11 March 2013

Update


Hi Ihr Lieben:-)

Na Frühling bye bye and Winter welcome back???
Bei Euch auch so schlimm?
AH das überstehen wir auch noch und bald gibt es nur Sooonnne und Soonnneee und Sonnnne..... das rede ich mir heute den ganzen Tag ein;-)

Nur noch 2 mal schlafen und dann darf ich Euch verraten welche Fee ich doch vor einigen Wochen besuchen durfte:-)) Die neue Ausgabe von We love living ist ab 13.03. im Handel erhältlich:-)
Oh ich freue mich so!!! :-)))

Und heute ein kurzes Update was ich so in den letzten Tagen erlebt habe:-)

*

Hej kochane:-)

U was tez bye bye wiosno, witaj ZNOWU zimo???
Ahgrrr ale wmawiam sobie, ze jakos ten tydzien jeszcze przetrwamy a pozniej to juz tylko bedzie slonecznie:-)

Jeszcze 2 dni i juz bede Wam mogla opowiedziec, ktora to wspaniala kobietke moglam odwiedzic i obfocic dla We love living. Nowe wydanie juz 13.03. JJJej nie moge sie doczekac!
Dla tych z Was, ktore gazetki nie dostana postaram sie wkleic tu kilka fotek bo domek tej cudownej osobki jest jak marzenie:-))

A tutaj maly update co tam ostatnio porabiam:-) 

*
 Aus diesem zauberhaftem Buch HIER backte ich  lecker Gugl's für die WLL
Pieklam pysznosci dla WLL z tej pysznej ksiazki TUTAJ



 *


*
Besuchte meine liebe Diana von http://wohnsinnliches.de/ :-))) und durfte alles abfotografieren:-)))
 Meine liebe Du bist einfach fantastich, genial, superlieb und sooooo sooo sooo talentiert!

Odwiedzilam i obfocilam moja kochana Diane z http://wohnsinnliches.de/ :-))) Dianko jestes cudowna, ganialna, przemila i taaaaaaaka utalentowana!



*

Bin 1 mal fast in Ohnmacht gefallen als mir Diana diese zu meinem TeeKessel passende Emailletasse geschenkt hat! Aaaa!!!!!

Zemdlalam prawie jak Diana podarowala mi ta idealnie do mojego czajniczka starutkiego pasujacy emaliowy kubeczek!!!!! 


*

Habe 1 mal gesündigt und mir bei der lieben Iza unter anderem diese süße Kanne bestellt:-) danke Izuniu!!


Raz jeden bylam niedobra i  zamowilam miedzy innymi ten Olkuszowy dzbanuszek u naszej Izuni:-) i co jeszcze pokaze Wam przy poscie o ciasteczkach:-) Dziekuje Izuniu!


Diese wunderschöne rosa LOVE Tasse kam von der lieben Frauke die ich nur über Facebook kenne, Ihr findet sie HIER, danke Du Liebe!!! die Überaschung ist Dir sowas von gelungen!! * Ta sliczna filizana Love przyszla od pewnej cudownej  kobitki, ktora znam tylko przez Facebooka Frauke, znajdziecie ja TUTAJ :-))) Dziekuje przeslicznie!
*

Diese zuckersüße Häkeldecke hat meine liebe Joasia gezaubert:-) HIER

Ten sliczny pledzik wyczarowala oczywiscie Joasia:-) Tutaj




Ich habe auch was ganz süßes in 3 Minutigen gebastelt;-) * Zrobilam 3 minutowy kurski DIY;-))) nic nowego ale szybko i slodko:-)

KLICK
... und habe für Euch Blue in der Küche aufs Essen wartend fotografiert;-))... so steht er immer und schaut wenn ich den Kühlschrank aufmache;-))) * No i obfocilam dla Was Blue... tak wlasnie siedzi i sie we mnie wpatruje jak tylko otworze lodowke;-))


Ah und zum Schluss noch mal ein bisschen Farbe;-))))))))))))))

Ah no a na koniec jeszcze troszke kolorku;-))))))))))))))


So genug Farbem Fotos und Verlinkungen oder? hiihihihi habt eine schöööne Woche!

No to wystarczy chyba koloru, fotek i podlinkowan na dzisiaj;-))))))) sorki! Milego tygodnia!

XOXO

Syl

55 comments

  1. No niestety u mnie też śnieżnie ale słonko przebija przez chmury więc nie jest smutno:) Też bym zemdlała na widok takiego kubaska od kompletu. Co do tego dzbanuszka miarki, to zauważyłaś, że oznaczenie pojemności jest błędne? Ostatnio ciasto piekłam i dodałam 250ml mleka i coś strasznie rzadkie mi wyszło. Porównałam z inną miarką i okazało się, że tam gdzie zaznaczyli 250 jest 300ml. Nie zmienia to faktu, że dzbanuszek jest suuuperowy:)
    Buziaki Kochana!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio????? hah a u mnie nie zauwazylam, zeby cos bylo za zadkie? nawet jeszcez wczoraj pieklam ciasteczka i wszystko cool. Musze sprawdzic w domku z inna miarka, Buziaki!

      Delete
  2. uwielbiam Twoje zdjęcia ;) mają taki letni, beztroski klimat :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniałe zdjecia! Blue ma nieziemskie spojrzenie i jest tak nieskazitelnie biały, po prostu cudny! Szczerze przyznam, że połączenie różu z czerwienią było dotychczas dla mnie nie do pomyślenia, a tu widzę, że da się i to z JAKIM efektem :) Pozdrowienia gorące!

    ReplyDelete
  4. Pastelowo i wiosennie. Miło popatrzeć na takie ciepłe zdjęcia gdy za oknem ziiima.
    Ale tak jak piszesz - tydzień wytrwamy :)

    ReplyDelete
  5. Dzięki za odwiedziny!
    Co za cudowny kot! Śnieznobiały cały! Kochany śliczny!
    Prześlicznie tam masz jak zwykle!

    ReplyDelete
  6. Mnie także urzekły Twoje zdjęcia, są przecudowne... Klimat jak z dzieciństwa, przynajmniej mojego ;)

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze cudownie i apetycznie. Piękne zdjęcia a Kiciunia BOSKA!!! Te jej oczy jak zaczarowane.

    ReplyDelete
  8. Liebste Syl,
    der Milchtopf passt sosososo super zum Sylloves-Kessel!!!!
    Wunderschöne Sachen hast Du gemacht und bekommen!! ;-))
    Die neue WLL ist supertoll...ich schau sie mir immer wieder an, genau wie die davor :-)***
    Hab einen schönen Feierabend,
    ich drück Dich,
    Deine Barbara ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle kolorowo,apetycznie i wiosennie :) a Blue wygląda super z tymi swoimi ślicznymi oczkami. Słodziak z niego!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl,
    na dann muss ich am Mittwoch wohl mal wieder Zeitschriften kaufen gehen!
    Die grüne Kanne ist der Hammer! Und die Milchtasse passend zum Wasserkessel! Total klasse!
    Dein Blue ist wirklich eine Schönheit.
    Viele liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  11. hej kochana! jeju jeju ile u Ciebie się zawsze dzieje! no myślę, że w takim razie posty powinny być ze dwa razy częściej, co? ach wiem, wiem..czasu zbyt mało niestety... cudne fotki wszystkie! ta emalia śni mi się po nockach, też chciałam kupić u Izuni, ale się spóźniłam i czekam na kolejną edycję. w międzyczasie znalazłam jedną świetną osóbkę, która też ma do niej dostęp i właśnie paczka do mnie leci! już się doczekać nie mogę. Blue jest tak słodki , że mam ochotę go wytarmosić i wycałować. wyściskaj go ode mnie dobrze? ach te oczyska piękne i białe futerko!
    ja z moim psiakiem właśnie zaraz jadę do weterynarza..biedny łapkę ma pociętą:( i coś wyleczyć nie możemy...
    ja też chora więc u nas istny szpital a i zima jaka! mokro i biało... trzeba się kolorami ratować. :)
    ślicznie oj ślicznie, ile nowości! i te ciacha...ide sobie jakieś otworzyć, szkoda, że nie mam takich domowej roboty:)))
    buziaki posyłam. Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz:)
    papapapa

    ReplyDelete
  12. No! Normalnie tego mi trzeba!Jak widze takie piekne foty, to az skakac sie chce i humor jest cacy! Bo za okno zagladac lepiej nie bede.
    U nas tez Maggy chora, jak u Scraperki. Tez jade zaraz do TA, juz sie ciagnie ponad tydzien... :/
    Ten kubeczek rzeczywiscie niesamowicie trafiony! Ale mialas radosc, juz sobie wyobrazam!
    Czajniczek od Izy przeslodki nie mowiac juz o tym kocyku. No same slicznosci dzisiaj!

    Sciskam kochana!!

    Dagi

    Paczka w drodze. :)

    ReplyDelete
  13. Kolorki i ten optymizm bijący od ciebie to dobry koniak na początek tygodnia, abym też wzięła się w garść :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miał być kopniak a nie koniak :)

      Delete
  14. Syl, Ty wogole kiedys siadasz na tylku i odpoczywasz? Bo wyglada, ze raczej nie...
    A blue jest przesliczna.
    Podoba mi sie tez baaardzo filizanka LOVE.
    buziole, milego wieczoru!

    ReplyDelete
  15. ...ach wie schön alles wieder ist..genieße Deinen Post!!!
    Lieben Gruß
    Anja

    ReplyDelete
  16. Schöne Fotos, liebste Syl,
    aber Blue ist die Krönung!
    So ein Schnuckelchen!
    Ich bin schwerst verliebt!
    Herzliche Grüße
    Renate D.

    ReplyDelete
  17. Oh herrlich! Die Tasse passt so toll zu deinem Kännchen, aber verliebt habe ich mich in Mr. Blue. :-) Liebe Katzen einfach. :-)
    Freu mich auf Mittwoch :-) GLG Yvonne

    ReplyDelete
  18. Cudeńka! Domyślam się, że wspomniana gazeta nie jest dostępna na polskim rynku? Sama jestem teraz na etapie urządzania mieszkania i kocham prezentowany przez Ciebie styl, niestety - mój mąż lubi prostotę i minimalizm, dlatego wyjściowa koncepcja jest pewnym kompromisem. Na pewno będą dodatki, dużo zdjęć (też jestem fotografem :-)) - ale całość będzie utrzymana w minimalistycznej skandynawskiej stylistyce. Podziwiam Cię za Twoją pozytywną energię i miłość do tego, co robisz! :-) Pozdrawiam ciepło! Martyna. Lucy dołącza się do pozdrowień.

    ReplyDelete
  19. oooooohhhhhh Süße,
    was für ein superschöner Post, mein zuckersüßer Blue, was für ein tolles Foto. Die Grannydecke ist der Oberhammer, wunderschön.
    Toll das Becherl passend zu deiner tollen Kanne. Die leckeren Gugls. Die geniale geshoppte Kanne.
    Ein Traum das alte Gitterbett, wunderwunderschöne Fotos.
    Ich drück dich ganz doll und schick dir Busserln Ich freu mich total auf das neue Heft, jetzt kauf ich es noch lieber ;-).
    herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  20. muszę kupić foremki na takie mini babeczki bo są przesłodkie :) u Ciebie jak zwykle pięknie , że przewijam monitor sto razy góra dół i napatrzeć się nie mogę... ehhhh

    ReplyDelete
  21. Liebste Syl,
    Deine Fotos bringen den Frühling zurück und sind sooo wunderwunderschön, ich weiß gar nicht, wo ich zuerst anfangen soll mit Schwärmen:-))))Mir gefällt einfach alles! Und die WLL werde ich mir wieder kaufen, Deine Story war ja schon so süß und jetzt bin ich nur noch gespannt, was Du noch alles so zauberst...
    Hab noch einen schönen Abend und sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Antje

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl,

    Das Bett mit den Mäusen ist ja niedlich. .... Kreisch ...

    Jutta

    ReplyDelete
  23. hallo liebe syl,
    da bin ich ja gespannt, wo du warst!
    na und dein süßer blue, also ich hab selten ein sooosüßes foto gesehen! wie er hochschaut und ganz unten ganz klein und höflich die pfötchen nebeneinander stellt :)
    die tasse ist ja wirklich hammer! wenn man so etwas sucht, findest man es nie und nimmer! also ich würde sagen, die tasse hat dich und dein kesselchen gefunden :)

    alles liebe, du liebe von
    dana :o)

    ReplyDelete
  24. Liebe Syl,
    was sind das wieder für bezaubernde Fotos???? Ein Bild ist schöner als das andere!!! Die Tasse ist ja wirklich der Hammer und ich freue mich sehr für Dich über dieses schöne Stück!!! Mein Favorit ist aber das Foto von Blue, wie er da sitzt ist wirklich hinreißend!!!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    ReplyDelete
  25. Ależ można odpocząć u Ciebie kochana :) Pastelowy relaks... Cudne te wszystkie Twoje kubeczki, dzbanuszki i czajniczki :) I DIY jest świetne, w sumie takie proste a jak cieszy, prawda?:))
    Ściskam baaardzo wiosennie :))

    ReplyDelete
  26. Griaß Di Syl, meine süße....

    Dass ich Deine Fotos liebe weißt Du ja.... Dazu Brauch ich mich ja eigentlich nicht mehr äußern.... aber Dein Blue ist heut echt der Oberhammer!!!!!
    Ich bin hin und weg!
    Ich kann mich nicht erinnern je eine Katze mit so blauen Augen gesehen zuhaben..... und auch soooooooo, einfach zu süß!!! Ich glaub ich bin verliebt ;o)

    Hab einen schönen Abend meine Liebe!
    Von Herzen liebe Grüße
    Christine

    ReplyDelete
  27. Zachwycam się tu kolejno wszystkim, jednak nie ma nic piękniejszego niż oczy Blue, są obłędne, oj ulegałabym jej nieustannie:)

    ReplyDelete
  28. cóż ja mogę napisać , zawsze to samo, u Ciebie jest jak w niebie !!!!!!!!! pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  29. Ty i te Twoje śliczności Syl! Każdy drobiazg śliczny, wyszukany. Te mini babeczki są słodkie, myszki słodkie, kubek i czajniczek też. Ach! Mogłabym tak patrzeć na te zdjęcia godzinami. I to połączenie czerwieni z delikatnym różem... świetne :)
    buziaki i do wiosny ;)
    marta

    ReplyDelete
  30. och Sylwuś, podziwiam Ciebie za energię ;)tyle się u Ciebie dzieje!! dzielna dziewczynka z Ciebie ;)... a na zdjęcia tradycyjnie napatrzeć się nie mogę... Asiulowy kocyk cudny!! a prezentowy kubeczek hihihi sama bym padła z wrażenia ;)... buziaki gorące!! cudnego tygodnia Wam życzę!!

    ReplyDelete
  31. Sylvia w swoim żywiole :) Cieszę się niezmiernie, że Ciebie tak dużo wszędzie, bo z przyjemnością oglądam wszelkie Twoje poczynania. Na mnie Diuna tak patrzy jak chce się bawić ;) Buziaki

    ReplyDelete
  32. Hallo Syl,
    das Nadelkissen in der Tasse gefällt mir richtig gut!!
    Und der Emaillekessel plus Tasse sehen wirklich toll aus! Ich bin nun auch gespannt wen Du besucht hast! Bloß noch 1 Tag ;-)
    Hab einen schönen Tag und sei lieb gegrüßt von
    Linchen

    ReplyDelete
  33. Syl fajnie ,że się pokazałaś :)) , a Blue no jest świetna ! to foto jej cudne i te oczyska ,:))))
    same cudne rzeczy pokazujesz i zdolniacha z Ciebie u mnie tez wiosna gdzieś sie skryła ,albo ją zima przestraszyła ;))
    buziaki
    Ag

    ReplyDelete
  34. Cudnie, kolorowo, pastelowo, aż to co za oknem nie straszne ;-). Już drugi raz uśmiecham się do myszek, słodziaki :-).

    ReplyDelete
  35. Niedługo też tak będę patrzeć w otwartą lodówkę:) O ile oczywiście wytrzymam chociaż dwa dni na diecie owocowo-warzywnej:)

    ReplyDelete
  36. Hallo Syl, gerade gestern habe ich erst die alte "We love living" bekommen mit dem Bericht über dich drin. Habe mich sehr über die wunderschönen Bilder gefreut. Und nun freue ich mich schon auf die neue!
    Grüßle
    Ursel

    ReplyDelete
  37. niebieskie oczy blue i o reszcie człowiek zapomina ;)) a tak na serio .. reszta tez piekn a :) ciekawa jestem tych twoich zdjec :)

    ReplyDelete
  38. a to sierść jedna, moje tak samo na mnie ślipią przy lodówce :) a mój jorek Fancia to jeszzce tupie nóżkami i warczy na mnie :))))))))))))))))))))))))) ścierwojad jeden :))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  39. Prawie się popłakałam ze śmiechu jak przeczytałam komentarz Joasi :)))) ścierwojad hehehe :)
    kochana zdjęcia są prześliczne,nie mogę się napatrzeć,pomimo śniegu za oknem u Ciebie już czuć nie wiosnę tylko lato :))) kolorki pasteLOVE uwielbiam!! Buziaki i odpocznij troszkę :)papapa

    ReplyDelete
  40. :)
    ja dzisiaj moją Ryfkę skarciłąm mówiąc, że zachowuje się jak pies. Cały czas prosi się on=mięsko, jogurcik, mięsko.
    Leży na zlewie marząc, że w końcu rozmroże jej kawałek wołowiny!!:)

    ReplyDelete
  41. tak sobie od jakiegos czasu natknelam sie na twoj blog i go cichaczem czytam :))) cudownie kolorowo i pogodnie jest u ciebie!!!! wiele wspanialych pomyslow do podpatrzenia i do podziwiania :) baaaardzo mi sie podoba :)... no i najwidoczniej zima nas kocha....brrrrrr... a juz tak sie cieszylam na prace w ogrodzie ;) serdeczne pozdowienia z zasniezonej eifel :) aneta

    ReplyDelete
  42. Hi Du Liebe,
    ich liebe Deine Fotos, Deine Farben und
    Schau mir in die blauen Augen .... I Love Blue
    Küßchen Susa

    ReplyDelete
  43. No nie moge...co za oczeta!! przepadlam w ich blekicie :o)
    Cudne fotki!a te wszystkie przydasie to chetnie bym do siebie zabrala,no i ten talerz pelen pysznych
    Gugl-ow tez!!!!!!!!!!! :o)
    Buziaki
    Frida

    ReplyDelete
  44. O i dzis sie ukazuje We love living czyli musze skoczyc do sklepu.
    Syl zdjecia zjawiskowe zwlaszcza te na ktorym posypujesz cukrem te pysznosci, poprostu bajeczne, powinnas je wydrukowac i powiesic w ramie w kuchni :)
    Diy jakie urocze i w moim ulubionym temacie:)
    usciski

    ReplyDelete
  45. Wszystko bym Ci ukradła ;) kota też :) Anielka lubi dotykać miękkie futerka hihi :)
    A ta gazetka to tylko po niemieckiej stronie jest sprzedawana?

    Dzięki za odwiedziny :*
    ciepełko ślę :)))

    (aaa Twój blog mi się w okienku nie mieści :/// )

    ReplyDelete
  46. Liebe Syl,

    das klingt ja nach einer tollen Woche! Die Tasse ist die Hammer und auch die Farbe deiner neuen Kanne!
    Und so einen leckeren kleinen Gugl würde ich jetzt am liebsten direkt naschen!

    Liebe Grüße,
    Eva

    ReplyDelete
  47. Pięknie u Ciebie Kochana,jak zawsze zresztą, mam jednak mała uwagę....Czy posty mogłyby być częściej????
    Pozdrawiam,
    Milka
    PS.Czy pamiętasz o mnie? Chodzi o miętową maszynę?
    Buziak:-)

    ReplyDelete
  48. Hallo bezaubernde Syl!
    Deine Fotos sind so wunderschön und Du bist so eine Süße! Ich finde es so klasse, wie Du derzeit durchstartest und freue mich mit Dir über Deinen Erfolg!
    Weiter so!
    Ich freue mich auf den nächsten Post!!!!!
    Ganz liebe Grüße
    Mina

    ReplyDelete
  49. Jaki masz niezwykly blog! Bardzo mi sie podoba Twoj styl, zdjecia a pare elementow z Twego wnetrza "ukradlabym". Waga i emalia jest przepiekna. A o takiej wadze marze, juz wypatrzylam i tylko musze poczekac na wyplate :)

    www.sevenwishes.eu
    www.katejano.com

    ReplyDelete
  50. Oglądam zdjęcia już któryś raz... i pewnie jeszcze nie raz obejrzę :D Niesamowite są :)
    I te oczy... magiczne, choć od kotów trzymam się z dala :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. A tu jak zwykle pięknie, zaglądam i zaglądam i nadziwić się nie mogę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  52. Hallo,

    was für ein schöner Blog... Tolle Fotos, wir sind fasziniert - inspieriert !!
    Die Idee mit der Tasse als Nadelkissen- super..

    Wir sind noch ganz neu in der Bloggerwelt mit unserem Blog..

    winterliche Grüße aus dem verschneiten Norden
    Anne & Miri

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.