28 September 2012

Hello on Friday


Hallo am Freitag:-) Ihr LIEBEN!

Boaaah... seit meinem letzten Post sind mir die Tage wie im Fluge vergengen, hier passiert ständig was und ich vernachlässige die Bloggerwelt, sorry! 
Hoffe Euch allen geht es guuuut? 
Habe grad mit meiner Mutti telefoniert und nach Junior gefragt, ihm geht es auf jeden Fall besser, nur die Narbe ist an einer Stelle immer noch nicht verheilt, wir hoffen das der Tierarzt heute was dagegen unternimmt.

Vor Tagen habe ich mir in den Kopf gesetzt eine Wiese mit Apfelbäumen zu finden denn ich liebe Äpfel und September!:-) Vor meiner lieben, sehr begabten Freundin Aga habe ich wunderschöne Häkeleien bekommen und musste sie unbedingt draussen fotografieren. 
Wir sind dann wieder ins Auto gestiegen und losgefahren, es ging diesmal Richtung Utting am Ammeree. Ich habe gehoft unterwegst eine schönes Plätzchen für die Fotos zu finden und Glück hatten wir :-)
Da war sie sogar mit einer alten Bank und Äpfel drum herum, für mich ein PARADIES an dem sonnigen September-Nachmittag:-) Romantik ppuuurrr!:-)

*

Hej kochane! 

Jeju od mojego ostatniego posta dni uplynely mi jak w locie, tu ciagle cos sie dzieje a ja nie nadazam z blogowaniem, sorki!

Wlasnie dzwonilam do mojej mamy i pytalam o Juniorka, czuje sie lepiej tylk niestety blizna w jednym miejscu sie nie goi, ciagle sie otwiera choc rodzica nawet mu takie majteczki pooperacyjne zakladaja, mam nadzieje, ze pan weterynarz cos dzisiaj na to zaradzi.

Wbilam sobie ostatnio do glowy, ze musze znalezc jakas lake z jablonkami:-) Od Agusi kochanej mojej przezdolnej!!! przyszly szydelkowe cudenka wiec chcialam koniecznie obfocic je razem ze stara emalia gdzies w plenerze:-)

Znowu wsiedlismy w samochod i wyruszylismy tym razem w kierunku Utting nad Ammersee z nadzieje, ze znajdziemy jakas polanke do fotek, no i mielismy szczescie!
Tam byla nawet ze stara spruchniala lawa do piknikow i jablkami dookola... moje MARZENIE na idealny wrzesniowe popoludnie! Czysty romantyzm:-)




*


*


*


Und mit diesen Fotos hatte ich auch ein bissl Glück denn das Foto unten hat in einem kleinem Fotowetbewerb bei IB Laursen gewonnen, also ich war 1 von 3 Gewinnerinen :-) und üüüberglücklich, Ihr wisst dass ich ein Riesenfan von IB L Kitchenware bin und das schon seit einiger Zeit!
Gestern kam auch noch mein Gewinn und eine Karte von der lieben und sehr sympatischen Pia Laursen ich weiß gar nicht über was ich mich mehr gefreut habe! Diese Kisten muss ich noch schön verdekorieren:-) Diesen Moment werde ich glaub ich nie vegessen:-)

*

Z tymi fotkami mialam tez duzo szczesia, jedno z nich to ponizsze wygralo w malym konkursie u IB LAURSEN tzn. bylam jedna z 3 kobitem ktore wygraly:-) O matulu jaka radosc!
Wiecie, ze od dawna dawna jestem wielka fanka IB L a moja kuchnia jest pelna ich rzeczy do kuchni:-))
Wczoraj przyszla moje wygrana i kartka od przesympatycznej i przemilej Pia Laursen, sama nie wiem z czego ciesze sie bardziej z kartki czy z tych skrzyneczek, ktore musze jeszcze udekorowac:-) Nigdy  nie zapomne tego momentu:-)



*
Mein Gewinn, Moja wygrana:-)

Den Sternen-Windlicht  habe ich mal bei Dagi von HOUSE of IDEAS gekauft, Ta latarenka w gwiazdy kupilam kiedys u Dagi w HOUSE of IDEAS
Aber Mädels das ist noch nicht alles denn... durch diese Aktion bei IB Laursen habe ich die superliebe Trudi  von Bellissimo Geschenke (sie war eine der 3 Gewinnerinen:-) kennen gelernt:-)
Trudi hat mir angeboten einen kleinen Verkaufsstand vor Ihrem Laden in Geretsried an dem nächsten Verkaufsoffenem Sonntag also dem 07.10. zu haben und ich mache mit!
Zum ersten mal in meinem Leben!
Bin ich nervös???.. jaaaaa! Und wie!!!! Wenn ich Euch nur sagen könnte wie nervös ich bin!!!:-)
Aber ich freue mich sehr dabei sein zu dürfen und einen schönen Tag mit Trudi zu verbringen:-)
Falls Ihr in der Nähe wohnt (München und Umgebung) und an diesem Sonntag Lust habt uns dort zu treffen wir würden und sehr freuen!

Bin noch ssseehr fleißig dabei den Verkaufsstand vorzubereiten es gibt natürlich vintage Emaille und andere Schätzchen, Handgemachtes, Handgehäkeltes etc. und bei Trudi findet Ihr alles was das Herz begehr und zwar von GreenGate über IB Laursen, rice, House Doctor usw. :-)

Wir hoffen das Wetter wird schön!!!:-)

*
Przy okazji tej akcji u IB Laursen poznalam tez przemila Trudi z Bellissimo Geschenke (jedna z 3 laureatek konkursiku:-). Trudi zaproponowala zebym w nastepna niedziele otworzyla u niej przed sklepem w zwiazku z ich "handlowa niedziela" swoj straganik.
Jeju.. jestem przestraszona i mam treme??? o taaaaaaak straszna mowie wam!
Bo to bedzie pierwszy raz w moim zyciu!
O ludzie zebyscie tylko wiedzialy jak sie denerwuje!
Ale ciesze sie tez, ze to bedzie nowe doswiadczenie i ze spedzimy dzien z tak sympatyczna Trudi:-)

Moze Ci z was ktorzy mieszkaja w poblizu (Monachium i okolice) maja ochote nas 7.10. odwiedzic?:-) byloby swietnie!

Syl loves przygotuje stara emalie i inne vintagowe skarbe, bedzie tez troche rzeczy handmade ale przede wszystkim bedzie kolorowo i wesolo!
U Trudi dostaniecie wszystk od GreenGate, przez IB Laursena, House Doctor itp.:-)

Zapraszamy!

Zeby tylko pogoda dopisala!^


Ah und auf Facebook gibt es die ersten Sylloves Coffeecups zu gewinnen:-)))

Ah a na Facebooku mozna wygrac pierwsze kubaski Sylloves:-)))



*

Wow habe ich wieder viel geschrieben!:-)))))
Ihr Lieben ich schicke Euch ganz viel Sonne und herzliche Grüße und wünsche ein tolles Wochenene!:-)

*

No to sie rozpisalam!:-))))
Kochani przesylam Wam sloneczko i cieplutkie pozdrowienia! Milego weekendu!:-)

XOXO

Syl




87 comments

  1. Hej kochana!
    Nawet nie wiesz jak czekałam na tego posta:))))))
    jeju jaką świetną piękna i uroczą tą polanke znaleźliście i jeszcze ta ławeczka! Nadgryzione jabłuszko mi się podoba i wszystkie szydełkowe skarby Agnieszki (zdolniacha z niej!). Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrobić coś tak pięknego jak te pledziki:) Zdjęcia są takie optymistyczne, że aż chce się tam być, wiesz? To niesamowite jak serce mi bije, gdy czytam Twoje posty. Dziękuję za te emocje:*** A co do Twojego pojawienia się w weekend ze stoiskiem to już wiesz, że od kilku dni , jak tylko się dowiedziałam, trzymam za Ciebie mocno kciuki. Chciałabym tam być z Wami i kupić te cudowności, które będziesz miała i Ty i Twoja nowa koleżanka. Gratuluję wygranej w konkursie, bo tak jak już pisałam na fejsie te skrzyneczki są bosssssssskie!
    Całuje mocno i trzymam kciuki! :) mam nadzieję, że będzie jakaś fotorelacja z weekendu.
    Duża buźka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Aniu za Twoje zawsze takie cieple i pogodne slowa:-))) No ja w tej polance sie zakochalam i nie chcilam wracac do domku:-))) Dziekuje za zyczenia dla Juniorka, sciskam!!!

      Delete
    2. Ja bym mogła na tej polance przenocować, albo nawet spędzić wakacje. Dla mnie cisza, spokój i piękna natura w około to najlepszy odpoczynek:) Jest gdzie spać, jest gdzie usiąść i zjeść, idealnie:)))
      uścisków moc

      Delete
    3. Zgadzam sie z Toba Anius!!! :-))

      Delete
  2. A i kotek!!! cieszę się, że już czuje się lepiej i trzymam kciuki, aby ta blizna w końcu się zagoiła i przestała się sączyć... mam w sercu waszego koteczka:*

    ReplyDelete
  3. ślicznie zaaranżowane fotki ,slicznie to wszystko razem wyglada :)) , a wygrana wspaniała :))
    3mam kciuki za wystawiony straganik i pogode:)) na pewno wszystko sie uda ;)
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Ag:-))) za mile slowa i trzymanie kciukow:-)))**

      Delete
  4. Ach Syl,

    diese Bilder sind allesamt soooo schön. Ich habe richtig Gänsehaut! DU WIRST NOCH BERÜHMT. Eigentlich bist Du's ja schon :-) Du Künstlerin, multitalentierte, stylische, superliebe Syl ♥

    Dicker Knuuutscher ♥
    Chris

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROT WERDEN aber Du weißt wie ich das sehe bin nur eine kleine crazy Syl:-)) Du bist einfach viel zu lieeeeb:-)) zu mir:-)) Danke Süße!!!

      Delete
  5. Na pewno kolejka do Twojego straganu będzie długa. Szkoda, że Monachium to nie Berlin- zdecydowanie bliżej. Piękne zdjęcia. Pozdrowienia dla Ciebie i Juniora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slicznie dziekuje i przesylam cieplusie pozdrowienia!:-)))

      Delete
  6. Liebste Syl,
    was soll ich sagen.....ich liiiiiiiiiiiieeeeeeeeeebe Deine Bilder sooooooo seeeehhhr!!! Sie sind obermegasuperschööön!!!!!
    Noch einmal Glückwunsch zum Gewinn, die Kisten sind bezaubernd!
    Hab einen sonnigen Freitag und sei lieb gedrückt,
    Buzka,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejejejej Dir auch Babsi lieben Dank für die Komplimente, Mensch ich hoffe nur auf den Fotos sieht man meine Liebe fürs Leben:-)))) Buzka

      Delete
    2. Oooohhh jaaaaaa, die sieht man....und wie!!!!
      Tausend Bussis!!!
      LLLLLLLLG

      Delete
  7. Meine liebe Syl,
    soviele schöne Neuigkeiten gab es heute bei dir zu lesen. Herzlichen Glückwunsch zu den supertollen Gewinn bei IB Laursen, aber das ein Foto von dir unter den Gewinnerfotos ist, mußte einfach sein. Ich könnte in deinen Fotos versinken, so schön sind sie.
    Und ich freue mich so mit dir auf deinen Verkaufsstand am 7. Oktober, daß wird bestimmt ein sehr aufregender Tag für dich. Schade, daß das so weit von mir entfernt ist.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag und viel Spaß schon bei den Vorbereitungen.
    Ganz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke meine liebe Claudi!:-))) Oh ja es wird aufregend hoffentlich bin ich nicht zu schüchtern!:-))) Bussis

      Delete
  8. jak zwykle piękna sesja, gratuluję i zazdroszczę tych skrzynek
    ściskam
    Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Kasiulu, niedlugo sesja w Twoim fartusiu!!!;-))))

      Delete
  9. Z kotem będzie wszystko dobrze! Mój dziś idzie na operację i też będzie dobrze! :)))
    Twoje zdjęcia, takie żywe, napawają optymizmem :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje fu!! oj jestem serduszkiem z Wami!!!

      Delete
  10. Jakie cudne te skrzyneczki, a Twoje zdjęcia wyszły zjawiskowo.

    ReplyDelete
  11. Piekne zdjęcia, wręcz letnie...i dobrze nie chcemy jesienie;) Ty wiesz co dobre, łąka z jabłonkami jest fantastycznym miejscem;)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. No takie pozne lata, wczesna jesien mmmmmmmmm:-))) sciskam!

      Delete
  12. O ja cieeee, ile nowinek i pięknych zdjęć!
    a jeszcze dziś rano myślałam, że dawno żadnego posta nie zapodałaś, a tu proszę, myślę i mam! ;)
    to chyba jakieś czary {wiesz o czym jeszcze piszę ;)}
    Fotki z pleneru świetne i zauważyłam, że mamy taki sam syfon!! fajny, prawda?
    Za handlowanie trzymam kciuki, ale jak znam życie to możesz być spokojna :)
    wszystko pójdzie gładko :)
    Gratuluję wygranej!!! wiedzieli co Ci przysłać ;)

    Buziaki 102!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah Ikula mylisz i masz;-))))))))))
      Dziekuje sa mile slowa!!! Tak syfonik swietny ale nie zostaje u mnie wedruje do sklepiku jak tylko uda mi sie go otworzyc, wylac z niego ta stara brudna wode i go wymyc w srodku;-)))) nie bedzie to latwe! Bawcie sie swietnie skarbie! Sciskam a buziakow 103!:-)

      Delete
    2. umycie w srodku butelki, ciężko ???? jest na to prosta metoda :) kupujesz tabletki do czyszcenia protez zebowych ( do nabycia w Ropssmannie, aptece tanie jak barszzc i sprzedaja na sztuki )i wrzucasz jedna do srodka , zlewasz woda i po robocie :) to działa, uiwerz mi ! a ja znam się na tym , butelki po oliwie tez tak myje :) zapomnij o druciakach do czyszczenia butelek !!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Asiulku dzieki!!! mowie, ze ciezko bo my jej otworzyc nie mozemy tak jest zamknieta ze grozi peknieciem lub urwaniem tej calej szyjki wiesz jak sie chce ja odkrecic i w tym wlasnie problem. Ale problem z tebletka swietny wykorzystam z pewnoscia jak sie ja uda otworzyc plus do moich butel z oliwa dzieki!!!! Cmoki

      Delete
  13. Die Bilder sind wieder sehr schön. Ich mag die Art deiner Bilder total gerne.
    ...und herzlichen Glückwunsch zum Gewinn.
    lieben Gruß
    maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herzlichen Dank liebe Maria!!! LLLG:-)

      Delete
  14. Liebe Syl,
    ich freu mich sooOOooooo für Dich! Herzlichen Glückwunsch!!
    Deine Bilder sind wieder ein Traum, besonders die erste Bilderreihe hats mir angetan!!
    Hach, was für eine tolle Lokation!!
    Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende & schick Dir ganz liebe Grüße
    Janet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meine liebe Janet ich freue mich sehr dass Dir die Fotos gefallen:-)) ujjj ja die Wiese war soo romantisch ich wollte da gar nicht mehr weg;-)) Dir auch ein tolles Wochenende!!
      LG

      Delete
  15. Gratuluję wygranej - skrzynki są wspaniałe. Życzę udanego handlowania i przede wszystkim pięknej pogody aby klienci tłumnie przyciagnęli - jaka szkoda, że nie mogę tam być:(
    uściski
    Marta

    ReplyDelete
  16. super światełko na tej Waszej znalezionej polance i nie dziwię się, że zdjęcie wygrało, propozycję dostałaś świetną i takiej okazji nie można przegapić, będzie słonko, zaopatrzony do granic możliwości kram, uśmiechnięta Syl i mnóstwo zadowolonych klientów ;), szkoda że tak daleko ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj swiatlo bylo wrecz magiczne!!! mam nadzieje, ze z czasem naucze sie je jeszcze lepiej ujac:-)) dziekuje za przeeemile slowa!:-))) sciskam, oj szkoda szkoda, ze tak daleko!

      Delete
  17. no kochana popatrz jaki ekscytujący tydzień miałaś. Gratuluję wygranej, zresztą Twoje fotki są tak śliczne, że na pewno wygrałaś bezapelacyjnie;-)miejsce bajeczne idealne na piknik..no i trzymam kciuki za juniorka..stadko buziaków

    ReplyDelete
  18. Ależ to piękne wygląda!
    Wspaniałe zdjęcia

    ReplyDelete
  19. Jaka szkoda, że nie mieszkam blisko Monachium byłabym na pewno:)Gratuluję wygranej i pięknych zdjęć. Jesteś utalentowaną i niezwykle kreatywną kobietą, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zolwinko moja droga oj tak szkoda, ze tak daleko!!! Tak bym chciala was wszystkie poznac!:-) dziekuje za przemile slowa taki komplement bardzo duzo dla mnie znaczy:-)))

      Delete
  20. Syl, chyba się teleportuję tego 7.10 na Waszą "handlową niedzielę", tyle cudeniek ;-). Szkoda, że to nie bliżej Berlina, bo tam mamy zaledwie godzinkę drogi, do Monachium do już niezła wyprawa ;-). Chętnie bym Ci skradła tę szydełkową girlandę ;-). Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magdus teleportuje sie prosze koniecznie z pannami M!!!! koniecznie w koncu je wysciskam i wycaluje! moje ulubiennice najsliczniejsze! Dodalybyscie takiego uroku mojemu staganikowi swoja obecnoscia:-))) sciskam was!

      Delete
  21. gratuluje Kochana Syl, te zdjecia sa naprawde piekne, jak je tylko zobaczylam, nie widzac jeszcze o nagrodzie, to az westchenlam! Gratuluje z calego serca!!
    sciskam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujj jak mi milo, bardzo bardzo milo Basiu!!! sciskam!

      Delete
  22. Syl Kochana, nic dziwnego, że wygrałaś konkurs Twoje zdjęcia są niepowtarzalne i tak piękne!! :) Mnie dziś urzekła gwiazdkowa taca na stole... a propos stołu.. chyba mamy taki sam ;)) Wiesz, ze wróciłam? hihihi Buziaczki Kochana, pięknego weekendu!! Niestety do Monachium mam daleko, więc nie mogę pojawić sie na niedzielnych targach, ale z wielką chęcia bym zajrzała :) Cmok!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzekuje Malinko! Serio?? zaraz sie lece zapisac!:-)))) hurra!!!!!

      Delete
  23. Liebe Syl,
    erst einmal herzlichen Glückwunsch zu Deinem Gewinn!!! ich freue mich so mit Dir mit!!! Und dann machst du mit bei diesem Verkaufsstand? Wahnsinn!!! Ich wünsche Dir ganz viel Spaß und viel Erfolg! Warum bin ich nur so weit weg? Ich würde SOFORT vorbeikommen und ganz viel bei Euch einkaufen :-) Deine Fotos sind wieder einmal wunderschön geworden!!! Toll, dass Du Dir immer soviel Mühe gibst, Deine schönen Sachen noch schöner zu präsentieren!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du müsstes auch nix kaufen liebe Birgit! Einfach mit uns den Tag verbringen! Oh es wäre sooo schön! ganz liebe Grüße!

      Delete
  24. skrzyneczki cudne:)))))))) gratuluje i wierzę ,że 7.10 będzie szczęśliwym dla ciebie dniem:))-pozdrawiam i głaski dla juniorka:))

    ReplyDelete
  25. Liebe Syl,
    Deine Fotos sind immer super toll!! Herzlichen Glückwunsch zum tollen Gewinn!!!
    Liebe Grüße
    Ulla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke liebe Ulla!!! soo lieb von Dir!!! :-)

      Delete
  26. Liebe Syl,
    meinen ♥lichen Glückwunsch zu deinem tollen Gewinn! Du weißt ja, WIE sehr ich deine Bilder liebe und bewundere!! Da wundere ich mich gar nicht, dass du damit auch gewinnst :O)
    So und jetzt guck ich nochmal in Ruhe deine herrlichen Fotos an♥
    Liebste Grüße,
    Tini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh es von Dir zu hören meine liebe Tini tuts guuuuuut:-))) danke Du liebe!!!:-))))))))

      Delete
  27. Syluś, TRIBIOTIK dla Juniorka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    poprawiłaś mi humor tymi zdjęciami a do Ciebie leci dzisiaj drutowa poduszka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni mu zostawili taka dziure na saczek i ta dziura nie chce sie zrosnac:-(( powiem i jeszcze raz o tym Trybiotiku dziekuje!!
      Ciesze sie na poduche!!!!!!!!!!

      Delete
  28. Sylwiuś, ja się tam o Ciebie nie boję, dasz sobie rade, bo... kto jak nie Ty...???
    Twoją wygraną cieszyłam się już wcześniej - gratuluje jeszcze raz! Światło niezwykle wdzięczne Wam się trafiło. Wiem jaka to praca, tak "przytargać" wszystko, poustawiać, aby dobrze było... i jak wyjdą takie piękne zdjęcia to radość taka, że nie da się opisać, a jak do tego wygrywają jeszcze w konkursie, to tylko radować się i skakać do sufitu jak Ty! Skrzyneczki trafiły Ci się cudne:) Przy sklepiku będę z Tobą myślami, chociaż... powiem Ci, ze pomyślałam przez chwile "A może pojechać..?"
    Uściski, Kochana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewelus!!!!!!!!!!!!!!!! wiesz, ze jestes u nas zawsze baaardzo mile widziana!!!!!!!!!!! wiec jesli tylko maz ochote i mozliwosc to pakuj walize a ja cie odbiore skad tam trzeba!!!!! jaaaaaaaaaaaajajajajajja:-)******************************************

      Delete
  29. Liebe Syl,
    was für tolle Fotos, kein Wunder, dass du gewonnen hast. Gratuliere, und viel Glück für deinen Stand. Wir haben Bekannte in Geretsried, schade, dass wir an dem Wochenende nicht können, sonst würde ich sie und dann auch dich besuchen.
    Viel Erfolg und liebe Grüße
    Angi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh schaaade:-( aber lieeeben dank für die nette Worte!!:-)) hab ein tolles Wochenende liebe Angi:-)

      Delete
  30. Weź się Kobieto Kochana ogranicz ze zdjęciami, bo ja oczopląsu biedna dostaję...
    Gratuluję ci wygranej!! Cieszę się razem z Tobą!! Pkne skrzyneczki.
    Ściskam Cię serdecznie! Miłego weekendu, a "owej" niedzieli na pewno będzie dobrze!!

    ReplyDelete
  31. O zdjecia sa zjawiskowe! Piekna miejscowke znalazlas, a twoje aranzacje wprost uwielbiam!!!!
    No i do tego trafilas na wysmienita pogode.
    Zycze powodznia na niedzielnym straganiku i oczywiscie duo dobrej zabawy.
    usciski, milego weekendu

    ReplyDelete
  32. Witaj Sylwia:)
    Ja również jak Anetka podziwiam Twoje zdjęcia -są cudne:)
    U nas tez dzisiaj słonecznie:)
    Ściskam i życzę miłego weekendu
    PS przesyłam życzenia powrotu do zdrowia dla kociaka:)

    ReplyDelete
  33. na fejsbuku, na fejsbuku, a co z tymi co fejsbuka nie mają ? ;)
    zapomniałam przekazać myzianek dla Juniorka :)
    buziaki 104! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla was zrobie kochanie tez w nastepnym poscie:-)))) Buziakow 105!

      Delete
    2. a to przepraszam ;)
      buziaków 106 ;)

      Delete
  34. Lovely pictures and the boxes with Paris I like. Hope the wound will heal. Have a nice weekend.

    Hugs

    ReplyDelete
  35. Liebste Syl,
    ich freu mich so für dich, dass du bei dem Fotowettbewerb gewonnen hast und den Jackpot mit so tollen Kisten gewonnen hast und dass du einen Verkaufsstand machen kannst, toll, eine super Happy-Woche für dich, ich freu mich sehr mit dir und für dich und außerdem freu ich mich, dass es Junior besser geht.
    Tolle Fotos wunderschön.
    Alles Liebe von Tatjana und ein schönes Wochenende, ich schick dir dicke Busserln

    ReplyDelete
  36. jak zawsze u Ciebie pełno pięknych zdjęć!!! dlatego nie dziwi mnie, że wygrałaś w tym konkursie:)

    piękne Gratulacje!

    i do następnego..
    :)

    ReplyDelete
  37. Liebe Syl,
    oh, das wird bestimmt ein ganz toller Verkaufsstand.Ich drücke dir die Daumen, das wird ganz bestimmt ein toller Erfolg!!!!
    Und dein Gewinn ist auch so schön...ein Zeichen...alles ist super!
    Genieße den Tag
    Claudia

    ReplyDelete
  38. piękne aż zapiera dech! :) A nagrody cudne! :)

    ReplyDelete
  39. Piekne kubeczki, wlasnie je widzialam na FB, czego nie omieszkalam zazaczyc:)))
    A skrzyneczki sa boooskie:)
    Dobrze bedzie, szkoda, ze nie moge tam byc tego 7 pazdziernika...;(((

    ReplyDelete
  40. Gratuluję :)
    kotek w końcu się wykuruje...
    my dokarmiamy ostatnio jednego z bezdomnych na naszej ulicy ;) jest śliczna, czarna z zielonymi oczami, ktoś ją nazwał Lyli - podoba mi się
    jest cudna, nie możemy jednak jej przygarnąć, ale chociaż wygłaszczemy i dokarmimy :)

    ReplyDelete
  41. Fotki przepiękne, zakochałam się w nich...buziaki gorące :)

    ReplyDelete
  42. Hmmmm, nie przypominam sobie, żebym była z Wami w tym plenerze, a tam jakaś myszka jabłuszko nadchrupała:)
    Syluś ale będziesz miała fajny czas na tym straganiku!!!!

    ReplyDelete
  43. Syl mój Aniele dziękuję bardzo za takie piękne zdjęcia!!! jak na nie patrzę, to aż nie wierzę, że widzę na nich swoje tworki!!! wiesz ja nadal w to wszystko nie wierzę hihihi, że mam tyle szczęścia... tak bardzo się cieszę z Twojej wygranej i radości jaką masz, z tych prezentów i kartki ;)... och trzymam kciuki za niedzielę ;) jestem pewna, że wszystko się uda ;).... ale bosskie te Twoje kubki!!!! kosiam mocno!!!! buziaczki dla Blue i Juniorka i wszystkich kotków miau ;)

    ReplyDelete
  44. o jacie ! te zdjęcia ! są przecudne !
    musieliście wspanioale spędzić tam czas ! :)
    no i gratuluję wygranej! A pogoda 7-go na pewno dopisze ! :)
    pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  45. Liebste Syl,
    Das sind wieder sooooooo soooooo wunderschöne Fotos!!!
    Ich drück Dir die Daumen für Deinen Stand, aber ich bin sicher das wird absolut super bei all den Schätzchen :o)
    Euch beiden ein zauberhaftes Wochenende und die liebsten Grüße,
    Nelly

    ReplyDelete
  46. Syl. u Ciebie jeszcze lato O_o Jacie, ale cudnie, w WaW-ie właśnie pada deszcze :P

    Zapraszam osobiście na nowego bloga :)))) www.homenjoyer.blogspot.com

    Kisy ***

    ReplyDelete
  47. Hallo liebe Syl...
    Das mit dem Stand wird bestimmt super schön ... ich würde so gerne kommen - doch Geretsried ist leider ein Stück weit entfernt und wir sind doch mitten im Umziehen ... Wenn ich es irgendwie auf die Reihe bekomme, dann komme ich vorbei - doch versprechen kann ich leider nichts ...
    Heute drehe ich so eine späte Blogrunde, weil tagsüber dafür keine Zeit ist - doch langsam fallen mir die Augen zu --- Gute Nacht
    Jutta

    ReplyDelete
  48. Spokojnie uda Ci się, no bo komu jak nie Tobie.Piękna ta Wasza jesienna sesja:)

    ReplyDelete
  49. Huhu Syl,

    Glückwunsch zu diesem tollen Gewinn. Der sieht aber auch schön aus :)

    Und dann natürlich auch viel Erfolg mit deinem eigenen Stand.

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  50. Syl kochana właśnie przejrzałam Lawendowy Dom... gratuluję z całego serca:***
    świetny artykuł i te Twoje literki w całym mieszkanku. :))))) idę oglądać nieśpiesznie:)
    buziaki

    ReplyDelete
  51. Sylwus, wreszcie do Ciebie dotarlam :) Jej jakie piekne zdjecia, az milo ciesza oczka gdy za oknem taaaakkaa pogoda ;) Wygrane skrzynki sa bajeczne!!!!!
    Na kubaska z mila checia sie pisze i juz z gory zapraszam na moje candy, lada moment sie pojawi, tez kubasek ,ale wiesz ten z dzubkiem ;) buzka

    ReplyDelete
  52. total schöne sachen und bilder!!! xo j.

    http://stereotypicallyme-julie.blogspot.co.at/

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.