15 June 2012

Friday... and love... again:-)


Ich hoffe ich langweile Euch nicht mit meiner NonStop LOVE:-)
Ich bin meistens so voll Energie und ich liebe alles um mich herum so seeh... und das Leben und die Menschen und die Welt und... ahh..:-)
Ich schicke Euch einfach mal  wieder eine Portion positiver Energie:-)

Mädels ich habe heute schon den zweiten Ersatzlaptop neu installiert ;-) Mein alter ist leider nicht mehr zu retten, schade... langsam lache ich wirklich wie oft ich in den letzten Tagen alles kopieren und retten musste WAHNSINN!;-)

Hej der Sommer ist bei uns in Bayern zurück yayyy!

*

Hej kobitki kochane, mam nadzieje, ze nie nudze Was ta swoja ciagle LOVE:-)
Zazwyczaj mam tyle energi, ze nie wiem co z nia zrobic, kocham wszystko dookola siebie, i ten swiat i ludzi ahh:-)
Wysylam Wam znowu troszke pozytywnej energi:-)

Ah jeszcze mowie Wam, dzisiaj mam juz drugi zastepczy laptop, ostatnie dni spedzam na ratowaniu, instalowaniu na nowo programow itp. Mojego kochanego laptopika nie da sie uratowac, ale nie bede jeszcze kupowac nowego, popracuje na tym drugim zastepczym, mam nadzieje, ze troche wytrzyma!:-)

Poza tym wrocilo do nas na Bawarie lato jiippii!

*

Heute mal typische Syl at home Fotos, unser Stil kennt Ihr schon, also enjoy:-)!

Dzisiaj troszke typowych fotek Syl at home, nasz styl znacie, enjoy:-)!

Solche Becher wollte ich schon immer haben! Diesmal habe ich mich nicht für unsere Initialen entschieden sondern für "LOVE", die tollen Becher gibt es bei www.BUTLERS.de :-))))
*
Kubeczki LOVE chcialam juz dawno, znalazlam takie i tym razem zdecydowalam sie nie na inicjaly S i B tylko wlasnie na LOVE, te kubeczki mozna dostac w www.BUTLERS.de :-))))
 *

Hier noch ein Klassiker:-) * A tutaj jeszcze troche klasyki:-)

http://www.tape.tv/musikvideos/The-Cure/Friday-Im-In-Love

*
Neues Hemdchen von ZARA, Geschenk von meinem Schatz:-)
*
Nowa koszulka od ZARA, prezent od mojego kochania:-)
 *

Habe mich heute i 2 geteilt haha:-))) + die schnellste Frisur ever:-)
*
Sie dzisiaj rozdwoilam:-))) + najszybsza fryzurka ever:-)
 *

  *

Star in weiß by Syl:-)* Biala gwiazdka by Syl:-)
   *

Mädels ich wünsche Euch ein wunderschönes Wochenende!
Wir sind morgen auf Flohmärkten unterwegs, ich freue mich schon sooo!!
Heute wird noch Kuchen gebacken!
KISSES!

*
Kochane zycze Wam cudownego weekendu!
My jutro buszujemy na targach staroci, juz normanie nie moge sie doczekac!!
Dzisiaj jeszcze cos upieke!

Ah APEL: LINKO kochana zglos sie do mnie koniecznie na sylbry@gmail.com! Nie moge zostawic u Ciebie komentarza nie mam pojecia dlaczego. DZIEKUJE za cudowne wyroznienie! prosze odezwij sie!

W nastepnym poscie bedzie o prezentach m.in. od mojej kochanej, zwariowanej Asi, Asku, Asiulki z Mondo Cane odiwedzcie ja zmienila bloga z "Miedzy cisza a cisza" na  MONDO CANE:-)))

BUZKA

69 comments

  1. Piękna koszula od mężą :) fajowy taki prezent i że maż wie jaki masz gust :)kąty wasze jak zawsze urzekają ściskam :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-))) Dziekuje slicznie i sciskam!!:-)))

      Delete
  2. oooooooo byłam pierwsza hihihi , u ciebie pierwszy raz mi się to zdarzyło :*

    ReplyDelete
  3. Jaka piękna Syl z czerwoną wstążeczką we włosach!! :) Twoja radość życia mnie zaraża za każdym razem, kiedy dodajesz post, musisz koniecznie robić to częściej!!! :) Kubeczki LOVE superowe, tak do Was pasują, a miłość Moja Droga nie znudzi nam się nigdy ;) Biała gwiazda jest piękna i ten obrazek z białymi miseczkami... :) Koszula prezent od Ukochanego świetna!! Doskonale do Ciebie pasuje :) Bardzo lubię zdjęcia z Twojego domku :) Buziaczki i życzę Ci, by słoneczko już zostało ;))) CMOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Malinko!! I lof you!!!:-)))

      Delete
  4. Fotki jak zawsze piękne, kubki z napisem love wyglądają super:) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Martus, milego weekendu!

      Delete
  5. Piękne, mega energetyczne zdjątka!!!
    Kolorowo, iście letnio,tak jak powinno być;))
    U Was już lato więc i do nas przybędzie nie bawem;))
    Dziękuję za ogrom pozytywnej energii,tego było trzeba!!!
    Gwiazda jest bezkonkurencyjna, kubeczki bosskie!
    Miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czesc Justynko! Dziekuje! a ja pozytywna energia do Ciebie w ten sposob trafila no to cool!:-))) Sciskam!!!

      Delete
  6. Liebste Syl,
    wow, wow, wow, cooooooooole Bilder!!!!
    Das Hemd ist toll!!!
    Hab ein schönes Wochenende, hier regnets mal wieder...bääähhh!!!
    LLLLLLLLLG,
    Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ich schicke Euch Sonne!!! Vielliecht wird morgen besser:-))) hab ein toolles WE!!!! LLLLG

      Delete
  7. No i DZIALA! Twoj energetyczny post! I to jeszczew jak, muzyka puscilam na full! :))
    No zdjecia jak zawsze super, te czerwone akcenty u Ciebie sa niesamowicie, nigdzie wiecej tak na mnie nie dzialaja jak u Ciebie. Twoja kuchnia jest jedna z moich ulubionych vintage!
    Te kubeczki sa swietnie, mialam ostatnio je w rece w Buttler, fajowe! No a koszula, prosze, geil°!!!!!! :)

    Pozdrawiam! My tez szykujemy sie na flohmarki. Jeden bedzie taaaaki wielki, ze az sie boje. ;) Organizowany jest raz w roku, to sobie wyobraz! Bedzie sie dzialo!

    Dobrego oka!

    Dagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha czytam, ze u was flohmarkt taki wielki bedzie i co czuje.. ciarki na nogach hahaha to nie jest normalne Dagi;-)))) Buzka!!! dzieki za mile slowa:-)))

      Delete
  8. Die LOVE Tassen sind wunderschön, liebe Syl!!
    Ich wünsche Dir ganz viel Spaß auf dem Flohmarkt und
    bin gespannt welche Schätze Du findest :)
    Alles Liebe
    Duni ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Sweetheart!!:-)) ich werde Ausschaun nach Deinem SF-Schildchen halten:-)))

      Delete
  9. Ta twoja pozytywna energia posylana w swiat naprawde dziala!
    Kubaski sa swietne, ja sie zastanawiam dlaczego tak pozno zjawily sie u Ciebie, bo u kogo jak kogo ale u Ciebie z takim napisem obowiazkowo;)
    U mnie jeszcze to lato nie zagoscilo ale mam nadzieje ze weekend bedzie lepszy.
    Samych udanych zdobyczy na targu.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zycze Wam sloneczka Anetko!!! Buzka

      Delete
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia, te kolory: czerwony, biały, granatowy! Piękne :))
    Kubeczki są super! Love! :)

    :*

    ReplyDelete
  11. Syl, zaraża mnie ta Twoja energia:):):) Biorę wszystko z tych Twoich wesołych literek:):) i wykrzykników!!!
    Ty nawet nie masz pojęcia jak bardzo chciałabym się wybrać z Tobą na Twój - Wasz targ staroci...
    Owocnych łupów!
    Uścisków moc!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewelinko najpierw zdrowe pycha sniadanko, potem targ a pozniej jakis super sport z Toba jako trenerka co ty na to???? Buzka

      Delete
    2. TAK, TAK, TAK...! Trzy razY! W Twoim towarzystwie!

      Delete
  12. Ihr Glücklichen in Bayern, in Hamburg hat es nsch einem sehr schwülen Tag nun angefangen zu regnen...
    Viel Spaß auf dem Flohmarkt!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank Du liebe!! Ich wünsch Euch ein sonniges WE:-) in wunderschönem Hamburg!

      Delete
  13. chłonę, chłonę, chłonę Twój optymizm i wszechobecną LOVE! ;) uwielbiam ;).... ale zazdroszczę buszowania ;) wspaniałych łowów Ci kochana życzę ;) i juz się nie mogę doczekać co tam pięknego wyczaisz ;) .... a ja jutro leżaczek, słoneczko, kawa-lura i będę patrzeć jak moje kochanie układa drewno na zimę hihihihi.... p.s. aparaty foto piękne!!! ;) uściski!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agus ja bylam 3 dni bez kawy bo mi sie kapsulki skonczyly a te trzeba zamawiac w internecie, wiec jak dzisiaj kawa przyszla jak sie rzucilam to 2 na raz!:-)) dziekuje za maila cudownego pozniej odpisze Slonko kochane!! Znalazlam dla Ciebie zdjecie z serwisem w cebulowy wzor:-)))

      Delete
  14. Uwielbiam Twój styl :)
    Miłego weekendu :)

    ReplyDelete
  15. WOW odjelo mi mowe, uwielbiam Twoje migaweczki !!!! sa piekne i tak wiele mowia :)
    Te kubaski ahh tez sie na nie czailam, a wogole widzialas ten mini dzial amerykanski w butlers?
    The Cure - jeden z moich ulubiencow !!! noo a ta ich nuta ajj uwielbiam, sciskam i dzieki za energie !

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh tak widzialam Slonko, juz go mieli w tamtym roku, ja wtedy kupilam te kubeczki w pialo czerwone paski i granatowe w biale gwiazdki pamietasz, no i mam od nich ten duzy pled i poduszki:-)) hihi, tez lubisz The Cure? haha moja przyjaciolka miala na ich punkcie swira takiego ze na 3 imie dala sobie ROBERTA fajnie nie?:-))))

      Delete
    2. Taak wiem o jakich kubaskach mowisz :)
      Szalona ta Roberta :D hihihi ale fajne wspomnienia ma z imieniem zwiazane :)

      Delete
  16. Przyjemnego weekendu zatem i buszowania:)))

    ReplyDelete
  17. Och, jak ja Ci tego buszowania już zazdroszczę :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Ulenko, milo Cie widziec!!!:-)))

      Delete
  18. Ech, Ty energetyczna kobieto~!!!
    nawet przepołowiona jesteś sweete ;)
    już widzę jakie jutro skarby złowicie, czego oczywiście życzę z całego serca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii sie przepolowilam:-)) no trzymaj kciuki bo 2 tygodnie lalo jak z cebra wiec jestem jak na glodzie juz Ikus!;-))) buziaki

      Delete
    2. hihihhihi uśmiałam się (na głodzie :P) :D Ikula a widzisz,że Sylka na tym foto jest naga ;P żarcik. Jejku jak mi dzisiaj fajnie :) buźka

      Delete
  19. oooh syl, nimm alles was du zwischen die finger kriegst.
    ich finde die bilder wieder sowas von mega ;)))
    gglg
    steffi
    (ich warte....)

    ReplyDelete
  20. Das sieht so toll aus bei Dir !!! Die Becher...ahhhh ! ich hab doch keine Platz mehr.... und hast Du bei den Tinek Töpfen zugeschlagen ? LG SAbrina

    ReplyDelete
    Replies
    1. hallo Du liebe nein habe ich doch nicht:-( habe superschöne vintage Emaillebecherchen gefunden und sie dann gekauft;-)) aber vielleicht bald:-)
      Danke noch mal und liebe liebe Grüße!

      Delete
  21. i TY znów na targ , oj zazdraszczam Ci :)
    u mnie na targu to ze staroci tylko stare sprzedawczynie są , hm ale jakby sie zastanowic to dobrze, że chociaz takowe są bo zostałyby nam tylko supermarkiety !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    a jutro.......
    a jutro mecz o wszystko !
    Holendrom juz nie kibicuje :(

    ReplyDelete
  22. Oj jakie cudowne zdjęcia, jak zwykle u Ciebie. Ale te są takie energetyczne, pełne pasji i namiętności do tego co robisz. Super!! Cudowne kubeczki LOVE, boskie są!! A do Waszych kolorów jak znalazł!!

    Powodzenia jutro na starociach, będę wyczekiwać co też znalazłaś tym razem!!

    Buziaki weekenedowe!!!!!!
    A i kibicuj jutro, koniecznie!!!

    ReplyDelete
  23. Liebste Syl,
    so fröhlich dein Post und ich freu mich, dass es dir so gut geht.
    Die Becher sehen superschön aus und ich drück dir die Daumen für die Flohmärkte :-).
    Bei uns ist dieses Wochenende nirgendwo einer, aber tut auch mal meinem Geldbeutel gut ;-)).
    Ich schick dir Busserln und eine dicke Umärmelung
    herzlichst Tatjana und ein tolles Wochenende mit ganz viel Spaß

    ReplyDelete
  24. Fajnie mnie nastraja Twój blog :) Nie znam Cię, ale wiem że jesteś wesołą, fajną babką. I tak jak ja masz canona więc tworzymy "rodzinę" haha :)

    ReplyDelete
  25. Ich wünsche dir auch von Herzen ein wunderschönes Wochenende ...
    Jutta

    ReplyDelete
  26. ahhh ale bym chciała takie kubki z literkami :)

    ReplyDelete
  27. cudnie jak zwykle !!! dziękuję za odp na maila ! pozdrawiam Cię słonecznie, ewa

    ReplyDelete
  28. Hihi dein Foto ist genial! :) Wünsche dir auch ein tolles Wochenende, grüß dich ganz lieb,Yvonne

    ReplyDelete
  29. Syl at home... znamy ten styl i kochamy! Koszulka czaderska ;) Życzę udanego polowania, już jestem ciekawa!

    ReplyDelete
  30. Deine Bilder sind alle immer so frisch und mitreißend.. einfach herrlich ♥ Mit den Bechern habe ich auch schon geliebäugelt, aber die meine Initialen waren in grün! Auf die Idee, LOVE draus zu machen , bin ich nicht drauf gekommen :) Sieht toll aus!!
    Viele liebe und sonnige Grüße schickt dir Emma
    Viel Spaß auf dem Flohmarkt ♥

    ReplyDelete
  31. :)ja lubię te Twoje piątkowe zwariowane LOVE:)koszula świetna i te aparaty rżadkiem ustawione na szafce:)ściskam, udanych łowów:)

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,

    das Hemd ist total cool und die LOVE Becheridee einfach wundervoll-so, wie du;-)!

    herZlichSt
    Svenja

    ReplyDelete
  33. Liebe Syl,

    dies ist ein Wohnantrag: Denn, eines Tages stehe ich vor deiner Tür um bei dir einzuziehen, so schön ist es bei dir! Und dann möchte ich natürlich vorher Bescheid gegeben haben ;-))))

    Wirklich wieder wunderschön,
    mrs. mandel

    ReplyDelete
  34. Liebe Syl deine Photo´s gefallen mir immer so gut. Sie sind immer fröhlich und herzerfrischend.
    Vielen Dank dafür.
    Toi, toi, toi, bei deine Flohmarkttour.
    Herzlichst
    die Claudia

    ReplyDelete
  35. Liebe Syl,
    danke für die positive Energie! Da kann man nie genug haben;O))
    Geniales Foto von Dir!!
    Alle Bilder sind klasse!
    Bei uns ist der Sommer auch zurück!
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende & alles Liebe
    Janet

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl muß an dich denken - wir traurig ist das denn?!
    Polen das Gastgeberland ist gerade ausgeschieden bei der EM ...

    Ich finde das echt sehr schade ...
    Jutta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Du liebe!! ich heule immer noch!!! bin soooo traurig ich weiß nicht was mit den Jungs los war... so ein schlechtes Spiel, nur der Anfang war gut.. ich grüße Dich ganz ganz lieb!

      Delete
  37. Was für ein wunderschönes Posting!
    Schönen Sonntag, wünsch ich Dir,
    Bine

    ReplyDelete
  38. Koszulina fajowa:) Gwiazdka z szyldzikiem słodka, kubasy.... - ja już nie mam miejsca na nowe a ciągle mi się podobają i chciałabym wszystkie na mojej półce.
    A my się wakacjujemy w karawanie, niestety w strugach deszczu:( Ale odwiedziłam już cudny sklepik, który odkryłam tu 2 lata temu i zakupy małe już zrobione:)
    Buźka xxx

    ReplyDelete
  39. Twoje zdjęcia zawsze poprawiają mi humor. Masz wyjątkowy talent do aranżowania martwej natury. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  40. zuerst mal ganz ganz lieben Dank für deine lieben Worte.)))

    wow dein Blog ist ja super schöööön.))Kompliment.)))
    werde dich dann auch gleich verlinken und folgen.)))

    LG Tanja

    ReplyDelete
  41. Piękne fotografie, wspaniałe zestawienia :)

    ReplyDelete
  42. Deine Bilder hauen mich immer wieder um ♥

    ReplyDelete
  43. wunderschöne Bilder...alle superschön und gelungen...die Becher sind toll...
    GGLG Kathriin

    ReplyDelete
  44. Hej Syl, a ja jestem laik i nie słyszałam do tej pory o Lawendowydomu, wstyd się przyznać co?
    Ale artykułem z Twoimi zdjęciami w roli głównej z miejsca się zachwyciłam! :o)
    Gdzie się nie pokarzesz bije z tego miejsca niepowtarzalny styl i urokliwość.
    Ach - po porostu uwielbiam :o).

    ReplyDelete
  45. Kubeczki z literkami i GWIAZDA są świetne! Ja mam słabość do kubków, kupuje prawie bez opamiętania i chowam do szafki w nadziei, że stare się szybko potłuką i przyjdzie czas na nowe...
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.