03 December 2013

Lebkuchen Xmas Bäumchen * Choineczki pierniczkowe



Hi Ihr Lieben:-) Ich hoffe der Dezember hat ganz schön bei Euch angefangen!
Hi kochani mam nadzieje, ze grudzien zaczal sie dla Was pomyslnie:-)

*

Ich backe fleißig schon seit paar Tagen:-) Seit Samstag abend jedoch nur mit der linken Hand da ich mir beim Karottenschneiden (für die Suppe;-) die Fingerkuppel fast abgeschnitten habe;-) und landete somit in der Notaufnahme haha, typisch Syl, typisch chaotisch, typisch immer viel zu schnell!;-)
Zum Glück ist mein Schatz daheim und hilft mir fleißig:-)

*

Juz od kilku dni pieke:-) A od soboty jedna reka haha:-) Ciachajac marchewe na zupke odcielam sobie opuszka w kciuku lewej reki;-) i wyladowalam na szyciu;-) Jak zawsze bylam chaotyczna i roztrzepana! ;-) Na szczecie Bryan w domu pomaga mi jak moze:-)

 *

Für eine süße Aktion von Aga auf einem polnischen Blog "Rekodzielnik" also "Handmade" habe ich heute Lebkuchenbäumchen mit einer leckeren zitronigen Glasur gezaubert:-)
Eine kleine Gruppe Mädels hat für jeden Tag bis Weihnachten eine tolle Idee mit Weihanchtsdeko etc. vorbereitet. Auch wenn auf Polnisch.. Ihr findet die Ideen :-)


Die Rezepte für die Lebkuchen und für die Glasur habe ich auf We love living Blog eingestellt:-)


*

Aga z bloga Rekodzielnik zorganizowala fajna akcje "Grudzien codziennie" dla ktorej grupa dziewczyn przygotowuje codziennie posty ze swiatecznymi dekoracjami, przepisami, inspiracjami:-)
Dzis byla moja kolej i wyczarowalam choineczki z ciasta piernikowego z pysznym lukrem cytrynowym.

Oba przepisy znajdzicie na blogu Rekodzielnik





Und hier noch was zum Lachen:-) 
Mein allerbester Helfer Mr.Blue ist wie immer mitten drin! :-))))


A tu jeszcze cos do smiechu:-)
Jak tu pracowac jak Mr.Blue pcha sie zawsze we wszystko;-)))


Habt einen schönen Abend!

Milego wieczorku!

Syl

45 comments

  1. Oh kochana! całuję w palusia :)
    A cóż to by były za zdjęcia bez głównej gwiazdy - mr Blue? jest jak Twój podpis haha :)
    Zdjęcia przepiękne :) buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Werus!!!! nio tak bez Bluska sie nie da chociaz nie wiem jak sie staram!!!;-))) ciekawski siersciak jeden! Buzka:-))))))))

      Delete
  2. Matko i córko,Bido Ty moja!!!!
    Dlatego ja zawsze robię,gotuję 2 razy dłużej aby się nie pociachać
    a i tak jakiś wypadek mi się zawsze zdarzy,najczęściej
    upalę się o piekarnik,to już standard :D
    A choineczki są prześliczne,a ta foremeczka skradła moje serducho
    od pierwszego wejrzenia,ja jestem na etapie szukania foremki
    idealnego konika na biegunach,ale jeszcze takowej nie znalazłam ;/
    może w przyszłym roku się uda!
    Ściskam!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhi nio widzisz my obie takie gapy jestesmy:-))) Szukaj foremeczki z "grubymi nogami";-)) Natalko bo takie cieniutkie ciuc ciezko sie wycina w ciescie:-) Buzka

      Delete
  3. Ajć! Następnym razem jak coś trzeba będzie zacerować, to wołaj śmiało ;) Chociaż lepiej już się więcej nie ciachaj... , a ciacha wyglądają przesmacznie :) P.S. Syluś, mam dobre wieści w sprawie dotacji :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahahah zesz ja o Tobie Anius nie pomyslalam!!!! :-))))) ajjj lece na Fejsbooka pisz mi pisz!!!

      Delete
  4. Cuda!

    Też muszę zrobić coś takiego!

    Te cukierki jako gwiazdki - genialny pomysł! Tylko gdzie takie znajdę?!

    ReplyDelete
  5. piękne wszystko i słodziutkie i kotek też a Ty uważaj na paluszki :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbia pierniki mogłabym je jeść bez końca, ale Twojej choineczki bym nie ruszyła wygląda obłędnie.
    A kiciuś jest przesłodki, uwielbiam Go:)))

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia :) z magicznym domkiem :) hehe a to karteczka ;) kociaczek jest przesłodki, jemu też trzeba zdjęć! a co :)
    Oj pierniczki mam w planie, może nie choinki (choć mam do tego specjalny zestaw) ale chyba padnie na śnieżynki :>
    Buziaki moja droga! :)

    ReplyDelete
  8. to jak Ty pieczesz biedulko z jedną ręką?? no chyba że Mr Blue Ci pomaga ;)
    Choineczki superaśne, nic tylko je chrupać ;)
    Sciskam Syluś :)

    ReplyDelete
  9. ach no i biedna Ty moja :* uważaj na siebie :) ja czasem też nie potrafię nożem dobrze operować :P

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl,
    wie schön die Fotos aus deiner Weihnachtsbackstube und so einen fleißigen Backgehilfen hast du zur Unterstützung.
    Alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    ...sooooo herzallerliebst! Und die Bilder sind ein Traum. Love it!
    Ich wünsche Dir einen schön gemütlichen Abend.
    Liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  12. Ojojooooj..... no to nieźle, życzę by palec szybko się zagoił i wrócił do formy. Swoją drogą musisz być niezłą błyskawicą, żeby aż tak się ciachnąć (no chyba, że jakimś urządzeniem tnącym), ale jak widać i tak świetnie dajesz sobie radę.

    Koty zawsze są najważniejsze, a ja Twojego mogę oglądać na każdej focie. Ślicznie i bajkowo u Ciebie :))

    Ściskam Cię i miziam białe futro

    ReplyDelete
  13. Ojoj musisz bardziej na siebie uważać, wracaj szybciutko do zdrowia, pozdrawiam;) Cudne te ciasteczkowe choineczki

    ReplyDelete
  14. Hi friend, I'm Sabrina from do you know where I could find the beautiful coockie cutter? Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Sabrina I got mine here:-)

      http://www.amazon.de/Ausstecher-Ausstechformen-Keksausstecher-6-Blumen/dp/B001IOG15K/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1386108734&sr=8-1&keywords=blumen+keksausstecher

      :-)

      Delete
    2. thank you my dear driend, your blog and your photos are awaysome... love it : Have a nice day

      Delete
  15. Hallo liebe Syl,
    was machst du denn für Sachen? Suppe mit Fleischbeilage? Du Arme! Hoffentlich kannst du bald wieder beidhändig werkeln.
    Deine Plätzchenbäume sehen lecker aus. Meine Kids haben heute auch Plätzchen gebacken. Ich mag das nämlich gar nicht. Zum Glück sind sie groß genug und können das alleine.
    Ich wünsche dir einen schönen Abend!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  16. Mr Blue też chce świętować! :) Ślicznie wygląda wśród dekoracji :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  17. Kochana Syl cóz za niefart z tym paluszkiem moja Ty bidulko przytulam
    a choineczka piernikowa cudna i na pewno smaczna a Blue to psotnik ;)
    buziole

    ReplyDelete
  18. Liebe Syl,
    ich hoffe, Deinem Finger geht es inzwischen besser?
    Na, da hast Du ja die beiden allerbesten Helferlein...hihi
    Wunderschön sind die Fotos wieder!!!
    Euch auch einen schönen und gemütlichen Abend,
    ich drück Dich,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
  19. W te wakacje przetestowałam prawdziwe noże szwajcarskie. Powiem krótko - cudo!!!! ale uważać trzeba, oj trzeba. Na szczęście krew się nie polała jeszcze ale paznokieć straciłam już kilka razy. Uważaj na paluchy, no!
    Za pomoc od Mr Blue cmok w nosa od Myszki się należy:)
    xx

    ReplyDelete
  20. hihi der mister blue ist sooooo ein süßer ;) und typisch katze - IMMER mittendrin *g* auch, wenn gar kein platz ist ;)

    deine lebkuchenbäumchen sind so hinreißend - auch, wenn ich mit weihnachten nix zu tun habe, aber die sehen einfach toll aus!!!

    alles liebe
    salma

    ReplyDelete
  21. Syl! Współczuję! Niedawno wsadziłam palec pod ostrze blendera i było podobnie... A tu tyle roboty! Trzymaj się cieplutko...:)
    marta

    ReplyDelete
  22. ojej kochana biedna taka teraz z paluchem odciętym, a raczej jego kawałkiem! wiem co czułaś, ja rok temu miałam podobną akcję i myślałam, że się wykrwawię. W szpitalu nie mogli zatamować mi krwawienia pod odciętym opuszku. To podobno bardzo ukrwione miejsce! śliczne te choineczki:)))))))))) no i Blue... on jest bezbłędny!
    uściskaj go ode mnie
    buziaków moc

    ReplyDelete
  23. Liebe Syl,

    Du machst ja Sachen ... gute Besserung für Deinen Finger, ich wünsch' Dir, dass er ganz schnell heilt.
    Wir haben auch am Wochenende die Weihnachtsbäckerei eröffnet ... es mussten erstmal unsere geliebten Mürbeteig-Ausstechplätzchen sein.

    Deine Bäumchen sind die süßesten, die ich je gesehen habe ... müssen wir unbedingt nachmachen ... leider habe ich keine Blumenausstecher ... muss ich mal danach suchen gehen.
    Und das Reh ... sooo herzallerliebst <3.

    Hab eine wunderschöne Woche.

    Allerliebste Grüße, Silvia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi meine liebe, die Ausstecher habe ich von hier:-) http://www.amazon.de/Ausstecher-Ausstechformen-Keksausstecher-6-Blumen/dp/B001IOG15K/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1386108734&sr=8-1&keywords=blumen+keksausstecher

      LLLG und lieben Dank!

      Delete
  24. Absolutely stunning! Take care
    Maya http://jiloeastdesign.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Griaß di Syl, mein armes verletztes Hascher!!!!
    Hoffe Dein Finger ist halbwegs wieder in Ordnung.... da krieg ich ja gleich einen Schreck beim Lesen!
    Hoffe Du wirst einfühlsam versorgt von Deinem Schatzi und lass ihn ruhig auch mal an den Kochtopf bzw. die Messer ;o)
    Süße, Deine Fotos sind wieder traumhaft.... ich komm leider viel zu selten zur Zeit bei Dir vorbei.... das tut mir wirklich leid, aber meine Tage bräuchten manchmal wirklich 48 Stunden!
    Drück Dich ganz feste.
    Bussal
    Christine

    ReplyDelete
  26. Też sklejam pierniczki w choinki, ale nie są tak piękne jak Twoje Kochana-istne cudeńka!
    Ale tym palcem to mnie zasmuciłaś :/ Zdrówka życzę
    pozdrawiam
    MZ

    ReplyDelete
  27. Smaczna choinka, a kotek w kolorze śniegu cudowny :).Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl,
    geht's Deinem Finger schon wieder besser? Ich hoffe es! Deine Backwerke sehen sehr lecker aus. Und Dein flauschiger Helfer ist ja schon passend wie ein Bäcker angezogen ;-)
    Wunderschöne Fotos zum Schwelgen!

    Liebe Grüße
    Birgit

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia jak zwykle i smakołyki urocze ;-)

    ReplyDelete
  30. Kochana Syl jak się nazywają i gdzie mozna kupić takie okrągłe czerowno-białe cukierki? choinki super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tomku to pewnie zabrzmi przeciwnie ale ja je kupilam w USA na wakacjach teraz we wrzesniu, tam sa bardzo typowe, tu w Niemczech sa podobne ciutke, nazywaja sie Campino a w Polsce nie mam pojecia niestety sorki!!!

      Delete
  31. Hallo Syl,
    das sind wunderschöne Sachen, einfach süß, nostalgisch, ein Traum!!
    Lieben Gruß und schöne Adventszeit
    Taty

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. Absolutnie i bezsprzecznie tu jest zawsze bajecznie:-)

    ReplyDelete
  34. śliczne ! ! ! a kociak w tym najlepszy ;)

    ReplyDelete
  35. Kotek śliczny i jak widac pomocny :D

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.