16 November 2012


Hallo am Freitag, Czesc Kochane!

Heute habe ich für Euch ein paar Bilder von meinem neuen Schmuckhalter! ;-)))
In den letzten Wochen,  haben wir so Einiges aus dem Wald mit nach Hause geschleppt,  ich stehe grad voll auf Naturdeko, also Äste und Baumteile everywhere und so ist jetzt auch mein neuer Schmuckhalter NATUR PUR;-)) ich finde dass sich meine Ohringe, Ketten etc. ganz gut so präsentieren:-) Was denkt Ihr?? Auch in weiß würde dieses Bäumchen gut aussehen mal sehen ob ich doch noch zu Pinsel und Farbe greife?

Diese wunderschöne, lange, braune  Bettelkette (das nächte mal zeig ich sie Euch im Detail) habe ich von meiner lieben Chris Freulein Emma zum Geburtstag bekommen, sie ist der Hammer, und meine absolute Lieblingskette! Als ich sie ausgepackt habe habe ich nur vor Glück rumgeschrien hihihi, sie passt suuuper zu braun, weiß, blau etc. Danke Schätzilein!:-) Ich  lieeebe lange Ketten:-)

*

Mam dla was dzis kilka fotek piatkowych:-) Przytaszczylismy moj nowy stojak na bizuterie z lasu hahahaha, a co tam:-) Musze przyznac, ze z lasu przynosimy ostatnio wszystko co sie nadaje na deko, mam juz galezi i kawalkow drzewa pelno w calym domu:-) haha
Jak na moj zwariowany gust, bizu na takim stojaku prezentuje sie coolowo, mysle ze to drzewko wygladaloby tez fajnie pomalowane na bialo, kto wie moze siegne po pedzel i farbe?

Te dlugie piekne korale dostalam od kochanej Chris Freulein Emma na urodzinki (pokaze wam je nastepnym razem dokladniej), doslownie piszczalam ze szczescia jak wyciagnelam ja z paczki;-)) sa cudwone, uwielbiam takie dlugasne wisiory czy korale, te akurat pasuja do np. brazu, granatu, bialego  zarabiscie! Dziekuje Chrisilein!


Holzperlenstern von Yvonnchen Villa König:-))) * A gwiazda z drewnianych korali jest od Yvonen z Villa König!

Mein Lieblingsbecher ein Geschenk von Ika :-) * Kubasek prezent od Ikuli:-)


Morgen schreibe ich ESPESCHIALI:-))))))))) für die Stars and Stripes FANS und zeige EUCH eine wuuuunderschöne Decke von der lieben Kathi von PLATZHIRSCH HOLZKIRCHEN

*

Jutro bedzie post glownie dla fanow stars and stripes:-)))) Pokaze Wam pieeekny pled jaki podarowala mi  Kathi z PLATZHIRSCH HOLZKIRCHEN

Habt eine schönes Wochenende!!!! * Milego weekendu moje kochane!!!!

XOXO

Syl

57 comments

  1. zazdroszcze tej geiazdkiz koralikow,sama widizalam gdizes podobna i zastanawiam sie czy sobie kupic cyz moze zrobic:)podoba mi sie Twoje garderoba:)ściskam mocno:)a co sie stąlo z poprzednim postem, chcialam jeszcze raz zajrzec i cos skrobnac a go juz nie ma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mialam wczoraj zlyyyyyyyyyy dzien i przez chwile ochote skasowac wszycho;-))) Aniolka Wam pokaze innym razem, ciesze sie,ze sie dzisiaj obudzilam w normalnym Syl humorze! Nie lubie siebie jak jak mam dola ;)))

      Delete
    2. A mysle, ze ta gwiazdke spoko zrobisz sama to tylko drucik i koraliczki:-)

      Delete
  2. Hallo liebe Syl,
    dein neuer Schmuckhalter ist ja ein halber Baum;))
    Sieht gut aus! Überhaupt sieht es bei dir immer soooo schön aus!
    Leider ließ sich dein Post von gestern, in dem du von einem Engel erzählt hast, nicht öffnen. Schade!
    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meine lieeb Britte diesen Fotos werde ich dann ein anderes mal posten versprochen:-))) LLLG

      Delete
  3. no własnie cos nie teges z poprzednim postem , chyba sie rozmyśliłas o tych aniołach czy coś a już zaciekawiona byłam poważnie bo anioły uwielbiam i tylko ze zdjecia zajarzyłam, że o anioły chodzi bo z tekstu ni czorta bo po niemiecku :(

    Syluś, pamietaj , trzymajmy sie ramy ..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asku czytaj moja odpowiedz u Abily:-)) Oj trzymamy sie trzymamy:-))) Buzka

      Delete
  4. fajnie miec nature w zasiegu reki ;) super pomysł z drzewem na biżuterie
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  5. Fajny pomysł z tym drzewkiem na biżuterię, natura w domu super.
    Oh ciekawa jestem bardzo jutrzejszego postu.
    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    der Baum-Schmuckhalter sieht klasse aus! Diese gegensätzlichen Materialien passen doch irgendwie sehr gut zusammen! In weiß sieht er bestimmt auch toll aus, fällt dann eben nicht mehr so auf denke ich...
    Und der kleine Hocker auf dem Dein Lieblingebecher steht ist ja toll! :)
    Sei lieb gegrüßt und hab ein schönes Wochenende!
    Karoline

    ReplyDelete
  7. Syluś, no stojak pierwszoklaśny!! myślę, że w takiej naturalnej barwie najlepiej mu do twarzy ;)
    czekam na pled :)
    a gdzie się podział post o aniołku??
    ściskam kochana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi alez wy spostrzegawcze:-)) nio przeczytaj co napisalam pod komentarzem Abily, Ikus jakies "cholerstwo" mnie wczoraj napadla i chcialam wykasowac wszyyyyystko na zawsze, mam nadzieje, ze to byl pierwszy i ostatni raz, nie lubie sie dolowac, beeeeh, wole sie smiac i radowac:-) Buzka

      Delete
    2. o kochana, ani mi się waż tak robić!!! ;)
      nie wolno, zabraniam i już :)
      a dołki zdarzają się nam wszystkim, niestety to taki czas ;/
      buziak i dobrze, że dziś wszystko oki :)

      Delete
    3. Dzisiaj bym sobie plula w brode! i tesknila! dobrze, ze te dolki przechodza! sciskam!:-))

      Delete
  8. Nie nooooo, ja muszę do lasu. Co prawda u mnie też nie brakuje kijów, patyków i gałązek, ale w takich gabarytach jak Twój to nie mam... Fajny jest i choć lubię naturalnie, myślę że super by się prezentował w bieli...

    ReplyDelete
  9. Diese Idee finde ich unglaublich genial und ich muss unbedingt einen passenden Ast finden, denn ich bin schon lange auf der Suche nach einem schönen Schmuckständer für die Lieblingsketten meiner Tochter!

    Danke für den Tipp und liebe Grüsse von
    Frau Süd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujjj freue mich seeehr!! Jippi! dass Du die Idee magst:-)) LLLG

      Delete
  10. Sylwuś! uwielbiam te Twoje niesamowite pomysły!!! a ja tyle kijaszków połamałam i spaliłam
    ;(( ot człowiek mało kreatywny jest!!! jej i też mam nadzieję, że piszczeć będziesz jak dostaniesz paczuchę ode mnie, strasznie żałuję, że tego nie zobaczę- myślę, że to jest widok bezcenny!;) kosiam moocno, cudnego weekendu Wam życzę! ;)

    ReplyDelete
  11. Liebste Syl,
    der Baum ist sooooooooo cool!!!! Und nun ist er behängt!!! Wundervoll!
    Euch auch ein tolles Wochenende, liebe Grüße an Bryan,
    drück Dich, Buzka,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  12. Meine liebe Syl ♥
    Boa, das sieht hammerschön aus. Benutzt Blue den Baum nicht als Kletterkratzspielzeug? Pippilotta wäre sofort am Äffchen spielen :-)

    Die Bettelkette, hach ich freue mich so, dass ich einen Volltreffer gelandet habe :-)

    Die Sternentasse kenne ich von ein paar Elfenbildern. Ich finde sie wunderschön :-)
    Es passt alles supertoll zusammen. Du bist soooo talentiert, meine Liebe! GIB UNS MEHR :-)

    Habt ebenfalls ein schöne Wochenende und macht es Euch schön.
    Drück Dich und Buzka von Chris

    ReplyDelete
  13. Hallo Syl ,
    dein Schmuckhalterbaum gefällt mir sehr . Warum sollte schöner Schmuck auch in Schubladen verschwinden ? Wenn er so schön dekorativ an einem Baum schweben kann ??? Ich wünsche dir ein schönes Wochenende ,
    liebe Grüße ,
    Christine

    ReplyDelete
  14. Biżu wygląda świetnie na takim naturalnym stojaku:),
    pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  15. Kochana Syl! Myśle, że ten eko wieszak akurat w Twoim wnętrzu wygląda super w stanie naturalnym. Jak go maźniesz na biało, to nie wiem, czy nie zleje się ze ścianą. Nie mogłam nie zauważyć cudnego kubolka i jeszcze cudowniejszego czajniczka - boski!
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  16. Meine liebe Syl,
    was du dekorierst sieht einfach immer sensationell aus. Ich bin begeistert von dem tollen Ast bei dir, als hätte er nur darauf gewartet von dir gefunden zu werden und so schön in Szene gesetzt zu werden.
    Du bist mein Dekogenie. Ich schaue oft bei dir vorbei, einfach nur um mir die Fotos anzuschauen und zu schwelgen.
    So, nun wünsche ich dir einen schönen Tag.
    Ganz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  17. hej Syl słońce Ty moje:) jeju ale fajny ten badylek przytaszczyłaś. ja bym na razie zostawiła taki drewniany jaki jest, a za jakiś czas sobie przemalujesz:)
    śliczna ta biżuteria i gwiazdka jaka urocza:)))
    no a kubek to się uśmiałam, bo ostatnio go widziałam i od razu pomyślałam o Tobie:))) już miałam kupić , chyba dobrze się stało:) uwielbiam ten Twój wieszak na ciuszki i jaka świetna typografia na oparciu łóżka! :)))
    buziaki dla Ciebie

    ReplyDelete
  18. dla mnie wszystko co naturalne jest piekne, wiec uwazam ze wieszak cudny, sama do niedawna mialam kawal konaru z nad morza jako wieszak w lazience, wlasnie go udoskonalam na lepszy :) korale cudne, ja rowniez uwielbiam takie dlugie, prezenty cudne :) i fotyyy idealne kolory na niepogode :)
    a fotki a na fotki aniolka udalo mi sie zerknac, cudne, ja tez juz sie do sesji szykuje, buziaki i milego weekendu.

    ReplyDelete
  19. Pięknie! I naturalnie :)
    Rozczula mnie też ten maleńki, słodko pokraczny taborecik, na którym ustawiłaś kubek, imbryk i gałązkę. Urocze!

    ReplyDelete
  20. Absolutnie sie z Toba zgadzam, Kochana Syl, ten eko-wieszak prosto z lasu idealnie pasuje i na dodatek jest trendy;-) Korale sa boskie!
    usciski i buziole przesylam!!!

    ReplyDelete
  21. Świetne fotki :)
    Jakoś wczęsniej nie zaskoczyła, ale pomysł z naklejaniem na ścianę jest świetny i może sama wykorzystam kiedyś :))

    ReplyDelete
  22. Ale bombowy badylek tzn.wieszak;)a on tak stoi sam?Bez podpórki i nie kolibie się na lewo i prawo pod ciężarem tych świecidełek?;)Ja bym go zostawiła takiego póki co,chyba że go dziabniesz na czerwono;P A co Ty masz na ścianie fajnego przyklejonego?
    Buziale,udanego weekendu Kochana Wam życzę,ja śmigam się pakować,bo dziś ruszam znowu w świat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej skarbie, dziekuje!! A na scianie takie tam typograficzne motywy:-)) Buzka

      Delete
  23. Wow so ein toller Schmuckhalter! GLG Anja

    ReplyDelete
  24. Ja Syl,
    wirklich toll und ich frage mich auch, ob Dein Miezerl da nix abräumt.Ich hab zwar kein Miezerl, aber wahrscheinlich würde mein Rest der Herde hier, ständig was umreissen.
    Mal schaun, ob ich noch a nichthängebleibefreies Platzerl finde.
    Küßchen Susa
    Schau doch mal, ob Du mich am Markt besuchen kommst, tät' mich freuen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhi habe Dir schon bei Dir geschrieben, sag mir noch bescheid welcher Markt und wann??? LLLG:-)))))))))))))

      Delete
  25. Fantastyczny stojak - jest zauroczona nim!!

    ReplyDelete
  26. Ten stojak genialny, Syl! Chyba najoryginalniejsza rzecz, ktora ostatnio widzialam! Zainspirowalasz mnie bardzo, bo ciagle przekladam bizu z pudelka do szufladki, z szuflady do innego pudelka i kiedy czegos szukam, to i tak nie moge znalesc. Ach, jak ja sie ciesze, ze w nowej sypialni bede miala cos podobnego (bo kopiowac nie chce, haha:)
    Sciskam i zycze milego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze sie Janius!! ah kopiuj sobie kopiuj mi to nie przeszkadza:-) Buzka

      Delete
  27. Oh, ja też już się gałęziami zawaliłam ;)))) jedneko tylko czego się boję, to masowego ataku korników w moich drewnianych meblach...w zeszłym roku przywlokłam takiego w gałęzi brzozowej i potem z 3 miesiące go trułam w meblu, nak którym leżała gałąź.... ufff...
    Buziaki wielkie Syl****

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to mi teraz strachu narobilas Agus z tymi kornikami:-)))

      Delete
    2. Spokojnie.. :)) Nie chciałam Cię straszyć... napisałąm u siebie, żebyś coś może podłożyła pod galąź i już, do zdjęć zawsze można zrobić inaczej ;)
      A może w waszych drzewach nie ma korników??:)))
      Ściskam ****

      Delete
  28. Syl ten patyczak naprawdę pasuje do Twojego domku! I jak się wkomponował! Jak zwykle mnóstwo różności u Ciebie, widziałaś mój stary stołek po babci? Podobny do Twoich okazów, ale pomalowałam go w całości i na razie nie ma przetarć...
    buziaki i dużo energii do wprowadzenia lasu do domu ;)
    marta

    ReplyDelete
  29. Liebe Syl,
    wie immer...super kreativ.
    Eine wahre Augenweide.
    Lieben Gruß von
    Claudia

    ReplyDelete
  30. zucker!
    ich liebe ketten!
    die ist mega...
    und das hier auch alle sterne lieben ist nichts neues?! :)
    ich nerv dich nicht, du sagst, wenn du das "teilchen" fertig hast oder bin ich bei dir auch im spam???
    gglg
    steffi

    ReplyDelete
  31. Hej
    Ale oryginalna dekoracja, ja sie zastanawiam jak przytargalas to do domu, bo do auta chyba za dlugie ;) Gwiazdkowy kubasek boski.
    usciski

    ReplyDelete
  32. Syl jak Ty dajesz radę pomieścić wszystkie te drobiazgi w swoim domu? Co chwilę coś nowego :) Duży dom? Dobra organizacja i porządek?
    Też tak chce :)

    ReplyDelete
  33. Liebe Syl,
    Dein natürlicher Schmuckständer sieht richtig klasse aus und ich würde ihn so lassen wie er ist! Das ist ein richtig schöner Hingucker!!!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
  34. Liebe Syl,
    endlich geht der Rechner wieder, denn bei dem Stromausfall ist gleich wieder das Netzwerk zusammen gebrochen!
    Ich bin auch ein Kettenfan ....
    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  35. Liebe Syl, Dein Style ist fantastisch. Ich liebe Deine unverkennbaren Syl-Bilder! Die Idee mit dem Schmuckständer - genial!
    Liebe Grüße
    Mina

    ReplyDelete
  36. Liebste Syl,
    sehr schön dein Schmuckhalter, sehr sehr praktisch, kann gleichzeitig auch als Kletterbaum für Blue genutzt werden, 2 in einem sehr genial ;-)). Sehr schön auch deine Kette ich mag das auch sehr so lange Ketten, toll schaut alles aus ein richtig schöner und fröhlicher Syl-Post.
    Ich drück dich und schick dir und deinen Männern Busserln
    alles Liebe und ein erholsames Wochenende für euch
    von Tatjana

    ReplyDelete
  37. Syl,cudne zdjecia,swietny pomysl!...a najlepsze jest to,
    ze jak bizuterii przybedzie ,to zawsze mozna nastepny stojaczek
    z lasu przytargac :o)
    Pozdrawiam i milego weekendu zycze!
    Frida

    ReplyDelete
  38. Dzień dobry kochana Syl :)
    Jak tam u Ciebie pięknie...a te Twoje fotografie - tyle w nich światła ...buziaczki - Ania

    ReplyDelete
  39. Witam Syl:)
    Świetne zdjęcia, oryginalny gust, pomysły nie do podrobienia!
    Ha wspaniały pomysł z drzewem, ojj pewnie czuć energię ciepła jakie daje duża gałązka :))
    Pozdrawiam fantastyczny blog, zawsze będę tu wracać i podziwiać Twój mały zakątek świata!

    ReplyDelete
  40. Deine Bilder sind toll, rot-weiß mit Naturtönen ist ein Hingucker! Der Schmuckhalter gefällt mir so wie er ist. Alles Liebe, Birgit

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,

    der Schmuckhalter ist ein Traum! so eine tolle Idee und so wunderschön!

    Und deine Bilder sind auch immer wieder ein Genuss!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  42. Pięknie prezentuje się nowy wieszak! Przy okazji przypomniało mi się, że i u mnie czeka gałąź do pomalowania i zawieszenia i chyba kończy nabierać mocy urzędowej :D

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  43. juz pisłama na FB o stojaku - super.. a kubek w gwiazdki - oj skradłabym ci razme z imbryczkiem :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.