26 June 2013

Pick-KNIT

Hihi Ihr Lieben,

herzlichen Dank für Eure liebe Kommentare zum letzten Post, mein Kleid ist schon 4 Jahre alt (oder noch älter;-), ich hab ihn mal bei C&A gekauft und ich trage ihn immer noch soooo gern:-)

Ich wollte Euch kurz zeigen was mich letztens sehr entspannt... Pick-Knitting:-) also Stricken beim Picknicken hahahah. Als ich vor paar Wochen von einer lieben Bekannten einen Riesenkorb voll wunderschönen Bauernbettwäsche bekommen habe war ich wie im 7ten Himmel denn diese geblümten wunderschönen Stoffe liebe ich einfach.

*

Kochani slicznie dziekuje za przemile komentarze do ostatniego posta, moja kiecuszka ma juz 4 lata (jak nie wiecej) kupilam kiedys w C&A za gorsze w sumie i do dzisiaj ja uwielbiam:-)

Chcialam Wam dzis pokazan co ostatnio bardzo mnie relaksuje... Pick-Knitting hahaha czyli robienie na drutach podczas pikniku:-)
Kilka tygodni temu dostalam ok przemilej znajomek caly kosz starych kwiecistych poscieli i bylam w 7mym niebie poniewaz te kwieciste materialy sa przesliczne. Narobilam z nich motkow i moteczkow i zaczelo sie :-)



Und so schönen können Topflappen aussehen wenn sie fertig sind:-)

A tak sslicznie moga wygladac lapki do garnkow skonczone:-) 

Mein Herztöpfchen von der lieben Sally HIER * Garneczek z serduszkiem dostalam od Sally TUTAJ:-)

Ihr Lieben seit ein paar Tagen teste ich eine neue tolle Platform und zwar diese hier

ezebee.com

die ich auch Euch empfehlen möchte.
Ezebee ist ein Selbstvermarktungsportal für kreative Menschen wie wir die bereits kleine Onlineshops haben oder welche die das planen. Bei ezebee haben wir die Möglicheit auch kostenlos einen Shop zu führen (keine Einstell- und/oder Verkaufsgebühren), bis zu 3 Showrooms mit eigenen Produkten / Ideen etc. zu gestalten, Handgemachtes oder einfach  Dienstleistungen anzubieten, neue tolle Menschen kennen zu lernen, hier noch mehr Infos für Euch die mir die liebe Diana von ezebee zur Verfügung gestellt hat:-)



*

Kochani od kulku dni testuje nowa fajna platforme dla Wszystkich ktorzy chca pokazac w sieci swoje sklepy, talenty, pomysly, zdolnosci i ktora tez Wam chcialam polecic.

Chodzi o ezebee.com.

To jest take mieszanka jak sklep, facebook/social comunity, pinterest itd. i wszystko oczywiscie jest bezplatne, nie ma oplat za umieszczenie produktow w sklepie, prowizji za sprzedaz itp.
Platforma niedlugo rusza takze w jezyku polskim, wszystko jest bardzo przejzyste i latwe w obsludze, serio bardzo polecam i ciesze sie mozen nawet na WAS na ezebee:-)

Meine Showrooms noch unter constructions:-) * Moje showroomy sie buduja:-)


Ich wünsche Euch einen schönen Tag! Ah und hier noch meine diesmal keinere Ausbeute vom letzten Flohmarkt:-) * Zycze Wam milego dnia! ah a tutaj moje skarby z ostatniego targu staroci:-)


xoxoxoxo

Syl

49 comments

  1. Syl, Twoje emaliowane zdobycze z targu są boskie! Jakie wzorki :)
    ezebee powiadasz...
    pozdrawiam!
    marta

    ReplyDelete
  2. Jak ja dawno nie robilam na drutach a na pikniku nigdy! :o)
    Ciekawe te Twoje materialowe motki - nie wpadlabym na to chyba.
    Farby zachwycajace! :o))) Takie Twoje - takie Sylove (Stylowe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Linkus! Wiesz zaczelo sie kiedys od ciuszkow dla lalek i szalikow dla siebie.. to jak jazda rowerem tego sie nie zapomina! Pewnie tez bys jeszcze úmiala. Tylko youtubowac musialam jak sie zakancza robotke, zum Glück there is you tube;-)) Buzka!

      Delete
    2. Zakanczac!? No tak... gotowa robotke trzeba zakonczyc - tego tez nigdy nie zrobilam ;o)))

      Delete
    3. hahahaha Ty to jstes aparatka:-)))))****

      Delete
  3. Der Wahnsinn was du immer so zauberst...dein Blog ist für mich eine echte Bereicherung!

    ...ich hab noch keinen Shop, hätte ich aber gern und Dawanda-hmm weiß ich nicht so genau...ich werd`mir deinen Hinweis mal genau anschauen! Danke!

    Deine Flohmarktfunde sind zauberhaft!

    Liebe Grüße Jutta:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke danke danke liebe Jutta!! Die Idee ist ja nicht von mir, ich habe es auch auf Pinterest gesehen und dann halt so umgesetzt, aber lieben Dank! ja Ezebee find ich ganz toll, test mal wenn Du mal Lust und Zeit hast:-) LLG

      Delete
  4. Hej Slonko,
    zdobycze cudne a robione na drutkach podkladki SWIETNE!!!!!!!!!
    Czego sie nie dotkniesz- zachwycasz!
    Milego dzionka i mnostwo buziaczkow,
    Frida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje slicznie i oddaje komplement! Twoje olowkowe cudenka sa wow!:-)))) Buzka

      Delete
  5. Ooohh,
    Liebe Syl, wo findest du nur immer so schöne Sachen?
    Die Tasse mit dem Puppenwagen ist soooo süß! So etwas finde ich hier nie!
    Ich werde mir ezebee gleich mal angucken.
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  6. Hey Syl, vielen Dank für den Tip mit der plattform - das muss ich mir unbedingt mal anschauen :)
    Stricken im Freien ist echt toll - war letztes Jahr von Mitte August bis Mitte Oktober wegen eines Bruchs
    krank zu Hause und hab Mützen ohne Ende gestrickt in meiner Gartenliege :)

    Deine Flohmarktfunde sind genial hab ich ja bei Facebook schon gesagt *grins* aber dieses Töpfchen mit dem
    Herz ist ja einfach nur goldig.

    Lg Stefanie

    ReplyDelete
  7. Pick-Knitting ... wie schön. Schaut wirklich sehr entspannend aus ... und das Ergebnis wunderschön.
    Freu mich schon auf Deinen Shop bei ezebee.
    Ich wünsche Dir einen wunderschönen Tag.
    Liebe Grüße, Silvi

    ReplyDelete
  8. No własnie ja mam jedną koszulę do pocięcia i mam chęć spróbować na szydełku, takim większym cosik zrobić :> swietne to Twoje :) i zdobycze idealnie wpasowały się w Twoje wnętrze :)

    buziak :*

    ReplyDelete
  9. Ja też się ostatnio podobnie zabawiam, ale na szydełku, a nie na drutach i robię motki tzn. zpagetti :) świetna zabawa i jeszcze coś fajnego użytkowego z tego wychodzi. pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  10. uwielbiam bawełniane wyroby :) a jeszcze w takiej scenerii to już bajka :)) piękne kolorowe materiały - ściskam mocno

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    deine Stoff-Topflappen sind ein Traum. Ich habe auch noch viele, alte
    Stoffe. Verrätst du, wie breit du die Stoffe gschnitten hast und mit
    welcher Häkelnadelstärke du gehäkelt hast ?
    Deine Flohmarktfunde sind übrigens genial !
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
    Replies
    1. hallo liebe Iris, na klar, die Stoffstreifen sind ca. 1 bis 1,5 cm breit, kommt drauf an wie gut sich der Stoff zerreisen lässt und wie weich er ist dann zum weiterverarbeiten. Ich habe hier Nadelstärke 8 genommen aber ich denke 9 oder 10 ist auch ok bei den Stoffen. LLLG

      Syl

      Delete
    2. Liebe Syl,
      herzlichen Dank für deinen Tipp ! Hab es leider erst jetzt geschafft, es auszuprobieren und es klappt super ! Hab schon eine Idee, was daraus werden soll und es macht jede Menge Spass. Vielleicht möchtest du meine Fortschritte ja mal anschauen ?
      Hab eine schönes Wochenende und schöne Ferien und sei herzlichst gegrüßt aus der Windmühle
      Iris

      Delete
  12. Süße, wie zauberhaft ♥
    Die Stoffe sind ja ein Traum! !!
    Und so verstrickt sehen sie superschön aus...hach :-)
    Hab einen tollen Tag ,
    ich drück Dich,
    Deine Barbara ♥

    ReplyDelete
  13. pomysłom nie ma końca!! :) moteczki z pościeli to super sprawa i jakie fajne gadżety z nich wychodzą! :)
    pozdrawiam Syl serdecznie!!!

    ReplyDelete
  14. Podkładka super! Ja bardzo lubie takie gałgankowe szydełkowanie. Kiedy byłam w ciąży zrobiłam 3 narzuty na kanapy. Mama znosiła mi podkoszulki z SH a ja w pozycji leżącej je rozczłonkowywałam :-)
    Emalie cudne
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow 3 narzuty? Iwonko tozto kupe czasu! i kupe roboty!:-)))) podziwiam bardzo, pozdrawiam cieplusio!

      Delete
  15. Syl taka łapka superowa :) nie wiedziałam ,że tak można :)) ja ostatnio tylko mam silokonowe , bo te z materiału mi się dziwnie palą ;p ,ale Twoje takie cudne , może zrobię sobie bo chyba nie jest to trudna sztuka choć na drutach nie umiem nic robić , kiedys tylko próbowałm ;p
    Cudowne zdobycze z targu staroci :))
    buziole
    Ag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agus an drutach nauczyc sie latwo, wlacz sobie jakis tutorial na you tubie i pojdzie!:-))) dziekuje za przemile slowa buziole!

      Delete
  16. I love your blog, all you do and really love your photos...
    A hug
    Andréa

    ReplyDelete
  17. Hi Syl,
    hihi ... pass' nur auf ... das Häkeln mit Stoff macht süchtig. Ich habe schon drei Teppiche gehäkelt. So schön!!
    Danke auch für Deinen Tipp mit Ezebee.com. Das werde ich mir nachher mal genauer ansehen!
    So - hier ist wettertechnisch nichts mit Picknick. Darum gehts zum Häkeln doch auf die Couch.
    LG Vanessa

    ... falls Du mal schauen magst, meine Häkelteppiche findest Du unter www.liebevollundhandgemacht.de

    ReplyDelete
  18. Genialne! pościel!! Wystarczy jedna poszwa żeby mieć wielki kłębek:)
    Zaraz zerknę na to ezebee.
    A ja dzisiaj trafiłam na emaliowany garnuszek z dziubkiem (niemiecki!) :):)
    Buźka xx

    ReplyDelete
  19. Liebste Syl,
    was sieht das wieder toll aus!!! Wo finde ich den jetzt so schnell sooo zuckersüße alte Bettwäsche??
    Drück dich,
    Tini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi liebste Tini, auf DaWanda hab ich grad bissi was gesehen! LLLG:-)))))))

      Delete
  20. Też mam swoje ulubione ciuszki, z którymi od ładnych kilku lat nie umiem się rozstać :) Twoje fotki piknikowe jak zwykle są pełne słodyczy, śliczne kolorki, romantyczne wzory... Cudniutko!! :)

    ReplyDelete
  21. a ja dzisiaj znalazłam w SH koszule męską i sukienkę damska w fajne wzorki i kupiłam na banerki po 1zł.Pani spytała a po co pani to kupuje/bo wszystko było w różnym rozmiarze ale wzorki ach/ powiedziałam że na pocięcie ,spojrzała na mnie jak na wariatkę hi hi.
    cudowne sa Twoje łowy i fajne łapki na drutach.
    cmoki

    ReplyDelete
  22. mam pytanie do tej Platformy , bylam ,ogladalam , i nie kapuje co z tymi pszczolkowymi monetami
    tzn ,ze nie dostaje sie na konto pieniazkow ?
    Mozesz mi to wyjasnic ,bede wdzieczna :))
    serdeczne pozdrowienia z Münchberg
    Karina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karinko tam sa 2ie metody platnosi pszczolki i pieniazki, za pszczolki mozesz wymieniac sie z innymi ezebee-ianami:-) a za pieniazki sprzedawac, jak wstawiasz swoje produkty do sklepiku mozesz wybrac czy akceptujesz pszczolki czy tylko pieniazki czyli np. platnosci przez paypal. Pytaj pytaj pomoge co wiem:-))) sciskam!

      Delete
    2. no ,kochana jestes ,teraz rozjasnilo mi sie w glowie;))
      Stokrotne dzieki.
      Buzka Karina

      Delete
    3. :-)))) nie ma problemu:-))) Buzka

      Delete
  23. Aaaaa, nie mogę się napatrzeć na te robótki ręczne:) Jak zwykle pięknie i klimatycznie :)

    Pozdrawiam serdecznie,


    Malko

    ReplyDelete
  24. Nie no, Ty to zawsze coś pięknego stworzysz :)))Oj, jak ja bym chciała dostać kosz tak cudnej pościeli :D
    Buziaki

    ReplyDelete
  25. Już Ci zazdrościłam wcześniej tych targów staroci, wiedziałam,czułam,znajdziesz coś ciekawego i nie mylilam się ....
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl,
    ach es ist alles wieder so wunderschön und süße .. ich mag deine Bilder sehr.

    Lieben Gruss
    Carola

    ReplyDelete
  27. Was für wundervolle Schätze!! ... die vom Flohmarkt und deine selbstgehäkelten Topflappen!!!

    Danke für den Tip mit ezebee.com ... klingt interessant und werde ich mir bestimmt die Tage mal anschaun!

    Liebe Grüße,
    Annette

    ReplyDelete
  28. fajne te motki materiałowe, jeszcze w takich kolorkach jakie lubię. Ja mam dużo pościeli w krateczkę to spróbuję :)

    ReplyDelete
  29. hej słońce! ale pomysł świetny na tworzenie cudeniek z tkanin:)))) Syl toż to arcydzieło takie malutkie jest:)))
    jakie fajne motki zrobiłaś:)))
    ślicznie! platforma wydaje się świetnym pomysłem:) ale jak jest tylko po niemiecku to odpada.. ;)
    buziaki:*

    ReplyDelete
  30. Liebe Syl,
    deine Flohmarktausbeute ist ja klasse. So wunderschöne Emailleteilchen finde ich bei uns auf dem Flohmarkt nie. Und du strickst mit Stoffstreifen, das finde ich toll. Die Stofffarben passen so gut zu dir und die Topflappen sehen mehr als super aus!
    Ich wünsche dir noch eine schöne Woche.
    Ganz liebe Grüße von Claudia!

    ReplyDelete
  31. Te kolory, ah! Jak u Ciebie pięknie! :)

    ReplyDelete
  32. Liebe Syl,
    die Kinderwagentasse ist ja unglaublich!! Und danke für die Strickanregung, ich habe nämlich vor kurzem von einer Freundin ACHT Umzugskartons voller alter Stoffe bekommen, die alle verarbeitet werden wollen. Leider muss ich sie erstmal durchwaschen, die lagen wohl vierzig Jahre auf dem Speicher, ächz.
    Hab ein schönes Wochenende,
    Karin

    ReplyDelete
  33. ezebee ciekawa sprawa, muszę się porozglądać! Wiesz co, ależ Ty mnie zainspirowałaś tymi motkami, na drutach to ja robić umiałam ;) a dywaniki bym sobie do dziewczynek udziergała co? Zdobycze superowe! Buziaki Kochana!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.