10 October 2012

Der Herbst ist da / Jesien



Ihr denkt bestimmt ich  zeige Euch jetzt wunderschöne Oktoberbilder aber nein!
Es regnet und regnet und regnet und es regnet;-)))
Ganz ehrlich... heute stört mich das gar nicht denn ich liebe solche Kuscheltage daheim.
Überall leuchten Kerzen,  im Hintergrund läuft die CD von YIRUMA "River flows in you" wuuunderschöne Pianomelodien und... ich trinke schon den 3ten Kaffee;-)
Jetzt würde noch passen zu sagen dass ich leckere Plätzchen backe aber , aber.... die Schränke sind fast leer es muss später noch eingekauft werden sonst gibt es heute keinen Abendessen und Plätzchen sowieso nicht;-)
Überall um uns herum liegen Decken, Plaids und Quilts, kennt Ihr das??
:-)
Meine lieben herzlichen Dank für Eure Kommentare zu meinem letzten Post:-)
Als ich sie alle gelesen habe war ich gar nicht mehr traurig und ich weiß dass wir diesen Termin vielleicht vor Weihnachten nachholen werden!
:-)

*

Pewnie sobie myslicie, ze pokaze Wam teraz piekne pazdziernikowe fotki ale nie!
U nas pada i pada i pada i pada i pada;-)))
Ale tak szczerze akurat dzisiaj mi to nie przeszkadza, lubie takie szare dni jak jestem w domku.
Dookola swiece, slucham muzyki YIRUMA "River folows in you" i jego przepieknych melodi fortepianowych, czysty relaks:-) i pije juz 3cia dzis kawe, nie dlatego, ze zasypial ale dlatego, ze lubie:-)
Powinnam jeszcze tu napisac, ze pieke ciasteczka, bo pasowaloby to do tego nastroju ale nie, szafki puste i lodowka praktycznie tez, trzeba leciec na zakupki bo inaczej nie bedzie kolacji no a ciasteczek to juz wogole;-)
Dookola nas leza koce, kocyki i narzutki, znacie to? Jak jesien to jesien!
:-)
Dziekuje za Wasze slowa do ostatniego posta, naczytalam sie i zaraz bylo mi lepiej!
A termin u Trudi moze uda sie zorganizowac blizej swiat BN:-)

*

Heute habe ich nur wenige Bilder für Euch:-) * Dzisiaj mam malutko fotek dla was:-)

Decken, Kuscheldecken üüüberall! Ich habe wieder eine Corokia gefunden, bitte bitte drückt mir die Daumen denn 3 Stück habe ich bereits gekilled;-))) Meine Babsi hat mir aber diesmal hute Tipps gegeben wir ich sie am Leben halten soll;-) * Koce, pledziki wszedzie!! Znalazlam nowa Corokie plissss trzymajcie za mnie kciuki bo 3 juz wykonczylam, zasuszylam ahhhhh;-) Ale Babsi dala mi na szczescie wskazowki jak ja tym razem utrzymac zywa:-)

*

Links... ein Plaid von IB Laursen, das ich mir bei der lieben Kathi Platzhirsch bestellt habe:-) gestern angekommen und jetzt schon heiß begehrt, Blue weiß immer was cool ist;-)) / Auch und rechts.. .habe wieder meine Loveletters genäht:-) * Po lewej quilt, ktory zamowilam u Kathi z Platzhirsch przyszedl wczoraj i juz jest na niego amator;-) Blue wie w koncu co jest cool;-) / po prawej... naszylam znowu Paryskich Loveletterow:-) 

*
Und jetzt hahahah;-))) bei meiner lieben Chris Freulein Emma habe ich diesen traumhaften Schal und die passenden Ohringe gewonnen, Mädels ich sags Euch das ist der allerkuscheligste Schal ever! So schön verarbeitet, aus hochwertigen Wolle und in tollen Farben, was will man mehr!! Ich bin damit überglücklich! Chris ich danke dir soooooo!!

Aaaaa tutaj.. hihi wygralam ostatnio u mojej drogiej Chris Freulein Emma ten sliczny szal i do tego jeszcze kolczyki! Mowie wam to jest najmilszy i najmiekszy szal ever! do tego jeszcze te kolory, jacie jak mi sie podoba! Chris najsliczniej dziekuje!!

Chris's wunderschöne Kreationen findet ihr auch HIER:-))) * A TU est link do cudownego sklepiku Chris:-)))

*

Hier noch ein bissl YIRUMA zum entspannen:-) Den Twilight Fans muss dieser Song hier bekannt vorkommen.:-)
A tu troche YIRUMA do relaxowania:-) Ta melodia tutaj jest pewnie fanom Twilight bardzo znana:-)




Habt einen tollen Abend und bis dann!

Milego wieczorku i do uslyszenia!

XOXOXO
Syl

83 comments

  1. Najśliczniej wygląda Blusiek w czerwonych gwiazdkach :)
    u mnie podobny klimat Syl, ciepłe kapcie, kocyk, herbatka zamiast kawki ale za to z sokiem z czarnej porzeczki a w tle CHILI ZET :)
    Buziak

    ReplyDelete
    Replies
    1. A do Tych klimatow bedzie niedlugo TA ksiazka do wertowania:-))) Blusiek pozdrawia!:-))

      Delete
    2. oj tak, Ty umiesz budować klimat :)

      Delete
  2. aaaa, zapomniałam!
    piękny banerek! :)

    ReplyDelete
  3. Wie geil ist denn das Bild von Dir?! ♥♥♥ Die Lady im Nebel, in Black.....woooow. Du kannst es echt!!

    Ich daaaaanke Dir für Deine lieben Worte. Und natürlich freue ich mich, dass mein giveaway, eine wie Du gewinntm die mich sehr untersützt hat und immer noch tut. Denn das sollte es ja sein: ein DankeSchön an Euch alle, die mich während der Eröffnungsphase unterstützt haben So isses recht :-)

    Du bist mir eine wertvolle Freundin geworden. Danke! ♥

    Kussi Chris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah höre doch auf sonst heul ich wieder:-)))***** An Dich auch lieben Dank, denn Deine Unterstützung und liebevolle, freundliche Art ist auch GOLDWERT Süße!! Buzka!

      Delete
  4. ależ uroczy kącik, super nutka

    ReplyDelete
  5. Piekny szal i swietne kolczyki...
    ach te czerwienie:)))ten pledzik w gwiazdki oszalamiajacy:)

    ReplyDelete
  6. Coraz wiecej czerwieni u Ciebie Kochana Syl, dobrze, bo to rozgrzewajacy kolor. U mnie wlasnie sie rozpadalo, coz...chyba tez sobie zrobie kawe.
    Dostalas piekny szal i kolczyki, gratuluje!
    buziaki przesylam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak basienko od samego patrzenia robi mi sie cieplej:-))) Buziaki:-)))

      Delete
  7. narzuta w gwiazdki akurat do mnie :), szydełkowe pledy rewelacyjne, zdjęcia jak zwykle piękne... nuda :D :)))))))
    a może tak coś brzydkiego jakieś błotko?
    Muza rzeczywiście relaksuje, w domu piec grzeje a na dworze wiatr wieje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi Moniu wymysle dla Ciebie jakiegos blotnistego posta juz mam nawet pomysl!!! sciskam!! oj taak ten pledzik pasowalby do ciebie idealnie!

      Delete
  8. zaczyna się u Ciebie coraz bardziej i milej czerwienić :)
    musze nad tym pomyśleć u siebie ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujjj tak czerwienie juz sa wszedzie:-)) pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  9. Hallo Syl,
    soll ich dir ein bisschen Sonne schicken?
    Wir machen gerade Urlaub in Holland und haben strahlend blauen Himmel und Sonnenschein.
    Wir konnten auf der Terrasse Mittagessen!
    Im Sommer waren wir auch hier, da war nur schlechtes Wetter.
    Wir genießen das jetzt richtig.

    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh liebe Britta! jaaa bitte!!:-)) o wow Holland! geniesse es auch für mich!! Ein bissl neidisch bin ich jetzt aber nur ein bissl und positiv:-)) ganz liebe Grüße!

      Delete
    2. Hej du liebe Du schreibst jetzt auch einen Blog?? wie cool ist das denn!! ich habe mich grad als Leserin eingetragen:-)))

      Delete
  10. Urocze zdjęcia, śliczne kolory...

    ReplyDelete
  11. Hi Syl,
    oh wow, ich mag ja rot bei mir nicht, aber bei Dir ist es so toll, ich fange jedes Mal an, mich in rot zu verlieben, wenn ich bei Dir war. Dein neuer Header ist sooooooo schön.
    Mensch hast Du ein Talent, beneidenswert.
    Liebe Grüße Susa

    ReplyDelete
  12. Fotka, która zresztą jest na FB jest rewelacyjna, kocham w niej wszystkie elementy hahaha :)).

    A muzyczkę znam :). Właśnie za sprawą filmu. Uwielbiam tego gościa jest świetny!

    ReplyDelete
  13. Hey liebe Syl, deine Bilder sind sooooo schön hell!!! Wie machst du das nur? Ich habe heute mit Milli Bilder gemacht (werde ich gleich bearbeiten und einstellen!!) und die wollen bei uns einfach nicht so hell werden!!
    Mir gefällt es bei dir sooo gut und ich mag deine roten Sachen sooo gerne, dass ich immer aufpassen muss, nicht schwach zu werden :)
    Ganz liebe Grüße schickt dir Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Du liebe! Wenn Du die Bilder bearbeitest versucht die Helligkeit zu erhöhen, schau mal ob das klappt? sonst melde ich hier oder über FB dann schaun wir mal wie wir deine Bilder heller kriegen ok?? Danke für die lieben Worte:-)))

      Delete
  14. rany, zarażasz tą czerwonością, aż mam wrażenie że to już Boże Narodzenie
    ha, nawet mi się rymnęło :)
    Blue cudnie wygląda w czerwieni, do pyszczka jej pasują :)
    ściskam
    Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha Kasiu zarabiscie rymujesz:-))) postaram sie w nastepnym poscie upiec ciasteczka noszac Twoj fartuszek jajajaja!!!

      Delete
  15. cudne foty , ach ten gwiazdowy pledziki piekny i Blue , fajny baner :))))))) i jaka zgrabniutka jesteś :)))

    ReplyDelete
  16. Ale mi się u Ciebie podoba!

    pozdrawiam cieplutko:)

    moje aniutkowo

    ReplyDelete
  17. Hey Syl:)
    Szczerze to ja gdybym nie musiała to nie wychodziłabym nawet z domu hah
    Zimnica jak nie wiem co,w nocy nawet już 0 stopni brrrrr
    3maj się ciepło Kochana!

    ReplyDelete
  18. Banerek piękny, muzyka niezwykle nastrojowa, aż miło słuchać. Jesień za oknem to fakt, choć u mnie nie leje, nie wieje, jest całkiem okej (w lodówce też pustawo). A nastrój mam podobny do Ciebie (co mi się chyba po raz pierwszy w życiu o tej porze roku zdarza, ale jednak).
    Zdjęcia, moja droga tak obłędne, że szkoda gadać tylko gapić się, gapić i gapić (nawet kaloryfer świetnie zaaranżowałaś).

    No i ponatychałam się, i mi jeszcze lepiej (a na święta BN też już mam koncepcję).

    Ściskam

    ReplyDelete
  19. Syl,cudne zdjęcia!!!Banerek obłędny i do tego ta piękna muzyka...Z takimi radościami dla oczu i duszy jesień Nam nie straszna :)

    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  20. Liebste Syl,
    sehr schön deine Decke mitsamt Blue und herzlichen Glückwunsch zum tollen Gewinn, super dein vieles Rot, jetzt beginnt auch bald wieder meine Rotphase, toll ist auch dein neuer Header.
    Ich wünsch dir alles Liebe und schick euch Dreien Busserln
    herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl,

    Wie immer Traumhaft schöne Bilder. Ich kann mich garnicht Satt sehen :-)
    Hab noch einen schönen Abend

    GGGLG Andrea

    ReplyDelete
  22. Ojejku jak pięknie, banerek,kolorki, zdjęcia wszystko po prostu...melodia wspaniała,pierwszy raz słyszę i juz uwielbiam;)
    Pozdrawia cieplutko

    ReplyDelete
  23. Kitek też czuje jesień nawet zawinął się w narzutki :) :)

    ReplyDelete
  24. Süße Syl,
    was muß ich sehen??? Aaaaaaaallles neu bei Dir!!!!!!!
    Der Header....ein Traum!!!!
    Und die wunderwunderschönen Bilder........zum Niederknien!!! Umwerfend!!!
    Ich drück Dich und freu mich, es sind nicht mal mehr zwei Wochen........you know? ;o))))))
    Bussis,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  25. Mało fotek, bo mało, ale za to czarujące:) ...a ta spódnica na nowym banerze jest po prostu bajeczna! :) Uwielbiam ten Twój klimat :)

    ReplyDelete
  26. Ach, dziękuję Ci za tę piękną muzykę. Nie znałam, a wywołała we mnie tyle emocji... Aż się łezka zakręciła...

    ReplyDelete
  27. Ja też dziś wyleguję się pod kocem, aż wyrzuty sumienia mam , ale pogoda za oknem taaaka, że leń od razu mi się włącza :)
    pozdrowienia :>

    ReplyDelete
  28. Ahhh Syl, ein Augenschmauserl ;)((
    Toller Header, ahh, n Herz?! lach...
    Deine Fotos sind traumhaft schön, gefällt mir total gut- und den Schal von Chris hab ich mir auch bestellt. Der ist wirklich superweich und schön!
    Ich wünsch' Dir noch einen tollen Abend.
    Knutschi

    ReplyDelete
  29. Aj, grać na klawiszach to moje marzenie!!!! Mam taki cichy plan, żeby Maczka na fortepian wysłać i uczyć się razem nim:)
    Syl jak Ty to robisz, że nawet kaloryfer na zdjęciu pięknie wygląda?
    Buziaki xxx
    ps
    ja jutro piekę rogaliki z nadzieniem różanym:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam - BANEREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudny i słodki:)

      Delete
  30. hej kochana:)
    jesień u Ciebie taka jak lubię:)
    kocyki i wszelkie ocieplacze mile widziane o tej porze roku:)
    szal jest w bajecznych kolorach i cieszę się razem z Tobą w wygranej. Wyobrażam sobie jaki musi być mięciutki i jak wspaniale otula szyję:) chyba bym go nie zdejmowała hihi:)))
    No i ta focia z Blue w roli głównej! Wie co jest najlepsze i co jest trendy:P
    u mnie dziś znów wspaniały wieczór! tym razem za sprawą biblioteczki na wino od Al:) właśnie dotarła i zapełniam ją winkami. Postaram się o posta dla Was jutro:)
    buziaki

    ReplyDelete
  31. Sylwianko....kociakowa minka w tym kocyku do zacałowania:))))))))))) a muzyczka...taka lubię.....poszukam sobie jej wiecej:)) u mnie dzis było rano tak pięknie:)) nawet na tarasie udało mi sie kawke wypic...a teraz leje....jeszcze w ten deszcz załapałam się na rowerze:)))) buziolki

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,
    Glückwunsch zum Gewinn!!! Und Deine Bilder sind so frisch und fruchtig, da mag ich gar nicht an Regen denken. Aber die Vorstellung mit den Plaids und Kerzen... jaaaaa die ist total schön, wie die Bilder eben!
    Grüßchen
    Mina

    ReplyDelete
  33. dzięki, ta muzyka, Twoje zdjęcia, poprawiłaś mi wieczór...dobrze, że jesteś dziewczyno!i mimo, że Ci do pięt nie dorstam to i tak idę dalej...w końcu na kimś trzeba się wzorować prawda???

    ReplyDelete
  34. Malutko, ale piękniutko Syl! Oglądam Twoje zdjęcia jak takie grzejące serce pocztówki. Po prostu coś ślicznego. To jest super. Za to lubię blogi. I takie fajowe Bloggerki jak TY!

    ReplyDelete
  35. Liebe Syl,
    bei uns scheint die Sonne und Morgen sollen es wieder 16 Grad werden. Allerdings die Vorstellung mit den Plaids, Decken und Kerzen hört sich auch wunderbar an.
    Ich wünsch dir alles Gute.
    GGGVLG Bina

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl,
    Was habe ich in deinem Header gesehen, da steht ja das große Bonbonglas mit den passenden Bonbons darin.
    Deine Bilder sind wirklich toll und du hast jetzt im Winter wohl viel rot bei dir. Bei mir ist alles Hellblau weiß und zu Weihnachten ein wenig rote Deko! Ich bin etwas spät dran aber ich wünsche dir eine wunderschöne gute Nacht und träum süß!
    Bis bald deine Susanne

    ReplyDelete
  37. AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH..........
    Syl.... ich steh total auf Yiruma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Es gibt nix Schöneres als bei trübem Wetter a paar Kerzala und die Anlage ganz laut - dann mach ich mirs auch ganz gemütlich auf meiner Couch!
    Ja und dann noch die Vorstellung mit den hübschen Plaids.... also da wär ich auch nicht abgeneigt...
    Ach, und sag mal.... ist Dein Header neu...?! Schaut sehr schön aus!!!!!!!

    Ich drück Dich ganz fest und schick liebe Grüße
    Christine

    ReplyDelete
  38. Oj pięknie i jak przytulnie u Ciebie !!!!! Aż miło popatrzeć !!! Mnie jesienna chandra jakoś uniemożliwia wnętrzarskie szaleństwa :( weny ostatnio brak :(( Ale nacieszę oko Kochana Twoimi dekoracjami .. Ściskam cieplutko !!

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia Twoje są tak energetyczne, że przeganiają każdą złą pogodę :-). Przepiękny masz wystrój i ślicznie fotografujesz :-)

    ReplyDelete
  40. Syl DZIĘKUJĘ za dawkę energii z rana...przepiękne zdjęcia, pled po prostu bossski (Blue wie co dobre:) )...a muzyka! To był jeden z piękniejszych poranków dzięki niej, choć dzieciaki chore i w domu sajgon, ja po prostu odpłynęłam, jakby nic innego nie było. Zamknęłam oczy i odpłynęłam, przepiękna kompozycja...a sagę uwielbiam i czekam na tę ostatnią część:)

    ReplyDelete
  41. PIeknie jak zawsze u Ciebie , muzykę YIRUMA uwielbiam słuchać , bo jestem fanką Twilight ;p
    pozdrawiam
    AG

    ReplyDelete
  42. pięknie! marzę o takim jasnym mieszkaniu.. póki co zadowalam się tym co mam w wynajmowanym :P

    ReplyDelete
  43. Mina Blue bezcenna : gdzie Kobieto z tym aparatem , nie widzisz, że spię !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  44. hallo syl,
    nachdem ich gerade 5 min gedanklich in deinen neuen fotos in rot-weiss gebadet hab, boah sind die schön, ich liebe es, genau meins :-))))), wollte ich lg dalassen. und ob du es glaubst oder nicht,genau vorher hab ich bei platzhirsch denselben rot-weissen sternenplaid bestellt.... und auch noch 2 kissen dazu, du weisst bestimmt welche ;-).... und die blaue sternenkuscheldecke..... mein mann fragt sich sicher, wohin ich den ganzen kram packen will.... am besten in den rücken und über mich zum kuscheln ;-))))..... naja viell kommt er mit unter die decke und ich werfe mal eine "alte" GELBE kuscheldecke weg, wo jetzt immer die besuchskatze (schwarz :-))))) draufliegt und tretelt - macht das blue auch? voll crazy die mietze, manchmal macht sie das AUF MIR..... naja, aber wie kann man so einem süssen flauschwesen böse sein, auch wenns die krallen dabei in einen schlägt ;-)))))......
    ich warte auf die tassen ;-)....
    ich drücke dich, lg auch an bry, susa :-)

    ReplyDelete
  45. Syl kocham tą Twoją jesień ;))).... uwielbiam!!! banerek i zdjęcia cudne!!! dziękuję, że sprawiłaś, iż polubiłam czerwony kolor ;))- idzie ku dobremu!!! ściskam serce!! ;))

    ReplyDelete
  46. Alez pieknie !!! i jaki cudny banerek, z takimi kolorami zima mi nie straszna :) - jak obiecasz ze takie beda :) buzka
    Blue pieknie wyglada w czerwieniach :)

    ReplyDelete
  47. Pięknie u Ciebie i tak nastrojowo:)
    Uwielbiam taki klimacik... cudne zdjęcia!
    I też uwielbiam gwiazdki i wszystko co z gwiazdkami:)
    Pozdrawiam ciepło

    PS.U mnie w Irlandii też ciągle pada, niestety:(

    ReplyDelete
  48. Super muza, chyba dzis nie wyjde z twojego bloga :))) Cieplutko tu i przeslicznie.
    Gratuluje wygranej, szal jest boossski!
    usciski
    ps: super fotki glowne :)

    ReplyDelete
  49. Piękne zdjęcia, cudowny klimat. Pled w gwiazdki jest fantastyczny, blue wiedział co wybrać :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  50. Mnie właśnie marzną stopy. Nie lubię zimna. idąc za twoim przykładem, muszę kocyki powyciągać. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. Kochana jesteś Syl! Tyle pozytywnych wrażeń w ten zimny, ciemny dzień :) Szaliczka Ci zazdroszczę, piękne kolorki!!! Banerek prześliczny! Widzę, że czerwony i Ciebie rozgrzewa ;)
    Buźka
    marta

    ReplyDelete
  52. Syl, Jak u Ciebie pieknie! Jeszcze nie zdazylam przejrzec bloga, ale jeszcze dzisiaj zabieram sie do lektury!
    Muzyka cudowna, moje klimaty...

    Pozdrawiam!
    Magda

    ReplyDelete
  53. Meine liebe Syl,
    bin jetzt erstmal eine Zeit an deinen neuen Header hängengeblieben, woooooooow wie schön.
    Aber auch deine anderen Fotos traumhaft, Blue passt wunderbar auf den Sternenplaid.
    Du solltest mal ein Buch mit deinen Bildern machen, ich würde es sofort kaufen.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Freitag, bei uns regnet es und ich bin gerade am Kofferpacken. Morgen geht es für 2 Wochen nach Holland. Und wenn die Sonne da nicht scheint, so tragen wir doch zumindest die Sonne in unseren Herzen.
    Gaaaaaaaaaaaanz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  54. Hallo Syl, vielen Dank für den Link, das will ich auch dauernd hören!
    Grüßle
    Ursel

    ReplyDelete
  55. Liebe Syl
    Deine Bilder sind ein wahrer Traum. Danke auch für den Link.... einfach wunderschön!
    Ich wünsche Dir ein gemütliches Wochenende und grüsse Dich herzlichst Yvonne

    ReplyDelete
  56. zaglądam zawsze zauroczona, i łażę po etsy i po blogu i po FB i zapominam języka w gębie...
    ale to z wrażenia ;)))))))))))

    ReplyDelete
  57. Nareszcie!!!!!!!!moge podziwiac i wzdychac z wrazenia odwiedzajac twoj blog droga Syl!
    okazuje sie,ze to moj staruszek laptop nie dawal rady,ale teraz wreszcie moge wszystko nadrobic i moglabym skakac z radosci!Twoje fotki sa cudowne!
    Sciskam mocno i przyjemnego tygodnia zycze :o)
    Frida

    ReplyDelete
  58. Ojej! Tez mam białą angorkę turecką! Bardzo się cieszę, że znalazłam Twojego bloga, mnóstwo na nim można znaleźć inspiracji. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  59. Śliczne zdjęcia, fajne klimaty, bede zaglądać często...jeśli pozwolisz pozdrawiam

    ReplyDelete
  60. Lovely pictures and I always smile when I see your cat.

    Hugs

    ReplyDelete
  61. Po wielu probach i błedach w koncu udało mi sie dodac Twoj blog do obserwowanych....w koncu :))))
    Jak zwykle piekne zdjecia ....Pozdrawiam cieplo.Ala

    ReplyDelete
  62. Ślicznie tu u Ciebie pragnę wyróżnić
    http://edipassioneblog.blogspot.com/2012/10/wyroznienie.html

    ReplyDelete
  63. wzdycham jak u Ciebie już świątecznie i przytulnie :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.