13 May 2013

in my happy kitchen


Hallo an alle liebe Mamis und nicht Mamis:-)

ich hoffe die Mamis unter Euch haben gestern einen wunderbaren Tag gehabt:-) von mir auch noch nachträglich aaalles allles liebe! 

*

Tu w Niemczech wczoraj obchodzilismy dzien Matki dlatego wszystkim mamciom oder mnie najpiekniejsze zyczenia, mam nadzieje, ze mialyscie cudowny dzien:-)


*

Ich meld mich heute bei Euch aus meiner Küche:-) die, wie ich grad feststelle ja ziemlich bunt ist:-) Es ist keine super ellegante und trendinge Küche,  sie ist aber so MEINS, bunt, mädchenhaft und warm:-) hier bin ich soo gerne, hier kochen wir und backen Leckeres, hier kriegt auch Mr.Blue seine Mahlzeiten;-) hier muss ich immer am meisten putzen;-) hier duftet es so lecker (wenn nicht angebrannt;-), hier ist kaum Platz für 2 aber wir schaffen es trotzdem:-) ah... unsere mini happy Küche:-)

*

Pozdrawiam Was dzisiaj z naszej kuchni, ktora jak wlasnie stwierdzam jest mega kolorowa:-) Nasza kuchnia nie jest elegancka i nie jest super trendy ale jest taka nasza, wesola, dziewczeca i ciepla, tutaj jestem najchetniej, tutaj gotujemy i pieczemy pysznosci, tutaj tez Mr. Blue dostaje swoje stawy, tutaj trzeba najczesciej sprzatac, tutaj pachnie zawsze pysznosciami ( no chyba, ze cos przypalimy;-)), w tej mini kuchni ledwo co miescimy sie we dwojke ale co tam jest taka happy taka jaka lubie:-)

Durch dieses Mimifenster sehen wir seit 2 Jahren leider nur eine doofe Baustelle und können kaum abwarten bis endlich vorbei ist!;-) * Z tego mini okienka widzimy juz od 2 lat budowe i nieeeeeee mozemy sie doczekac kiedy sie skonczy!
*


Was sind denn so Eure Lieblingsräume???

*

A jakie pomieszczenia w swoim domku Wy lubicie najnaj?

Liebe liebe Grüße * Cieplutkie pozdrowienia

Syl

86 comments

  1. Hi Syl, deine Küche ist wirklich ein Traum! Auf den Bildern erahnt man gar nicht das sie so klein sein soll und so viele wunderschöne Dinge gibt es dort zu entdecken!!!

    Schick dir liebe Grüße und hab eine schöne Woche - Sylvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich habe bei den Fotos bissi getrickst;-))) Danke lieb Syl(via):-))))

      Delete
  2. U mnie niestety nie jest to kuchnia, która czeka na remont generalny. Wtedy będzie to moje ulubione pomieszczenie:)
    Naj to chyba lubię mój salon.
    Buźka xxx

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoją kuchnie, jej kolory...ach! Mogłabyś zdradzić czym robisz zdjęcia??? Są fantastyczne. A może to nie zasługa aparatu tylko programu? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej Agnieszko uzywam normalnego Canon Eos 1100 D:-) Pozdrawiam cieplusio!!!

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź, ja właśnie zamierzam kupić sobie nowy aparat i nie wiem jaki. Pozdrawiam

      Delete
  4. Twoja kuchnia jest bardzo słodka i na pewno przyjemnie jest w niej gotować i przebywać :) Ja uwielbiam moja kuchnię, jadalnie, taras gdy jest ciepło :) I oczywiście sypialnię nocą :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiih nio sypialnie tez lubie bardzo w nocy zwlaszcza nasze wielkie wyrko ktore dziele z Bryankiem i kotem!!!;-)

      Delete
  5. Eine wunderschöne Küche hast du , so farbenfroh, wenn man da Morgens rein geht hat man bestimmt gleich gute Laune.
    LG Anja

    ReplyDelete
  6. Kochana Syl, jest pięknie. Wszędzie, gdzie działają Twoje ręce. Aż się gęba cieszy na takie widoki :) Ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojacie jaki piekny komplement Ewuniu! ale moge go tylko odwzajemnic!!! Sciskam!

      Delete
  7. Hallo liebe Syl,
    Deine kleine Küche strahlt so hübsch bunt daher!
    Ich mag unsere Küche auch, aber ich koche und backe nicht gern, deshalb mag ich das Wwohnzimmer noch lieber!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ja das Wohnzimmer ista uch immer gut! da kann man schön entspanner und bloggen:-) LLLG

      Delete
  8. Liebste Syl,
    ich kann es nur bestätigen...Deine Küche IST Happy und MACHT happy!!! :-)))))))) Und sooo klein ist sie ja doch nicht, immerhin sind wir auch mit drin gewesen, gell? Hihihi!!!
    Ich liebe mein großes Wohn-, Esszimmer mit integrierter Küche seeeeehhhr!!!
    Ich wünsch Euch auch, daß die olle Baustelle bald weg ist!
    Hab eine schöne Woche,
    drück Dich,
    Deine Barbara :-)***

    ReplyDelete
  9. Sylus,uwielbiam twoja kuchnie!!!!!!!!!!!!przede wszystkim bo jest wlasnie taka Twoja!!!
    Cudowne dodatki,atmosfera bajkowa...no az chce sie jesc! :o)
    Piszesz,ze twoja mala-a ja kuchni wogole nie mam!(choc maz sie ze mna spiera:O)
    U nas to sciana z meblami kuchennymi,Esstisch to tzw jadalnia no i o krok dalej salon- 3 w 1!
    Nasz domek jest mini (sasiedzi maja wiekszy garaz,naprawde!) ale jest nasz i szczesliwy, a to przeciez najwazniejsze!
    Od wiosny do pierwszych mrozow moje ulubione miejsce to ogrodek i bose spacery po rosie!
    Sciskam Cie mocno i zycze cudnego tygodnia!
    Frida

    ReplyDelete
  10. kochana cudna ta Wasza kuchnia:)))))) ważne, że Wy czujecie się w niej najlepiej:) bardzo mi się podoba ta wszechogarniająca czerwień i biel:) troszkę błękitów i miętę widzę...no cudnie! :)))

    ja kocham swój duży pokój...kuchnię też, choć mam wobec niej wielkie plany:) jak zrealizuję będę kochać jeszcze bardziej:)
    uściskaj ode mnie Blue!

    przy okazji zapraszam do siebie na wiosenny konkurs:) buziaki

    ReplyDelete
  11. To jest właśnie taka kuchnia jakiej pożądam :) (a pracowałam jako projektant kuchni przez dwa lata).
    Najbardziej lubię babcine kredensy, odrapane taborety, wyszywane makatki i marzę o spiżarnii zamiast szafek i szafeczek kuchennych.
    Zdjęcia jak zwykle cudne i zapytam już dziś drugą osobę czy będzie z nich jakiś album?
    <3

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,
    deine Küche finde ich wunderschön,
    genauso wie sie ist. Die Farbenkombi
    ist toll und all die kleinen schnuckeligen
    Sachen machen sie zum kuscheligen
    Lieblingsort.

    GLG,
    edina.

    ReplyDelete
  13. Liebe Syl,
    deine Küche ist ein Traum - ich mag das weiss-bunte sehr gerne.
    Mein Lieblingsraum in unserem Greenhus ist der Wohnbereich in
    weiss - rosa - rot.
    Herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
  14. ach syl - was soll ich noch sagen, ohne langweilig zu werden?! *g* ich LIEEEEEEEEEEEBE deine küche ;) ich könnte wirklich JEDES töpfchen und schüsserl und tellerchen klauen *haha*

    alles liebe
    salma

    ReplyDelete
  15. bardzo mi się Twoja kuchnia podoba,jest taka wesoła i kolorowa,że nie dziwie się,że lubisz w niej przebywać :)
    ja narazie dziele kuchnie z rodzicami ale może już w wakacje doczekam się własnej i czuje,że wtedy stanie sie moim ulubionym pomieszczeniem w domu :)

    ReplyDelete
  16. Wunderschööööön ist Deine Küche,herrliche Farben,einfach fröhlich bunt :-)))
    Mein Lieblingsraum wird erst in ein paar Wochen fertig,darauf freue ich mich schon sehr (es wird mein Nähzimmer)
    Herzliche Grüße
    Veronika

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,
    Jetzt weiß ich wie meine küche in der Zukunft aussehen soll!
    Naja as dauert zwar noch ein bisschen! Aber die Farben sind sooooo wunder schön!
    GLG Victoria

    ReplyDelete
  18. Ich bin einfach süchtig nach deinen Bildern:-)

    Liebe Grüße
    Sarah

    ReplyDelete
  19. Ja teraz najbardziej to chyba lubię balkon, fotelik, słońce, w kąciku świeże zioła i kwiaty, czy można chcieć więcej, ale kuchnia faktycznie jest miejscem magicznym:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. A ja te, którego nie muszę ciągle omiatać z kurzu. U mnie pojawił się z wiekiem jakiś problem natury psychicznej z syzyfowym ogarnianiem domu...:)

    ReplyDelete
  21. Liebe Syl :)
    in Deiner Küche sieht es wirklich HAPPY aus!!
    Wir arbeiten mir Hochdruck an meinem neuen Studio - das wird bestimmt mein Lieblingsraum :)
    allerliebste Grüße,
    Duni ♥

    ReplyDelete
  22. Ah, cala TY! Lepszego odzwierciedlenia Ciebie byc nie moze. Piekna ta Twoja kuchnia i w ogole nie widac, ze jest mala. Cudna, slodka i kolorowa. Nic nie zmieniaj! :*

    Sciskam!

    Dagi

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,
    ich lieb alles, was mädchenhaft, verspielt und bunt ist und deshalb lieb ich deine küche.
    außerdem hab ich nen kleinen-großen küchentick.
    die erdbeerpflanze, der hase auf dem höckerchen, die bunten töpfe, alles so süß, echt!
    schön, dass du es so schön hast und schön, dass du das mit uns teilst.
    viele liebe grüße, Eva

    ReplyDelete
  24. piękna jest i taka pozytywna !!! Ja chyba nie mam ulubionego kątka w domu bo każdy lubię za coś innego :)) choć jak na Matkę Polkę przystało najwięcej czasu chyba spędzam w kuchni :))) Pozdrawiam słonecznie i kolorowo Syl ..

    ReplyDelete
  25. Eure Küche ist aber wirklich zu süß! So schön alles und ich liebe das viele rot und weiß! :) Danke für den schönen Einblick!

    Liebste Grüße,
    Hanna

    ReplyDelete
  26. Schön sieht das aus in deiner Küche, so richtig gemütlich und wie du sagst, fröhlich.
    Liebe Grüße Annerose

    ReplyDelete
  27. Liebste Syl,
    das Du in Deiner Küche glücklich bist, kann man sehen, die ist sooo süß und tausendmal besser als eine teure Einbauküche ohne Charme:-))) Da bekommt man richtig Lust zu backen und kochen, das ist ein richtiger schöner Mädchentraum....schwääärm:-)))
    Hab noch einen schönen Tag u8nd sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Antje

    ReplyDelete
  28. Witaj Syl!!! nie pytaj mnie jakie pomieszczenia w moim domu lubię:-))) bo ja odpowiem przekornie:-0 ja lubię Twoją kuchnię ..wesoła, stylowa, pełna pięknych gadżetów....a ja miałabym jeszcze coś dla Ciebie zapraszam na mój blog homefocuss.blogspot.com, tam w poście nowości w redecor, znajdziesz białe ceramiczne naczynia, pobijane i stylizowane na starą emalię i z czerwonymi wykończeniami....zapraszam Buziaki Gosia

    ReplyDelete
  29. Syl, a ja bym powiedziała ze twoja kuchnia jest bardzo trendy :) vintage biel i emalia są na topie :) na twoich zdjeciach widac ze to twoje ukochane miejsce bo najwiecej zdjec pokazujesz własnie z kuchni.. moje ulubione miejsce w domu to sypialnia i moj open-living space.. gdzie miesci sie wszystko ( przedpokoj, salon, kuchnia i jadalnia.. czyli zycie )

    ReplyDelete
  30. Liebe Syl, Eure Küche ist ein kleiner Traum - so gemütlich, warm und persönlich.
    Genießt Eure Happy Kitchen und habt eine schöne Woche.
    Liebe Grüße, Silvia

    ReplyDelete
  31. Jest mega kolorowa,tak szalenie optymistyczna, radosna, świeża...piękna;)
    Wszystko jest na topie..vintage, biel, emalia...
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  32. Mój dom, w którym mieszkamy dopiero 5 m-cy jest w trakcie urządzania. Wiele pomieszczeń jest pusta i czeka na swój czas.Obecnie kocham swoja kuchnie i salon.

    Twoja kuchnia jest niezwykła :)

    ReplyDelete
  33. Hallo Syl, auch ich liebe meine Küche. Sie ist blau-weiß...Aber deine ist auch sehr "knuffig".
    Deine lt. Post war auch sehr herzerfrischend ;o) Besonders gefallen hat mir dein Rock. Ein tolles Stück. Würde mir auch gefallen.
    Ich wünsche dir noch einen sonnigen Tag Micke

    ReplyDelete
  34. Piękna! Ja za swoją kuchnią nie przepadam bo jest stanowczo za mała i dzień w dzień żałuję, że jej nie powiększyliśmy w trakcie budowy domu... A moje ulubione miejsce to chyba salon - tam spędzamy najwięcej czasu całą rodzinką :)))
    Pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  35. jak to się mówi, ciasna ale własna ;)
    i najważniejsze, że ukochana i dobrze się w niej czujesz :)
    ściskam i happy days życzę ;)

    ReplyDelete
  36. Oh Syl, kuchnia jest fantastyczna! Myślę, że właśnie dlatego, że jest
    taka malutka jest tak piękna. To z pewnością jest jej atut.
    Domniemam, że każdy niejadek w tak energetycznej kuchni dostałby
    apetytu :) Jest cudowna.
    Uściski,
    Malanka.

    ReplyDelete
  37. Syl,Twoja kuchnia jest urocza :-)Bardzo lubię oglądać Twoja Zdjęcia:-)
    Czy pamiętasz kochana o miętowej maszynie do pisania, o której ci kiedyś wspominałam?
    Ściskam serdecznie ;-)

    ReplyDelete
  38. ... oh, ich liebe deine kleine Küche!!!!!!!!!!!!
    Einfach zuckersüß und soooo happy vintage :O))) Inspiration pur!
    Sei lieb gedrückt,
    Tini

    ReplyDelete
  39. Och ich liebe Küchen! Bin ein absolutes Kitchen Girl. :-) Deine mag ich total! Egal ob klein, es sieht sooo toll aus!!! GLG Yvonne

    ReplyDelete
  40. Hallo Syl, ich finde deine Küche zauberhaft, egal ob klein oder groß..die Hauptsache ist, das du dich dort wohlfühlst.

    LG Nanny

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,
    Deine Bilder sind wie immer ein Traum. Ich liebe sie. Die Küche gehört auch zu meinem Lieblingsraum, selbst wenn meine eigentlich sehr klein ist.
    Einen schönen Abend für Dich.
    Liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  42. Kochana, skromna Syl... Twoja kuchnia jest mega stylowa i bardzo przytulna. Bo jedno nie wyklucza drugiego. Z resztą kuchnia to serce domu i nie może być chłodna i sterylna. Ja też najbardziej w moim domu lubię kuchnię i ciągle mi w niej brakuje półek na nowe przydasie :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  43. Twoja kuchnia jest pelna barw i optymizmu,i zapewne też takie potrawy z niej wychodzą :)
    Ja swoją też uwielbiam choć ma całkowicie inny klimat ....

    ReplyDelete
  44. Nie dziwię się, że to Twoje ulubione pomieszczenie, bo jest rzeczywiście wyjątkowa. Z resztą chyba najczęściej ją pokazujesz, więc łatwo zgadnąć :-). Ja chyba najbardziej lubię swój pokój dzienny, kącik jadany i łazienkę. pozdrowienia :-)

    ReplyDelete
  45. Ohhhhh, ich liebe Deine Küche!!!! Sind das schöne Bilder! Eine Guck-Küche, mit gaaaanz viel zu gucken!! Super schön! Was sind denn das für tolle Pünktchen-Dosen? Die sind ja traumhaft!

    Mein Lieblingsraum ist natürlich auch meine Küche. Wir sitzen oft auf der Eckbank und quatschen, basteln oder spielen. Mit meinen Mädels sitze ich auch oft dort, mit einem Cappuccino und quasseln ohne Ende. Mittags scheint die Sonne voll rein und man kann sich die Sonne ins Gesicht scheinen lassen. Und riechen tut es bei uns auch immer gut! ;-)

    Ganz viele liebe Grüße von Sally

    ReplyDelete
  46. Liebste Syl,
    ich find deine süße kleine Küche wunderschön, viel schöner als eine Designerküche, die ist Syl, die ist authentisch.
    Alles ist so liebevoll dekoriert und eingerichtet, sehr schön. Tolle Fotos hast du gemacht.
    Wir haben auch nur eine Winz-Puppenküche, klar hätte ich gerne Platz für eine Essecke mit schöner Sitzbank, aber den Platz haben wir leider nicht.
    Liebe Grüße von Tatjana, habt einen gemütlichen Abend

    ReplyDelete
  47. Bardzo podoba mi się Twoja kuchnia, taka jest przytulna, domowa :)
    Ja najbardziej lubię mój salon, który wreszcie urządziłam całkowicie w moim stylu i tak jak chciałam i świetnie się w nim czuję.
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  48. Liebe Syl ...
    sooooo liebevoll sieht deine Küche aus ... ich glaube jedes Stück wurde dafür extra liebevoll ausgesucht ;-)
    Noch habe ich keinen Lieblingsraum in unserem Haus ... in jedem Raum fehlt noch etwas ...
    Am liebsten bin ich aber im Moment in unserem kleinen Garten ...

    Jutta

    ReplyDelete
  49. Liebe Syl,
    was für eine schöne Küche...seufz..Soooo schön.Ich mag es sehr, wie du rot/weiß mit hellblau kombinierst. Das wirkt herrlich frisch.
    Lieben gruß von
    Claudia

    ReplyDelete
  50. Hej Syl,
    deine Küche ist soooo schön, ich hab sie ja schon im Heft bewundert. Es muss auch nicht immer alles groß sein. Unser Häuschen ist auch recht klein, aber jeder findet es total gemütlich und das ist ja das wichtigste gell :o) Ich bin auch total gern in meiner recht bunten Küche und im Wohnzimmer und im Garten :o) Nur das Schlafzimmer ist noch nicht soooo wie ich möchte, aber wir sind ja gerade am Dach ausbauen und dann gibt es kein Halten mehr ;o)
    gggglg Sabine

    ReplyDelete
  51. kolorowa na pewno, ale do tego tak urocza i stylowa, że oderwać oczu nie można;) Każdy detal na swoim miejscu, kuchnia z duszą

    ReplyDelete
  52. Wie sagt man so schön? Klein aber fein...liebe Syl, deine/ eure Küche ist so schön!! Ich mag es Mädchenhaft :) Bei dem Anblick glaub ich gern das ihr euch gern dort aufhaltet :)
    Ich hab im Moment noch keinen Lieblingsraum, da ich inmitten eines eine Projektes "altes Haus" lebe...aber wenn wir dann mal fertig sind, so in geschätzten hundert Jahren, wird wohl hoffentlich jeder Raum ein Lieblingsraum sein ;)
    Viele liebe Grüße
    Julia

    ReplyDelete
  53. Najważniejsze to dobrze się czuć u siebie :)
    Ja najchętniej przebywam w kącie ... z moim biurkiem.

    ReplyDelete
  54. Liebe Syl,

    deine Küche ist traumhaft schön und ich liebe das Individuelle sehr! Ich wünsche mir eine Küche, in die ein Tisch und Stuhl paßt, denn ich liebe abends in der Küche Radio zu hören. Leider ist meine jetztige Mietwohnungsküche zu klein. Mein Lieblingsraum ist mein Schlafzimmer,
    GGGGGGLG Jana

    ReplyDelete
  55. W takiej wesołej i soczystej kuchni to chyba nawet ta paskudna aura za oknem nie jest straszna.Ja u siebie najbardziej lubię nasz mini salon.

    ReplyDelete
  56. Echt echt süß deine Küche! Total nett und verspielt!

    ReplyDelete
  57. hallo Syl,
    ich finde Deine Küche ganz zauberhaft!!
    Liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  58. Hej Syl! Jak rzadko bywasz ... Twoja kuchnia jest kolorowa, ale bardzo klimatyczna :) Masz mnóstwo pięknych dodatków, u mnie też coraz więcej tylko w pastelach. Zapraszam do mnie bardzo serdecznie :) A co do pomieszczenia, chyba kuchnia z jadalnią, bo najwięcej tam ostatnio inwestowaliśmy i są najbardziej "wykończone" chociaż nie w pełni nadal. Jesteśmy obecnie na etapie malowania i dość istotnych zmian lub kolejnych etapów wykańczania, więc niebawem będzie więcej takich ulubionych pomieszczeń w naszym domku :) Buziaki gorące!!!

    ReplyDelete
  59. Syl cudowna ta Twoja kuchnia , ja tez lubię w swojej przebywac chociaz nie jest taka duza :) i widzę truskawke hodujesz :D
    Miło Cię widzieć :))) i Twoja kuchnię
    buziaki
    Ag

    ReplyDelete
  60. Liebe Syl, ich bin ganz verliebt in deine Küche, deine Bilder.
    ♥♥♥

    Liebste Rosinengrüße

    ReplyDelete
  61. Urocza ta kuchnia, faktycznie przytulna i dziewczęca :) Ulubione pomieszczenie? Zdecydowanie KUCHNIA!!! W swoim domu planuję całkiem sporą z wyspą, mówiłam już mężowi, że resztę wnętrz możemy dostosować, zobaczyć, przemyśleć, ale moje kulinarne królestwo musi być takie, jak sobie wymarzyłam!! :D Bo i tak pewnie będę tam spędzać większość czasu ;) Już nie mogę się doczekać pieczenia, eksperymentowania z nowymi potrawami, przygotowywania koktajli... Doskonale Cię rozumiem, kuchnia rządzi ;)

    ReplyDelete
  62. Piękna, urocza, ciepła i kuchenna ta Twoja kuchnia :)

    ReplyDelete
  63. Kuchnia i salon to u mnie numer 1. Ale wciąż mam problem z sypialnią :( niestety

    ReplyDelete
  64. Griaß Di Syl mein Schatz,

    ach ich mag Deine kleine bunte Küche..... sie ist hundertmal schöner als meine alte, hässliche, unansehnliche, schreckliche, braune, moderne Einbauküche..... bäh..... ich hasse sie!
    Da genieße ich Deine herrlichen Fotos umso mehr! Und was es da alles zu entdecken gibt!!!!!!!!! Zauberhaft!
    Ich möchte mich auch nochmal ganz ganz herzlich bei Dir für die lieben Geburtstagswünsche bedanken - hab mich sehr gefreut! DANKESCHÖN!!!!

    Hab einen wunderbaren Tag!
    Liebste Grüße und einen dicken Drücker!
    Christine

    P.S. .... und eine extra Steicheleinheit für Mr. Blue!!!!!!

    ReplyDelete
  65. Pięknie, i sama pewnie czuła bym się tam jak Wy - cudnie :)))

    Moja kuchnia nie taka jaką bym chciała mieć, ale po przeróbce wczesniejszej jestem z niej zadowolona :)
    I uwielbiam swoje mieszkanie, i to, że jest jeszcze w nim mnóstwo do zrobienia - bo w końcu mam co robić ;) sam salon nie jest skończony, ale lubię się gapić na kredens i już ;)

    Buziaki

    ReplyDelete
  66. Liebe Syl,
    Deine Küche ist wunderschön und sehr persönlich! Ganz schön! Ich würde mich sofort wohlfühlen!
    Da sind auch ganz viele kleine Dinge zu sehen, die ich ganz besonders bezaubernd finde!

    Ich kann mich gar nicht so richtig festlegen, welches mein Lieblingsraum ist, denn ich finde sie
    alle schön! Aber ich muß ... also, dann ist es das Badezimmer! Es erinnert mich an Strand, Meer,
    Sonne und Entspannung! So fängt mein Tag immer schön entspannend an :O)

    Hab noch eine schöne Woche!
    Herzliche Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  67. pieknie u Ciebie i truskaweczki posadzone mniam!

    ReplyDelete
  68. Liebe Syl,
    klein aber dafür sehr gemütlich ist deine Küche!
    Die gepunkteten Dosen gefallen mir total gut!
    Ach,ich mag meine Küche auch total gerne und
    meine zwei katzen habe ihre Näpfe auch dort
    stehen und putzen muss ich sie auch ständig,
    weil ich jeden tag für 4 Personen koche und
    dann noch die Stubentiger mit ihren dreckigen
    Pfötchen wenn sie von draußen kommen...;)
    Lieben Gruß
    Lia :)

    ReplyDelete
  69. Liebste Syl,
    hast Du echt Deine Spüle unter einem Fenster? ooooh, das habe ich noch gar nicht bemerkt. Einfach traumhaft. Dein Küchlein sieht wirklich supergemütlich aus ♥
    Mit all den wunderschönen Schätzen, die Du mit Deinem Auge für Trends und Besonderes sorgfältig gesammelt hast. Mach mal ein Bilderbuch für mich :-))))
    Grüße an die Männer des Hauses
    von Chris

    ReplyDelete
  70. Hello Syl
    I peeked here and there in your blog ... and ... I fell in love with your photos, ADORABLE!
    I discovered today through "Little Emma English Home" and I liked you immediately!
    Therefore I'm your new follower!
    Pam http://amaisondoux.blogspot.it/

    ReplyDelete
  71. U Ciebie jest taka inwazja pozytywnej czerwieni,że jak się tak napatrzę to mi starcza na długo i poprawia humor :) Puszki,fartuszki dodatki są świetne!

    ReplyDelete
  72. ślicznie u Ciebie! zostaje na dłużej! :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  73. OH deine Küche ist echt süüüüüüß
    Hätte was auf meinem Blog zum Verkauf das da super reinpassen würde;)

    Schönen Gruss vom Chiemsee
    Stefanie

    ReplyDelete
  74. prześliczne, wszystko! Te Twoje kolorki i emalie! <3 cudna kuchnia. Ja lubię swój slaon... ale tylko jak nie ma sąsiadów z góry :(

    ReplyDelete
  75. Witaj. Masz przecudne mieszkanie, jest na czym oko zawiesić. Oj będę tu często :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - Magda

    ReplyDelete
  76. Hallo Syl,

    dein Blog ist wundervoll.
    Ich wuerde gerne unsere Blog gegenseitig verlinken. Wenn auch du Interesse daran hast schreib mir einfach.

    Sei lieb Gegruesst von Conny

    ReplyDelete
  77. Och! Przepięknie - możesz urządzić u mnie :P

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.