02 November 2013

Energieschub dass ich selber nicht habe / Energia, ktorej sama nie man



So Ihr lieben mich hat es erwischt, keine Ahnung was aber ich liege platt!
Alle Knochen tun mir weh und das obwohl ich wirklich seit Monaten, fast schon Jahren nicht mehr krank war. 
Na ja, es ist auch ganz schön mal im Bett zu liegen und NIXTUN:-)
Als heute früh doch kurz die Sonne rauskam bekam ich ein bisschen Energie und habe mir schnell die Kamera geschnappt und habe ein bisschen Farbe für Euch fotografiert.
Ich wollte Euch auch meine neue vintage Stühle zeigen die ich auf letztem Flohmarkt ergattert habe!
Es gab sie in 6er Pack;-) aber so viele brauchen wir doch nicht, zum Glück war der Verkäufer so lieb und hat uns doch nur 2 verkauft das hat uns seeehr gefreut! Sie sind ziemlich alt, verrostet und stammen aus Frankreich, ich find sie so einmalig! Was denk Ihr? 
Ich finde das grün vielleicht zwar ziemlich ungewöhnlich aber passt schön zu rot:-)

*

Kochani,  no i leze, kazda kosteczka mnie boli!
I to chociaz od miesiecy wlasciwie nawet od lat nie bylam chora ale musze przyznac, ze takie lezenie i NICNIEROBIENIE czasem calkiem mi sie podoba, wiec nie marudze:-)
Dzis w poludnie na troszke wyszlo piekne sloneczko, ktore dodalo mi natychmiast energii, wstalam, zlapalam za aparat i obfocilam dla Was troche kolorw.
Chcialam Wam tez pokazac nasze krzeselka, w ktorych zakochalismy sie na ostatnim targu staroci.
Byly w 6cio-paku ale przemily pan zgodzil sie odsprzedac nam tylko 2:-)
Sa starutkie, zardzewiale, pochodza z Francji i uwazam, ze sa bardzo oryginalne. Zawsze marzylam o Tolix-ach ale sa dla mnie za drogie, te tez w sumie maja styl industrialny a kupilismy je za grosze:-)
Ta zielen fajnie wpasowala sie (moze troche nietypowo) w moje czerwienie, I like:-)



Diesen wunderschönen runden Kissen bekam ich von der talentierten Manuela! Danke Du liebe!
*
Ta piekne okragla podusie dostalam od kochanej Manueli! Dziekuje!

Cyklamen diesmal in rot-weiß :-) * Fiolki alpejskie tym razem bialo-czerwone:-)
Ich wünsche Euch von allem Gesundheit und ein schönes Wochenende!

*

Zycze Wam milego weekendu ale przede wszystkim zdrowka!

xoxo

Syl

46 comments

  1. Liebe Syl,
    ohjeeeee.....das klingt ja nicht gut...
    Die Stühle sind ein Traum und zu rot superschön!!!
    Gute und schnelle Besserung für Dich!!
    Habt ein schönes Wochenende,
    ich drück Dich,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  2. No to się nazywa chorowanie.... wstanę, wezmę aparat i obfocę.... mnie ostatnio jak dopadło choróbsko to miałam dość wszystkiego z blogowaniem na czele. Silna z Ciebie babeczka.

    A krzesła...... mmmmmmm.... trzeba było kupić wszystkie... kupiłabym z jedno... o ile byłoby mnie na nie stać. Są po prostu obłędne!!!!!

    Ściskam Syluś, zdrowiej szybko i zapraszam pod nowy adres blogowy http://arttextillhouse.blogspot.com/
    Renata

    ReplyDelete
  3. Liebe Syl!
    Gute Besserung! Bei so tollen, bunten Fotos muss man einfache einen Energieschub bekommen! Die Stühle sind super klasse!!!
    Liebe Grüße
    Ulla

    ReplyDelete
  4. duzo zdrowia Syl.. jesli chorujesz to organizm sam ci powiedział STOP .. odpoczywamy :) było ci to wiec potrzebne. krzesłami sie zachywcałam na FB. taki lekki turkusik wiec do bieli i czeriweni jak znalazł :) masz oko do skarbów na targach staroci :)

    ReplyDelete
  5. Liebe Syl ...
    ooooooooooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... die Stühle passen super gigantisch toll ...
    Werde schnell wieder gesund .... ich drücke dir die Daumen ...

    Liebe Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    Bei dem trüben Wetter ist das ja auch kein Wunder! Wünsch dir gute Besserung und schick dir Energie :-)
    Der Stuhl sieht toll aus!!!
    LG, Coco

    ReplyDelete
  7. ICH LIEBE DEINE BILDER!!!

    erhol dich gut und gönn dir ein bisschen ruhe!

    ReplyDelete
  8. Nio dobra i ja bym kupiła jakieś :))) Obłędne są !!!!!!!!!! I wiesz Syluś ten czerwony kolor mi tak do Ciebie pasuje !! I tak pięknie u Ciebie wygląda !! Szkoda , że jakoś nie potrafię się z nim zaprzyjaźnić , a szkoda bo może i mnie dodałby więcej energii :)) Zdrówka życzę !!! Duuużoo !!

    ReplyDelete
  9. Eure Stühle sind ein Traum ... da wäre ich auch nicht dran vorbei gegangen ... wo ich doch bei türkis eh immer schwach werde.

    Ich wünsche Dir, dass Du Dich ganz schnell ewieder besser geht!

    Ganz liebe Grüße, Silvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dass es Dir ganz schnell wieder besser geht - natürlich! ;-)

      Delete
  10. cudne krzesła, wszystko tak idealnie pasuje :)
    kochana przede wszystkim powrotu do zdrowia CI życzę... odpoczywaj dużo :)
    pozdrawiam aga :D

    ReplyDelete
  11. Hej Syl,
    erst mal Gute Besserung! Lass Dir Zeit und nimm es gelassen... :-))

    Die Stühle sind suuuuper! Ich finde die Farbe richtig gut und sie passen ja sooooo perfekt zu Deinem Styl.

    GLG
    Maira

    ReplyDelete
  12. Liebe Syl,
    ich wünsche dir gute Besserung und hoffe das es dir ganz, ganz schnell wieder gut geht!
    Deine neuen Stühle sehen toll aus!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  13. Huhu Syl,
    die Stühle sind klasse! Die hätte ich auch sofort gekauft :)!
    Ich wünsche Dir gute Besserung und ruhe Dich schön aus!
    Liebe Grüße,
    Nadine

    ReplyDelete
  14. Liebste Syl,
    was für traumhaft schöne Stühle, da hätte ich auch welche genommen, liebend gerne, hast du die aus PAF?
    Tolle Fotos, aber pass auf mit dem Alpenveilchen das Blue nicht dran geht, die sind giftig.
    Gute Besserung für dich meine liebe Syl, Busserl von Tatjana

    ReplyDelete
  15. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich zdjęć i aranżacji.Są bardzo inspirujące.Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  16. Na poczatek szybkiego powrotu do zdrowia ci zycze.
    Krzesla sa cudne, wlasnie dla tego ze sa w kolorze zielonyn, kacham zielony zwlaszcza w jesieni i zimie.
    No i francuskie ( rarytas wypatrzylas kochana ).
    Ja jakos takiego szczescia nie mam, a uwielbiam styl francuski.
    Gorace pozdrowienia.
    Donata

    ReplyDelete
  17. Liebe Syl,
    na, das hört sich aber gar nicht gut an bei dir. Wünsche dir ganz schnelle Besserung.Und obwohl du krank bist zeigst du uns wieder deine tollen Bilder. Ich finde deine Bilder unverwechselbar und kann mich an den Farben bei dir gar nicht satt sehen.
    Also noch mal gute Besserung.
    Liebe Grüße Stephie

    ReplyDelete
  18. Zdrowiej jak najszybciej Kochana!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  19. Also erstmal: Ich wünsche dir gute Besserung. Komm schnell wieder auf die Beine. Ja, so´n bissken rumgammeln, viel schlafen und generell einen Gang runterschalten ist ganz schön, aber nach spätestens zwei Tagen doch langweilig. :-)
    He,die Stühle sind ja EIN TRAUM!!! Auf keinen Fall streichen! So lassen, wie sie sind!!!!!!!
    Ich find ja deine Fotos und dein bunter, fröhlicher Einrichtungsstil unheimlich schön!! Obwohl ich ja lieber s/w eingerichtet bin. Dennoch find ich auch andere Stile toll!
    Ich schau auf jeden Fall immer rein, wenn ein neuer Post von dir erscheint!
    Liebe Grüße,
    Bianca

    ReplyDelete
  20. Precz z chorobą!!!!!
    Cudne te krzesełka a kolorek mają pięknie turkusowy:)
    Buźka kochana zza szydełka mojego xxx

    ReplyDelete
  21. Zdrówka ! a krzesełko słodkie :)

    ReplyDelete
  22. Ich wünsche dir baldige Genesung!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Die Rosine

    ReplyDelete
  23. słońce po pierwsze dużo dużo zdróweczka posyłam!
    po drugie te krzesełka są oblędne i wspaniale kontrastują z czerwieniami i bielą:)
    Jestem zakochana w twoich zdjęciach, mówiłam Tobie to już kiedyś?
    moc buziaków dla Ciebie:***

    ReplyDelete
  24. Wiesz z tymi metalowymi krzesłami, tolixami to tak jest, że w sumie mi się podobają ale tylko na zdjęciu ;))) :P
    Bo przecież metal jest taki zimny, zatem nie przyjemny do siedzenia, nie ma to jak drewniane krzesełko :)))

    Więc Twoje turkusowe pięknie się wkomponowało w Wasze otoczenie, ale nie chciałabym na nim siedzieć, dobre do aranżacji, fajnych zdjęć :>

    Buziaki posyłam i zdrówka życzę :)

    ReplyDelete
  25. Jejku, ale piekne!!!! Jestem zachwycona! Tak mysle, ze tego Wam wlasnie jeczcze brakowalo! Powaznie!!!! :))) Pasuja przeslicznie a to zdjecie z Blue jest mega!!!

    Wracaj do zdrowia Kochana! Herbatka z cytrynak.... albo zrob sobie z ingwer- to pomaga i rozgrzewa. Buzka!

    Sciskam!!!! Pozdrowionka!

    Dagi

    ReplyDelete
  26. Post o polecanych przez Ciebie targach staroci. Bezcenny!Zdrowiej.

    ReplyDelete
  27. Wow, wow, wow!!!!! Das sind aber hübsche Stühle. Da bin ich ganz ehrlich - da werde ich ganz grüüüüüüünnn vor Neid!! :-)) Aber ich freue mich natürlich sehr für Dich, denn sie passen perfekt zu Euch und sie sind wirklich wunderschön!

    Ganz viele liebe Grüße von Sally

    ReplyDelete
  28. Sie sind sooooo traumhaft schön!!! Ich hätte so gerne die restlichen 4 :) Das hätte perfekt gepasst...
    Ich wünsche Dir eine super schnelle gute Besserung!!!
    Drücke Dich ganz ganz fest :*
    Nelly

    ReplyDelete
  29. Ganz ganz liebe und schnelle Genesungswünsche liebe Syl!!!!!!!!!!Deine Stühle sind super und passen so wunderbar in Dein Heim!!!!!!Ganz liebe Grüße Belinda

    ReplyDelete
  30. Sylwus,

    jak najpredzej, zdrowie zycze....A krzesla - cudo!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    Hania

    ReplyDelete
  31. Jejku! Są świetne! Trzeba było kupić sześciopak i "podać" dalej :) Zdrowiej Kochana. Wiem, że kiedy przejdzie się punkt krytyczny w chorobie, takie domowe pielesze bywają potrzebne :)
    pa, marta

    ReplyDelete
  32. w tak energetycznej i radosnej kuchni to ty szybko wrócisz do zdrowia :P

    ReplyDelete
  33. Zdrówka Babeczko ;-) Krzesełka świetne chociaż do mnie by się nie wpasowały. Te czerwienie u Ciebie tak ładnie wyglądają a ja ni w ząb nie mogę przekonać się do kolorów. Buźki kochana!

    ReplyDelete
  34. Dużo zdrowka !!!
    Uwielbiam klimat i energię bijącą z Twoich czterech kątów :)

    ReplyDelete
  35. Krzesełka bardzo ciekawe,a Twoje czerwienie cudne,zdrowka;))

    ReplyDelete
  36. Griaß Di Syl,
    ach Du armes Häschen… ich wünsch Dir gute Besserung!!!!!!!
    Und die Stühle passen perfekt bei Dir rein….

    Drück Dich
    Christine

    ReplyDelete
  37. Jak zawsze twoje zdjęcia są urzekające! Tchną taką świeżością i optymizmem!
    Życzę dużo zdrowia!

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia jak cukierki, bardzo apetyczne, aż chce się je zjeść - bomba :-) a jak się siedzi na takim krześle? Jest funkcjonalne, czy bardziej dekoracyjne? Komponuje się pięknie! :-)

    ReplyDelete
  39. Tak podoba mi się ten czerwony u ciebie, że postanowiłam do sklepu wprowadzić ozdoby w tym kolorze. Będą od jutra :)

    ReplyDelete
  40. oh, was für eine farbenfreude!!! wunderschön!!!
    gute besserung!!!
    herzlichste grüße & wünsche an dich
    amy

    ReplyDelete
  41. Ja tu zawsze cierpie kiedy wchodze na twojego bloga , tak sliczne rzeczy pokazujesz , że człowiek nie wie gdzie zatrzymac spojrzenie...

    ReplyDelete
  42. Te zdjecia sa mega energetyzujace! Krzeselko jest piekne!
    Herbatke z imbirem polecam.Duuuuzo zdrowka!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.