01 October 2012

Lawendowy Dom



Hallo am Montag meine lieben:-)
Hoffe Ihr seid fit und munter:-))
Ich sehne mich heute seeehr nach einem warmen Bettchen und einer Kopfschmerztablette, mich friert's den ganzen Tag schon sooo buaaaahhh;-)))

Ich möchte Euch heute mal wieder zu einer schönen Lektüre einladen:-)

Ich spreche von Lawendowy Dom 
das "leckersten Magazin online", so nennen ihn die Herausgeber:-)

Auch ich dürfte wieder mitmachen.  Ihr findet auf Seiten 94-97 und 100-101 mein Beitrag zum Thema "Typografie"

Ich hoffe Ihr sieht das nicht allzu viel als Eigenwerbung:-)  ich  feue ich mich aber wirklich jedes mal so seeeeeehr bei so einem tollen Projekt mit an Bord sein zu dürfen und ich möchte es so gerne hier mit Euch teilen:-)))

Auch wenn Ihr kein Polnisch spricht, die Bilder von den verschiedenen Autoren sind wunderschön!:-)

HERZLICHEN DANK an Beata, Lubo und das Team für die tolle Zusammenarbeit. 
Syl loves Lawendowy Dom



*

Czesc kobietki moje kochane,

chcialam Was zaprosic do obejzenia najnowszego 
Lawendowego Domu ale mysle, ze wiekszosc z Was juz pewie go widziala:-)

Znow mialam zaszczyt dolaczyc sie do "Lawendowych kolegow":-)
Moj "kawalek" znajdziecie na stronach 94-97 i 100-101,  obok naszej kochanej Bree Vintage:-) tematem byla Typografia:-)

Mam nadzieje, ze  nie odbieracie tego zbyt jako moje "chwalipienstwo" ale ja tak bardzo ciesze sie za kazdym razem z mozliwosci pracowania z tym swietnym zespolem no i chce sie tym z Wami podzielic:-))

Sama juz przejzalam LD kilkanascie razy, jest oczywiscie Beatka i Lubo, jest Al, Dori, nawet jest nasza Marysza i jest Renatka z Artystycznego domu (pisze o tych dziewczynach, ktore znam:-)) no i cala reszta swietnych autorow i autorek:-) oraz Tamara, ktora sprawdza i pomaga przy naszych tekstach:-)) 
Ah sama radosc:-) Dziekuje Wam "Lawendowcy":-))



*



*

Am Wochenende waren wir wieder ganz viel unterwegs:-) Hier eine kleine Vorschau aus den neu geshoppten vintage Schätzchen:-))

*
Na weekend bylismy duzo w drodze:-) Tutaj taka mala zajawka tego co udalo nam sie wyszprac na starociach:-))

*

HIERMIT ist mein Verkaufsstand bei Trudi am Sonntag gerettet!!! jajajajajaja:-)))

No z tym towarem bede miala zo zaoferowac klientom na straganiku w niedziele u Trudi, juz sie martwilam, ze straganik bedzie dosyc pusty:-)))))



*


*



Ich schicke Euch ganz ganz liebe Grüße!!! und bis bald!

*

Pozdrawiam Was najcieplej!!! do przeczytania!

XOXO

Syl

65 comments

  1. O mamuniu jakie cudne stempelki! :) W ogóle same cudne rzeczy :)

    ReplyDelete
  2. Hej Syl :))) już gratulowałam i magazyn też nie raz już przejrzałam! ten numer jest wyjątkowy i jakiś taki bliski mojemu sercu:))) podoba mi się strasznie, a Twój artykuł o typografi to istne cudo! jeszcze raz gratuluję z całego serducha. Jak najbardziej zasługujesz na to, aby być w Lawendowym Domu wraz z pozostałymi świetnymi osóbkami.
    a starocie wygrzebaliście cudne! z pewnością dużo posprzedajesz na swoim straganiku. Ale mi się marzy, aby tam być, a to tak daleko:( liczę na jakąś fajną relację z przyszłej niedzieli i dużo dużo zdjęć:)))
    jeszcze raz powodzenia i trzymam mocno za Ciebie kciuki:*** buziaki

    ReplyDelete
  3. Widziałam, widziałam! Takimi informacjami należy się chwalić!! :) Piękny artykuł, cudne zdjęcia :) Gratuluję serdecznie!! Piękne rzeczy znalazłaś ostatnio, ja nie miałam jakoś szczęścia w ten weekend... albo moje oczy nie widzą tego, co powinny. Jestem początkującym szperaczem hahahaha ;))

    ReplyDelete
  4. Liebste Syl,
    hast du da wohl einen mintfarbenen Kinderstuhl gestern ergattert???? Soooooo schön! Das schaut alles toll aus, ich hab viel an dich gedacht und wäre ich auch gewesen, hättest du nicht so viele Dinge heimgetragen, weil dann wäre ich bestimmt eher dort gewesen :-)).
    Liebe Grüße und pass auf dich auf, damit du nicht krank wirst.
    Busserl von Tatjana

    ReplyDelete
  5. Gratuuulacjeeee!!!! Jak zwykle piękne, przepiękne inspiracje, Kochana!
    pozdrowienia
    m.

    ReplyDelete
  6. A ja już widziałam:)
    O mamo,Syl,te stemple!
    Widzę,że pogoda dopisała?:)
    Nie będę pisać,że oczywiście trzymałam za nią mocno kciuki i wszystkie chmurzyska odganiałam do tego stopnia,że przywędrowały do PL i jak wracaliśmy z chrzcin całą drogę lało.
    Ściskam!

    ReplyDelete
  7. sylwinko:))))))gratuluję:))))))))))))))))ale skarby,,,mamuniu:)))

    ReplyDelete
  8. What a lovely pillow on the first picture.

    Hugs

    ReplyDelete
  9. same cudownosci! i gratuluje obficie!!

    ReplyDelete
  10. Haaaaalllloooo liebe Syl,
    ich habe gerade Schnapp-Atmung ... ist der Stempelkasten schön ... Ich schaue gleich in deinen Shop ...
    Jutta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meine allerliebste Jutta sie sind leider schon verkauft! sorry!!!!

      Delete
    2. Liebe Syl,
      ohh wie traurig ... Na vielleicht findest du ja noch mal einen und denkst dann an mich.
      Liebe Grüße
      Jutta

      Delete
  11. Gratuluję, właśnie zabieram się do przeglądania LD:)

    ReplyDelete
  12. Gratulacje:))) Piekne te zdobycze,ciesza oczka:)
    Usciski

    ReplyDelete
  13. A widzialam juz widzialam "lawendowy..", Bree dala cynk wczesniej ;-) Bardzo podobaja mi sie numerki i roznego rodzaju tabliczki, kiedys na pewno sie na jakas skusze, bo moim zdaniem dodaja lekkosci i odmaladzaja kazdy rodzaj wnetrza.
    sciskam Cie Kochana!

    ReplyDelete
  14. Ech ale cuda , rany to wszystko wprawia w zachwyt , ale mnie też w zad8umanie Syl gdzie ty to mieścisz ??? ja już bardzo drobiazgowo kupuję rzeczy tylko to co naprawdę mi potrzeba lub żeby zmienić wystrój od świeżyć wiadomo , wiem ze u ciebie to do sklepiku idą rzeczy no i teraz na straganik , ale do tego czasu gdzieś to trzeba trzymać :) buziaki

    ReplyDelete
  15. Przeczytałam. Obejrzałam.

    I chce mi się jeszcze raz tam zaglądnąć:)

    Wszystko Piękne!!

    ReplyDelete
  16. Liebste Syl,
    ich hab es schon angeschaut und es wieder soooo traumhaft!!! Deine Bilder sind mal ganz anders.....von den Farben her.....aber genauso bezaubernd wie immer!!! Ich hab es ja im letzten Kommentar schon gesagt, sie strahlen Deine ganze Lebensfreude aus!!!
    Gute Besserung für Deinen Kopf und Bry´s Rücken,
    ich drück Dich,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,
    ich freu mich für dich. Das ist ja eine tolle Sache mit dem Verkaufsstand bei Trudi. Ich wünsche euch beiden ganz viel Erfolg und lauter nette Besucher ;-)
    Ganz herzliche Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  18. Hallo liebe Syl,
    habe mir gerade deine schönen Seiten angeschaut.Denke das ist wirklich eine tolle Bestätigung wenn man bei so etwas mitmachen darf.Und was du immer für tolle Sachen findest ist echt der Wahnsinn,die tollen Stempel sind ja leider schon weg,wie ich oben gelesen habe.
    Nun wünsche ich dir noch,daß die Kopfschmerzen ganz schnell wieder verschwinden.
    Liebe Grüße Stephie

    ReplyDelete
  19. Widziałam, gratuluje;)
    Emaliowane naczynka genialne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  20. Pięknie! Od niedawna, ale już wiernie zaglądam i podziwiam Twoją pasję... jest mi bardzo bliska ;)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. serce moje!! gratuluję z całego serca- Tobie, jak i wszystkim autorom Lawendowego Domu ;) brawo!! a emalia i cuda genialne!! trzymam kciuki za niedzielę!! ;) buziaki ogromniaste ;)!

    ReplyDelete
  22. oh wow! deine mitarbeit bei dem magazin (ich trau's mich gar nicht auszusprechen, schaff ich sicher nicht richtig *hihi*) ist wieder super :) habs das letzte mal schon bewundert!

    und deine vintage-schätze sind soooo toll!!! *seufz* die alten stempel und einfach ALLES!!! soooo schön!!

    glg aus wien
    salma

    ReplyDelete
  23. Na klar Syl! Das ist doch so toll, mit dem Magazin! Ich freue mich mit Dir! Und Du bist so eine geniale Sachensucherin! Wahnsinn, was Du immer für tolle Vintageteile erbeutest! Die Waschmittelpackung auf Bild 2 ist ja klasse! Wo findet man sowas bloß?
    Herzliche Grüße
    Mina

    ReplyDelete
  24. Liebe Syl,
    dann kuschel Dich mal ein ins warme, mollige Bett und schlaf die Kälte einfach weg! Morgen gehts dann hoffentlich schon wieder besser! Du hast so viele schöne Sachen erbeutet, WAHNSINN!!! Die alten Stempel haben es mir besonders angetan! Und die Emailleschilder!
    Und, und, und :-))))

    Dicken Drücker an Dich und ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
  25. Tyle piękności w jednym miejscu!
    serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  26. Świetne artykuły!!! I Twoje piękne zdjęcia, i te szyldziki...cudo!!!
    No i zdobycze Bellissimo!
    :)))

    ReplyDelete
  27. Gratulacje, musze na spokojnie przejrzec:))) swietne zdobycze:)
    a u mnie tez typograficznie dzis i Paryzowo;), zapraszam Sylciu, dawno Cie u mnie nie bylo:)

    ReplyDelete
  28. Alez oczywiscie, ze trzeba sie chwalic! Jestes wsrod swoich Slonko! Piekne zdjecia, swietnie opisane. no normalnie jestem z Ciebie i Dorotki bardzo dumna! Gratuluje!
    skarby jak zwykle cudowne, piekne, ah! Mowilam, ze jestes nasza vintazowa GIRL!

    sciskam!!!

    Dagi

    I kuruj sie. Czy to przeziebienie Cie bierze? Cholerka paskudztwo! Pod koc!

    ReplyDelete
  29. Liebe Syl, ich hoffe Du machst Dir einen gemütlichen Abend, nicht dass Du noch krank wirst. Tolle Schätze habt Ihr gesammelt und Dein Magazinbeitrag - herzlichen Glückwunsch. Eine tolle Woche und liebe Grüße an Byan und Blue ;-) - maks :-)

    ReplyDelete
  30. Liebe Syl ... Ich finde, dass deutschen Version lesen ... und dann die deutsche Kommentare lassen... das wird gut für mich und meine schlechten Sprachkenntnissen ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh es freut mich dich in Deutsch schreiben zu sehen!:-))) Wie süüüüß:-)

      Delete
  31. Liebe Syl,

    das ist doch auch super, da brauchst Dich auch nicht zu verstecken. Du ich hätte da schon im Körbchen etwas gefunden, dass mir gefällt. "Welcome to our home", darf ich Dir das jetzt schon abkaufen, falls es keine Millionen kostet oder geht das erst am Stand bei Trudi? Weiß nämlich nicht, ob ich es schaff vorbei zu schauen.

    GLG, Kathi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo liebe Kathi, dieses Schildchen gehört zum Hausinventar;-)) das habe ich mir mal aus England mitgebracht und ich möchte es nicht hergeben meine liebe:-))) sorry!:-))

      Oh das wäre sooo toll wenn Du vorbei schauen würdest plllssss so it!:-)))
      LLG

      Syl

      Delete
  32. Sylwiuś, gratuluję i wreszcie JESTEŚ:). Oglądając jednak stronu LD, przewróciłam kartkę..., a tam już nie ma Syl... Za mało!
    Oglądając zdjęcia już na FB pomyślałam, że za chwilę ustawi się kolejka, która będzie chciała zobaczyć jak mieszkasz:)
    ściskam Cie mocno, Kochana!
    p.s. z przyjazdu teraz raczej nici... Ale co się odwlecze, to się zdarzy:)Buziak!

    ReplyDelete
  33. W Lawendowym Domu w doborowym towarzystwie! Ach te Twoje znaleziska. Jak tu nie zazdrościć?!
    Cudowne :)
    pozdrawiam
    pa, marta

    ReplyDelete
  34. Och,a ja czekam na stały internet bo póki co gazetka strasznie wolno się ładuje... Ale na pewno obejrzę :D już nie mogę się doczekać. A straganik z pewnością będzie uroczy i każdy znajdzie coś dla siebie ;)
    uściski.

    ReplyDelete
  35. Süüüße, herzlichen Glückwunsch zur Veröffentlichung deines Artikels!! Das muss man doch erwähnen... :) Und du hast wieder soooo tolle Bilder gemacht!! I like!!!
    Ganz liebe Grüße, Emma

    ReplyDelete
  36. PS: Die Zeitschrift finde ich super!! Gibts die auch hier zu kaufen? In deutsch ;)??? Ansonsten reicht Bilder gucken auch :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke liebe Emma, die Zeitschrift gibt es zur Zeit leider nur online und nur in Polnisch:-))) LLLG

      Delete
  37. Dis musze konecznie zagladnac do LD, bo wczoraj chyba za duzo osob chcialo go zobaczyc i cos sie zawiesilo.
    Sliczne skarby znowu znalazlas, te drewniane stemple i spinacze sa mega!
    usciski Sylus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aneta to chyba ja zawiesiłam, bo spisywałam ręcznie do mojego przepiśnika nowe przepisy:)hi hi dużo czasu mi to zajęło:)

      Delete
  38. Byłam, byłam - baaardzo wypasiony numer LD, dzięki takim wspaniałym osobom - super zespół. Twoje zdobycze na straganik są świetne - już nie mogę się doczekać relacji.
    Trzymam kciuki,
    Marta

    ReplyDelete
  39. Hallo Syl ,
    ich gratuliere dir zu deinem Erfolg , ist ja toll , dass wir dich / deine Werke jetzt in einer Zeitung bewundern können . Toll Schätze hast du zusammen getragen ♥ Hoffe , du schonst dich , sonst ergeht es dir wie mir , mein bester Freund ist zur Zeit ein fieser Grippevirus , denn ich erfolglos mit Taschentüchern & bunten Pillen versuche wieder los zu werden .
    Liebe Grüße & es ist schön zu lesen , dass es Junior langsam besser geht .
    Christine

    ReplyDelete
  40. Już sobie przeglądałam Lawendowy Domek. Al mnie zaprosiła na swoje strony. Całość jest bardzo fajna do obejrzenia. Gratulacje!!! Fajne łupy zdobyliście.

    ReplyDelete
  41. O, ile emaliowanych piękności! Ale masz oko łowcy, Syl!
    I oczywiście już się cieszę na myśl o "Twoich" stronach w LD, biegnę oglądać!

    ReplyDelete
  42. gratuluje na pewno wypadłas dobrze :) slicznosci nabylaś
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  43. Kochana widziałam, widziałam podziwiałam Ciebie i Dorotkę:)ściskam

    ReplyDelete
  44. Chwal się chwal bo jest czym!:) Super!

    ReplyDelete
  45. Syl, ale cuda znalazlaś!! I nawet stare proszki do prania - no genialne:) Właśnie sciągnęłam sobie LD na pulpit i zaraz na spokojnie będę się delektować popijając zieloną herbatkę:)...zakochalam się w emalii...na zabój:)

    ReplyDelete
  46. Cudowne zdjęcia w "Lawendowym Domu" i świetny temat. Mnie typografia wciągnęła już jakiś czas temu, co widać zresztą w moim mieszkaniu. Co jakiś czas zmieniam tylko plakaty czy "literkowe" ozdoby. Pozdrawiam, Ola.

    ReplyDelete
  47. ale skarbów wytargalaś :)

    Syluś, piekne to wszystko, piekne.

    LD byłam, obczytałam, zachwycona jestem okrutnie :)

    ReplyDelete
  48. Jak zwykle pięknie i kolorowo (czerwony-biały-niebieski to od jakiegoś czasu moje ulubione zestawienie :)). Gratuluję serdecznie publikacji w LD i życzę kolejnych :)))

    ReplyDelete
  49. Soczysty poscik i zdjecia :) Koniecznie pokaz zdjecia z targu, jestem pewna ze bedzie duzee zaiteresowanie :)
    Dzieki slonce za wspominke o mnie:*
    buzka

    ReplyDelete
  50. Hej Syl, nie znalazlam Twojego maila, dlatego pisze tutaj, gdybys miala szyldziki z numerkami, ale maksymalnie do 3 cyfr to chetnie kupie:-) Daj znac jesli masz lub cos Ci wpadnie w lapki pls:-). Dagi mnie zainspirowala ( nie pierwszy raz zreszta).
    (basiaone@gmail.com)
    buziaki, dobrej nocy!

    ReplyDelete
  51. Syl, uwielbiam wszystko czego się dotkniesz, czy to kolorowa emalia, czy brązy i biele złamane z napisami czarnymi, czy bez. I mogłabym to pisać pod każdziutkim postem, który na blogu się objawia. Pa pa

    ReplyDelete
  52. Tyle pięknych staroci!!!!!!!! Gratuluje szaleństwa w LD !!!!!!!!!! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  53. Super, gratuluję publikacji! Staroćki jak zwykle zachwycają. A mnie ostatnio miejsca brak na wszytsko...
    Pozdrawiam i zapraszam na ciuszkową wyprzedaż!

    ReplyDelete
  54. Świetne zdjęcia w LD i wspaniałe skarby :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  55. Hallo! Dein Blog ist super und deine Vintage-Sachen auch!! :)

    Deine Claro♥

    ReplyDelete
  56. przejrzałam Lawendowy z otwartą buzią i wywalonym jęzorem ;)
    piękne zdjęcia i artykuł o topografii :) Ty to potrafisz ;)
    Patrząc na Twój zbiór emalii nadziwić się nie mogę ile Ty piękności potrafisz wynaleźć :)
    Buziole kochana!

    ReplyDelete
  57. Gratuliere dir dolle! Finde das richtig toll! Muss auch bald mal wieder bei dir stöbern gehen...mmh der blaue Stuhl hätte genau dir richtige Farbe ;o) Grüß dich lieb, Yvonne

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.