An angel in my kitchen

11 December 2012


There was an angel in my kitchen...

hihi wisst Ihr noch diese Fotos habe ich schon mal "fastgespostet" jetzt sieht Ihr sie wieder, jetzt passen sie besser denn wir haben ja bald Weihanchten!
Ihr lieben ich danke Euch noch mal für Eure Unterstützung mir geht's wieder prima!

*
hah pamietacie te fotki z aniolkiem, ktore pokazalam Wam jakis czas temu.. mysle, ze teraz jest na nie lepszy czas, no bo prawie mamy swieta.
Pozyczylam aniolka do zdjec, mysle, ze spisal sie cudownie:-)



*
Ah und noch zu dem Nußcookies Rezept, Ihr braucht:

3 Eiweiß
250g Zucker (ich habe nur die Hälfte genommen)
250g geschälte Wallnüße und noch paar Wallnüße zur Deko

Die Wallnüße in der Pfanne so lange vorsichtig anbratten bis sie wunderschöööön duften. Dann in einem Mixer mahlen. Eiweiß steif schlagen und mit Zucker und den gemahlenen Nüßen vermischen. Die Masse dann ca. 5, 6 Minuten in der Pfanne STÄNDIG RÜHREND anbraten.
Wenn fertig kurz auskühlen lassen und dann daraus Kugelchen förmen. Ihr könnt eine Nuß als Deko drauftun. Diese Cookies brauchen ca. 25-30 Minuten im Offen, die Temperatur soll 180° sein.
Wie die Cookies in original aussehen sieht Ihr HIER!
Meine sind wieder nicht vorzeigbar;-))) denn angebrannt;-))) Wie peinlich!

*

Tu podaje niemieckim dziewczynom przepis na Beatkowe ciatka TUTAJ tak jak obiecalam.
A Wam swoich nie pokaze bo przypalilam!!! Az wstyd!;-)))))))))))


Solche Sterne sieht man in jedem skandinavischem Blog, ich liebe sie einfach! Meine sind aus Zimtstangen. * Te gwiazdki widac na kazdym skandynawskim blogu, moje sa z cynamonu, takie sama gwiazdki sa u Izuni zobaczcie jakie sliczne dekoracje swiateczne DIY przygotowala TUTAJ

*

Links... die Hälfte von unserem Adventskranz;-)))))))))))))))*  po lewej polowa naszego wienca adwentowego;-))))))))))))))

*


*



Ich wünsche Euch eine tolle Restwoche!!! 
DANKE DASS IHR DA SEID!

*

Zycze Wam cudownej reszty tagodnia!!!
DZIEKUJE ZE JESTESCIE!

XOXOXO

Syl

64 comments:

  1. słodki ten Twój aniołek :) Aż "czuć" na zdjęciach świąteczną atmosferę :)

    ReplyDelete
  2. Mój Aniołek już przebiera nóżkami, abyśmy piekły pierniczki:) Przepiękna sesja Syl!

    ReplyDelete
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia Kochana:* ja Tobie i Bryanowi również
    życzę udanej reszty tygodnia,przesyłam moc pozdrowień i uścisków
    z zasypanej opolskiej Polandii:)

    ReplyDelete
  4. Pięknie i jak już nastrojowo!! :)

    ReplyDelete
  5. Aniolek uroczy!szczegolnie ostatnia fotka mnie urzekla!
    Przepis chetnie wkleje do kajetu :o)
    Tobie rowniez milej reszty tygodnia!
    Buziaki

    ReplyDelete
  6. Hey :)

    Die Bilder sehen so klasse aus. Wahnsinn! So ein süßer Engel *hihi*

    Liebe Grüße, Stefanie

    ReplyDelete
  7. Piękne anielskie zdjęcia, takie klimatyczne :-)
    Aż bym swojemu doprawila skrzydełka...

    ReplyDelete
  8. Aniołek słodziutki, zdjęcia przepiękne...coraz bliżej święta, pozdrawiam ciepło Magda

    ReplyDelete
  9. Syl rozmarzyłam się strasznie i tak zapatrzyłam... wiesz sprawiłaś, że wreszcie poczułam magię świąt i wprawiłaś mnie w świąteczny nastrój... kocham Cię za to!! i hihihi nie tylko za to!! ;) p.s. stęskniłam się ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście nie musze chyba dodawać, że TWOJE DZJĘCIA SĄ PIĘKNE!!! ;)

      Delete
  10. Das ist ja ein süßer Engel in deiner Küche :)!
    Und die Sterne aus Zimtstangen zu machen ist eine super Idee!
    LG Victoria

    ReplyDelete
  11. Deine Zimtsterne sind genial .
    Den Adventskranz aus Bonbons im Glas süß , direkt zum Vernaschen & dein Engelchen in der Küche , das läßt du aber nicht mehr fortfliegen oder ???
    I saw an angel ♥
    Liebste Grüße ,
    Christine

    ReplyDelete
  12. Aniołek cudowny!
    To ja Ci życzę opieki dobrych aniołów przez cały rok! :)

    ReplyDelete
  13. Syl, taką magią tchnie od Twoich zdjęć... Pięknie, świątecznie, anielsko! :)

    ReplyDelete
  14. ach sind die Bilder deines Engels ZAUBERHAFT!!!!!!!!!


    Endlich wo ich schöne Engelsflügel gefunden hab, sind meine Jungs zu gross um sie zu tragen!!! auch nicht nur ein Foto. schade.....(((((

    GGLG Tanja

    ReplyDelete
  15. Cudne te zdjecia:))))
    Juz nie wspomne o calej reszcie....!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  16. Syl no pięknie! wspaniale te zdjęcia aniołka wpasowały się w klimat:) no i ta gwiazdka z cynamonu - świetny pomysł! że też nie pomyślałam:)))
    mówisz, że nie wyszły? może następnym razem! ja teraz idę piec pierniczki:)))
    ściskam cieplutko:***

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,

    so so tolle Fotos wieder von Dir. Und warum gings Dir denn schlecht. Jetzt kann ich nichts mehr nach lesen, da Dein Kommentar gelöscht ist. Hoffe nichts Schlimmes. Hab eine schöne Rest-Adventszeit.
    GLG, Kathi

    ReplyDelete
  18. Liebste Syl,
    DAS sind die traumhaftesten Weihnachtsbilder, die ich jeeeeemals gesehen habe!!!! Ganz im ernst!! Sie sind soooo bezaubernd schön, sie haben eine Ruhe und Besinnlichkeit in sich....unglaublich!! Ich kann die Walnüsse fast riechen, und den Zimt....da fällt mir ein, ich muß ja noch zu Obi....hihi!
    Danke für´s Rezept und die dreamy Fotos!!!
    Habt einen schönen Abend, liebe Grüße an Bry,
    drück Dich, Buzka,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  19. ojej..ale slodki aniolek:))))
    tez bym takiego chciala...
    sciskam serdecznie

    ReplyDelete
  20. oh wie wunderhübsch diese fotos sind!!! bin verliebt! :)

    glg
    salma

    ReplyDelete
  21. Dobrze, że jesteś z nami, dajesz tyle ciepła i radości, piękne i szczere zdjęcia, a w raz z nimi opisy:)

    ReplyDelete
  22. Do pieczenia sie nie naddaje wiec bardziej sie zachwycam tym aniolkiem!!!

    Poadrawiam
    Edyta

    ReplyDelete
  23. śliczny delikatny aniołek i fajowe świeczniki w słoiczkach po dżemie :) przed ostatnie zdjęcia moje ulubione :)

    ReplyDelete
  24. Jak pięknie, delikatnie, nastrojowo..

    ReplyDelete
  25. Hallo Syl,
    ich bin neu hier in der großen Bloggerwelt!
    Deinen Blog finde ich ganz toll!
    Die Engelsbilder sind so süß!!!
    Lieben Gruß
    Lia

    ReplyDelete
  26. Kochana Syl, wspaniały nastrój u Ciebie! Aniołek śliczny, a ostatnie zdjęcie magiczne. Mogę zrobić sobie z niego tapetkę na pulpit?
    buziaki
    marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie ze mozesz slonko:-)) dziekuje buzka

      Delete
  27. Aniołek jest w dwustu procentach anielski bo taki pierzasty i cudnej urody dziewczę znalazłaś. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia, bardzo nastrojowe ***

    ReplyDelete
  29. Niezwykle zdjecia, jak najbardziej w ten swiateczny czas z wielka przyjemoscia sie je oglada.
    usciski

    ReplyDelete
  30. Grins - ja ich hatte die bezaubernden Bilde schon mal gesehen.
    Schön, daß es dir wieder besser geht - ich freue mich immer von dir zu lesen.

    Jutta

    ReplyDelete
  31. Hallo liebste Syl!
    Da schwebt ja ein süßes Engelchen durch Eure Küche!
    Die Nussplätzchen hören sich sooo lecker an!
    Ich bin unheimlich froh, dass es dir wieder gut geht. Ich freue mich über jeden deiner wunderschönen Posts!
    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,
    ich liebe Deine rot-weiße Küche samt Engel. Die Details sind ja zuckersüß. :-)
    Toller "Zimtstern"! Genieße die Adventszeit.
    Birgit

    ReplyDelete
  33. Syl ja Tobie również życzę udanego tygodnia. Anielica prezentuje się cudnie. Ahhh te skrzydełka;-)buziaki

    ReplyDelete
  34. Aniołeczek uroczy ........śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. Aniołeczek BOSKI!!! Też bym takiego chciała a zdjęcia jak zawsze bajeczne.
    Zapach tych przypalonych ciasteczek to nawet do mnie doleciał.... Żartowałam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  36. Cudny anioł i zdjęcia ciepłe i nastrojowe...

    ReplyDelete
  37. So mega cool! Der Adventskranz (!), die Zimtstangensterne (das muss ich mir unbedingt merken!) und dann dieser Engel! Der ist soooo süß! Wunderschöne Sylbilder! Die kann ich mir immer wieder anschauen!
    Hab es fein!
    Herzlichst
    Mina

    ReplyDelete
  38. ...traumhaft schön Deine Bilder....Danke dafür!!!
    Lieben Gruß
    Anja

    ReplyDelete
  39. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaki cudny ten aniołek :)

    ReplyDelete
  40. Ja bym chętnie pożyczyła takiego Aniołka a przynajmniej skrzydełka :-)
    Piękne zdjęcia i fajny pomysł na gwiazdkę z cynamonu.
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  41. Huhu,

    das ist aber ein süßer Engel.
    Wünsche dir auch noch eine schöne Restwoche.

    LG Amarilia

    ReplyDelete
  42. Aniołek jest piękny...i super to sobie wymyśliłaś.Podziwiam,podziwiam i wzdycham...;)
    Syl widzę w Tobie bratnią duszę...ja też przypaliłam moje ciasteczka hahaha i wstydzę się pokazać ;))))))Ta półeczka wisząca obłędna,tak mi się niesamowicie podoba ale nie widzę u siebie miejsca na taką...buuuu :(
    Trzymaj się ciepło!!

    ReplyDelete
  43. Syl - ale cudowne zdjęcia z aniołkiem!! ta ostatnia fotka to po prostu mistrzostwo!!! Spokojnie można wydrukowac i na ścianę, albo na świąteczną pocztówkę:) A przypalonymi ciasteczkami się Kochana nie martw - wszystkim się zdarza - ja też wczoraj spaliłam jedną blachę pierników...bo się zaczytałam w blogach:P

    ReplyDelete
  44. Piekny Aniołek
    ciasteczka nie pierwsze i nie ostanie :) nic sie nie stało gowa do góry :)
    pozdrawiam
    Ag

    ReplyDelete
  45. No anioł spisał się na 100%! fantatyczne te zdjęcia, bo myslałam, że to prawdziwy anioł zawitał..;)
    Zycze spokojnych, nastrojowych i cudownych świąt!!

    ReplyDelete
  46. Cudowne zdjęcia :) Rewelacyjny aniołek. Tak bardzo podobają mi się te czerwono białe cukierasy. Cały czas szukam takich lizaków - lasek, no i nic. No niemożliwe żeby w okolicy, ba w centrum handlowym nie było takich lizaków. Wrrrr.
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  47. ależ klimatycznie u ciebie :) już normalnie świeta.. a taki aniołek w kuchni to super sprawa :) mysle ze jak zaprosisz go do pieczenia pierniczków to moze ci sie nie przypalą ;) dziekuje za podlinkowanie do mnie :) a z tymi ramionami gwiazdy to nie wiem czy cos znaczy.. ale taka jak twoja kojarzy mi sie z judaizmem.

    ReplyDelete
  48. Hallöchen Syl,
    das ist ja schon, wenn es dir schon wieder besser geht. Ach hat mir dein heutiger Post Freude gemacht. Die Fotos sind zauberhaft schön und den Plätzchenduft kann ich schon fas riechen aber nicht deine angebrannten Walnüsse - lach.
    Lass es dir gut gehen.
    Liebe Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  49. Magiczne zdjęcia a aniołek wygląda nieziemsko. P.s.Ja ciasteczka piekę w piątek. Mam nadzieję ,że swoich nie przypalę ;-)

    ReplyDelete
  50. Niesamowite, magiczne wręcz zdjęcia!
    pozdrawiam
    MZ

    ReplyDelete
  51. Oh liebe Syl, freut mich dass es dir besser geht und du weiter bloggst!

    Den großen Zimtstern.. ahhhh ich hatte auch letztens die Idee, so einen zu machen, als ich die Zimtstangen auf dem Dachboden gesehn hab :)
    Hoffe ich darf den noch machen, und du hast nix dagegen???

    LG Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natürlich kannst den machen liebe Hanna!!! Das ist doch gar nicht meine Idee ich kenne sie von den skandinavischen Blogs meine liebe ich habe mich auch dort inspiriert:-)))))))) Danke für die lieben Worte! LLG

      Syl

      Delete
  52. swietny aniolek...taki uroczy, zachwyca mnie od poczatku...:))))

    ReplyDelete
  53. O taaak, anioł idealny na terażniejszy przedświąteczny klimacik . Pięknyy jest :) i te skrzydła !!!
    Dobrej nocy,

    ReplyDelete
  54. Wunderschöne Bilder!!! Das Engelchen sieht zauberhaft aus. GGLG Yvonne

    ReplyDelete
  55. Hej du Liebe,

    der kleine Engel bleibt aber auch nach Weihnachten bei dir, oder? ;)
    Süße Fotos sind das geworden.

    VLG Inga

    ReplyDelete
  56. nice article,,,thanks for share!
    keep posting and happy blogging!!

    ReplyDelete
  57. Faktycznie anielskie wnętrze. Przepięknie

    ReplyDelete

Total Page Views