15 January 2014

Die neue We love living is da * Nowe wydanie magazynu We love living juz w kioskach


Meine Lieben,

heute ist mal wieder ein happy-bunter Tag denn die neue Ausgabe von We love living ist im Handel erhältlich und drin unter anderem:

5 Frauen, fünf verschiedene Lebensräume: ein kleine 39 Quadratmeter Wohnung in Kiel, ein fast ebenso winziges Appartement in Amsterdam, ein eigenes Häuschen im Wendland, eines in Zaandijk und noch ein Atelier in der Stadt….
Sie kennen sich nicht – Nadine, Merle, Danielle, Catrin und José – und doch verbindet sie eines: die Liebe zu einem ganz individuell gestalteten Zuhause.
Kommt mit uns auf die Reise durch die Republik und über ihre Genzen hinaus und schaut Euch ihre Ideen an!
Dazu gibt es Rezepte für leckere Pasta aus dem Ofen.
Und was gibt’s noch? Stylistin Danielle gibt uns eine ganz private Führung durch ihr Lieblings-Amsterdam!

Die Ideen und Fotos für die kleine Frühlingsgärten sind von mir:-) Diese Fotos habe ich vor ca. 1 Jahr gemacht:-)
Viel Spaß bei der Lektüre!! 

Morgen schreibe ich über Jeanny's wunderbares neues Buch

 Ich freue mich drauf!

*

Kochani od dzisiaj w kioskach nowe wydanie magazynu We love living a w nim miedzy innymi swietne histornie swietnych kobiet w swietnych mieszkaniach i domach:-) bardzo inspirujace! Pysze przepisy na kluseczki z piekanrnika, wycieszka po Amsterdamie oraz moja skromna seja o malych wiosennych ogrodkach domowych, ktora przygotowalam okolo rok temu:-)

Dla tych z Was ktorzy nie maja szansy na zakup gazetki mam do rozdania 3 darmowe egzemplarze! Pierwsze 3 osoby, ktore wpisza sie pod postem dostana najnowsze wydanie:-)
Najsprawiedliwiej bylobo gdyby udzial wziely tylko dziewczyny z poza Niemiec bo wiem, ze w PL czy w Anglii tej gazetki zakupic nie mozna wiec to mala szansa dla nich:-) dziekuje za wyrozumialosc kochani!
Buziaki przesylam

Ahhh a jutro napisze o swietnej nowej ksiazce, ktora wlasnie wydala kochana Jeanny z 

:-)


Habt einen schönen Tag! Milego dnia kochani!
Syl

42 comments

  1. Syl kochana ja bardzo bardzo bardzo chcę!!!:))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a teraz tak już na spokojnie...nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała, aby ta gazetka była też PL. Szkoda..miałabym Ciebie co miesiąc, bo to miesięcznik jest, tak? Czekam na recenzję książki:) Wspaniałego dnia kochana! Wiedziałam, że Aga pisze prawdę co do Twoich fotograficznych zdolności:) Jesteś mistrzynią:) buźki

      Delete
    2. Hah jestes pierwsza!:-)) Aniu. Ja Twoj adres powinnam miec jesli jednak nie to sie zglosze:-) Ta gazetka wychodzi co 2 miesiace:-) Redakcja jest bardzo mala co miesiac bysmy sie nie wyrobili:-) Moze kiedys uda sie zrobic ja na Polske:-) Dziekuje za mile slowa! Tak tak ja tylko mam objektyw kitowy, na 50mm teraz sobie zbieram kaske:-) Wlasnie dotarlam dzisiaj w koncu do tego posta, uwazam, ze jest swietny, duzo roznych opini, duzo bardzo przydatnych informacji, szkoda tylko, ze niektorzy wpadli w polemike ale to chyba normalne przy takich tematach czasem:-) Tobie milej nauki i czytania instrukcji i pociechy z Nikonka:-) Dziekuje za mile slowa Anius, do mistrzyni to mi daaaaalllleeeeeeko ale dziekuje za komplement:-) buzka

      Delete
    3. Syl no coś Ty! My z Agą się twoimi zdjęciami zachwycamy od dawna! :)
      wcale się nie dziwię, że takie gazetki chcą z Tobą współpracować :))))
      jakbyś nie miała adresu, to pisz:) dziękuję raz jeszcze! czekam na gazetkę i ogromnie się cieszę, że wymyśliłaś dla nas taką niespodziankę:) buziaki

      Delete
    4. Dziekuje dziewczyny kochane!!! kazdy najmiejszy komplement tak cieszy!!:-) buzka

      Delete
  2. Replies
    1. U nas w Polsce można znaleźć różnego rodzaju gazety wnętrzarskie. Niestety wydaje mi się, że można je podzielić na dwie kategorie: te skierowane do ludzi bogatych, wielbicieli wysokiej sztuki i wysokiego designu oraz gazety o tematyce sielskiej, traktujące o domach na wsi i tego typu klimatach. Nie ma nic co by pomogło ludziom, którzy nie mają ani wielkich willi ani domków na wsi, do których mogliby uciec z miejskich blokowisk. I fajnie by było gdyby w Polsce ukazało się takie pismo, które np. pokazywało by, jak z blokowego mieszkanka - klitki stworzyć przytulne, ciepłe, kolorowe i jednocześnie stylowe mieszkanie :) No, to się rozpisałam ;]

      Delete
    2. Evellus jestes druga!:-))) wyslij mi adres:-))))

      Delete
    3. Evellus rozumiem! W we love living pokazujemy przerozne domy, od pieknych skandynawskich domow z cudownymi oknami, podlogami, ogrodami i widokami wprost na jeziora czy morze (MARZENIE) do malych wrecz klitek urzadzanych tak stylowo, ze chcialoby sie wprowadzic natychmiast. W tym numerze wlasnie sa tez takie malusie mieszkanka, sama zobaczysz. We love living jest wyjatkowa na niemieckim rynku, jest inna, bardzo odwazna kolorystycznie, inspirujaca, wspierajaca handmade, pysze zdrowe ale nie tylko jedzonko, mam nadzieje, ze nie przesadzam ale ja ja uwielbiam:-) Pozdrawiam cieplutko!

      Delete
  3. Guten Morgen liebe Syl,
    ich komme gerade vom Einkaufen!
    Wenn ich das gewusst hätte, hätte ich mir die neue WLL gleich mitgenommen.
    Ich liebe deine Fotos von den Blümchen in den wunderschönen Blechdosen!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke meine Liebe Britta! Die Dosen habe ich letztes Jahr auch bei Yvonne gekauft. leider sind sie dieses Jahr nicht mehr zu haben, habe noch mal bei der lieben Yvonne nachgefragt. LLG

      Delete
  4. oj chyba jestem czwarta - więc się nie uda :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nie Ilonko jestes trzecia:-)))) bo ja licze tu tylko dziewczyny z poza DE. Buziaki poslij mi prosze adres:-)

      Delete
    2. o rany !!! ale miałam szczęście :)) Dziękuję Kochana - jest mi ogromnie miło - tym bardziej ,że Wiesz jak podziwiam Twoje zdolności :) buziaczki i jeszcze raz bardzo dziękuję ♥♥♥

      Delete
  5. piękna sesja Syl urocze zdjęcia :))))))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Piękne puszki! Piękna sesja! Gratuluję kochana! Szkoda, że u nas tak trudno dostępne te gazetki. Pocieszam się świeżutkim Moim Mieszkaniem, które kupiłam dzisiaj rano. Jak możesz to proszę o więcej zdjęć z zeszłorocznej kwiatowej sesji!
    Dziękuję Ci za maila. Dziś wieczorkiem odpiszę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuniu, dobrze slonko czekam na maila:-) MM tez jest fajne! Ja znowuz nieczesto mam mozliwosc kupic MM:-) Dobrze podesle wam niedlugo wiecej tych foteczek wiosennych, buziaki

      Delete
  7. Liebe Syl,
    ich hab sie ja schon ein paar Tage und blätter sie immer wieder durch.
    Sie ist wieder supertoll und Deine Fotos ein Traum!! Machen so Lust auf Frühling :-)))))
    Ich hoffe, Euch geht's gut?
    Hab einen schönen Tag,
    liebe Grüße,
    Deine Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke meine liebe! Ja uns geht es gut danke nur heute bin ich bissi SEHR faul obwohl ich so viel zu tun habe! Die Sonne scheint draussen aber so toll sodass ich nur noch an Frühling und Urlaub denke;-) LLG

      Delete
  8. Nie udało się, ale gazetka z pewnością jest cudowna! :) W Twoich zdjęciach jest taka magia... ahh :)) Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje slicznie Adus, przy kolejnym wydaniu, rozdam znowu kilka:-) Buziaki

      Delete
  9. Ja czasami dostaję przesyłkę od przesympatycznej dziewczyny, która mieszka na terenie Niemiec i posyła mi numery, które już przeczytała. Jak mam okazje pojechać za granicę to kupuję sobie sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak Lilus pamietam juz kiedys o tym wspominalas, podesle Ci kiedys fajna gazetke taka bardziej w Twoim stylu black&white etc. bardzo fajna!

      Delete
  10. Dann muss ich mal husch husch an den Kiosk düsen. Ich freu mich!

    Herzliche Grüsse
    die Baumhausfee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Du Liebe jaaa viel Spaß bei der Lektüre:-)))

      Delete
  11. Cudowna gazetka, niestety nie jestem szczęściarą ale czy chociaz o więcej zdjeć mogę prosić tych wiosennych inspiracji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dianko z checia wrzuce Wam wiecej takich fotek razem z inspiracjami o dekorowaniu jajeczek swiatecznych juz niedlugo jak tylko sie wyrobie:-) pozdrawiam cieplutko!

      Delete
    2. Będę czekać bo już myślę o wielkanocnych dekoracjach, inspiracje sie bardzo przydadzą :)

      Delete
  12. Cool!
    Da werde ich gleich mal zum Zeitschriftenhändler meines Vertrauens hüpfen! ;-))
    Das Bild mit Tulpen und Ranunkeln ist soooo schön!
    Bis bald,
    herzlichst
    Tanja

    ReplyDelete
  13. buuuuu...a rano rozmawiałyśmy, a ja nie zajrzałam... :(((( pewnie by mi się wtedy udało ;(((
    Nic to! Cieszę się i gratuluję artykułu! :) Jestem ciekawa zdjęć, więc jak dasz radę opublikować na blogu to chętnie popodziwiam :)
    Buźka, miłego popołudnia*

    ReplyDelete
  14. Szkoda ze sie nie zapalapam bo jeszce nie widzialam tego magazynu! no coz.. moze nastepnym razem.. a nie maja elektronicznego wydania na ipada??? hmm..

    ReplyDelete
  15. Właśnie wydałam nakaz mojemu Bratu, by jutro wracając z pracy zahaczył o kiosk i bez "We love living" ma do domu nie wracać . Ps.Jego żona powiadomiona :) i trzyma sztamę ze mną hihihi buziaki Sylwuniu
    Ps. ale tu u Ciebie cudnie(wczoraj się zawzięłam i przeleciałam Twojego bloga , no chyba w całości) Pięknie, po prostu pięknie........

    ReplyDelete
  16. W Norwegii też jej nie ma :/ buuu może innym razem? ;)
    Buziaki z mroźnej Norwegii :*

    ReplyDelete
  17. szkoda, że u nas jej nie ma :(

    ReplyDelete
  18. No tak, ja to się zawsze za późno obudzę ;-) może następnym razem mi się uda :)

    Uściski

    ReplyDelete
  19. danke für den tipp!!! die zeitung MUSS ich natürlich auch haben!!! liebe grüße, angie

    ReplyDelete
  20. Erst einmal ein herzliches Hallo!
    Lese gerade das Heft "we love living" und finde dort deinen Bericht. Irgendwie war mir dein Name nicht ganz unbekannt. Klar aus einem Blog den ich immer besuche, der auch von dir besucht wird. Ausserdem hatte ich vor längerer Zeit deine Wohnreportage gelesen und war total begeistert. So bin ich jetzt hier in deinem Blog gelandet. ..
    Da es mir hier auch prompt so gut gefällt, werde ich zukünftig öfter vorbei schauen!
    Wünsche ein schönes Wochenende...
    viele Grüße Susanne

    ReplyDelete
  21. Cudownie, przepięknie! Tak, tak... prosimy o inspiracje wiosenne, wielkanocne! na pewno będą cudowne! pozdrawiam dniska

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.