12 December 2013

Frauen- Adventskalener * Babski kalendarz adventowy...



besser spät als gar nicht;-) * lepiej pozniej niz wcale;-)

Meine Lieben bevor die Fotos aus unserem Ausflug zu Ib Laursen fertig sind, hier mein Adevntskalender :-)

Ich weiss dass eigentlich alle Geschenke die zusammen einen Kalender bilden verpackt sein sollten.
Da ich meinen selber zusammen gestellt habe und die einzelnen Sächlein so schön finde möchte ich ihn offen haben und mich jeden Tag über ihren Einblick erfreuen:-)
Vielleicht findet Ihr auch die eine oder andere Idee schön und nutzt sie dann im nächsten Jahr:-)
Drin findet Ihr Sachen für eine... leidenschaftliche Bäckerin, eine Dame, eine Naschkatze, eine DIY/Bastlerin, eine Häklerin??:-) und eine Schneiderin:-) also Muffin- und Kuchenförmchen, Keksausstecher, Kuchenglasur, bunte Knöpfe, schönen Stoff, Bänder und Borten, Garn, Washi Tapes und Süßigkeiten ahhh und Ohrringe:-))

*

Kochani zanim zgram i przygotuje dla Was wszystkie fotki z naszej wizyty u Ib Laursen tutaj szybciutko moj kalendarz adwentowy - nietypowy? No chyba tak bo otwarty, wiem, ze cala jego zawartosc powinna byc zapakowana w slodkie paczuszki ale ja tak lubie te drobiazgi, ze zostawilam go otwartego zeby cieszyc oczy codziennie:-)

Moze spodoba Wam sie jakis pomysl i same w przyszlym roku z niego skorzystacie:-)

Znajdziecie tu cos dla... lasucha, strojnisi, kuchareczki, fanki handmade, krawcowej itp.:-)
Sa wiec piekne guziki w sloiczkach, tasiemki, ulubiony material, foremki do ciasteczek, do muffinek itp., kolorowa polewa do ciasta, tasmy dekoracyjne washi, dzemiki, welna, slodycze i klipsy :-)





Do you like??? :-)

Habt einen schönen Tag! 
Zycze Wam cudownego dnia!

xoxo
Syl

48 comments

  1. Syl on jest przepiękny i taki kolorowo-pastelowy, że najchętniej bym go zjadła;)
    bardzo mi się podoba! :* buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha uwzaj na zabki slonko bo co bedzie z tym twoim pieknym usmiechem?!! zbieralam te rzeczy do niego skrzetnie no i wlasnie nie mam serca go zaslonic papierem do pakowania:-)))

      Delete
    2. i bardzo dobrze, że go nie zasłoniłaś ;)))
      wygląda ślicznie:*
      buziaki kochana

      Delete
  2. Jest CUDOWNY!!!! Chętnie bym Ci go zabrała :))) Niestety swojego nie zdążyłam zrobić :( Już nie mogę się doczekać Twojej relacji... musiało być niesamowicie!!!
    Ściskam cieplutko!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez Brydziu kochana mam w tym roku mega opoznienie, az nie chce mi sie wierzyc, ze za 2 tyg sa swieta! tak w tym roku powoli sie wczuwam i wszystko u mnie takie "nietradycyjne" jakos;-) buziaki

      Delete
  3. Mam podobną półkę w craftroomie i cały rok wypelniają ją dekoracje z tasm, tasiemek,szpulek i innych pierdułek krawieckich:) Nie nazwalabym to kalendarzem ale zdecydowanie miłą do oka dekoracja:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ta skrzyneczke tez mecze przez caly rok. Choc uwielbiam tradycje wlaczyl mi sie jakis guzik "nietrydycyjny" i robie wszystko prawie na przekor :-)))

      Delete
  4. Liebe Syl,
    was für eine zauberhafte Idee - wünsche dir noch eine schöne, gemütliche Vorweihnachtszeit und sende dir ganz herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
  5. O żesz Ty ale cudenka w tym kalendarzu....

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    Zauberhaft!!! Das kleine Setzkästchen mit den süßen bunten Sachen sieht so schön aus! Das würde ich mir auch immer wieder angucken wollen :-)
    LG von Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi danke liebe Coco:-))) Schönen Tag!!!

      Delete
  7. Replies
    1. hmmm dziekuje Asiulku sa w nim tez foremki od Ciebie:-)**

      Delete
    2. aż spojrzałam :)))))))))))))))))))))) są faktycznie :) a komin i czapka przydadzą się czy nie bardzo ?

      Delete
    3. Komin i czapke juz dorwala panna L :-))))*

      Delete
    4. No to niech się Pannie L dobrze nosi :)

      Delete
  8. Taki kalendarz to skarb dla każdej pani domu. Szkoda go zakrywać. Podziwiaj bo warto.
    Skąd u Ciebie ta masa pomysłów.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    ReplyDelete
  9. Prześliczny jest! Uwielbiam takie pastelowe rzeczy, bardzo pozytywnie nastrajają. :)
    Pozdrawiam Cię Syl, trzymaj się ciepło! :)

    ReplyDelete
  10. Mojej córci by się spodobał, ostatnio przemalowałam jej taborecik na jasno-niebieski, a ona na pytanie czy się podoba...powiedziała, że wolałaby różowy ;)

    ReplyDelete
  11. Genau die richtigen Zutaten für eine FROHE Weihnachtszeit. Herrlich, meine Liebe ♥ Liebe Grüße von Chris

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny , bardzo kobiecy, szybki do zrobienia ale efektowny :)

    ReplyDelete
  13. Liebste Syl,
    uuuuiiihhhh....ist das süüüß!
    Die Sachen sind zauberhaft und zum Einpacken viel zu schön!! Da muss man sich einfach jeden Tag dran erfreuen!!!
    Hab weiterhin viel Vergnügen damit.
    Liebe Grüße,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  14. jaki cudny ! Syl pomysłowa kobietko :)

    ReplyDelete
  15. Dein Adventskalender ist wunderbar! :)
    Też chciałam sama zrobić kalendarz adwentowy, jednak zabrakło mi wolnego czasu na to. Może na przyszłe Święta się uda! A pomysł z "otwartymi" prezentami jest świetny!

    ReplyDelete
  16. wow! ale piękności uskładałaś! a te wieszaczki niebieskie z kokardeczką są boskie! Skradły moje serce całkowicie!

    ReplyDelete
  17. Hallo liebe Syl,
    das sieht ja süß aus!
    Aber du hast ja noch gar nichts rausgeholt. Eigentlich müsste er doch schon halb leer sein.
    Ist aber auch zu schön so!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  18. Liebe Syl ,
    dein Adventskalender ist ganz entzückend geworden .Da ich auch so eine Glaeser Kiste habe , schaut es bei mir aehnlich aus .25 Fächer sind mit Backfoermchen ,Löwenkopf Toepfchen ,
    das ganze Jahr über befüllt. Wäre ja zu schade so ein schönes Teil leer zu lassen .
    Liebste begeisterte Grüsse,
    Christine

    ReplyDelete
  19. Liebe Syl
    Das ist aber ein ganz wunderbarer Adventskalender...der würde mir auch sehr gefallen...und da du ja schon siehst was drin ist muss man nicht mal öffnen sondern kann ihn das ganze Jahr bestaunen...ganz süsse Idee....
    Liebe Grüsse Monika

    ReplyDelete
  20. Jest uroczy :) Bardzo niekonwencjonalny, ale podbił moje serce :) Kocham i uwielbiam różne "rzeczy", bibelotki, smaczki...

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. Hallöchen..
    ..na der ist aber hübsch geworden.. und kann das ganze Jahr über so stehen bleiben.

    Ich wünsche dir noch ganz viel Freude am "Auspacken"... ☺☺☺

    ♥-liche Grüße
    Gina

    ReplyDelete
  22. Liebe Syl,
    Dein Adventkalender ist einfach toll und eine Augenweide! Dein Stil ist wirklich unverwechselbar. Mir gefällt das super, auch weil es mal was ganz anderes ist.

    Liebe Grüße
    Birgit

    ReplyDelete
  23. Bardzo pomysłowy kalendarz :) A w nim same cudeńka :)))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Zabrałabym cały dla siebie ;)

    Zmieniłaś ustawienia bloga? czy cuś, bo w końcu widzę go całego :)

    Aaaa mam małe ale, to byłaś w Danii i miałaś tak blisko do Norwegii ;))) i mnie nie odwiedziłaś? oj Ty ;)))) nie ładnie :> hehe

    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zmienilam nareszcie namieszalam w tym starym wiesz bo ja mam bardzo szeroki monitor i mnie sie wydawalo ze jak ja widze to i inni beda widziec i tu byl blaaaad! hihi A jak do Was jest daleko???? Wybieramy sie znowu w maju:-) buzki

      Delete
  25. Bajeczny kalendarz :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl,
    das ist eine ganz süße Idee .. und es passt soooo perfekt zu dir :-) Deine Bilder sind einfach immer wieder ein Traum.

    Lieben Gruss
    Carola

    ReplyDelete
  27. Toller Adventskalender, so farbenfroh und fröhlich.
    I like it.
    LG
    Evelyn

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl
    Obwohl ich ja gar nicht "bunt" bin, gefällt es mir bei dir sooo gut :-)
    es ist so frisch, so leicht und dein Adventskalender ist zauberhaft :-)
    Ganz arg liebe Grüße von
    Pearly :-)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.