10 June 2012

For ya! + Vintage Love


Hi Mädels!

Ich frage mich ja immer wieder wieso tue ich mir das an!???
Das mit der Verlosung meine ich... eigentlich hasse ich es! Das wisst Ihr schon! 
Darum habe ich ja mit dem neuen Post bist heute gewartet:-)
Aber jetzt sag ich es ganz schnell und dann habe ich es hinter mir:
Die süße "I love Paris" Überaschung geht an Sabine "Villa Josefina" und eine weitere Überaschung, (sonts kann ich nicht schlafen;-) geht an Agnieszka "niebieska chata":-)
So jetzt habe ich es hinter mir! UFFFFFFF!
Mädels schreib mir bitte Eure Adressen an 
sylbry@gmail.com

*

Hej kobitki kochane!
Ciagle zadaje sobie to pytanie  dalczego ja sobie to robie!??
No to z tym losowaniem, wiecie jak ja tego nienawidze!
Wylosowac tylko jedna osobe masakra, wiem wiem powtarzam sie!
Daletgo az do dzisiaj opoznialam nowego posta.
Ale teraz szybko powiem kto wygral i bedzie z glowy!
Reczniczek "I love Paris" idzie so Sabine z "Villa Josefina" i niespodzianka (bo inaczej chyba nie usne) idzie do Agnieszki z "nibieskiej chaty".
Dobra juz mam to za soba! Uffff
Dziewczyny maile z adresami prosze na:
sylbry@gmail.com

*
Sooo ich liebe die EM Zeit! Gehts Euch genauso? 
Wir sind eigentlich ziemliche Sport-Freaks!
Joggen, Skaten, TaeBo, RushFit! Yeah! es macht Spaß!
Solche Sportevents wie die EM  bringen so viele Menschen zusammen, das finde ich echt super!
Mit Familie und Freunden zusammen kochen, vor dem Fernseher sitzen und mitfiebern , was will man mehr:-)

Heutige Fotos haben zwar nichts mit der EM zu tun... die Hauptrolle spielen heue neue vintage Schätzchen, manche bleiben ja bei uns, manche wandern in den Shop und natürlich Mr. Blue:-))


Jak tam Wy kochani? Bo ja uwielbiam ten czas Euro!
Z nas w sumie takie sport-freaks:-)
Jogging, Skating, TaeBo, Rushfit! ah Yeah, to jest to!
Takie eventy jak Euro wlasnie to idealny czas, zeby spotkac sie z przyjaciolmi i rodzina, razem gotowac, razem spedzac czas przed ekranem i kibicowac, co tu wiecej chciec:-)

Dzisiejsze fotki nie maja  nic wspolnego z pilka nozna... glowna role graja nowe vintage zdobycze, niektore zostaja u nas, niektore wedruja do sklepiku a no i oczywiscie Mr. Blue:-) ktorego jest zawsze i wszedzie pelno!:-)

Vintage Alpina und Shabby Chic Stühl gehen in den Shop, Blue bleibt bei uns!;-)))
Vintage Alpina i starusie shabby chic krzeslo ida do sklepu, Blue zostaje u nas!;-)))

*
Neue Jeans-Lexington Bettwäsche, gekauft reduziert, ohne Kissenbezug, dient jetzt als Decke auf dem Sofa;-) Kleiner Hocker by Sylloves bleibt bei uns:-)
Nowa Jeans-Lexingotonowa posciel, kupiona z przeceny, bez poszewki na poduszke, sluzy jako kapa/kocyk na kanape:-) Maly stoleczkek by Sylloves zostaje u nas:-)

*
Mr. FOTOMODEL;-)

*
2ter Hocker bei Sylloves hat bereits ein neues liebevolles Zuhause gefunden:-)
2gi taborecik by Sylloves juz znalazl nowy, pelen milosci domek:-)

Sorry dass ich nicht JEDE/N von Euch beschenken kann! 
Danke danke 1000 mal Dank dass Ihr da seid!! 
Denn ohne Euch hätte das hier kein Sinn gemacht!
:-)
Habt eine wunderschöne Woche!

*

Sorki, ze nie moge obdarowac kazdej/kazdego z Was!
Dziekuje, dziekuje, 1000krotnie dziekuje, ze Jestescie!
Bez Was blogowanie nie mialoby dla mnie najmniejszego sensu!
:-)
Zycze Wam cudownego nowego tygodnia!!

XOXO

Syl

53 comments

  1. wow syl, der stuhl ist toll :) überhaupt, ich mag deinen style! liebe grüße, svenja

    ReplyDelete
  2. Serdeczne gratulacje dla obdarowanych;))
    Kociak wspaniały...nie mogłam się napatrzeć taki bieluutki;))
    Stołeczek jest cudowny, jak i krzesło zresztą;))
    Uwielbiam kolor jeansu, więc pościelo-kapa barzdo mi się podoba;)
    Serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Oj to się cieszą szczęściary :) gratulacje
    Wszystko, co wynajdziesz jest takie, takie "inne" :D (brak słów na te Twoje cuda)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Hallo Syl, schöne Sachen hast du da wieder aufgetan. Die EM geht eigentlich fast an mir vorbei, ich bin nicht sehr interessiert an Fußball. Aber mit anderen zusammen gucken, das mag ich trotzdem gerne. Vielleicht für die Endrunde...
    Grüßle
    Ursel

    ReplyDelete
  5. Ależ cuda Syl !!! Boskie !!! A ja mam pytanko gdzie można zakupić te dwa amerykańskie kubeczki ... marzy mi się kawa w nich ... ech ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasandro kochana zobacze czy u nas w Butlersie jeszcze sa bo ja kupilam w zeszlym roku i dam Ci znac buzka

      Delete
  6. Gratulacje dla dziewczyn:)
    fajny ten malutki stoleczek:))))
    wlasnie ogladamy nastepny mecz:)

    ReplyDelete
  7. Jak dobrze, że Blue zostaje u Was ;))) Jest przepiękny, chętnie zabrałabym go do siebie, gdyby był na sprzedaż hihihihih "pal licho" z alergią mojego P. hihihihihi ;))) Piękne rzeczy jak zwykle nam pokazujesz :) ..ten stół ze szklanym blatem też bardzo mi się podoba :) Buziaczki i gratulacje dla Zwyciężczyń :) Ja teraz kibicuję Hiszpanom, a Ty? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi Malinko ja sie dzisiaj nie moge zdecydowac haha za kim kibicuje haha buzka

      Delete
  8. Te oczka co patrzą na mnie na przedostatnim zdjęciu to przekochane są!!!!!!!
    Ale do tej pościeli to wzdycham bardzo głośno! Ale Ci się trafiło super:)
    Buźka kochana!

    ReplyDelete
  9. Stołeczek z nóżkami toczonymi, jest cudowny, wcale się nie dziwię że zostaje u Ciebie,jest boski :)
    Mr Blue jak zawsze na pierwszym planie, pozuje jak prawdziwy model :)
    Ściskam
    pa

    ReplyDelete
  10. oj czas Euro to dla mnie teraz ciężki czas :)
    ja jestem takim kibicem patriotą, generalnie na piłce nie znam sie , choc wiem, że jest okragła, dwie brami ale juz kto do której strzela czasami nie bardzo kumam.
    No ale czas Euro kubica patriotę zobowiązuje :) tak darłam dziób : Lewandowski jestes boski, że ochrypłam , mąż chciał mnie wydziedziczyc, bo w drugiej połowie wyciagnełam z r ekawa tyle przekleństw , że aż mu wstyd było :D ale co tam Euro raz nie zawsze , więc tylko łyknęłam koniaczku i dalej sie darłam :D
    Lewandowski, jesteś boski !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i coś tak sobie myślę, że tak zostanie :((((((((((((((

    ReplyDelete
  11. Syl,jestes przeslodka w calej swojej osobowosci! ZU gut für diese Welt! :)
    Slonko, piekne foty, juz mialam pytac co tam za Lexington sie pojawil... ja mam cos ochote na te poduchy z amer.flaga i w ogole na gwiazdki i Lexington! :)
    Maggy pozdrawia Blue!

    Dagi

    ReplyDelete
  12. To jestem, przerwa jest, więc zrobiłam szybkie siup do Ciebie hehe.

    Gratuluję wygranej, to raz, a dwa idę do sklepiku zobaczyć czy czegos tam dla mnie nie ma haha. Mam zakazane tylko niepotrzebne rzeczy wszak ;))

    Buziak!!!

    PS. Dalej nie wiem komu kibicować, D. kibicuje Hiszpanom... ehm..:/

    ReplyDelete
  13. Obdarowujesz nas codziennie wspaniałymi fotkami, a to dla nas ogromna przyjemność:)

    ReplyDelete
  14. hej kochana:)
    nie gniewamy się ani trochę, bo Twoje posty to dla nas największy prezent:*
    dzięki , że jesteś!
    gratulacje dla zwyciężczyń i idę do sklepiku pooglądać znaleziska:)
    ściskam Ciebie mocno!

    ReplyDelete
  15. Jak ja uwielbiam te Twoje oldschoolowe zdobycze- cuda!!!

    ReplyDelete
  16. Hi Syl, ja klar sind wir da, und wie! Ich finde Deine Bilderzusammenstellung soooo schön und so gelungen. Immer. Ich könnte mir Deine Bilder auch ausdrucken und einrahmen, so schön, finde ich die!
    Herzlichen Glückwunsch den Gewinnerinnen! Und Dir einen schönen Abend!
    Mina

    ReplyDelete
  17. Zdobycze cudne , Blue nieziemski te jego oczyska , krzesełko miałam podobne , ale niestety poszło na marne...:( 16 lat temu teraz bym nie pozwoliła na to , stołeczki cudne :)
    Gratuluję wylosowanym :)
    ściskam :*

    ReplyDelete
  18. a ja tu przyjeżdzam do chaty po dwudniowym niebycie i to dosłownym ;), oczywiście nie zdejmuję butów tylko odpalam kompa i co widzę?!!!! Syl właśnie mam nockę z głowy hihihihi, łzy w oczach i ciężki szok przeżywam .... zabrakło mi słów i to dosłownie... napiszę tylko BARDZO DZIĘKUJĘ!!!! A reszta na maila jak mi słowa wrócą ;)... p.s. i bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i gratulacje.... czuję się podwójnie wyróżniona!!! i taka SZCZĘŚLIWA!!! buziaki i uściski dla Wszyskich! ;) Aga

    ReplyDelete
  19. p.s. zapomniałam dopisać... krzesło normalnie BOSKIE!!!! powaliło mnie na maksa!!! ;) buziaki!!!

    ReplyDelete
  20. No proszę, takie cudowne zdobycze! ale kociak najpiękniejszy!buziaki!

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,
    Glückwunsch an die Gewinner!!!
    Sooo tolle Sachen zeigst Du wieder!!! Und Blue...soooo süüüß!!!
    Hab einen schönen Abend und sei lieb gedrückt,
    Barbara

    ReplyDelete
  22. ach syl...
    du musst unbedingt mal karten drucken lassen!
    wundervolle fotos.
    und.
    euer couchtisch. kann man den auf "normalen" wege kaufen??? ist der groß?
    glg
    steffi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Steffilein:-) danke für die lieben Worte!!!
      Du das ist ein Couchtisch vom Schweden, wärest Du in der Nähe und ihn abholen könntest, würde ich ihn Dir für einen MiniMiniMiniPreis verkaufen, wir bauen uns gerade einen neuen Couchtisch:-))) und dann muss dieser weg:-)


      Hier ist der Liatrop :-)))http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/50087072/

      Ich grüße Dich gaaaaanz ganz lieb!

      Delete
  23. Hallo liebe Syl!

    Dein Mr. Blue ist wirklich ein Süüüüßer!
    *knuddel*
    Sooo tolle Sachen, bei Dir sieht alles so retro chic aus!
    Gefällt mir sehr :)
    viele liebe Grüße an Dich
    ♥ Duni

    ReplyDelete
  24. Gratulacje!

    Piękne kolorki ma ta maszyna :)

    Szkoda, że Blue zostaje ;p przygarnęłabym go :D

    :*

    ReplyDelete
  25. Liebe Syl,
    schade, dass ich kein Glück hatte. Und Gratulation an Sabine :-)
    Mit gefällt die Kiste die man rechts im Bild sieht. Und wie immer tolle Fotos.
    Hab einen schönen Abend,
    liebe Grüße
    Stefanie

    ReplyDelete
  26. Gratuluję dziewczynom! A stołeczek wymiata.
    To a propos Euro ;)
    pa, marta

    ReplyDelete
  27. ale ładnie prezentują sie te roznorodne desenie poukladane jedne na drugim:)Blue jak zawsze słodki:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. wwwwaaaaaaaaaaaaaaaassssss???! Ich hab was gewonnen, des gibts doch garnet. I frei mi, i frei mi :-)))) Schreib dir gleich...
    Ach und deine Bilder sind ja wieder schee. Da passt einfach immer alles zam.
    ggglg Sabine
    und...
    i frei mi... :-)

    ReplyDelete
  29. Liebe Syl,
    traumhaft sind deine Bilder .... die und die von letzer Woche und die vom letzten Monat ... irgendwie muß ich immer daran denken, daß du einen richtigen Laden eröffnen solltest oder zu mindestens ab und zu auf Gartenausstellungen einen Stand ...

    Das sind Wünsche gell - aber ich liebe einfach deine Schätze und wie du sie in Szene setzt ...
    Jutta

    ReplyDelete
  30. Syl Kochana !!! Twoje skarby i sklepikowe znaleziska są bosskie !!! a zdjęcia Blue za każdym razem wywołują mój uśmiech :)))) już niedługo wysyłam paczuszkę ... buziaki wielkieeeee
    ps. świetne zdjęcia !!

    ReplyDelete
  31. Liebe Syl,
    ach Deine Bilder sind immer eine Augenweide, wirklich, alles wirkt so luftig und leicht und natürlich immer genau meine Farben, für mich ist alles perfekt.
    Und Glückwunsch ans Glücksmariechen Sabine.
    Und Kussi fürs Miezerle.
    Schönen Wochenstart wünscht Dir Susa

    ReplyDelete
  32. Wunderschön, Deine Bilder! Die alte Schreibmaschine und der Photoapparat sind absolut toll!
    Liebe Grüsse
    Susann

    ReplyDelete
  33. Od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga. Podziwiam niemal wszystko, po wystrój mieszkania, po Ciebie samą, Twoje pomysły i Pięknego Kota :)

    ReplyDelete
  34. Gratuluję dziewczynom wygranej. I nic się nie martw,że nie wszyscy wygrali bo swoją obecnością już nam bardzo dużo dajesz. Buziaki Syl. Miłego dzionka :)**

    ReplyDelete
  35. No niestety nie udało się, ale gratuluję szczęściarom:)

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl,
    ersteinmal herzlichen Glückwunsch an die 2 Gewinnerinnen. Wobei ich auch ein Gewinner bin, denn ich bin ja eine Leserin deines wuuuuuuunderschönen Blogs und deine Fotos sind iiiiiiiimmer eine Augenweide.
    So schöne Sachen hast du wieder erstanden.
    Wir haben auch 2 Munitionskisten, sie stehen aber noch im Keller. (hat mein Mann beim Sperrmüll gefunden)
    Deine Sachen setzt du immer traaaaaaaaaaaumhaft in Szene, einfach nur zum Schwärmen und Träumen!
    Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.
    Viele ganz liiiiiiiebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  37. Ja tez nie lubie losowac, brrrr. Zdjecia sa fantastyczne, nowe nabytki rowniez, ja ostatnio tez kupilam starenka maszyne do pisania ale czarna.
    pozdrawiam,buzka

    ReplyDelete
  38. Liebe Syl,
    das sind mal wieder so traumhafte Sachen, die du da gefunden hast und Mr. Blue ist ja wirklich das Traummodel schlechthin!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  39. Kochana Syl! My również spędzamy czas na kibicowaniu i to nie tylko Polsce. Do tej pory nie opuściliśmy ani jednego meczu :) Do tego w przerwach siatkówka i F1. Nasze Maleństwo pewnie zostanie sportowcem jeszcze w brzuchu :)
    Czy mi się zdaje, czy Panu Blue się nieco przytyło?
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha Petrus milo cie widzidziec/czytac:-))) Wiesz my tez tak ciagle przelaczamy:-) a Mr.Blue ah wszystko mozliwe, on wiecznie mi asystuje w kuchni i zawsze sie na cos zalapie;-)) Buzka

      Delete
  40. Gratulation an alle Gewinner...bin ja ganz neidisch...deine Fotos sind wundervoll!!! Eine wahre Pracht...einen schönen Abend und GGLG Kathrin

    ReplyDelete
  41. Hi Syl,
    du hast echt ein Händchen dafür, sooo tolle Dinge zu ergattern! Die Schreibmaschine ist sooo toll und die Farbe, einfach herrlich. Auf so einer Schreibmaschine hab ich das Tippen gelernt. Ok, die sah jetzt nicht SO schön aus. Als Schreibkraft muss ich sagen: Zum Glück arbeitet man heute mit dem PC!
    Hab noch einen schönen Abend!
    Liebe Grüße,
    Bianca

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    Du hast wieder so schöne Schätzchen entdeckt! Toll zurecht gemacht & in Szene gesetzt!
    Ich bin total begeistert! ich mag Deine Fotos sehr!!
    Ich wünsche Dir noch einen schönen Abend & alles Liebe
    Janet

    ReplyDelete
  43. Oh die Verlosung habe ich wohl verpasst :)

    Tolle Fotos !!!!!!

    LG
    Alex

    ReplyDelete
  44. Hej Syl,

    u mnie musiała nastapić zmaiana adresu bloga :)

    ReplyDelete
  45. Cudowności upolowałyście! A szczęśliwym obdarowanym serdecznie gratuluję :)

    ReplyDelete
  46. compositions and colors are great!!!

    have a nice day,
    elena

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.