20 November 2012

I love...


Ahhhhh wie ich es liebe mit Farben zu spielen!
Wie ich es lieeeebe mit meinem Schatz auf Flohmärkte zu gehen.
Wie ich es lieeeebe die Sachen mit verschiedenen Gegenständen zu kombinieren und zu fotografieren!
Ich liebe sogar das Putzen der auf den Flohmärkten gefundenen Schätze!:-)
Ich liebe alte Schreibmaschinen zu ölen, pflegen und reparieren (na ja das macht eigentlich Bryan:-))).
Wie ich es liebe zu beobachten wie Blue jeeeede "neue" alte Kleinigkeit oder "Großigkeit";-) beschnuppert und examiniert. 
Ich liebe es!

Hier ein bisschen von meiner Liebe für Euch denn ich weiß ich bin mit meiner Leidenschaft hier nicht alleine:-)

*

Jejku jak ja uwielbiam zabawe z kolorami!
Jak ja kocham te wszystkie wyprawy z moim skarbem na starocie!
Jak ja uwielbiam ustawiac te rzeczy potem obok siebie i je fotografowac!
Uwielbiam nawet mycie tych starockow i szorowanie ich do czysta!
Kocham naprawiac i oleic stare maszyny do pisania (wlasciwie to zawsze robi Bryan hihi:-)))
Uwielbiam patrzec jak Blue ciekawskie obwachuje i testuje kazdy "nowy" staroc:-)
Uwielbiam!

A poniewaz wiem, ze Wy tez uwielbiacie... mam dla Was kilka fotek:-)







X0X0X0

Habt einen schööönen Tag!

Miiiilego dnia!

Syl

61 comments

  1. Du findest aber auch immer solche großartigen Schätze, Süße!!!
    Wieder alles wunderschöööön!
    Kisses to Blue ♥
    alles Liebe,
    Duni

    ReplyDelete
  2. Liebste Syl,
    uih, was macht er für grooooooooooße Augen!! Das muß ja das Paradies auf Erden sein, wenn er die neuen-alten Dinge erschnuppern darf, die ja wohl voll von Gerüchen sein müssen!!!
    Wunderwunderschöne Dinge zeigst Du uns wieder!
    Dicken Knuddler für Blue und Dich,
    Bussi,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  3. Ostatnio zakochałam się w takich starych, kolorowych maszynach do pisania.
    Piękne zdjęcia, jak zawsze :)

    ReplyDelete
  4. Wunderschöne Sachen findest du immer auf dem Flohmarkt!

    Aaaahhhh und Farbe es tut sooooo gut einbisschen Farbe zu sehen <3
    Die Farbe ist toll :-))))

    Viele liebe Grüsse
    Karolina

    ReplyDelete
  5. No i to jest właśnie ta pasja, której tylko zazdrościć! (Albo niech zazdroszczą ci, co nie mają blogów... ;))

    ReplyDelete
  6. A ja uwielbiam turkus- od niedawna, za to bezkompromisowo:)))
    usciski
    m.

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia i ten turkus i ta biel.... uwielbiam!!!!! buziaki

    ReplyDelete
  8. geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!
    das sieht sooooo spitze aus!!


    lg nora

    ReplyDelete
  9. Och jak ja lubię takie klimaty!!!

    ReplyDelete
  10. Ooooo, Blue na tle tego turkusu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love it!!!
    A maszyna jest bajeczna - tak to dobre określenie dla niej:)

    ReplyDelete
  11. Jezuniu, w Blue w mietówce zakochałam sie na amen, na zawsze :)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  12. O matko i córko i siermiu krasnoludków!Syl uszczypnij mnie proszę!
    Cudowności,buziaki!:*

    ReplyDelete
  13. wow ale cudownosci :)
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  14. uwielbiam te zdjęcia Twoje, niby od niechcenia, niby nie ważne, niby niedokadrowane, albo przekadrowane, niby nie ustawione - po prostu... Uwielbiam, bo każde z nich opowiada historię, zatrzymuje, ujmuje, ZACHWYCA
    dziękuję :)

    ReplyDelete
  15. a ja uwielbiam te Twoje maszyny do pisania... uwielbiam! i foty, ale to juz pewnie pisałam...

    ReplyDelete
  16. ale dałaś kolorem po oczach ;) ale to dobrze, milej mi się dobudzać :)
    zazdroszcze tych wspólnych wypadów na starocie :) ja muszę czekać do niedzieli :)
    Buziol

    ReplyDelete
  17. Maszyna w przepięknym turkusie! i ślicznie ja "obfociłaś" :)))

    ReplyDelete
  18. aja uwielbiam Twoje fotki i te cudne kolory:-*

    ReplyDelete
  19. Oh ja liebe Syl
    ich liebe es auch, Deine Schätze, Deine Fotos,
    Du großartige Künstlerin ...
    also jederzeit und immerzu nur her damit...
    Druck Di
    Susa

    ReplyDelete
  20. Liebe Syl,
    du hast wirklich ein Händchen dafür, alles wunderschön zu kombinieren!
    Ich mag deine Bilder seeeeeehhhr!
    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
  21. o rany, na ostatnim zdjęciu(no moze przedostatnim) Blue wyszedł mega Minty:)uwielbiam go, moje koty niestety nie łatwo się fotografuje,zwłaszcza czarnego Edka;)Piękne zjdecia, uwielbiam je, i przez ekran prawie czuję Twoją radość płynąca z obłaskawiania nowych-starych łupów:)

    ReplyDelete
  22. Süße,
    das hast du so schön geschrieben und du weisst, ich lieeeebe deine Bilder!!!!!
    Busserl,
    Tini♥

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam do Ciebie zagladac, a tych staroci to ci zazdroszcze, zawsze cos fajnego odkryjesz :) Zapraszam do mnie na candy

    ReplyDelete
  24. a ja uwielbiam... ten Twój entuzjazm i radość życia...:-) Pozdrowionka Magda

    ReplyDelete
  25. AJ TAKI KUBEK Z MIARKA TO MUSZĘ W SWOICH KUCHENNYCH SKARBACH UZUPEŁNIĆ , BO NIGDY NIE WIEM ILE CZEGO HIHIHI , SYL MASZYNA CUDNA POZDROWIENIA :)))))

    ReplyDelete
  26. Nie wiem jak Ty to robisz ale Twoje zdjęcia mają niesamowitą kolorystykę! BOSKO! :)

    ReplyDelete
  27. Cudne masz te graciki :)))))) i wcale się nie dziwię, że tylko szorujesz, malujesz, odświeżasz i fotografujesz ;)

    ReplyDelete
  28. Great pictures! Love torquoise...
    Xoxo,
    Sarah

    ReplyDelete
  29. Podziwialam juz na FB - CU DO WNO SCI:)))))

    ReplyDelete
  30. i ja uwielbiam te Twoje staroćki !!!!! Ech przygarnęłabym wszystkie !!!! bez dwóch zdań :))) buziole turkusowe ...

    ReplyDelete
  31. A ja uwielbiam Ciebie za to, że dostarczacz nam wszystkimu tyle atrakcji, tyle emocji, tyle wrażliwości na vintage skarby i tyle energii jest w tym co piszesz! Widać, że kochasz to co robisz... praca daje Tobie moc satysfakcji i moc uśmiechu! cudniaste te zdjęcia i te maszyny...:))) uściski

    ReplyDelete
  32. Ja uwielbiam te Twoje fotki, są takie jasne czasem pastelowe a czasem soczyste! Chyba fajnie wyglądałyby jako fototapeta!!!

    ReplyDelete
  33. Liebe Syl,
    ...das sind wirklich super schöne Schätze! Richtig zum Verlieben.
    Hab noch einen schönen Abend.
    Viele liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  34. Przejrzałaś nas Syl, uwielbiamy takie staroćki :)) Dokładnie, kolorki, nowości, niespotykane drobiazgi :)
    pozdrawiam siostrzana duszyczko :)

    ReplyDelete
  35. Syl Kochana a wiesz co ja najbardziej uwielbiam? Uwielbiam oglądać Twoje cudowne skarby, podziwiać Twoje zdjęcia i czytać o ludziach z pasją, takich jak ty:) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl,
    du hast so ein tolles "Farbgespür" du weißt wie die Farben am besten wirken - ICH LIEBE ES!!!
    Liebe Grüße

    Jutta

    ReplyDelete
  37. wunderbare worte zu wunderbaren fotos liebe syl ♥
    und ich liebe es deinen blog zu lesen und die liebe zu sehen die in deinen posts steckt....

    allerliebste grüße
    saskia ♥

    ReplyDelete
  38. a jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia!

    ReplyDelete
  39. Liebste Syl,
    was für schöne mintige und fröhliche Fotos.
    Und ein zuckersüßes Bild von Blue :-).
    Ich drück euch ganz doll
    herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  40. Bardzo ozywczy turkus, pieknie!
    buziole xoxoxoxo

    ReplyDelete
  41. Niesamowite zdobycze i piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    Deine Fotos sehen mal wieder unglaublich schön aus!!! Scheint bei Euch die Sonne? Wie schaffst Du es immer wieder, dass es auf Deinen Bildern so aussieht? Deine Fotos haben einen ganz eigenen Stil und ich schaue ZU gerne bei Dir rein!!! Man merkt wirklich, mit wie viel Liebe Du hier am Werk bist!!! Ein toller Post!!!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
  43. Wunderschöne Fotos, und was ist das für eine tolle Schreibmaschine?!!Die Katze passt aber in die Deco rein:-)
    Herzliche Grüße, Nicole

    ReplyDelete
  44. Syl słońce zapraszam po wyróżnienie:))))

    ReplyDelete
  45. Oj, cudeńka i cudnie podane! No i Blue... :))
    Pozdrawiam
    Ewa

    ReplyDelete
  46. Masz racje, że chyba wszystkie uwielbimy Twoje zabawy kolorami :) Mnie dziś zachwycił blaszany kubek z miarką, ma w sobie coś niesamowitego :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  47. Oj, tak, ja bardzo lubię Twoje kolorki, szczególnie turkus i miętę, w połączeniu z soczystą czerwienią :-). I Twoje maszyny do pisania też lubię. Bardzo :-).

    ReplyDelete

  48. miętuskowe ołówki w kubku z miarką-czad!!!

    :)

    ReplyDelete
  49. wunder wunder wundervolle Bilder!
    Ganz tolle Farben, ich bin wirklich begeistert :)

    Lieben Gruß
    Sarah

    ReplyDelete
  50. Hi liebe Syl !

    Ein bissl neidisch bin ich ehrlich gesagt schon , wenn ich all diese genialen Schreibmaschinen bei dir am Blog seh !
    Diese geniale Farbe !! Ich will auch soo gern so eine !! :)

    Schick dir liebe Grüße, Melanie

    ReplyDelete
  51. Jaaaaaaa, liebe Syl!

    Und ich liebe es, hier auf deinen Blog zu gehen und die wundervollen Bilder zu bewundern!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  52. Fajnie ze nam pokazujesz te piekne zdjecia, napatrzec sie nie moge :)
    usciski dla Blue tez ;))))

    ReplyDelete
  53. Moje kolory! I tak: nasza pierwsza choinka będzie w tym roku ozdobiona na biało-fuksjowo-miętowo!!! :D

    ReplyDelete
  54. Zakochałam sie w tej maszynie do szycia , kiedy pierwszy raz ja zobaczyłam i ten kolor !, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  55. Jaki piękny kolor! Kotek i maszyna do pisania cudoooo :))

    ReplyDelete
  56. Syl i wszyscy :)
    Zapraszam na candy u mnie.

    Przepraszaaaam za spam, odpokutuję go w wyznaczony sposób, z pokorą ;)))

    ReplyDelete
  57. cudne kolory, kocham turkusyyy!

    ReplyDelete
  58. :D Ich liebe diesen Blog ♥♥♥ Immer diese schönen Bilder ;) und die Farben ♥ echt toll :D

    http://meinelilawolken.blogspot.de/ meiner ist nicht so der Kracher. Habe auch erst vor kurzem angefangen.

    Einen wunderschönen Abend noch :D

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.