14 January 2014

Giveaway Ergebnisse / Wyniki mini Giveaway



Hallo Ihr Lieben, schon mit ein bisschen schlechtes Gewissen melde ich mich bei Euch um die Ergebnisse meines mini Giveaways zu verkünden, leider erst heute da ich früher einfach nicht dazu gekommen bin, sorry! 
Am Samstag haben wir uns eine kleine Arbeitspause in München gegönnt. Einfach mal nix tun, spazieren gehen, in Ruhe Kaffee trinken und paar Bekannte besuchen, oh es tat uns gut:-)
Am Sonntag habe ich gefühlte und gerochene;-)) 100 Eier gekocht und dekoriert, Guglhupfe gebacken und danach natürlich auch gleich gegessen;-) ! Ein Ostern Shooting ist fertig:-)
Gestern hatte ich einen ganz lieben Besuch von der zauberhaften Marion Hellweg, Stilistin, Innenarchitektin, Buchautorin, eine liebe Kollegin bei We love living, eine süße, lustige, inspirierende Seele:-)

Mehr über Marion findet Ihr HIER

über Ihr neues, tolles Projekt werde ich Euch bald berichten:-) Ihr wird es mögen! das bin ich mir sicher!
Ich freue mich schon total drauf:-)

*

Kochani moi, z malymi wyrzutami sumienia melduje sie dopiero dzisiaj z wynikami mini candy:-) 
W sobote zrobilismy sobie mala przerwe od pracy i spedzilismy dzien w Monachium, spacer, kawa, odwiedziny u kochanych znajmomych, maly relax, baterie naladowane:-)
W  nadziele nagotowalam i udekorowalam chyba za 100 jajek (wyobrazacie sobie ten zapach w domu??? i wyobrazcie sobie... kto je teraz zje??? ;-))), napieklam swiatecznych babeczek i zajaczkow. Sejsa swiateczna jest wyprodukowana;-)
W tym tygodniu ruszamy z Walentynkami:-)

Wczoraj odwiedzila mnie kochana Marion Hellweg, stylistka, interior designer, autorka wielu pieknych ksiazeg i a jednoczesnie kolezanka, ktora tez pracuje dla magazynu We love living:-) 

Wiecej o Marion znajdziecie TUTAJ

Marion pracujaca wlanie nad swietnym, nowym projektem, niedlugo Wam o nim napisze, mysle, ze bardzo Wam sie wszystkim spodoba, ja juz nie moge sie doczekac, ah jeszcze kilka tygodni. 

Dziekuje Wam slicznie za udzial w moim mini giveawayu, za wiele milych komentarzy! Poznalam przez to Tyle nowych osob i blogow, jest swietnie!




Aber jetzt noch mal zu den Gewinnern:-) Bryan hat folgende 2 Personen gezogen:

Tanja living und Anonym: Bogda:-)
Liebe Mädels herzlichen Glückwünsch! Meldet Euch bitte bei mir unter sylbry@gmail.com, ich brauche ja Eure Adressen:-)

*

Dobra juz nie przeciagam, kochani Bryan wylosowal 2 osoby:

Tanja living i Bogna (anonimek)
Ciesze sie, dziewczyny przyslijcie mi Wasze dane na sylbry@gmail.com, dziekuje!

*

Heute paar Inspirationen in lila und rot, I like:-)
Dzisiaj mala inspiracja fioletowo czerwona:-) I like:-)





Ihr Lieben ich wünsche Euch einen tollen Tag! Hugs!
Milego dnia kochani! Buziaki!

Syl


25 comments

  1. śliczne fiolety Syl :)
    buziaki

    ReplyDelete
  2. Dir auch einen wunderbaren Tag!!

    Liebe & sonnige Grüße ... Frauke

    ReplyDelete
  3. Szczerze mówiąc nigdy nie praktykowałam łączenia czerwieni z fioletem... A był to błąd :) Dziękuję za inspirację!

    ReplyDelete
  4. ojeju jak ładnie u Ciebie... w każdym koloru Tobie do twarzy:) i Twojemu domkowi...:)
    gratulacje dla szczęściar:) dobrego dnia

    ReplyDelete
  5. Gratuluję szczęściarom! W takim razie sama będę musiała się pofatygować po te herbatki, bo mi chęci narobiłaś, a za herbaty to ja się pociąć dam, tak lubię "Tea Time" :), gdzie można je kupić ???
    Pozdrawiam . Ola ze swojego świata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-))) Olenko a mieszkasz w Polsce czy w Niemczech? Bo jak w Niemczech to powiem Ci gdzie je dostac, nie jestem pewna czy sa dostepne w Polsce:-( pozdrawiam cieplo

      Delete
    2. Mieszkam w Polsce, ale w Hamburgu bywam przynajmniej co miesiąc -dwa, więc spokojnie mogę kupić w Niemczech :), a za tydzień jadę :) .

      Delete
    3. Ok w takim razie poszukaj w Hamburgu Bioladen albo Reformhaus albo Naturkostladen tam powinny byc, raczej nie ma ich w normalnych marketach, na stronie Cupper Tee pisza wlasnie tylko o Bio-sklepach:-) Jesli masz adres w Hamburgu na ktory mozna wyslac paczke to daj znac, kupie i przesle, to kolejna mozliwosc. pozdrawiam cieplutko!

      Delete
    4. Kochana z ta wysyłką to by jeszcze cudowniej było! Jeśli to dla Ciebie nie problem to byłoby super! W takim razie prześlę Ci e-maila i dogadamy szczegóły :):):) Ściskam mocno:)

      Delete
  6. Das hört sich nach einem schönen Wochenende an und auch nach einem tollen neuen Projekt - bin sehr gespannt meine Liebe.

    Herzliche Glückwünsche an Die Gewinnerinnen!

    Ganz liebe liebe Grüße,

    Silvia

    ReplyDelete
  7. >Kubasek masz śliczniutki:) Mam inne z tej serii! Brawo dziewczyny szczęściary!!!
    Buźka xx

    ReplyDelete
  8. dzięki kochana za zabawę :) gratuluję zwyciężczynią, ale smutno mi, że mnie się nie poszczęściło hihi :P

    ReplyDelete
  9. Liebe Syl,
    München ist einfach immer wieder schön - gell :-)) - leider wohnen wir viel zu weit weg - ca. 4 Stunden - um einfach mal hin zu fahren. Hab's hyggelig und sei herzlichst gegrüßt aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
  10. Ach, miałam ogromną ochotę na taką herbatkę, a tu muszę obejść się smakiem :) Syl, jak dekorowałaś te 100 jaj? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natalko jeszcze nie moge pokazac sorki ale przygotuje dla Was kilka fajnych inspiracji z wielko ochota!:-) buziaki

      Delete
  11. Ale Dziewczyny będą miały herbacianą radość :) Serdecznie gratuluję i buźka dla Ciebie Syl :)
    P.S. nie wiem czy to wina mojego komputera, czy coś z Twoją stroną, bo kilka razy już dzisiaj próbowałam do Ciebie zajrzeć, ale jak tylko chciałam wyświetlić Twojego bloga, to mi się komputer zawieszał, a jak już się otworzył, to komentarza za Chiny Ludowe dodać nie mogłam. Tak czy siak, najważniejsze, że tym razem się udało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylwus dziekuje slicznie za ta wiadomosc, mamy od kilku dni problemy z internetem, czekamy na nowy modem od naszej internetowej firmy, to pewnie jest powodem porblemow, dzisiaj zaladowanie jednej fotki trwa wiecznosc, ah denerwujace to jest, Pozdrawiam Cie cieplutko!:-)

      Delete
    2. Hah wlasnie mi maz wytlumaczyl, ze nasz internet nie ma nic wspolnego z tym jak otwiera sie blog dla innych;-) no tak blondynka ze mnie i juz:-)) hahha

      Delete
    3. Ach, co by nie było, dobrze że się odblokowało, ale wolałam dać znać, tak na wszelki wypadek :))))

      Delete
  12. Du? Habe ich gerade richtig gelesen? Ich darf mich auf diesen leckeren Tee freuen?
    Oh, da freue ich mich aber riesig!
    Ich melde mich bei dir, juhu!
    Alles Liebe
    Tanja

    ReplyDelete
  13. Gratuluje szczesciarom i pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  14. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn! :)
    Przepiekne foty Sylciu! Jestem zaskoczona mixem filetu z czerwienia- wyglada pieknie!

    Sciskam!

    Dagi

    ReplyDelete
  15. Pięknie,kolorowo i radośnie, choć to nie ja zostałam wylosowana to ciesze się szczęściem koleżanek.
    buziaki

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.