29 June 2012

Fridays mix

:-) schnell, spontan, am FREITAG:-)))
Hallo meine LIEBEN!

Soll ich über die EM schreiben? Hmm vielleicht nur kurz...
Zuerst sind die polnischen Jungs ausgeschieden, gestern Jogis Jungs, bin doppelt traurig aber... so ist das im Sport, möge der beste Grewinnen, von mir an die beide Mannschaften "Danke" für die tollen Emotionen während dieser EM! 

Hab heute kurz für Euch umdekoriert um meine Kammeras Sammlung schön prsentieren zu können:-))) 
Lust auf spntane Freitags-Pics?
:-)

*

:-) szybciusio i spontanicznie w piatek:-)
Czesc KOCHANE!

Mam pisac o EURO... no moze tak krociutko:-)) Najpierw odpadli nasi chlopcy, wczoraj druzyna niemiecka, jestem wiec podwojnie smutna ALE.. tak to juz jest w sporcie, niech wygra najlepszy!
A ja i tak dziekuje obu druzynom za wszystkie dostarczone nam emocje, bylo super!

Ja dzis na szybko troche przedekorowalam, zeby ny fotkach uwydatnic piekno tych starych kamerek:-) Mialo byc vintage ale i cool:-) 
Macie ochote na kilka piatkowych obrazkow:-)?



*


*

"Zutritt verboten" = "Wstep wzbroniony" ;-)))

*


*

Diese süßen PEACE Ohringe hat die zauberhafte Chris von Freulein Emma für mich gemacht:-) 
Sind sie cool oder sind sie cool:-)??? 
Die Chris ist eine superliebe!! In Ihrem Lädchen gibts sooo viele UBH's! = "UnbedingtHabenWollen";-) Vielleicht habt Ihr mal Lust stöbern zu gehen?:-)

*

Te slodkie PEACEowe kolczyki zrobila dla mnie Chris z Freulein Emma:-)
Sa cool czy sa cool?:-)))
Chris to super mila dziewczyna, uwielbiam tez jej sklepik TUTAJ, znalezc w nim mozna cala mase kobiecych  MKM = "MuszeKoniecznieMiec" :-)


So das wär's auch gewesen:-) 
Was soll ich denn am Fr viel schreiben!
Ich geht bestimmt eh alle in die Sonne, in den Biergarten, zum See etc. stimmts?
:-)))
Na dann... habe ein wunderschönes Wochenende!!!
:-)

*

No i juz po wszystkim;-)
Co ja mam tu duzo w Piatek pisac, Wy pewnie i tak albo gdzies w sloneczku albo wybieracie sie w plenery.... 
PYTANIE czy "Biergarten" to w Polsce "ogrodek piwny?????" Dagi. LINKA, Dori, Atena i kto tam jeszcze w DE mieszka?? HELP!!:-)

W kazdym razie cuuuudownego weekendu!

XOXO

Syl



59 comments

  1. Syl, jak zwykle pięęęęękne zdjęcia!!! I kolekcja aparatów imponująca - robi wrażenie!
    Udanego weekendu! Zapowiada się nam lato! ♥

    ReplyDelete
  2. tak to ogrodek piwny:)
    milego weekendu,pozdrawiam serdecznie:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!!! zaraz musze do Ciebie zajzec bo chyba jeszcze nie bylam :-)

      Delete
  3. Wzajemnie!!!!
    Przepiękne piątkowe zdjęcia, ach jak TY to robisz???

    ReplyDelete
  4. Aaaaa!! Czy to moja, świeżo wczoraj zakupiona chusta z Pul& Bear? ;) Hihihi właśnie dodaję post z jej zdjeciem ;)) Co do wczorajszego meczu... Hm, wielka szkoda, byłam PRZEKONANA, że Niemcy wygrają!!! Nie wiem, co to się wczoraj stało :((( Świetnie wyeksponowałaś aparaty!! A Twoja biała gwiazda jest moją faworytką :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malinko moj to jest taki loop od Madonna taka tansza marka, kupilam chyba w styczniu, zaraz ide zobaczyc Twoja chusteczke:-) No szkoda szkoda juz final nie bedzie taki ekscytujacy:-) Sciskam!:-)

      Delete
    2. Aaaaaa :) Już kiedyś widziałam ją u Ciebie, ale myślałam, że może my kupiliśmy później, czyli wczoraj hahahaha A to mój P ją wypatrzył w sklepie... Ja ślepotka, nic nigdy w butikach znaleźć nie mogę! Nie znam tej marki, ale śliczna ta Twoja chustka,l a ja się cieszyłam jak głupia, jak mi tą P. pokazał :) Od razu skojarzyła mi sie z naszą Kochaną Gwiezdną Syl :) FInał... fakt... Niemcy, to Niemcy... Byłam przekonana, ze nastrzelają im bramek pod koniec hihihihihi Buziolki!!!

      Delete
  5. Super zdjęcia :) ach te aparaty ;*
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  6. Musze do Ciebie czesciej zagladac to poducze sie Niemieckiego :) :)

    ja jestem za Hiszpania wiec bede objadala skorki i paluszki podczas meczu

    ReplyDelete
  7. swietna kolekcja aparatów, bardzo retro:)uwielbiam tez Twoje gwiazdki:)miłego weekendu:)sciskam:)

    ReplyDelete
  8. How many cameras, I love them!
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  9. wyszlo mega retro kochana alez mi sie podba, jestem zakochana w tym potrojnym lusterku, kolekcja niezla, widze same rarytaski :) kolczyki sliczne ale omg!! ta ostatnia bransoletka to skad, ta z napisem?

    hmm chyaba ogodek piwny, bynajmniej na pomorzu w sezonieie i nie tylko takie sa hihihi buzka i milego weekenduuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))*** Dorus wyobraz sobie, ze bransoletki sa z Müller:-)) taniutkie chyba z 5 Euro?? :-))) Sciskam!!!

      Delete
  10. Piekne fotki jest i vinage i coool:))))
    bosko:)
    i sliczna chusta w gwiazdki:)
    :*

    ReplyDelete
  11. o kurcze,nawet kolczyki dopasowane :p

    jest cool! :p

    ReplyDelete
  12. Eine tolle Sammlung ! Du hast sie sehr schön in Szene gesetzt. Dir auch ein schönes Wochenende.Lg Sabrina

    ReplyDelete
  13. Hallo Syl,
    jo, klaro, immer Lust auf Deine Fotos. Wie immer : schön - einzigartig - bewundernswert.
    Laß es Dir gut gehen.
    ♥ Susa ♥

    ReplyDelete
  14. Liebe Syl,
    ich hoffe, Dir geht´s gut???
    Traumhafte Bilder, so wie wir es von Dir kennen...hihi!!!
    Hab ein schönes Wochenende und liebe, liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
  15. schönes wochenende wünsch ich dir syl, die ohrringe und der schal sind sooo toll :) liebe grüße svenja

    ReplyDelete
  16. Hallo Syl,
    Du hast ja wirklich eine tolle Kamera-Sammlung! Fast schon ein kleines Kamera-Museum! Und toll in Szene gesetzt hast Du die Apparate auch!
    Ganz liebe Grüße
    Renate D.

    ReplyDelete
  17. Jest i vintage i cool;)))
    Gwiazdki wspaniełae, ach te gwiazdki;)
    Cudownego weekendu;)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  18. Deine Kamera-Sammlung ist der Hammer!!
    Wieder ganz klasse Fotos! Ich bin begeistert, liebste Syl!!
    habt auch ein wunderschönes weekend, kisses to Blue ♥
    Alles Liebe,
    Duni

    ReplyDelete
  19. oj lubisz Ty wszelakie szaliczki i chusty , lubisz :)
    zazdroszczę :) mi sie w takim owijaczu jakoś szyja chowa i jestem jak ten ludzik z dzieciecych rysunków, głowa ,od razu tułów bez szyi, póżniej krótkie nóżki , ot i cała ja :)
    biała gwiazdka jest przepiekna i taka Twoja :)

    pozdrawiam słonecznie , u mnie wreszcie słońce zaszczyciło nas swoim ciepłem :)

    ReplyDelete
  20. Hej, hej! No nic dziwnego, ze Zutritt verboten. :) Przy takich fajych kamerkach! Nie smialabym dotknac tych cacek, piekne sa!
    Sliczne foty zrobilas a koszule NYC jest Superowa! Do tego kolczyki peace i szal w gwiazdki, jakies rurki i masz swietny outfit! :)

    Milego weekendu kochana, pewnie tez Cie gdzies w siorbie w ta pogode. :)

    Pa pa

    Dagi

    ReplyDelete
  21. Hallo Syl,
    ich schicke Dir ganz schnell ein paar herzliche Wochenendgrüße und drück Dich,
    Iris

    ReplyDelete
  22. Ale masz dorodną kolekcję:) Przyznam Ci się szczerze, że wczoraj kibicowałam na stadionie Niemcom, żałuję, że odpadli, ale z drugiej strony i tak daleko zaszli:) Pozdrawiam słonecznie

    ReplyDelete
  23. WOW, jaka kolekcja aparatów, wszystkie na chodzie?

    ReplyDelete
  24. Aparaty prezentują się bardzo dostojnie. Patrząc na nie zawsze przypominam sobie czarno-białe zdjęcia dawnych gwiazd kina. Miały tyle klasy i uroku, że te współczesne obrabiane schować się mogą. No i gwiazdka cudna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  25. Syluś masz super kolekcję tych kamerek - wow! I jak im ładnie w towarzystwie tych czerwonych literek i gwiazdek:)
    Super weekendu Kochana!

    ReplyDelete
  26. Hi Syl,
    ja ja die EM, sehr schade aber eben, so ist es halt, gelle ;-) Und weißt wo wir jetzt in Urlaub hinfahren... zu den Italienern. Aber i freu mi trotzdem total narrisch... auf Pizza, Pasta, Vino, Sonne und das Finale :-)
    Tolle Bilder, wie immer.
    gggglg Sabine

    ReplyDelete
  27. Liebste Syl,
    gut aus Fußball mach ich mir nix, aber deine Kamerasammlung find ich genial superschöne Sammlung.
    Warum zeigt es eigentlich bei dir die Kommentare an und bei mir nimmer, hast du da was anders eingestellt, du bist eine der wenigen hier wo noch die Anzahl der Kommentare zu sehen ist, wie hast du das gemacht??
    Ich wünsch dir ein schönes Wochenende, alles Liebe und viele Busserln für dich und Blue von Tatjana

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl,
    hier bin ich auch nochmal. Habe ganz vergessen in der mail zu schreiben, daß ich dein Traumtässchen im nächsten Post zeige.
    Ich finde die Fotos wo man dich beim fotografieren sieht einfach ganz traumhaft. Und deine Kamerasammlung kann ich mir immer wieder ansehen. Ich denke dann immer, was für tolle Fotos wohl früher damit gemacht worden sind.
    Die Idee Armbänder auf den Stern zu stecken ist so klasse.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
    Ganz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  29. Hey Du Liebe,
    Deine Sammlung habe ich schon immer mal irgendwo auf Bildern entdeckt und bewundert. Und fotografieren kannst Du sie auch :)) Wunderbar. Bin total begeistert <3
    Die Ohrringe.... Wie gut sie zu Dir passen, hihi. Find ich toll.
    Hab Du auch ein tolles Wochenende
    Liebste Grüße von Chris

    ReplyDelete
  30. Liebe Syl,

    so ein richtiger Freitag's Nachmittags-Wochenausklang-Post :) Sehr schön. Ich wünsche Dir ein tolles Wochenende.
    GGGGLG Jana

    ReplyDelete
  31. Ależ fantastyczna kolekcja. A jeszcze na białej szafeczce z kropelką driftwooda, no bomba. Kolorystyczna bomba!

    ReplyDelete
  32. Zawsze mam ochotę na Twoje zdjęcia :)
    Piękne kamerki :)

    ReplyDelete
  33. Liebe Syl,
    wie immer sind Deine Bilder sowas von toll! Die Ohrringe sind SEHR COOL! Ich wünsche Dir ein ganz tolles Wochenende!!!!

    Ganz liebe Grüße sendet Dir, Birgit

    ReplyDelete
  34. Ach Syl czy ja uronilam lezke jak Niemcy odpadli?
    Najpierw naszym sie nie powiodlo teraz Niemcy nie zostali mistrzami ... ach
    widzialas to http://www.hess-gmbh.de/buecher/buecher_img/buch_ohne_dich_ist_alles_doof.jpg
    ?
    finde das genial! ;o)
    :o)

    Ochote na zdjecia? U Ciebie? Z A W E S Z E ! ! ! :o)))))))

    Tak wlasnie bym i ja powiedzial o Biergartenie, ze ogrodek piwny, nie inaczej :o). Bo PL to ogordki piwne sa, tez tak mowia :o) tak mi sie zdaje :o)

    To co ja? To ja jeszcze lece do slepiku Chris i potem do lozka ... pewnie przysnia mi sie blyskotki typu MKM ;o)

    ReplyDelete
  35. a o obrazek chodzilo mi ten:
    http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/563502_10151065939430539_1943240050_n.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Linko dobre!!!:-)))))) no aaallleees doof!!!!!:-))) no to "ogrodki piwne" jakos tak to "doof" brzmi co?;-)))))))))) Buziaki

      Delete
    2. ;o) ogrodek piwny -> doof, Biergarten - niedoof ;o)

      Delete
  36. Hey Syl,
    deine Photo´s sind wieder mal der Hit und deine Sammlung ist ja atemberaubend.
    Wunderschön.
    Liebe Wochenendgrüße von
    Claudia

    ReplyDelete
  37. Zdjęcia są genialne, to co na nich także;) Dałabym dużo za takie świetne wyczucie i gust. Kto wie, może mi się jeszcze i jedno i drugie wyrobi ;) Po częstych wizytach u Ciebie;)

    ReplyDelete
  38. Ale zbiór Syl! Dołączam sie do wszystkich piejacych z zachwytu! :) no i te zdjęcia, prawdziwy vintage klimat. Ja właśnie wyszlifowalam rame lustra i zdarlam farbe ze stołka babci, a popołudnie spędze w ogródku na Starym Rynku ze znajomymi
    Buziaczki i dobrej zabawy

    ReplyDelete
  39. Hi Syl,
    oh, ich liebe deine Fotos!! Und deine Deko! Und überhaupt ALLES!!!
    Wenn ich das nächste Mal nach Holland fahre (wenn ich Jill´s Haus fotografiere) kann ich dir gerne eine Laterne besorgen. Du kannst dich deswegen ja noch mal bei mir melden. Die kleinere Laterne hat ca 20 Euro gekostet und die größere 30 Euro.
    Liebe Grüße,
    Bianca

    ReplyDelete
  40. hej Syl:)
    ale ja Ciebie uwielbiam za te fotki wszystkie i te pozytywne podejście do życia:)
    jesteś mistrzynią w poprawianiu mojego humoru. widzę u Ciebie nowy post i już buzia mi się śmieje.
    te vintage aparaty są niesamowite:))))
    buziaki przesyłam na piękny weekend

    ReplyDelete
  41. Syl, ta graficzna czerwona gwiazdka jest rewelacyjna :).
    W Gdańsku od rana mamy burzę z grzmotami :/. Na kiedy tu zaplanować wakacje? :)

    Trzymaj się ciepło.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  42. Huhu,

    das ist aber wirklich eine schöne Kamerasammlung :)
    Wetter war am Freitag nicht so schön, aber das restliche Wochenende verwöhnt uns die Sonne.

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  43. Pokazna kolekcja:) Zdjecia to robisz piekne!!!!

    ReplyDelete
  44. Boska kolekcja. Ja czasem próbuję szczęścia na allegro ,żeby nabyć taki aparat choć jeden, ale ceny tam są raczej wysokie.

    ReplyDelete
  45. Ja w Niemczech nie mieszkam, ale wiem że są w Pl ogródki piwne, więc Biergarden jak najbardziej adekwatna nazwa i tłumaczenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Jowi:-))) tak z tymi aparatkami to fakt sa bardzo drogie a na starociach jescze drozsze! trzeba miec szczescie, jak widze czasami ceny na targach staroci to sie za glowe lapie!:-))) sciskam

      Delete
  46. jejku no kocham to WSZYSTKO!!!! ściskam gorąco, do usłyszenia ;)!!!

    ReplyDelete
  47. Ich habe grade deinen BLog entdeckt und bin restlos begeistert!
    Wie konnte ich den blos übersehen.
    Wirklich tolle Fotos!
    Nun hast du eine neue Leserin dazu gewonnen;)
    Viele liebe Grüße...

    Lydia

    http://pudel-design.blogspot.de/

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.