12 June 2012

All you need is LOVE and...


... a little bit o SUN PLS!!!!

*

Es regnet und es regnet und es regnet...????
WHHHHYYYYY?

Ich schicke Euch F*A*R*B*E*N*F*R*O*H*E ;-))) Grüße!!!

*

Pada i pada i.... pada...????
Dlaaaczego?

Wysylam Wam bardzo K*O*L*O*R*O*W*E;-))) Pozdrowienia!!!


Vintage Küchenregal in neuem mint-Kleidchen by Syl:-) * Sieb... vintage * Strohhalme aus Karolinas RosaRotem-Laden:-)
Vintage regalik do kuchni w nowej mietowej sukience od Syl:-) * Sitko vintage * Slomki z RosaRot - Sklepu u Karoliy:-)
 *
Das Bildchen links habe ich in WWW gefunden, kenne die Quelle leider nicht mehr SORRY! ich hoffe niemand wird mir böse!
Obrazek po lewej znalazlam w WWW niestety nie pemietam gdzie, mam nadzieje, ze nikt sie nie obrazi, SORRY! mam nadzieje, ze nikt sie na mnie nie pogniewa za pozyczenie!
*

Euch noch trotz Regen wunderschönen Abend, heute spielt Polen gegen Russland! Drück uns bitte die Daumen! Viel Spaß für alle EM Fans!

*
Zycze Wam mimo deszczu pieknego wieczoru, a moze u Was nie pada? Dzisiaj Polska gra z Rosja, trzymamy kciuki za naszych chlopakow! Wszystkim fanom milego kibicowania!

XOXOXO

Syl

68 comments

  1. A u mnie słonko świeci!!! TAK!
    Cudowny durszlak;)))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Leider auch hier....nur Regen :(
    Danke für diesen wundervollen FARBENFROHEN Post!!
    Das Sieb ist ja soooo süß :)
    allerliebste Grüße,
    Duni

    ReplyDelete
  3. Liebste Syl,
    Deine Bilder....ein TRAUUUUM:-)))) Und ich drücke Euch die Daumen gegen Russland...Und mir gefällt dieses mintfarbene Regal:-)))
    sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Antje

    ReplyDelete
  4. Wunderschöne Farbkombi!GLG Anja

    ReplyDelete
  5. To wysyłam Syluś troszkę słonka od siebie dla Ciebie. Półeczka i wszystko na niej boskie!!! :**

    ReplyDelete
  6. Ach Syl, ich glaube, ich habe es schon gesagt, aber ich muss es einfach immer wieder sagen: Du machst SO TOLLE FOTOS!!! Ich finde sie HAMMER! Ich drücke Euch heute Abend auch ganz feste die Daumen!
    Grüße von
    Mina

    ReplyDelete
  7. Meine Liebe,
    traumhafte Bilder!! Hab sie ja bei FB schon bewundert..hihi!
    Ich drück Euch soooo fest die Daumen, auch wenn ich mit Fußball nix am Hut hab!!!!!
    Danke nochmal für heut mittag, Du weißt schon...
    Ich drück Dich und liebe, liebe Grüße,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  8. rewelacyjny durszlak! a kibicować będę na 100%! a u mnie słońce grzeje ;) kilka promieni leci do Ciebie wraz z pozdrowieniami.

    ReplyDelete
  9. Traumbilder liebe Syl, kann mich nur immer wiederholen.
    Yepp, klaro alle Daumen für Polen, Kissen sind zurechtgerückt auf der Couch, Wolldecke auch, wegen Regen und kalt ...Chips und Bierchen sind weggesperrt wegen immer noch 3 Kilo.
    Liebe Grüße Susa

    ReplyDelete
  10. U mnie slonce niesamowice grzeje :) tak tak trzymamy kciuki za chlopakow :D Sliczne zdjatka :) papa

    ReplyDelete
  11. Oj, pada i pada! Tez mam juz dosc!! Truskawowy durszlak bomba!

    ReplyDelete
  12. u nas niedawno padało dwa miesiące - też się zastanawiałam dlaczego ;)

    ReplyDelete
  13. Noo pada..... :)
    Ale Twoje zdjecia klimatyczne sa! Bije energia i cieplo! Piekny ten regalik, ja dzisiaj tez przykrecilam ten czarny co ostatnio do domu przytargalam.
    Trzymam kciuki oczywiscie za NASZYCH!!! :)))

    Sciskam!

    Dagi

    ReplyDelete
  14. Liebste Syl,
    ein Post von dir....,da geht die Sonne auf :O)
    Viel Spaß heut abend!
    Tini♥

    ReplyDelete
  15. Syluś, u nas też padało i to długo.. w dodatku grad ;/
    Nie wiem co z tą pogodą. Tęsknimy już wszyscy za słońcem..

    Szafka piękna. Lubię takie starocie. Durszlak świetny :)

    Miłego kibicowania. Oby się udało :D :))
    :*

    ReplyDelete
  16. Ależ oczywiście że u nas PADA!!! Nawet wiem, dlatego nad Francją i Niemcami takie ciężkie chmury wiszą!!! Dagi sprawiła sobie kalosze i teraz testuje hihihi Puściła bajerkę z tym u GÓRY i załatwiła deszcz ;)) Piękne kolorowe zdjecia Kochana SYL!!! Kolor regału jest BOSKI!!! Powiedz, jak Twój laptopik się miewa?? Buziaczki!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malinko pracuje na zastepczym ale wiesz jak to jest to nie to samo, moj ma duzy ekran i jest bialutki a ten zastepczy czarny a to nie moj kolor hahahahaha tak tak kolor jest wazny;-)
      Bryan mowi, ze chyba mojego nie uratujemy, ze juz pada:-( Nie planowalam zakupu nowego laptopka teraz ale chyba bedzie trzeba naruszyc oszczednosci;-) i zamiast sobie kupic jak Dagi nowe Huntersy to ja bede musiala lapika kupic:-) ahhhh Buziaczki!!!

      Delete
    2. Ojjj tam masz rację, ja mam stare, czarne pudło Della i tez marzy mi się nowy biały sprzęcik, później dobry aparat i dopiero wtedy będę miała ładnego bloga hahahahahha ;))) Masz rację, dla nas kobiet estetyka przede wszystkim ;) Mimo wszystko trzymam kciuki za Twojego ulubionego, białego laptopika ;) Buzia!!

      Delete
  17. Schönes Teil! Ich liebe ie Farbe, auch wenns bei mir nicht so recht reinpassen würde. Hab inen schönen Abend, Liebe Gruesse Stefanie

    ReplyDelete
  18. leeeeje!
    cudna półeczka, taka ożeźwiająca :]

    ReplyDelete
  19. Ja na mecz jestem juz zwarta i gotowa :)
    tylko coś myślę, że po meczu to mi jakiś ziweracz puści albo ze złosci albo ze strachu, bo jesli wygraja Rosjanie to posikam sie ze złości , jeśli wygramy my to ze starchu co oni zrobią jak wyjdą ze stadionu.
    Rozniosą nam miasto w trzy d....py !!!!!!!!!!!!!!
    ps.s wino i orzeszki mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurka masz racje!!! ciekawe co bedzie! ;-)) ja jeszcze mysle co upitrasic na szybkiego!:-)) Go Polska Go albo moze lepiej nie?;-)
      Cmok

      Delete
  20. Super półeczka :) Przesyłam choć kilka promieni słońca, które wyjrzało dziś zza chmur :)))

    ReplyDelete
  21. Hi, Syl, klar drück ich Polen die Daumen, schließlich spielt Herr Lewandowski bei UNS in Dortmund im Verein...
    Toi, toi, toi...und wieder schöne Photo´s..
    Herzlichst
    Claudia

    ReplyDelete
  22. U mnie na przemian słoneczko deszczyk :)
    , a półka przesłodka nie mogę się napatrzeć :*
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,

    wunderschöne Fotos voller Lebensfreude!!! Ein Genuss für's Auge!!! Dein Blog ist echt toll!

    Sei lieb gegrüßt, Birgit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa danke danke danke herzlich Willkommen bei mir:-))

      Delete
  24. Liebe Syl,
    soooo ein schöner farbenfroher Post, ja wenn der keine gute Laune bringt, dann weiß ich es auch nicht mehr. Sehr schöne Fotos und das Regal ist ja allerliebst und die Farbe der Hammer, wenn du da mal ein kleines Stühlchen siehst in der tollen Farbe dann unbedingt an mich und die Buben denken gell! ;-)).
    Liebste Grüße und ich drück natürlich deiner Mannschaft die Daumen, alles Liebe und Busserln an dich und den lieben Blue von Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klar mach ich das, ich habe zwar welche ganz günstig gesehen liebe Tatjana die könnte man so schön mint steichen... die waren aber von der Form nicht so schön:-( ich denke aber an Dich!:-) LLG

      Delete
  25. Trzymamy kciuki, a ja na dodatek mam okazyjny manicur- kilka paznokci białych, kilka czerwonych. Takie polskie kciuki:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha ale cool!!!!!:-))) ja mam za krutkie zeby malowac:-(( lamia mi sie ciagle od farb, szlifierki and co. :-)) Sciskam!

      Delete
  26. Liebe Syl, das ist wirklich eine schöne Farbkombi und eine tolle Zusammenstellung der Bilder ! Der Nachmittag war noch schön; gerade hat es aber auch wieder geregnet. lg Sabrina

    ReplyDelete
  27. Ja - bei uns regnet es auch ohne aufzuhören ... Natürlich drücke ich dir die Daumen ...
    Jutta

    ReplyDelete
  28. Hi Syl,
    ich kann kaum tippen, ich drück ja grad Daumen ;-))) Na geht ja erst in zwanzig Minuten los...
    so ein cooles Regal, habs mir schon genauer angeschaut, richtig cool!! Aber isch hab schon ein...und mit dem rot und überhaupt sind deine Fotos wieder super schön!!!
    Viel Spaß beim Fussball gucken und viel Glück
    ggglg Sabine

    ReplyDelete
  29. Z bliska jeszcze piękniejsza!!!!

    ReplyDelete
  30. ...so. bin gleich vor der glotze.

    drücke die daumen!

    böse unruhe in polen... ätzend diese fußball-hoolis.
    wollte trotzdem schnell sagen, was für ein M-E-G-A foto das wieder ist......
    glg
    steffi

    ReplyDelete
  31. Podczytuję blogi i słucham komentarzy Pana Nieboraka/ właśnie trwa mecz Polska:Rosja:)
    Twojego bloga miałam czytać po niemiecku i w międzyczasie przypominać sobie słówka, zwroty i gramatykę, niestety za leniwa jestem:)

    ReplyDelete
  32. Hach - was für herrliche Farben im Gegensatz zu dem grau in grau draußen!

    Drück gerade beide Daumen für Polen!

    Liebe Grüße Sylvia

    ReplyDelete
  33. Polska! bia-ło - czer-wo-ni!.... Remis, uffff..
    pięknie... u Ciebie ;)

    ReplyDelete
  34. Liebe Syl,

    trotz Regen haben wir gemütlich das Spiel gequckt! Super spannend, super Tor von Kuba!!! Jetzt noch ein Sieg und dann geht´s weiter!
    Deine Bilder sind wie immer super, bin begeistert!!!
    GGGLG
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Aniu jak ja sie ciesze!!! balam sie, ze nie podolaja!! Sciskam

      Delete
  35. Liebe Syl,
    superschön ist dein Blog!
    Ich liebe deine Fotos und die tollen Farben.
    Herzliche Grüße,
    Tania

    ReplyDelete
  36. hej kochana:)))))))))))))
    świetnie, że remis!
    ale się cieszę, bo bałam się , że może się skończyć troszkę inaczej:)
    jak już pisałam ta miętowa półka jest przepiękna!!!:) jestem w niej zakochana...
    ściskam Ciebie mocno

    ReplyDelete
  37. U nas dziś od samego rana deszcz:/ nic tylko zawinąć się w ciepły kocyk z dobra lekturą:)
    Półka jest prześliczna, kolor boski...a taki durszlak od dawna mi się marzy:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  38. wow, das nenn ich mal Farbenrausch, ich bin high;-)!

    hErZlichST
    Svenja

    ReplyDelete
  39. piękna półeczka!!! no i pięknie zagraliśmy!

    ReplyDelete
  40. Meine liebe Syl,
    deine farbenfrohen Aufnahmen sind eine Wohltat für meine Augen. Bei uns wird es heute gar nicht richtig hell, da zaubern deine Fotos Sonnenschein in mein Gesicht. Danke dafür!
    Ich wünsche dir einen kreativen Tag und freue mich jetzt schon auf deinen nächsten Post und wundervolle Sachen von dir.
    Viele liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  41. Ale cudne to sitko, w sam raz na obecny truskawkowy sezon :-). A mecz, emocjonujący jak żaden inny:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta półka jest BOSKA! I durszlak też :-)
      CUDO!
      Ściskam na ten deszcz i oby do słonka!

      Delete
  42. Oj, zakochuje się w miętowych dodatkach, a to burzy moje plany w kuchni:) Cedzak truskawkowy-cudny.Nic jednak nie pobije Bluśka w roli rasowego model z poprzedniego postu:). Ależ bym go chętnie wymiziała:)).
    Uściski przesyłam i głaski dla mojego faworyta:)))

    ReplyDelete
  43. Hallo Syl!...ja jetzt wäre es schon genug mit dem regen,aber deine bunte Küchendeko muntert ein wenig auf,sieht ganz hübsch aus!Ich wünsch dir noch eine schöne Restwoche hoffentlich mit ein paar Sonentage!Lg Andrea!

    ReplyDelete
  44. No i wszystko jasne... Mimi napisała, że chciałaby tu mieszkać, więc po takiej rekomendacji nie pozostało mi nic innego, jak gnać i sprawdzić warunki :) Cudnie masz, klimatycznie bardzo! Będę zaglądać, a na razie podrzucam polskie słoneczko!

    ReplyDelete
  45. ale truskawkowe durszlaki ;)

    ReplyDelete
  46. Dzieki za te fotki, bo u mie za oknem tez nieciekawie.
    pozdrowionka

    ReplyDelete
  47. Piekne zdjecia :))) U mnie nie pada ale słonce ktos ukrad chociaz widze dzisiaj ze powoli oddaje ...:))) Cos mi sie nakreciło u Ciebie....dodałam siebie do obserwujacych Twoj blog ale chyba z Twitter - a.....albo z bloggera i z twittera....gdyby cos to masz podwojna fanke w jednej osobie:)) milegod Dnia...:)))bez deszczu:))

    ReplyDelete
  48. Cudne sitko i półeczka!!! a razem jeszcze piękniejsze:)

    wirtualnie zwędzam Ci obydwie rzeczy, legalnie:)

    ....
    a u mnie już nie pada, tylko strasznie pochmurno i smutno na zewnątrz...weekend ma być już ze słońcem! :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  49. jak zwykle pięknie, klimatycznie i vintage! :)
    uściski kochana! i słonka słonka więcej życzę bo od dziś urlopik rozpoczynam :D

    ReplyDelete
  50. a ja kochanie napiszę słowami, które używa moja mieszkająca w Kanadzie siostra... O MY GOODNESS!!! wszystko oczywiście mnie powaliło, ale półka i sitko normalnie rules!!!! no i te truskawy, które tak kocham na maksa!!! Jezu jakie połączenie truskawy i emalia!! Magia! p.s. wiedziałam, że półka będzie bosska ;)!!! ściskam najmocniej!!! ;)

    ReplyDelete
  51. Jeny, jakie zdjęcia..... Cudne są!! U nas też pada :/

    ReplyDelete
  52. Droga Syl wiedz ze z przyjemnoscia wspomnialam o Tobie u siebie
    http://kaaroolaa.blog.com/2012/06/14/moi-ulubiency-o/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Linkus nie moge zostawic u Ciebie komentarza:-((( zglos sie prosze na
      sylbry@gmail.com Buzka

      Delete
  53. Piekny durszlak w truskawki, I love it:)))

    ReplyDelete
  54. Ach wie schöööön!
    Diese schnelle Frisur kenn ich :) Trag ich auch oft im Alltag :)

    LG Hanna

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.