutnie wspaniała!!! Zazdroszczę!!! I już marzę o takiej samej....

    ReplyDelete
  51. Witam Cię serdecznie. To przemiłe uczucie po odwiedzeniu wielu, wielu blogów natknąć się na taki wspaniały. Twoje zdjęcia ujmują mnie zupełnie, bo pokazują świat w piękny sposób i taki sposób przedstawiania lubię. Nie wspominając o KOCIE - kocham koty i też mam jednego takiego... I dodaję komentarz, bo również mam taką super klatkę, co mi przywieziono z Afryki, i ją uwielbiam. Gratuluję wrażliwości i poziomu bloga. Pozdrawiam i będę obserwować!

    ReplyDelete
  52. nie dziwę się, piękna, ażurowa, podobne widziałam w Medinie w Sousse, ale naturalnie większych rozmiarów :)

    ReplyDelete
  53. Syl Ty szczesciaro, jak udaje cie sie zdobyc takie okazy!?
    Klatka piekna, naprawde prawdziwy rarytas. Ja mam dwie oczywiscie bez ptaszkow no ale wspolczesne stylizowane.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  54. Gdzie ty znalazłaś taką świetną klatkę! Jeszce takiej rewelacyjnej nie widziałam. Super ozdoba, pewnie dużo wnosi swojego klimatu do wnętrza. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  55. Witzige Idee, die Katze mit dem Vogelkäfig :)) Tolle Bilder und der Vintagekäfig... Oberklasse!!!
    GGGGGLG Jana

    ReplyDelete
  56. świetna ta klateczna, ostatnio widzialam podobna ale chyba ciut mniejszą:)co za zdobycz,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  57. Hej Syl,
    wiesz, jest pewna pozytywna rzecz ze ostatni czas nie mialam czasu na zagladania na ulubione blogi, bo przez to ze juz troche u Ciebie nie bylam moglam teraz przegladac TYLE pieknych zdjec i czytac TYLE fajnie napisanych rzeczy - jak zagladam do Ciebie regularnie, to malo mi i szkoda, ze juz przeczytalam nowy post ;o) - a dzisiaj czytam i czytam i jeszcze mam do czytania! :o)
    Buzka!
    I pozdrowienia serdeczne.
    I milego weekendu.

    ReplyDelete
  58. Liebe Syl,
    ich würd dich gern zu meinem Giveaway einladen! Vielleicht ist das auch was für dich! :-)
    http://adamseva-blog.blogspot.de/2012/06/giveaway-balkon-impressionen.html

    Liebste Grüße
    Eva

    ReplyDelete
  59. Bardzo gustowna klatka. Super że udało Ci się kupić takie cudeńko. Brakuje tylko jakiegoś ptaszka np. kanarka do środka. Pomyśl o tym.

    Pozdrawiam
    Red

    ReplyDelete
  60. najprawdziwsza retro bird cage! uwielbiam motyw klatek, ptaków i kotów :)

    ściskam!

    ReplyDelete
  61. Ale cude zdjecia!!! ta klatka jest naprawde wspanialym trafem!!!
    x Ania
    http://loveeneeddesire.blogspot.ie/

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.