05 June 2012

For Ya and for Syl


:-))

Haha heute wird bunt und ...bunt und... eine kleine Überaschung hab ich für Euch auch!
Hallöööchen meine lieben!
Wie geht es Euch so?
Bei Sylloves ist... bis auf einen Laptop-Crash-Katastrophe aaalles COOL:-)
Die Dateien konnten wir zum Glück alle retten, mein Laptop... mal sehen, drückt mit bitte die Daumen, ich arbeite, dank meinem Schatz!, z.Zt. auf einem ErstazLapi.. ist aber nicht das Selbe mir fehlen schon meine Fonts und Software etc. 

Haute habe ich eine kleine Überaschung für Euch:-) So als ein Dankeschön dass Ihr da seid:-)
Schaut mal hier:-)

*

Dzisiaj bedzie kolorowo, i .. kolorowo i mam dla Was mala niespodzianke, malutka taka, za to, ze jestescie:-)
Czesc kochane!
Co tam u Was?
U Sylloves wszystko COOL, no prawie... poza mala latop-crash-katastrofa!;-)
Na szczescie udalo nam sie ocalic wszystkie pliki! Czy moj laptopik przezyje nie mam pojecia, trzymajcie kciuki! Pracuje teraz dzieki  mojemu Kochaniu na takiej zastepczej maszynce ale to nie to samo, brakuje mi moich czcionek i programow ale coz przynajmniej moge byc online:-)

A tu ta malusia niespodzianka dla Was:-)

vintage Hocker in pink Sylloves-Shop:-) * vintage, rozowy  taborecik w Sylloves-Shop:-)

*

Da ich 2 solche süße Paris Geschirtücher habe dachte ich mir dass ich 1 davon sehr gerne an Euch verlosen würde. Ihr musst nichts verlinken es ist kein übliches Giveaway :-) Also wem gefällts hinterlässt bitte unten einen Komentar "habenwollen" und bis zum nächsten Post verlose ich ihn dann an 1ne von Euch:-) 

Poniewaz mam 2 takie reczniczki/sciereczki I love Paris pomyslalam sobie, ze jedna podaruje Wam:-) Nie musicie nic linkowac, to nie jest normalny Giveaway, jesli ktoras z Was chce taki miec to napiszcie w komentarz "chcemiec" a ja wylosuje do nastepnego posta 1na z Was:-)

*

Und hier was für mich:-)
Meine allerliebste Schwägerin hat diese Bleistifte für mich machen lassen:-)) Sie kommen all the way from the  USA;-) , ich habe welche in rosa, weiß, mint und blau und freue mich soooooooooooo!! Sie stehen jetzt auf meinem Schreibtisch und erfreuen meine Augen!:-)
Danke GINA!!!!!

A tutaj cos dla mnie.
Moja naaajjjukochansza szwagierka zalatwila dla mnie takie oto oloweczki, niektore z was juz je widzialy na FB, sorki, ze przynudzam!:-) 
Przylecialy do mnie wiec alllll the way from the USA;-) sa rozowe, biale, mietowe i niebieskie, stoja sobie tu wlasnie na biurku a mi sie geba cieszy jak kurka wodna!!!
Dziekuje GINA!!!!!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
*
Hier noch ein paar happy Impressionen:-)

No i jeszcze kilka wesolych fotek:-)

Essplatz * Jadalnia
 *


Euch noch eine wunderbare Woche!!

Zycze Wam cudownego tygodnia!!

XOXO

Syl
:-)

138 comments

  1. uiuiuiui "HABENWOLLEN"!!!!!! Das ist ja toll meine liebe, da mache ich sehr gern mit!
    Und die Bleistifte sind wirklich der Hammer, da hast Du bestimmt nicht schlecht geguckt beim auspacken ♥
    Ich hoffe Du bekommst Deinen Lappy wieder hin, streichel ihn mal tüchtig, vielleicht hilft´s ja?
    GgggglG schickt Dir Gabi

    ReplyDelete
  2. Liebe Syl,
    das mit dem Laptop kenn ich nur zuuuu gut!!!
    Drück dir die Daumen!!!
    Deine Bleistifte sind ja wirklich super süß! Sieht toll aus auf deinem Schreibtisch! Und immer wieder bewunder ich auch diese niedlichen Emailschildchen...
    Und zum Geschirrtuch kann ich nur sagen: habenwolln!!! :-)
    Liebste Grüße
    Eva

    ReplyDelete
  3. Hi Syl,
    hab schon gewartet auf deinen Post :-) und wieder sind deine Bilder der Hammer. Hast du in dem Marmeladenglas Zucker? Falls ja find ich das ne tolle Idee und klau sie dir ;-)
    Drück den Laptop von mir, er soll sich nicht so anstellen und wieder gesund werden...
    Und dann noch HABENWOLLEN
    ggglg Sabine

    ReplyDelete
  4. Ooooooooooooooooooooooohhhh HABENWOLLEN ;o)
    Tolle Fotos sind das wieder!!
    Vielleicht hab ich ja mal Glück was zu gewinnen...

    alles Liebe
    Vicky

    ReplyDelete
  5. Hallo Syl, die Happy-Impressionen gefallen mir sehr, denn draußen ist es im Moment irgendwie nicht so happy, es fehlt die Sonne! Tolle Geschirrtücher sind das. Liebe Grüße Kerstin

    ReplyDelete
  6. Jakie piękne to wszystko. :) Ręczniczek jasne że pragnę go mieć, jest wyjątkowy! Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl,
    traumhafte Bilder!!!! Soooo schööön!
    Die Bleistifte hab ich ja schon gelobt...;))))))))))))
    Achja," habenwollen"...hihi!!!
    Hab einen tollen Nachmittag,
    GGGGGLG, Barbara

    ReplyDelete
  8. chcemiec- chce chce. moja kuchnia jest w czerwonych dodatkach, będzie idealnie pasował.

    czym się zajmujesz na co dzień? tak się zastanowiłam, gdy napisałaś, że brakuje Ci programów i czcionek.

    buziaki!

    ReplyDelete
  9. cudnie tu! tez się ustawiam :)

    ReplyDelete
  10. Chcę mieć :D haha jakie to proste :D
    Ołówki, są super i dalej uważam żę "Lubię to!!" :D

    Pozdrawiam!!

    Jak ja kocham Twoje foty... ach!!

    ReplyDelete
  11. Kommentar: "Habenwollen" so sollen wir es doch machen?
    Also dann reihe ich mich einmal hier mit ein und hoffe, nachdem ich besonders deinen leckeren Kuchen beäugt habe, auf mein grenzenloses Gueck und drücke mir meine Daumen...viele Gruesse von Birgit aus...l

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bannanabread ist es:-)) klappt immer, ist schön saftig und früchtig:-))) Liebe Grüße Brittalein:-)

      Delete
  12. Oczywiście że chce mieć;)))
    Mega kolorowy wpis!!
    Ołóweczki świetne!!
    Awarię komputera też dopiero co przeszłam, wiem co to znaczy, na szczęsie tez udało się ocalic pliki;)
    Serdeczności, pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Łał. Na widok tego ręczniczka wyłażę w końcu z "krzaków", z których podziwiam od jakiegoś czasu. Chcę-Chcę :) Oczywiście, że chcę ;)

    ReplyDelete
  14. no jasne, że chce miec!!! mam nadzieję, że kolejny post już niedługo, bo doczekać się nie mogę :)

    ReplyDelete
  15. ahh ja już się ołówkami zachwycałam :P nawet zamawiać chciałam heheheh
    ależ bym chciała mieć kiedyś taki ołówek z moim logo ahhhhhhh:)

    piękne foto!

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Twoje zdjęcia! I te wszystkie śliczne drobiażdżki, które sobie wypatruję na fotkach... Ołówki fajne, ale zachwyca mnie półka kuchenna, oczywiście z wszystkim co na niej!
    pozdrawiam
    marta

    ReplyDelete
  17. chcem , bardzo chcem:))))))))) taką ściereczkę:)))

    Pozdrawiam Patti

    ReplyDelete
  18. jaka ty masz pikena ceramike w kropki :) a ołówki cudne :)

    ReplyDelete
  19. Ja tez I LOVE PARIS i ściereczkę chętnie przygarnę :)
    Pięknie tu u Ciebie. Ołóweczki w dechę ;)
    Pozdrawiam
    Karina

    ReplyDelete
  20. " Habenwollen " - mehr muss ich wohl hier nicht schreiben. Übrigens du bist Schuld, daß ich mir beim letzten Flohmarktbesuch erst mal 2 schöne alte schwarz-weiße Hausnr. Schilder aus Emaille gegönnt habe....sieht dekoriert fast so schön aus wie bei dir...;-)) Sabine N. aus Hagen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujjj freue mich:-))) sie sehen bestimmt suuuupertoll aus!!:-))) ich grüß Dich ganz lieb Sabine!:-)

      Delete
  21. nein, was sind die Bleistifte schön, ich liebe einfarbige Bleistifte;-)
    Und das Handtuch sieht auch toll aus, also am liebsten "beideshabenwollen;-)".

    herzLichst
    Svenja

    ReplyDelete
  22. definitiv "habenwollen" :)) bei dir ist alles so schön rosa und fröhlich :))
    wünsch dir ne schöne woche liebe syl :)
    liebe grüße, svenja

    ReplyDelete
  23. ach und die bleistifte sind ja supersüß :))

    ReplyDelete
  24. Hallo Syl, aber sicher "habenwollen"....Geht gar nicht anders...
    Unbedingt!!!
    Was passiert, wenn ich Bleistifthabenwollen schreibe????Oder RosaHockerhabenwollen????
    Ja ja, ich weiß, das würde zu weit führen, hihi
    Herzliche Dank für´s Giveaway...
    Liebe Grüße
    Claudia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah Du bist ja süüüß!!!:-))))*

      Delete
  25. no czekałam i czekałam ze znieciepliwieniem na Twojego nowego posta i oczywiście mnie powalił na kolana... no uwielbiam to wszystko ;), te ołóweczki i ten taborecik- normalnie bajka!!! dzięki niemu chyba znów odkryję kolor różowy!!! no i ten "czajniczek" no to już wypas totalny ;)!! hihihi kochana Syl oczywiście ściereczkę "chcęmieć"! i to bardzo, bardzo, bardzo hihihih rzucam się na nią dosłownie ;).... p.s. co do katastrof... to popsuł mi się ekspres do kawy ;( dla mnie to mega katastrofa- dosłownie cała cierpię ;(.... ściskam gorąco, cudnego tygodnia Ci życzę Aga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh Agus wierze, wierze!!! ja mam ekspress na kapsulki Nespresso i jak zpomne ich zamowic to jestem bez kawy alllllz wtedy cierpie, mam nadzieje, ze Twoj sie szybciusio naprawi bo kawa oznacza przerwe i relaks prawda?? Jejku dziekuje za wszystkie cieple Slowa! Sciskam

      Delete
    2. dla mnie kawa to życie dosłownie, więc wiesz jestem oderwana od życia na maksa hihihih... i niestety nie wiem czy się szybko naprawi ;( hlip hlip.... buziaki kochana ;)

      Delete
  26. Hej Syl
    zaglądam tu regularnie i nie mogę się wprost napatrzeć!
    przepiękne zdjęcia, stylizacje, kolorystyka która na maxa mnie 'kręci'
    zawsze czekam na woje kolejne posty
    Gorąco Pozdrawiam
    Asia

    ReplyDelete
  27. "CHCEMIEĆ"

    ...No oczywiście, że chcę ;))) Syll!! Już się stęskniłam za Twoimi postami, teraz patrzę! Serduszko się uśmiechnęło! Jeeeeeeest post! Pomyślałam od razu, że Twój laptop już naprawiony, ale widzę, że jeszcze nie należy luzować kciuków ;))) Trzymam więc dalej! Ołówki są w dechę!! Prześliczne cukiereczki Syllove'owe hiihihihi a ta biała gumeczka na nich to taka wisienka na torcie hihi Niby standard, a tak pięknie z pastelami gra :) Masz taki piękny dom!! Dodawaj proszę więcej jego zdjęć, ma cudowny klimat :)) Jedno tylko mnie martwi... szukam i szukam, rozglądam się i.... nie ma..! NIE MA BLUE!!!!!!!!!!!!!

    Buziaczki SYl!! :) Pięknego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah no Blue spi dzis na gorze w sypialni, PUPA w sloncu a glowa w cieniu pod lozkiem;-))) wiec mysle ah nie targam go dzis do zdjec niech sie chlopak wyspi!;-)))) Niedlugo wiecej fotek domku, zmodzilismy troche nowego deko i "ala" mebli :-)) Sciskam Malinko!

      Delete
    2. Ok, wybaczam nieobecność Blue, niech się relaksuje;))) Słońce powiadasz...? To ono nie przepadło na zawsze? hahahahahhahahaa Będzie więcej zdjęć z domku JUPIIII!!! :) Buziaczki!!

      Delete
  28. ..kto by nie chciał :)
    Pięknie u Ciebie.. kolorowo .. i kolorowo :))
    Buziaki

    ReplyDelete
  29. Syl, masz może takie kolorowe ołówki tylko stolarskie?
    Pozdrawiam
    Red

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie ale jak cos mi wpadnie w lapki na starociach czy cos to bede dla Ciebie brala:-) Pozdrawiam!

      Delete
  30. Zawsze lubię oglądać Twoje zdjęcia i zachwycać się tym jak biel przełamujesz kolorami.Właściwie Ty jej nie przełamujesz, a raczej podkreślasz jej piękno ale zarazem piękno każdego kolorowego przedmiotu.Co do ściereczki to oczywiście ,że chcę mieć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ujj dziekuje Jowi i ciesze sie bardzo, ze podobaja Ci sie moje kolorki:-) Sciskam

      Delete
  31. Liebe Syl,
    was für ein schöner und farbenfroher Post und die Bleistifte sind der Hammer, bei dem Hocker hab ich schon erst gedacht es sei ein Kinderstühlchen, aber ich gleich in den Shop geguckt, ein Hocker kein Stuhl für die Kinder, aber sehr schön in der Farbe und im Zustand.
    Ich wünsch dir alles Liebe und schick dir Busserln
    herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  32. Kochana Syl, tak przewijam i przewijam i końca kolejki chętnych po ściereczkę nie widać! Ufff... Jest koniec kolejki... Chcę ją mieć! Chcę mieć tę ściereczkę!! Bardzo!
    Ołówki są super i ten różowy taboret super fajny! A w ogóle jak zwykle pięknie...! :)
    Uściski ślę! - Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to Domi dopisuje Cie do listy "chce miec" z przyjemnoscia!!!:-) Dziekuje za mile slowa!! Sciskam

      Delete
  33. Ojej ale śliczne ołóweczki, takie też chciałabym, musze porozglądać się po sklepach może akurat trafię na podobne... zdjęcia oczywiście prześliczne czyli tak jak zawsze;)
    no i oczywiście Chcę mieć! ;) nie byłam nigdy w Paryżu jak na razie jest tylko w przyszłościowych planach więc taka ściereczka byłaby pierwszym krokiem..;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopisuje do listy:-))) dziekuje slicznie za mile slowa:-))) Buziaki

      Delete
  34. no dobra, to ja też chcę :)
    a ołówki już podziwiałam i czekam na prezentację reszty kolorków :)
    buziaki
    Kasia

    ReplyDelete
  35. no jasne,że.... CHCĘ MIEĆ!!! :P Syluś wszystko co pokazałaś jest cudne. Ołóweczków szczerze zazdroszczę,ale półka z czerwonymi cudami mnie totalnie powaliła na glebę. BOSKA półka i aranżacja na niej. aaaa i dobrze,że stolik przemalowałaś :)

    ReplyDelete
  36. Jakie tam przynudza? Jak piękne coś, to człowiek gapiłby się cały czas:)
    A wiesz, te miseczki co w kuchni masz, takie falbankowe, to ja też mam jedną białą:)
    No i oczywiście 'chcemiec' :):):)

    ReplyDelete
  37. Meine liebe Syl,
    ist das wieder ein schöner, fröhlichsonniger Post von dir!!
    Die rosa Kanne mit dem Aufsatz ist ja der Hammer!!!!
    Und WOW!!!! ...die Bleistifte! Freu mich für dich :O))))
    Fühl dich gedrückt,
    Tini♥♥♥

    ReplyDelete
  38. ja już wyczerpałam swój limit szczęścia ;)
    ale trzymam kciuki za innych :)
    taborecik mniodzio, no a żeby ołówki aż z USA - skandal! ;))

    buziaki kochana i zauważyłam nowe zdjęcie po prawo Sylusi z Blusiem :)) fajowe!!!

    ReplyDelete
  39. Hej Syl, CHCĘ I PROSZĘ o ściereczkę ręczniczek :) uwielbiam Paryż :)))
    już oglądałam na FB ołóweczki i szczerze zazdroszczę ołówków i tak cudownej szwagierki. Cudnie tu u Ciebie !!!
    pozdrawiam
    Kasia

    ReplyDelete
  40. Ołówki bomba! :-))) A ściereczkę oczywiście chcęmieć! :-)))) Pięknie wyglądałaby w mojej czarno-czerwonej kuchni:-)

    ReplyDelete
  41. "chcemiec" chcę mieć , super tu u Ciebie! ołówki pierwsza klasa , a taborecik słodziachny , masz szczęście ,że udało Ci się pliki odzyskać :) , mi jak laptop się wysypał- poszło wszystko.....w siną dal :(
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    ich bin die glückliche Besitzerin der wundervollen Emaille-Schüssel.
    Ich hatte heute so eine Freude als ich das Paket geöffnet habe und habe sofort losdekoriert.

    Und da ich ich mir nach dieser Mega-Ausgabe eine Paris-Reise nicht mehr leisten kann :-), hoffe ich wenigstens das süße Tuch zu gewinnen.

    Liebe Grüße,
    Katja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo liebe Katja!! ooo ich freue mich so!! die Schüssel ist echt schön stmmts:-))? ich grüße Dich hier gaaanz lieb!!!

      Delete
  43. Ołówki mega slodkie!!!! A ściereczkę oczywiście tez chcę mieć :-))))

    ReplyDelete
  44. Huhu Süsse,

    na da bin ich als alte Frankreichliebhaberin doch sofort dabei :).

    Knutsch
    Mimi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jajajaaj hi Süße!!:-))) Knutschi!

      Delete
  45. Moja babcia miała taki stołeczek - widziałam go w różnych wersjach kolorystycznych, bo moja ciotka-artystka często zmieniała mu barwę ale różowy to nigdy nie był:))
    ołóweczki słodziutkie

    pozdrawiam gorąco
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Izuniu!:-)) ja taki roz znalazlam tez po raz pierwszy:-)

      Delete
  46. Na, dann schnellstens "HABENWOLLEN" :)

    Wieder mal tolle Bilder, ich mag deinen Stil!

    LG, Juli aus K.

    ReplyDelete
  47. chcemieć :))))))))))))))))))) muszemieć :)))))))))))))))))))))))))))pragnęmieć :)))))))))))))))))))))))))))pożądammieć :))))))))))))))))))))))))postokroćmuszęmieć :)))))))))))))))))))))))))))))dojasnejanielkiwylosujmnie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha tosiam Cie!!!!!

      Delete
    2. Za tą jasnaanielke zdecydowanie się należy hahahahhahahahaha ;) trzymam kciuki Asiu! :)

      Delete
    3. Mowie Ci Malinko Aska mnie zabija swoim poczuciem humoru ale tak megapozytywnie!! no ale ty tez jestes niezla niezla!!!! ciebie tez uwielbiam!!!:-)))

      Delete
  48. oh liebe Syl, was für eine tolle Idee. Das Tuch gefällt mir total gut und ich plane einen französisches Abendessen, da passt das noch perfekt rein...
    Hab einen schönen Abend.
    Liebe Grüße
    Stefanie

    ReplyDelete
  49. Skarbie, zdjęcia powalają jak zwykle, obłęd po prostu!!!Pozdrawiam Cię cieplusio i trzymam kciuki za laptopika
    buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Skarbku!! Jutro napisze maila:-)

      Delete
  50. Hallo,

    natürlich ein gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzzzzzzzzzz arges HABENWOLLEN auch von mir :-)

    Liebe Grüße
    Mara G.

    ReplyDelete
  51. Uiuiui, da sag ich nur habenwollen!!!!
    Ich liebe deine Bilder, sie sehen immer nach Sommer aus. :)
    Allerliebste Grüße
    Sophie

    ReplyDelete
  52. Taki stołeczek był niegdyś u mojej babci, a może jeszcze jest? Koniecznie muszę poszperać przy kolejnej wizycie u niej. Z tym, że jego kolor był przeokrutny, Twój podoba mi się bardzo. Ołóweczki, słodkie i jaki zapas :-). Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  53. "chcemiec" kurka wodna jak nic:)

    ReplyDelete
  54. Hallo Syl,

    ich war noch nie in Paris und möchte soooo gerne mal hin!
    Mit dem schönen Tuch hätte ich wenigstens ein bisschen Paris zuhause!

    Dein Blog gefällt mir übrigens sehr gut. Ich liebe deine Möbel und Deko!

    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
  55. Meine liebe Syl,
    ooooohhh was war dein Post heute wieder schön! Naturellement je veux gagner une jolie serviette, s`il te plait. (natürlich will ich das tolle Handtuch gewinnen)
    Aber die Bleistifte sind ein absoluter Traum, da schlägt mein Herz gleich höher. Ich bin nämlich ein absoluter Stifte und Papierliebhaber. Und dann noch dein Logo darauf. *schwärm*
    Du hast eine superliebe Schwägerin. Und auch deine Fotos sind einfach wieder unwiderstehlich.
    Ich wünsche dir einen erholsamen Abend.
    Viele gaaaaaaaaaaaanz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  56. *haben wollen* :) Bitte! ;) Je l´aime!

    Wünsch Dir eine schöne Woche :)

    ReplyDelete
  57. Syl kochana:)
    jesteś zabójcza!
    oczywiści, że CHCEMIEĆ :)))
    wspaniałe foty jak zawsze, a ołówków zazdroszczę:) i jeszcze miętowe mówisz... wow.... :)))
    piękną masz tą jadalnię:* buziaki

    ReplyDelete
  58. Hallo liebe Syl,
    na klar "haben wollen" ...*lach*. Was ist das denn für ein tolles Geschenk an dich? Die Bleistifte sind ja superschön und eine ganz tolle Idee. Ich auch "haben wollen" - hi,hi... Die sind ja viel zu schön, als dass man sie verwendet.
    Sei ganz lieb gegrüßt und noch eine schöne Woche,
    Manuela

    ReplyDelete
  59. No chcę...

    chcemiec

    i chcę chcieć i widzę, że Ty też chcesz chcieć, bo blog śliczny :)))

    Pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  60. Huhu :)

    da mache ich doch direkt mit "habenwollen".
    Ich liebe Paris und das Geschirrtuch sieht sooooo schön aus :) *habenwill*

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  61. taaakie ołówki! mniam :p jak truskawki w śmietanie :]

    ReplyDelete
  62. No pewnie, ze tez chcemiec :D Boskie te olowki! Ja posiadam tylko takie ikeowskie i chyba najwzszy czas to zmienic :)))

    ReplyDelete
  63. Aaaaaaaaaaaaaa zakochałam się!!! Mogę u Ciebie zamieszkać?????Masz tyle groszków i ten stół boski.

    ReplyDelete
  64. Oczywiście ,że chcemieć:)
    Ołówki są genialne!

    ReplyDelete
  65. Świetna jest, ja tez CHCĘ JĄ MIEĆ .
    Pięknie u Ciebie, kolorowo, jaśniutko, cudownie ....
    Można by patrzeć i patrzeć bez opamiętania ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  66. Alez u Ciebie fantastycznie:)optymistycznie, wesolo:)ceramika cudowna:)sciskam

    ReplyDelete
  67. no i te ołówki niebanalne:)cudeńka!

    ReplyDelete
  68. No, dobra..., to ja też
    CHCE MIEĆ
    bo może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie...:)

    Ja to Twoje mieszkanko, to chętnie zobaczyłabym na żywo, bo tyle w nim jasności, że aż nie dziwię się Twojej energii - można z niej czerpać garściami:)
    Różowy dzbanek wypaśny jak nie wiem co! A talerzyk w czerwone wzory to taki, że ... zakochać się można... Ale człowiek głupi co? W talerzach się zakochuje... Syl, laptopikowi zmartwychwstania życzę!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  69. Jakie cukierkowe ołówki!!! Czy po nie tez mogę się ustawic się w kolejce?:) jak zwykle słodko i cukierkowo u Ciebie Kochana;)
    Sciskam mocno i pozdrawiam

    ReplyDelete
  70. HABENWOLLEN! Dobre! :))
    Kochana, ten talerz mnie zaciekawil z kogutkiem, swietny jest! A olowko, o mamo! SLODKIE !!!!!! I jeszcze z Twoim napisem. No przesliczne!
    Zycze, zeby z Laptopem wszystko bylo ok. Wiem co to znaczy, bo sama to przeszlam.

    Sciskam kochana!

    Dagi

    ReplyDelete
  71. bei dir ist es immer wieder schön zu gucken.. die bleistifte sind sooo schön geworden.. und deine anderen bilder auch alle toll. ich lass dir mal liebe grüsse da
    bettina

    ReplyDelete
  72. Chce mieć :) a te ołówki też bym chciała - czas przeprowadzić się do ameryki :)

    ReplyDelete
  73. różowy czajniczek najpiękniejszy! : ))

    ReplyDelete
  74. Syl:))
    Miło mi odkryć Twojego pięknego bloga! Uroczo tu i klimatycznie, gratuluję talentu i życzę wszystkiego NAJ NAJ NAJ!!!!!
    Uściski z Polski,
    Alicja
    P.S. W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://www.alicja-arteego.blogspot.com/
    http://arteego-shop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. sama słodycz w tych Twoich wnętrzach ! pozdrawam, ewa

    ReplyDelete
  76. Ale cudne kolorki na tych zdjęciach ! :)
    No a pastelowe ołówki - śliczniaste ! hihihi :D
    Pozdrowienia dla uroczej szwagierki !
    Spokojnej Nocy,
    Maedlein ♥

    ReplyDelete
  77. WOW - 100 Kommentare schon vor mir. Dann bin ich halt das 101 HABENWOLLEN. Wahnsinn.
    Gruss Simone

    ReplyDelete
  78. Ponoć chcieć znaczy móc...Więc CHCĘ MIEĆ :-)
    agulek.4@wp.pl

    ReplyDelete
  79. H-A-B-E-N---W-O-L-L-E-N-!!!!

    lass mich bei dir mäuschen sein, bidde!
    ;)
    du legst ja wohl ne bleistift mit rein!??!
    manno, ist das wundervoll!
    ;)
    glg
    steffi

    ReplyDelete
  80. Kurcze nie mam szczęścia w miłości, kartach ani w losowaniach, no cóż CHCĘ MIEĆ!

    ReplyDelete
  81. Przepiękne zdjecia. A ściereczka- marzenie.
    Może mnie dopisze szczeście :)))

    ReplyDelete
  82. Wow, du machst immer soooo tolle Bilder ! Du besitzt Bleistifte mit deinen eigen Label , genial !
    DeinTuch sieht spitzenmäßig aus und würde so exakt in meine Kueche passen, dann rufe ich einmal ganz laut : HABENWOLLEN ! Gruß von Anna

    ReplyDelete
  83. Ach no jak można ich nie chcieć? :) Zazdraszczam ołóweczków :)

    ReplyDelete
  84. Ojej ale oblężenie...chyba nie mam szans...co nie zmienia faktu, że jestem chętna na Twoje wspaniałości:)))))Ołówki świetne:)
    Ściskam cieplutko

    ReplyDelete
  85. Lange schaue ich mich schon immer wieder bei dir um, wenn du einen neuen Post hast, aber jetzt möchte ich mich auch einmal zu Wort melden. Deine Fotos sind immer so toll, so frische Farben, einfach wunderschön. Gleichzeitig möchte ich natürlich gerne an deiner Verlosung teilnehmen. Einen sonnigen Gruß von Ann-Kristin

    ReplyDelete
  86. Huhu liebe Syl,

    meist bin ich nur stiller Mitleser, aber heute muss ich doch (natürlich völlig uneigennützig *flöööööt* ;))) auch mal etwas schreiben! *fettzwinker*

    Deine Bilder und die Liebe, mit der du ein jedes bearbeitest sind immer soooo herrlich anzuschauen! (Ich fand es so cool, wie du deine Urlaubsbilder farblich sortiert und präsentiert hast!! Einfach genial!!)

    Mit Paris verbinde ich ganz viel! In und durch Paris sind mein Schatz und ich vor 10 Jahren zusammen gekommen! In unserer Wohnung habe ich auch vieles zum Thema "Paris" als Deko!! Daher kann ich ja gar nicht anders, als bei dem tollen Candy: "Hier püdde, püdde!" zu rufen!! ;))

    Freu mich aber auf für jeden anderen, der das Glück haben sollte!

    Mach weiter so und erhalte dir deine liebe und fröhliche Art!

    Lese dich gern weiter und wieder!

    Liebe Grüße
    Ramona (im Internet auch als MissParis unterwegs!!! ;)))

    ReplyDelete
  87. Pastele nieodmiennie kojarzą mi się z latem. Lubię te twoje kolorowe wariacje. Pewnie dlatego, że u siebie ich nie mam. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  88. wow,jak mozna zdobyć ołówki ze swoim nickiem?Świetne:)uwielbiam Twoja wystawke i drobiazgi, ktore w niej eksponujesz:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  89. Liebe Syl,
    ich auch "habenwollen". Deine Bilder in weiß, rot, rosa finde ich sooo toll. Das vertreibt doch hoffentlich alles Regenwolken. Ich schau sooo gerne bei Dir rein - es macht mich immer wieder so fröhlich. Liebste Grüße von Annett

    ReplyDelete
  90. Och ja tez pisze,ze chce miec! tak pieknie tu u ciebie,ze nigdy nie moge sie oderwac od twoich zdjec i przecudnych wnetrz.absolutnie moj klimat.A olowki boskie!!szczesciara!

    ReplyDelete
  91. Ależ pięknie i kolorowo, cudne ołówki, ulubiony kolor każdej dziewczynki:) miłego dzionka

    ReplyDelete
  92. Aaah, you're back :))
    Ich hoffe Dein Laptop wird ganz schnell wieder repariert, damit
    Du uns weiterhin mit Deinen wunderschönen Impressionen verwöhnen kannst!
    Alles Liebe
    Duni ♥

    ReplyDelete
  93. Syl wiesz te Twoje foty moge ogladac bez konca. Kolorowe olowki- hit!
    pozdrawiam serdecznie
    :)

    ReplyDelete
  94. Liebe Syl,
    was für herrliche Bilder in Deinem Post und die Geschirrtücher sind ja der Hammer....also HABENWOLLEN bitte!!!!Am Besten gefallen mir die tollen Bleistifte, das ist mal etwas ganz außergewöhnliches!!!!
    Herzlichst Flori

    ReplyDelete
  95. Twoje zdjęcia rozwalają mnie kompletnie Kobieto!! Szlocham sobie z rozmachem, że jestem taka zwyczajna..chcemiec oczywiście, a żeby to napisać zostawiła swe dziecko wręczając mu kartkę papieru , którą nie omieszkało zeżreć...czegóż się nie robi z chciećmienia :) i z podziwu :) Ściskam Cie cieplutko!!

    ReplyDelete
  96. przecudnie pastelowo!! i mimo, iz rozowy to nie moj kolor, to jestem zauroczona!
    a sciereczke oczywiscie chce miec!! :-))

    ReplyDelete
  97. oczywiscie, ze sie zglaszam i chcemiec :)
    Ale widze , ze chetnych mnooooostwoooo :)))

    ReplyDelete
  98. AMAZING POST:) Your blog is so wonderful..do you have twitter or Fb to follow with??

    If you want some décor inspiration from Sweden, check out my blog:)
    Have an awesome weekend.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    ReplyDelete
  99. Stołeczek mnie powalił :) słodki jest :) i cała aranżacja wokół niego :) ściereczka też cudowna :) ołóweczki sylloves - bomba! i te Twoje kuchenne zakamarki... REWELACJA :)

    ReplyDelete
  100. chcemiec ! bez watpienia ! Pozdrawiam NO ONE no_one_no@wp.pl

    ReplyDelete
  101. Hi Syl,
    da springe ich doch gerne ins Lostöpfchen!
    Liebe Grüße,
    Bianca

    ReplyDelete
  102. WAHNSINN ... liebe Syl - die Bleistifte sind ja der Hammer!!!
    Wie niedlich ist das denn?!
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  103. oczywiście, że chcemiec ;)

    Aga

    ReplyDelete
  104. Alez cudne zdjecia kochana !!!!! przykro i z powodu laptopa noo ale jak sie udalo wszystko odzyskac to juz super :)
    Olowki juz wspominalam - czad !!! ahh czemu ja nie mam takiej kochanej szwagierki .....

    sciskam :*

    ReplyDelete
  105. Gratuluje bloga ! I przylaczam sie do zabawy, poniewaz "chcemiec" ! Pozdrawiam Natalia natalia.kubacka@hotmail.com

    ReplyDelete
  106. Hallo!

    Was hast du nur wieder für tolle Bilder gemacht?
    Ich bin jedes Mal begeistert.

    Es wirkt nicht zu "clean", nicht zu bunt und trotzdem...aufregend. Tolle Mischung!

    Die Bleistifte sind klasse. Kann man die auch in Deutschland irgendwo bestellen?

    Das Geschirrtuch ist natürlich...wow!
    Zum Spülen viel zu schade.
    Bei mir würde es einen würdevollen Rahmen in der Küche bekommen. :-)

    Habenwollen!

    Ach ja, deine schönen Stücke aus dem Onlineshop haben ein gutes Zuhause bekommen.
    Die kleine Kanne mit Rosenmotiv wird schon verwendet.

    ReplyDelete
  107. PASTELOWO, BAJKOWO, CUDOWNIE!
    Jesteś nie do pobicia :-) CUDO!
    Duża buźka :***

    ReplyDelete
  108. Liebe Syl, ich auch Habenwollen !!!!!!!!!!!!!
    Ganz liebe Grüße Petra

    ReplyDelete
  109. Moin Syl,

    ich auch "habenwill" ...... du hast immer so tolle Sachen.... hmmm... eine wahre Augenweide dein Shop.
    Danke.... ich hab schon viel Kraft daraus geschöpft.... und wnen du mal nach Borkum kommst, lade ich dich auf einen Riesenwindbeutel ein...falls du magst.

    Liebe Grüße
    Katja

    ReplyDelete
  110. Jaka świetna kawiarka i talerz z kurą!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  111. Matko jak u Ciebie pięknie! aż człowiek ma ochotę spakować walizy i wprosić się do Ciebie :) :)
    Karolina :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.