Sylloves for "Moje smaki zycia":-)

01 December 2012


:-)))

Meine lieben ,
eigentlich wollte ich erst dann darüber schreiben wenn ich mein Exemplar in der Hand halte, es ist unterwegs zu mir aus Polen aaaber...
 meine liebe Freundin Asia berichtet heute darüber auf Ihrem Blog und ich kanns kaum noch erwarten es Euch zu sagen...

Mädels grad wird eins meiner Träume wahr:-) und ich möchte meine Freude unbedingt mit EUCH teilen:-)

Ich habe eine rieeeeesen Ehre für eine neues Life Style Magazin in Polen "Moje smaki zycia" zu schreiben und so zu einem ungalublich tollem Team zu gehören!
Das Magazin ist seit letztem Montag zu kaufen und ich freue mich riesig!!!

Meine Aufgabe ist es jeden Monat zwei tolle DIY Projekte zu präsentieren, für die Weihnachtsausgabe habe  ich einen Adventskalender und Weihnachtskugeln vorbereitet:-) Es hat mir sehr viel Spaß gemacht das Material vorzubereiten ich war aber auch mega nervös, aheb meine Fotos mehrmals wiederholt wiel ich ständig unzufrieden war;-) mal war das Licht zu schlecht, dann wieder hat mit der Hintergrund nicht gefallen ah jej ich sag Euch, typisch ich;-)

Asia ein Teil des Artikels fotografiert wenn Ihr Lust habt könnt Ihr auch HIER nachschauen:-)

Mädels ich bin üüüüberglüclich!:-)))


*

Kobitki moje kochane, nie chcialam sama jeszcze pisac gdyz czekam na swoj egzemplarz, ktory jest w drodze do mnie ale Asia kochana moja juz o tym dzis wspomniala u siebie wiec ode mnie tez kilka slow:-)

Wlasnie spelnia sie jedno z moich marzen i chce sie tym z Wami podzielic! Mam wieeelki zaszczyt byc w super zespole nowego lifestylowego magazynu "Moje smaki zycia" i co miesiac na jego lamach prezentowac Wam fajne pomysly DIY:-))) Do zespolu zaprosili mnie nie kto inny jak nasza swietna para czyli Beata i Lubo Lipov z Lawendowego domu!, jestem baaardzo szczesliwa i silcznie Wam dziekuje za taka mozliwosc!

Wydanie swiateczne znajdziecie juz w sieci sklepow  Biedronka. Pokazalam w nim jak zrobic kalendarz adwentowy i bombki na choinke, mozecie tez kliknac do Asiulki ona obfocila dla mnie kilka stron, dziekuje skarbie!!!

*

Eins meiner DIY:-) * Jedno z moich DIY:-)

Die Idee für die Weihnachtskugeln habe ich auf Pinterest gefunen_) * Pomysl na bomki znalazlam na Pinterest:-)

*
Kennt Ihr noch dieses Foto;-)??? Halberfrorene Syl;-)? hih an dem Tag eben habe ich u.a. diese Weihnachtskugeln fotografiert:-) Ich hatte so ein Glück, das war doch das einzige Wochenende im November dass es geschneit hat, als hätte der Schnee gewusst das ich ihn brauche coool oder???:-))

*
 Pamietacie ta fotke? hihi Syl zamarzajaca? Wlasnie wtedy robilam miedzy innymi fotki tym bombeczkom ale nie tyyyylko... kolejne fotki jeszcze zobaczycie:-))) Mialam niesamowite szczescie bo to byl ten zasniezony weekend w listopadzie, jeden jedyny, tak jakby snieg wiedziel, ze go potrzebuja i spadl;-)?? hihi


Mädels ich mach morgen unsere Weihnachtsbekärei!!! ujj ich freue mich schon:-) Ich werde lustige Fotos für Euch machen und paar Dekoideen zeigen:-) Ausserdem habe ich schöne Plätzchen Sticker zum Ausdrucken für Euch gemacht!:-))) 

*

Kochani jutro robie swiateczne pieczenie ciasteczek, ujjj juz sie ciesze, porobie dla Was fotki, pokaze fajne pomysly na ozdabianie ciasteczek i mam tez dla was naklejki na sloiki do wydrukowania:-)


Bis Moooorgeb:-)) Sciskam, do jutra :-))

Syl

64 comments:

  1. Gratuluję!
    Szkoda, ze mam tak daleko do Biedronki :-(
    Chyba tez poproszę kogoś Z Polski , żeby mi przysyłał co miesiąc numer tego magazynu, nie mogę tego przegapić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuszka ja Ci "kupię" i przyślę ;) nie martw się ;)......
      Sylwuś strasznie gratuluję kochana!! z całego serca... a ja czwartek i piątek szukałam magazynu w kioskach i to w ilu!! hihihi w takim razie w poniedziałek rano biegnę do biedronki!! ;)buziaki!

      Delete
    2. dziekuje sloneczka hahaha ja sama jeszcze nie mam ale Beatka Lipov mi wyslala czekam i siedze jak na szpilkach hihihi:-)

      Delete
  2. Liebste Syl,
    das ist sooooooooooooooo wahnsinnig coooooool!!!!!!!
    Das Kugelbild ist wieder ein Traum!!! Soooo schön!!!!
    Ich freu mich sosososososo sehr für Dich!
    Hab Spaß beim Backen, wir starten morgen auch damit.
    Einen tollen 1. Advent, liebe Grüße an Euch ALLE!!!
    Buzka,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke meine liebe ich freue mich auch so!! Euch auch eine tollen 1sten Advent und viel Spaß beim Backen:-)***

      Delete
  3. Gratuluję Syl z całego serca! Obowiązkowo trza kupić ten magazyn!
    Ja też od jutra zaczynam szał ciasteczkowo-pierniczkowy, więc będzie się działo! Uwielbiam...
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na małe candy +)

    ReplyDelete
  4. dziękuję za wiadomość o tym nowym magazynie, do Biedronki nigdy nie zaglądam, chociaż mam ją pod nosem, będzie przynajmniej okazja. Super fotki jak zawsze, czekam na relację z pieczenia:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Syl słońce własnie widziałam rano u Asi! gratuluję z całego serca! byłam bardzo ciekawa wtedy co to za zdjęcia w tym śniegu powstawała no i proszę, już wszystko wiem:) jutro koniecznie muszę odwiedzić biedronkę i zakupić gazetkę...
    :)a pomysł z bombkami rewelacja jak dla mnie:)
    no i te Twoje zdjęcia zdolniacho Ty nasza!
    smacznych wypieków życzę! i czekam na kolejny post:***
    buziaki

    ReplyDelete
  6. Gratuluję :)
    Czekam niecierpliwie na pomysły ciastkowe. Sama będę piekła za chwilę więc pewnie podpatrzę jakieś słodkie cuda :)

    ReplyDelete
  7. Ja jeszcze nie widziałam magazynu, ale po tylu dobrych słowach , które przeczytałam napewno go jutro kupię :-)
    Szczerze gratuluję! i zachęcona ciasteczkami zostaję :-)

    ReplyDelete
  8. ...freue mich für Dich..das wird bestimmt toll...habe ja erst vor kurzem Deinen Blog endeckt...bin ein großer Fan von Dir!!!
    Lieben Gruß
    Anja

    ReplyDelete
  9. gratuliere...das ist ja eine tolle Adventsüberraschung... aber dein blog und deine bilder sind aber auch wirklich herrlich - ich besuche dich immer wieder gerne...lg tina

    ReplyDelete
  10. Sylwiuś, ściskam i cieszę się z Tobą:) Mocno się cieszę!

    ReplyDelete
  11. Słonko jestem z Ciebie dumna!!!!! Ale się cieszę:):):)
    Szkoda tylko, że u mnie nie ma Biedronki:(

    ReplyDelete
  12. gratuluję, to świetna nowinka :))) jesteś wielka kobieko!! :))

    ReplyDelete
  13. Süße ich gratuliere Dir vom Herzen, alle Bilder finde ich klasse!
    Ich wünsche Dir einen tollen ersten Advent
    :*

    ReplyDelete
  14. Syl, gratulacje!!! Muszę koniecznie zajrzeć do pisemka:)
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    ReplyDelete
  15. *gg* Herzlichen Glückwunsch! *gg*
    Ich sehe mich glatt "gezwungen", meine Verwandtschaft zu terrorisieren... nun bin ich dann schon die vierte im Bunde die sich regelmäßig Zeitschriften von dort nach hier fahren lässt *lach*

    Ich freu mich für dich!
    LG Nanne

    ReplyDelete
  16. Tolle Bilder !!!

    LG
    Alex

    PS: Schau doch auch mal bei mir vorbei, da gibts ab sofort einen Adventskalender *

    ReplyDelete
  17. Od jakiegoś czasu mam gazetkę i jest świetna ale jeszcze jej nie doczytałam do końca, ale wiem że na pewno będę ją kupować! :)

    ReplyDelete
  18. Ach du darfst gerne unsere Tante werden liebe Syl!!!!!!!!:)
    Schön, dass du deine DIY Ideen in dem Magazin zeigen darfst! Die erste gefällt mir wirklich gut!
    LG Victoria

    ReplyDelete
  19. Hallo liebe Syl, ich war vorhin schon hier und habe all Deine Worte und Bilder bestaunt. Das ist ja so toll, mit dem polnischen Lifestyle-Magazin! Ich freue mich mit Dir! Und da haben sie mit Dir genau die Richtige gefunden. Deine Bilder sind pure Inspiration! Viel Spaß bei der redaktionellen Arbeit (hoffentlich vergisst Du uns dabei nicht...).
    Hab einen schönen ersten Advent!
    Herzlichst
    Mina (und vielen Dank für Deinen ach so lieben Kommentar!)

    ReplyDelete
  20. o rany! jutro z rana koniecznie zakupię egzemplarz! :)

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl, Herzlichen Glückwunsch ! Ich freue mich sehr für Dich. Lg Sabrina

    ReplyDelete
  22. Hallo Syl, du Süße,
    oder soll ich dich jetzt Schwester nennen, wo Victoria dich als Tante adoptiert hat?;))
    Herzlichen Glückwunsch zu dem tollen Job! Ich kann mir sehr gut vorstellen, dass du daran Spaß hast! Du machst aber auch so schöne Fotos und hast immer so schöne Ideen!
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
  23. Liebste Syl,
    supertoll ich freu mich ganz narrisch für dich, sehr schön und herzlichen Glückwunsch.
    Die Kugeln sind ganz zauberhaft ich wünsch dir ganz viel Erfolg bei der Arbeit für das Lifestyle Magazin, du fotografierst so toll und bist so kreativ, das wird bestimmt ein großer Erfolg.
    Alles Liebe und Busserl von Tatjana

    ReplyDelete
  24. Jestes niesamowita! Mein Gott! Normalnie mnie duma rozpiera!!!! Syl napisala, a ja Syl znam- ha ha!!! Piekne foty i te bombki sa czarujace! Ciesze sie bardzo z Toba! Zobacz co dla Ciebie mial Blogger w zanadrzu! Gdybys nie blogowala pewnie by Ci sie taki piekny moment nie przytrafil. :)

    Sciskam Cie moooocno!!!!

    Dziekuje za maila- dobrze wiedziec, ze jestes! :*

    ReplyDelete
  25. Syl gratuluję! :) Napewno zajrzę do biedronki w celu zakupienia magazynu .. swoja drgoą Ty w biedronce i moj tata też ( tyle ze na plakatach ;) )

    ReplyDelete
  26. Dziękuję za kolejną inspirację na ozdabianie bombek, temat u mnie na czasie :) Gratuluję tak fajnej współpracy, zapracowałaś na nią :)

    ReplyDelete
  27. Gratulacje Kochana! :* Z pewnością kupie ten magazyn, nie mogę tego przegapić! :)
    Śliczne zdjęcia i bombeczki cudowne!

    ReplyDelete
  28. Gratuluję! Właśnie dziś zgarnęłam szybko z półki i oglądam, świetna robota!

    ReplyDelete
  29. Serdecznie gratuluje kochana:)
    a bombki bombastyczne:)) a snieg zeby zwsze widzial kiedy ma spasc...:));)

    ReplyDelete
  30. Mam, mam, podziwiam i pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  31. Liebe Syl,
    Glückwunsch!!! Das ist ja wirklich eine tolle Sache!!!
    Und die Kugeln sind auch wirklich schööön!
    Liebe Grüße
    Karoline

    ReplyDelete
  32. liebe Syl,
    wow herzlichen glückwunsch das ist wunderbar:) und die Kugeln sind super schön, ich wünsche dir viel Erfolg bei deiner Arbeit mit dem Lifestyle Magazin:) deine Fotos sind super!
    Liebe Grüße
    Tina

    ReplyDelete
  33. Hej Du Süße,
    Wieviel Stunden hat dein Tag eigentlich? Ich hab das Gefühl viel mehr wie meiner, hi hi. Was du alles machst, Wahnsinn. HerzlichenGlückwunsch natürlich. Du machst so tolle Sache .
    I druck Di. Und viel Spaß beim Backen, das mach ich heute auch mit meiner Maus.
    Ggglg Sabine

    ReplyDelete
  34. Syl.. te bombki to super pomysł! Prosty i efektowny. Skąd ja tylko wezmę takie piękne materiały?!
    Gratuluję sukcesu!
    marta

    ReplyDelete
  35. jeszcze raz bardzo gratuluję:)))))))))))))))))))pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  36. Gratulacje,
    Zdiecia sa super i babki naturalnie tez.
    pozdrawiam
    Donata

    ReplyDelete
  37. Widziałam :))
    mam numer i gratuluję!

    ReplyDelete
  38. So nice for your and your ideas are great. Beautiful pictures and have a nice first advent.

    Hugs

    ReplyDelete
  39. Te bombki na ośnieżonej żywej choince... Poemat świąteczny :)
    Od razu pomyślałam o tych wszystkich pięknych inicjatywach, gdzie ludzie ubierają miejskie drzewa wspólnie, śpiewają, są ze sobą, piją herbatę...
    :)))

    ReplyDelete
  40. gratuluje kochana :)
    to na pewno będzie piękna współpraca i cieszę się, że gazetka będzie ogólnie dostępna :)
    zdjęcia zapowiadają się cudniaście :)
    i widać, że Ty maleńka układy nawet z niebem masz ;) :P

    buziaki!
    i miłego adventu

    ReplyDelete
  41. no wreszcie mam szanse na komentarz może :))
    bo jakąś kichę mam z internetem. Tak! widziałam u Asi wpis i teraz siedzę i podziwiam ale do biedrony wpaść muszę po gazetę, piękne foty moja droga i pomysły a śnieżek che che ... jak na zawołanie.
    buziaki!

    ReplyDelete
  42. Fotka z bombkami super! Byłam, kupiłam, widziałam, podziwiam :) I pozdrawiam cieplutko, mimo awarii pieca ;)

    ReplyDelete
  43. rewelacyjny pomysł na bombki - zrobię podmiankę w kalendarzu adwentowym i dodam produkcję takich jako jedno z zadań ;)

    ReplyDelete
  44. jej, jak fajnie! to na pewno kolejne miłe wyzwanie dla Ciebie Syl!
    trzymam kciuki i żałuję, że w uk nie ma biedronki :(

    ReplyDelete
  45. Sylwus gratulacje !!! Ja juz sobie zrobilam "miesieczny abonament" hihihih sciskam

    ReplyDelete
  46. Syl, no dobra, dobra ale czy Ty dzisiaj zemdlalas od tych wszystkich ochów i achów ???????? miał byc wpis o ciasteczkach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ty obudx sie z tego letargu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ja tu siedze i nogą w kapciu tupię :D

    ścisakm Cie i sory, że sie tak przed Toba wygadałam ale nie mogłam sie powstrzymac , myślałam , że mi łeb urwie z tej radochy :)

    ReplyDelete
  47. Syl, gratulacje, pędzę jutro do Biedronki, może jeszcze nie wykupili :-)).
    Pomysłowe te bombki :-)

    ReplyDelete
  48. Liebe Syl,
    GRATULATION!ich freue mich sehr für Dich!
    Eine tolle kreative Adventszeit wünsche ich Dir!
    Frida

    ReplyDelete
  49. GRATULACJE :):):) zdjęcia piękne :)
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  50. Mimo, że śniegu u Ciebie pełno, to ciepełko bije z każdego zdjęcia! przepięknie!
    Pozdrawiam, ściskam grudniowo i zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  51. Syl gratuluje, a Twoje zdjecia sa jak zawsze piekne i perfekt!
    Teraz sie zastanawiam jak dorwac to wydanie :) musze usmiechnac sie do mamy.
    milego dnia

    ReplyDelete
  52. Liebe Syl,
    GRATULIIIIIIERE, freue mich für Dich!!!!!!!!!!!!!! Nochmals lieben Dank für die Sterne und alles, freue mich riiiiesig darüber :-)
    Herzlichst
    Liane

    ReplyDelete
  53. Gratuluję :) Gazetka trafiła w moje ręce parę dni temu i gdy zobaczyłam w niej Ciebie już wiedziałam, że będę ją regularnie kupować :) Rewelacja. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    ReplyDelete
  54. Pewnie już wszystkie wykupione :( ale na pewno zdjęcia cudne. Gratuluję.
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
  55. Syl :) mam, mam gazetkę. To piękne, kolorowe i bardzo starannie przygotowane pisemko. No i wewnątrz Twoje pomysły. Słowa uznania :) Serdecznie pozdrawiam. Z przyjemnością będę kupowała następne :) A i cena przystępna, jak za taki kawałek dobrej roboty.
    Sylwia:)

    ReplyDelete
  56. Hallo liebe Syl !

    Ich freu mich sehr für dich und gratuliere dir auf´s herzlichste !
    Du machst so schöne Bilder.... wen wunderts dann ! :)
    Deine Kugeln gefallen mir sehr.. Ich denke , dass versuch ich auch bei Gelegenheit mal !

    Ganz liebe Grüße
    Melanie

    ReplyDelete
  57. Wow, das ist klasse Syl! Ich gratuliere Dir von Herzen! :) Hälst Du uns hier ein bißchen auf dem Laufenden? Ich hab weder gute Connections nach Polen, noch kann ich polnisch . da nützt es dann auch nix, wenn ich das Magazin bestellen würde :/

    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  58. wow, sooo toll!!! Herzlichen Glückwunsch. Schade ist es nicht auf Deutsch, das Magazin.
    Auf meinem Blog gibt es übrigens ein schönes give away.
    LG
    Claudine

    ReplyDelete
  59. Witam serdecznie :)
    Właśnie mam w reku "Moje SMAKI ŻYCIA" i przy wstępnym przeglądaniu numeru zauważyłam wspaniałe dekoracje świąteczne. Pomyślałam sobie, że gdzieś je już widziałam :)
    BARDZO, BARDZO GRATULUJĘ!!! Czekam na nowy numer i dołączam się do obserwujących na stałe :)
    Pozdrawiam, H.

    ReplyDelete
  60. Oczywiście mam i ja :))) Ogromne gratulacje!!! Jednak trzymanie w ręku papieru to jest to co lubię najbardziej :) Z niecierpliwością czekam na następny numer. I oczywiście będę się wszystkim chwalić, że ja "znam" Autorkę tych fantastycznych pomysłów :D
    Buziaki

    ReplyDelete

Total Page Views