18 September 2012

Red and co.


Hallo meine lieben es wir wieder rot und energetisch! :-)))
Halli Hallo nach dem Urlaub!

Herzlichen Dank noch mal für Euren Mitgefühl den Katzen gegenüber.
Junior geht es definitiv besser, er kann bald fast normal und schmerzfrei! laufen und bald darf er auch wieder in den Garten:-) Wir hoffen es bleibt bei diesem "Unfall" und auch dass er und die anderen Katzis ok sind:-)

Ich habe wieder jede Menge nachzuholen und heute fang ich an:-)
Es gibt dann weniger Worte mehr Fotos damit ich Euch nicht langweile:-)

*

Hej kochane dzis bedzie znowu czerwono i energetycznie!:-)))
Witam was po tym naszym malym urlopie!

Jeszcze raz z calego serca dziekuje za wasze wsparcie dla naszych kotkow.
Juniorek czuje sie lepiej za kilka dni bedzie biegal prawie normalnie ale przede wszystkim bez bolu! No i niedlugo wyjdzie znowu do ogrodka:-) Mamy tylko nadzieje, ze na tym "wypadku" sie skonczy, ze bedzie zdrowy i nasze kotki plus te wszystkie przybledy tez!

Mam znowu tyle do nadrobienia wiec zaczynam, bedzie mniej tekstu wiecej fotek z naszej sypialni zeby was nie zanudzac moim rozpowiadaniem:-)

*

Kurz vor meinem Urlaub bekam ich ein Päckchen von meiner lieeeeeben Myszka THE MOUSE HOUSE mit süüüüßen Kleinigkeiten und diesem tollen Blazer:-)))!!! Ist die Farbe nicht sommerlich-toll? Es passt wie angegossen! Liebe Mysiu ich bin froh es hat Dir nicht gepasst;-)) und dann du da an mich gedacht hast. Ein Dankeschön - Überaschungspäckchen für Dich und Deine Jungs ist schon fertig:-))

Przed urlopem przyszla do mnie paczuszka od naszej Myszki z THE MOUSE HOUSE w niej sliczne drobiazgi i ten sliczny turkusowy zakiecik, piekny letni kolorek czyz nie?
Uwielbiam:-) Mysiu ciesze sie bardzo;-)), ze nie pasowal Tobie;-))) i ze o mnie pomyslalas!!!:-)
Paczuszka z Dziekuje-Niespodzianka dla Ciebie i chlopcow juz jest przygotowana:-))



*

Vintage Cameras in allen möglichen Ausführungen;-) RECHTS: Endlich gefunden! Eine echt shabby Hakenleiste die bald über unser Bett hängt:-)) * Kamery vintage w kazdym wydaniu;-) Po prawej: wreszcie na starociach znalezlismy taki mocno shabby wieszak, ktory zawisnie nad naszym lozkiem:-))
 *
Bei ABily ABily abilysecretly habe ich mir den 1998766335ten Sterneschal gekauft;-)) O mei o mei!;-) Lieben Dank Agatko:-)))

ABily ABily abilysecretly kupilam ostatnio 1998766335ty szal z gwiazdkami;-)) O jejjeju;-) Agatko dziekuje za szybciutkie wyslanie:-)))


*

Diese Kette habe ich mir vor 2, 3 Jahren gemacht:-) * Koraliki te zrobilam ze 2, 3 lata temu:-)
 *

I love JEANS!
 *
Und hier noch ein bisschen happy vintage:-)))

A tutaj jeszcze troszke naszego happy vintage:-))



*
Vorschaun nächster Post:-)

Zajawka na nastepny post :-)


XOXOXOXOXO

Syl

57 comments

  1. Helllooooouuuu Vintage girl!!

    Swietny kolorek zakieciku i rzeczywiscie pasiuje jak ulal!Szaliczki w gwiazdki moglabys miec multum, swietnie do Ciebie pasuja!

    Fajnie,ze z kocikami juz lepiej. Ciesze sie! :)
    Zdjecia jak zwykle Sylus MEGA VINTAGE!!!

    Pozdrawiam i sciskam!

    Dagi

    ReplyDelete
  2. przepiekne zdjecia jak zwykle :D
    fajnie ze kicius zdrowieje szybciutko! i tak strasznie zazdroszcze ci tego zakieciuku!!! ideaaaalny kolor!! i tak pieknie pasowalby mi do wlosow haha :D gwiazdkowy szalik ma cudowny kolor!

    ReplyDelete
  3. Toll, die Hakenleiste gefällt mir besonders gut! GLG Anja

    ReplyDelete
  4. HA !!!!!!!!!!!!!!!!!! więc nie tylko ja Cię ubieram !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    juz jestem w P-niu :)
    buty mnie cisną , ale co tu kryc jak noga ze wsi a but z miasta, ja sie nie nadaje do dużego miasta, nie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no ci mowie Asiula! niedlugo nie bede musiala chodzic na shopping wy mnie ubierzecie;-))) hahaha ty wsiowa ty;-)))) pewnie tak jak ja nie wazne czy pasuja wazne, ze ladnie wygladaja:-)

      Delete
  5. :o))))))) kolor zakietu BARDZO mi sie podoba i ciesze sie razem z Toba ze nie pasowal poprzedniczce ;o)
    nowa chusta jest taka bardzo w Twoim stylu, jakbym gdzies taka ujrzala, od razup pomyslalabym "Syl to by sie spodobala" ;o)
    Ciesza tez wiesci ze Juniorek wraca pomalutku do siebie a Twoje fotografie .. .coz, ilez mozna mowic ze ONE ZACHWZYCAJA - a no mozna w nieskonczonsc! ;o) Uwielbiam ogladac zdjecia wszelkie ale zwlaszcza te tutaj u Ciebie :o).

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    die Hakenleiste ist ja super!!! So schön shabby!!! Der Blazer gefällt mir allerdings auch ganz toll!!!! Und er steht Dir hervorragend!!! Aber auch Deine anderen Fotos, herrlich, bei Dir siehts immer aus, als ob die Sonne scheint, das muss an Deinem lieben Gemüt liegen!!! :-)

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
  7. ach to twoje happy vintage jest najlepsze :))
    pozdrów Juniorka od iki!! :)
    cmoki!

    ReplyDelete
  8. Śliczny ten szal w gwiazdki. Zdjęcia jak zwykle zachwycają.
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  9. Ach wie Schön ! Liebe Syl, ganz tolle Sachen hast Du da wieder zusammengestellt. Lg Sabrina

    ReplyDelete
  10. Happy vintage rewelacyjne, ale co u Ciebie nie jest rewelacyjne :) Cieszę się, że kociak ma się dobrze. Ja podglądam koty na podwórku przy mojej pracowni i wesoło nie jest.

    Uściski przesyłam :)

    ReplyDelete
  11. hej kochana!
    no i znów jestem zmuszona wzdychać bez końca:))))))))
    ale śliczności pokazujesz. ślicznie wyglądasz w tym żakieciku, pasuje Tobie ten kolorek...
    no i ta chusteczka:))) pięknie!
    cieszę się, że z kotkiem już lepiej.. martwiłam się i mam nadzieję, że na tych okropnych ludzi, co potrafią wyrządzić takim bezbronnym zwierzątkom tyle krzywdy, kiedyś też spadnie jakieś nieszczęście.. tego im życzę z całego serca. bo dla nich serca po prostu brak i już!
    vintage wieszak to istne cacko! zazdraszczam:)
    ja jeansy mogłabym nosić na okrągło... zwłaszcza jesienią :)
    buziaki kochana Ty moja:*************

    ReplyDelete
  12. Ohhhh jaaaaa, bei mir schleicht sich auch mehr und mehr ROT ein! Herbst und ROT gehören einfach zusammen!
    Der Blazer steht Dir super gut!
    Ganz liebe Grüße
    Renate D.

    ReplyDelete
  13. ...hab dich gerade über living at home entdeckt...super fotos...toller blog ! lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. O wow danke liebe Anette ich wusste das über living at home gar nicht daaaaanke Dir!!!:-)))

      Delete
  14. Liebe Syl,
    was für wundervolle Sachen du uns wieder zeigst. Der Blazer hat eine zauberhafte Farbe und steht dir ausgesprochen gut, wie für dich gemacht. Und der Sternchenschal ist auch so zauberhaft. Lauter tolle Sachen, seufz.
    An deinen Vintageschätzen kann ich mich auch gar nicht sattsehen. Du hast wirklich ein glückliches Händchen, was solche Schätze betrifft.
    Es freut mich zu hören, daß es Junior schon wieder so gut geht.
    Ich wünsche dir einen schönen Abend.
    Ganz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  15. O jaka piekna, soczysta czerwien, od razu czlowiek ma wiecej energii.
    Pasuje Ci ten zakiet wybitnie i szalik tez!
    Buziole

    ReplyDelete
  16. Wow!!!!!!!!!!!!! Jakby na miarę szyty! Ale się cieszę:):):)
    Ale tak w kwestii uściślenia, to on mi bardzo pasował (dlatego go kupiłam) ale niestety nie pasował na mnie (ja jemu nie pasowałam:( ) Tak czy siak, super, że jednak go nie pocięłam:)
    A na zajawce widzę przepiękny syfon i blue dzbanek (to też emalia?)
    Buziaki xxx

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,
    wow, tolle Bilder...mein Favorit ist auch dabei...hihi!!!
    Der Blazer steht Dir super und der Schal auch! Superschön!
    Freu mich auf den nächsten Post! Die Vorschau ist vielversprechend!!!!
    Alles Liebe und tausend Bussis,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  18. Liebste Syl,
    ganz tolle und fröhliche Bilder, deine Vintage-Kamera-Sammlung ist der Traum und wunderschön schaut dein Blazer aus, die Farbe ist ideal für Blondies ;-).
    Ich wünsch dir alles Liebe und schick dir Busserln

    PS Du wolltest wissen, was für eine OP (Zähne), drück uns am Donnerstag die Daumen, gell
    Alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  19. ojej:)a ja z komplementami na temat żakieciku lece a tu taka miila niespodizanaka bo widze ten szaliczek:)
    kochana wiesz co mnie urzekło?galeria przyklejona na ścianie, kolaz zdjec niesamowity:)i bardzo chcialabym miec mozliwosc posiadania takiej ruchomej garderoby jaka ty masz..która cieszy oczy, stanowi łatwą kompozycję do obfotografowania, nie wspomnę o zawartosci bo ta dzinsowa koszula choć jej dobrze nie widac to wiem ze jest swietna:)

    ReplyDelete
  20. Bosko. A szaliczek godzien pozazdroszczenia. Aż mam ochotę na zakup takiego. Super, że z kotkiem już lepiej :)

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,
    ich liebe einfach deine Bilder und deine Farben!

    Der Blazer ist klasse - ich bin immer ganz traurig, dass mir diese tolle Farbe so gar nicht steht (dafür muss dann meine Jüngste herhalten... *g*) - und die Kette finde ich auch total klasse!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  22. Bosko tam u Ciebie, cudowna galeryjka ścienna :)

    ReplyDelete
  23. Fajnie u Ciebie! Jest energia od czerwieni i spokój od bieli, plus kojące naturalne drewno... A jak pięknie się te wszystkie szczegóły prezentują, ha!

    ReplyDelete
  24. So many lovely things and the jacket is very nice.

    Hugs

    ReplyDelete
  25. Syl, Twoje posty jak zwykle pełne optymizmu i radości - ogromnie lubię je czytać i oglądać:) Zakiecik i chusta bomba! Jak szyte specjalnie dla Ciebie...shabby wieszak mnie zachwycil - taki prawdziwy shabby, bez sztucznosci i naciągania - warto bylo szukać...
    Mam nadzieję, że kociambry szybko dojda do siebie, ja właśnie szykuję moją sunię na kolejną ciężką oparację i z tego powodu dziś troszkę jestem zdołowana...:( ale Twoj post jak zwykle wywołał uśmiech!

    ReplyDelete
  26. Jeju Syl jak u Ciebie bajkowo. Te wszystkie kolory, sprzęty z duszą i historią, Ty sama...no po prostu .... jak w bajce :)))
    Uwielbiam to byc :)
    ściski
    pa

    ReplyDelete
  27. Hallo liebe Syl,
    es ist immer wieder schön deine farbenfrohen Bilder anzuschauen.Ganz verliebt bin ich ja in diesen kleinen roten Puppenschrank.Ja und Tücher kann man nie genug haben und Sterne sowieso nicht.
    Liebe Grüße Stephie

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia :) piekne przedmioty :)) szal zajefajny :))
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  29. Hej Syl! U nie też ostatnio czerwono, jak nigdy :) Dobrze, że z Juniorkiem lepiej, uff...
    pozdrawiam
    pa!
    marta

    ReplyDelete
  30. "Kratkowa" Panna skradła moje serce :-)

    ReplyDelete
  31. Sylwiaczku, żakiecik prześliczny...!
    Twoje vintage to ja mogę jeść oczami jak najlepszą słodycz)

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,

    toller farbenfroher Post! Und Dein Schal ist super! Schönen Abend Dir und

    GGGLG,

    Kathi

    ReplyDelete
  33. No właśnie, RED to jest to co tygryski lubią najbardziej. Ładniutkie te przedmiotu u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    Red

    ReplyDelete
  34. Jesteś prawdziwą vintage maniaczką, ale nie dziwię się, mając takie skarby, każdy by był:) Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  35. U ciebie zawsze bije tyle dobrej energi!!!!i te wesole kolory bomba:P..........podoba mi sie retro w Twoim wydaniu

    ReplyDelete
  36. Witaj po urlopie :) Sylus zakiecik jest bardzo, bardzo fajny, ale Myszka zrobila ci neispodzianke!

    Lubie Twoja sypialnie :)
    usciski
    ps: dobrze ze z kociakiem juz lepiej

    ReplyDelete
  37. Liebe Syl,
    ich liebe deine farbenfrohen, detailreichen Bilder. Das Rot ist besonders schön. Ich wünsche Dir einen ganz wundervollen Tag.
    GGGGGLG Jana

    ReplyDelete
  38. Oczywiście szaliczek jest dla mnie mega:) Podobno jak nie mam chusty, apaszki, szalika, etc..., tzn., że jest Upał!!! Tak twierdzi mój szef:)
    Oczywiście dziś już gości na mojej szyi, granatowy:)

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia jak zawsze... ;) Świetne kolorki ! Ściana z grafikami świetna, w końcu muszę się zabrać za moją :>

    ReplyDelete
  40. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    http://magotka.blogspot.de/2012/09/wyroznienie.html

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia!


    Zapraszamy serdecznie na naszego nowo powstałego bloga,
    pozdrawiamy:)

    ReplyDelete
  42. ujjjj,ale fajowy żakiecik. Zapowiada się ciekawy pościk ;)

    ReplyDelete
  43. Hallo liebe Syl ... das Tuch habe ich auch - und LIEBE es ...
    Wie geht es dir und deinen Händen?! Schone dich noch ...
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  44. No mi też się podoba żakiecik :) do twarzy Ci w nim:)
    Ale i inne rzeczy mi się podobają -jak zwykle u Ciebie:)

    ReplyDelete
  45. Ich wünsch Euch schon mal ein wunderschönes Wochenende. Heute Morgen ist's bei uns sooooo kalt ;-). Ich geh gleich los und organisiere den Kids ein paar Handschuhe, Wahnsinn, wie die Hände in einem Jahr wieder gewachsen sind ;-). Ganz liebe Grüße und ich seh, der Hand geht's besser (?) - maks :-)

    ReplyDelete
  46. Liebe Syl,
    als hättest du es vor 2 Jahren schon gewusst ;-) Die Kette passt ja toll zu deinem neuen Blazer. Leider komme ich in der letzten Zeit nicht ganz so viel zum bloggen und kommentieren somit jetzt noch alles Gute für deine süße Katze.
    Viele liebe Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  47. Alę!!Świetnie! Poproszę szybciutko o następny post, bo "zajawiłaś" mnie moim marzeniem szklanym w kolorze niebieskim :) Ściskam!!

    ReplyDelete
  48. Guten Morgen liebste Syl :-)
    Oh ich muss ja einiges nachholen, kam in letzter Zeit nicht so oft zum gucken. Deine Bilder sind toll, noch so richtig sommerlich und genau das richtige für meine Seele.
    Einen sonnigen Tag und Ggglg Sabine

    ReplyDelete
  49. Zdjęcia śliczne, bardzo charakterystyczne .
    Fajne koraliki zmodziłaś sobie,maleńkie ornamenty na nich są piękne.
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  50. Great post!
    I love your blog!
    Maybe you want we follow each other?
    Xoxo
    Nina

    ReplyDelete
  51. Liebe Syl,
    ich bin durch Joannas Blog hierher gekommen und ich muss sagen deine Bilder sind wirklich zauberhaft, nicht nur die mit der roten Tasse ;-). Das Tuch in deinem Post gefällt mir sehr, magst du mir verraten woher es ist?
    LG, Christina aus Bayern

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.