27 July 2012

Sending you love...


Hi Mädels,

ich bin heute sehr sehr traurig da ich mich für eine Weile von Euch verabschieden muss.
Manche von Euch haben es bereits mitgekriegt... mein rechtes Handgelenk bereitet mir richtig Sorgen. Sei Wochen spüre ich abwächselnd starke Schmerzen oder ganz gemeine kleine bissigen Ameisen in der Hand sobald  ich überhaupt die Tastatur anfasse oder etwas machen will :-((((( 
Für mich ist das besonders schlimm da ich sehr aktiver Mensch bin.
Ich muss die Hand wirklich ruhen lassen, wie ich das schaffen soll weiß ich noch net.
Ich muss natürlich weitehin mein Shop führen aber ich muss eine Lösung finden mindestens für 1 Woche oder so meine Hand so wenig wie möglich zu benutzen:-((((
Ich schreibe Euch das jetzt muss aber die Zähne zubeissen da diesen Gefühl in der Hand sooo unangenehm und schmerzhaft ist auaa:-(((((((

Bis hoffentlich sehr bald meine lieben! 

*

Kobitki kochane smutno mi dzisiaj strasznie, az plakac mi sie chce bo mam problemy od jakiegos czasu z prawa reka i teraz nasilily sie tak, ze mam silne bole w nadgarstku, uczucie dretwienia a czasem takie uczucie jakby cale stado zlosliwych mrowek gryzlo mnie w reke:-(((

Musze na jakis czas starac sie nie uzywac reki ale nie wiem jak to zrobie bo i moja praca i wszystko robia prawa reka, wiec jak mam przestac???
Pisze teraz do was na kalwiaturze ale zaciskam zeby, to uczucie w rece jest bardzo nieprzyjamne i bollliiiiii:-((((
Sorki, ze na jakis czas znikam, musze jakos wyleczyc sie bo inaczej nie bede w stanie realizowac swoich marzen. Jak ja wytrzymam bez reki??? nadal musze prowadzic przeciez sklepik i pracowac:-(
Ah..
 Sciskam Was i mam nadzieje do niedlugo!


XOXOXO

Syl


104 comments

  1. Oh je, oh je. Ich hoffe dass es Dir ganz, ganz schnell besser geht und Du bald wieder schmerzfrei bist.

    Pass gut auf Dich auf und sei ganz lieb gegrüsst von
    Frau Süd

    ReplyDelete
  2. hej:*,mam nadzieje ze wrocisz szybko do zdrowia,reka przestanie bolec i dokuczac,a bole reki juz nie wroca.

    ReplyDelete
  3. Oh je! Das hört sich nicht schön an :(
    Wünsche dir ganz schnell gute Besserung und hoffe, bald wieder von dir zu lesen....
    Schon die Hand und tu dir die Ruhe an (auch wenn´s schwer fällt)!
    Lieben Gruß
    Daniela

    ReplyDelete
  4. Liebste Syl,
    du armes Hascherl du tust mir sehr leid, ich wünsch dir alles alles Liebe und ganz rasch gute Besserung, Busserl von Tatjana und werde schnell wieder gesund.

    ReplyDelete
  5. Sylwiuś, umów się na serię masaży na odcinek szyjny z piersiowym. To powinno przynieść poprawę - coś mi się wydaje,z e to ze zbyt dużego napięcia, które sobie "fundujesz" komputerem i szydełkiem jednocześnie. Musisz odciążyć mięśnie i odpocząć. Gdybym tylko mogła, już leciałabym Ci zrobić ten masaż... a tak tylko dobre myśli do Ciebie posyłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylwi, Ewelajna ma rację - zadbaj o kręgosłup, to może być główna przyczyna. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia i oby ból przeszedł jak najszybciej, bo to i pracować i spać nie można. Dbaj o siebie Kochana.
      Uściski
      Marta

      Delete
    2. Oki babeczki dzieki pisze lewa reka masakra

      Delete
  6. Droga Syl GUTE BESSERUNG!
    Zadbaj o siebie i o swoja raczke i szybko wracaj do pelnej sprawnosci.
    Trzymam kciuki i przesylam usciski.

    ReplyDelete
  7. Ach,das tut mir aber sehr leid,ich kenn die Schmerzen,hatte sie Wochen lang in der Schulter.....,tu dich aber wirklich schonen!Ich wünsch dir gute Besserung!Lg Andrea!

    ReplyDelete
  8. Kochana mam to samo! Ortopeda zalecił zmianę pracy - zabawne - mam śpiewać? Już 9 miesięcy to trwa u mnie objawy wypisz wymaluj. 3 tyg. temu dostałam blokadę, nie pomogła, w poniedziałek idę do neurologa na badanie EMG ręki. Jeśli wynik będzie zły operacja :(. Też nie mogę tego wytrzymać. Poprawa jest wtedy kiedy nic nie robię. Jak nic nie robić ręką ma artysta plastyk? Pozdrawiam i dam znać co powie neurolog. Generalnie dziewczyny wyżej mają rację (jak też mój ortopeda -zaleca gips na 2 tyg). Chyba się skuszę. Ortezę ciągle ściągam. Być może masz zespół cieśni nadgarstka i dodatkowo ból od kręgosłupa w odcinku szyjnym. Zdrowiej i odpoczywaj. Pozdrawiam serdecznie.
    ps. zdjęcie prześliczne - jak wszystkie u Ciebie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uj dzieki Moniu za porady i info.. ojejku tez mi przykro, ze cie to meczy, tak daj znac jak te wynik, jak nie chesz tu to mozesz mi wyslac message na FB:-) no mnie to wykancza bo ja taka ruchliwa i roboty kupe czeka i i i ... ah jej az mi sie plakac chce a ja nie taka latwa do dolowania sie wiec mnie niezle to gnebi, nie powinnam ruszac reka a kurka i tak pisze, Sciskam!

      Delete
    2. odpoczywaj, niech wszyscy bliscy pomagają w parzeniu herbaty, nie dźwigaj i tak jak ja powinnam uciekaj od kompa i szydełka :). Będzie dobrze, ale musimy nauczyć się nic nie robić, leżeć w trawie itd. :))))

      Delete
  9. Mam nadzieję że ból szybko minie, u mnie mąż ma takie bóle tylko że w lewej ręce, ani nie szydełkuje ani nic, nie licząc pisania na kompie... Wracaj do zdrowia! I do nas;)

    ReplyDelete
  10. Wracaj szybko do zdrowia-trzymam za to kciuki. Moze masz jakieś zapalenie ścięgien z powodu nadwyrężenia pracą-po prostu musi sobie łapka na jakiś czas odpocząć.

    ReplyDelete
  11. Szybkiego powrotu ręki do sprawności i bez bólów
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  12. Danke MÄDELS, dziekuje slicznie kobitki!

    ReplyDelete
  13. Liebe Syl,

    ich kenne das Problem, ich habe auch ganz häufig starke Schmerzen im Handgelenk, bekomme auch immer wieder Überbeine und sollte sogar schonmal einen Gips bekommen, um das Handgelenk ruhigzustellen!
    Meine Rettung war eine Handgelenkschiene aus Metall, die in einer Art Handschuh steckt. Die habe ich verschrieben bekommen und musste nur einen Anteil dazubezahlen. Ich liebe sie! Sobald mein Handgelenk zwickt, lege ich sie um und kann das Handgelenk zwar nicht mehr bewegen, kann aber trotzdem fast alles machen!
    Vielleicht konnte ich dir ja helfen. Gute Besserung!

    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke für den Tipp! Bryan meinte auch ich bräuchte so eine Schiene, ich muss zum Arzt!
      LLG

      Delete
  14. Gute Besserung, liebe Syl! Vielleicht hilft es ja, wenn wir alle an dich denken :-)

    Liebe Grüße,
    Nathalie

    ReplyDelete
  15. Kochana to moze byc ciesn nadgarska lub wlasnie przeciazenie i napiecie w odcinku szyjnym kregoslupa. Dokladnie rok temu mialam to samo - tyle, ze z lewa reka (dziwne bo praworeczna jestem) - praca przy grafice i projektach zrobila swoje, lekarz tez mi pow., ze najlepiej jakbym zmienila prace... Taaaa latwo powiedziec, zreszta ja nie chce innej pracy!:) Ta mi sie bardzo podoba....:)
    Kochana na poczatek sprobuj sobie fundnac serie masazy ze szczegolnym uwzglednieniem odcinka szyjnego, ale nie zaszkodzi zrobic tez przeswietlenie tej reki, nadgarstka.
    A mialas MRI odcinka szyjnego? tez by sie przydalo, zeby zobaczyc czy nic tam nie uciska....
    Buziaki wielkie, trzymaj sie, wiem co to znaczy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jeszcze nic nie mialam Slonko bo nie bylam u lekarza...odwlekalam az dzisiaj juz siadlam i mowie ok wystarczy cos musze robic bo chaby zwariuje, reka boli jak cholerka a ja i tak ja ciagle przeciazam:-( dziekuje za porady wszystko wezme pod uwage! buziaki, a pracy nie zmieniamy!!!!!

      Delete
  16. Mam ogromną nadzieję, że ból ustapi jak najszybciej...Agunia ma rację iż powodem może byc kręgosłup!!! ja mam z nim broblem i szereg dolegliwościz tym związanych...jak to powiedział mój lekarz..." trzeba z tym zyć, ale mozna łagodzić"...taaa
    Powrotu do zdrówka, Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)* tobie tez Justynko zebys nie miala dolegliwosci!

      Delete
  17. zrobiło się tak babcinie :)) i chorobowo a my do 67 lat mamy pracować!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha!!!! sorry za te klimaty dziasiaj, to nie JA ale juz mnie to dzisiaj tak wkurzylo, ja chce moja normalna ACTIOn!

      Delete
  18. Sylciu kochana, kuruj się koniecznie, jeśli trzeba leż i bycz się, zdrówko najwazniejsze!! Przesyłam moc uścisków, zdrowe fluidy i mam nadzieję, że już w kolejnym poscie napiszesz, że wszystkie boleści minęły!!

    ReplyDelete
  19. Hast Du zusätzlich ´ne Sehnenscheidenentzündung oder ein Karpaltunnelsyndroom? Das kribbeln habe ich nämlich auch und ich konnte wegen dem Karpaltunnelsyndrom mal 3 Wochen lang den kleinen und Ringfinger der rechten Hand nicht mehr spüren. Wäre das nicht wieder verschwunden, hätte ich die Hand operiert bekommen.

    LG,

    Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. War noch nicht beim Arzt liebe Tanja, ich HOFFE ES IST KEIN KARPAL!!! LLLG

      Syl

      Delete
  20. Biedna kochana wariatka..nie martw sie za duzo tylko wyobrazaj sobie, ze raczka juz sprawna jak nigdy! Ja umre bez twoich postow i bez nowych cudownych zdjec i prac...przeciez ja cie tak uwielbiam! A najbardziej kocham twoje kolory!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku jak ma reka po takich slowach nie wyzdrowiec najwyzej ja bede fotki robic a Bryan pisal bedzie posty.. haaha:-)********

      Delete
  21. ojjejjj! sylciu kochana, zdrowiej szybciutko, kuruj się i wracaj do nas! co ja teraz bez Ciebie zrobie ?? :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujjjj zobie co w mojej mocy!:-))***

      Delete
  22. Bardzo prosze wybrac sie do lekarza i zdrowka Ci zycze Kochana Syl! Bedzie dobrze!
    B.

    ReplyDelete
  23. Oh Süße, das tut mir furchtbar Leid, dass es doch schlimmer geworden ist :(
    Du weißt ja was ich Dir bei Facebook geschrieben hatte. Sorry, aber es muß sein!
    Ich denke an Dich und hoffe, dass es nichts Schlimmes wie CTS ist. Fühl Dich umarmt,
    ♥ Duni

    ReplyDelete
  24. Oh Syl, was muss ich da lesen??? Dir geht es nicht gut!?! Das tut mir wirklich sooo leid! Ich hoffe, dass es Dir schnell besser geht, wenn Du Dich etwas schonst! Ich schicke Dir gaaaaanz viele Genesungswünsche und lauter rosa Wolken, mit denen die Schmerzen wegfliegen sollen! Ich freue mich jetzt schon irgendwann (hoffentlich ganz bald schon) wieder von Dir zu lesen. Aber Gesundheit geht vor, so ist es nunmal!
    Liebste Grüße und alles, alles Gute für Dich
    Mina

    ReplyDelete
  25. Ach du Arme - das tut mir total leid!
    Ich wünsche dir gute Besserung - schöne dich!
    Am besten ist du engagierst einen Ghostwriter

    GLG Manu

    ReplyDelete
  26. Syl Kochana!! Kuruj się szybciutko, życzę Ci dużo dużo zdrówka i siły!!! Będziemy tęsknić, ale zdrowie jest najważniejsze!! :)) Całusy!!! :*

    ReplyDelete
  27. 3maj się jakoś,a najlepiej predko idz do lekarza, takich boli nie mozna bagatelizować.
    A marzenia bedziesz spelniac potem:)

    ReplyDelete
  28. Kochana Syl!
    Po pierwsze, to uciekaj do lekarza! A po drugie, to dużo, dużo zdrówka życzę i szybkiej rehabilitacji :)
    Ściskam mocno!

    ReplyDelete
  29. Oh weija liebe Syl - das klingt ech sehr schmerzhaft ...
    Ich wünsche dir gute Besserung ....
    Höre auf deinen Körper - das ist wichtig ... und es entsteht bestimmt was positives daraus ...
    Auch wenn du dir das jetzt noch nicht so vorstellen kannst.
    Jutta

    ReplyDelete
  30. Ooooooh liebe Syl, dass klingt gar nicht schön!!! Ruh dich richtig schön aus und schone deine Hand!

    Wir denken an dich und freuen uns bald von dir zu hören... gute Besserung und gaaaaaaanz liebe Grüße
    Franziska

    ReplyDelete
  31. Dużo zdrówka Syl!! bardzo, bardzo! :) Ściskam kciuki za Ciebie! :*

    Odpocznij, moze pomoże.

    Dziękuję, za chęć pomocy wczoraj :*

    ReplyDelete
  32. Kochana jak ja Cię rozumiem,
    najlepiej teraz ograniczyć wszelkie prace zwłaszcza przy komputerze i z aparatem fotograficznym, to bardzo obciąża, wiesz że lewa reka też jest fajna :D ja dużo czynności przerzuciłam właśnie na lewą, ale niestety ten ból lubi wracać-trzymam kciuki żeby ból szybko minął i byś wróciła do realizacji marzeń.
    całusy
    MZ

    ReplyDelete
  33. Witaj kochana:)
    Złe wieści...może to od kręgosłupa szyjnego????Też kiedyś miałam problem z rękami i po badaniach lekarz stwierdził, że to od kręgosłupa szyjnego....
    Życzę Ci bardzo dużo zdrówka i żeby Cię opuścił ten ból...
    PS Piękna ta półeczka na zdjęciu, ostatnio szukam takiej i nigdzie nie mogę znaleźć:(
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  34. Oj Sylyniu, bardzo mi przykro :(
    co to się stało??
    ale nic się nie mart, zrób sobie małą przerwe, zrehabilituj rękę i wracaj do nas :)
    zobaczysz, wszystko będzie dobrze :*

    ReplyDelete
  35. Ou, Kochana! Wiem co to znaczy, mam to tez! Teraz usmierzone. To jest od tastatury! Lekarz przepisal mi taka szyne, jak tylko staje sie to do nie wytrzymania, zakladam ja na noc. I pomaga! Pogadaj z lekarzem!
    Zycze wytrwalosci i poprawy! I juz wiem, ze bede za Toba tesknic! Jau.....

    Sciskam

    Dagi

    ReplyDelete
  36. Zadbaj o siebie!
    Ja doskonale wiem co czujesz!
    Ściskam!

    ReplyDelete
  37. oj wracaj do zdrówka kochana,a jak będzie się przedłużało koniecznie biegnij do lekarza. buziaki i trzymam za Ciebie kciuki,aby paskudztwo ustało. :**

    ReplyDelete
  38. Ojej szybko wracaj do zdrowia kochana ;* Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę buziole ;**

    ReplyDelete
  39. Kosiam Cię mocno!!! zadbaj o siebie i odpocznij... ściskam mooocnoooo!!!

    ReplyDelete
  40. toitoitoi und gute Besserung. Ganz viele liebe Grüße, Elvira

    ReplyDelete
  41. Syl wracaj szybko do zdrowia i trzymaj się dzielnie, a o nas się nie martw, oczywiście będziemy tęsknić,ale zdrówko jest przecież najważniejsze. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Oh oh, liebe Syl,
    bitte, bitte, schone dich, damit darf man nicht spaßen...und ich will schließlich viiiiel Jahre bei dir lesen und mich bei dir weiterhin so wohlfühlen....
    Also..ich sag´jetzt auch nichts mehr,...außer vielleicht noch...
    GUTE BESSERUNG!!!!!!!!!!
    Herzliche Genesungswünsche von
    Claudia

    ReplyDelete
  43. hej kochana Ty moja biedna taka:(((
    aż mi się smutno zrobiło jak przeczytałam tego posta.. strasznie Tobie współczuję i chciałabym pomóc oj bardzo:((( z ręką to nie przelewki , więc oszczędzaj ją jak tylko możesz i mam nadzieję, że u lekarza już byłaś. trzymam za Ciebie mocno kciuki , a moje serducho myśli o Tobie i Twojej rączce, aby szybko powróciła do stanu używalności.
    Nie smuć się i wracaj jak tylko poczujesz się lepiej:*:*:*

    ReplyDelete
  44. Szybkiego powrotu do ZDROWIA!!!!

    ReplyDelete
  45. W takim razie rzyczę dużo zdrowia.Kuruj się i skoro takie zalecenie lekarza, niech ręka spasuje na jakiś czas.Niektórzy mówią że świetnie sobie radzą wykonując czynności obydwoma rękami, to dopiero szczęściarze co?.

    ReplyDelete
  46. życzę ach taka gafa a ręce obydwie zdrowe.;-)

    ReplyDelete
  47. Liebe Syl,

    ich hoffe, dass Deine Hand bald wieder in Ordnung ist. Ich kann Dich verstehen, ich wüßte auch nicht, wie ich es schaffen sollte, eine gewisse Zeit meine Hand nich zu benutzen. Aber Gesundheit geht vor!!!
    Gute Besserung!
    GGGLG
    Anna

    ReplyDelete
  48. Kochana Syl, przerwa pomaga, odpocznij sobie i wracaj szybko do zdrowia!
    Sciskam :)

    ReplyDelete
  49. Liebe Syl,

    oh ich fühle mit Dir mit ! Bitte, bitte versuche Dich zu schonen. Gute Besserung und lg Sabrina

    ReplyDelete
  50. Liebe Syl,
    bitte schone Dein Handgelenk und werd ganz schnell wieder gesund! Damit ist nicht zu spaßen!
    Alles Liebe & bis bald
    Janet

    ReplyDelete
  51. Dużo zdrowia Syl, wypoczywaj i kuruj się.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Oh nein! Gute Besserung dir!!

    LG Hanna

    ReplyDelete
  53. oh je du Süsse, dann mal Hand mit anhängenden Rest auf die Couch, aber flott :-)) und werd ganz schnell wieder gesund. Sonst komm ich rüber (is ja nicht weit) und schimpf dich ;-)
    ggglg Sabine

    ReplyDelete
  54. Liebe Syl, ich hoffe du bist bei einer guten Physiotherapeutin. Das kriegt man in Griff! Wenn du noch nicht behandelt wirst, dann such dir gleich jemanden ders drauf hat!
    Da gibt es einige Therapieansätze! Gute Besserung!
    Liebe Grüße
    Stefanie

    ReplyDelete
  55. Liebe Syl,
    bitte schone Dich und Deine Hand und suche Dir einen guten Arzt oder Therapeuten, der das wieder in den Griff bekommt! Es tut mir so leid, dass es Dir nicht gut geht und Du solche Schmerzen hast.
    Du bist so eine süße und fröhliche, hoffentlich geht es Dir bald wieder besser!!!
    ich möchte hier nämlich gerne noch GANZ VIEL von Dir lesen!

    Ganz viele liebe Genesungswünsche sendet Dir,

    Birgit

    ReplyDelete
  56. Ach herrje, das hört sich ja wirklich ziemlich sch... an!
    Aber, nutzt ja nix, also lieber ne Weile schonen und dann ist es wieder besser, wirst sehen.
    Ausserdem schicken dir so viele liebe Mädels (und Jungs bestimmt auch...) gute Wünsche, da kann das ja nur besser werden;-))
    Pass auf dich auf und lass es dir gut gehen,
    Sonja

    ReplyDelete
  57. Z taką ekipą jak nasza na pewno ból przejdzie szybciutko!!! Pozdrawiam i jestem z Tobą.

    ReplyDelete
  58. Dbaj o siebie, zdrówko ważne ;)

    ReplyDelete
  59. Oje,liebe Syl,ich wünsche dir gute Besserung und hoffe, dass du bald wieder fit bist!!!!
    Liebe Grüße ,Silke

    ReplyDelete
  60. Huhu Syl,

    ich wünsche dir Gute Besserung und schnelle Genesung damit du bald wieder hier sein kannst.

    Ganz liebe Grüße, Amarilia

    ReplyDelete
  61. oooh, meine liebe, liebe Syl!

    Schone Deine Hand blos ganz doll. Dann ist es schnell wieder geheilt. Wir werden Dich schmerzlich vermissen. Lass Dich wieder ganz heil machen und komm dann gesund wieder, gell?

    Gute Besserung und lass Dich mal verwöhnen! :-)
    Wir "lesen" uns bald wieder.

    Drück Dich ganz fest!
    Chris

    ReplyDelete
  62. Sylwus, bierz dupe w troki ( tak mówią ) i lec do lekarza, reke przy okazji tez zabierz :)

    ReplyDelete
  63. Oh Syl was lese ich denn hier?!
    Ich wünsche Dir rasche, gute Besserung!!! Gib´acht auf dich und deine Hand!
    Liebste Grüße
    Esther

    ReplyDelete
  64. Ach du Ärmste!
    Wünsche dir schnelle Besserung.
    Herzlichst
    Mela

    ReplyDelete
  65. Kochana Syl! Przede wszystkim NIE MARTW SIĘ NA ZAPAS a po wtóre rzeczywiście im wcześniej zaglądniesz do lekarza tym szybciej wrócisz do pełni formy.
    Całuję gorąco
    J.

    ReplyDelete
  66. Wracaj do nas jak najszybciej. Zdrowiej!

    ReplyDelete
  67. Meine liebe Syl,
    ich wünsche dir auch hier nochmal eine gute Besserung und schone deine Hand. Laß dich mal richtig verwöhnen und gönne dir viiiiiel Entlastung für die Hand.
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
    Ganz liebe Grüße von Claudia und fühl dich umarmt!

    ReplyDelete
  68. Liebe Syl,

    ich hoffe, dass es dir ganz schnell wieder gut geht. So eine Zwangspause hat ja manchmal auch was gutes, da die Gedanken sich mal wieder sammeln können. Okay, das war der positiv, denkende Teil.... laß dich mal richtig verwöhnen, damit du fix wieder am Rechner sitzen kannst :)))
    GGGGGGLG Jana

    ReplyDelete
  69. wracaj do zdrowia szybko.. wiem jakie to trudne mieć problemy z prawą ręką. Ja zeszła zimę złamałam prawą w łokciu.. na 3 tyg przed wyjazdem na Kubę.. strasznie przezywałam to ze nie bede mogła robić zdjęc.. ale jakoś sie udało.. Wiara czyniu cuda.. :) więc duzo wiary w cuda ci życzę :)

    ReplyDelete
  70. Wracaj szybciutko do zdrówka moja bidulko !!!ściskam bardzo bardzo mocno ..

    ReplyDelete
  71. hallo syl,
    och mann, das tut mir voll leid. ich kenne das sogar.... hab seit ca 2 jahren schmerzen - vom arbeiten über ca 10 std tgl - mit dre maus. deswegen gehe ich ja zuhause -eigentlich, gerade mache ich eine ausnahme ;-)- ins i-net, um die hand zu schonen! ich weiss, wie schwer das ist, und gerdae mit deinem shop und den kontakten.... ich hatte beidseitig - ab kindheit - probleme mit dem carpaltunnel.... da laufen die nerven für die hand durch und dieser tunnel - am handgelenk übrigens - ist zu eng, so das die hände irgendwann nur noch kribbeln .... schlimm. hab beidseitig operieren lassen müssen in den letzten 7 jahren, nicht lustig. also mein tipp an dich - mach ganz bald einen termin beim neurologen, da bist du richtig. ich hoffe, du musst nicht 3 mt warten, so wie es ja gang und gebe ist, leider.
    ich wünsche dir von herzen alles liebe und gute besserung und ja, schone dich...

    viele umarmungen susa.

    ReplyDelete
  72. Liebe Syl,
    das hört sich sehr nach Karpaltunnelsyndrom an. Ich habe seit einigen Jahren auch Beschwerden, aber es ist noch nicht soweit, dass ich operieren lassen müsste. Habe manchmal völlig taube Hände und es kribbelt+sticht wie wild. Meist wird es hervorgerufen durch Überanstrengung (ungewohnte Tätigkeiten mit den Händen) - bei mir weiß ich schon bei bestimmten Tätigkeiten, dass es nachts und am nächsten Tag wieder schlimmer wird... aber wie schon erwähnt, es geht noch (so grade)! Eine Arbeitskollegin hat sich vor ein paar Jahren operieren lassen, aber bei ihr war es nicht von Dauer und sie hat nun auch wieder Beschwerden. Also scheint OP auch nicht unbedingt die Endlösung zu sein.
    Ich kann aus Erfahrung nur raten, die Hande/Hände wirklich mal zu schonen! Ein Gang zu einem Arzt mit Erfahrung in diesem Bereich kann allerdings auch nicht schaden!
    Ich wünsch' dir gute Besserung!
    GLG Bianca

    ReplyDelete
  73. gute besserung auch von mir...

    lg sylke

    ReplyDelete
  74. Oj Syluś, bez ręki to jak ..... bez ręki:( Mam nadzieję, że te mrówki już sobie poszły i łapka znowu nadaje się do użytku!
    ściskam!

    ReplyDelete
  75. Też to miałam (a może raczej miewam co pewien czas) - polecam prześwietlenie nadgarstka czy nie ma cieśni nadgarstka bo to wtedy poważna sprawa i rehabilitację ręki. mi pomogło bez robienia przerwy w pracy.

    ReplyDelete
  76. Hi Syl,

    gute Besserung für dich. Wie gesagt, die Stütze hilft sicher weiter, aber ausruhen und nix tun ist sicher noch besser, sonst wird es irgendwann chronisch.

    Danke nochmals für den schönen Abend bei euch. Eure Wohnung ist echt richtig schön und den Stil sieht man an allen Ecken und Enden. Alles irgendwie ein Hingucker.

    Wenns dir zuhause fad wird, kannst ja mal bei

    abnehmeninmuenchen.blogspot.com/

    vorbeischauen, aber nicht für die Abnehmtips, die du eh nicht nötig hast, sondern die anderen, schönen Themen zur Entspannung etc.

    Grüßle Claudia Harrer-Groß
    feel-leicht

    ReplyDelete
  77. Kochana Syl, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
    Trzymam kciuki! :**

    ReplyDelete
  78. Och :(((( Mam nadzieję, ze uda się szybko wykurować rękę! Trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  79. Gute Besserung, dass es schnell wieder heil wird

    lieben Gruß
    maria

    ReplyDelete
  80. Syl ta półeczka jest zaje..........sta!:)ja czekam na Twojego mejla, bo nie moge sie napatzrec jakie Ty cuda masz w tym sowim mieszkanku!:)i sklepiku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no i powrotu do zdrówka zyczę:)dla pocieszenia, ja w 9 miesiacu ciazy, upaly straszne, popuchnieta na maxa:)

      Delete
  81. No to tam się kuruj i dbaj o siebie. Bo bez twoich pięknych zdjęć, cudnych rzeczy i fantastycznych aranżacji - normalnie nie wytrzymam!!!! Pewnie jeszcze nie pisałam, ale Twój blog jest fantastyczny! Uwielbiam tu zaglądać :)))

    ReplyDelete
  82. Kochana. Po pierwsze - do chirurga marsz! To może być zespół cieśni nadgarstka. Musi to zobaczyć lekarz, bo jeśli nie jesteś w ciąży - gdzie jest to dość powszechne - to objaw w Twym wieku dość niepokojący! i do leczenia - z tego co się orientejszyn. Mam nadzieję, że sie mylę, za co trzymam kciuki , i za Cię oczywiście !! Kobieto z Pasją!! ZDROWIA ŻYCZĘ!!!!!! Ściskam!!

    ReplyDelete
  83. Kochana!Strasznie przykro mi to slyszec!Szukaj przyczyny tego bolu i to szybko.Mam nadzieje,ze trafisz na dobrego lekarza,ktory Ci pomoze.Pozdrawiam cieplutko i nie martw sie,wszystko bedzie OK!!!

    ReplyDelete
  84. Liebe Syl,
    danke für deine liebe Worte, ich habe mich sehr darüber gefreut! Ich wünsche dir gute Besserung und hoffe das es dir ganz schnell wieder gut geht!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  85. Aga D.
    życzę szybkiego powrotu do zdrówka, mam nadzieję, że ból szybko minie. Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  86. Kochana trzymaj się...mam nadzieję, że szybko pozbędziesz tego bólu...
    Ściskam
    K.

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.