26 June 2012

Do what you love...


... love what you do:-)

 Kein neuer Spruch aber soooo WAHR!

Ein kurzes HALLO aus dem Chaos:-))

*

To zadne nowe motto ale takie PRAWDZIWE!
Na szybko dzis Hej z mojego chaosu:-))

*

Ihr LIEBEN! herzlichen Dank für alle Glückwünsche und lieben Worte zu meinem Beitrag in Lawendowy Dom. 
Meine Freude dass ich mitmachen durfte hat sich dann nach Euren Kommentaren noch verdoppelt und verdreifacht! Ihr seid sooo lieb!

*

Kochane kobitki dziekuje slicznie za wszystkie gratulacje i mile slowa dotyczace mojego "wystepu" w Beatkowym Lawendowym Domu!
Moja radosc, ze moglam sie tam udzielic podwoila od wrecz potroila sie po Waszych komentarzach! Jestescie kochane!

*

Falls Ihr Euch wundert dass ich mich hier so selten melde.. sieht mal selbst... es gibt einiges zum organisieren, putzen, säubern, fotografieren, in den Shop stellen, verpacken und es LIEBEN!:-)

*

Gdybyscie sie dziwily, ze mnie tu tak malo... zaraz sie usprawiedliwie... mam co robic... organizowanie, sprzatanie, czyszczenie, fotografowanie, wstawianie do sklepku, pakowanie i KOCHANIE tego co robie!:-)

*


*


*


*


*


*

Und von meiner lieben Asia dich immer überasscht bekam ich diesmal so tolle Schätze!! Pastellfarbener Schal  für kältere sommerliche Tage! Wunderschöne Ohringe! Passenden Nagellack und süße handmade Läppchen!
Ich dachte ich falle um als ich die schönen Sachen ausgepackt habe!! Der Wahnsinn!!!

*

A od mojej kochanej, zwariowanej Asiuli przyszla paczuszka... i znowu doprowadzila mnie do banana na twarzy i lez w oczach! Dostalam przesliczny  pastelowy szaliczek na chlodniejsze letnie dni! Motylkowe kolczyki i pasujacy cytrynowy lakier! Normalnie szok! a do tego jeszcze wlasnorecznie zrobione podkladeczki po kubki z kawa:-))) albo kocyki dla Blue:-))) Asiulu jestes normalnie crazy!!!:-)** Dziekuje!


Euch Mädels noch wunderschöne Woche!


Zycze Wam cudownego tygodnia!

XOXOXO

Syl

63 comments

  1. Cieszę się, że choć przez chwile byłas przeze mnie uszczęśliwiona :) jest taki wyraz ???????

    ten zagajnik z tymi czajniczkami jest odjazdowy :) i apetycznie wyglada, jak żelki jogurtowe :)

    tu żelkoholik :)

    ReplyDelete
  2. Super, super, super! I ja dołączam do grona tych co 'love what I do' :)
    Ale kolorki smakowite i ten emaliowany blue pojemnik z przykrywką jest świetny.

    ReplyDelete
  3. Liebe Syl, ja Deine Schätzchen sind der Wahnsinn. Nimm dir ruhig die Zeit, alles für uns fein zu machen ;-) Sooo tolle Sachen hast Du gefunden. Der Brotkasten, und der andere.... die Melitta-Sachen... der Kellenhalter.... ohmannomannomann ♥

    Liebste Grüße und ruh Dich auch mal aus, gell?
    Chris

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia piękne jak zawsze. Jk Ty to robisz, że takie piękne kolory wychodzą :P
    Dzbanuszki w pastelowych kolorkach świetne :)

    ReplyDelete
  5. Liebe Syl, Deine Schätzchen sind wieder wundervoll. Nimm dir ruhig Zeit, alles für uns fein zu machen ;-). Sooo tolle Sachen hast Du da wieder: der Brotkasten, der andere Brotkasten, die Melitta-Sachen.... der Kellenhalter.... mannomannomann ♥

    Liebste Grüße und ruh Dich auch mal aus, gell?
    Chris

    ReplyDelete
  6. super te podkładki!!
    do what we love!!

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl,
    was für schöne Sachen!!! Dieses hellblaue Dingens da und die Kannen, der Hit!
    Wandert das alles in Deinen Shop?
    Guck mal bei mir, da findest Du was Schönes, was von Dir kommt! :-)

    Ganz liebe Grüße sendet Dir, Birgit

    ReplyDelete
  8. Meine liebe Syl,
    also du bist ja der absolute Wahnsinn. Das Döschen ist wirklich von Chodziez. Ich finde die Röschen darauf so schön.
    Du warst ja unglaublich erfolgreich auf dem Flohmarkt, da könnte man doch glatt wieder alles nehmen. Du hast einfach ein gutes Auge dafür. Schon alleine deine Fotos sind wieder sooooooo wunderbar.
    Bei der niedlichen Nähmaschine war ich letztens leider zu spät. Habe so eine bei uns auf dem Flohmarkt gesehen (aber nicht in dem traumhaften rosa), aber zu einem unverschämten Preis.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Nachmittag.
    Viele liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  9. Hallo Du Fleissige,
    mei so schöne Sachen hast wieder gefunden und so schöne Fotos, und alles so schön, ach schmacht mir fehlen die Worte.
    Liebe Grüße Susa

    ReplyDelete
  10. Très très joli blog.....
    De très belles et photos et de très belles couleurs....
    J'aime.....
    Laure

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    hach, ich drück dich jetzt einfach mal gaaaaaaaanz lieb. Dafür bekommst du was von mir. Hast du einen Wunsch? Mal sehen, was mir einfällt. Du bist einfach ein herzensguter Mensch!

    Viele ganz liiiiiebe Grüße nochmal von Claudia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudilein macht Dir kein KOPF!!!! ich brauchts nicht nur ein Lächeln!!!:-)))

      Delete
  12. Syl!!! Chciałam przejść do Ciebie przez monitor!! Ale się nie dało! Tak trochę pooglądać, powąchać, podotykać te wszystkie piękne rzeczy.... ♥

    ReplyDelete
  13. O mój Boże, ale cuda!!! Te dzbanuszki w różnych kolorach mnie poaliły na kolana. Syl ależ z Ciebie szczęścara, że masz takie skarby :)

    ReplyDelete
  14. A co to za śliczne kolorowe dzbanki?! Pastelove! Ten żółty bardzo mi się podoba, a zdjęcia piękne i pełne ciekawych rzeczy, jak zwykle!
    Buźka
    marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martus to dzbanki do kawy Melitta z lat 60tych:-)

      Delete
    2. Czy można je kupić? Suppper!

      Delete
  15. Piękny prezencik od Joasi dostałaś...szal cudowny;)
    Zwróciłam uwagę na zetawik pastelowy dzbanuszków...rewelacja!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  16. Syl, zdjęcie rantu blatu genialne! Uwielbiam! Pobuszowałabym z chętnością, jak mawiała moja Babcia, w takim Twoim bałaganie. Oczopląsu można dostać! ;) Uściski ślę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewuś z chętnością mawiała moja teściowa :)))))) - to taka mała prywata :)))

      a skarby z Sylovego sklepiku to ja bym wszystkie przygarnęła ... buziaki dla 2 babeczek :))))

      Delete
  17. Liebe Syl,
    was für zauberhafte Dinge...so schön, bin hin und weg...
    Liebe Grüße von
    Claudia

    ReplyDelete
  18. Syl odrapany stołek jest piękny ;), oczywiście całą resztę rówież uwielbiam!!!... co do sentencji hihihi to mam nadzieję, że już niebawem wcielę ją w życie ;)... buziaki!!!

    ReplyDelete
  19. Liebste Syl,
    all die süßen Schätzchen auf einmal!!!! Schöööööön!!!! Die Melittakannen und Filter sind der Oberhammer....soooo pastellig!!!! Ein Traum!!!
    Hab einen schönen Abend und sei lieb gedrückt,
    Dein Barbarchen;))))

    ReplyDelete
  20. Wspaniały prezent w takich orzeźwiających,letnich kolorach i te dzbanuszki - cudownie pastelowe :)

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,
    so tolle Schätze hast du gefunden, superschön.
    Ich drück und busserl dich und auch Blue natürlich.
    Alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl das sieht toll aus; gerade so zusammen gestellt haben die Sachen eine tolle Wirkung. Lg Sabrina

    ReplyDelete
  23. rany,rany-ale tam u Ciebie cudownych odrapańców! szok :]

    ReplyDelete
  24. Nooooo! Trochę Cię nie było ;))) Już się zaczęłam zastanawiać, czy się Blogger nie zaciął, że mi Twoich wpisów nie pokazuje! ;) hihihi Za to dziś wstawiłaś tak piękne zdjecia, że jestem w stanie Ci wybaczyć hihihi ;))) Przepiękne pastele, a paczuszka od Asi cudo :) Pozdrawiam goraco!!

    ReplyDelete
  25. Cudownosci u Ciebie jak zwykle:))))
    a pod tym haslem-przeslaniem podpisuje sie obiema rekami!:))))

    ReplyDelete
  26. wie ich es einfach immer liebe deine blog zu lesen syl :) die ohrringe sind echt toll! liebe grüße, svenja

    ReplyDelete
  27. Hi Syl du Liebe,
    selbst dein Chaos schaut toll aus :-)
    Knutscha
    Sabine

    ReplyDelete
  28. wow...ein soooo schöner Blog und ein echt toller Header

    ReplyDelete
  29. Cudowne te zdjęcia,a kolory, istna bajka:)

    ReplyDelete
  30. I do, I do, I do, I do, I do... I love what I do!

    THX!

    herzLIcHSt
    Svenja

    ReplyDelete
  31. W tym chaosie taaaakiiee skarbyyy, skrzynia - juz mowilam cudo, red pucha ojojo, no wszystko piekne! Cytat - jeden z ulubiencow !

    ReplyDelete
  32. Najpiękniejsze słowa z tego posta: " KOCHANIE tego co robie!:-)" - kwintesencja sensu egzystencji...

    ReplyDelete
  33. Syluś, tyle piękności w jednym poście! szok! nie masz Ty dla nas litości, nie masz ;)
    z miejsca zakochałam się w tym kwiatowym chlebaku? pudełku? cudo!!

    A wiesz, że tu rodzice połówka 2 tygodnie temu robili czystki na strychu i powyrzucali stare dziecięce buciki, kołyski i inne piękne duperele, nic mi nie zostawili, nic!!
    moje serce krwawi ;)

    buziolki

    ReplyDelete
  34. Was für ein wunderschönes zuckersüßes Chaos, Syl! Darf ich Dir beim Aufräumen helfen???
    Liebe Abendgrüße
    Mina

    ReplyDelete
  35. Najpiekniejsze jest k o c h a n i e tego wszystkiego co robisz przez sama siebie! :o) A jeszcze innym ludziom jaka dajesz przy tym frajde - to dopiero jest niesamowite.
    :o)

    ReplyDelete
  36. taca z czajniczkami jest nieziemska, jak ja lubię takie cuda!
    i ta puszka! a maszyna taka jak na twoich fotkach w jakims różowym albo miętowym kolorku to moje marzenie od taaaak dawna :)
    Jaka szkoda, ze mam tak daleko, bo bym Ci chyba wszystko wykupiła :)))

    Buziole!!

    ReplyDelete
  37. Liebe Syl . . .
    es sieht herrlich aus ;-)
    So viele wunderbare Schätze ...
    Da würde dir jeder bestimmt gerne helfen ...
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  38. Liebe Syl,

    du hast aber ein wunderschönes Chaos! Bei so tollen Sachen nimmt man das doch gerne in kauf!

    Schick dir liebe Grüße - Sylvia

    ReplyDelete
  39. Ou, widze fajne skarby!!! Cuda!Trzeba miec oko na takie piekne vintage zdobycze! Zagladne koniecznie do sklepiku!
    Prezenty od Asi sa slodkie, fajniutkie kolczyki, na pewno Ci w nich slicznie... :)

    Sciskam! Pa pa!!!

    Dagi

    ReplyDelete
  40. Liebe Syl,

    ein wunderschönes Chaos hast du da! Ich kann mir vorstellen, dass du gerade mächtig eingespannt bist. Ich finde, wenn neue Sachen ankommen ist das immer super spannend und es macht wahnsinnig viel Spass :)
    GGGGGLG Jana

    ReplyDelete
  41. Cuda cuda powiadacie :) śliczności tam u Ciebie , a prezenty pierwsza klasa ! Najważniejsze ,to kochać to co się robi ! szczęściara z Ciebie :*
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  42. hammer schoene Sachen hast du da... richtige Schaetze!!!
    Toll Fotografiert!!
    Herzlichstes,
    Elvira

    ReplyDelete
  43. Wow, ale skarbów, w skrzyni, pastelowych dzbanuszkach i maszynie do pisania zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-)

    ReplyDelete
  44. Freu mich immer wieder auf neues bei dir.)))zauberhaft deine Bilder, bin hin und weg.)))

    und mach dir doch keine Sorgen, manchmal hat man eben anderes wichtigeres nötigeres zu tun, so das eben manchmal 24 Stunden pro Tag nicht genügen.))schmunzel

    wünsche dir einen stresslose Woche
    LG Tanja

    ReplyDelete
  45. Wow!! Feine Dinge hast Du da, liebe Syl!
    Die pastelligen Krüge sind wunderschöööön.
    Have a terrific day!
    Duni

    ReplyDelete
  46. Dein "Chaos" sieht toll aus ;) Ganz besonders schön find ich die pastelligen Kaffeekannen.

    Viele liebe Grüße
    Sandra

    ReplyDelete
  47. Oł Syl one sa naprawdę cudowne !! love it :)))))) a prezenty wspaniałe :))

    ReplyDelete
  48. SYLWIO MOJA KOCHANA ....MUSIAŁAM OCHŁONĄĆ PO WIZYCIE W TWOIM SKLEPIKU.......NIE BYŁO ŁATWO!!! PROSZE POWIEDZ MI ...BO JA CIEMNA JESTEM:)))...JAK KUPUJE SIE U CIEBIE??? TAM NIE MA CEN....CZY TRZEBA WCZEŚNIEJJ NAPISAĆ MAILA??...JA CHOEYJE NA STARĄ MASZYNE DO PISANIA...I B.JESTEM CIEKAWA ILE TAKIE U CIEBIE KOSZTOWAŁY...CZY W OGÓLE MNIE NA NIE STAC???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Qreczko link do mojego sklepiku jest tutaj:

      http://de.dawanda.com/shop/shabby-chic-by-s-gervais

      ALE napisz do mnie na maila sylbry@gmail.com porozmawiamy o "innch";-))))) cenach:-)))

      Delete
  49. super Bilder, ich mag die Pastellfarben so gerne! GLG Anja

    ReplyDelete
  50. hej kochana moja:))) ale masz u siebie tych wintage przedmiotów! od groma:) wszystko piękne i takie oryginalne:))) też chciałabym się otaczać takimi skarbami na co dzień.
    A motto uwielbiam tak jak i całą Ciebie:)
    ściskam mocno:*

    ReplyDelete
  51. Ein wunderschönes Chaos würde ich sagen. Dir noch viel Spaß beim rumwuseln :)

    Hugs

    ReplyDelete
  52. Jakie skarby! Super wygladaja ze pastelowe dzbanki, zreszta wszystko jest magiczne.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  53. o matko! ile cudowności!!!!te dzbanki pastelowe są najpiękniejsze na świecie!!!
    buziaki!

    ReplyDelete
  54. Świetny blog! Inspiruje! ;)
    niebieska maszyna mnie zahipnotyzowała :D
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  55. Twój balagan rozlozyl mnie na lopatki!! TOTALNIE!! A czajniczki pastelowe i prostokatne puszki!! Wymięklam!! Powiem Ci, ze nie tylko Ty kochasz to co robisz :) Ja tez kocham to, co robisz :) Buziaki!!!

    ReplyDelete
  56. Hi Syl,
    wunderschön alles!!! Deine Flohmarktfunde und deine Fotos sowieso!!!!!
    Man möchte sie stundenlang betrachten.
    Die pastellfarbenen Kannen: Ein absoluter Traum!!!! Wo holst du nur die ganzen Sachen immer her?!
    Hab noch einen schönen Abend!
    Liebe Grüße,
    Bianca

    ReplyDelete
  57. Ale tu łaaaaadnie ! i jakie fotki! bedę zaglądać na pewno!
    Pozdrawiam ciepło
    Daria

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.